hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 14:03:29
csak provizórikusan mondtam a 20000et,
mellékesen nekem sikerült egy eléggé balul sikerült üzlet kötnöm 2éve;egy "jó" barátom azt mondta, nyugodtan megvehetem az olcsóbbik primerláncot, és láss csodát 100km után eltört az egyik szem,emiatt kellett hazatolni vörösvárra a gépet(feltehetőleg anyaghiba,de akkor is),megvettem a drágábbik láncot,és jé működik.Azóta nagyon is odafigyelek a minőségre és nem számít annyira az ára.
A másik nagy szomorúságom hogy megint tapasztaltam egy újabb kisipari szennyet;ezt úgy hívják úszóház tömítés.
Könyörgök ha ennyire szar amit gyártanak gumitömítés, akkor ne is forgalmazzák!nem?nekem special megnyúlt a benzin miatt és oldódott,bezzeg a jó kis füzetborító:-)nem vagyok egy agyon tanult ember, de ezt még fel tudom dolgozni,ha gyártok valamit jelen esetben egy tömítést egy karburátorba, akkor logikus, hogy olyan anyagból készétem el ami nem reagál a benzinre,legalábbis nem ennyire
sorszám: 26115 (92321)
(előzmény: Keri, 2008-03-24 10:58:19)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-03-24 11:12:37
ja igen rá jöttem hogy faragni kellene, de ugy döntöttem hogy rajt hagyom a generátor valahogy csak megoldom:) majd szerzek dioda sort
sorszám: 26114 (92315)
(előzmény: mz250, 2008-03-23 23:24:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-24 10:58:19
20000-nél többet megy el egy lánccal.
Én most tartok 34ezernél és a lánc tökéletes.
sorszám: 26113 (92313)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-24 08:07:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-24 10:52:34
Ez így van. A motor tervezett élete alatt elnyűhetettlen.
Neked mégis elkopott.
És a szakszerü megoldás erre az, ha együtt cseréled a lánckereket a lánccal.
Műszakilag ez így korrekt, és a tapasztalatom szerint is kifizetődő ezt betartani.

Gondolj bele, kicseréled a láncot, jövőre a lánckereket mert addigra az is elkopik, addigra a lánc megnyúlt a kopott lánckerék miatt, de még jó ezért azt nem cseréled, ami viszont ledarálja a drága lánckerekedet... namost ugyan úgy megveszed a lánckereket, láncot mindent és közben 3* szétszedted emiatt és még csak nem is jó. Többe is kerül, sok sok munka van vele és addig sem lehet motorozni.

Ezek a kis motorok 30éve koptatják az utakat, szerintem megérdemlik hogy jól bánjunk velük. Ráadásul ez nem kidobott pénz, hiszen újabb 30évig nem lesz gond a primerhajtással. Különbenn is olyan olcsón lehet kapni ezeket, hogy a különbözetből bőven futja ilyenekre.

Én egy füst alatt kicserélek mindent és hangosan röhögök azokon akik szerint a TS megbízhatattlan motor. Ugyanis pár motorom volt már és a TS a létező leg üzembiztosabb masina. Mondom ezt úgy hogy évekig jártam le vele Bp-Debrecen között végig csutkagázon.

De senki sem kötelez arra hogy rám hallgas. Viszont azt ne várd, hogy megerősítsem azt a téves elképzelésedet, hogy elég láncot cserélni, mert aztán meg jössz, hogy a Kéri azt mondta elég a láncot cserélni azt most meg szét ment a primer, micsoda szemét ez a Kéri.

No, tehát a fentiek fényében jó spórolást :D
sorszám: 26112 (92312)
(előzmény: Jaky16, 2008-03-23 23:43:06)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 10:13:34
ha nagyon utána akarsz nézni akkor a papír mizériák topic-ban is megtalálhatod,de ha jól emlékszem akkor 2009re tervezi az állambácsi eme gonosz műveletét.úgyanúgy kell majd szarakodni az átírással és új forgalmi és törzskönyv kiváltással, mint a nagyobb motorok esetében.Így már nem biztos hogy mindenkinek megéri:D
Azt hogy emellett még kell-e fizetni valamit azt már az illetékes hatóságtól kell megkérdezni.
Még jó hogy a görkorira nem kell rendszám:P
sorszám: 26111 (92310)
(előzmény: Somebody, 2008-03-24 08:58:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-24 10:12:35
6db filléres egyedi diódákból is össze lehet rakni egyenirányítót (gyárilag is ilyenekből van)
Ha meg már készen veszed akkor van 3 fázisu egyenirányító olyat kell venni, de azok jóval drágábbak.
sorszám: 26110 (92309)
(előzmény: mz250, 2008-03-23 23:24:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-24 10:09:26
Kicsit túl aggódod a dolgot.
Csak azokon a motorokon nem szineződik, amelyiknek duplafalu a csöve.
Az MZ-nek szimplafalu.

Másik hogy az MZ léghűtéses, vagyis a hűtés nem romlik el, viszont a hőmérséklete üzemszerüen széles tartományban mozoghat.
Ha túlmelegedett azt abból veszed észre, hogy megszorult.
Egészen addig nem lehet túlmelegedésről beszélni.

Nekem van hengerfej hőmérőm, kipufogógáz hőmérőm, de nem tudom mennyi az üzemi hőmérséklet mert nagyon nem érdekes, ezért még egyszer sem raktam fel.
sorszám: 26109 (92308)
(előzmény: mz250, 2008-03-23 21:04:58)

 
 
Somebody
válasz erre | email2008-03-24 08:58:21
Az igaz hogy 2009-től rendszámoztatni kell a segédmotorokat?ne már.vagy ki tudja hogy mikortól lesz kötelező?
sorszám: 26108 (92306)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 08:21:04
találtam az MZ club oldalán egy letölthető magyar gépkönyvet, és ott azt írja hogy a hajtórúdcsapágy axiális holtjátéka 0,2 - 0,523mm között van.Ha az enyém 0,50es akkor már lehet hogy megérett a cserére.Még benne van a holtjáték határban de már a végét járja.
Pontos oka is megvan,miért szorult meg,a főtengely csapágy volt a bűnös, ha már fúratom is a hengert akkor az összes csapágyat és szimeringet cserélem.
ezen a héten csütörtökön lesz még egy vizsgám, de csak a motoromra tudok koncentrálni,szóval nem tudom mi lesz a vége,ha végeztem ott akkor csütörtökön átvihetem hozzád?Egyenlőre csak egy állapotfelmérés ,meg hogy mennyibe kerülne a rendbehozatala,de ezt gondolom csak úgy hasraütésre nem lehet megmondani.
üdv:András
sorszám: 26107 (92305)
(előzmény: bambi99, 2008-03-24 00:13:09)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 08:09:07
jó a Vasművel kicsit eltúloztam a dolgot, de tényleg eléggé rossz a hangja:D
sorszám: 26106 (92304)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-24 08:07:32)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-24 08:07:32
sajnos igaza van Kerinek, ezeket így illik cserélni,gyakorló autószerelőként tudom, vannak dolgok aminek megvannak a szabályai pl:kocsiknál is a fékbetétet párben kell cserélni mert ha egyik oldalt nem cseréli az ember, jó eséllyel pályázhat arra hogy valamelyik irányba elhúz a kocsi fékezéskor. 1.eset elkopott a lánckereked, és kicseréled, de láncot nem cserélsz,újabb esély arra hogy hamarosan rettenetes csörgő hangot hallasz ami a lánc megnyúlása miatt van, és nem vicc tényleg olyan a hangja ha csörög ,mintha a dunai vasműbe lennél.2.eset ha csak láncot cserélsz(én is így tettem) akkor jó esélyed van rá hogy hamarabb megy tönkre a láncod.Nekem
a kuplung kosarrat is ki kellett cserélnem mert el kezdte csiszolni a kopás miatt, és oldalra "járkált" a láncom.Száz szónak is egy a vége érdemes belefeccölni egy kis pénzt hogy újabb 20000 km várjon rád,ha csak nem jön közbe valami más.
üdv:András
sorszám: 26105 (92303)
(előzmény: Jaky16, 2008-03-23 23:43:06)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-03-24 00:13:09
tudunk találkozni.és megnézem.
sorszám: 26104 (92302)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-23 23:22:05)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-03-23 23:43:06
mondjuk ha csak 20000km ert bír is ki akkor is olcsóbb szerintem annyit meg kikell mert a könyvben is (Mz hogyan tovább-Wolfram Riedel- Christian Steiner)azt írja hogy szinte ez az alkatrész elnyűhetetlen.
sorszám: 26103 (92300)
(előzmény: Keri, 2008-03-23 17:26:09)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-03-23 23:24:29
ezt most nem értem.A dinamóhoz nem kell a diódasor csak a generátorhoz.ahhoz pedig te is tudsz házilag csinálni egyet ha picit jártas vagy az elektronikában.volt is egy link itt fórumon valahol ami megmutatta hogyan kell greec kockából diódahidat összerakni.de nem tudom pontossan hol.
ha dinamót akarsz feltenni akkor faragni kell a blokkon.
sorszám: 26102 (92297)
(előzmény: cseh9, 2008-03-23 21:21:42)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-23 23:22:05
nem tudom biztosan hogy milyennek kell lennie, de nekem gyanús hogy az alső tűgőrgő is elkopott.Az oldaljátékát próbáltam megmérni hézagmérővel, és eezel kapcsolatban kutattam valamiféle szakirodalom után mennyi ennek a játéknak tűréshatára, jelenleg amit mértem úgy hogy enyhén szorul(szabályosan) mérő lemez, úgy volt 0,50mm.Ez még megengedett?Ha nem baj nem azonnal vinném mert nem vagyok most eleresztve anyagilag, viszont mindenféleképpen elvinném hozzád megmutatni.Az ünnepek után tudunk találkozni?
válaszod előre is köszönöm
üdv:András
sorszám: 26101 (92295)
(előzmény: bambi99, 2008-03-23 21:42:45)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-03-23 21:54:04
fel lehet tenni,de nem egyszerű.gépmunka kell hozzá.
sorszám: 26100 (92292)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-19 19:57:09)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-03-23 21:42:45
vállalok főtengely szétszedést
sorszám: 26099 (92289)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-23 12:31:35)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-03-23 21:21:42
ok köszi, dinamot probáltam rátenni de nem jó, mert az az igasság hogy nekem nincs dioda sorom sajna:(
sorszám: 26098 (92286)
(előzmény: mz250, 2008-03-23 21:01:12)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-03-23 21:04:58
Még az eredeti nyak van a masinán.A hengert is kicsit melegnek tartom.főleg hogy a mostani időjárásban ilyen meleg.Mi lesz még a nyáron?
Szóval mennyire melegethet fel a moci?
sorszám: 26097 (92285)
(előzmény: Keri, 2008-03-23 17:15:07)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-03-23 21:01:12
Persze hogy ki lehet iktatni.Egy dinamót kell belerakni.:)))
Szerintem kár enned magad rajta.Az etz villamossága sokkal jobb mint egy dinamós.
Szóval mindent meglehet csinálni csak nem biztos hogy megéri.
sorszám: 26096 (92284)
(előzmény: cseh9, 2008-03-23 20:44:15)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-03-23 20:44:15
hali lenne egy kérdésem. 250-es tz nél valahogy ki lehet iktatni a dioda sort hogy ne keljen bele?? kösz a választ elöre is

sürgös lenne
sorszám: 26095 (92283)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-03-23 20:20:48
Mondjuk a duplex lánc csak 1500be kerül, a két fogaskerék pedig összesen több mint 8rugó... Ez sem mindegy. Tiszta rablás :)
sorszám: 26094 (92280)
(előzmény: Keri, 2008-03-23 17:26:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-23 17:26:09
Nem azért kell cserélni, mert letört vagy valami, hanem azért mert így a lánc fele anyit sem fog kibírni, hiszen egy kopott lánckerékre kerül rá amivel igyekszik összekopni.

Éppen ezért a láncot és lánckerekekt mindig együtt kell cserélni.
sorszám: 26093 (92272)
(előzmény: Jaky16, 2008-03-23 11:21:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-23 17:15:07
Ne aggódj.
A kipufogógáz 900fokos is lehet, itt meg már szineződik a gagyikróm.
Ha csörög a motor, kiolvad a dugatyú, besül a főtengely, na akkor túlmelegedett :D
sorszám: 26092 (92271)
(előzmény: mz250, 2008-03-23 16:15:28)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-03-23 16:15:28
Kb milyen meleg lehet a henger Pár km után?Az gondolom nem valami jó ha a kipuffnyak lilul.A gyertyakép azt mondja hogy ok minden.de valamiért én nem hiszek neki, kicsit túl melegnek tartom a hengert 3km után változik a kipuffnyak színe is.Lehet ezzel gond?
sorszám: 26091 (92267)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2008-03-23 14:56:44
Lehetséges , de én nem tartom valószínűnek.
Az viszont valószínű, hogy Leonak is szét kell szednie a blokkot, ha megakarja javítani. Akkor meg majd látni fogja, hogy mi kopott el.
Az én tippem még mindig az, hogy a fogaskerék kapcsolókörmei koptak meg.

sorszám: 26090 (92263)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-23 12:31:35)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-23 12:31:35
én épp most bombáztam szét a blokkot de egészen más dolog miatt, nekem szétment a főtengelyem,legalábbis a csapágy tuti.Amit észrevettem miután kitakarítottam a blokkot és próbaképpen összeraktam a váltó miatt hogy, lehetséges az is hogy Leo-nak az a tengelye kophatott ki amin a léptető villák vannak.nekem is el van kopva, épp ezért kicserélem az összes villát és esztergáltatok hozzá egy tengelyt, ha nem lehet kapni boltban,bár ezt kétlem.

másik:kérdéses számomra az hogy hol lelek fel pesten olyan helyet ahol szét tudják kapni a főtengelyem,érdemes mazsolázni a mofakeres cuccokból? mármint az alső tűgőrgőre gondolok itt meg az alsó csapra,a TW hajtókarokról hallottam hogy eléggé gázos
sorszám: 26089 (92261)
(előzmény: Laszan358, 2008-03-23 11:28:04)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2008-03-23 11:28:04
Leo:
Szerintem a 3-4 fokozat(ez kapcsolja az 5.-et is) fogaskerekének kapcsolókörmei gömbölyödtek le túlságosan. Ez az alkatrészjegyzékben(itt a szakirodalom menüben) a 17-es sorszámú alkatrész a váltóban(duplafogaskerék).
Ne használd az ötöst, amíg meg nem csinálod.
Csak kíváncsiságból:Csináltál vele valami "drasztikusat" és azután jött elő, vagy csak úgy magától?


Sándor, József ,Benedek:
Ti valamit nagyon el...néztetek.
sorszám: 26088 (92258)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-20 21:51:58)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-03-23 11:21:39
Miért kéne lánckereket is cserélnem? szerintem az enyém még jó állapotú nincs letöredezve mag ilyenek. de azé kösz
sorszám: 26087 (92257)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-03-23 07:33:29
Kellemes Húsvéti Ünnepeket kívánok minden kedves motoros társamnak! :)
sorszám: 26086 (92253)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-03-23 01:32:44
Hali!
Én úgy tudom,48 tagú primer lánc kell a TS-ekre és 50 tagú az ETZ-kre. És igen, jobb ha lánckereket is cserlész ;) Üdv,Tamás
sorszám: 26085 (92251)
(előzmény: Keri, 2008-03-22 23:19:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-22 23:19:54
primerláncot lehet kapni boltban, de vidd az eredetit mert van egy hosszabb változat ami túl laza TS-re.
Másik hogy lánckereket is cserélni kell hozzá.
sorszám: 26084 (92249)
(előzmény: Jaky16, 2008-03-22 23:00:01)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-03-22 23:00:01
sziasztok nem tud valaki ts 125höz primer láncot (kuplungnál van) ha van akkor kétsoros kéne előre is kösz
sorszám: 26083 (92247)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-22 03:30:18
gyárilag ilyen, MZ szerelési videókban kitűnően látszik, nó para
sorszám: 26082 (92220)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-22 01:38:57
köszönöm,akkor marad a FAG,nem is kell messzire mennem mert van itt a közelben egy FAG bolt.a váltót össze legoztam mert szétborult az egész.ami kicsit nekem furcsa, mert délelőtt amikor szét húztam kb. 1 cm-re akkor nem láttam de most furcsán konstatáltam hogy a bal oldalon két főtengely csapágy van, ez mindegyiknél így van v. ez is egy újabb barmolás a motoron még a múltból.a forgórészemet ha már le tudtam szedni, akkor grafit gyűrűket lecserélem bronzra, vajon a gyűrűk előtt lévő fém lemezt hogyan kell szakszerűen leszedni? a váltómba találtam egy nagyon érdekes dolgot,nem tudom pontosan melyiké, szerintem az 1.es fokozat fogaskereke nekem nem olyan zinű mint a többi, hanem olyan vöröses-sárgás színű, mint a réz v. bronz.Ez most akkor egy utángyártott darab v. valaki csináltatott hozzá fogaskereket?
sorszám: 26081 (92219)
(előzmény: Keri, 2008-03-21 19:25:33)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-22 01:22:32
ez nem rossz ötlet,én is próbálkoztam,miután kétszer megcsináltam és nem indult(mert még mindig folyt orrán -száján)ekkor még nem tudtam hogy az uszó szar.most ahogy szétkaptam a blokkot,hát ha nem is folyik a benya,akkor is erős kétségeim vannak afelől hogy ez így beindult volna,mert a karter legalján volt még.
sorszám: 26080 (92218)
(előzmény: vadmotoros, 2008-03-21 21:41:03)

 
 
vadmotoros
válasz erre | email2008-03-21 21:41:03
Helló!

Én úgy szoktam megcsinálni apám simsonját amikor egész éjjel nyitvahagyott benzincsappal áll, és reggelre az egész forgattyúsház tele benzinnel, meg a motor alatt is jó nagy tócsa van, hogy leszedem a kipufogót, és gyújtás nélkül kb 1 percig folyamatosan rugdosom. Ilyenkor kb 1-2 dl benzin szokott kijönni. Utána kipufogó vissza, gyertyát megtakarítom, és általában egyből szokott indulni.
sorszám: 26079 (92212)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-20 18:58:32)

 
 
Georgie960
válasz erre | email2008-03-21 19:28:04
Sziasztok!
mindenkinek Kellemes Húsvéti Ünnepeket.

Keri!
Tán emlékszel rá, hogy kb 1 hónappal ezelőtt adtál nekem egy nevet, és telefonszámot első kerék küllőzés ügyben.
Megtennéd, hogy megirod nekem mailban? Megköszönném.

Georgie
sorszám: 26078 (92210)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-21 19:25:33
még sohasem szedtem szét, úgy hogy a váltó a helyén maradjon, de ha jobbra borítód akkor elvileg egyben marad.
Nem nagy ördöngősség amúgy és a csapágyat kiszedni sem egyszerü úgy hogy a váltó a helyén marad.

SKF drága és nem jobb mint a FAG
A Koyo yo de én sem tudok olyan helyet ahol lehet kapni. Ahol volt ott most SKF-et árulnak :(
sorszám: 26077 (92209)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-21 18:15:32)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-03-21 19:09:47
hehhe :) Enyém lesz, mostmár 67 évesen nehezen teszi át a lábát a gépen, kell keresni egy kisebb gödröt mindig :)))) De ha felült,akkor jól keni neki az öreg. Nemhiába, 45 éve vezet :D
sorszám: 26076 (92208)
(előzmény: Kuci, 2008-03-21 13:44:28)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-21 18:25:52
mindenképpen 150-est ajánlok ha van rá jogosítvány, sokat jelent az a kis plussz, pont a hétvégén próbáltam egy 125öst az én 150-em után, hát irtó nagy a különbség, haver is átült az enyémre, itt ajnározta hogy hú de fasza :) eddig csak azt hittem hogy a kicsi csak 3000 alatt nem húz, azóta mentem 600 kilométert az én 150-esemmel, visszaülve 125-re konstatáltam hogy nemcsak 3 alatt hanem egylátalán sehol nem húz :D

az óratartó vas ha döntött akkor már cserélve volt ha nincs rajta semmilyen jel, akkor is cserélve volt (deluxe verzióról beszélek), általában nem kedvtelésből cserélik ki hanem azért mert összetörték a motort és az óratartó vas is eltört, gyanús az ilyen eleve, másrészt a gyári óratartók sokkal jobban néznek ki mint az utángyártott retkek
sorszám: 26075 (92206)
(előzmény: motopeti, 2008-03-21 10:30:32)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-21 18:15:32
hello!
etz blokk összepakolásnál úgy ha váltót nem piszkálom csak a főtengelyt veszem\verem ki a blokkból, mre kell figyelni?Elég sok rémhírt hallottam ahhoz hogy joggal féljek a váltójától.Az természetes hogy a léptetőre figyelek és a hézagoló lemezekre,ezen kívűl van még olyan amire nagy figyelmet kell szentelni?A helyzet ugyanis az hogy már a múltkor is kérdeztem,csak nem katam rá választ hogy erős csörgést hallok a blokkból,hát a hiba megvan,ugyanis a jobb oldali főtengely csapágy egész egyszerűen szétesett, a bal oldalon meg a kűlső csapágyba a golyók szögletesre vannak kopva,ugyhogy azoknak további helye a kuka u. 4sz. alatt lesz.csapágyakból van választék bőven,szerinted megéri az SKF-et megvenni,vagy jó bele a FAG is?hallottam nagyon dícsérik a KOYO-t is, bár még nem találkoztam vele
sorszám: 26074 (92205)
(előzmény: Keri, 2008-03-21 14:36:51)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-03-21 18:07:21
Hali!

Tudna valaki mondani nekem koyo csapágy boltot Budapest-en?
sorszám: 26073 (92204)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-21 14:36:51
de lehet :D
sorszám: 26072 (92200)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-21 08:46:57)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-21 14:35:07
Ez szép történet, az én nagyapámmal is sok ilyen megesett :D azonban több robbanóképes elegy sem normál üzemnél, sem befecskendezésnél nem kerül bele, sőt ha befecskendezel, akkor elég kicsi az esélye a tökéletes aránynak. Inkább túldúsított keverék alakul ki ami lasabb égésre hajlamos, ha egyáltalán meggyúlad.

Durva előgyújtás vagy megfáradt gyertyamenet, esetleg nem kifejezetten benzin használata okoz ilyet.

Másik, hogy az MZ 250ccm a láncfürész 25ccm, ebbe pár csepp is elég.
sorszám: 26071 (92199)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-20 22:39:55)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-03-21 13:44:28
Majd szólj nekem, ha nagyfaterod el akarja adni a motorját! :))))
sorszám: 26070 (92197)
(előzmény: Devil87, 2008-03-21 12:34:26)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-03-21 12:34:26
Szerintem pusztán csak design,hogy van rajta jelölés.
Lehet a későbbi modellek már igy jöttek ki, "dizájnosan" :) Nem hiszen,hogy lenne köze a Delux és nem delux dologhoz. Aztán ki tudja??
Nekem '87es a 150es ETZ-m, eredetileg 125ccm volt és delux. Nincs jelölés a kapcsoló alatt. Nagyfater 150ese,amit mellesleg ő vett még Kaposváron boltban, tehát tiszta gyári állapotú, (26 ezer km van ben most) azon van jelölés. Az övé pedig '89es évjáratú. Ja és tirisztoros a gyújtása, meg az a fajta órái vannak,amik műanyag mutatósak... Hát, azokat megette az idő vas foga és egy részük lepottyant. Csak egy kis csonk mutatja az értékeket. Üdv, Tamás
sorszám: 26069 (92194)
(előzmény: motopeti, 2008-03-21 10:30:32)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-03-21 11:56:20
A főtengely azonos, de a jelekkel kapcsolatban nem tudok mondani semmit. Nekem egyébként 3 órahelyes, bibí... :))
sorszám: 26068 (92191)
(előzmény: motopeti, 2008-03-21 10:30:32)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-03-21 10:30:32
Hello! Összel szeretnék venni egy 125 ccm-s ETZ-t ,és a következő érdekelne: Miért van az van amelyik DeLuxe (2 órás, 4 visszajelzős) ETZ-nek vannak jelek a gyujtáskapcsoló alatti területen,van amelyiknek nincs.Esetleg amelyiknek nincs,az utólag lett átalakítva 2 órásra??
125-ös és 150-es ETZ főtengelye egyezik-e? Előre is kössz.
sorszám: 26067 (92189)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-03-21 10:25:24
Hát ha elzártad a túlfolyót, akkor nagyvalószínűséggel azért lett tele a blokk benyával,mert másfele nem tudott folyni. Esetleg a légszűrő felé, de oda nem nagy a valószínűsége,mivel onnan lejt a blokk felé a karbi. Szóval megvan a bibi hogy miért folyhatott tele a forgattyúsház... Sztem operáld ki azt a csavart. Üdv, Tamás
sorszám: 26066 (92188)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-21 08:46:57)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu