hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

LG TS
válasz erre | email2008-04-01 17:05:59
Mellélőttem, Bocs!
sorszám: 26249 (92722)
(előzmény: piri, 2008-04-01 16:50:15)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-01 16:50:15
Az a könyv kisETZ kuplungját tárgyalja a 202. oldalon. A kisTS-ben nincs tányérrugó! Így nem lehet 33éves mert 1985-től van tányárrugó a kisETZ-ben. :)
sorszám: 26248 (92721)
(előzmény: LG TS, 2008-04-01 14:14:11)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-04-01 15:00:12
Sziasztok nem tudtok valami olcsó online csapágy -boltott.
Gondolom ilyen 500ft-os neve nincs csapágyatt nem érdemes főtengelycsapágynak használni.
sorszám: 26247 (92720)

 
 
válasz erre | email2008-04-01 14:47:39
pedig átjött....
sorszám: 26246 (92719)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-04-01 10:54:52)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-04-01 14:14:11
Hát az én 33éves tányérrugóim is elég jó erőben vannak még mindig.
sorszám: 26245 (92715)
(előzmény: Laca_D, 2008-03-31 20:40:16)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-04-01 14:12:25
Én raktam bele, egy saccra 10éves MOL Getriebe Öl-t, és semmi különbséget nem érzek a kapcsolási érzetben. Viszont a kuplungom, mintha még mindig csúszna egy kicsit. 3asban 75 nél kicsit visszaengedve és rögtön csutkát ráhúzva jobban felpörög, mint ahogy gyorsul. Alul 1esben és 2esben viszont jó. Lesz még dolgom vele. Ja majdnem pereceltem az útszéle+por+kátyú+előrelendült súlypont kombónak köszönhetően, kb. 60al kitört a segge, de megfogtam :))) Egyszer úgyis el fogok taknyolni...
sorszám: 26244 (92714)
(előzmény: Keri, 2008-03-31 00:16:51)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-04-01 13:52:32
Én is így jártam!!
Botrány a köbön!!
Persze nem merik ráírni, hogy ki az a pöcs aki ezeket a tömítéseket gyártja...
sorszám: 26243 (92713)
(elözmény: Keri, 2008-03-24 14:49:31)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-01 13:52:07
van állórészem megszakítós és elektronikus gyújtáshoz is, forgórész is bár az elég tré, mennyiért keresel?
sorszám: 26242 (92712)
(előzmény: kapzsi, 2008-04-01 12:55:39)

 
 
kapzsi
válasz erre | email2008-04-01 12:55:39
üdv etz álló forgó részt keresek valamint egy fesz szabályzót...70 214 7030
sorszám: 26241 (92711)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-04-01 10:54:52
hali, bocs de a kanyo_ferenc@citromail.hu - ról visszadobta a levelet... probáljuk meg fordítva!! rosz@freemail.hu, kösz!
sorszám: 26240 (92706)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-01 09:45:25
Viszont az enyimbe 2 golyó is van:)
sorszám: 26239 (92702)
(előzmény: piri, 2008-04-01 09:43:47)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-01 09:43:47
A kis TS-be nincs is tányérrugó 8-P.
sorszám: 26238 (92701)
(előzmény: mz250, 2008-03-31 21:15:53)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-01 00:32:49
üdvözlet!
hát először is még 8 napon belül vagyunk, ugyhogy boldog névnapot mind Árpádnak!
A másik érdekesség hogy a kis etz-mbe elforgott a főtengő jobb csapágya, a 6304 c3as,a vázammal már szívta eleget,nem akarom a jobb blokkfelet cserélni,egyenlőre még várok az új csapágyra,van valakinek építő jellegű ötlete hogy mivel lehetne egyhelyben tartani?epoxi kicsukva, és az araldittal se akarok próbálkozni.
válaszokat előre is köszönöm
üdv:András
sorszám: 26237 (92698)

 
 
válasz erre | email2008-03-31 22:43:11
szia! Fogalmam nincs. Írj egy mailt, és akkor egyeztetünk és küldök elérhetőséget!!

üdv:
sorszám: 26236 (92692)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-03-31 21:48:56)

 
 
válasz erre | email2008-03-31 22:42:03
nah keverem már itt a dolgokat. Ez K-rudinak ment volna 19:33:50 re. Tényleg egy szerkezet lenne legjobb, amivel könnyne meg lehet oldani az egészet (=csapszegkinyomó). Szomszédunkban van.

sorszám: 26235 (92691)

 
 
válasz erre | email2008-03-31 22:35:37
azaz, csak azt akarom mondani igazad van.
sorszám: 26234 (92690)
(előzmény: mz250, 2008-03-31 21:15:53)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-03-31 22:34:03
reméltem egy ilyen reakciót :D
sorszám: 26233 (92689)
(előzmény: mz250, 2008-03-31 21:15:53)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-03-31 21:48:56
üdv! hanyadik kerület! egy ismerősömet lehet, hogy érdekelné!!
sorszám: 26232 (92686)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-03-31 21:15:53
Hány helyen láttad eddig hogy a tányérrugó fáradt meg?
az én kis ts em 73 as és eredetei rugók vannak benne.csak én hajtottam bele kb 45ezret.
ezek rengeteget kibírnak.
sorszám: 26231 (92685)
(előzmény: Laca_D, 2008-03-31 20:40:16)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2008-03-31 20:40:16
Szega.
Ha új lammella, akkor hézagolni kell a kuplungot.Azt pedig a kuplung házon lévő 3szögekkel tudod.Az érték nem ugrik be de itt az oldalon megtalálod hozzá a szakirodalmat.Ugy kell a 3szögeket párositani hogy a megfelő vastag legyen.
Hogyan javithatom 202old.

Valaki emlitette hogy a pálca és a nyomószeg közé kell 1 golyó.
Az nem lehet hogy a tányérrugó fáradt meg ??És nem nyomja össze a kuplunglamellákat?

Hirtelen ennyi.
Remélem segítettem
Üdv Dlaca
sorszám: 26230 (92684)
(előzmény: jozsa, 2008-03-30 11:23:02)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-03-31 19:16:07
helo
visszafele is hasonló a módszer.Kell az a 8as csavar azt bedugod a csapszegbe a másik oldalon meg raksz egy gumi(akár belsőgumi)darabkát akkorát kb amekkora alátétet teszel majd erre az oldalra.Én 2vagy 3cm átmérőjű alátétet használtam és ez az alátét alá kell a gumi hogy a dugó ne sérüljön.Amugy jól kapasd be a csapszeget kézzel és addig ne tedd a hajtókarra rá amig bent nincs az egyik oldalában a dugónak.Sőt még egy picit beljebb is szoktam huzatni 2mm majd itt a csavart kiveszed ráteszed a dugót a hajtókarra azt a 2mm es részt beleilleszted a hajtókarba aztán csavart átdugod és indulhat a behuzatás.Egy kis 2t-s olajjal kenj meg mindent jól.Egyébként akinek erős a keze az be tudja nyomni a helyére a csapszeget bár attól függ ténylegesen mennyire szorul.Mert nekem is az uj nagyon szorult most hogy szétszedtem már félig vissza tudom tolni a kezemmel igaz erős vagyok.
Egyébként nemkem Ts 150 em van és most ujitattam fel.Már motoroztam vele 500 km t de a főtengely jobb oldali tengelye már akkor ütött amikor beleraktam a blokkba a f.tengelyt ,ütött igy a dinamó is fél mm-t.Most viszem vissza a felújitóhoz a ftengelyt meg a hengert is mert nagy az illesztési hézaga a dugónak és a hengernek.
sorszám: 26229 (92679)
(előzmény: Andrei, 2008-03-30 18:20:14)

 
 
válasz erre | email2008-03-31 18:41:26
Sziasztok! Budapesten eladó egy nagyon jó állapotú ETZ 125 5000 km-rel. Papírjai megvannak, de vizsgáztatni kell. Nem az enyém a motor, csak megkért az illető, hogy írjak ide. Ára 110-120.000 ft között.

Üdv!
sorszám: 26228 (92677)

 
 
levendel
válasz erre | email2008-03-31 18:24:31
Sziasztok, Ts 250-re keresek jó állapotú gyári nyereghuzatot országosan bárhol akárhol. Sok pénzért, Ts alkatrészekért stb.
sorszám: 26227 (92673)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-03-31 16:23:29
Hali!
A múltkori óta figyeltem a töltésem
alapjáratom ok mikkor üresbe 5-6e
pörgetem akkor nagyon kezd világitani
de ha vissza engedem akkor egyből elsötétül vagy alig világit.
Azon a fesz.szab.lehet állitani hogy
ne mennjen semmi tönkre??
sorszám: 26226 (92662)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-03-31 10:41:21
Nálam még mindíg a G30-as gépolaj van a váltóházban, ebben a szezonban még marad is.
Teszkós CAREX és társai teljesen jók bele, a flancos adalákolt drága löttyöket meg nem érdemes beleönteni mert csak kárt okoz(hat)nak.
sorszám: 26225 (92650)
(előzmény: Szaszi, 2008-03-30 23:57:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-31 00:16:51
tescos 15w40, azzal nem tapad a kuplung
vagy Mol Hykomol, de azzal hidegen kicsit tapad, bemelegedés után azzal is jó.
A flancos olajokkal nem mindegyikkel működik rendesen, de biztos ajánlanak majd azokból is jót.
sorszám: 26224 (92638)
(előzmény: Szaszi, 2008-03-30 23:57:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-31 00:07:27
hogyne, a rezóval nem megy olyan jól :D
sorszám: 26223 (92637)
(előzmény: reimerm, 2008-03-30 21:20:45)

 
 
Szaszi
válasz erre | email2008-03-30 23:57:19
Sziasztok!
Mz ts 125be milyen olajat ajánlotok a váltóba?
köszi szépen
sorszám: 26222 (92636)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-30 21:40:54
hali!
inkább a normált vedd meg, v. a gyárit hozzad rendbe.A rezósat semmiképp nem ajánlom,egyik ismerősömtől kaptam a 125ösre egyet, és nem hogy jobban ment volna tőle hanem még lomhább volt mint előtte.Az az igazság hogy ezeket gépsoron gyártják tonna számra, és nem nézik meg hogy tényleg tudja-e azt amiért a vevő megveszi.A sima dobbal csak annyi gond van hogy kispórolták belőle az anyagot,(hamarabb szétesik)
Van itt az oldalon rezó épító progi,ha van hegesztő ismerősöd akkor anyagárban meg is tudod csinál(tat)ni.
üdv:András
sorszám: 26221 (92627)
(előzmény: reimerm, 2008-03-30 21:20:45)

 
 
reimerm
válasz erre | email2008-03-30 21:20:45
sziasztok
arra lennék kiváncsi hogy van e külömbség a boltban kapható 250-es etz-hez a normál és a rezonátoros kipuffogó között?vennék újjat csak még nem tom hogy melyiket vegyem.
köszi
sorszám: 26220 (92624)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2008-03-30 19:33:50
Visszafele semmiképp ne üsd, azt a hajtókar fogja bánni. Esetleg 800-as vagy 1000-es vizes papírral a dugattyút kicsit megcsiszolod--mondjuk nem ajánlom. A melegítős-hűtős dolog akkor működik, ha kb 2mp alatt végzel is vele. Én is 1 ideiglenes összehúzó szerszámot javaslok- én egy 6-os hengertőcsavarral meg 1 rakás alátéttel dolgoztam és nem sérült semmi...
sorszám: 26219 (92616)
(előzmény: Andrei, 2008-03-30 18:20:14)

 
 
válasz erre | email2008-03-30 19:18:33
Szia! Melegítsd fel a dugót, a csapszeget pedig tedd be egy kis időre a hűtőbe. Aztán rohanj ahogy tudj :) Kicsit könyebben megy így össze.
sorszám: 26218 (92615)
(előzmény: Andrei, 2008-03-30 18:20:14)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-30 18:20:14
végül sikerült kiszedni a csapszeget, nem volt átfúrható fám, végül egy 8as csavart használtam, a fejét rátettem a csapszegre, pont olyan széles volt hogy a oda felfeküdt de a dugattyút nem bántotta, kézben tartva 4-5 nagy ütés és kijött, megszenvedtem vele
esetleg érdemes valamit csinálni összeszerelés előtt? megcsiszolni a dugattyú belsejét, vagy olajjal összerakni, vagy valami?
sorszám: 26217 (92614)

 
 
k-rudi
válasz erre | email2008-03-30 16:28:32
Lejött a rohadék, a kinyomócsapágy ragaszkodott a főtengőhöz...
Kössz emberek!
sorszám: 26216 (92612)
(elözmény: Keri, 2008-03-29 20:12:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-30 12:43:29
Már hogy nincs? Nem emel ki, vagy nem kapcsol össze?
A TS-emen a pálca végénél van egy csapágygolyó, ha az kimarad a pálca nem elég hosszú, ilyankor nem emel ki.
sorszám: 26215 (92609)
(előzmény: jozsa, 2008-03-30 11:23:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-30 12:34:34
Ez milyen jó öttlet!
sorszám: 26214 (92608)
(előzmény: Péter mz, 2008-03-29 21:53:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-30 12:32:23
ha már úgy is mindegy neki, én elővenném a nagyobb kalapácsot :D
sorszám: 26213 (92607)
(előzmény: piri, 2008-03-29 21:34:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-30 12:30:54
Google a jóbarátod:
www.pvl.de
sorszám: 26212 (92606)
(előzmény: vervilag, 2008-03-29 20:51:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-03-30 12:26:01
én egy méretes csavarral szoktam, a műanyag nyél eltörik a kalapácstól
sorszám: 26211 (92605)
(előzmény: Andrei, 2008-03-29 20:19:24)

 
 
jozsa
válasz erre | email2008-03-30 11:23:02
Hello!Segítséget szeretnék kérni.Van egy ETZ 150 típusú motorom aminek a kuplungjával szenvedek egy ideje.Vettem bele új pálcát,lamellákat,de semmi eredménye.Olyan mintha nem is lenne kuplungom,hiába állítok az állítócsavaron.Ha vki tud gyógyírt a hibára vagy esetleg találkozott már hasonlóval akkor várom a válaszát!Köszi előre is!
sorszám: 26210 (92601)

 
 
asztalos
válasz erre | email2008-03-30 11:06:11
http://www.vatera.hu/mz_etz_250_60842255.html
sorszám: 26209 (92598)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-03-30 10:35:21
Ezt talán nem kellene így reklámozni...
sorszám: 26208 (92597)
(elözmény: Keri, 2008-03-27 21:20:00)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-03-30 09:24:26
Szerintem az a flexes illető még én voltam februárban, akkor szedtem szét. És csak tegnap jutottam el odáig,hogy összerakjam. Nekem is passzentos volt az új csapszeg,de egy kis gépolajjal bekentem mindent és finom kocogtatással helyrement. Harmadik rugásra indult is a gép. Nekem úgy tűnik, hogy eléggé melegszik valamint lassan esik vissza a fordulat. Szóval kell eszközölnöm egy karbi beállitást. Üdv, Tamás
sorszám: 26207 (92593)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-03-29 20:41:26)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-29 22:05:50
húhú mekkora ötlet, na ennek holnap utánanézek, köszi
sorszám: 26206 (92580)
(előzmény: Péter mz, 2008-03-29 21:53:08)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-03-29 21:53:08
Helo
fogj egy 6-7cm hosszú 2x2 es vagy 3cm x3cm es darab fát azt furd át hosszába 16os fúróval ha lehet pontosan furj a fa hosszával.(ne ferdére furjad mert nem lesz jó a kihuzatás)Na ezt a fát nekirakod a dugónak majd egy 15 cm hosszú 8as csavarral ki lehet huzatni a csapszeget ami ugye ahogy jön ki ugy megy be a fa furatába.De a dugó egyik felében hagyd bent a végét hogy ne kelljen belenyomni ujra.A 8 as csavar fejét jól reszeld le ha 6lapfejű ugy hogy kör legyen és az átmérője csak akkora legyen hogy a csapszegbe azért ne tudjon belecsúszni.A csavar fejét ahol kijön a szára ott egy kicsit kupossá reszelheted hogy a csapszegbe középre menjen bele.
sorszám: 26205 (92579)
(elözmény: Keri, 2008-03-29 20:06:27)

 
 
piri
válasz erre | email2008-03-29 21:34:53
Melegítsd fel a dugót 100fokra legalább rezsón pl. Ha nem jön ki akkor ott valami nem jó ennyire nem szorulhat benne mert akkor a kitoló szerszám is esetleg eltörné a dugót.
sorszám: 26204 (92578)
(előzmény: Andrei, 2008-03-29 20:54:44)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-29 20:54:44
köszi a hozzászólást, ez nekem egy tök új szett, ittvan az asztalon... nemtudom mihez kezdjek most úgy nagyjából :(
sorszám: 26203 (92577)

 
 
vervilag
válasz erre | email2008-03-29 20:51:27
Hello! Találkozott már valaki a "PVL" gyújtással ETZ esetén? Mi ennek a jelentése?
sorszám: 26202 (92576)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-03-29 20:41:26
ha a régi dugót nem tudod kiszedni akkor vágd le flexel,ha az újból nem tudod kiszedni akkor az gáz.Hallottam olyat akinek elferdült a csapszeg a dugóba, és nem tudta kiszedni, ezért óvatosan elvágta a dugót,és csak úgy tudta kiszedni.
remélem tudtam segíteni
üdv:András
sorszám: 26201 (92575)
(előzmény: Andrei, 2008-03-29 20:19:24)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-03-29 20:19:24
a finom kocogtatásokba már beletört a műanyag csavarhúzó nyele, semmi ötletem nincs :( el vagyok képedve
sorszám: 26200 (92572)
(elözmény: Keri, 2008-03-29 20:10:57)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu