:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Bocs kicsit off.Kéri msn-re gyere fel ha tudsz,nincs telefon nálam!!
fontos hogy gyári legyen vagy csak egy jó minőségü kell?
Csak mert többen varrattak maguknak, illetve én sajár magamnak vartam.
Nem nagy ördöngösség profi minőséget elérni, ha van egy varrógép.
Én rugalmas műbőrből csináltam. Van aki bőből csinálja de a műbőr sokkal jobb használni mert nem olyan kényes.
visszatérve a problémámra:a jobb oldali blokkfélben elforog a 6304es csapágyam a főtengőn,mit tudok vele csinálni??nem akarom beragasztani,de ha nincs más akkor kénytelen leszek.
válaszokat előre is köszi
nem akarok túl nagyot hazudni mert az hogy skf nem jelenti azt hogy tovább bírja mint a noname csapágy,jelenleg még szét van szedve a blokkom,hozzám eléggé közel esik egy FAG csapágybolt ,így hát olyanokat veszek,azt mondják ugyanazt tudja mint az skf csak nem olyan drága.Ha felmész a fag.hu-ra akkor találsz ott telefonszámot,hátha van nálatok is a közelbe bolt.
üdv:András
hali psc
nekem most egy 125 hengerem van egy szerelő benyulta a 150esemet. és most a 125 ös hengeren van rajta a 24N2-2 karbi, és így töbet eszik mint a 150 hengerrel anno.ezért szeretném tudni hogy mások e a furatok az öntvénybe. mert hiába raktam bele kisebb főfúvókát akkor is eszik de menni nem megy.
Torokátmérőben is különbözik. 22N2-2 = 22 miliméter átmérőjű torok, 125-ös MZ-re. 24N2-2 = 24 miliméter átmérőjű, 150-es MZ-re.
Szeva!
22N2-2es karbi van rajta alapból, 115ös főfúvókával,70es tűfóvóka,70es inditó,40es üresjárati fúvókával!
hello még mindig
És a 22N2-2 miben különbözik a 24N2-2 től a fúvókákat leszámítva. az ötvényben a lukaknak van valami más méretkülönbségük?
hello Gulyesz
köszi megnézem remélem benne lesz.
Szia!
Fejből most nem tudom megmondani,de a szakirodalom menüpont alatt megtalálod a használati útmutatóban.
hello mindenkinek
Milyen karbi van a 125 etz-n? 22N2-1 vagy 24N2-1 vagy 24N2-2?ill hogy nekem a 125 höz milyen fuvokák kell hogy belemenjenek. Fő- ,tű-, fúvóka?
hello mindenkinek
Milyen karbi van a 125 etz-n? 22N2-1 vagy 24N2-1 vagy 24N2-2?ill hogy nekem a 125 höz milyen fuvokák kell hogy belemenjenek. Fő- ,tű-, fúvóka?
hello mindenkinek
Milyen karbi van a 125 etz-n? 22N2-1 vagy 24N2-1 vagy 24N2-2?ill hogy nekem a 125 höz milyen fuvokák kell hogy belemenjenek. Fő- ,tű-, fúvóka?
Ha a kis TS-en tányérrugós kuplung van az nem eredeti gyári...
Csak azért mondom, hogy tudjad a kuplungod cserélve lett. Rámegy az ETZ kuplung és könnyebb is viszont nem bír annyit.
Az a könyv kisETZ kuplungját tárgyalja a 202. oldalon. A kisTS-ben nincs tányérrugó! Így nem lehet 33éves mert 1985-től van tányárrugó a kisETZ-ben. :)
Sziasztok nem tudtok valami olcsó online csapágy -boltott.
Gondolom ilyen 500ft-os neve nincs csapágyatt nem érdemes főtengelycsapágynak használni.
Hát az én 33éves tányérrugóim is elég jó erőben vannak még mindig.
Én raktam bele, egy saccra 10éves MOL Getriebe Öl-t, és semmi különbséget nem érzek a kapcsolási érzetben. Viszont a kuplungom, mintha még mindig csúszna egy kicsit. 3asban 75 nél kicsit visszaengedve és rögtön csutkát ráhúzva jobban felpörög, mint ahogy gyorsul. Alul 1esben és 2esben viszont jó. Lesz még dolgom vele. Ja majdnem pereceltem az útszéle+por+kátyú+előrelendült súlypont kombónak köszönhetően, kb. 60al kitört a segge, de megfogtam :))) Egyszer úgyis el fogok taknyolni...
Én is így jártam!!
Botrány a köbön!!
Persze nem merik ráírni, hogy ki az a pöcs aki ezeket a tömítéseket gyártja...
van állórészem megszakítós és elektronikus gyújtáshoz is, forgórész is bár az elég tré, mennyiért keresel?
üdv etz álló forgó részt keresek valamint egy fesz szabályzót...70 214 7030
hali, bocs de a kanyo_ferenc@citromail.hu - ról visszadobta a levelet... probáljuk meg fordítva!! rosz@freemail.hu, kösz!
Viszont az enyimbe 2 golyó is van:)
A kis TS-be nincs is tányérrugó 8-P.
üdvözlet!
hát először is még 8 napon belül vagyunk, ugyhogy boldog névnapot mind Árpádnak!
A másik érdekesség hogy a kis etz-mbe elforgott a főtengő jobb csapágya, a 6304 c3as,a vázammal már szívta eleget,nem akarom a jobb blokkfelet cserélni,egyenlőre még várok az új csapágyra,van valakinek építő jellegű ötlete hogy mivel lehetne egyhelyben tartani?epoxi kicsukva, és az araldittal se akarok próbálkozni.
válaszokat előre is köszönöm
üdv:András
szia! Fogalmam nincs. Írj egy mailt, és akkor egyeztetünk és küldök elérhetőséget!!
üdv:
nah keverem már itt a dolgokat. Ez K-rudinak ment volna 19:33:50 re. Tényleg egy szerkezet lenne legjobb, amivel könnyne meg lehet oldani az egészet (=csapszegkinyomó). Szomszédunkban van.
azaz, csak azt akarom mondani igazad van.
reméltem egy ilyen reakciót :D
üdv! hanyadik kerület! egy ismerősömet lehet, hogy érdekelné!!
Hány helyen láttad eddig hogy a tányérrugó fáradt meg?
az én kis ts em 73 as és eredetei rugók vannak benne.csak én hajtottam bele kb 45ezret.
ezek rengeteget kibírnak.
Szega.
Ha új lammella, akkor hézagolni kell a kuplungot.Azt pedig a kuplung házon lévő 3szögekkel tudod.Az érték nem ugrik be de itt az oldalon megtalálod hozzá a szakirodalmat.Ugy kell a 3szögeket párositani hogy a megfelő vastag legyen.
Hogyan javithatom 202old.
Valaki emlitette hogy a pálca és a nyomószeg közé kell 1 golyó.
Az nem lehet hogy a tányérrugó fáradt meg ??És nem nyomja össze a kuplunglamellákat?
Hirtelen ennyi.
Remélem segítettem
Üdv Dlaca
helo
visszafele is hasonló a módszer.Kell az a 8as csavar azt bedugod a csapszegbe a másik oldalon meg raksz egy gumi(akár belsőgumi)darabkát akkorát kb amekkora alátétet teszel majd erre az oldalra.Én 2vagy 3cm átmérőjű alátétet használtam és ez az alátét alá kell a gumi hogy a dugó ne sérüljön.Amugy jól kapasd be a csapszeget kézzel és addig ne tedd a hajtókarra rá amig bent nincs az egyik oldalában a dugónak.Sőt még egy picit beljebb is szoktam huzatni 2mm majd itt a csavart kiveszed ráteszed a dugót a hajtókarra azt a 2mm es részt beleilleszted a hajtókarba aztán csavart átdugod és indulhat a behuzatás.Egy kis 2t-s olajjal kenj meg mindent jól.Egyébként akinek erős a keze az be tudja nyomni a helyére a csapszeget bár attól függ ténylegesen mennyire szorul.Mert nekem is az uj nagyon szorult most hogy szétszedtem már félig vissza tudom tolni a kezemmel igaz erős vagyok.
Egyébként nemkem Ts 150 em van és most ujitattam fel.Már motoroztam vele 500 km t de a főtengely jobb oldali tengelye már akkor ütött amikor beleraktam a blokkba a f.tengelyt ,ütött igy a dinamó is fél mm-t.Most viszem vissza a felújitóhoz a ftengelyt meg a hengert is mert nagy az illesztési hézaga a dugónak és a hengernek.
Sziasztok! Budapesten eladó egy nagyon jó állapotú ETZ 125 5000 km-rel. Papírjai megvannak, de vizsgáztatni kell. Nem az enyém a motor, csak megkért az illető, hogy írjak ide. Ára 110-120.000 ft között.
Üdv!
Sziasztok, Ts 250-re keresek jó állapotú gyári nyereghuzatot országosan bárhol akárhol. Sok pénzért, Ts alkatrészekért stb.
Hali!
A múltkori óta figyeltem a töltésem
alapjáratom ok mikkor üresbe 5-6e
pörgetem akkor nagyon kezd világitani
de ha vissza engedem akkor egyből elsötétül vagy alig világit.
Azon a fesz.szab.lehet állitani hogy
ne mennjen semmi tönkre??
Nálam még mindíg a G30-as gépolaj van a váltóházban, ebben a szezonban még marad is.
Teszkós CAREX és társai teljesen jók bele, a flancos adalákolt drága löttyöket meg nem érdemes beleönteni mert csak kárt okoz(hat)nak.
tescos 15w40, azzal nem tapad a kuplung
vagy Mol Hykomol, de azzal hidegen kicsit tapad, bemelegedés után azzal is jó.
A flancos olajokkal nem mindegyikkel működik rendesen, de biztos ajánlanak majd azokból is jót.
hogyne, a rezóval nem megy olyan jól :D
Sziasztok!
Mz ts 125be milyen olajat ajánlotok a váltóba?
köszi szépen
hali!
inkább a normált vedd meg, v. a gyárit hozzad rendbe.A rezósat semmiképp nem ajánlom,egyik ismerősömtől kaptam a 125ösre egyet, és nem hogy jobban ment volna tőle hanem még lomhább volt mint előtte.Az az igazság hogy ezeket gépsoron gyártják tonna számra, és nem nézik meg hogy tényleg tudja-e azt amiért a vevő megveszi.A sima dobbal csak annyi gond van hogy kispórolták belőle az anyagot,(hamarabb szétesik)
Van itt az oldalon rezó épító progi,ha van hegesztő ismerősöd akkor anyagárban meg is tudod csinál(tat)ni.
üdv:András
sziasztok
arra lennék kiváncsi hogy van e külömbség a boltban kapható 250-es etz-hez a normál és a rezonátoros kipuffogó között?vennék újjat csak még nem tom hogy melyiket vegyem.
köszi
Visszafele semmiképp ne üsd, azt a hajtókar fogja bánni. Esetleg 800-as vagy 1000-es vizes papírral a dugattyút kicsit megcsiszolod--mondjuk nem ajánlom. A melegítős-hűtős dolog akkor működik, ha kb 2mp alatt végzel is vele. Én is 1 ideiglenes összehúzó szerszámot javaslok- én egy 6-os hengertőcsavarral meg 1 rakás alátéttel dolgoztam és nem sérült semmi...
Szia! Melegítsd fel a dugót, a csapszeget pedig tedd be egy kis időre a hűtőbe. Aztán rohanj ahogy tudj :) Kicsit könyebben megy így össze.
végül sikerült kiszedni a csapszeget, nem volt átfúrható fám, végül egy 8as csavart használtam, a fejét rátettem a csapszegre, pont olyan széles volt hogy a oda felfeküdt de a dugattyút nem bántotta, kézben tartva 4-5 nagy ütés és kijött, megszenvedtem vele
esetleg érdemes valamit csinálni összeszerelés előtt? megcsiszolni a dugattyú belsejét, vagy olajjal összerakni, vagy valami?
Lejött a rohadék, a kinyomócsapágy ragaszkodott a főtengőhöz...
Kössz emberek!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|