hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Jaky16
válasz erre | email2008-04-06 14:56:00
sziasztok nem tud valaki ts125-höz
váltótengelyt amin a kuplung van és a kisebbik kuplung kosarat email címem koncz.d@freemail.hu
sorszám: 26365 (92959)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-04-06 13:27:32
nem, az is csörög ugyan, de az alapjáraton is! Meg annak más hangja van. ez meg csak menet közben, mikor lassítok. mintha 2 kavicsot összekoccintanék.
Más alternatíva??
Előre is köszönöm!
sorszám: 26364 (92957)
(előzmény: jnss, 2008-04-06 03:31:13)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-06 13:12:56
Ezzel aza probléma, hogy 1996-ban nem volt még teljesítménykorlát. Tehát aki akkor vizsgátott motorra (mindegy hány éves volt) csak 150ccm ig kapta meg az A kategóriát. Az A1-et 1998-ban hozták be ekkor 125ccm és 11kw-lett. A 150ccm-es jogsit összevonták az A1-el. Tehát aki 1998 előtt vizsgázott annak az A1 150ccm-ig van és nincs teljesítménykorlát. Egyszerűbb lett volna ha A korl.-nak ismerik el hiszen valójában az mivel a jogsiban nincs benne az A1 hanem A kat van (a régi rózsaszínben). Ha indexelni akarták volna beírhatták volna az A1-et ugyanúgy nint pl. az F5 csuklósbusz... De nem A így nemes egyszerűséggel és a másik oldalon a hiv.felj. rovatba van írva, hogy A kat. 150ccm ig. Azaz a rendőr ha nem szedi szét nemtuggya hogy nem A. Ezért nemis nagyon foglalkoztak vele.
sorszám: 26363 (92956)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 01:18:10)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-04-06 12:44:21
Eredetvizsgát tulajdonos válltáskor szoktak csinálni(legtöbször), az átirási procedura elött,mert szükséges a papir az átiratáshoz. Valamelyik szomszédos országból irsz???
sorszám: 26362 (92954)
(előzmény: mz250, 2008-04-06 12:02:29)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-06 12:02:29
fényezés vastagságát?hmm...
Nálunk műszaki alkalmával nézik meg a motor és vázszámokat.de a fényezésről még nem hallottam hogy nézték volna.látszik hogy más országban vagyunk.
ha festeném a motort plkb az eredeti színre akkor mit tennének az eredetvizsgán?milyen gyakran van eredetvizsga?
sorszám: 26361 (92953)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 10:02:23)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-04-06 11:14:09
igen, ezt tudtuk....
sorszám: 26360 (92951)
(előzmény: jnss, 2008-04-06 04:23:43)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-06 11:09:56
Hát értem én ezt, de szerintem ne a törvényhozók döntsék el ,h mikortól tudok motorozni és mikortól nem,ez úgyis egyénenként változik...Meg ha letelik a 2 év, és elötte nem vitttem utast,mert nem vihettem,akkor a 2év után ugyanúgy béna leszek utassal... Meg hát akkor már 18 vagyok,mehetek A korlátlanra,szval 18 éves korod elött nem vihetsz utast mototon... Szerintem az őrültség, elhagyott TSZ úton már vittem utast szimóval ,XT125 R-el is, 100 kgos utast,és nem lett baj... a szimóba 3/4 év alatt belemotoroztam 6300 Km-t, nekem egy törvényhozó vízfejű senki nem mondja meg h mit tudok és mit nem.... Persze nemtudok ez ellen mit tenni,szval marad a szabálybetartás....(szerintem)
sorszám: 26359 (92950)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 01:26:57)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 10:02:23
Az adott gépjármű legyen az motor,kocsi,lovaskocsi stb...
Van egy vázszáma és egy motorszáma és egy azonosító fő színe.Ezeket ellenőrzik a vizsgaállomásokon amik be vannak írva a forgalmiba azzal egyezniük kell,A fényezésnél rétegvastagságot is mérnek,ha túl vastag, nem megy át a vizsgán,(volt rá példa) a motor és vázszámot megnézik olvasható-e, nincs-e átütve,(ha jól csinálják akkor senki nem veszi észre)Ez egyébként még egy fajta pénzlehúzás hiszen semmi értelme,mert az egész cécó végén annyival leszel majd több hogy tudod hogy "eredeti" a motorod és nincs rajta kókány festés
sorszám: 26358 (92949)
(előzmény: mz250, 2008-04-06 03:22:20)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 09:55:58
hát nemtudom,nekem csak akkor engedték mikor 18 lettem az A korlátost.most van 1,5 éves jogsim, úgy tudom 21 éves korig, csak max. A korlátos van,addig nem teheted le a nagy A-t, kiv. ha minimum 2 éves gyakrolattal rendelkezel korlátoson v. A1-ben,de lehet hogy ez már elavlut info,nem nagyon követem az ilyeneket, általában az időmet olyanokra szoktam felhasználni mint pl:motorozni céltalanul a világba(pest és környéke:D)
ill, dolgozom de a police topicba biztos vannak olyan emberek akik napi szinten nyomon követik a változásokat.
sorszám: 26357 (92948)
(előzmény: mz250, 2008-04-06 03:18:09)

 
 
jnss
válasz erre | email2008-04-06 04:23:43
Az én véleményem a kuplungleforgásrol hogy már az elején szakbarbárok rakták össze amit szakszerűen kaksz fel az nem forog le !!!ha meg megtörtént a probléma vakarhatod a fejed mit csinalj sajnáltad azt az ezrest a szerelőtől......
sorszám: 26356 (92945)
(elözmény: bambi99, 2008-04-03 17:01:27)

 
 
jnss
válasz erre | email2008-04-06 04:03:35
A 3-ik fokozat helyreállitása kényes müvelet, szakértelmet igényel,valami elkerülte a figyelmeteket,fontos a hézagolás a kapcsoló körmök állapota a váltó szakszerű összeszerelése és beállitása két gyári allkatrész sem egyforma ezért van az hogy némelyikkel mindig baj van sok sikert.
sorszám: 26355 (92944)
(elözmény: bambi99, 2008-04-03 21:40:50)

 
 
jnss
válasz erre | email2008-04-06 03:48:44
nem ajánlom a fuvókacserélgetést, nem is minden fuvóka passzol,a csatos karbi egy másfajta konstrukció üzemanyagtakarékos változat.
sorszám: 26354 (92943)
(elözmény: bambi99, 2008-04-03 22:04:49)

 
 
jnss
válasz erre | email2008-04-06 03:31:13
kopott a karbid mikor visszaengeded a gázt becsörög a siber.
sorszám: 26353 (92942)
(előzmény: GSXF, 2008-04-05 21:14:07)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-06 03:22:20
elmagyarázná valaki mi is ez az erededetvizsga?mit néznek meg a mocin és hogyan?
sorszám: 26352 (92941)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-06 03:18:09
Nálunk ilyen kategóriák nincsennek.
16 évessen elmész vizsgázni és 125köbig nyomhatod.18 évessen miután beírattad hogy nincs korlátozás akár egy 650est is nomhatsz.
szóval a korlát csak 16-18 éves korban van.
sorszám: 26351 (92940)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 01:18:10)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 01:26:57
hát ha már megszerzed a jogsidat akkor nem azzal veszítsd el hogy rögtön szabálytalanul viszel utast,egyébként is meg kell szoknod azt hogy nehezebb géppel mész,meg kell ismerned mit tud a motorod,na meg aztán vannak olyan béna utasok mint én, hogy haverom 650es suzukiján majdnem elborultunk,mert nem mondta azt hogy a motorral együt hajoljak el abba az irányba amerre fordulunk,elismerem tényleg csapnivaló utas vagyok,de nem is szeretek hátul ülni,(félek ott)nekem fogni kell a kormányt, akkor már rossz nem történik:-).A másik az hogy neked is kell rutin,a két személyhez+ha egy ügyetlen utas kerül a hátad mögé, akkor is uralni kell tudnod a motort.A csajozás mellett azért figyelj a motorod karbantartására is:D
sorszám: 26350 (92939)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 22:00:53)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 01:18:10
A1-nek dehogynem,van megkötés KW-ban is,a csigajogsi.hu-n olvastam amikor a B után akartam motoros jogsit, ott van fehéren-feketén legfeljebb 125ccm, és 11KW.Ahogy ismerem magam na mondom fél év alatt kinövöm a 125öst, és már kevés lesz,azért is raktam le a korlátost.
sorszám: 26349 (92938)
(előzmény: piri, 2008-04-05 23:27:01)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 01:13:54
nagyon sok minden van amit az eladónak v. a vevőnek kell(ene) megcsinálni,azt egyikse csinálja:P amikor eladtam a trophy-t akkor akartam rá csinálni, de hát a franc tudja mikor jön a kedves vevő,amikor meg jelentkezett, akkor meg nem volt kp-m hogy elvigyem.Azon egyébként meglepődtem még régebben hogy ugye jönnek szépen sorba sm, 125ccm, kategóriák,azt hittem a korlátos az a 250ccm ig megy, aztán furcsán konstatáltam hogy KW-ban van megszabva,na mindegy, érdekes
sorszám: 26348 (92937)
(előzmény: Andrei, 2008-04-05 21:34:43)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-05 23:27:01
Namégegyszer:)
Tehát a régi A1 nek (ami nem volt valójában A1 hiszen A volt beütve és belevolt írva A kat.150ccm ig TEHÁT NEM A1 akkor lett ezia A1 amikor begyött a tényleges A1) nincs teljesítménymegkötése. A korlátosnak van.
sorszám: 26347 (92936)
(előzmény: Andrei, 2008-04-05 21:28:31)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-05 22:00:53
Az viszont nagyon elszomorított, h ha letettem az A1-et még 2 évig nem vihetek utast:S Hiába volt előtte M-es jogsim... Mi lessz így velem??? H fogok így csajozni a mzvel??? :P gondolom tilosba....xD
sorszám: 26346 (92935)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-05 21:34:43
januárban vettem az 150-es ETZ-t, átírás 34 ezer volt, úgy hogy 15500 az eredetvizsga, az átíratóhelyen volt valami ügyintézési díj is 3500, így jött ki szépen
azt is kevesen tudják hogy az eredetvizsgát az eladónak kell(ene) megcsinálni/kifizetni és ez 60 napig érvényes
sorszám: 26345 (92934)

 
 
fl54
válasz erre | email2008-04-05 21:33:52
valaki keresett etz250 hez karburátor csonkot. Tudok segiteni
sorszám: 26344 (92933)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-05 21:28:31
haverodnak mondjad hogy 100 ezer plusz jogsielvétel + 2 év eltiltás mindenféle járművezetéstől, úgyhogy megéri kockáztatni.............
valaki írta hogy A korlátozottnál vagy 150 ccm-nél, nemtudom már, nincs teljesítménykorlát
de van, én augusztusban csináltam az Akorl-t, 25 kW a korlát, de köbcenti nincs meghatározva, szóval eléggé összevissza.........
hivatalosan így: Legfeljebb 25 kW teljesítményű és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár.
sorszám: 26343 (92932)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 17:32:52)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-04-05 21:14:07
Sziasztok!
Mi lehet a probléma: es 250, frissen fúrva, új dugó, csapszeg, stb. Menet közben ha visszaengedem a gázt a henger felől ilyen éles recsegés hallatszik (olyan a hang, mint mikor a vezeték szikrázik "cc-cc" :D
néha csinálja ezt
Szerintetek? a hézag egyébként a henger-h.fej között jó.
:S
sorszám: 26342 (92931)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 20:53:13
nincs mit,amikor ennyi voltam,akkor én is a helyi szőlősbe mentem segédnek.
Széles utat,olcsó benzint!
üdv:András
sorszám: 26341 (92930)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 20:42:17)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-05 20:42:17
Köszi szépen az infót! :) Hát A1 re mehetek csak,mert novemberben leszek 16, de 15 és fél évesen kezdhetem:D A meló vszeg meggyszedés lessz, itt Békéscsabán az A1 kijön nekem kb 45-50-ből,lassú ,deolcsó :) Meg eüm már megvan:) Kösszi mindent!!! :)
sorszám: 26340 (92929)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 19:11:11
UI:az összes adód 125 esetén:kb.8000ropi éves kgfb(bizti)
súly(teljesítmény)adó:KW*120ft,1400ft
átírás18*125ft,2300ft
illeték:3800ft
forgalmi6000ft
törzskönyv:6000ft
eredetiségi:15500ft
műszaki:1200ft illeték+3000ft vizsga
sorszám: 26339 (92923)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-05 19:04:56)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 19:04:56
a történet a következő:a 125ös elvi sikon birja de nem nagyon tudod tovább fúrni,mert a főtengő állítólag kb. 150ccm-ig bírja hosszú távon.Karbit kapsz 3-4ropiért,hengert,hfejet szintén,dugóból meg veszel újat,az már nem pénz.az átírásod kb. 30ropiból megvan.elmész valahova melózni, és 2-3 hét alatt pénzednél vagy.A jogsid kb. 70-80 lesz,egyébként érdemes egyből A korlátozottat megcsinálni,mert akkor nem kell külön szarozni,ha 250est akarsz majd vezetni.és utána miután letelt a 2év gyakszi utána mehetsz korlátlanra,ha elmúltál 21, asszem ennyi az éltekori szabályzás.
sorszám: 26338 (92922)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 17:32:52)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-04-05 18:27:04
Üdv,
holnap Nagykállóban veterán börze. Remélem jó idő lesz, és sokan jönnek el.
sorszám: 26337 (92920)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-05 17:53:12
Olyat vegyél ami forgalmi szerint 125 de 150es hengere van mert már kicserélték.
sorszám: 26336 (92918)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 17:32:52)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-05 17:32:52
Köszi a gyors válaszokat!! Hát a gyereket nem érdekli a KRESZ, az tuti,mert már 600-as CBR-el mászkál A1-el :P Én nyár végén/ősszel szeretnék váltani Simsonról ETZ-re , és vaszinűleg úgy lessz ahogy infravénás monta:D KOrábban lecsekkoltam,h a 2 motornak ugyanaz a főtengelye,szval bírnia kell a terhelést:D Csak kicsit sokba lessz ez nekem, 1 ETZ + átírás+eredetiségvizsga+ilyen meg olyan adók+ A1-es jogsi.... Jó mongyuk az MZ kb. meglessz a Simson árából,de a többiért a zsebembe kell nyúlni :S +150-es henger+porlasztó! (mert a 150-esnek 2mmel nagyobb szívótorka van+ mások a méretek)

Ez van,, de mindenképp MEGÉRI 1 szép kis ETZ :)
sorszám: 26335 (92917)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-05 17:15:48
Nem.
Ez azért van mert elöször amikor bejött 1996ban asszem akkor csak 2 kat, volt. A kicsi 150ig aztán rájöttek ez nem jü és 98 tól már 3kat lett és akkor lett 125ccm az A1. Viszont nem minősíthetik vissza a korábban liadott 150es A1 et ezért azt monták, hogy aki 150ccm re vizsgázott az elején annak továbbra is 150ccm de azis A1 marad ahelyett, hogy A korl. ra elismerték volna ugyanis a 150ccm esetén nincs teljesítménykorlát sem tehát ez a 4. kat. jelenleg amely valójában majdnem egyenértékű az A korl. al de mégse. Ez azért van mer hőn szeretett vezetőink ekkora barmok.
sorszám: 26334 (92916)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-05 17:00:24)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 17:02:26
egyébként ez nagyon könnyen átléphető akadály, mert akinek 150es kell de csak A1 van neki,az vesz egy 125öst, és rádob egy 150es hengert, azt ennyi.
sorszám: 26333 (92915)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-05 17:00:24)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 17:00:24
hú ez nekem magas,.. most ez amit írtál ez arról szól hogyha 98 előtti a jogsim,ami 150ig érvényes,és 150essel elkapnak a rendőrök, akkor megbüntetnek?de miért?hisz akkor 150re adták az engedélyt,akkor nem értem miért,problémáznak?Ez egy akkora baromság mint a parlament.Ha belegondolok,itt vagyok én is,nekem még 16 éves korig volt tankötelesség,de öcsémnek aki meg 90es neki meg már 18.Szerintem a jogsinál is így kéne betartani,hogy akinek régebbi jogsija van az nyugiba mehet a 150ccm-es géppel, akinek meg új, az csak 125ccm-ig mehet.
sorszám: 26332 (92914)
(előzmény: piri, 2008-04-05 16:25:50)

 
 
Peti P10
válasz erre | email2008-04-05 16:43:42
ja és 2 komplett kerekem is van.
sorszám: 26331 (92912)

 
 
Peti P10
válasz erre | email2008-04-05 16:43:10
Van eladó ts125 blokkalkatrészem ha valakit érdekel írjon a szabadospeti@parisat.hu ra.
sorszám: 26330 (92911)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-05 16:25:50
Mind a 2! Tehát A1-el nem szabad 250est vezetni. 125ccm és teljesítmény korlát is van rá tehát a 125ccm es 35LE-s gépekre sem érvényes. Ha 1998.01.01. előtti az A1 akkor 150ccm-ig érvényes. Ha feljelentenek miatta az jogsi nélküli vezetésnek számít és súlyosbító körülmény ha van valamilyen jogsid (hiszen innentől kezdve tudnod kell ezért szándékosság bizonyított) aza maximális a bünti esetleg ugrik a jogsi is.
sorszám: 26329 (92908)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 14:17:20)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-05 14:17:20
Hello! Azt szeretném kérdezni , hogy az A1-es kategória most h van??? 1ik helyen úgy írják h 125 ccm és 11kW , de a használtmotor.hu-n a jogosítványoknál meg :az "A" kategóriás a motorkerékpár - az "A1" alkategória elnevezésű a legfeljebb 125 cm3 hengerűrtartalmú vagy 11 kW-os teljesítményű motorkerékpár -," -akkor most mind2nek meg kell feleljen,vagy csak az 1iknek? Ismerősöm a1-el 250-es ETZvel jár,mert vhonnan olyat vett, h 11 kW van a forgalmiban!!!! Lécci csak az írjon aki biztosra tudja!!!!
sorszám: 26328 (92905)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-05 13:07:50
szerintem fölösleges nagyobbítani meg ilyenek... elmegy a 251-es azzal a tankkal 300 kilométert és kész, pont elég, amúgy szétvágással meg gánymunkával lehet a méretét változtatni, meg esetleg kirozsdátlanítani is
azt hogy a 251-re hogy passzol a 125ös tank, nemtudom, elvileg a 2 váz egyforma, de valami mégsem stimmel, haverom 125ös etz-n cserélt blokkot 250-re és hát nem nagyon fért el, a kipufogócsövet át kellett hegeszteni teljesen, oda kellett hajlítani a blokk elejéhez és még így is belefordul a sárvédő néha
csinált már valaki ilyet?
sorszám: 26327 (92903)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 09:49:09
UI:lehet hogy ki fogom cserélni egy sima 125ös tankra mert a kormánykapcsoló kábele már lekaparta kicsit a festéket a tank oldaláról.
sorszám: 26326 (92902)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-05 09:46:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 09:46:46
háhh,...akkor nekem nagyobb a tankom mint a széria 251? nekem pontosan 20 L fér bele ha csutkára töltöm,igaz hogy kicsit szélesebb:D
Azért is kérdeztem, nem is az űrtartalom miatt, a hanem a hossza miatt,hogy ha beleteszem a váznyaknál a tartógumiba,akkor után belemegy-e az ülésnél a kereszt tartónál lévő rögzítő csavarra?A tanknyílásnál biztos voltam abban hogy valami céljuk volt az MZ tervezőknek ezzel,csak az nem volt tiszta nálam hogy miért?köszönöm a felvilágosítást:DMég annyi lenne, hogy hogyan lehet ezeket a tankokat szélesíteni?én ezt így kaptam, kérdeztem is hogy miért jó hogy 20 L-es a tank,úgyse volt sose telerakva,én is csak üres állapotban, vizzel tudtam csak megmérni mennyi fér bele.
sorszám: 26325 (92901)
(előzmény: Andrei, 2008-04-05 02:08:13)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-05 02:08:13
a 251-esé 17 liter, a 125-ösé 12
azért van jobb oldalon a beöntő hogy kannából könnyebb legyen öntözni
sorszám: 26324 (92900)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-04 23:57:12
még régebben volt szó a 250es tankot a 125ös vázra v. fordítva,hogy melyiket lehet feltenni,nos eljátszottam a gondolattal hogy ha 251esem lenne, akkor fel lehet-e tenni a 125ös tankot rá?azért lenne ez jó (legalábbis számomra) mert nekem valamiért nem nagyon tetszik az hogy nem szimetria tengelybe tették a tanknyílást,hanem kicsit jobbra.Elvi síkon a kettő ugyanolyan méretekkel rendelkezik v. sem?
sorszám: 26323 (92899)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-04 23:52:25
UI:még a 251 is ritkaság számba megy,nemhogy a külön olajzós..
sorszám: 26322 (92898)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-04 23:50:57)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-04 23:50:57
inkább magadnak keverjed,minthogy egyszer csak beszarik az olajzód, nem veszed észre, és utána besűl a gép.
sorszám: 26321 (92897)
(előzmény: motopeti, 2008-04-04 19:12:31)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-04-04 21:20:22
Amelyiken a harmadik tönre ment
sorszám: 26320 (92894)
(előzmény: Nfsman, 2008-04-04 13:16:31)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-04-04 21:19:18
Amelyiken a harmadik tönre ment
sorszám: 26319 (92893)
(előzmény: Nfsman, 2008-04-04 13:16:31)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-04-04 21:18:18
Itthon nem volt forgalomban,csak az akkori úgynevezett nyugati exprtra ment
sorszám: 26318 (92892)
(előzmény: motopeti, 2008-04-04 19:12:31)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-04 19:12:31
Hello! Érdekelne, h lehet -e itt Magyarországon olyan ETZ-t találni,amiben van,és működik az olajszivattyú?? Jó lenne,nem kéne a keveréékel bajlódni... A karbantartási kézikönyvben viszont az áll, h ennek a megléte a forgalmazótol függ,gondolom "jó" magyar szokás szerint kilopták belőle anno. :S Szval van ilyen,vagy ne is reménykedjek h találok?? Kösszi
sorszám: 26317 (92888)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-04-04 13:16:31
Értelek... :S nem tudom hol lehet a gond, utánanézünk, mert már nagyon idegesít ez az egész... köszi a segítséget. Amúgy te melyik tengelyre gondoltál konkrétan?
sorszám: 26316 (92874)
(elözmény: bambi99, 2008-04-04 08:37:45)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu