hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 01:18:10
A1-nek dehogynem,van megkötés KW-ban is,a csigajogsi.hu-n olvastam amikor a B után akartam motoros jogsit, ott van fehéren-feketén legfeljebb 125ccm, és 11KW.Ahogy ismerem magam na mondom fél év alatt kinövöm a 125öst, és már kevés lesz,azért is raktam le a korlátost.
sorszám: 26349 (92938)
(előzmény: piri, 2008-04-05 23:27:01)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 01:13:54
nagyon sok minden van amit az eladónak v. a vevőnek kell(ene) megcsinálni,azt egyikse csinálja:P amikor eladtam a trophy-t akkor akartam rá csinálni, de hát a franc tudja mikor jön a kedves vevő,amikor meg jelentkezett, akkor meg nem volt kp-m hogy elvigyem.Azon egyébként meglepődtem még régebben hogy ugye jönnek szépen sorba sm, 125ccm, kategóriák,azt hittem a korlátos az a 250ccm ig megy, aztán furcsán konstatáltam hogy KW-ban van megszabva,na mindegy, érdekes
sorszám: 26348 (92937)
(előzmény: Andrei, 2008-04-05 21:34:43)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-05 23:27:01
Namégegyszer:)
Tehát a régi A1 nek (ami nem volt valójában A1 hiszen A volt beütve és belevolt írva A kat.150ccm ig TEHÁT NEM A1 akkor lett ezia A1 amikor begyött a tényleges A1) nincs teljesítménymegkötése. A korlátosnak van.
sorszám: 26347 (92936)
(előzmény: Andrei, 2008-04-05 21:28:31)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-05 22:00:53
Az viszont nagyon elszomorított, h ha letettem az A1-et még 2 évig nem vihetek utast:S Hiába volt előtte M-es jogsim... Mi lessz így velem??? H fogok így csajozni a mzvel??? :P gondolom tilosba....xD
sorszám: 26346 (92935)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-05 21:34:43
januárban vettem az 150-es ETZ-t, átírás 34 ezer volt, úgy hogy 15500 az eredetvizsga, az átíratóhelyen volt valami ügyintézési díj is 3500, így jött ki szépen
azt is kevesen tudják hogy az eredetvizsgát az eladónak kell(ene) megcsinálni/kifizetni és ez 60 napig érvényes
sorszám: 26345 (92934)

 
 
fl54
válasz erre | email2008-04-05 21:33:52
valaki keresett etz250 hez karburátor csonkot. Tudok segiteni
sorszám: 26344 (92933)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-05 21:28:31
haverodnak mondjad hogy 100 ezer plusz jogsielvétel + 2 év eltiltás mindenféle járművezetéstől, úgyhogy megéri kockáztatni.............
valaki írta hogy A korlátozottnál vagy 150 ccm-nél, nemtudom már, nincs teljesítménykorlát
de van, én augusztusban csináltam az Akorl-t, 25 kW a korlát, de köbcenti nincs meghatározva, szóval eléggé összevissza.........
hivatalosan így: Legfeljebb 25 kW teljesítményű és 0,16 kW/kg teljesítmény/saját tömeg arányt meg nem haladó motorkerékpár.
sorszám: 26343 (92932)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 17:32:52)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-04-05 21:14:07
Sziasztok!
Mi lehet a probléma: es 250, frissen fúrva, új dugó, csapszeg, stb. Menet közben ha visszaengedem a gázt a henger felől ilyen éles recsegés hallatszik (olyan a hang, mint mikor a vezeték szikrázik "cc-cc" :D
néha csinálja ezt
Szerintetek? a hézag egyébként a henger-h.fej között jó.
:S
sorszám: 26342 (92931)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 20:53:13
nincs mit,amikor ennyi voltam,akkor én is a helyi szőlősbe mentem segédnek.
Széles utat,olcsó benzint!
üdv:András
sorszám: 26341 (92930)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 20:42:17)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-05 20:42:17
Köszi szépen az infót! :) Hát A1 re mehetek csak,mert novemberben leszek 16, de 15 és fél évesen kezdhetem:D A meló vszeg meggyszedés lessz, itt Békéscsabán az A1 kijön nekem kb 45-50-ből,lassú ,deolcsó :) Meg eüm már megvan:) Kösszi mindent!!! :)
sorszám: 26340 (92929)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 19:11:11
UI:az összes adód 125 esetén:kb.8000ropi éves kgfb(bizti)
súly(teljesítmény)adó:KW*120ft,1400ft
átírás18*125ft,2300ft
illeték:3800ft
forgalmi6000ft
törzskönyv:6000ft
eredetiségi:15500ft
műszaki:1200ft illeték+3000ft vizsga
sorszám: 26339 (92923)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-05 19:04:56)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 19:04:56
a történet a következő:a 125ös elvi sikon birja de nem nagyon tudod tovább fúrni,mert a főtengő állítólag kb. 150ccm-ig bírja hosszú távon.Karbit kapsz 3-4ropiért,hengert,hfejet szintén,dugóból meg veszel újat,az már nem pénz.az átírásod kb. 30ropiból megvan.elmész valahova melózni, és 2-3 hét alatt pénzednél vagy.A jogsid kb. 70-80 lesz,egyébként érdemes egyből A korlátozottat megcsinálni,mert akkor nem kell külön szarozni,ha 250est akarsz majd vezetni.és utána miután letelt a 2év gyakszi utána mehetsz korlátlanra,ha elmúltál 21, asszem ennyi az éltekori szabályzás.
sorszám: 26338 (92922)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 17:32:52)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-04-05 18:27:04
Üdv,
holnap Nagykállóban veterán börze. Remélem jó idő lesz, és sokan jönnek el.
sorszám: 26337 (92920)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-05 17:53:12
Olyat vegyél ami forgalmi szerint 125 de 150es hengere van mert már kicserélték.
sorszám: 26336 (92918)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 17:32:52)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-05 17:32:52
Köszi a gyors válaszokat!! Hát a gyereket nem érdekli a KRESZ, az tuti,mert már 600-as CBR-el mászkál A1-el :P Én nyár végén/ősszel szeretnék váltani Simsonról ETZ-re , és vaszinűleg úgy lessz ahogy infravénás monta:D KOrábban lecsekkoltam,h a 2 motornak ugyanaz a főtengelye,szval bírnia kell a terhelést:D Csak kicsit sokba lessz ez nekem, 1 ETZ + átírás+eredetiségvizsga+ilyen meg olyan adók+ A1-es jogsi.... Jó mongyuk az MZ kb. meglessz a Simson árából,de a többiért a zsebembe kell nyúlni :S +150-es henger+porlasztó! (mert a 150-esnek 2mmel nagyobb szívótorka van+ mások a méretek)

Ez van,, de mindenképp MEGÉRI 1 szép kis ETZ :)
sorszám: 26335 (92917)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-05 17:15:48
Nem.
Ez azért van mert elöször amikor bejött 1996ban asszem akkor csak 2 kat, volt. A kicsi 150ig aztán rájöttek ez nem jü és 98 tól már 3kat lett és akkor lett 125ccm az A1. Viszont nem minősíthetik vissza a korábban liadott 150es A1 et ezért azt monták, hogy aki 150ccm re vizsgázott az elején annak továbbra is 150ccm de azis A1 marad ahelyett, hogy A korl. ra elismerték volna ugyanis a 150ccm esetén nincs teljesítménykorlát sem tehát ez a 4. kat. jelenleg amely valójában majdnem egyenértékű az A korl. al de mégse. Ez azért van mer hőn szeretett vezetőink ekkora barmok.
sorszám: 26334 (92916)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-05 17:00:24)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 17:02:26
egyébként ez nagyon könnyen átléphető akadály, mert akinek 150es kell de csak A1 van neki,az vesz egy 125öst, és rádob egy 150es hengert, azt ennyi.
sorszám: 26333 (92915)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-05 17:00:24)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 17:00:24
hú ez nekem magas,.. most ez amit írtál ez arról szól hogyha 98 előtti a jogsim,ami 150ig érvényes,és 150essel elkapnak a rendőrök, akkor megbüntetnek?de miért?hisz akkor 150re adták az engedélyt,akkor nem értem miért,problémáznak?Ez egy akkora baromság mint a parlament.Ha belegondolok,itt vagyok én is,nekem még 16 éves korig volt tankötelesség,de öcsémnek aki meg 90es neki meg már 18.Szerintem a jogsinál is így kéne betartani,hogy akinek régebbi jogsija van az nyugiba mehet a 150ccm-es géppel, akinek meg új, az csak 125ccm-ig mehet.
sorszám: 26332 (92914)
(előzmény: piri, 2008-04-05 16:25:50)

 
 
Peti P10
válasz erre | email2008-04-05 16:43:42
ja és 2 komplett kerekem is van.
sorszám: 26331 (92912)

 
 
Peti P10
válasz erre | email2008-04-05 16:43:10
Van eladó ts125 blokkalkatrészem ha valakit érdekel írjon a szabadospeti@parisat.hu ra.
sorszám: 26330 (92911)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-05 16:25:50
Mind a 2! Tehát A1-el nem szabad 250est vezetni. 125ccm és teljesítmény korlát is van rá tehát a 125ccm es 35LE-s gépekre sem érvényes. Ha 1998.01.01. előtti az A1 akkor 150ccm-ig érvényes. Ha feljelentenek miatta az jogsi nélküli vezetésnek számít és súlyosbító körülmény ha van valamilyen jogsid (hiszen innentől kezdve tudnod kell ezért szándékosság bizonyított) aza maximális a bünti esetleg ugrik a jogsi is.
sorszám: 26329 (92908)
(előzmény: motopeti, 2008-04-05 14:17:20)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-05 14:17:20
Hello! Azt szeretném kérdezni , hogy az A1-es kategória most h van??? 1ik helyen úgy írják h 125 ccm és 11kW , de a használtmotor.hu-n a jogosítványoknál meg :az "A" kategóriás a motorkerékpár - az "A1" alkategória elnevezésű a legfeljebb 125 cm3 hengerűrtartalmú vagy 11 kW-os teljesítményű motorkerékpár -," -akkor most mind2nek meg kell feleljen,vagy csak az 1iknek? Ismerősöm a1-el 250-es ETZvel jár,mert vhonnan olyat vett, h 11 kW van a forgalmiban!!!! Lécci csak az írjon aki biztosra tudja!!!!
sorszám: 26328 (92905)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-05 13:07:50
szerintem fölösleges nagyobbítani meg ilyenek... elmegy a 251-es azzal a tankkal 300 kilométert és kész, pont elég, amúgy szétvágással meg gánymunkával lehet a méretét változtatni, meg esetleg kirozsdátlanítani is
azt hogy a 251-re hogy passzol a 125ös tank, nemtudom, elvileg a 2 váz egyforma, de valami mégsem stimmel, haverom 125ös etz-n cserélt blokkot 250-re és hát nem nagyon fért el, a kipufogócsövet át kellett hegeszteni teljesen, oda kellett hajlítani a blokk elejéhez és még így is belefordul a sárvédő néha
csinált már valaki ilyet?
sorszám: 26327 (92903)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 09:49:09
UI:lehet hogy ki fogom cserélni egy sima 125ös tankra mert a kormánykapcsoló kábele már lekaparta kicsit a festéket a tank oldaláról.
sorszám: 26326 (92902)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-05 09:46:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-05 09:46:46
háhh,...akkor nekem nagyobb a tankom mint a széria 251? nekem pontosan 20 L fér bele ha csutkára töltöm,igaz hogy kicsit szélesebb:D
Azért is kérdeztem, nem is az űrtartalom miatt, a hanem a hossza miatt,hogy ha beleteszem a váznyaknál a tartógumiba,akkor után belemegy-e az ülésnél a kereszt tartónál lévő rögzítő csavarra?A tanknyílásnál biztos voltam abban hogy valami céljuk volt az MZ tervezőknek ezzel,csak az nem volt tiszta nálam hogy miért?köszönöm a felvilágosítást:DMég annyi lenne, hogy hogyan lehet ezeket a tankokat szélesíteni?én ezt így kaptam, kérdeztem is hogy miért jó hogy 20 L-es a tank,úgyse volt sose telerakva,én is csak üres állapotban, vizzel tudtam csak megmérni mennyi fér bele.
sorszám: 26325 (92901)
(előzmény: Andrei, 2008-04-05 02:08:13)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-05 02:08:13
a 251-esé 17 liter, a 125-ösé 12
azért van jobb oldalon a beöntő hogy kannából könnyebb legyen öntözni
sorszám: 26324 (92900)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-04 23:57:12
még régebben volt szó a 250es tankot a 125ös vázra v. fordítva,hogy melyiket lehet feltenni,nos eljátszottam a gondolattal hogy ha 251esem lenne, akkor fel lehet-e tenni a 125ös tankot rá?azért lenne ez jó (legalábbis számomra) mert nekem valamiért nem nagyon tetszik az hogy nem szimetria tengelybe tették a tanknyílást,hanem kicsit jobbra.Elvi síkon a kettő ugyanolyan méretekkel rendelkezik v. sem?
sorszám: 26323 (92899)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-04 23:52:25
UI:még a 251 is ritkaság számba megy,nemhogy a külön olajzós..
sorszám: 26322 (92898)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-04 23:50:57)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-04 23:50:57
inkább magadnak keverjed,minthogy egyszer csak beszarik az olajzód, nem veszed észre, és utána besűl a gép.
sorszám: 26321 (92897)
(előzmény: motopeti, 2008-04-04 19:12:31)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-04-04 21:20:22
Amelyiken a harmadik tönre ment
sorszám: 26320 (92894)
(előzmény: Nfsman, 2008-04-04 13:16:31)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-04-04 21:19:18
Amelyiken a harmadik tönre ment
sorszám: 26319 (92893)
(előzmény: Nfsman, 2008-04-04 13:16:31)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-04-04 21:18:18
Itthon nem volt forgalomban,csak az akkori úgynevezett nyugati exprtra ment
sorszám: 26318 (92892)
(előzmény: motopeti, 2008-04-04 19:12:31)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-04 19:12:31
Hello! Érdekelne, h lehet -e itt Magyarországon olyan ETZ-t találni,amiben van,és működik az olajszivattyú?? Jó lenne,nem kéne a keveréékel bajlódni... A karbantartási kézikönyvben viszont az áll, h ennek a megléte a forgalmazótol függ,gondolom "jó" magyar szokás szerint kilopták belőle anno. :S Szval van ilyen,vagy ne is reménykedjek h találok?? Kösszi
sorszám: 26317 (92888)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-04-04 13:16:31
Értelek... :S nem tudom hol lehet a gond, utánanézünk, mert már nagyon idegesít ez az egész... köszi a segítséget. Amúgy te melyik tengelyre gondoltál konkrétan?
sorszám: 26316 (92874)
(előzmény: bambi99, 2008-04-04 08:37:45)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-04 12:57:16
ezt köszönöm:D
igaz vannak kényszerű lépéseim,
pl: anyámnak a kadettban elszállt egy távtartó pöcs a generátor feszítő vasnál és ott rézcsőből tudtam tákolni a helyszinen egy erre a célra megfelelő darabot,aztán kicseréltem egy oda való távtartóra
sorszám: 26315 (92872)
(előzmény: RR_ZOZY, 2008-04-04 11:40:44)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-04-04 11:40:44
Modjuk nem is rád értettem, fel sem tételezem veled kapcsolatban :-)
sorszám: 26314 (92870)
(elözmény: , 2008-04-03 21:12:35)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-04-04 08:37:45
hézagolási probléma,vagy nagyok a kopások a tengelyeken.
sorszám: 26313 (92868)
(előzmény: Nfsman, 2008-04-03 21:40:50)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-04 07:20:37
Én a cégnél kértem ahol dolgozom.Szerintem csapágybolt,csavarbolt vagy barkácsáruház.Nézd meg ebben a katalogusban melyik a jó.
sorszám: 26312 (92867)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-04 00:26:36
ezt a csapágyragasztót hol lehet beszerezni?van valami spéci lelőhely v. bemegyek egy csapágyboltba v. festékeshez és tudnak adni?
sorszám: 26311 (92864)
(előzmény: zsakfos, 2008-04-03 23:19:28)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-04-04 00:17:59
Szintén csapágy problémám van. A kerékcsapágyam elforog a csapágyházban. Perselyezni szeretném, lenne aki meg is csinálja, csak akkor ki kéne küllőzni a kereket. Érdemes perselyezni, vagy ragasszam bele? Küllőzés rejtelmeiről nincs valami szakirodalom esetleg? :DD

Üdv, Laci
sorszám: 26310 (92863)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-03 23:19:28
I.B. Csapágyelforgás sajnos nekem is volt én speciel csapágyragasztóval ragasztottam bele.Most amikor ujra szétszedtem szétjött,tehát attól nem kell félni hogy szerelhetetlen lesz.Valószinü nem pont ez a legjobb megoldás,de jobb nem jutott eszembe.Esetleg még a csapágyház felpontozása lehetne de az már kicsit barkács.Perselyezni nagyon macerás.
sorszám: 26309 (92861)

 
 
asztalos
válasz erre | email2008-04-03 22:48:23
http://www.vatera.hu/mz_etz_250_60842255.html
sorszám: 26308 (92859)

 
 
válasz erre | email2008-04-03 22:29:50
figyelj ki kell próbálni aztán ha nem megy, akkor szerhetsz át...semmibe sem kerül igazából csak plusz 10 perc munkába szerelés előtt kipróbálni.
sorszám: 26307 (92856)
(előzmény: johnny, 2008-04-03 22:04:49)

 
 
válasz erre | email2008-04-03 22:19:14
Most őszinte leszek. CSiszoltuk mi is, de ez az agy előző gazdájánál is leforgott. Tudod mikor meg megvettem a gépet, nálam is, aztán már csak ráolvasni lehetett. Tényleg nem fogta már meg semmi értelmes megoldás. Elhiszem, hogy ha nem nagyon gány a belseje, akkor még ezzel a megoldással menthető, de ezen már nagyon lehett látni tudod, ahogy megforgott csinált egy kis forgácsot az agy anyagából, az meg felelsges mélyedéseseket gyógyított a kúpba, meg stb, stb, tényleg kellett már egy új.
sorszám: 26306 (92855)
(elözmény: , 2008-04-03 19:40:30)

 
 
johnny
válasz erre | email2008-04-03 22:04:49
Sziasztok. Azt szeretném kérdezni, hogy az ETZ 250-esem karburátora nem az igazi, (BVF 30N2-5) mert véletlenül eltörtem. Most szereztem egy 251-es ETZ karburátort (BVF 30N3-1). És ebben teljesen mások a fúvókák (250= fő 135, üresjárati 45, szivató 110; 251=fő 130, üres 50, szivató 95). Ha a 250-es fúvókákat átteszem a 251-es karbiba akkor jót csinálok vagy sem? Szóval cseréljem ki vagy hagyjam a gyárikat benne?
sorszám: 26305 (92854)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-03 22:03:59
nincs neki játéka ill. az elenyésző max 0.1 de lehet hogy sokat mondtam,van neki egy kis ellenállása, de aztleszámítva kézzel tudom forgatni a házban és ez eléggé gáz.
sorszám: 26304 (92853)
(előzmény: Nfsman, 2008-04-03 21:40:26)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-04-03 21:40:50
Hello all! Már nem egyszer fordultam hozzátok segítség kérés miatt, de most igazán nagy szükségem lenne rátok. Adott egy 251-es ETZ, amiben az összes fokozat olyan pontosan jár mint egy doxaóra, de a harmadik az mintha nem is lenne... kerreg-kattog, de nem veszi be. Tovább váltva tökéletes a 4.-5. fokozat is... Todom hogy a 250-251-es gyengéje a harmadik, de fogaskerék törés miatt 3 kerék cserélve lett, köztük a 3. fokozat kerekei(kapcsolókörmök tökéletesek) is és a léptetővilla is. Gyakorlatilag új a váltó, de a hibára nem tudunk rájönni :( Segítsetek könyörgöm, mert lassan egy éve használhatatlan emiatt a motorom. előre is köszönöm, remélem tudtok segíteni.
sorszám: 26303 (92851)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-04-03 21:40:26
Lehet, hogy hülyeséget mondok, de perselyezni nem lehet? Csináltatsz egy perselyt, azt beragasztod valami betonkemény cuccal és olyan, mintha új csapágyházad lenne... mondjuk macerás megoldás az hétszentség.
sorszám: 26302 (92849)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-03 21:21:29)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-03 21:21:29
tudom a kis etz tök más mint a 250es de hasonló a probléma,nekem csak egy lánckerék van ott nektek meg az egész kupplung agy.hát mivel aluból van még rosszabb helyzetbe vagytok mert könnyeben lehet tönkretenni,mint az vas lánckereket,nem tudom mire akartam kilyukadni ezzel,viszont van egy problem amivel kicsit már megküzdöttem,és sikertelen,a jobb blokkfélben elforog a főtengő csapágy külseje,ilyenkor mit lehet tenni?
sorszám: 26301 (92846)
(elözmény: , 2008-04-03 19:40:30)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-03 21:16:22
az eszergályos én voltam,de ez nem az én találmányom,nekem special nagyapám mondta,mert neki is volt perese,és többször volt ilyen gond felmerülőben a baráti köréből, és mindenkinek ezt javallotta.
sorszám: 26300 (92845)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu