:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
miért van az hogy egy kiváló állapotú sima 250-es etz feleennyibe kerül?
Sziasztok! Eladó Debrecenben egy MZ ETZ 251-es gép, 43000km, fehér festés(karcmentes), minden működik rajta, műszaki 2008. 08. hóig érvényes, ára 160000 ezer forint. Akit érdekel: kori1985@freemail.hu ; 702005264
Képeket minden mennyiségben küldök csak szólj!
Üdv mindenkinek!
Egy félreértés kapcsán a meghírdetett 1000km futott etz karbi nem 1000km hanem 10 000km futott.
Ára: 4000Ft
Ha valakit így is érdekell írjon a bekesil@citromail.hu-ra
Elnézést a hibás adatokért.
LAci
Hello.
Tudnátok nekem Nyíregyházán mondani olyan helyet ahol főtengely felújítással foglalkoznak, és nem aranyárban mérik?
Mellesleg mennyibe van most egy ilyen megmozdulás? (hengerfurás + főtengely felujítás)
2 mód ismert, az egyik a laposelem... Bár ez vita tárgya, a másik pedig az akkutöltő... :) Elemmel megy egy darabig, akkutöltővel meg max a kábel hosszáig :D
Hát én pont ettől félek mivel ezt a fötengelyt már széthuzták és elég nagy(az én főtengelyemhez képest)a hézag .
sorszám: 26394 (93025)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-07 00:06:50)
A szar akksi vagy zárlatos az egyébként,csinálhat a többi elektromos cuccban kárt tenni??
Azért mondom mert irtam már a feszszabot. kicsit világit a töltés de változó ki-kigyulad-elalszik változó fordulatoknál.
Hi!kösz csak hallottam más cuccnál
hogy sok a selejtesebb vagy rosszabb az utángyártott.
Ha jól emlékszem mi a simsonba valót
raktuk bele ami ua.majdnem.
Sziasztok!
Hívtam egy márkatársatokat,mert neki vhogy sikerült elintéznie.hogy oldalkocsissal vontasson futót!De sajna vmiért nem segített,nem bízik meg bennem vagy nem tudom.Pedig én is motoros vagyok,és nekem is ez a szándékom,csak Jawa-val!Ha valaki tud segíteni az légyszi írjon,vagy hívjon!!!!!!!!
0630 3106141
Email.:kovacsd83@citromail.hu
Hello ma vetem egy 1969-es mz trophyt és az a kérdésem hogy csak aksival indul vagy máshogy is elehet inditani? Elöre is köszi.
istenkém.........
vettem ma etz 150-hez karbi felújító készletet, ebből a főfúvókán kívül minden használhatatlan, 1300 forint...
tűszelep távolról sem hasonlít az eredetire, alapjárati fúvóka 33-as a 40 helyett, szivató fúvóka 70 a 75 helyett, úszócsapszeg legalább 1 centivel hosszabb mint kéne, így nem lehet feltenni az úszóházat
végülis megérte 1300 forintért venni egy főfúvókát, nem? a 2 beállítócsavart nem mozdítottam meg... többet érek a mostani helyes beállítással mint hogy kiderüljön h azok is szarok...
Sajna gyalogszerrel voltam, és citadella kiesett számomra :(
Képek nézegetéséhez javaslom, hogy használj InternetExplorert, vagy Avant Browsert, vagy maxthont. Firefox alatt nem működik sajna. Valamint a 2. 3. kép hibás, ezt csak utólag vettem észre. Ezért azt a miniatűrőknél lépd át... Sorry :)
Eladó!
MZ ETZ komplett műszerfal(órák,konzol,spirálok,kábelek...minden...)hiánytalan és sérülésmentes állapotban,valamint egy pár első index eladó.Ha valakinek ez megér 5000 ft-ot, akkor szóljon!dadis@freemail.hu
Nálam az volt h. az újak közé egy régit kellett betenni, de volt egy "beállási" időszak, ugyanis az olajra kicsit duzzad, így ugyanazzal szembesültem mint te, holott előzőleg jól durvaállítottam be lent a tárcsával....csak plusz egy állításra volt szükség és azóta jó.
szia! ne csodálkozz, ha az új lamellákkal nem tud behúzni a kart. Meg kellett volna nézned a vastagságukat, azt összehasonlítani a gyári vastagsággal (ami kellene) és maglátod a kettő közelről sem egyezik. Az újak, amiket lehet kapni (legalább is amihez nekem is és még pár embernek az ismerettségi körömből szercsém volt) jóval vastagabbak a gyári méretektől. Személy szerint én még a gyári lamellákat használom, de van aki a régi közé tesz újat, vagy van aki (mint mi otthon egy másik kupplunghoz) becsiszoltuk a lemellákat méretre. Utóbbi jó játék, de eléggé unalmas :)
Üdv!
A kuplungon lehet -e állitani ugy hogy
az ne puhuljon meg.előfordult hogy
1 -be raktam s nem oldott már.
Az is volt hogy ujak lamella lett be rakva az összes akkor meg olyan kemény volt hogy a kart nem lehetett behuzzni.
Igaz ahhozz szét kell kapni a dekni oldalát stb.
Esetleg a lammellák olyan gyenge minőségüek?
A "Képek: "-ot nem másold be a címmezőbe! :)
Én voltam egyik haverommal (Ő arany színű 350-es Jawa Én szürke ETZ 250) délután a felvonuláson.
A felvonulási térről a citadellára és a citadelláról a benzinkútig is.
Jó volt, sokan voltunk.
A képeid nem hozza be az oldal, nekem legalábbis.
hát mivel még nem tudtam pénzt félretenni annyit hogy minden apróságot mag tudjak venni,addig nem is állok hozzá, de ha megnézed a hubermotor oldalát,ott találsz csapágyakra vonatkozü árakat, és attól eltérő lehet +-200ft-tal kb. de nem drága kb 1000ft egy csapágy,csak szeretném úgy összekészíteni,hogy ha minden megvan,össze is tudom már rakni egy nap alatt,mert most szét vannak szortírozva az alkatrészek,letisztítva kis doboz,nagy doboz stb., meg veszek festéket a blokkdeknik miatt mert lemarta a benya az előző tulaj festette réteget, és így kifejezetten csúnya lett:D
hát először is hézagmérővel megméred a sonka és a hajtókar közötti hézagot, ennek 0,2 éd 0,55 között kell lennie könyv szerint,de inkább nyomasd szét mert elképzelhető hogy van már benne cementites kipattogzódás, akár az alsó csapon akár a hajtókaron, akkor az már kuka, mert beleteszed az új gőrgőt és azt is kinyírja
Alig voltak szocisok a motoros talin.... Azért így is sikerült egy-két ritkaságot lencsevégre kapni...
Képek: http://www.creation.atw.hu/moto080404/
ez engem is érdekelne hogy lehet mengézni h jó-e egy főtengely, csak nekem ts 125.
Köszi
gab
Üdv!
VAn egy nagy és fontos problémám, melyszerint a hátsó lámpa túl nagy áramot kap és kiég (alapjáraton nem, hanem 3000ford. felett). Kezdő létemre és a vezetékek megzavaró színe miatt fordítva kötöttem be az akksit és egy piros biztosíték kiégett, amit feketével pótoltam. Más is tönkremehetett vagy mi az oka?
Minnél hamarabb kéne a megoldás, mert holnap este nem akarok világítás nélkül menni.
125 ös etz főtengely látszőlag hibátlan,(nem kotyog alul,nincs meg ferdülve a hajtokar stb)esetleg tudtok valami trükött ami előhozza ,megmutatj a hibáitt othoni körülmények közőtt is?
Amugy a fötengely bal részétt a csapágy kicsitt kifenyesitette(elforgott ben)de probáltam másik használt csapággyal ami rászorúlt (ami bent volt teljesen elkopott csak ugy ráesett mindenféle szorulás nélkűl a tengelyre)
Hello' nekem is egy 72' Trophy-m van. Mavoltam egy veterán motorbörzén Pestlörincen, ott több ilyen is volt. nÉzd meg mikor vannak a börzÉk.Szia.
Valoszinű fag főtengelycsapágyakat rakok én is a blokba ,neked kb menyi pénzbe kerűlt a 2db-bal ,illetve a gyujtás felőli?
sorszám: 26373 (92980)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 20:35:22)
pontosan ahogy írod,a váz ill, motorszám a fő szempont,ha ott van valami grimbusz pl: 20 kg gitt van a vázon akkor már megnézik jobban és sajnos arra is van joguk hogy ha valami kétséges akkor leszedhetik a festéket bárhonnan és megnézhetik történt-e valami változtatás.Ha jól van megcsinálva egy átütött váz, akkor azzal is simán át lehet menni,nekem is a szín miatt volt parám hogy belém kötnek majd miatta,de semmi gond nem volt.
Sziasztok!
Van nekem egy '72-es évjáratú 250-es Trophy-m és kellene hozzá egy karburátor, mégpedig egy BVF 28N1-3 tipusú, lehetőleg jó állapotban. Fórumozni nagyon ritkán tudok ezért ha tudtok infót légyszi irjatok egy e-mailt erre a cimre: ganzlerzsolt@freemail.hu. Köszi.
Sziasztok!
Van nekem egy '72-es évjáratú 250-es Trophy-m és kellene hozzá egy karburátor, mégpedig egy BVF 28N1-3 tipusú, lehetőleg jó állapotban. Fórumozni nagyon ritkán tudok ezért ha tudtok infót légyszi irjatok egy e-mailt erre a cimre: ganzlerzsolt@freemail.hu. Köszi.
köszönöm szépen a segítséget... próbáljuk megoldani.. addig marad a kettőből-négybe :D
Még annyit az előzőhöz hogy akár más szinnel is viheted semmi gond nincs belőle.Az én gépem a forgalmi szerint kék,de én feketén vittem.Simán beirták a műszaki adatlapra és az uj forgalmiban már fekete van.
A festékvastagságot nem azért mérik hogy volt-e fényezve vagy sem.Természetesen lehet fényezni a motort,vagy autót.Én azt láttam hogy elsősorban a vázszám környékét vizsgálták nálam.Lehet ha kivágja valaki a vázból a számot és behegeszt egy másikat akkor az kiderül.?Aztán lehet nem igy van ez csak tipp.
hát nem tudom, nálatok mi az eljárás, de itt pesten legalábbis ahova vittem a motorom, ott nézték rétegvizsgálóval.
sziasztok nem tud valaki ts125-höz
váltótengelyt amin a kuplung van és a kisebbik kuplung kosarat email címem koncz.d@freemail.hu
nem, az is csörög ugyan, de az alapjáraton is! Meg annak más hangja van. ez meg csak menet közben, mikor lassítok. mintha 2 kavicsot összekoccintanék.
Más alternatíva??
Előre is köszönöm!
Ezzel aza probléma, hogy 1996-ban nem volt még teljesítménykorlát. Tehát aki akkor vizsgátott motorra (mindegy hány éves volt) csak 150ccm ig kapta meg az A kategóriát. Az A1-et 1998-ban hozták be ekkor 125ccm és 11kw-lett. A 150ccm-es jogsit összevonták az A1-el. Tehát aki 1998 előtt vizsgázott annak az A1 150ccm-ig van és nincs teljesítménykorlát. Egyszerűbb lett volna ha A korl.-nak ismerik el hiszen valójában az mivel a jogsiban nincs benne az A1 hanem A kat van (a régi rózsaszínben). Ha indexelni akarták volna beírhatták volna az A1-et ugyanúgy nint pl. az F5 csuklósbusz... De nem A így nemes egyszerűséggel és a másik oldalon a hiv.felj. rovatba van írva, hogy A kat. 150ccm ig. Azaz a rendőr ha nem szedi szét nemtuggya hogy nem A. Ezért nemis nagyon foglalkoztak vele.
Eredetvizsgát tulajdonos válltáskor szoktak csinálni(legtöbször), az átirási procedura elött,mert szükséges a papir az átiratáshoz. Valamelyik szomszédos országból irsz???
fényezés vastagságát?hmm...
Nálunk műszaki alkalmával nézik meg a motor és vázszámokat.de a fényezésről még nem hallottam hogy nézték volna.látszik hogy más országban vagyunk.
ha festeném a motort plkb az eredeti színre akkor mit tennének az eredetvizsgán?milyen gyakran van eredetvizsga?
sorszám: 26361 (92953)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 10:02:23)
Hát értem én ezt, de szerintem ne a törvényhozók döntsék el ,h mikortól tudok motorozni és mikortól nem,ez úgyis egyénenként változik...Meg ha letelik a 2 év, és elötte nem vitttem utast,mert nem vihettem,akkor a 2év után ugyanúgy béna leszek utassal... Meg hát akkor már 18 vagyok,mehetek A korlátlanra,szval 18 éves korod elött nem vihetsz utast mototon... Szerintem az őrültség, elhagyott TSZ úton már vittem utast szimóval ,XT125 R-el is, 100 kgos utast,és nem lett baj... a szimóba 3/4 év alatt belemotoroztam 6300 Km-t, nekem egy törvényhozó vízfejű senki nem mondja meg h mit tudok és mit nem.... Persze nemtudok ez ellen mit tenni,szval marad a szabálybetartás....(szerintem)
sorszám: 26359 (92950)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 01:26:57)
Az adott gépjármű legyen az motor,kocsi,lovaskocsi stb...
Van egy vázszáma és egy motorszáma és egy azonosító fő színe.Ezeket ellenőrzik a vizsgaállomásokon amik be vannak írva a forgalmiba azzal egyezniük kell,A fényezésnél rétegvastagságot is mérnek,ha túl vastag, nem megy át a vizsgán,(volt rá példa) a motor és vázszámot megnézik olvasható-e, nincs-e átütve,(ha jól csinálják akkor senki nem veszi észre)Ez egyébként még egy fajta pénzlehúzás hiszen semmi értelme,mert az egész cécó végén annyival leszel majd több hogy tudod hogy "eredeti" a motorod és nincs rajta kókány festés
hát nemtudom,nekem csak akkor engedték mikor 18 lettem az A korlátost.most van 1,5 éves jogsim, úgy tudom 21 éves korig, csak max. A korlátos van,addig nem teheted le a nagy A-t, kiv. ha minimum 2 éves gyakrolattal rendelkezel korlátoson v. A1-ben,de lehet hogy ez már elavlut info,nem nagyon követem az ilyeneket, általában az időmet olyanokra szoktam felhasználni mint pl:motorozni céltalanul a világba(pest és környéke:D)
ill, dolgozom de a police topicba biztos vannak olyan emberek akik napi szinten nyomon követik a változásokat.
Az én véleményem a kuplungleforgásrol hogy már az elején szakbarbárok rakták össze amit szakszerűen kaksz fel az nem forog le !!!ha meg megtörtént a probléma vakarhatod a fejed mit csinalj sajnáltad azt az ezrest a szerelőtől......
A 3-ik fokozat helyreállitása kényes müvelet, szakértelmet igényel,valami elkerülte a figyelmeteket,fontos a hézagolás a kapcsoló körmök állapota a váltó szakszerű összeszerelése és beállitása két gyári allkatrész sem egyforma ezért van az hogy némelyikkel mindig baj van sok sikert.
nem ajánlom a fuvókacserélgetést, nem is minden fuvóka passzol,a csatos karbi egy másfajta konstrukció üzemanyagtakarékos változat.
kopott a karbid mikor visszaengeded a gázt becsörög a siber.
elmagyarázná valaki mi is ez az erededetvizsga?mit néznek meg a mocin és hogyan?
Nálunk ilyen kategóriák nincsennek.
16 évessen elmész vizsgázni és 125köbig nyomhatod.18 évessen miután beírattad hogy nincs korlátozás akár egy 650est is nomhatsz.
szóval a korlát csak 16-18 éves korban van.
hát ha már megszerzed a jogsidat akkor nem azzal veszítsd el hogy rögtön szabálytalanul viszel utast,egyébként is meg kell szoknod azt hogy nehezebb géppel mész,meg kell ismerned mit tud a motorod,na meg aztán vannak olyan béna utasok mint én, hogy haverom 650es suzukiján majdnem elborultunk,mert nem mondta azt hogy a motorral együt hajoljak el abba az irányba amerre fordulunk,elismerem tényleg csapnivaló utas vagyok,de nem is szeretek hátul ülni,(félek ott)nekem fogni kell a kormányt, akkor már rossz nem történik:-).A másik az hogy neked is kell rutin,a két személyhez+ha egy ügyetlen utas kerül a hátad mögé, akkor is uralni kell tudnod a motort.A csajozás mellett azért figyelj a motorod karbantartására is:D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|