:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Tényleg nagyon szép a moci!!!!
Ja és LED-es háttérvilágítása van a számlapoknak?
Üdv!
Hogyan és mivel tudtad ilyen szépen felpolírozni az alu részeket, dobfék külső részéhez hogy tudál beférkőzni? Nagyon szép a moci!!
Volt ezelött egy másik Mitas is, de az tényleg fos volt.
Ezzel semmi gond nincs
enyém is ilyen, eddig csak rosszat hallottam róla :(
Hello!Ha nem vagyok túl indiszkrét megkérdezhetem,milyen márkájú a hátsó gumi a motorodon ill. mi a mérete?
De látom te Source-os vagy. :D
Counter-Strike-os póló befigyel. :D
Na végűlis Kecskeméten lesz a felújítás a Nagy Gépműhelybe.
http://www.kolben.hu/
Addig is aki nem látta volna még a mocimat itt megnézheti:
http://www.bikepics.com/members/shkiz0
az ilyenekre szoktam vaterán rámondani hogy 60 ezer? :D és akkor valahogy megegyezünk
Hi!
Már elkelt a karbi!
Laci
Ez jó kérdés ezen már én is filóztam.Talán jobban néz ki,de ez izlés kérdése.Lényegében ha jól tudom a blokk ugyanaz nem?Nekem speciel biztos nem érne meg ennyit.Természetesen ez csak az én véleményem.
Győrbe nem tudtok valami helyett ahol kapni etz főtengelyfelujitó készletett?Illetve ahol megcsinálják.
Győrbe nem tudtok valami helyett ahol kapni etz főtengelyfelujitó készletett?Illetve ahol megcsinálják.
miért van az hogy egy kiváló állapotú sima 250-es etz feleennyibe kerül?
Sziasztok! Eladó Debrecenben egy MZ ETZ 251-es gép, 43000km, fehér festés(karcmentes), minden működik rajta, műszaki 2008. 08. hóig érvényes, ára 160000 ezer forint. Akit érdekel: kori1985@freemail.hu ; 702005264
Képeket minden mennyiségben küldök csak szólj!
Üdv mindenkinek!
Egy félreértés kapcsán a meghírdetett 1000km futott etz karbi nem 1000km hanem 10 000km futott.
Ára: 4000Ft
Ha valakit így is érdekell írjon a bekesil@citromail.hu-ra
Elnézést a hibás adatokért.
LAci
Hello.
Tudnátok nekem Nyíregyházán mondani olyan helyet ahol főtengely felújítással foglalkoznak, és nem aranyárban mérik?
Mellesleg mennyibe van most egy ilyen megmozdulás? (hengerfurás + főtengely felujítás)
2 mód ismert, az egyik a laposelem... Bár ez vita tárgya, a másik pedig az akkutöltő... :) Elemmel megy egy darabig, akkutöltővel meg max a kábel hosszáig :D
Hát én pont ettől félek mivel ezt a fötengelyt már széthuzták és elég nagy(az én főtengelyemhez képest)a hézag .
sorszám: 26394 (93025)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-07 00:06:50)
A szar akksi vagy zárlatos az egyébként,csinálhat a többi elektromos cuccban kárt tenni??
Azért mondom mert irtam már a feszszabot. kicsit világit a töltés de változó ki-kigyulad-elalszik változó fordulatoknál.
Hi!kösz csak hallottam más cuccnál
hogy sok a selejtesebb vagy rosszabb az utángyártott.
Ha jól emlékszem mi a simsonba valót
raktuk bele ami ua.majdnem.
Sziasztok!
Hívtam egy márkatársatokat,mert neki vhogy sikerült elintéznie.hogy oldalkocsissal vontasson futót!De sajna vmiért nem segített,nem bízik meg bennem vagy nem tudom.Pedig én is motoros vagyok,és nekem is ez a szándékom,csak Jawa-val!Ha valaki tud segíteni az légyszi írjon,vagy hívjon!!!!!!!!
0630 3106141
Email.:kovacsd83@citromail.hu
Hello ma vetem egy 1969-es mz trophyt és az a kérdésem hogy csak aksival indul vagy máshogy is elehet inditani? Elöre is köszi.
istenkém.........
vettem ma etz 150-hez karbi felújító készletet, ebből a főfúvókán kívül minden használhatatlan, 1300 forint...
tűszelep távolról sem hasonlít az eredetire, alapjárati fúvóka 33-as a 40 helyett, szivató fúvóka 70 a 75 helyett, úszócsapszeg legalább 1 centivel hosszabb mint kéne, így nem lehet feltenni az úszóházat
végülis megérte 1300 forintért venni egy főfúvókát, nem? a 2 beállítócsavart nem mozdítottam meg... többet érek a mostani helyes beállítással mint hogy kiderüljön h azok is szarok...
Sajna gyalogszerrel voltam, és citadella kiesett számomra :(
Képek nézegetéséhez javaslom, hogy használj InternetExplorert, vagy Avant Browsert, vagy maxthont. Firefox alatt nem működik sajna. Valamint a 2. 3. kép hibás, ezt csak utólag vettem észre. Ezért azt a miniatűrőknél lépd át... Sorry :)
Eladó!
MZ ETZ komplett műszerfal(órák,konzol,spirálok,kábelek...minden...)hiánytalan és sérülésmentes állapotban,valamint egy pár első index eladó.Ha valakinek ez megér 5000 ft-ot, akkor szóljon!dadis@freemail.hu
Nálam az volt h. az újak közé egy régit kellett betenni, de volt egy "beállási" időszak, ugyanis az olajra kicsit duzzad, így ugyanazzal szembesültem mint te, holott előzőleg jól durvaállítottam be lent a tárcsával....csak plusz egy állításra volt szükség és azóta jó.
szia! ne csodálkozz, ha az új lamellákkal nem tud behúzni a kart. Meg kellett volna nézned a vastagságukat, azt összehasonlítani a gyári vastagsággal (ami kellene) és maglátod a kettő közelről sem egyezik. Az újak, amiket lehet kapni (legalább is amihez nekem is és még pár embernek az ismerettségi körömből szercsém volt) jóval vastagabbak a gyári méretektől. Személy szerint én még a gyári lamellákat használom, de van aki a régi közé tesz újat, vagy van aki (mint mi otthon egy másik kupplunghoz) becsiszoltuk a lemellákat méretre. Utóbbi jó játék, de eléggé unalmas :)
Üdv!
A kuplungon lehet -e állitani ugy hogy
az ne puhuljon meg.előfordult hogy
1 -be raktam s nem oldott már.
Az is volt hogy ujak lamella lett be rakva az összes akkor meg olyan kemény volt hogy a kart nem lehetett behuzzni.
Igaz ahhozz szét kell kapni a dekni oldalát stb.
Esetleg a lammellák olyan gyenge minőségüek?
A "Képek: "-ot nem másold be a címmezőbe! :)
Én voltam egyik haverommal (Ő arany színű 350-es Jawa Én szürke ETZ 250) délután a felvonuláson.
A felvonulási térről a citadellára és a citadelláról a benzinkútig is.
Jó volt, sokan voltunk.
A képeid nem hozza be az oldal, nekem legalábbis.
hát mivel még nem tudtam pénzt félretenni annyit hogy minden apróságot mag tudjak venni,addig nem is állok hozzá, de ha megnézed a hubermotor oldalát,ott találsz csapágyakra vonatkozü árakat, és attól eltérő lehet +-200ft-tal kb. de nem drága kb 1000ft egy csapágy,csak szeretném úgy összekészíteni,hogy ha minden megvan,össze is tudom már rakni egy nap alatt,mert most szét vannak szortírozva az alkatrészek,letisztítva kis doboz,nagy doboz stb., meg veszek festéket a blokkdeknik miatt mert lemarta a benya az előző tulaj festette réteget, és így kifejezetten csúnya lett:D
hát először is hézagmérővel megméred a sonka és a hajtókar közötti hézagot, ennek 0,2 éd 0,55 között kell lennie könyv szerint,de inkább nyomasd szét mert elképzelhető hogy van már benne cementites kipattogzódás, akár az alsó csapon akár a hajtókaron, akkor az már kuka, mert beleteszed az új gőrgőt és azt is kinyírja
Alig voltak szocisok a motoros talin.... Azért így is sikerült egy-két ritkaságot lencsevégre kapni...
Képek: http://www.creation.atw.hu/moto080404/
ez engem is érdekelne hogy lehet mengézni h jó-e egy főtengely, csak nekem ts 125.
Köszi
gab
Üdv!
VAn egy nagy és fontos problémám, melyszerint a hátsó lámpa túl nagy áramot kap és kiég (alapjáraton nem, hanem 3000ford. felett). Kezdő létemre és a vezetékek megzavaró színe miatt fordítva kötöttem be az akksit és egy piros biztosíték kiégett, amit feketével pótoltam. Más is tönkremehetett vagy mi az oka?
Minnél hamarabb kéne a megoldás, mert holnap este nem akarok világítás nélkül menni.
125 ös etz főtengely látszőlag hibátlan,(nem kotyog alul,nincs meg ferdülve a hajtokar stb)esetleg tudtok valami trükött ami előhozza ,megmutatj a hibáitt othoni körülmények közőtt is?
Amugy a fötengely bal részétt a csapágy kicsitt kifenyesitette(elforgott ben)de probáltam másik használt csapággyal ami rászorúlt (ami bent volt teljesen elkopott csak ugy ráesett mindenféle szorulás nélkűl a tengelyre)
Hello' nekem is egy 72' Trophy-m van. Mavoltam egy veterán motorbörzén Pestlörincen, ott több ilyen is volt. nÉzd meg mikor vannak a börzÉk.Szia.
Valoszinű fag főtengelycsapágyakat rakok én is a blokba ,neked kb menyi pénzbe kerűlt a 2db-bal ,illetve a gyujtás felőli?
sorszám: 26373 (92980)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 20:35:22)
pontosan ahogy írod,a váz ill, motorszám a fő szempont,ha ott van valami grimbusz pl: 20 kg gitt van a vázon akkor már megnézik jobban és sajnos arra is van joguk hogy ha valami kétséges akkor leszedhetik a festéket bárhonnan és megnézhetik történt-e valami változtatás.Ha jól van megcsinálva egy átütött váz, akkor azzal is simán át lehet menni,nekem is a szín miatt volt parám hogy belém kötnek majd miatta,de semmi gond nem volt.
Sziasztok!
Van nekem egy '72-es évjáratú 250-es Trophy-m és kellene hozzá egy karburátor, mégpedig egy BVF 28N1-3 tipusú, lehetőleg jó állapotban. Fórumozni nagyon ritkán tudok ezért ha tudtok infót légyszi irjatok egy e-mailt erre a cimre: ganzlerzsolt@freemail.hu. Köszi.
Sziasztok!
Van nekem egy '72-es évjáratú 250-es Trophy-m és kellene hozzá egy karburátor, mégpedig egy BVF 28N1-3 tipusú, lehetőleg jó állapotban. Fórumozni nagyon ritkán tudok ezért ha tudtok infót légyszi irjatok egy e-mailt erre a cimre: ganzlerzsolt@freemail.hu. Köszi.
köszönöm szépen a segítséget... próbáljuk megoldani.. addig marad a kettőből-négybe :D
Még annyit az előzőhöz hogy akár más szinnel is viheted semmi gond nincs belőle.Az én gépem a forgalmi szerint kék,de én feketén vittem.Simán beirták a műszaki adatlapra és az uj forgalmiban már fekete van.
A festékvastagságot nem azért mérik hogy volt-e fényezve vagy sem.Természetesen lehet fényezni a motort,vagy autót.Én azt láttam hogy elsősorban a vázszám környékét vizsgálták nálam.Lehet ha kivágja valaki a vázból a számot és behegeszt egy másikat akkor az kiderül.?Aztán lehet nem igy van ez csak tipp.
hát nem tudom, nálatok mi az eljárás, de itt pesten legalábbis ahova vittem a motorom, ott nézték rétegvizsgálóval.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|