hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Andrei
válasz erre | email2008-04-08 14:56:00
miért van az hogy egy kiváló állapotú sima 250-es etz feleennyibe kerül?
sorszám: 26399 (93043)
(előzmény: szkori, 2008-04-08 14:52:33)

 
 
szkori
válasz erre | email2008-04-08 14:52:33
Sziasztok! Eladó Debrecenben egy MZ ETZ 251-es gép, 43000km, fehér festés(karcmentes), minden működik rajta, műszaki 2008. 08. hóig érvényes, ára 160000 ezer forint. Akit érdekel: kori1985@freemail.hu ; 702005264
Képeket minden mennyiségben küldök csak szólj!
sorszám: 26398 (93042)

 
 
kisuji
válasz erre | email2008-04-08 14:29:29
Üdv mindenkinek!

Egy félreértés kapcsán a meghírdetett 1000km futott etz karbi nem 1000km hanem 10 000km futott.
Ára: 4000Ft
Ha valakit így is érdekell írjon a bekesil@citromail.hu-ra

Elnézést a hibás adatokért.

LAci
sorszám: 26397 (93039)

 
 
Shkiz0
válasz erre | email2008-04-08 13:13:14
Hello.
Tudnátok nekem Nyíregyházán mondani olyan helyet ahol főtengely felújítással foglalkoznak, és nem aranyárban mérik?
Mellesleg mennyibe van most egy ilyen megmozdulás? (hengerfurás + főtengely felujítás)
sorszám: 26396 (93036)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-04-08 13:08:53
2 mód ismert, az egyik a laposelem... Bár ez vita tárgya, a másik pedig az akkutöltő... :) Elemmel megy egy darabig, akkutöltővel meg max a kábel hosszáig :D
sorszám: 26395 (93035)
(előzmény: jela, 2008-04-07 18:32:04)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-04-07 21:03:01
Hát én pont ettől félek mivel ezt a fötengelyt már széthuzták és elég nagy(az én főtengelyemhez képest)a hézag .
sorszám: 26394 (93025)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-07 00:06:50)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-04-07 19:17:32
A szar akksi vagy zárlatos az egyébként,csinálhat a többi elektromos cuccban kárt tenni??
Azért mondom mert irtam már a feszszabot. kicsit világit a töltés de változó ki-kigyulad-elalszik változó fordulatoknál.
sorszám: 26393 (93024)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-04-07 19:11:29
Hi!kösz csak hallottam más cuccnál
hogy sok a selejtesebb vagy rosszabb az utángyártott.
Ha jól emlékszem mi a simsonba valót
raktuk bele ami ua.majdnem.
sorszám: 26392 (93023)

 
 
Dani83
válasz erre | email2008-04-07 18:32:08
Sziasztok!
Hívtam egy márkatársatokat,mert neki vhogy sikerült elintéznie.hogy oldalkocsissal vontasson futót!De sajna vmiért nem segített,nem bízik meg bennem vagy nem tudom.Pedig én is motoros vagyok,és nekem is ez a szándékom,csak Jawa-val!Ha valaki tud segíteni az légyszi írjon,vagy hívjon!!!!!!!!
0630 3106141
Email.:kovacsd83@citromail.hu
sorszám: 26391 (93020)

 
 
jela
válasz erre | email2008-04-07 18:32:04
Hello ma vetem egy 1969-es mz trophyt és az a kérdésem hogy csak aksival indul vagy máshogy is elehet inditani? Elöre is köszi.
sorszám: 26390 (93019)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-07 18:09:45
istenkém.........
vettem ma etz 150-hez karbi felújító készletet, ebből a főfúvókán kívül minden használhatatlan, 1300 forint...
tűszelep távolról sem hasonlít az eredetire, alapjárati fúvóka 33-as a 40 helyett, szivató fúvóka 70 a 75 helyett, úszócsapszeg legalább 1 centivel hosszabb mint kéne, így nem lehet feltenni az úszóházat
végülis megérte 1300 forintért venni egy főfúvókát, nem? a 2 beállítócsavart nem mozdítottam meg... többet érek a mostani helyes beállítással mint hogy kiderüljön h azok is szarok...
sorszám: 26389 (93013)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-04-07 18:06:08
Sajna gyalogszerrel voltam, és citadella kiesett számomra :(

Képek nézegetéséhez javaslom, hogy használj InternetExplorert, vagy Avant Browsert, vagy maxthont. Firefox alatt nem működik sajna. Valamint a 2. 3. kép hibás, ezt csak utólag vettem észre. Ezért azt a miniatűrőknél lépd át... Sorry :)
sorszám: 26388 (93012)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-04-07 00:25:09)

 
 
dadis
válasz erre | email2008-04-07 16:46:00
Eladó!
MZ ETZ komplett műszerfal(órák,konzol,spirálok,kábelek...minden...)hiánytalan és sérülésmentes állapotban,valamint egy pár első index eladó.Ha valakinek ez megér 5000 ft-ot, akkor szóljon!dadis@freemail.hu
sorszám: 26387 (93009)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-07 15:14:17
Igen.Vajdaságból.
sorszám: 26386 (93007)
(előzmény: Devil87, 2008-04-06 12:44:21)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-04-07 11:35:45
Nálam az volt h. az újak közé egy régit kellett betenni, de volt egy "beállási" időszak, ugyanis az olajra kicsit duzzad, így ugyanazzal szembesültem mint te, holott előzőleg jól durvaállítottam be lent a tárcsával....csak plusz egy állításra volt szükség és azóta jó.
sorszám: 26385 (93002)
(előzmény: feffe1980, 2008-04-07 10:34:37)

 
 
válasz erre | email2008-04-07 11:31:16
szia! ne csodálkozz, ha az új lamellákkal nem tud behúzni a kart. Meg kellett volna nézned a vastagságukat, azt összehasonlítani a gyári vastagsággal (ami kellene) és maglátod a kettő közelről sem egyezik. Az újak, amiket lehet kapni (legalább is amihez nekem is és még pár embernek az ismerettségi körömből szercsém volt) jóval vastagabbak a gyári méretektől. Személy szerint én még a gyári lamellákat használom, de van aki a régi közé tesz újat, vagy van aki (mint mi otthon egy másik kupplunghoz) becsiszoltuk a lemellákat méretre. Utóbbi jó játék, de eléggé unalmas :)
sorszám: 26384 (93000)
(előzmény: feffe1980, 2008-04-07 10:34:37)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-04-07 10:34:37
Üdv!
A kuplungon lehet -e állitani ugy hogy
az ne puhuljon meg.előfordult hogy
1 -be raktam s nem oldott már.
Az is volt hogy ujak lamella lett be rakva az összes akkor meg olyan kemény volt hogy a kart nem lehetett behuzzni.
Igaz ahhozz szét kell kapni a dekni oldalát stb.
Esetleg a lammellák olyan gyenge minőségüek?
sorszám: 26383 (92997)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-04-07 08:49:51
A "Képek: "-ot nem másold be a címmezőbe! :)
sorszám: 26382 (92996)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-04-07 00:25:09)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-04-07 00:25:09
Én voltam egyik haverommal (Ő arany színű 350-es Jawa Én szürke ETZ 250) délután a felvonuláson.
A felvonulási térről a citadellára és a citadelláról a benzinkútig is.
Jó volt, sokan voltunk.
A képeid nem hozza be az oldal, nekem legalábbis.
sorszám: 26381 (92992)
(előzmény: creationmz, 2008-04-06 23:29:42)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-07 00:11:13
hát mivel még nem tudtam pénzt félretenni annyit hogy minden apróságot mag tudjak venni,addig nem is állok hozzá, de ha megnézed a hubermotor oldalát,ott találsz csapágyakra vonatkozü árakat, és attól eltérő lehet +-200ft-tal kb. de nem drága kb 1000ft egy csapágy,csak szeretném úgy összekészíteni,hogy ha minden megvan,össze is tudom már rakni egy nap alatt,mert most szét vannak szortírozva az alkatrészek,letisztítva kis doboz,nagy doboz stb., meg veszek festéket a blokkdeknik miatt mert lemarta a benya az előző tulaj festette réteget, és így kifejezetten csúnya lett:D
sorszám: 26380 (92989)
(előzmény: Gábor, 2008-04-06 22:23:20)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-07 00:06:50
hát először is hézagmérővel megméred a sonka és a hajtókar közötti hézagot, ennek 0,2 éd 0,55 között kell lennie könyv szerint,de inkább nyomasd szét mert elképzelhető hogy van már benne cementites kipattogzódás, akár az alsó csapon akár a hajtókaron, akkor az már kuka, mert beleteszed az új gőrgőt és azt is kinyírja
sorszám: 26379 (92988)
(előzmény: _gab_, 2008-04-06 23:20:52)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-04-06 23:29:42
Alig voltak szocisok a motoros talin.... Azért így is sikerült egy-két ritkaságot lencsevégre kapni...
Képek: http://www.creation.atw.hu/moto080404/
sorszám: 26378 (92987)

 
 
_gab_
válasz erre | email2008-04-06 23:20:52
ez engem is érdekelne hogy lehet mengézni h jó-e egy főtengely, csak nekem ts 125.

Köszi

gab
sorszám: 26377 (92985)
(előzmény: Gábor, 2008-04-06 22:37:36)

 
 
omlas
válasz erre | email2008-04-06 22:41:14
Üdv!

VAn egy nagy és fontos problémám, melyszerint a hátsó lámpa túl nagy áramot kap és kiég (alapjáraton nem, hanem 3000ford. felett). Kezdő létemre és a vezetékek megzavaró színe miatt fordítva kötöttem be az akksit és egy piros biztosíték kiégett, amit feketével pótoltam. Más is tönkremehetett vagy mi az oka?
Minnél hamarabb kéne a megoldás, mert holnap este nem akarok világítás nélkül menni.
sorszám: 26376 (92983)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-04-06 22:37:36
125 ös etz főtengely látszőlag hibátlan,(nem kotyog alul,nincs meg ferdülve a hajtokar stb)esetleg tudtok valami trükött ami előhozza ,megmutatj a hibáitt othoni körülmények közőtt is?
Amugy a fötengely bal részétt a csapágy kicsitt kifenyesitette(elforgott ben)de probáltam másik használt csapággyal ami rászorúlt (ami bent volt teljesen elkopott csak ugy ráesett mindenféle szorulás nélkűl a tengelyre)
sorszám: 26375 (92982)

 
 
Dodi
válasz erre | email2008-04-06 22:27:15
Hello' nekem is egy 72' Trophy-m van. Mavoltam egy veterán motorbörzén Pestlörincen, ott több ilyen is volt. nÉzd meg mikor vannak a börzÉk.Szia.
sorszám: 26374 (92981)
(előzmény: skodzsolti, 2008-04-06 20:35:19)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-04-06 22:23:20
Valoszinű fag főtengelycsapágyakat rakok én is a blokba ,neked kb menyi pénzbe kerűlt a 2db-bal ,illetve a gyujtás felőli?
sorszám: 26373 (92980)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 20:35:22)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 20:35:22
pontosan ahogy írod,a váz ill, motorszám a fő szempont,ha ott van valami grimbusz pl: 20 kg gitt van a vázon akkor már megnézik jobban és sajnos arra is van joguk hogy ha valami kétséges akkor leszedhetik a festéket bárhonnan és megnézhetik történt-e valami változtatás.Ha jól van megcsinálva egy átütött váz, akkor azzal is simán át lehet menni,nekem is a szín miatt volt parám hogy belém kötnek majd miatta,de semmi gond nem volt.
sorszám: 26372 (92975)
(előzmény: zsakfos, 2008-04-06 15:36:14)

 
 
skodzsolti
válasz erre | email2008-04-06 20:35:19
Sziasztok!
Van nekem egy '72-es évjáratú 250-es Trophy-m és kellene hozzá egy karburátor, mégpedig egy BVF 28N1-3 tipusú, lehetőleg jó állapotban. Fórumozni nagyon ritkán tudok ezért ha tudtok infót légyszi irjatok egy e-mailt erre a cimre: ganzlerzsolt@freemail.hu. Köszi.
sorszám: 26371 (92974)

 
 
skodzsolti
válasz erre | email2008-04-06 20:29:47
Sziasztok!
Van nekem egy '72-es évjáratú 250-es Trophy-m és kellene hozzá egy karburátor, mégpedig egy BVF 28N1-3 tipusú, lehetőleg jó állapotban. Fórumozni nagyon ritkán tudok ezért ha tudtok infót légyszi irjatok egy e-mailt erre a cimre: ganzlerzsolt@freemail.hu. Köszi.
sorszám: 26370 (92972)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-04-06 16:53:00
köszönöm szépen a segítséget... próbáljuk megoldani.. addig marad a kettőből-négybe :D
sorszám: 26369 (92965)
(előzmény: jnss, 2008-04-06 04:03:35)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-06 15:36:14
Még annyit az előzőhöz hogy akár más szinnel is viheted semmi gond nincs belőle.Az én gépem a forgalmi szerint kék,de én feketén vittem.Simán beirták a műszaki adatlapra és az uj forgalmiban már fekete van.
sorszám: 26368 (92963)
(előzmény: zsakfos, 2008-04-06 15:33:51)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-06 15:33:51
A festékvastagságot nem azért mérik hogy volt-e fényezve vagy sem.Természetesen lehet fényezni a motort,vagy autót.Én azt láttam hogy elsősorban a vázszám környékét vizsgálták nálam.Lehet ha kivágja valaki a vázból a számot és behegeszt egy másikat akkor az kiderül.?Aztán lehet nem igy van ez csak tipp.
sorszám: 26367 (92962)
(előzmény: mz250, 2008-04-06 12:02:29)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 15:11:55
hát nem tudom, nálatok mi az eljárás, de itt pesten legalábbis ahova vittem a motorom, ott nézték rétegvizsgálóval.
sorszám: 26366 (92960)
(előzmény: mz250, 2008-04-06 12:02:29)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-04-06 14:56:00
sziasztok nem tud valaki ts125-höz
váltótengelyt amin a kuplung van és a kisebbik kuplung kosarat email címem koncz.d@freemail.hu
sorszám: 26365 (92959)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-04-06 13:27:32
nem, az is csörög ugyan, de az alapjáraton is! Meg annak más hangja van. ez meg csak menet közben, mikor lassítok. mintha 2 kavicsot összekoccintanék.
Más alternatíva??
Előre is köszönöm!
sorszám: 26364 (92957)
(előzmény: jnss, 2008-04-06 03:31:13)

 
 
piri
válasz erre | email2008-04-06 13:12:56
Ezzel aza probléma, hogy 1996-ban nem volt még teljesítménykorlát. Tehát aki akkor vizsgátott motorra (mindegy hány éves volt) csak 150ccm ig kapta meg az A kategóriát. Az A1-et 1998-ban hozták be ekkor 125ccm és 11kw-lett. A 150ccm-es jogsit összevonták az A1-el. Tehát aki 1998 előtt vizsgázott annak az A1 150ccm-ig van és nincs teljesítménykorlát. Egyszerűbb lett volna ha A korl.-nak ismerik el hiszen valójában az mivel a jogsiban nincs benne az A1 hanem A kat van (a régi rózsaszínben). Ha indexelni akarták volna beírhatták volna az A1-et ugyanúgy nint pl. az F5 csuklósbusz... De nem A így nemes egyszerűséggel és a másik oldalon a hiv.felj. rovatba van írva, hogy A kat. 150ccm ig. Azaz a rendőr ha nem szedi szét nemtuggya hogy nem A. Ezért nemis nagyon foglalkoztak vele.
sorszám: 26363 (92956)
(elözmény: motopeti, 2008-04-06 01:18:10)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-04-06 12:44:21
Eredetvizsgát tulajdonos válltáskor szoktak csinálni(legtöbször), az átirási procedura elött,mert szükséges a papir az átiratáshoz. Valamelyik szomszédos országból irsz???
sorszám: 26362 (92954)
(előzmény: mz250, 2008-04-06 12:02:29)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-06 12:02:29
fényezés vastagságát?hmm...
Nálunk műszaki alkalmával nézik meg a motor és vázszámokat.de a fényezésről még nem hallottam hogy nézték volna.látszik hogy más országban vagyunk.
ha festeném a motort plkb az eredeti színre akkor mit tennének az eredetvizsgán?milyen gyakran van eredetvizsga?
sorszám: 26361 (92953)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 10:02:23)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-04-06 11:14:09
igen, ezt tudtuk....
sorszám: 26360 (92951)
(előzmény: jnss, 2008-04-06 04:23:43)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-04-06 11:09:56
Hát értem én ezt, de szerintem ne a törvényhozók döntsék el ,h mikortól tudok motorozni és mikortól nem,ez úgyis egyénenként változik...Meg ha letelik a 2 év, és elötte nem vitttem utast,mert nem vihettem,akkor a 2év után ugyanúgy béna leszek utassal... Meg hát akkor már 18 vagyok,mehetek A korlátlanra,szval 18 éves korod elött nem vihetsz utast mototon... Szerintem az őrültség, elhagyott TSZ úton már vittem utast szimóval ,XT125 R-el is, 100 kgos utast,és nem lett baj... a szimóba 3/4 év alatt belemotoroztam 6300 Km-t, nekem egy törvényhozó vízfejű senki nem mondja meg h mit tudok és mit nem.... Persze nemtudok ez ellen mit tenni,szval marad a szabálybetartás....(szerintem)
sorszám: 26359 (92950)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-06 01:26:57)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 10:02:23
Az adott gépjármű legyen az motor,kocsi,lovaskocsi stb...
Van egy vázszáma és egy motorszáma és egy azonosító fő színe.Ezeket ellenőrzik a vizsgaállomásokon amik be vannak írva a forgalmiba azzal egyezniük kell,A fényezésnél rétegvastagságot is mérnek,ha túl vastag, nem megy át a vizsgán,(volt rá példa) a motor és vázszámot megnézik olvasható-e, nincs-e átütve,(ha jól csinálják akkor senki nem veszi észre)Ez egyébként még egy fajta pénzlehúzás hiszen semmi értelme,mert az egész cécó végén annyival leszel majd több hogy tudod hogy "eredeti" a motorod és nincs rajta kókány festés
sorszám: 26358 (92949)
(előzmény: mz250, 2008-04-06 03:22:20)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 09:55:58
hát nemtudom,nekem csak akkor engedték mikor 18 lettem az A korlátost.most van 1,5 éves jogsim, úgy tudom 21 éves korig, csak max. A korlátos van,addig nem teheted le a nagy A-t, kiv. ha minimum 2 éves gyakrolattal rendelkezel korlátoson v. A1-ben,de lehet hogy ez már elavlut info,nem nagyon követem az ilyeneket, általában az időmet olyanokra szoktam felhasználni mint pl:motorozni céltalanul a világba(pest és környéke:D)
ill, dolgozom de a police topicba biztos vannak olyan emberek akik napi szinten nyomon követik a változásokat.
sorszám: 26357 (92948)
(előzmény: mz250, 2008-04-06 03:18:09)

 
 
jnss
válasz erre | email2008-04-06 04:23:43
Az én véleményem a kuplungleforgásrol hogy már az elején szakbarbárok rakták össze amit szakszerűen kaksz fel az nem forog le !!!ha meg megtörtént a probléma vakarhatod a fejed mit csinalj sajnáltad azt az ezrest a szerelőtől......
sorszám: 26356 (92945)
(elözmény: motopeti, 2008-04-03 17:01:27)

 
 
jnss
válasz erre | email2008-04-06 04:03:35
A 3-ik fokozat helyreállitása kényes müvelet, szakértelmet igényel,valami elkerülte a figyelmeteket,fontos a hézagolás a kapcsoló körmök állapota a váltó szakszerű összeszerelése és beállitása két gyári allkatrész sem egyforma ezért van az hogy némelyikkel mindig baj van sok sikert.
sorszám: 26355 (92944)
(elözmény: motopeti, 2008-04-03 21:40:50)

 
 
jnss
válasz erre | email2008-04-06 03:48:44
nem ajánlom a fuvókacserélgetést, nem is minden fuvóka passzol,a csatos karbi egy másfajta konstrukció üzemanyagtakarékos változat.
sorszám: 26354 (92943)
(elözmény: motopeti, 2008-04-03 22:04:49)

 
 
jnss
válasz erre | email2008-04-06 03:31:13
kopott a karbid mikor visszaengeded a gázt becsörög a siber.
sorszám: 26353 (92942)
(elözmény: motopeti, 2008-04-05 21:14:07)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-06 03:22:20
elmagyarázná valaki mi is ez az erededetvizsga?mit néznek meg a mocin és hogyan?
sorszám: 26352 (92941)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-06 03:18:09
Nálunk ilyen kategóriák nincsennek.
16 évessen elmész vizsgázni és 125köbig nyomhatod.18 évessen miután beírattad hogy nincs korlátozás akár egy 650est is nomhatsz.
szóval a korlát csak 16-18 éves korban van.
sorszám: 26351 (92940)
(elözmény: motopeti, 2008-04-06 01:18:10)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-06 01:26:57
hát ha már megszerzed a jogsidat akkor nem azzal veszítsd el hogy rögtön szabálytalanul viszel utast,egyébként is meg kell szoknod azt hogy nehezebb géppel mész,meg kell ismerned mit tud a motorod,na meg aztán vannak olyan béna utasok mint én, hogy haverom 650es suzukiján majdnem elborultunk,mert nem mondta azt hogy a motorral együt hajoljak el abba az irányba amerre fordulunk,elismerem tényleg csapnivaló utas vagyok,de nem is szeretek hátul ülni,(félek ott)nekem fogni kell a kormányt, akkor már rossz nem történik:-).A másik az hogy neked is kell rutin,a két személyhez+ha egy ügyetlen utas kerül a hátad mögé, akkor is uralni kell tudnod a motort.A csajozás mellett azért figyelj a motorod karbantartására is:D
sorszám: 26350 (92939)
(elözmény: motopeti, 2008-04-05 22:00:53)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu