:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Ez igy igaz.Nekem már kész minden csak össze kell raknom a blokkot.Ma megvettem az uj csapágyakat ugyhogy ha munkám engedi pár nap mulva kész lesz.Ha érdekel küldhetek pár képet.
az elég bonyolult meló.nekem 250/2 es van meg van egy etz geerátorom.már filózok rajta hogyan lehet beépíteni.arra rájöttem hogy blokkmarás is kell.
Első szavazóként NEM éri meg nekem.Inkább beleépitek egy etz generátort a /1-embe és már van is 12 v-os rendszerem.
na igen.nagyon durva az ár.
bocsi ha ismételtem.
Ez a link volt már itt megemlítve.
Jó ötlet csak ha megnézed az árát: 210 EUR(EUn belül)
Legközelebb erről kéne szavazni hogy kinek ér meg ennyit ez a cucc :)
Mit szóltok ehhez?
http://www.powerdynamo.biz/eng/systems/7143/9524main.htm
Ok értem.Gyári 150 es etz blokk még nem volt a kezem alatt.Akkor szerintem meg rendelem neki a mofakernél és keresek egy jó szakembert(ha találok) aki kicseréli .Amugy menyiért cserélnek egy ilyett kb?
A mocivval kapcsolatban az Észrevételeim közűl talán a jelentösebbek közé sorolhatom pozitivumként,hogy nyomatékosabb lett ,nem csörőg(csapágy csere is volt)Viszarakhatam elöre a 14 es fogaskerék helyett a 15 öst,A szembe szél nem fogja meg anyira(bár a multkori erösebb széllökések rákésztettek a viszakapcsolásra)Amugy én mig bejáratós volt stihl olajal kevertem a benzint1:40 be.olyan 100-105km/h a vége de ezt viszonylag hamar kipőrgi .
Negativumként talán a picitt nagyobb fogyasztást tudom megemliteni ,de a + teljesitmény végett ez elfogatható.
Amugy ez a moci még gyári széthúzatlan blokk volt,és soha nem volt vele gondom ,mikor megfuratad még akkor is ment csak szegény már kicsitt fáradt volt .
sorszám: 26442 (93125)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-10 13:29:08)
Meg tudja valaki mondani hol csinálnak dobfék felszabályozást, fékpofa ferodolozást?
köszi
az az igazszág hogy csak néhány méret külömbözik a két blokkban,fúvóka méretek,furat mérete,stb. de amúgy egy és ugyanaz a kettő tipus,ha 125ös készletet találsz, az jó a 150esbe is ez tuti.Annak külön örülök,hogy jól megy a géped,én most éppen teljesen felújítom a blokkom,már csak a fúrás, meg néhány apró sallang hiányzik hozzá.Nálad milyen változások jöttek elő?és ezeket mennyire lehet érezni?
... nekem sem 100-as a 2-3 .. ez etz betegség. mekkora a kupplung holtjátéka a karnál? lehet hogy elkoptak a lamellák... pl. csá
Valaki segítsen nekem
előzmény
sorszám: 26427
szevasztok! etz250 re keresek első kereket (tárcsás) aki tud dobjon e-mailt(rosz@freemail)!!!
[b]... B a k k k e r !!!![/b](ezt kb. 20 éve montam így utoljára) képzeljétek elfogyott a repsol fél-szint olajam, jött a jó öreg arol 2t + olompotló (1:40-be) a gépbe, mert nem volt itthon más; a legnagyobb meglepetésemre, megbokrosodott a masina: 130km/ó az M0-s dunahídon és még ment volna :DD... jó utat! szép napot! szevasztok!
Hátulra elfér a 110-es (kb 4.1-nek megfelelő) esetleg még talán a 120-as is, de azt már túl összehúzza a felni.
Előre én 90 széleset használok most, ez is a széles hátsó felnin, de itt írta azthiszem Nagy Joe, hogy Ő elöl is 110 széles gumit használ, tehát az még ezek szerint elfér, de nem ajánlom.
igen ez teljesen normális.
Végülis lehetne állítgatni, de ha egyszerb melegen jól megy szerintem nem érdemes ezzel foglalkozni...amúgy sem illik huzatni egy hideg motort...más kérdés hogy ez engem sem érdekel egy 2T léghűtéses szerkezet esetén :D A 4T motoroknál az hidegen huzatás tönkreteheti a hengerfejet.
Elöl a gyári 2.75x18-as helyett nekem is nagyobb van 3x18-as mivel mikor vettem nem volt 2.75-ös. Kényelmesen elfér. De elfér a 3.25 vagy a 3.50-es is mert ismerősömnek elől is 3.25x16-os átfűzött felni van.
De szerintem a gyári első felnire nem érdemes 3x18-as gumitól nagyobbat tenni.
Hátulra pedig a 3.50-estől se tennék nagyobbat, mivel fogja a motort rendesen, bár a 250-esen annyira nem tünne fel neked mint nekem a 125-ösön.
Nekem volt hátúl 3.25 és 3.50-es is és 10Km/h különbség volt pluszba a 3.25-ös javára.
Sziasztok!
Meg tudná nekem valaki mondani, hogy 251-es etz-be mekkora az a legszélesebb gumiméret, amit fel lehet rakni? És ez úgy érdekelne, hogy előre mekkora, meg hátra mekkora. Van egy komám, aki német honból tud nekem hozni ingyen használtat, azt ne hozzon feleslegesen szart.
De nekem furtadd meg a hengert 150 esre.Azota semmi probléma nincs a vassal.
Haver motorjátt huztam szétt neki beált a görgőknél,van eggy főtengelyem de azt már nem akarom bele rakni ,mert nincs a legjobb álapotban.Tehátt mindenképp 125 ös etz hez kell,hogy vegyek felújitótt?De ahogy néztem a mofakeren csak 125 ős van.
sorszám: 26429 (93100)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-09 19:20:15)
Sziasztok
Valaki meg tudná nekem mondani, hogy az újabb típusú Ts 150-esnek a főtengelyén mennyi szimmering van és azt, hogy mekkorák?
Esetleg ha valakinek lenne ilyen főtengelye az érdekelne lehetőleg Békés megyében, de ha máshol van az is jó lenne.
Hellósztok.Volna egy kis gondom tudna-e valaki nekem segíteni ?Van egy 250-es ETZ-m és az vele a gond hogy amikor megyek vele beteszem 2.-ba akkor csinál nekem egy olyat hogy 2.sebességnél üresbe teszi magát(vagy lehet hogy 2. 3. közé)felpörög a motor és belöki magát 3.-ba egy nagy váltó csattanással és még annyit teszek hozzá hogy a kuplungom nem emel ki teljesen egy kicsit viszi a kereket néha váltásnál(1.-ből 2.-be )reccsen a váltó.Ebbeb kérném segítségetek hogy miért csinálja ezt a jelenséget előre is köszi.
a felújítóból a hajtókar kivételével minden jó és azonos a 125ös a 150essel.inkább a yoko-t javaslom,bár elvileg az is taiwani.a legjobban úgy jársz ha találsz jó állapotú gyári hajtókart,a yokonál arra kell figyelni hogy valóban az legyen mert nekem amit behoztak a nagykerből ki volt cserélve sima TW-re, de visszacserélték,a trükk az hogy a yoko-n rajta van az egyik oldalon made in taiwan, a másikon pedig a yoko felírat.végülis bírnia kell mindegyiknek mert ha nem birnák akkor az már a fogyasztó félre vezetése címszó alatt eléggé súlyos pénzbírságot vonhat maga után amit a forgalmazónak kell megfizetnie.amire kell figyelni hogy felújítás után kicsit be kell járatni mert a gyári tűgőrgőknél nagyobb volt a hézag, és ezeknél az újaknál kisebb,emiatt ha nincs kicsit összekoptatva, hajlamos besűlni.
Egy hülye kérdésem volna azért:nem neked fúrattam a hengered 150esre még januárban?
Helló!
Normális dolog. Mindegyik 2T motor hidegen dadog, nem pörög ki.Ne törpdj vele,szépen melegítsd be, és nem fog dadogni:)
Sziasztok.Mofakeres főtengelyfelujitó készletett érdemes venni?
Ugyanaz a 125 ős és a 150 es etz főtengely?Mármint az alsó csapra gondolok a ,a 150esé nem nagyobb?
Nemtudom.
De megkérdem tőle amint találkozok vele. Úgyis megyek hozzá kocsi felnit políroztatni.
sorszám: 26422 (93090)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-09 16:23:59)
Az lenne a kérdésem, hogy normális-e az a jelenség, hogy mikor hidegindítás után, üresben melegítés nélkül elindulok a mocival, 1est és a 2est sem forogja ki, hamarabb fel kell váltani. Volt már Trabink, és télen hidegben az is ezt csinálta, de annál ez hamarabb megszűnt. Felváltok 3asig, aztán lassítok vissza 2, és megint elkezdem nekei húzni és egyre tovább és tovább tud kipörögni. Nem vezettem még másik MZ-t a sajátomon kívül az a helyzet. Egyébként TS 150.
hát hallod le a kalappal..nagyon szép lett,én még csak a munkák elején járok,a blokkom ki lett javítva, új csapágyak,váltó is jó már,de még hátra van a komplett fényezés, küllők elektronika futómű stb. asszem újragyártom az mz-met:D
egy kérdésem azért lenne: jó azt láttam hogy ismerősöd polírozta az alkatrészeket,de milyen koronggal?én próbálkoztam már a tanksapkát meg a dekniket megcsinálni,de nem sikerült ilyen szépre,inkább olyan lett mint a megfakult króm.
Tisztában voltam vele, de nagyon sok munka lett volna mindent leszedni, ahhoz hogy a vázt le lehessen festeni.
Mellesleg csak az első villa illetve az első sárvédőn volt megpattogva a festék, és ahol nagyon csúnya volt az a blokknál. Előző tulaja nem foglalkozott vele és nyomta az olajat kicsit, és az szépen leette a festéket.
Azóta már javítva van, de nem lett az egész váz újrafestve, mivel a tank alatt stb nem volt rozsdás.
Ki volt fűzve a kerék. Polír után új küllőket kapott.
Imserős csinálta, és polírkorongot használt.
Jah, csak a váz jó pár helyen rozsdás, meg a hátsó telók (illet volna azt is rendbe tennu) is meg még pár helyen, meg ki tudja hogy megy stb, szóval nem minden arany ami fénylik. Első telok sincsenek lefestve stb. De kétségtelenül gyönyörű a blokk.
Tényleg nagyon szép a moci!!!!
Ja és LED-es háttérvilágítása van a számlapoknak?
Üdv!
Hogyan és mivel tudtad ilyen szépen felpolírozni az alu részeket, dobfék külső részéhez hogy tudál beférkőzni? Nagyon szép a moci!!
Volt ezelött egy másik Mitas is, de az tényleg fos volt.
Ezzel semmi gond nincs
enyém is ilyen, eddig csak rosszat hallottam róla :(
Hello!Ha nem vagyok túl indiszkrét megkérdezhetem,milyen márkájú a hátsó gumi a motorodon ill. mi a mérete?
De látom te Source-os vagy. :D
Counter-Strike-os póló befigyel. :D
Na végűlis Kecskeméten lesz a felújítás a Nagy Gépműhelybe.
http://www.kolben.hu/
Addig is aki nem látta volna még a mocimat itt megnézheti:
http://www.bikepics.com/members/shkiz0
az ilyenekre szoktam vaterán rámondani hogy 60 ezer? :D és akkor valahogy megegyezünk
Hi!
Már elkelt a karbi!
Laci
Ez jó kérdés ezen már én is filóztam.Talán jobban néz ki,de ez izlés kérdése.Lényegében ha jól tudom a blokk ugyanaz nem?Nekem speciel biztos nem érne meg ennyit.Természetesen ez csak az én véleményem.
Győrbe nem tudtok valami helyett ahol kapni etz főtengelyfelujitó készletett?Illetve ahol megcsinálják.
Győrbe nem tudtok valami helyett ahol kapni etz főtengelyfelujitó készletett?Illetve ahol megcsinálják.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|