:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
hi!
Nekem van egy eladó használható BVF 250 N 2-5 karbim. Úszó nincs benne! Ha érdekell írj a bekesil@citromail.hu-ra
LAci
Üdv!
Valaki nem tud weblapot/céget akitől lehetne rendelni fehér index- és hátsó lámpa burát a hozzávaló szines izzókkal??
Régebben láttam simson.hu-n,de most nem találom...
Bye
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html
ezen az oldalon bal oldalr arra kattintasz, hogy "Bücher", majd kikeresed a TS ek között, hogy "Ersatzteilliste für die MZ-Motorräder TS 125 und TS 150 (138 KByte Text; 199 KByte Bilder)" egymás alatt ez kétszer van az egyik német a másik angol, aztán a 3.táblázatban és a 3a táblázatban vannak az első teleszkópok. Itt keresd meg a képen melyik fajta a tiéd és aztán a táblázatból nézd ki a méretet. A 3as táblázatban a 16os alkatrész a szimmering, a 3a-sban pedig a 12es számú az.
Sziasztok MZ-motorosok! Tegnapelőtt felébresztettem 8 éves álmából a 125-ös ETZ-met,már elvileg járóképes lenne,de érdekes dologgal borzolja az idegeimet! A karburátort kipucoltam teljesen a belerakódott zöld dzsuvától,beállítottam mindent második rúgásra életre kelt 8 év után! Alapjárat szuper,gázvételi reakciók kiválóak,pörög gyönyörűen. Viszont ahogy elindulnék és sebességbe rakom, pár méter rángatózás után leáll,lefullad. Ellenőriztem a fúvókákat, benzinszintet,minden oké, benzinhozzáfolyás okés. Megint indítás, üresben szépen működik, elindulni viszont nem tudok vele! Segítsetek, mi lehet ez? Már készíteném a gépet a műszakira...
Sziasztok!használható állapotú ETZ 250 karbit keresek BVF N-2-5, típust, vagy a BVF N-3-1 (csatos).Leheteőleg nem csillagászati árakon:) Köszönettel.
oké, visszakerestem. köszi a választ.
Megtudja valaki nekem mondani milyen méretű szemering megy a ts125 villába?a vas villásról lenne szó.
szervusz!
műaszaki jellegű kérdésem lenne,még mindig szilárd elhatározásomban áll az hogy megcsináljam a régi vázam,ha aluból csinál(tat)ok lengővillát,azt engedélyeztetni kell? KPM,meg hasonlók?volt egy elgondolásom,miszerint csapágyaznám a villát,de nem találtam a tengely átmérőjére passzoló csapágyat,meg nagyobb hüvelyt, amit a vázba tudnék hegeszteni,ezért gondolkoztam esetleg az aluminiumból készült lengővillára, mert az jól alakítható,ez még nagyon a jövő zenéje,viszont nagytakarítás van ,és ha nem muszály nem szeretném kidobni a vázam,ezért kérdem,mert ha esély sincs rá hogy át fabrikáljam,akkor megy a levesbe.Az "új" vázért meg sajnos csak csütörtökön tudok menni,mert akkor van annyi időm hogy meg tudjam járni oda-vissza az utat.
üdv:András
az most már jó,a vázért meg sajnos csak csütörtökön tudok menni, mert úgy vagyok beosztva hogy csak 8-1/2 9kor végzek,és csütörtökön meg suli és meló között van némi szabadidőm, amikor végre elmehetek a vázért.aztán még rá kell költeni kb. 25ropit, és akkor már elmondhatom, hogy rendbehoztam,utána már csak optika,(fényezés,LED-es fények,új gumik)meg a vízbontó beépítése
van esély rá.szerintem:-)
Egyébként mi lett a főtengelyeddel meg a hajtókaroddal?
sorszám: 26554 (93383)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-15 15:23:17)
26470-es hozzászólás 1 vagy 2 oldallal ezelőtt.
Hello! Lenne egy kérdésem:
Hol Lehet venni úszóháztömítést (méretpontosat) 125-ös ETZ karbihoz?
Megtudja valaki nekem mondani milyen méretű szemering megy a ts125 villába?a vas villásról lenne szó.
de nemcsak az hogy én éppségben megússzam azt hogy elmegyek a reálba tejért motorral meg vissza,hanem még a saját verdájára se figyel hogy azt a hülye motorost(én) fel ne kenje a géptetőre mert utána polírozni kell:D mindkét oldalról látom a dolgot mint te is,viszont a kávédarálóktól néha nálam is leszakad az ékszíj,amikor bevág elém, és nem tudok menni tőle v. attól félek hogy elsodrom miközben előzöm,mert az okos a sáv közepén kacskaringózik,nem szoktam motorral lemenni a sáv szélére mert akkor az autósok vérszemet kapnak, és simán letolnak ill, elhúznak mellettem én meg lefosom a bokám,ha hirtelen zúg el mellettem.idáig egyszer borultam simoval de az nagy csúnya volt, még most se tökéletes a térdem, de hát ez van,járni tudok, és a féket is elérem, ennél több nem is kell!
az etz-nél érzek már biztonságot,hiszen elől ott a tárcsafék, csak nem merem nagyon cibálni,mert tartok attól, hogy elvesztem az uralmam fölötte,és ha ezzel esnék azt nem venném a lelkemre,nagyon vigyázok rá,és hát szerintem jobban fájna az hogy beszakdt a tank,semmint a lábtörés(ezt nem kell komolyan venni)
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy 250es TS, ami 4 sebességes átalakítható-e fordulatszámmérősre? Ha igen akkor mit kell cserélni a főtengelyen? köszi a válaszokat.
sziasztok. lenne gykérdésem nem e tudna nekem segiteni valaki hogy 250/1 ts en miért csuszik a kuplung bovden feszitö is eléglaza már lehet hogy a lamellák elvannak kopva??
Kösz! Megdöbbentő volt amikor először hasított belém ez a felismerés. Motorral még keveset mentem, de így is saját meggondolatlanságom miatt majdnem volt már perec kb. 3szor. Szerencsére forgalommentes helyen és saját reflexeimnek hála megfogtam. Mikor kifarol alólam a motor segge akkor azért mindig bevillan a veszélyt jelző tábla a fejemben.
Nagyon jó gondolatok. Ha minden "csak" autós csak egyetlenegyszer gondolkozna el életében ezen, talán sokkal kevesebb motorost temetnének el. Aki motorozik is, az úgyis figyel a kétkerekűvel hasítókra, akkor is, ha biztonságos acélfülkéből figyel... :)
intravénás benzinfalónak: Sajnos hiába várod el, hogy ne szorítsanak le az autósok az útról, mert a legtöbbjük, még életében nem ült motoron és nem tudja, milyen érzés kiszolgáltatottnak lenni a közlekedés forgatagában. Nekem már 5,5éve van B kategóriám, most csinálom a nagy A-t, és én is csak azóta fogom fel ezeket a dolgokat, mióta mentem már motorral, és akkor döbben rá az ember, hogy basszus ez kurva veszélyes!! Hisz nincsen körülötted a kasztni, az öv ami majd megvéd ha kell, a mocin ha crash van repülsz, csúszol, kopik a bőrőd stb. Ezt egy olyan aki még életében nem ült motoron soha nem fogja tudni átélni, beleélni magát. Szerintem erről is szól ez. Nameg persze a sokat emlegetett közlekedési kultúránk.
Üdvözöllek Bambi Mester!
Nem olyan rég voltam nálad a Gubacsi úton a műhelyedben és a 300-ra fúrásról érdeklődtem. Április végén vizsgázik a motor, de utánna május első felében tervezném, hogy akkor 300-asra alakítattnám veled a hengert, ha elvállalod és ha nem lesz nagyobb váratlan kiadásom. Ezzel kapcsolatban még annyi lenne a kérdésem, hogy ez időbe mennyit jelent míg elkészül? Csak mert vidéken lakok; ha egy hétfő délkörül elviszem akkor csütörtök estére van esély rá, hogy elkészül és hazavihetem hétvégére?
Üdv Tamás
ELADÓ!
Egy papirokkal rendelkező egyesnes kormányos TS125 ös. SZédszedett állapotban . felujitási alapnak vettem ,de nem fogom sose megépiteni. 15.000 Kompletten.
Csak mélbe irjatok!
kobra111@citromail.hu
köszi
köszönöm,holnap ha tudok menni érte akkor telefonálok,gondolom ugyan oda kell mennem ahol volt a múltkor(üllői u. 202.)
nagyon tetszett az ottani szervíz, szívesen tudnék ilyen helyen dolgozni.. minden a helyére van akasztva:D
jav.:kőbányai-hungária krt kereszteződés
bocs,kicsit illuminált vagyok:D
sorszám: 26541 (93339)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-15 00:56:02)
két éve van B-s jogsim és ha autóba ülők, nem ritkán amikor viszem vizsgáztatni a szervízből a kocsikat,nem vagyok olyan paraszt hogy a bringásokat, meg a motorosokat nem akadályozom a haladásokban, pedig kicsit dühösen irigykedve nézem, nap mint nap azt hogy kőbányai - hunári kereszteződésnél a sávok között rohangásznak, és ha valamelyik a tükörbe bele ér véletlenül akkor nem kezdek el anyázni hanem intek hogy semmi gond,ugyanezt várnám el amikor motoron ülök,de semmi....!!!! ezen vagyok felháborodva,figyelek én mint az állat, nem egy csontom tört már biciklis motoros bukásba,(térdemet 7szer műtötték és még nem jó,simsonnal buktam a verseny utcában az olajfolton) amúgy is nagyon feszülten vezet nagyon sok ember a városban,reggel sietnek melóba, délután már mindenkinek tele van a hócipője és menne haza minél gyorsabban,.. én is .. dez azért nem kell összetörni a közlekedésben részt vevő társamat,nem? ha én megadom azt a lehetőséget autósként hogy nem szorítom le a motorost az útról, akkor én is elváro mazt hogy motorosként nem szorítsanak le!!
Elég érdekes egy honda vfr en vagy valami kis seggrakétán(robogón):)izzót cserélni valahol az út szélén.:)
Elvileg kötelező az EÜ-csomag és az izzókészlet, valamint az izzó kicseréléséhez szükséges szerszámok.
Nekem ebből semelyik sincs nálam csak a műszaki vizsgán. :D
Ma érdekes kéréssel fordulult hozzám egy fakabát.Látni szeretné az izzókészletem.
Fel is tettem a kérdést magamban hogy mit akar ez?
De mivel sokat motorozok mindig van nálam rezerva égő.elővarázsoltam neki ezt azt az ülés alól.ő pedig elégedetten mondta"hajtson tovább,további szép napot".
Tényleg kell izzókészlet a mociba?
nem emlékszem ilyenre a vizsgáról.
Akkor viszont rendszámos a kupás vasad?Mintha azt írtad volna,hogy használod utcára is.
Amúgy talán üzembentartóival érdemes utcára MZ-t venni,de csak jó ismerőstől,idegennél mindig lesz ebben a konstrukcióban egy plusz bizonytalansági elem...
Nem, csak egy 250-esem van, az a kupás.
Szivesen vennék utcára egy másik 250-est is, de többe kerül az átiratás mint amenyiért venném a motort :(
He-he,pontatlan voltam,a fordulékonyság,könnyű kezelhetőség természetesen szempont,ezzel csak arra utaltam,hogy nem nagyon kell dugóban,városi araszolásban használnom a motort.
Keri!
Akkor azért nem kicsi a kétkerekű gépparkod,hiszen ha jól emlékszem,Ts 125,ETZ 250,és valami 750-es vas is van a birtokodban/plusz a kupás vas.:)/.
Nekem most csak a kupás MZ van,meg egy utcai 250-es ETZ,szeretnék venni valami öregebb túramotort,de nem tudom,az MZ megmarad-e,mert egy nagyobb mellé felesleges,és kisvárosban élek,tehát a forulékonyság,könnyű kezelhetőség nem fő szempont,meg amúgy sem használom a motort,csak túrázásra,nem munkaeszköz semmilyen szempontból.
húúúú tudjátok mi vol ma a 4-6 os vonalán a Boráros és a Mester útca között?
Találkozot 2 villamos és a 2 között egy biciklis végigtekert, de úgy hogy meg se rezzent, a villamosvezető meg úgy fékezett. Én is meglepődtem...
Lehet hogy még új vagyok a fővárosba, de ez azért...
Intravénás benzinfaló.
Meg van a váz.
Intravénás benzinfaló.
Meg van a váz.
Hehe :D enyire azért nem voltam durva, de a Hungária körútra jártam ki a dugóba a kocsik közt szlalomozni.
, na az durva volt, máig csodálkozom hogy sikerült életben maradnom, de szerencsémre elöbb megjött az eszem minthogy elpatkoltam volna.
Érdekes hogy közúton nem is nagyon estem, csak az erdőben meg a bányában, de oda meg pont ezért mentünk ki, hogy állatkodjunk.
Na de lényeg hogy a robogós hülyegyerekek nagy része az első taknyolás után többet nem ül motorra, egy részük pedig nem tud többet motora ülni, és egy kis részük megtanul motorozni és akkor már nem hülyegyerek hanem motoros haver.
Mondjuk 15évesen mi is lenéztük a robogósokat :D hiszen nekik még bukósisakjuk sem volt, mi meg szereztünk valami életveszélyes tökhéjat és boldogan integettünk minden szembejövő motorosnak...de rég volt :D
Intravénás benzinfaló.
Meg van a váz.
Köszönöm,így már érthető,ebből a szempontból rám is rámférne a bringázás.:)
Ó, semmi baja a kis TS-nek. Teli a tank, és a papírjai is rendben vannak. Minden reggel csábít hogy felüljek rá és azzal menjek dolgozni, de csúnyán elhíztam karácsony/húsvét alkalmával és mivel nincs időm konditerembe járni meg sportolni kombinálom a hasznosat a hasznossal.
Mivel a melóhelyem 20km-re van, napi 40km-et tekerek. (Újpest-Ferihegy I.) Ezzel meglepően sok benzinpénzt megspóroltam és időben is csak negyedórával hoszabb.
3 hét alatt a lábizmaim durva fejlődésnek indultak, de fogyni még nem sikerült :D
Ez most ránézve sértő!! 15 vagyok,Simsonos, (de nemsoká 16,A1,ETZ :) ,és érdekes én megtudom várni a lámpaváltást,nem megyek el a bicikli úton a 70 éves nénik közöt...:)
De most megbocsátok (lásd milyen kegyes vagyok ) XD XD XD
Keri!
Hogyhogy átültél a kis Mz-ről a biciklire?Csak kiváncsi vagyok,mert a múltkor olvastam egy hsz.-edben,hogy városban a kis Mz-vel jársz és bevált,mert mozgékony.
Praktikus oka van a dolognak,vagy tönkrement az Emcett?
Mert milyen alapon büntették meg? Csak úgy? Előfordul hogy motorost olyanért is megbüntetik amit el sem követett, szóval legyetek észnél ilyenkor és fellebezzetek, pereljetek, és zsaroljatok :D
Ja FONTOS! Egyik ügyvéd haver szólt, hogy mostanában több motorost megbüntettek azért mert lejárt az elsősegélycsomagban a jód szavatossága!!! Ha a kötszer szavatossága jár le azért meg talán helyszínen tarkón is lövik.
Eleve nem ér semmit az egész készlet. Nem is hordom magammal csak műszakira :D ha meszire megyek akkor van saját összeállításu, jól bevállt készletem amit lehet is használni és nem csak a helyet foglalja.
sorszám: 26522 (93304)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-14 19:39:16)
Én nem bántom a robogósokat...anyi idős koromban én sem voltam jobb ;-) csak én Simóval terrorizáltam az autókat :)
Kedves Benzinfaló és még akinek inge!
A motor veszélyes szerszám. Főleg azért mert amint ráülsz láthatattlan leszel. Ha felülsz rá, ezt fogadd el és tanuld meg kezelni! Ahoz hogy ne érezd magad veszélyben nem "bézból" :) ütő kell, hanem deffenzív vezetés.
Röviden más hülyeségét is neked kell kivédened! Elöbb kell tudnod mit fog csinálni a körülötted haladó autók bármelyike mint ahogy ő maga rádöbbenne mit is akar csinálni! (ez idővel és figyelemmel tanulható)
És ahogy a Nagy Mohamed próféta mondá vala: NE háborogjál azon, ha egy autós nem vesz észre, mert ez természetes dolog. Inkább fogadd el! A te életed is békésebb kiegyensúlyozottabb és boldogabb lesz :D
Ez lehetettlennek tűnik, de nem az. Sokan vagyunk akik a fent leírtak szerint képesek vagyunk biztonságosan és akár a KRESZT is (többé kevésbé) betartva közlekedni. Mondjuk azt nem hagyom hogy sávon belül megelőzzenek, mert a sáv közepén megyek minimum, ha meg rámhúz még mindig van hova menekülni. (hibás kresz szabály kiiktatva)
Persze vannak kivédhetettlen helyzetek, de ha mindig másra kened a szoros helyzeteket, akkor nem fognak megszűnni a problémáid. OK az autós béna/genya/figyelmetlen volt, de ettől függetlenül kezdj el agyalni hogy miként kerülheted el az ugyan ilyen helyzetet.
Ez nem csak neked szól hanem mindenkinek aki szerint veszélyes a városban motorozni.
Szerintem ugyanis nem veszélyes... legalább is nekem nem veszélyesebb mint autóval.
Én mostanában bringával közlekedek. Gondolhatod hogy még rosszabb mint a motor, de ezzel sem volt gondom. Illetve egyszer egy taxis leszorított és meg akart verni, mert behúzodtam a felezőhöz hogy balra kanyarodjak (nem vágtam elé, és elfért volna, senki másnak nem volt gondja), és mikor rámdudált egyezményes jellel reagáltam :D de a végén rájött hogy az elhízott seggével nem egy súlycsoport velem :D
na hát igen a vadak....hm, az izabella utcában a volt Nemzeti színháznál egyszer csak arra lettem figyelmes hogy egy galamb szemből jön felém, na mondom ez is az én légifolyosómat használja:D hát a bolond madár majdnem súrolta a sisakom,de beszartam rendesen,HEHE!Volt a tv-ben egy sztori hogy egy faszi elütött egy őzet,kihívta a jardokat,és mire megérkeztek a rend éber őrei,addigra a halottnak vélt őz elsétált:Dde a faszit azért megbírságolták+plusz a kocsi fél eleje összetört.
4.be tedd akkor kisebb a nyomaték a hátsó keréken ill. ha elforog a fékezés ellenére a kerék akkor nem sikerült valami a féknél rendesen.
Van spéci szerszám ami lefogja a kuplung kosarat, de olyat még csak rajzon láttam :)
Esetleg faéket a fogaskerekek közé, akkor sem forog el.
Sziasztok!
van egy es 250, frissen fúrva, új dugó, csapszeg, stb. Menet közben néha csörög. mikor elveszem a gázt, lassításnál. ilyen éles hangon, de csak egyszer-egyszer. Mitől lehet? mégcsak pár km van benne, de eleinte nem csinálta ezt a hangot. idővel elmúlik? bekopik? :S
Az én "gyengém" a vadbaleset. Ha egy vadveszély tábla után elgázolsz egy állatot és az elpusztul akkor a vadgazdálkodónak kártérítés igénye lehet feléd(és ráadásul a járműved törött, egy autóba milliós kár is lehet), ha ugyanezt tábla nélküli helyen csinálod akkor szerencséd van és a vad árát nem kell kifizetned, de a társaságot nem kötelezi semmi a te károd megtérítésére. Biztosítást nem kell kötniük.
Mint hogy utánna kellett járnom megtudtam, hogy a közlekedés és a vadászat veszélyes üzem, ezek találkozásakor mindenki fizeti a saját kárát.
Tehát a közlekedés veszélyes üzem. Így nem meglepőek a veszélyhelyzetek sem.A megoldás:életbiztosítás!
Én már fel sem húzom magam ezeken.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|