:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
már megint??mi van ma? ez valami különleges nap? ma mindenki kötözködik?
igaz amit mondassz, de attól függetlenül nem tudtad nekem megmagyarázni miért is jó ez nekem v. a motornak hogy egyel több plasztik kártyát leadnom megörzésre a nagyanyámnak? minden vackomat hozzá viszem nehogy elhagyjam,és már ö is tökig tele van velem,mert már tele van fiók. Na szóval mire is jó ez? mert ami rajta van az benne van a forgalmiban is+még több info van benne a motorról ami nincs a törzskönyvön rajta,na hát ez az, ez is csak egy pénzlehúzás,valamilyen jogcímen.
az is számít ha életed utolsó pillanatában megbánod bűneidet!
Apum (katolikus)hitoktató!
sorszám: 26598 (93486)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-17 13:23:39)
hát mire elmondom az imát amikor szükség lenne rá, addigra már rég a koporsót nézem belülről:D
Szia!
Azért nem tudod felfogni ésszel, hogy miért jó neked, hogy van törzskönyved, mert neked nincsen törzskönyved!:-D
Törzskönyve a motornak van, ez nem csak szócsavargatás, de ez tényleg így van, a tözskönyv nem hozzád tartozik, hanem a motorhoz. Te csak megőrzöd amíg nálad van a motor, és feltünteted rajta a tulajdonost.
sorszám: 26596 (93484)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-17 07:30:38)
azt a felforrósodott aszfelt elvégzi helyettem:D
Szlovák rendszámú járműved csak abban az esetben lehet, hogyha van bejelentett lekcímed Szlovákia területén. Ezt olyanok szokták még akiknek van egy cégük ami külföldön van bejegyezve.
Ja, hát erre az esetre pedig a "Mi Atyánk..." kezdetü imádságot tudnám javasolni :D
Dehogynem farolgattam, és ennek köszönhetem, hogy a motort meg tudtam fogni szélsőséges helyzetben. Én nem arról beszélek, mikor kanyarban kicsit a fara indulna meg, hanem olyanról, hogy az első telók olajhiánya valamint rutintalanságomnak köszönhetően, poros utcán nagy fékezésnél, előrelendült súlypontnál, mindkét kerékkel átmentem egy kátyún, és a hátsó kereket jobban megdobta, ettől elemelkedett és kifarolt a porban, közben végig fékezni kellett, különben belecsúsztam volna a keresztezeződésbe. Ja és azért kellett porban fékezni, mert keskeny utcában bekanyarodott egy kocsi szemből, ezért kellett lehúzódnom. Mondjuk erre mondhatjátok, hogy minek motorozok ha még csak most csinálom a jogsit...
A gőzmotort is fűteni kell valamivel :)
sorszám: 26591 (93472)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-17 07:36:12)
Nekem ugyan nem fér el, sőt a műanyag seggrakétákban még anyira sem.
Izzókészlet mondjuk van nálam, de az EU csomag az túl nagy mert teli van baromságokkal.
Ha túrára viszek elsősegély csomagot akkor is saját jól bevállt összeállításom szerint.
Apám már régen mondogatja, hogy nem érti minek fárasztják magukat a politikusok mindenféle adó és járulék kitalálásával. Nyugodtan kiállhatnának az út szélére egy pisztolyal és kifoszthatnának minket azzal a felkiáltással, hogy "Apeh! Adja át minden értékét és ingóságát!"
Következő járművem éppen ezért Szlovák rendszámos lesz. Nem tudom hogyan, de biztosan el lehet intézni. Ráadásul nincs ott regisztrációs adó, szóval fasza angol, vagy olasz használtmotort is megvehetem büntetőadó nélkül.
Sohasem farolgattál gyerek korodban bringával? Szerezz egy kontrás BMX-et és gyakorold azon a hátsó kerék csúszást, utána motorral sem lesz gondod.
Másik, hogy én ezért szeretem az első féket, mert akkor nem előz ki a motor segge.
jut eszembe arról hogy Laca_D írt az üzemanyag költségekről,korában volt szó a a vizzel való tankolás, és egyéb okosságok,hát néztem tegnap a vizszámlát(tavalyi) és nagyon megéri ugyanis olcsóbb mintha gázolajat öntenék bele(320\m3) és ha ez mind benzin lenne akkor évente kétszer kéne tankolnom:D
de sajna csak vizzel nem fog menni,hacsak az etz blokk helyére be nem építek egy gőzmotort
Hát akkor kezdhetsz gyüjteni:P
a trophyval én is szívtam eleget,nem is csináltam meg a papírjait,inkább kertigépként adtam el,ugyanis olasz papíros(régi forgalmis) és régi de magyar rendszámos volt,a BM állítása szerint,namost nekem durván kilót jósoltak mire kész lesz a a papírozás,úgy hogy kellett volna még csinálnom hozzá néhány saját gyártású adás vételit,mert olyat nem sűrűn csináltak,amikor gazdit cserélt a moci.A műszaki vizsgád szerintem azért 7200 mert valszeg benne van az integrált vizsga is,de ha úgy csinálod(bizti,eredet,műszaki,ocsmányiroda)
akkor a műszaki csak 4200=3800 a vizsga és 1400 az előzetes átnézés,a eredet vizsga meg 15500.(friss info)nekem összességébe a 125ös etz 38000ba került minden papiros szarral együtt,biztit meg egész évre befizettem,és kezdő jogsim van hozzá azért volt 8000ropi a bizti\év.A törzskönyvet imádom még nagyon ugyanis nem tudom felfogni épp ésszel mire is jó nekem hogy van,átírásnál volt vele gondom,hogy kérte az ügyintéző,és mondtam neki hogy nincs meg,kérdezte hogy nem kaptam? v. elhagytam? mondtam neki hogy volt de tokostul eltűnt, erre jött a válasz hogy hanyagságom miatt ilyenkor nem a normál árat kell megfizetni érte hanem van büntetés is,+ a réginek minden azonosító számát iktatni kell a rendszerből,és ezért feláros,(12000)csak törzskönyv
7500ért műszakira OKÉ??? hát váljék egészségedre, lehet hogy még fékpadra is ráteszik, de minek? Én is most megyek Egerbe a KPM-nél 4-4500ft (2éve 3500volt), és ott egész komolytalanul meghúzzák a fékedet megnézik a lámpádad és viszlát,legutóbb 3 percet foglalkoztak a motorommal. Az egész metódus az érkezéstől az elmenetelig volt kb 1 óra, úgy hogy megvártam a többi motorost is aki ott volt, meg pecsét ugye, matrica. De most már állítólag nagy részletességgel mindent le kell írod, még a gumid méretét is.Ettől valószínű hosszabb lesz.
Viszont az eredetvizsgáért "keveslem" a 7200-t. Nekem 13körül volt.
Hát összességében javaslom neked, hogy vidde el a motort egy jószánékú szociszerelőhöz, nézze át, utánna meg menjél KPM-hez, szerintem minden nagyobb városba van, a maszekokat meg hagyd a francba.
Én inkább hordom magammal, ki tudja mikor kell, meg a "rend"őr sem sz*pat emiatt. Olyan, mint az óvszer: jobb ha van és nem kell, mint nincs és kell.
Nem csak elvileg, hanem gyakorlatilag is.
(Nem igazán értem, hogy egyesek miért problémáznak ezen. Vígan elfér az eü csomag és az izzókészlet is az akku mellett [/1-en].)
Ha még csak a motor segge csúszik meg én azt még élvezem is, de mikor az eleje csúszik ki a kanyarból, na azt utálom.
Én úgy tudom, hogy már sehol sem pecsételnek szürke forgalmiba, függetlenül attól, hogy mennyi hely van benne. Biztos nem EU komphogyafaszbakellkimondanilatibilis. Egyik nyolcbetűs ismerősöm ezen törvény hatályba lépése előtt egy-két nappal elvitte a motorját műszakira, pedig még volt hátra legalább fél éve. Mi értelme volt? Így legalább még 2 évig a szürke könyvecskével büszkélkedhet. :D
Olcsó felétek a benzin :P
halihó! tegnap(előtt) kölcsönadtam a gépem a havernak, belepakolt 480 km-t gond nélkül! mostmár tényleg rakok a telóba olajat, "mert megérdemli"!!! :)
Szevasztok.
KIAKADTAM.
Történt pedig hogy április 14.én lejárt a müszaki a etz-mről.
Én mint jó kisdobos felhivom a vizsgaállomást hogy időpontot kérjek,meg a forintról kérdezzem a szakit.
Na itt kaptam agylágyulást.
7500 - vizsgadij -- OKé
7200 - eredetvizsga -- Nem oké
6000 - új forgalmi -- Nem oké
6000 - törzskönyv -- Nem oké
SZUMM : 26700 FORINT
A motort fater hozta ki a szövetkezet áruházból 1987-ben.
Azóta az Ő tulajdonába van (de én hajtom).
Első forgalmi és még van benne 1 hely ahova pecsételni lehetne.
Szóval nem nyulnak hozzá,nem javitanak semmit !!!Mondjuk nincs is mit javítani rajta.
Papirozás 26700
Az 92 azaz KILENCVENKETTŐ liter benzin.
FELHÁBORITÓ !!!!!!!!!!
Jó éjt mindenkinek
De megoldható bronz perselyezésel is,az szinte olyan hatásfok mint a görgő,és olcsóbb.
sorszám: 26576 (93444)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-15 21:57:00)
megoldható a csapágyazása,de nem egyszerü.majd inkább szóban elmagyarázom,mert itt hosszú lenne.
sorszám: 26575 (93442)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-15 21:57:00)
4 sebességes 250es TS-nek mi az átlagfogyasztása és mennyi a stabil utazósebessége? köszi a válaszokat
Bizony, megáll bennem egy pillanatra a Chokito. :D
Jelez a beszarásjelző? :DDD
Igen, a KERI által javasolt dolog lesz a megoldás. Csak emiatt szokta ezt csinálni!
a tanksapka tetején van egy szellőzőlyuk, de az van hogy eldugul
Hajj,az elég gáz lenne! Mégegyszer megnézem azért a karbit, hátha...Ha nem,akkor talán tényleg érdemes lenne a szimmeringeket kicserélni,mert a moci 1989-ben készült.
Sziasztok!
Egy olyan kerdesem lenne, hogy az ETZ-ken a tank szellozeset hogyan oldottak meg? A kerdes oka, hogy ugy viselkedik a motorom, mintha vakuum keletkezne a tankban egy ido utan, es nem folyik ki a benzin a tartalybol. Ekkor termeszetesen leall a motor, ha ekkor lecsavarom a tanksapkat, lehet latni, hogy folyik be a benzin es utana teljesen jol mukodik. Ha meglazitott tanksapkaval jarok, teljesen jol megy. Talalkozott mar valaki hasonlo problemaval?
Elore is koszonom a valaszokat!
Udv!
Szabi
Zichy utcai boltokban mintha láttam volna ilyet.
szimmering szokott ilyesmit csinálni
hi!
Nekem van egy eladó használható BVF 250 N 2-5 karbim. Úszó nincs benne! Ha érdekell írj a bekesil@citromail.hu-ra
LAci
Üdv!
Valaki nem tud weblapot/céget akitől lehetne rendelni fehér index- és hátsó lámpa burát a hozzávaló szines izzókkal??
Régebben láttam simson.hu-n,de most nem találom...
Bye
http://www.mz-b.de/miraculis/aw/mz/mz.html
ezen az oldalon bal oldalr arra kattintasz, hogy "Bücher", majd kikeresed a TS ek között, hogy "Ersatzteilliste für die MZ-Motorräder TS 125 und TS 150 (138 KByte Text; 199 KByte Bilder)" egymás alatt ez kétszer van az egyik német a másik angol, aztán a 3.táblázatban és a 3a táblázatban vannak az első teleszkópok. Itt keresd meg a képen melyik fajta a tiéd és aztán a táblázatból nézd ki a méretet. A 3as táblázatban a 16os alkatrész a szimmering, a 3a-sban pedig a 12es számú az.
Sziasztok MZ-motorosok! Tegnapelőtt felébresztettem 8 éves álmából a 125-ös ETZ-met,már elvileg járóképes lenne,de érdekes dologgal borzolja az idegeimet! A karburátort kipucoltam teljesen a belerakódott zöld dzsuvától,beállítottam mindent második rúgásra életre kelt 8 év után! Alapjárat szuper,gázvételi reakciók kiválóak,pörög gyönyörűen. Viszont ahogy elindulnék és sebességbe rakom, pár méter rángatózás után leáll,lefullad. Ellenőriztem a fúvókákat, benzinszintet,minden oké, benzinhozzáfolyás okés. Megint indítás, üresben szépen működik, elindulni viszont nem tudok vele! Segítsetek, mi lehet ez? Már készíteném a gépet a műszakira...
Sziasztok!használható állapotú ETZ 250 karbit keresek BVF N-2-5, típust, vagy a BVF N-3-1 (csatos).Leheteőleg nem csillagászati árakon:) Köszönettel.
oké, visszakerestem. köszi a választ.
Megtudja valaki nekem mondani milyen méretű szemering megy a ts125 villába?a vas villásról lenne szó.
szervusz!
műaszaki jellegű kérdésem lenne,még mindig szilárd elhatározásomban áll az hogy megcsináljam a régi vázam,ha aluból csinál(tat)ok lengővillát,azt engedélyeztetni kell? KPM,meg hasonlók?volt egy elgondolásom,miszerint csapágyaznám a villát,de nem találtam a tengely átmérőjére passzoló csapágyat,meg nagyobb hüvelyt, amit a vázba tudnék hegeszteni,ezért gondolkoztam esetleg az aluminiumból készült lengővillára, mert az jól alakítható,ez még nagyon a jövő zenéje,viszont nagytakarítás van ,és ha nem muszály nem szeretném kidobni a vázam,ezért kérdem,mert ha esély sincs rá hogy át fabrikáljam,akkor megy a levesbe.Az "új" vázért meg sajnos csak csütörtökön tudok menni,mert akkor van annyi időm hogy meg tudjam járni oda-vissza az utat.
üdv:András
az most már jó,a vázért meg sajnos csak csütörtökön tudok menni, mert úgy vagyok beosztva hogy csak 8-1/2 9kor végzek,és csütörtökön meg suli és meló között van némi szabadidőm, amikor végre elmehetek a vázért.aztán még rá kell költeni kb. 25ropit, és akkor már elmondhatom, hogy rendbehoztam,utána már csak optika,(fényezés,LED-es fények,új gumik)meg a vízbontó beépítése
van esély rá.szerintem:-)
Egyébként mi lett a főtengelyeddel meg a hajtókaroddal?
sorszám: 26554 (93383)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-15 15:23:17)
26470-es hozzászólás 1 vagy 2 oldallal ezelőtt.
Hello! Lenne egy kérdésem:
Hol Lehet venni úszóháztömítést (méretpontosat) 125-ös ETZ karbihoz?
Megtudja valaki nekem mondani milyen méretű szemering megy a ts125 villába?a vas villásról lenne szó.
de nemcsak az hogy én éppségben megússzam azt hogy elmegyek a reálba tejért motorral meg vissza,hanem még a saját verdájára se figyel hogy azt a hülye motorost(én) fel ne kenje a géptetőre mert utána polírozni kell:D mindkét oldalról látom a dolgot mint te is,viszont a kávédarálóktól néha nálam is leszakad az ékszíj,amikor bevág elém, és nem tudok menni tőle v. attól félek hogy elsodrom miközben előzöm,mert az okos a sáv közepén kacskaringózik,nem szoktam motorral lemenni a sáv szélére mert akkor az autósok vérszemet kapnak, és simán letolnak ill, elhúznak mellettem én meg lefosom a bokám,ha hirtelen zúg el mellettem.idáig egyszer borultam simoval de az nagy csúnya volt, még most se tökéletes a térdem, de hát ez van,járni tudok, és a féket is elérem, ennél több nem is kell!
az etz-nél érzek már biztonságot,hiszen elől ott a tárcsafék, csak nem merem nagyon cibálni,mert tartok attól, hogy elvesztem az uralmam fölötte,és ha ezzel esnék azt nem venném a lelkemre,nagyon vigyázok rá,és hát szerintem jobban fájna az hogy beszakdt a tank,semmint a lábtörés(ezt nem kell komolyan venni)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|