hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

xxx2006xxx
válasz erre | email2008-04-21 15:11:13
az első bekezdés utáni rész már nem nekem jött :) Jah amúgy néha én is szöggel szoktam kinyomni, lényeg csak hogy finoman :)
sorszám: 26649 (93654)
(előzmény: creationmz, 2008-04-21 09:43:24)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-04-21 09:43:24
Lényeg az az szerintem a kérdéseben, hogy valószinűleg nem ért hozzá, azért írta pont azt az eszközt, mert valószinűleg ő az idegesebb fajta szerelő típus, amelyik ha nem megy ésszel megy erővel megoldást csinálja, nem akaratból, hanem dühből. Ezt kívánta szerintem megelőzni ez útaal azzal, hogy megkérdezte hogyan kell :)

Mindenki leírta a véleményét, úszó kiszerelése számomra a TS MZ-nél 1 db pici szöggel történt. Ezzel nyomtam, és nem ütöttem ki a tengelyt.

intravénás is leírta és már én is többször, hogy a legjobb módja a karbi beállításnak, szinte minden típusnál, az ha a karbit ráfekteted egy befőttes üvegre leszedett úszóházzal, fölé pedig esőtartályosan rögzítesz egy 2l-es üveget teli vízzel, ebből bevezeted a karbiba a vizet a benzincsonkon át, majd addig állítgatod az úszód míg az úszóház peremétől mérve kb 1mm távolságban zárt úszónál meg nem áll a feltöltés.

Remélem segítettünk...

Üdv.: CRE (ha nem megy akkor msn: creationmz@hotmail.com)
sorszám: 26648 (93649)
(előzmény: xxx2006xxx, 2008-04-21 08:56:34)

 
 
xxx2006xxx
válasz erre | email2008-04-21 08:56:34
Azért kíváncsi lennék, mi volt az elképzelésed a karbi tizstításáról...Nem is értem, miért kellne összebarmolni. Egy karcolás nélkül szét lehet szedni az egészet elemeire..nálam a legkomolyab eszköz egy ár, amival kinyomom az úszó tengelyét..azt is csak eddíg a műveletig alkalmazom...szóval nem értelek...tényleg nem a balta a legjobb eszköz ide ..:)
sorszám: 26647 (93648)
(előzmény: kotekedo, 2008-04-20 22:36:52)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2008-04-20 23:20:15
Mz ETZ 250 szívócsonkot keresek megvételre,akár utánvéttel is.
Ha van eladó szívócsonkja valakinek,,dobjon egy mailt a tornyai.r@gmail.com -ra.
Kösz!
sorszám: 26646 (93641)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-20 22:47:58
az öntvénynek nem kell vésővel nekiesni:D
egyébként az úszót egy pici tengely tartja,azt finoman ki lehet tolni az öntvényből,lehetőség szerint olyat nézzél új úszók közül,ami nem forrasztva van, hanem szegecselve vagy mi,és a másik meg hogy ezeket csak saccra állítjk be emiatt egy befőttes üvegbe be kell kalibrálni az úszószintet hogy ne folyjon túl,és azért kapjon naftát is nehogy befulladjon
sorszám: 26645 (93638)
(előzmény: kotekedo, 2008-04-20 22:36:52)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-20 22:41:15
nem lehet rátenni az biztos mert volt már szó róla a fórumon,azt viszont pontosan nem tudom melyik a hosszabb,de 2-3 cm külömbség van a kettő közt
sorszám: 26644 (93637)
(előzmény: viktor333, 2008-04-19 21:00:56)

 
 
kotekedo
válasz erre | email2008-04-20 22:36:52
Halihó!

A 125-ös ETZ-m munkából hazamenet megadta magát. Nincs kaja. Hazatolom, szétszedtem a karbit, az úszón megadta magát az egyik ballon. Felakasztotta a tűszelepet. Visszaforrasztottam, így jártam vele tavaly, de időszerű a karbi tisztítása, etc., na szóval, ha ki akarom cserélni az úszót, hogy tehetem meg az öntvény >>összebarmolása<<
nélkül?
Előre is kösz a segítséget!
sorszám: 26643 (93636)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-04-20 20:27:04
értem, nagyon köszönöm a segítséget :)
sorszám: 26642 (93632)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-04-20 19:47:58)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-04-20 19:47:58
A váltó ugyanaz.
Ha jól tudom talán a henger résvezérlésén módosítottak a 250-eshez képest.
sorszám: 26641 (93630)
(előzmény: Nfsman, 2008-04-20 13:52:42)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-20 15:29:57
Hali!
ETZ 250-hez keresek használható főtengelyt.
sorszám: 26640 (93629)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-04-20 13:52:42
Hello all! Az lenne a kérdésem, hogy egy 250-es és egy 251-es ETZ blokk között mi a különbség? a váltó megegyezik? Nekem lényegében csak a váltó miatt kell a 250-es blokk... sajnos 251-est nem tudtam szerezni, ezért remélem, hogy azok megegyeznek. Előre is köszönöm a segítséget.
sorszám: 26639 (93626)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-04-20 13:06:04
Áhh mindegy!! Kicsit szét vagyok csúszva ugyanis most bújtam ki a lámpafejéből a motornak és az agyam zsong a sok vezeték kuszaságától...
sorszám: 26638 (93623)
(előzmény: LG TS, 2008-04-20 13:04:32)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-04-20 13:04:32
Hopp ez rossz helyre ment. BOCS!

Viszont még mindig keresek 150es ETZ karbit!!!!!
sorszám: 26637 (93622)
(előzmény: LG TS, 2008-04-20 12:53:03)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-04-20 12:53:03
Képzeljétek Tegnap voltam először rutinpályán és milyen motorral kellett gyakorolnom?? Hát bizony egy ETZ 251el. :))))))))))))))))) És én ennek ennyire örülök, mert már nagyon régóta vágytam rá hogy vezethessek egy 250es MZ-t, de hogy pont így jött össze ez nekem maga a mennyország:)))) Nagyon jó moci és a 150es TSemhez képest bivalyerős. Kár hogy vizsgázni nem ezzel kell majd.
sorszám: 26636 (93621)

 
 
Borsos Csaba - Debrecen
válasz erre | email2008-04-20 08:48:21
ETZ-125 / ETZ-150 -hez mindenféle bontott alkatrészem van eladó Ui veszek is bontásra komplett vagy hiányos motort,alkatrészeket.
sorszám: 26635 (93616)

 
 
viktor333
válasz erre | email2008-04-19 21:00:56
szevasztok kérdésem lenne 250 es etzre a 251 es tankját rá lehet tenni?
sorszám: 26634 (93612)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-19 01:30:42
amikor felújítás előtt vittem műszakira a gépet (szintén kis etz) akkor se elől se hátul nem volt sárvédő, nemhogy gumi!?:D
előre most gyári után fogok kajtatni mert utólag kiderült számomra hogy ez utángyártott,tök könnyen tudom csavarni úgy hogy be van csavarozva a telókra.Azt hogy kell még-e ez a szoc földig érő gumi mint a TIR-es kamionokon, azt nem tudom,de azt a kis gumit tedd fel rá ami hátulra megy,hogy lássák a szándék megvolt.
sorszám: 26633 (93589)
(előzmény: Zmester, 2008-04-18 08:41:22)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-04-18 19:21:34
Tudom persze, hogy a telj. ugyanaz, de 12V nál jóval kevésbé (U2/R) számitanak a parazita feszültségesések + új lehetőséegk nyilnak: pl. megalux izzók stb. A 6V-os cucc meg csak ott hever, mondom zománchibás Egyébként meg tanilságos, hogyan lett zománchibás: nyeglén berakott szimeringleszorító, szimering kilő, forró gázok lepörkölték fémtisztára a rezet....

Üdv.
sorszám: 26632 (93578)
(előzmény: Keri, 2008-04-18 13:20:37)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-04-18 14:17:08
Köszi,akkor jobb a békesség,ráteszem a förmedvényt. A gyári első sárvédőbe is asszem beinvesztálok,az nem csúnya, és talán villamerevítő funkciója is van,ha igaz.
sorszám: 26631 (93564)
(előzmény: Keri, 2008-04-18 13:03:01)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-18 13:22:25
Motoros boltban biztosan nem.
Akku boltokban szokott lenni normális áron, de mégjobb áron néha a nagy áruházak akciózzák...esetleg a nagyvas.hu-t nézd meg, ott is jó áron voltak amikor utoljára néztem.
sorszám: 26630 (93560)
(előzmény: tams9, 2008-04-18 12:18:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-18 13:20:37
Nem kell áttekercselni, az a dinamó leadja a 18Vot is, elég csak a fesszabbal varázsolni, bár ennek az a hátránya, hogy a teljesítményed nem növekszik, merthát az a baja ezeknek hogy aláméretezettek.
A teljesítményt az áttekeréssel sem oldod meg, mert azt nem csak a vezeték hanem a vas keresztmetszete határozza meg, tehát vagy megcsinálod a 6Vos rendszert normálisan mint ahogy én és nincs vele gondod, vagy ráteszel egy rendes 12Vos generátort, és azzal mégkevesebb a gondod, igaz több munka :)
sorszám: 26629 (93559)
(előzmény: e-TS250, 2008-04-18 11:53:18)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-04-18 13:15:40
Köszönöm a választ!
sorszám: 26628 (93558)
(előzmény: Szamuráj, 2008-04-18 12:51:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-18 13:15:27
Namost az a kérdés hogy hybrid hajtásu motorotok van e? Mert ekkora akkuval már nyugodtan lehet kisegítő villanymotort is hajtani :D
Ha csak az indításhoz kell, akkor már egy 7Ah-s akkuval is egész nap lehet motorozni, úgy hogy nincs töltés.
4hengeres Hondám egy 14Ah-s akkuval, lámpával és önindítóval, 250km-t ment töltés nélkül, igaz 200-nál már csak a helyzetjelző ment és akkor már az önindító sem forgott.

Szóval nem szükséges túlméretezni az akkut, az 5Ah-s is bőven elég biztonsági ráhagyással együtt is.
Ha nem gondozzátok az akkut akkor a nagy akku ugyan olyan gyorsan tönkre megy mint a kicsi, szóval ez sem indokolja.
sorszám: 26627 (93557)
(előzmény: bazsi, 2008-04-18 10:20:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-18 13:03:01
Az a vizsgáztató kedvétől függ, tedd rá, vizsga után letéped.
Nem kell a földig, csak a tengely magassága alá kell lógnia.
sorszám: 26626 (93556)
(előzmény: Zmester, 2008-04-18 08:41:22)

 
 
Szamuráj
válasz erre | email2008-04-18 12:51:34
Nem tudom miért Benzinfalót jelenít meg előzményként... Csapragó-nak ment a válasz. A dátum jó.
sorszám: 26625 (93555)
(előzmény: Szamuráj, 2008-04-18 12:46:05)

 
 
Szamuráj
válasz erre | email2008-04-18 12:46:05
1 személy : 5-5,5 liter 110-115 átlagseb.
2 személy : 6-6,5 liter 90-100 km/h. Gyári adatok szerint 130km/h a legnagyobb sebesség, ez kb reális. A gyári fogyasztási görbe szerint 120 km/h-s sebesség mellett 8 liter a fogyasztása. Persze minden a terheléstől függ!
sorszám: 26624 (93554)
(elözmény: tams9, 2008-04-16 19:46:15)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-04-18 12:18:26
Budapesten egyébként hol lehet olcsón akksit venni?
sorszám: 26623 (93552)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-04-18 12:16:42
A pozitív hozzáállás az fontos szerintem.Néha nekem is forr az agyvizem, hogy elvitte apa a garázskulcsot a kocsival, vagy nincs meg a jogsim.Utánna viszont lenyugszok és úgy állok hozzá, hogy hát ha most elmentem volna lehet hogy egy ifa alatt kötök ki, és milyen jó, hogy nem tudtam sehova menni, mert megmaradt az egészségem.
sorszám: 26622 (93551)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-17 13:36:24)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-04-18 11:53:18
Hát, jól látod igen pontosan ez a jelenség, azon tanakodom hogy új motoroknál ez mennyire volt érezhető, vagy volt-e egyáltalán, hiszen bizonyos lánclazaság ott is kellett meg alapjárat is volt. Legalább minimalizálni kéne, megnézem a menesztőgumikat, mert eléggé zavaró már. Kösz.
Más: 12V-osítást csak gyári generátorokkal hallottatok megoldani, vagy volt már aki áttekert 6V-os dinamót? Nekem ui. van egy zománcsérült komlett 6V -os cuccom, igaz a dinamó az dinamó marad ettől még (így viszont megúsznám a forgácsolást...).
sorszám: 26621 (93548)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-04-18 10:55:49)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-04-18 10:55:49
Tippem a laza lánc és/vagy a túlzottan elkopott menesztőgumi.
Menet közben, nagy sebességben ha ráhúzod a gázt és utána hirtelen visszaengeded és nagyot ránt akkor lánc és menesztőgumi.
Egyébként azért rángat, mert van alapjáratod. :D
Motorfék üzemben ugyanis a kerék hajtja a motort, de a motor az alapjárat miatt néha robbant egyet, ami viszont meghúzná a láncot, de csak kis időre, utána megint vissza motorfék és ránt egyet.
Ez laza láncnál sokkal durvábban kijön.
sorszám: 26620 (93542)
(előzmény: e-TS250, 2008-04-18 07:25:08)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-04-18 10:20:29
Hello! Úgy tudom, hogy neked egy Ts 250/1 lesz átalakítva 12V-osra, ugye?
Nekem is az van, én is 12V-osra alakítottam, most tartok az összerakásnál (teljes felújítás volt). Az a baj hogy a 9Ah-ás akksi nem fér bele a tartóba (a 6V-os kisebb). Én 9Ah-ás akksit szeretnék az enyémbe, de lehet hogy csak 5Ah-ás lesz benne a helyhiány miatt.
Persze lehet hogy van kisebb méretű 9Ah-ás akksi is, de amit én próbáltam, az nagy volt bele. Üdv!
sorszám: 26619 (93536)
(előzmény: zsakfos, 2008-04-17 20:08:15)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-04-18 10:05:26
hi!
Ha jól tudom akkor a gyári az 5-6 AH amit ir.Bár nekem most már 6 éve van benne de az 12 AH.a 6 éve is már kidobva volt BMW-szervizből.
De ha erősebb akkor az nem gond.
sorszám: 26618 (93534)
(előzmény: zsakfos, 2008-04-17 20:08:15)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-04-18 08:41:22
Sziasztok! Lassan összeáll műszakira a kisETZ,de ismerőseim azt javasolták, hogy vegyek rá előre gyári sárvédőt,mert a jelenlegi rövid műanyaggal nem engedik majd át. Mi a véleményetek erről? Meg,hogy hátra vágjak rá egy földig érő lábtörlő gumit! Tudom, régen kellett rá ilyen rondaság, de ma is így lehet még? A hátsó sárvédőm is rövidre vágott, igen hülyén nézne ki.
sorszám: 26617 (93530)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-04-18 07:25:08
Sziasztok,

250/1-esem van, de talán mások előtt is ismert jelenség: a hosszabb fokozatokban, nagy sebességről visszavett gáznál (tehát tolóüzemben) hosszirányban rángat, ugrál a moci,. Tippem az üresjárati rendszer, és/vagy a lánchajtás elállítódása, de gondoltam mielőtt nekiállok állítgatni megosztom Veletek, hátha valaki rávágja a megoldást….
Üdv J
sorszám: 26616 (93528)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-18 07:22:33
Nincs semmi trükk.Nem kell külön test, a D- pontot kell testre kötni.Ha rendesen van bekötve minden akkor még esetleg a biztositékját a DF szálnak nézze meg.Egyébként a fekete magyar általában jó szokott lenni,legalábbis már volt itt szó róla és a tapasztalatok jók.A török kék-sárga az nem olyan jó.
sorszám: 26615 (93527)
(előzmény: TéZés Gábor, 2008-04-18 06:57:42)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2008-04-18 06:57:42
ETZ 12voltos
sorszám: 26614 (93526)
(előzmény: TéZés Gábor, 2008-04-18 06:56:30)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2008-04-18 06:56:30
Ja még annyi hogy valami derengett a rég múlt időkből hogy van neki valami trükkje hogy még plusz egy testet kell neki adni vagy két lábat hídba kell kötni de gyanítom ez hülyeség. A test az az ami jobban motoszkál.
sorszám: 26613 (93525)
(előzmény: TéZés Gábor, 2008-04-18 06:46:17)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2008-04-18 06:46:17
Az az igazság hogy konkrétan nem az enyém a gép és csak tolmácsolok, mert a srácnak nincs netje. Sima magyar kisipari remekműről van szó B+ D+ 61 DF D- kivezetésekkel. Azt mondja a srác hogy rendesen bekötötte akapcsolási rajz alapján és mégsincs neki gerjesztő feszültség a generátornál.
sorszám: 26612 (93524)
(előzmény: mz250, 2008-04-17 21:27:43)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-17 22:49:26
Attól függ hogy TS mz-be 6v-os,vagy Etz-be 12v-os?A Ts mz-nél annyi a trükk hogy azt a kis ellenállás tekercset ki kell dobni belőle.Amugy meg tényleg nincs más trükk.Illetve ha arra gondolsz akkor annyi hogy az 51-es pont helyett b+ van az elektronikus fesszabon.
sorszám: 26611 (93520)
(előzmény: TéZés Gábor, 2008-04-17 21:22:05)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-17 22:42:56
Köszi a válaszokat,azt hiszem nem sporolgatok rajta nehogy később visszaüssön.Megveszem a nagyobbat.
sorszám: 26610 (93519)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-17 22:33:27
nekem zselés 7,5es van az etz-be,egy évig nem is nyúlt a mocihoz a régi tulaj,amikor megvettem, a szemem előtt indította, és látszólag nem szenvedett semmit,inkább a motornak okozott nagyobb gondot a sok állás
sorszám: 26609 (93518)
(előzmény: zsakfos, 2008-04-17 20:08:15)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-17 21:27:43
mond a jelzéseket a csatlakozóin.
de a régi helyére megy nincs semmi különös trükkje.
sorszám: 26608 (93515)
(előzmény: TéZés Gábor, 2008-04-17 21:22:05)

 
 
TéZés Gábor
válasz erre | email2008-04-17 21:22:05
Sziasztok Fórumozók!

Arra lennék kíváncsi hogy pontosan hogyan kell bekötni az elektronikus feszültségszabályzót. Valami dereng egy régi hozzászólásból hogy van neki valami trükkje de nem emlékszem rá és nincs kereső az oldalon;-)

Gábor
sorszám: 26607 (93513)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-04-17 21:19:33
Nekem TS125/1-em volt, abban 6V és 12Ah.... nekem lényeg volt hogy az akku többet bírjon mint a gyári könyv szerint. Jól jött amikor nem volt töltésem...
sorszám: 26606 (93512)
(előzmény: zsakfos, 2008-04-17 20:08:15)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-04-17 21:19:32
Néha előfordul hogy többet kell rúgni rajta és akkor jó ha a nagyobb van.szerintem megéri a dolog.
sorszám: 26605 (93511)
(előzmény: zsakfos, 2008-04-17 20:08:15)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-17 20:08:15
Most szeretnék áttérni 12 v-os rendszerre.Kérdésem a következő.Mi a tapasztalat,milyen Ah-s akksit érdemes beletenni?A köny 9Ah-st ir.Egy másik fórumon irták hogy vigan elmegy 4-5Ah-sal is.Igaz ez?Nem garasoskodni akarok rajt,de azért van különbség árban.Persze megveszem a drágábbat is ha kell,de ha nem szükséges akkor meg minek költsön többet az ember.Ki mit tapasztalt ezzel kapcsolatban?
sorszám: 26604 (93505)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2008-04-17 19:01:31
Sziasztok!
Úgy hallottam,Szolnokon van egy Mz bontó,ha valaki környékbeli,és tudja a bontó címét vagy egy tel.számot,az írja már le ide.
Köszönöm előre is!
sorszám: 26603 (93502)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-04-17 16:09:59
Láttom a papirozás sokaknak gondott okoz
nálunk is vagy 5 éve eredett vizsga stb..stb 20 e volt/és muszály/
Tavaly a legközellebi vizsga áll nál nyár elején mondtak -szept.re időpontott.Na igen de akkor akartuk nem összel motorozzni no meg meddig tart mégha 2005ben járt is le a müszaki.
Aztán szigetsz.miklósra vittük a lényeg 5 perc volt azt ráment fél nap és 4500ft,pedig rá se nézztek csak e.fék-h.fék azt annyi.
-DE fel a fejjel semmi remény..:)
sorszám: 26602 (93498)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-04-17 13:37:00
Egyikrészről(nagyobbrészről)pénzlehúzás szerintem is.
Hivatalosan a a járműlopást akarták visszaszorítani, de most is lopják, csak alkatrészért.Csak eredetvizsgán kaphat tözskönyvet, megnézik úgytudom valamillyen ipari röngennel, vagy valami titkos módszerrel, hogy át van-e ütve a szám.
Ilyesmi.
"Jármű kereskedelmi adó" :-S
sorszám: 26601 (93491)
(elözmény: tams9, 2008-04-17 13:32:15)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-17 13:36:24
hehh,ez jó,elvileg katolikus vagyok, lehet hogy létezik isten de rajtam még senki se segített,csak elátkozott,amíg nem volt kocsira jogsim akkor nem indult el a golf,mire meglett egy gyorshajtás miatt elvették,mire visszakaptam, ellopták a kocsim,de most van motoros jogsim meg motorom is de nem tudom használni mert nem megy a motorom,na ez kiszúrás!
sorszám: 26600 (93490)
(elözmény: tams9, 2008-04-17 13:25:14)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu