:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nekem még a csavaros úszóházfelfogatású karbim van.
Most úgy áll a dolog -még mielőtt nagyon belemerülnék- megnézem nem mászott -e el a gyújtásom, hátha ennyivel megúszom. Gndoltam még arra is, hogy nem folyik elég nafta a karbiba, de akkor talán rángatna, vagy valami. Nem tudom, nem találkoztam még ezzel a szituációval.
Aztán legfeljebb leveszem a kipufogót ény csupasz könyökkel nyomok egy karikát, az emberek nagy örömére :).
Mondjuk ezt én sem értem. A forgalmira, törzskönyvre, személyire meg egyébb ilyen bürokratikus marhaságokra NEM nekem van szükségem, hanem az állam bácsinak. Akkor most miért is én fizessek érte? És miért anyit mintha nekem lenne rá szükségem?
Ez kb. olyan mintha az ajtóm elé leborítana valaki egy kupac szart majd kifizettetné 10*-es áron a szállítási költséget.
Szerintem adózok annyit, hogy bőven fedezi minden barom adminisztrációs költségüket. Minek fizessek még külön mindenért? Vagy fordítsuk meg mi a fenének adózok, ha abból semmit nem fordítanak olyanra amitől közvetlenül közvetve nekem jó.
Autópályára nem hajthatsz, mert önerőből nem megy 70-et (hivatalosan)
Akkor az jó. Csak azért kérdztem, mert haverom motorján (ETZ250) szívtunk eleget a karbival, mikor megvette. Nem akart úgy menni a csatos karbival ahogy kellett volna. Rájöttünk hogy a súber ETZ250-é, a tű ETZ 250-é, a fúvóka csak 120as volt. Kicseréltük ezeket az alkatrészeket a gyárira és azóta jó.
Hello!
Az a legjobb amikor meg akarják magyarázni, miért jó nekem a pénzlehúzás.És akkor innen től 2 személyel is segédmotorozhatok és autópályára is ráhajthatok??? Mert így volna igazságos!!!!!
Meg legyen teljesítményadó is!
Jahh kíváncsi vagyok hogy a motoros rollereket, és az elekronyos cangákat mikor fogják rendszámoztatni, és rendszabályhoz kötni... Igazán...
Azért... a nyaka nyuljon meg az olyannak aki ezt kitalálja...
Jahm... most mi motorosok felfigyletünk a rendszámra, de nemsokára itt az internet adó is, meg a felsőruházati adó... meg nyakkendőadó... Ezek azért értelmes adóformák nehem? Mutatja a szintünket...
Urak... Gondolkodjunk...
jóhogy, megértelek. Pár napja én is. Igaz engem csak részben érint, mert van egy Verhovina 3-asom amit nem használok, de rendben tartom. De azért abszurd a dolog. Ismtételten egy tétel, amit le lehet húzni a magyar emberről, esetünkben most a kismotorosokről. Tényleg rendben lenne: adjál rendszámot b.....d meg olcsóm, azt azonosíts ahol akarsz a k.....va anyádot, le....om. De hát ez így nem lenne biznisz :D Mert a lé azér hadd follyon már be akkor. De amúgy egyvalami nem tiszta nekem: Akkor műszaki vizsga is lesz kétévente?? Mert így dukálna a dolog már nem?
Hello! A főfúvóka mekkora? Megnézted? Ha nem a megfeleő méretű van benne akkor az is baj lehet.
Köszi a válaszokat.
A részterheléstű felülről a 3. rovátkában van, és a gyertyaarculat jónak tűnik. A hengertalp és hengerfej tömítés környékén nincs elolajosodva a motor. A vezérlési szögek nem tudom mennyire befolyásolják a dolgot, de már meg volt bontva a blokk így valószínűleg megváltozott az eredetihez képest. A kipuffnak a vége viszont elég taknyos, meglehet hogy az a bűnös. Nyilván azzal kezdem, hogy eregetek egy kis fehér füstöt. :-)
Tegnap nézegettem a GKM honlapot , regisztrálni kell ahhoz is hogy fórumozhass nekik és elküldd őket kurvaanyjukba Na regisztráltam: Képzeljtek a 2007-es hozzászólásokat sem olvasta el senki bentről (látszik a status), amit még a vasútfelszámolások idején tettek...Irogassál csak ki nem szarja le...
Szóval kell a rendszám, azonosíthatóság, stb. Igen én is ezt gondolom. De ennyiért ???
Ja hogy a cimbiknek épp rendszámgyártó cégük van ? Tök véletlen persze...
Mocskos korrupt banda az egész
Akkor hinném el, hogy nem, ha igényelhetnék dímentesen egy előre regisztrált rendszámot, majd szabványbetűkkel meg méretben magam is legyárthatnám és kitehetném magamnak.
Igy elhiszem hogy a könnyebb azonosíthatóság meg megtalálhatóság miatt van.
Vagy ne legyen több 5 ezernél mindenestül, nem kerül annyiba egy darab alulemez.
Na kiakadtam
Tegnap nézegettem a GKM honlapot , regisztrálni kell ahhoz is hogy fórumozhass nekik és elküldd őket kurvaanyjukba Na regisztráltam: Képzeljtek a 2007-es hozzászólásokat sem olvasta el senki bentről (látszik a status), amit még a vasútfelszámolások idején tettek...Irogassál csak ki nem szarja le...
Szóval kell a rendszám, azonosíthatóság, stb. Igen én is ezt gondolom. De ennyiért ???
Ja hogy a cimbiknek épp rendszámgyártó cégük van ? Tök véletlen persze...
Mocskos korrupt banda az egész
Akkor hinném el, hogy nem, ha igényelhetnék dímentesen egy előre regisztrált rendszámot, majd szabványbetűkkel meg méretben magam is legyárthatnám és kitehetném magamnak.
Igy elhiszem hogy a könnyebb azonosíthatóság meg megtalálhatóság miatt van.
Vagy ne legyen több 5 ezernél mindenestül, nem kerül annyiba egy darab alulemez.
Na kiakadtam
vannak olyan 251esek amik már szériába hallos gyujtással voltak szerelve,viszont van olyan ember aki visszateszi a megszakitót,mondván ő abban jobban bízik mint az elektronikus gyujtásba,és lehet hogy nálad is ez van,hogy az előző gazdi átrakta megszakítósra,de lehet hogy tévedek és volt olyan is a 251esekből amik megszakítóval volt alapból összerakva, de akkor nem értem honnan van a DDR-es hall jeladó??? biztos van olyan mz tipus amihez gyártották.nekem a sport dobbal annyi bajom van hogy konzerv doboz hangja van,haveromtól kaptam egyet kölcsön hogy kipróbáljam milyen azzal menni,és hát hangja van, menii is megy, szóval nagy bajom nem volt vele,csak kicsit érces muzsika:Daztán rávetemedtem arra hogy vegyek egy ilyen dobot,mondván ez új és tiszta és olcsóbb mint a normál dobok,majd ha lesz időm, pénzem,energiám, akkor megcsinálom pöpecre a gyári dobom,annak csak annyi baja van hogy el törve nyakba,és kifúj,meg tele van kokszal,azt meg ki kell belőle pörzsölni.
Hááát... én nem tudom, de az én 251-es ETZ-m is megszakítós gyújtású... 1989-es kiadás, régi karburátor (csavarral van rögzívte az úszóház, nem csatos) keskenyebb, de puhább az ülés és a végén az MZ felirat nem teljesen kitöltött fehér, csak a betű körvonalai vannak meg. A Forgalmiban pedig típusként 251 L van beütve. Egyébként a forgalmi szerint ez fojtott változat volt, azaz 17Le-s. H á' a kipufogó (me ugye okosék azzal fojtották le a motort... nagyon helyesen, legalább könnyű kiiktatni :D) az annyiban tért el, hogy a vége a szokásostól eltérően nem kúpos volt, hanem teljesen sík. Mivel ez a dob elég ütött-kopott és volt lecseréltem egy mindenki által "istenített" kisipari kidörrentőre... konkrétan kapott egy 2in1 tuningot az ETZ... XD -10kg +4Le :D, azóta úgy megy mint egy raketta. Nem tudom mit szidjátok ezeket a kipufogókat, nincs ezekkel semmi baj... itt a tavasz, együttérez a természettel, úgy gondolta ő is kirügyezik... éppen csak ágakat nem hajt tőle az MZ-m xD
Visszatérve a témához én ennyi eltérést tapasztaltam a "normál" ETZ-khez képest az én gépemen. Hogy ez most azért van, mert régebbi kiadású, vagy azért mert drága előző gazdája szétbarmolta (főfékhengerem se gyári... minek az ugye? majd megveszi a hülyegyerek, ha az kell neki...). nah üdv. mindenkinek: Zoli... kicsit hosszúra sikeredtem :D ez van, ha rámjön a hülyeség :)
sorszám: 26786 (93942)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-28 19:03:00)
Ezzel egyetértek. Ha bevezetik ezt a pofátlanságot, akkor beszerzek egy rigát csak azért hogy rendszám nélkül járhassak! Éljen a polgári engedetlenség! Ja közben találtam mást is:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szovrendsz/
Namost betelt a forgalmiban a műszaki matricára fentartott 3 hely. Szerintem érdemesebb venni egy szlovák rendszámos ugyan ilyen motort mint forgalmit cseréltetni vagyonokért, hogy aztán újabb vagyonokért leműszakizzon. Egész konrétan ez a művelet meghaladja a motorom értékét :) fájdalmas ami itt folyik.
Jaja, ez is jó, eszembe sem jutott, pedig én is szívtam ezzel :D nekem 30 volt a TS végsebessége amikor megvettem :) ezért is kaptam meg szuper olcson, gyönyörű állapotban mert a tulaj már mindent kicserélt (a kipufogó kivételével) és nem lett jobb. Én levettem a kipufogót és induláskor majdnem hanyat estem :)
zsíros papír teljesen jó tömít, ha nem nyomja ki feltünően a benzint, akkor biztosan nem az a baj.
80-nál többet ne vár tőle.
Cseptankos Jawa? Az nagyon szép motor, nem a teljesítmény érdekelne.
Hello! Én először a karbit nézném meg hogy minden rendben van-e, tömítéseket a hengernél, légszűrőt és a kipufogót is.
Az én Ts 250/1-em sem akart 90-100 fölött menni, mert a kipufogó el volt dugulva. Ki lett égetve és azóta megy rendesen. Remélem h tudtam valamit segíteni! Üdv!
tudja itt vki hogy kb mien teljesítményt várhatok el egy 250es jawa-tól???mert gondolkozok a megcsinálásán,csak nem tom mégis mire képes rendesen tömített motorral,ami egyben van,szépen fúrt hengerrel.kb hogy gyorsul mint egy etz150?mien nyomatékos lehet?
hát viccesen hangzik,szerintem ez az értelmes fickó a bütykös tengelyével arra gondolt ami vezérli a megszakítót,gondolom én de lehet hogy én vagyok a hülye:D
a 251eseken ha jól tudom forgómágneses cucc van benne és ugyan oda van felfogatva ahova ez a "bütykos tengely".a csatlakozói pedig a gyujtó kondi helyére vannak felcsavarozva.
Ez szemétség!Amúgy helyeselném az egész dolgot,de csak ha ésszerű pénzbe kerülne.Igy viszont tisztán látszik a lehúzás.Nehogy már 15-20 000-be kerüljön egy szar festett bádoglemez,meg hozzá egy kis ügyintézés??Sajnos ez jellemző az egész bürokráciára.Minden baromi sokba kerül.Amugy meg az ötlet nem rossz hiszen nagyon sok robogó vesz részt a közlekedésben és ha valami bajt okoznak akkor legalább azonosithatóak lennének.
hát nekem történetessen 251-esem van és az én tudomásom szerint csak Tirisztoros volt belölle meg van is nemtudom neked milyen lehetett vagy hogy , ja nekem amugy meg történetessen van még egy elektronikám !!!
Az lenne a kérdésem, hogy a 251 ETZ-k elektronikus gyújtással készültek, ugye? Mert a vaterán van egy és ezt írta a tulaj: "Sokan azt mondták, hogy a gyújtást kéne beállítani rendesen - ennek neki is láttam, kicseréltem a megszakítókalapácsot. Most bütykös jeladó hengerre vadászom, de pestre kéne menni érte és most nem járok arrafelé."
Most akkor mi van???
Valaki felvilágosíthatna.
Van 3 Rigám és egy Babettám.
Motoronként 15-20 ezer Ft a rendszám?
Viccelnek?
A motor nem ér annyit.
Az tuti, hogy 2011 után sem lesz rajtuk rendszám!
enyém tök ugyanez csak az 150-es etz, hengerbontás + újra összerakás után kezdte csinálni, szerintem a hengertalp a ludas mert amikor szétszedtem, vastagon be volt ragasztózva, én meg csak zsírozott papírral raktam össze, azóta 90-95, több gázra csak hörög
Hali!
Kíváncsi lennék a vélemyényetekre: adott egy 250-es ETZ, amely nem nagyon akar 90km/h fölé menni ( 5. seb, 4000f/p) pedig a gázkar nagyjából fél állásban van. Ha jobban odahúzom csak hörög, de semmi változás. Vélemény??
szerintem is az lenne a legjobb :D
Hogy akadna torkukon a gillette :-(
http://index.hu/politika/belfold/rendm080427/
rossz az alapjárat beállítása, vagy gyenge az akku, nekem sem ingadozik enyire.
Szerintem lényegtelen a 10%-os sebesség eltérés, de ha nagyon érdekel a precíz sebességed akkor vagy GPS-el vagy km kőhöz stopperrel mérjed.
Esetleg a digitális kerékpár óra is jó mert azokba pontosan be lehet adni a kerék kerületét. Azok így 1-2%os eltérést mutatnak csak.
Hello!
Valaki meg tudná adni a szigetszentmiklósi KPM telefonszámát, ahol műszaki vizsgára tudok időpontot kérni?
ööö, most néztem hogy 800HUF-ért lehet venni láncvédőt, és ez vajon jó is? Mintha itt olvastam volna, hogy valami nem stimmel az utángyártott cuccal.
Sziasztok!
Úgy tünik a hétvégén megoldódott a problémám. ETZ 250, a téli állás után beindult aztán nem vette a fordulatot, és fura lerakódás volt a gyertyán, vízszerű (valaki poénkodott is a vízhajtáson:)).
A hétvégén levettem a hengerfejet és injekciós tűvel kiszívtam a forgattyúsházból a "lét".. Aztán összeraktam és kipuf nélkül beindítottam... Iszonyat hang, de működik ;)!
Szétvágtam a kipufogót, a hátsó része kb 5kg.... A három lyuk eltömődve, csavarhúzóval tudtam átjárhatóvá tenni...
Egy liter gázolaj simán eltünt benne, de még így sem akart meggyúladni... Most kell egy kipuf rá.. De ami fájóbb, hogy a nagy szerelgetés közben arrébb kellett tolni, de a blokk nélkül a lánc ledarálta a bakelit egy részét...pont a spirál felfogatásnál:(, van valakinek egy elfekvőben?
Bocs hogy hosszú lett!
a 28 as csonkot használtam
igen van más eltérés is.pl fúvókák meg ami a legfontossabb hogy kell egy kicsit esztergálni a karbiból meg a csonkból hogy illeszkedjenek.szóval mindkettőből egy kicsit.nekem is 30 as karbi van a trophyn.és jól megy vele
amúgy 251-es ETZ a moci...
Most olvasom a hsz.-okat, kicsit meglepődve olvasom, hogy a fordulatszámok hogy ugrálnak 1000-től 3000-ig, mert teszem azt sebességben van felkapcoslt világítással... ez normális egyébként??? az én mocimnak 1200 körül van az alapjárata. Sebességben, világítással leesik 1100-ra, szal szinte semmi különbség nincs... kicsit furcsálom hogy másoknak ennyit esik.
huhú, nekem 100-at mutat 6200-nál :D
mondjuk ez etz 150
Köszönöm a válaszokat! Akkor amíg jól megy a vas, és a hajamat sem eszi le, nem bontom meg. Jó éjt.
Üdv,
Nagybátyámnak van egy 250-es ETS eladó. Igazi ritkaság. Jó állapotban van, ha valakit érdelek írjon.
Üdv,
Ma több radarral is kipróbáltam, és 10% körüli az eltérése az órámnak.
Hosszabb távon milyen fordulatszámon érdemes utazni?
21-es első lánckerékkel, 16-os hátsó kerékkel kb 100km/h-t mutat az órám 4200 ford./perc-nél. Akkor ez a 10%-os eltéréssel kb 90km/h-nak felel meg.
Laci
lehet hogy nekem túl jó az illesztésem,és most lett felfúratva 150re de nekem most amikor elvégeztem az összes beállítást,mérést a hétvégén,és indítottam,akkor tapasztaltam hogy 12,3 a kompresszióm,leht hogy túl magas még,mert nincsenek összekopva.Autóknál a benzineseknek 12től-14ig van,dieseleknél meg 17től kezdődik
sorszám: 26755 (93888)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-27 02:39:43)
Nem egyezik,A trophynak 28-as karburátora van,míg az etz 30-as.Ebből adódóan más a felfogatási méret.
szia, ha a csonka rámegy, minden további nélkül. Nekem ts250-en van 250-es ETZ karbi...Mint a doxaóra úgy müxik vele a masina :)
Szevasztok!
Tanácsot kérnék. Trophy 250-esre etz 251-es karbit fel lehet tenni, működik? A boltos aki ismeri a veterán motorokat azt mondta jó, de azért én innen is kérnék néhány infót a dologgal kapcsolatban. Azt tudom, hogy a trophynak 28 az etznek 30-as a torokátmérője, de ezen kivűl lehet még más probléma is vele? Köszi.
Az még jó.
Mellesleg én gyűrű nélkül sem éreztem a menetdinamika visszaesését, csak a fogysztás növekedett.
sorszám: 26751 (93877)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-27 02:39:43)
Az útszéli kiírós radarok is többet mutatnak picit (szándékosan), persze nem a fényképezős, mert az pontos :D
sorszám: 26750 (93876)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-26 21:18:05)
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|