hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Dodi
válasz erre | email2008-04-30 22:23:14
Így van. Hajrá magyarok!
sorszám: 26815 (94003)
(előzmény: creationmz, 2008-04-30 22:04:30)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-04-30 22:04:30
Jahm ma én is találkoztam szigeten pár bicajossal, meg azokkal a 4 kerekű pedálos mizékkel... És ráeszméltem... kipattant a szikra... Rendszámot és 2 évente MŰSZAKIT minden bringára (parasztkergetőre is)!!!

Minnya' lenne munka KPM-nél :D Így sem tudták bevállalni multkor a motoromat vizsgáztatásnál... Mi lesz ha a cajgákat is vizsgáztatni kell...

Jahhh és mondjuk Legyen a bringákra is teljesítményadó! Minnél nagyobb melák valaki annál nagyobb legyen :D

Jahh és kiváncsi leszek hogy a babettákra hogy fogják számolni a teljesítményadót... (motor / motor+pedál)...

Remélem van itt politikus kollega is :D És most pirul rendesen :D

Lennének még ötleteim... Hogyan húzzuk le a 20. bőrt is kedves honfitársainkról, merthát nekünk MAGYAROKnak ugyebár vaastag a bőr.... főleg a képünkön...

Üdv.: CRE
sorszám: 26814 (94001)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-04-30 21:51:28
Köszi a választ, akkor most kereshetek egy 18-as kereket hátra. Ha valakinek lenne egy felesleges, akkor jelezze nekem mail-ben vagy itt.
sorszám: 26813 (93999)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-04-30 21:24:35
Igen Euromoped vagy mi, de én úgy tudom ez opció, és így egy nagymotor "jogai" vannak. De nem muszály a rendszám rá. Amikor Svádországba voltam akkor valahogy így magyarázta a srác.
sorszám: 26812 (93997)
(előzmény: Keri, 2008-04-30 14:41:28)

 
 
válasz erre | email2008-04-30 20:47:33
18-as hátső kerék...előfordul, hogy variálnak rajta házilag, aminek sztem semmi értelme, főleg ha úgy néz ki, amint a tied, ahogy leírtad.

üdv.
sorszám: 26811 (93996)
(előzmény: körvics, 2008-04-30 20:22:26)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-04-30 20:22:26
Sziasztok. Szeretném megkérdezni, hogy a 250-es ETZ-k milyen méretü hátsókerékkel jöttek ki. Most vettem egy ETZ-t, és 16 coll-os a hátsója. Elég elhanyagolt állapotban van, most újítom fel. Az a gyanum, hogy TS kerék van benne. Hátul a láncvédő műanyag és a kerékagy közt egy újnyi hézag van körben, simán látom a lánckereket! Szeretném ha valaki hozzáértő tapasztalt MZ-es felvilágosítana. Előre is köszi.
sorszám: 26810 (93995)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-30 19:15:49
jav:"sikerélmény"
sorszám: 26809 (93991)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-30 19:14:59)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-30 19:14:59
na hát akkor sok skierélmény volt szoci berkekben,én is tegnap megvettem az összes csapágyat a gépsárkányba,és mint atz állat raktam össze,na most viszont találtam egy kis grimbuszt,összeraktam a blokkot, figyeltem a váltó hézagolók sorrendjére és helyére,olaj nélkül szárazon végignéztem felfele minden fokozatot, ott minden ok,viszont lefele a 3.at nem akarja bevenni csak nehezen,akkor viszont fixen benne van,olajjal is ezt produkálja,na ez mi a jó istentől lehet?szerintem ha egy sebességi fokozat nem akkor az sehogy sem megy,se le se fel,ez egy etz 125 blokk.a másik hihetetlen nagy problemám, hogy a gyári pneumant első gumit nem tudom leszedni,tippje van valakinek mivel lehet lerobbantani?ha másképp nem megy akkor le flexelem,a gumis pajszerrel probáltam,de túl kemény a gumi(18éves)
sorszám: 26808 (93990)
(előzmény: Keri, 2008-04-30 17:58:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-30 17:58:58
Mielött megkérdezitek, a könyítés nem növeli a teljesítményt, csak gyorsabb fel és lepörgést tesz lehetővé, ami picit a dinamikát, és nagy mértékben a váltási sebességet javítja. Utcára nincs értelme ennek.
sorszám: 26807 (93987)
(előzmény: Keri, 2008-04-30 17:53:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-30 17:53:16
mivel nincs forgalom azért dicsekszem egy kicsit :)
Tegnap kimentünk a kecskeméti gokat pályára kicsit mozogni. Az MZ-m tavaly óta letakarva állt kerekek nélkül.
Beraktam a kerekeket, feltöltöttem benzinnel, beraktam az akkut, és 2 gyújtás nélkül rugás után elsőre felpörgött :) Alig birtam az elejét a földön tartani anyira ugrani akart.

Ilyenkor mindig elgondolkodok, hogy aki tuningolni akarja a 250-esét az tudja hogy milyen rohadt jól mennek ezek a gépek közel széria állapotban?

Nekem csak a kuplung van lekönyítve és a generátor forgórész leszedve, minden más széria a blokkban. Ja és a sokat szidott Berta dugó dolgozik már lassan a 3- versenyszezonban gond és légszűrő nélkül :D

Nem mellesleg Bambi kezemunkáját dícséri ez a blokk is :)
sorszám: 26806 (93986)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-30 14:42:23
60-at sem mehet hivatalosan egy moped.
sorszám: 26805 (93981)
(előzmény: tams9, 2008-04-30 13:34:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-30 14:41:28
Abban az egyben biztos lehetsz, hogy nem egyszeri költségről van szó, tuti kitalálják hogy akkor valami rendszeres járulékot fizessél még, hiszen hihetettlen megterhelő költség hogy valaha kiadtak neked egy rendszámot 10*-es piaci áron.

Amúgy én már tudom a megoldást. Szerintem nagyon sok külföldi illetőségü Magyar jármű lesz ebben a kategóriában is :D
sorszám: 26804 (93980)
(előzmény: tams9, 2008-04-30 13:34:11)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-04-30 14:26:13
Tudtommal külföldön is van arra példa,h rendszámszerű tábla van a robogókon. Sztem a táblázás önmagában nem gáz, csak az, hogy a tulajnak ezért a zsebébe kell nyúlnia...

Az más kérdés, hogy egyes vidékeken még a bukósisak használatát se ellenőrzik...
(pl.Csongrád megyei kis falvak)
sorszám: 26803 (93979)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-04-30 13:34:11
Én úgy tudom 60km/h a határ, de nem ez a lényeg itt; ha hírtelen több kötelességet sóznak rám, akkor kapjak már több jogot is hozzá! Ha ott a rendszám akkor miért nem egy nagymotor jogait kapom?
És 14 évesen lehet rá jogsi?

Igazából nem nagyon értem, most akkor van egy Simsonom, akkor egyszeri fizetésre kapor rá egy rendszámot és le vagyok tudva? Semmi nem változik azon kívül, hogy ott virít a rendszám? Szerintem az egyéb járulékos folyamatos fizetésre is köteleznek majd.

Nem baj, az vigasztal, hogy nem fizetek teljesítményadót az MZ-re, mert nincs kitöltve a teljesítmény rovat a forgalmiba:-D
sorszám: 26802 (93973)
(előzmény: Keri, 2008-04-30 08:15:38)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-04-30 12:02:04
igazad van, nem árt először megnézni hogy a gyújtás rendbe van-e (hézagok, előgyújtás)
sorszám: 26801 (93970)
(előzmény: Sandopunk, 2008-04-30 09:02:03)

 
 
válasz erre | email2008-04-30 10:18:57
Na tegnap reggelei beírásom után sétálok a Károly körúton, hát belebotlok jó pár biciklisbe (van egy pár Pesten :D). Na találjátok ki mi volt az első gondoltom!! :D :D
sorszám: 26800 (93967)
(előzmény: creationmz, 2008-04-29 11:59:53)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-04-30 09:02:03
Nekem még a csavaros úszóházfelfogatású karbim van.

Most úgy áll a dolog -még mielőtt nagyon belemerülnék- megnézem nem mászott -e el a gyújtásom, hátha ennyivel megúszom. Gndoltam még arra is, hogy nem folyik elég nafta a karbiba, de akkor talán rángatna, vagy valami. Nem tudom, nem találkoztam még ezzel a szituációval.

Aztán legfeljebb leveszem a kipufogót ény csupasz könyökkel nyomok egy karikát, az emberek nagy örömére :).
sorszám: 26799 (93966)
(előzmény: bazsi, 2008-04-30 07:37:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-30 08:22:49
Mondjuk ezt én sem értem. A forgalmira, törzskönyvre, személyire meg egyébb ilyen bürokratikus marhaságokra NEM nekem van szükségem, hanem az állam bácsinak. Akkor most miért is én fizessek érte? És miért anyit mintha nekem lenne rá szükségem?

Ez kb. olyan mintha az ajtóm elé leborítana valaki egy kupac szart majd kifizettetné 10*-es áron a szállítási költséget.

Szerintem adózok annyit, hogy bőven fedezi minden barom adminisztrációs költségüket. Minek fizessek még külön mindenért? Vagy fordítsuk meg mi a fenének adózok, ha abból semmit nem fordítanak olyanra amitől közvetlenül közvetve nekem jó.
sorszám: 26798 (93964)
(előzmény: creationmz, 2008-04-29 11:59:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-30 08:15:38
Autópályára nem hajthatsz, mert önerőből nem megy 70-et (hivatalosan)
sorszám: 26797 (93963)
(előzmény: tams9, 2008-04-30 07:31:07)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-04-30 07:37:16
Akkor az jó. Csak azért kérdztem, mert haverom motorján (ETZ250) szívtunk eleget a karbival, mikor megvette. Nem akart úgy menni a csatos karbival ahogy kellett volna. Rájöttünk hogy a súber ETZ250-é, a tű ETZ 250-é, a fúvóka csak 120as volt. Kicseréltük ezeket az alkatrészeket a gyárira és azóta jó.
sorszám: 26796 (93961)
(előzmény: Sandopunk, 2008-04-29 10:21:25)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-04-30 07:31:07
Hello!
Az a legjobb amikor meg akarják magyarázni, miért jó nekem a pénzlehúzás.És akkor innen től 2 személyel is segédmotorozhatok és autópályára is ráhajthatok??? Mert így volna igazságos!!!!!
sorszám: 26795 (93959)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-04-29 11:59:53
Meg legyen teljesítményadó is!

Jahh kíváncsi vagyok hogy a motoros rollereket, és az elekronyos cangákat mikor fogják rendszámoztatni, és rendszabályhoz kötni... Igazán...

Azért... a nyaka nyuljon meg az olyannak aki ezt kitalálja...

Jahm... most mi motorosok felfigyletünk a rendszámra, de nemsokára itt az internet adó is, meg a felsőruházati adó... meg nyakkendőadó... Ezek azért értelmes adóformák nehem? Mutatja a szintünket...

Urak... Gondolkodjunk...
sorszám: 26794 (93955)

 
 
válasz erre | email2008-04-29 11:14:11
jóhogy, megértelek. Pár napja én is. Igaz engem csak részben érint, mert van egy Verhovina 3-asom amit nem használok, de rendben tartom. De azért abszurd a dolog. Ismtételten egy tétel, amit le lehet húzni a magyar emberről, esetünkben most a kismotorosokről. Tényleg rendben lenne: adjál rendszámot b.....d meg olcsóm, azt azonosíts ahol akarsz a k.....va anyádot, le....om. De hát ez így nem lenne biznisz :D Mert a lé azér hadd follyon már be akkor. De amúgy egyvalami nem tiszta nekem: Akkor műszaki vizsga is lesz kétévente?? Mert így dukálna a dolog már nem?
sorszám: 26793 (93954)
(előzmény: e-TS250, 2008-04-29 06:31:16)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-04-29 10:21:25
Emlékeim szerint 135-ös.
sorszám: 26792 (93951)
(előzmény: bazsi, 2008-04-29 08:36:17)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-04-29 08:36:17
Hello! A főfúvóka mekkora? Megnézted? Ha nem a megfeleő méretű van benne akkor az is baj lehet.
sorszám: 26791 (93949)
(előzmény: Sandopunk, 2008-04-29 07:23:29)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-04-29 07:23:29
Köszi a válaszokat.

A részterheléstű felülről a 3. rovátkában van, és a gyertyaarculat jónak tűnik. A hengertalp és hengerfej tömítés környékén nincs elolajosodva a motor. A vezérlési szögek nem tudom mennyire befolyásolják a dolgot, de már meg volt bontva a blokk így valószínűleg megváltozott az eredetihez képest. A kipuffnak a vége viszont elég taknyos, meglehet hogy az a bűnös. Nyilván azzal kezdem, hogy eregetek egy kis fehér füstöt. :-)
sorszám: 26790 (93947)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-04-29 06:31:16
Tegnap nézegettem a GKM honlapot , regisztrálni kell ahhoz is hogy fórumozhass nekik és elküldd őket kurvaanyjukba Na regisztráltam: Képzeljtek a 2007-es hozzászólásokat sem olvasta el senki bentről (látszik a status), amit még a vasútfelszámolások idején tettek...Irogassál csak ki nem szarja le...
Szóval kell a rendszám, azonosíthatóság, stb. Igen én is ezt gondolom. De ennyiért ???
Ja hogy a cimbiknek épp rendszámgyártó cégük van ? Tök véletlen persze...
Mocskos korrupt banda az egész

Akkor hinném el, hogy nem, ha igényelhetnék dímentesen egy előre regisztrált rendszámot, majd szabványbetűkkel meg méretben magam is legyárthatnám és kitehetném magamnak.
Igy elhiszem hogy a könnyebb azonosíthatóság meg megtalálhatóság miatt van.
Vagy ne legyen több 5 ezernél mindenestül, nem kerül annyiba egy darab alulemez.
Na kiakadtam
sorszám: 26789 (93946)
(előzmény: Keri, 2008-04-28 11:34:29)

 
 
e-TS250
válasz erre | email2008-04-29 06:18:27
Tegnap nézegettem a GKM honlapot , regisztrálni kell ahhoz is hogy fórumozhass nekik és elküldd őket kurvaanyjukba Na regisztráltam: Képzeljtek a 2007-es hozzászólásokat sem olvasta el senki bentről (látszik a status), amit még a vasútfelszámolások idején tettek...Irogassál csak ki nem szarja le...
Szóval kell a rendszám, azonosíthatóság, stb. Igen én is ezt gondolom. De ennyiért ???
Ja hogy a cimbiknek épp rendszámgyártó cégük van ? Tök véletlen persze...
Mocskos korrupt banda az egész

Akkor hinném el, hogy nem, ha igényelhetnék dímentesen egy előre regisztrált rendszámot, majd szabványbetűkkel meg méretben magam is legyárthatnám és kitehetném magamnak.
Igy elhiszem hogy a könnyebb azonosíthatóság meg megtalálhatóság miatt van.
Vagy ne legyen több 5 ezernél mindenestül, nem kerül annyiba egy darab alulemez.
Na kiakadtam
sorszám: 26788 (93945)
(előzmény: Keri, 2008-04-28 11:34:29)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-29 00:09:01
vannak olyan 251esek amik már szériába hallos gyujtással voltak szerelve,viszont van olyan ember aki visszateszi a megszakitót,mondván ő abban jobban bízik mint az elektronikus gyujtásba,és lehet hogy nálad is ez van,hogy az előző gazdi átrakta megszakítósra,de lehet hogy tévedek és volt olyan is a 251esekből amik megszakítóval volt alapból összerakva, de akkor nem értem honnan van a DDR-es hall jeladó??? biztos van olyan mz tipus amihez gyártották.nekem a sport dobbal annyi bajom van hogy konzerv doboz hangja van,haveromtól kaptam egyet kölcsön hogy kipróbáljam milyen azzal menni,és hát hangja van, menii is megy, szóval nagy bajom nem volt vele,csak kicsit érces muzsika:Daztán rávetemedtem arra hogy vegyek egy ilyen dobot,mondván ez új és tiszta és olcsóbb mint a normál dobok,majd ha lesz időm, pénzem,energiám, akkor megcsinálom pöpecre a gyári dobom,annak csak annyi baja van hogy el törve nyakba,és kifúj,meg tele van kokszal,azt meg ki kell belőle pörzsölni.
sorszám: 26787 (93943)
(előzmény: Nfsman, 2008-04-28 23:15:41)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-04-28 23:15:41
Hááát... én nem tudom, de az én 251-es ETZ-m is megszakítós gyújtású... 1989-es kiadás, régi karburátor (csavarral van rögzívte az úszóház, nem csatos) keskenyebb, de puhább az ülés és a végén az MZ felirat nem teljesen kitöltött fehér, csak a betű körvonalai vannak meg. A Forgalmiban pedig típusként 251 L van beütve. Egyébként a forgalmi szerint ez fojtott változat volt, azaz 17Le-s. H á' a kipufogó (me ugye okosék azzal fojtották le a motort... nagyon helyesen, legalább könnyű kiiktatni :D) az annyiban tért el, hogy a vége a szokásostól eltérően nem kúpos volt, hanem teljesen sík. Mivel ez a dob elég ütött-kopott és volt lecseréltem egy mindenki által "istenített" kisipari kidörrentőre... konkrétan kapott egy 2in1 tuningot az ETZ... XD -10kg +4Le :D, azóta úgy megy mint egy raketta. Nem tudom mit szidjátok ezeket a kipufogókat, nincs ezekkel semmi baj... itt a tavasz, együttérez a természettel, úgy gondolta ő is kirügyezik... éppen csak ágakat nem hajt tőle az MZ-m xD
Visszatérve a témához én ennyi eltérést tapasztaltam a "normál" ETZ-khez képest az én gépemen. Hogy ez most azért van, mert régebbi kiadású, vagy azért mert drága előző gazdája szétbarmolta (főfékhengerem se gyári... minek az ugye? majd megveszi a hülyegyerek, ha az kell neki...). nah üdv. mindenkinek: Zoli... kicsit hosszúra sikeredtem :D ez van, ha rámjön a hülyeség :)
sorszám: 26786 (93942)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-04-28 19:03:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-28 22:59:31
Ezzel egyetértek. Ha bevezetik ezt a pofátlanságot, akkor beszerzek egy rigát csak azért hogy rendszám nélkül járhassak! Éljen a polgári engedetlenség! Ja közben találtam mást is:
http://totalcar.hu/magazin/kozelet/szovrendsz/
Namost betelt a forgalmiban a műszaki matricára fentartott 3 hely. Szerintem érdemesebb venni egy szlovák rendszámos ugyan ilyen motort mint forgalmit cseréltetni vagyonokért, hogy aztán újabb vagyonokért leműszakizzon. Egész konrétan ez a művelet meghaladja a motorom értékét :) fájdalmas ami itt folyik.
sorszám: 26785 (93941)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-04-28 17:41:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-28 22:54:39
Jaja, ez is jó, eszembe sem jutott, pedig én is szívtam ezzel :D nekem 30 volt a TS végsebessége amikor megvettem :) ezért is kaptam meg szuper olcson, gyönyörű állapotban mert a tulaj már mindent kicserélt (a kipufogó kivételével) és nem lett jobb. Én levettem a kipufogót és induláskor majdnem hanyat estem :)
sorszám: 26784 (93940)
(előzmény: bazsi, 2008-04-28 21:46:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-28 22:52:07
zsíros papír teljesen jó tömít, ha nem nyomja ki feltünően a benzint, akkor biztosan nem az a baj.
sorszám: 26783 (93939)
(előzmény: Andrei, 2008-04-28 15:26:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-28 22:50:33
80-nál többet ne vár tőle.
Cseptankos Jawa? Az nagyon szép motor, nem a teljesítmény érdekelne.
sorszám: 26782 (93938)
(előzmény: Somebody, 2008-04-28 20:11:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-28 22:49:10
húzd feljebb a súbertűt
sorszám: 26781 (93937)
(előzmény: Sandopunk, 2008-04-28 15:09:16)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-04-28 21:46:53
Hello! Én először a karbit nézném meg hogy minden rendben van-e, tömítéseket a hengernél, légszűrőt és a kipufogót is.
Az én Ts 250/1-em sem akart 90-100 fölött menni, mert a kipufogó el volt dugulva. Ki lett égetve és azóta megy rendesen. Remélem h tudtam valamit segíteni! Üdv!
sorszám: 26780 (93935)
(előzmény: Sandopunk, 2008-04-28 15:09:16)

 
 
Somebody
válasz erre | email2008-04-28 20:11:17
tudja itt vki hogy kb mien teljesítményt várhatok el egy 250es jawa-tól???mert gondolkozok a megcsinálásán,csak nem tom mégis mire képes rendesen tömített motorral,ami egyben van,szépen fúrt hengerrel.kb hogy gyorsul mint egy etz150?mien nyomatékos lehet?
sorszám: 26779 (93924)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-04-28 19:03:00
hát viccesen hangzik,szerintem ez az értelmes fickó a bütykös tengelyével arra gondolt ami vezérli a megszakítót,gondolom én de lehet hogy én vagyok a hülye:D
a 251eseken ha jól tudom forgómágneses cucc van benne és ugyan oda van felfogatva ahova ez a "bütykos tengely".a csatlakozói pedig a gyujtó kondi helyére vannak felcsavarozva.
sorszám: 26778 (93922)
(előzmény: LG TS, 2008-04-28 17:41:33)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-04-28 18:55:16
Ez szemétség!Amúgy helyeselném az egész dolgot,de csak ha ésszerű pénzbe kerülne.Igy viszont tisztán látszik a lehúzás.Nehogy már 15-20 000-be kerüljön egy szar festett bádoglemez,meg hozzá egy kis ügyintézés??Sajnos ez jellemző az egész bürokráciára.Minden baromi sokba kerül.Amugy meg az ötlet nem rossz hiszen nagyon sok robogó vesz részt a közlekedésben és ha valami bajt okoznak akkor legalább azonosithatóak lennének.
sorszám: 26777 (93921)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-04-28 17:41:16)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-04-28 18:44:57
hát nekem történetessen 251-esem van és az én tudomásom szerint csak Tirisztoros volt belölle meg van is nemtudom neked milyen lehetett vagy hogy , ja nekem amugy meg történetessen van még egy elektronikám !!!
sorszám: 26776 (93920)
(előzmény: LG TS, 2008-04-28 17:41:33)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-04-28 17:41:33
Az lenne a kérdésem, hogy a 251 ETZ-k elektronikus gyújtással készültek, ugye? Mert a vaterán van egy és ezt írta a tulaj: "Sokan azt mondták, hogy a gyújtást kéne beállítani rendesen - ennek neki is láttam, kicseréltem a megszakítókalapácsot. Most bütykös jeladó hengerre vadászom, de pestre kéne menni érte és most nem járok arrafelé."

Most akkor mi van???
Valaki felvilágosíthatna.
sorszám: 26775 (93919)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-04-28 17:41:16
Van 3 Rigám és egy Babettám.
Motoronként 15-20 ezer Ft a rendszám?
Viccelnek?
A motor nem ér annyit.
Az tuti, hogy 2011 után sem lesz rajtuk rendszám!
sorszám: 26774 (93918)
(előzmény: Keri, 2008-04-28 11:34:29)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-04-28 15:26:23
enyém tök ugyanez csak az 150-es etz, hengerbontás + újra összerakás után kezdte csinálni, szerintem a hengertalp a ludas mert amikor szétszedtem, vastagon be volt ragasztózva, én meg csak zsírozott papírral raktam össze, azóta 90-95, több gázra csak hörög
sorszám: 26773 (93914)
(előzmény: Sandopunk, 2008-04-28 15:09:16)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-04-28 15:09:16
Hali!
Kíváncsi lennék a vélemyényetekre: adott egy 250-es ETZ, amely nem nagyon akar 90km/h fölé menni ( 5. seb, 4000f/p) pedig a gázkar nagyjából fél állásban van. Ha jobban odahúzom csak hörög, de semmi változás. Vélemény??
sorszám: 26772 (93913)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-04-28 12:44:40
szerintem is az lenne a legjobb :D
sorszám: 26771 (93910)
(előzmény: Keri, 2008-04-28 11:34:29)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-04-28 12:00:24
csodás :@
sorszám: 26770 (93909)
(előzmény: Keri, 2008-04-28 11:34:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-28 11:34:29
Hogy akadna torkukon a gillette :-(
http://index.hu/politika/belfold/rendm080427/
sorszám: 26769 (93908)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-28 11:32:10
rossz az alapjárat beállítása, vagy gyenge az akku, nekem sem ingadozik enyire.
sorszám: 26768 (93907)
(elözmény: Forrest, 2008-04-27 23:04:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-04-28 11:29:36
Szerintem lényegtelen a 10%-os sebesség eltérés, de ha nagyon érdekel a precíz sebességed akkor vagy GPS-el vagy km kőhöz stopperrel mérjed.
Esetleg a digitális kerékpár óra is jó mert azokba pontosan be lehet adni a kerék kerületét. Azok így 1-2%os eltérést mutatnak csak.
sorszám: 26767 (93906)
(elözmény: Forrest, 2008-04-27 22:20:44)

 
 
vervilag
válasz erre | email2008-04-28 10:52:41
Hello!
Valaki meg tudná adni a szigetszentmiklósi KPM telefonszámát, ahol műszaki vizsgára tudok időpontot kérni?
sorszám: 26766 (93905)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu