hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Soma69
válasz erre | email2008-05-07 07:59:43
140et menő 250es? Legendák köre!!!125 reális, a 130 meg szuper, de 140.... Mzzzzzzz kollega tudja mi az a "140nel a szántásban" c fejezet:))))) No ez kb az:)))
sorszám: 26949 (94353)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-06 23:18:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-07 07:56:08
Ezt nem értem mire irtad :D Az ATF olajos témához nem passzol :)
Amúgy az is túl van ragozva. Én télen nyáron tesco 15W40-et használok :D
sorszám: 26948 (94352)
(előzmény: creationmz, 2008-05-06 10:00:19)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-05-07 07:51:10
Más! Dúlt itt nemrég az ún. "motorlopási ill védekezési tippek" c. vita. Ehhez annyit tennék hozzá, hogy aki eleve nem tudja hogy 1 szál csavarhúzóval is ráadható a gyújtás az MZ-e, az magára vessen és nem tudom hol élt eddig:) Egyetlen mentő körülmény, ha nem MZ tulaj az illető:)Ami meg a tolásüzemet illeti, amit a a gyújtáskapcsoló parkírfény utáni állásában lehet bekapcsolni, nos az ETZ-re már nem érvényes, mert az állás ugyan megvan a kapcsolón, de érintkező már nincs hozzá a kapcsolóban, az még a TS-eken működött csak.
sorszám: 26947 (94351)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-05-07 07:47:14
Ennél már csak 1 jobbat olvastam, a veterán magazinban volt pár hónapja, miszerint ETZ251es, 0 km-es, csak igényes gyűjtőknek 2millióért eladó.
Igazad van, akármilyen szép, 400e azért túlzás, de ha talál olyat aki annyit adna érte, ne szalassza el:)
sorszám: 26946 (94350)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-07 06:57:11
Egyébként érdekes dolog az ár.Számolgattam magamban hogy mennyi lenne az ára ma egy ilyen motornak ha gyártanák még.A számlán látszik hogy 1987-ben az ára 17100 ft volt.Nekem akkor ha jól emlékszem olyan 2800-3200 ft volt a fizetésem(de rég is volt).Durván 6 havi fizetés.Most az átlag magyar kb 70-90 000 ft-t kap kézbe.Persze ez csak olyan sacc,ettől van aki jóval többet,meg van aki kevesebbet kap.Na most ha szorzunk akkor ma 400000 ft egy zsir új ilyen motorért reális is lehetne.Lehetne ha a többi ilyen gép nem lenne ennél jóval olcsóbb.Azért elgondolkodtató nem?
sorszám: 26945 (94349)
(előzmény: tesho, 2008-05-07 00:10:11)

 
 
tesho
válasz erre | email2008-05-07 00:10:11
400ezerért a hülyének is megéri...
de csak annak!:-D

sorszám: 26944 (94348)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 23:52:52
érettségi szünet van,ilyenkor még a szakmások is döglenek otthon:D
virágtartónak se rossz,sötétbe is meg lehet találni:D
sorszám: 26943 (94347)
(előzmény: creationmz, 2008-05-06 23:23:49)

 
 
válasz erre | email2008-05-06 23:50:13
kétség kívül gyönyörű, de azért 400.000. Hol él ez a sávó? Az én gépem ugyanígy néz ki, csak kék, deluxe kivitel, és kicsivel több km van benne (9ezer valamennyi). Az enyémre is csak a por száll. És legyen akármilyen szép, de azért még 300.000 ért is kiröhögném saját magam, ha annyit kérnék érte.
De ahogy mondtam, nagyon tetszik a gép, ténylegy gyönyörű :)
sorszám: 26942 (94346)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-06 23:14:20)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 23:48:17
hehe:DD
komoly,bár ennyi pénzért már elgondolkodtató,hogy érdemes-e megvenni,de amúgy dicséretes hogy ilyen jó állapotban meg lett őrizve,ez +pont a gazdinak:-)
nem nagyon tetszik ezeknek az etz-knek a szine,csak kár hogy nem ilyet vettem,hanem szürkét,igy viszont metálkék lett belőle
sorszám: 26941 (94345)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-06 23:14:20)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-05-06 23:23:49
Mi van?! Senki se tud aludni?! :D
sorszám: 26940 (94342)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-05-06 23:22:59
Ha nem lennék jawa párti egy ideje, biztos tetszene...

"Futásteljesítmény 11km" Ennyit bír? :D:D:D

Tudom, értettem hogy ennyit tologatták, takarításkor ki, meg be :D

Feleségem azt mondja neki kell :D Csak tudnám minek :D Szobadísznek, tologatni :D Megy bögréjéhez a szine :D Jó lesz virágtartónak...

Azért felteszem a kérdést, hogy 11km az mi volt... és be volt e indítva... Mert azért a henger rozsdul a szobában is. 87 óta eltelt egy kis idő...
sorszám: 26939 (94341)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-06 23:14:20)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 23:18:10
hát az 125ösöm viszi a 110et akkor egy 250esnek illene a 140et is,de ez már gyujtás,karbi kérdése
sorszám: 26938 (94340)
(előzmény: bátyus, 2008-05-06 23:04:56)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-06 23:14:20
Ehhez mit szóltok?http://www.hasznaltauto.hu/2022397_mz_etz_1987
sorszám: 26937 (94339)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-06 23:10:52
Hát elég fura válaszokat ad a srác.Megszakitókalapács,de közben jeladóra vadászik.Most akkor megszakitós vagy elektronikus a gyujtása?Neki felujitás egy uj dugócsapszeg meg a gyűrük cseréje?Cseréli a dugócsapszeget meg a gyűrüket azt nem tudja hogy furt-e a motor?Akkor hogy nézte meg hogy milyen gyűrűk kellenek bele?Szemre?Egy jó tulajdonsága van a mocinak.Látszólag legalább a papirjai rendben vannak.Egy biztos.70000ft az ára.Mások ezt a tipust 130-170 000ft-ért kinálják.Ha kiszámolja az ember hogy erre mennyit kell költeni hogy jó legyen akkor közel jár a 100 000 feletti pénznek.Fényezés,motor dekni,fék,ha jól látom a képen az ülés sem az a hű de jó állapotú és akkor még a MOTOR hátravan.Nem látni bele a képeken keresztül.Lehet hogy már furatni kell,ott van még a főtengely,stb stb.Bár a drágább motorba sem látni bele.Mindettől függetlenül szerintem megéri megvenni és a különbözetet meg rákölteni és akkor tudod hogy magadnak csináltad meg jól.Ha nem lenne motorom lehet rástartolnék.
sorszám: 26936 (94337)
(előzmény: LG TS, 2008-05-06 20:42:20)

 
 
bátyus
válasz erre | email2008-05-06 23:04:56
17 LE verzió gyanús... Az jó állapotban 110-115km/h -t tud. Nekem is ilyen van, nekem is 89-es...
sorszám: 26935 (94335)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-06 22:06:08)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 22:50:00
hát ez a baj hogy vannak rosszfiúk,be kéne vezetni hogy aki lop annak levágni mindkét kezét,drasztikusan csökkenne a lopások száma magyarországon:D
ám ami még szégyenletesebb hogy a rendőrök se csinálnak semmit ha bejelentenek egy lopást(tudom sokat jelentenek be,nehéz mindegyikkel foglalkozni)legalább próbálnának úgy tenni mintha érdekükben állna nekik is megkeresni,mert akkor egyel kevesebb akta porosodik az asztalukon
sorszám: 26934 (94333)
(előzmény: Laszan358, 2008-05-06 18:08:29)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 22:06:08
csak úgy ránézésre jó, de az hogy 100 a max???? jó nem versenymotor de az enyém viszi a 110et kb(lehet kicsit több) pedig csak 125ös, nem eredeti a tükör,a fényezése,meg nem is ért nagyon az ember szerintem a motorokhoz,"bütykös jeladó" <-ez mi???
eleve az hogy megbontotta a motort az is hátrány,én is szétszedtem és megcsináltam a magamét, de nem 100as,(valamiért a primeroldalon lévő dekninél folyik az olaj, lehet a csavarok alól)
ha lenne pénzem megvenném ennyért,kicsit többért árulják ezt a tipust
sorszám: 26933 (94328)
(előzmény: LG TS, 2008-05-06 20:42:20)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-05-06 20:42:20
Nekem nincs tapasztalatom a zárakkal, az enyémnek szerencsére megvan a kulcsa :)
Viszont véleményeket várnék a vaterán található eladó 251es ETZről. Szerintetek nem feltűnően olcsó, ha csak ennyi hibája van???
sorszám: 26932 (94327)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-06 16:35:41)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2008-05-06 20:22:45
ladó ETZ 250 vadi uj kipuff. 5e ft!
dunakeszin.
tel 0670három92hetvenhét70kettő
üdv
sorszám: 26931 (94323)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-06 18:54:27
Ha érdekel valakit van egy etz250-es vázam szám nélkül(már ugy értem ki van köszörülve).Nincs szivem kitenni lomtalanitáskor ugyhogy jelképes összegért,mondjuk egy üveg sörért odaadom bárkinek aki eljön érte Siófokra.Annyi baja van hogy eltörött az ülés alatti cső.Természetesen megvan a letört darab is csak nem fényképeztem le.A zártszelvénynek szemre semmi deformálódása nincs.Én már igy vettem tavaly.Ha érdekel valakit megnézheti a képet itt
sorszám: 26930 (94317)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-06 18:38:54
Most jövök rá hogy irom a magamét azt azt sem tudom milyen mociról van szó.Én az etz-ről irtam mert azt már szedtem szét.
sorszám: 26929 (94315)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-06 18:32:31
Kormányzárat hagyományosan a kulcsával tudod kiszedni.Ez olyan ördögi kör.Ha nincs kulcs nem tudod egyszerüen.Ugyanolyan elv mint a hagyományos hengerzárak.Bedugod a kulcsot,elforditod 90 fokkal és kihuzod a helyéről.Mivel neked nincs meg a kulcs ezért a hagyományos módszerek.Kifurod a helyéről a zárbetétet.Ez elég macerás mert legtöbbször elviszi a furót a fenébe.Másik módszer.Keresel olyan emberkét aki kitudja nyitni a hengerzárakat mint a filmeken.Egyébként a kulcsmásolók általában kinyitják egy ilyen kis recés akármi meg kiscsavarhuzó segitségével.Legalábbis régen amikor skoda 120-asom volt és becsaptam lenyomott gombbal az ajtót,benne hagyva a kulcsot,a helyi kulcsmásoló jött a kis készletével és 2 perc alatt kinyitotta.
sorszám: 26928 (94314)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2008-05-06 18:08:29
Nem sértődtem meg és nem is haragszom igazán én senkire a "listából", csak próbálom felnyitni a szemeteket, hogy nem elég ha én jófiú vagyok, meg ti jófiúk vagytok, mikor egyszer vannak rosszfiúk is a világon. Nem érdemes célkeresztet rajzolni a mellünkre.
sorszám: 26927 (94313)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-06 11:30:08)

 
 
tesho
válasz erre | email2008-05-06 17:50:00
Én ugyanezzel a problémával kb 2 éve felkerestem egy kulcsmásolással foglalkozó embert,ő azt mondta,hogy ki tudja szedni a zárat és ez alapján kulcsot is gyárt hozzá. Be is fújt a zárba vmi spayt,de végül úgy alakult,hogy nem tudtam visszamenni hozzá azóta se :-)

sorszám: 26926 (94312)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 16:35:41
ez sajnos igy van,bár én jobban éreztem magam pilisvörösváron mint itt pesten,elég gáz hogy ennyire elfajultak,az öregem mesélte hogy régebben nyitva merte hagyni a piacon a kocsinkat úgy hogy benne volt a slusszkulcs,és nem félt hogy ellopják,de most??nem fogom azért igénytelenül használni, és nem lemosni a motorom, hogy néhány suhanc meg ne lovasitsa.a korm. zárral kapcsolatban volna egy kérdésem feléd hogy azt a zárat mivel lehet kiszedni?benne van a vázba de amikor vettem a motort akkor nem volt hozzá kulcs,én meg szeretném azt is zárni de ahhoz ki kell előbb szedni hogy bele tudjam rakni az új zárhengert,nem akartam szétbarmolni a vázat, inkább kérdezek.
sorszám: 26925 (94307)
(előzmény: LG TS, 2008-05-06 12:32:19)

 
 
tesho
válasz erre | email2008-05-06 12:55:21
Tökéletesen egyetértek creationmz és csak magamat tudom ismételni:
"Ez inkább felhívás volt azoknak,akik nem fordítanak elég figyelmet az MZ-jük védelmének...
Nem attól lesz kevésbé biztonságos a motorod amiket mi írtunk,az már gyárilag sem volt az!!"

Részemről is off.

sorszám: 26924 (94297)
(előzmény: creationmz, 2008-05-06 10:00:19)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-05-06 12:32:19
Az én MZ-m most még elég szakadt állapotban van, meg csak egy falun belül használom, ahol majdnem mindenki ismer mindenkit, de azért ha valahol otthagyom, így is kiveszem a kulcsot, meg zárom a kormányt, mert nem bennünk van a hiba, hanem a sok normálatlan parasztban. Ha már 1000 forintért is ölnek, késelnek, akkor miért ne érné meg valami elvetemültnek ellopni egy motort, ami ránézésre is több 10ezret ér... Pedig ilyen állapotában még nem is féltem, bár így is megnéznek vele, de mi lesz akkor ha majd optikailag is rendben lesz??? Parázhatok újra, mint amikor volt egy kocsim, és miután a szomszéd szólt, hogy hajnalban körbenézegették gyanús alakok, az ő meg az én verdámat, éjszakánként 5x keltem fel megnézni, hogy megvan-e még. Itt már mindent lopnak rongálnak, nem számít hogy tizenéves Suzuki, vagy 30éves MZ...
sorszám: 26923 (94294)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-06 11:30:08)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 11:30:08
szerintem itt senki nem akar megsérteni téged,mindenki vigyáz a motorjára, én személy szerint amikor megvettem a motort és nem tudtam semmilyen fedett helységbe elrakni csak az utca maradt számomra, mindig esténként liftezett a gyomrom, mikor lopják el a motorom,nagyon csúnya volt szerencsétlen és koszos is,most itt van fenn a 4.iken de mihelyst lekerül innen, kell neki találnom egy alvóhelyet,mert féltem őt,mellesleg ahol lakok aXIII.kerületről azt mondják hogy ez egy jó környék,na hát bátran állithatom hogy NEM!!!! golfról úgy szedte le a büdös paraszt a négy kilincsemet hogy az ajtó nem sérült,pedig kilincsenként 2db 6os anya rögziti.nem velünk van a probléma szoci gépekkel motorozókkal hogy nem védjük le normálisan,hanem a sok idióta f*szfejjel aki ilyen motorokat lopkod,vigye inkább a robogókat,arra úgyis kell fizetni majd a rendszám miatt
sorszám: 26922 (94290)
(előzmény: Laszan358, 2008-05-06 11:01:12)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-05-06 11:18:01
Laszan... fél éve költöztem ismét pestre. Vágyan hogy a motoromat felhozhassam, de tisztában vagyok a nagy falu veszélyeivel. Mivel a jaffám nem éppen egy ronda lelakott darab, és nem vágyam az sem hogy az esőben áztassam, de ugyanakkor pénzem sincs pluszban arra hogy bérelt garázsba tegyem, megpróbáltam átmeneti, áthidaló megoldásokat találni. Hála istennek a IX kerület rehabilitációs részén, a soroksári úton lakom. Itt az udvar zárható. (hátsó udvar) Motorom leláncolható szinte bármely kerítéshez az udvaron belül. Eső ellen veszek neki kabátot. NE hidd, hogy nekem kolbászból van a kerítés, mert családi házban tudom tartani.

Még egyszer és utána éma részemről off.

NEM célom kiokítani senkit, hogy hogyan lopja el motoromat / motorjainkat. Ezért nem is írtam le hogy mit kell tegyen. Mint azt olvashattad nem egy és nem két megoldást hoztam fel motorunk megvédésére. De ugyanakkor tisztában vagyok a tényekkel, miszerint az ördög nem alszik!!!

Célom, hibáinkra való felhívás volt, és nem buzdítás! NEM próbálok meg senkit semminek beállítani, mert nicns hozzá jogom. És a fordítottját sem komálom. És igen, jól esik okoskodni, de csak olyankor, ha ész érvekkel tudok/tudunk hatni, és "okoskodásunk" célja a biztonságra való felhívás!

Ha ezt nem érted meg így akkor részemről nyitott vagyok minden emberi megbeszélésre, és hajlandó vagyok beismerni ha hibáztam.

msn: creationmz@hotmail.com
sorszám: 26921 (94287)
(előzmény: Laszan358, 2008-05-06 11:01:12)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2008-05-06 11:01:12
Lista:(minusz Kuci)
Ha nektek volt lehetőségetek "levédeni"
a motorotokat annak örülök.
Csak annak nem örülök, hogy le se s..játok hogy esetleg más motorosoknak ezekkel a tippekkel kellemetlenségeket okoztok.
És miért? Csak mert milyen jól esik egy kicsit okoskodni.
Fogadok, hogy ha nem volna meg nektek az ami másnak esetleg nincs(harcipincsi,atombunker,három tankkal őrizve, hiper imobilájzer) akkor nem teregetnétek ezt ennyire.

Ja, és ne próbáljatok meg beállítani engem úgy, mintha valami hanyag nemtörődöm ember volnék aki nem vigyáz a motorjára csak azért mert nincsenek meg a fenti védelmi eszközeim.(de talán nem is magam miatt írogattam be ebben a témában)

De persze könnyű más f.val a csalánt legyezni.

Tesho: mielőtt lefordulnál a nevetéstől, olvasd el még1x amit írtam.

Tovább nem foglalkozom ezzel a témával, mert ha ebből nem értitek meg akkor, úgyis mindegy.
sorszám: 26920 (94285)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-05-06 10:00:19
Az a baj Keri kollega, hogy felesleges ragoznunk a kérdést, hiszen mindenki ismeri a saját motorját. Mindeni tudja mi a hibája. Én szinte naponta megyek a egy bizonyos tér felé, ahol egy sárga 125/150-es ETZ áll egy villanyoszlopnak láncolva általában leszedett pipával. Ez már így van évek óta. És senki sem gondolta hogy azt a két ujjnyi vastag látncot el akarná vágni. Pedig ez a tér a VIII.ker szívében van. NEM a rehabilitációs körzetben. Pusztán okulásból lestem el a tulajdonos ezen pipa hazaviteles trükkjét.

Van jópár finomelektronikai és mechanikus megoldás is van a motorok lopásának meggátlására. Ezek egy része házilag is kivitelezhető. Egyik közeli barátom a lentebb ír riasztós láncot használja.
Megéri beszerezni. Vagy megépíteni.
Üdv.: CRE
sorszám: 26919 (94281)
(előzmény: Keri, 2008-05-06 06:16:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-06 06:19:00
Azért a kipufógó teszted nem 100%, szóval gondolj erre, ha végkép nem találod a gondot :)
sorszám: 26918 (94274)
(előzmény: bátyus, 2008-05-05 22:13:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-06 06:16:15
váltóba még nem tettem, de ha a mercédeszek autómatájába jó akkor már csak az MZ olajos kuplungja csúszhat tőle esetleg.
sorszám: 26917 (94273)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-06 02:06:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-06 06:14:40
Mondjuk abban igaza van Laszan-nak hogy nem kell öttleteket adni, még ilyen egyszerüeket sem.
sorszám: 26916 (94272)
(előzmény: tesho, 2008-05-05 23:21:04)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 02:15:49
visszatérve a motorlopásokra, nekem csak egy 125ösöm van de vigyázok rá ,mindig veszek neki valamit, hogy szép legyen és menjen is,de itt a városba elég sok olyan futár motort látok amin még hátsó lámpabúra sincs nehogy esetleg lemosva a a motor hogy meg lehessen ismerni a szinét,jó el kell ismerni vannak olyam motorok amik csak úgymond munka eszközök,de a kukásautókat is lemossák egyszer egy évbe!
sorszám: 26915 (94269)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-06 02:06:13
tudom, ezzel kapcsolatban már váltotunk eszmét,de az ATF-et használják a szervokba is, az az egy bajom az ára mellett hogy ne tudom miképp reagál a váltóm rá,ha ez jó akkor azt teszem bele,nekem az a fontos, mindeképp megóvja a váltót,minél kédőbb kopjon széjjel, és ne kelljen évszakonként más olajat belelocsolni,hanem mindenkor legyen jó, és 1,5 évente cserélgetem majd,csak a megfelelő arányt kell eltalálni
sorszám: 26914 (94268)
(előzmény: Keri, 2008-05-05 21:12:58)

 
 
tesho
válasz erre | email2008-05-05 23:21:04
"Kíbicnek semmi se drága alapon felhívnám figyelmed Laszan. Írásomat NEM ezért közöltem, mert lopásra buzdítanék bárkit is! Inkább legyen ez a rövid szóváltás tanulság azoknak, akik motorjaikra nem kellőképpen vigyáznak. Akinek nincs riasztója a motorján, az tartsa zárható helyen."
-tökéletesen egyetértek.
Ha pedig szerinted az elmúlt huszonegynéhány év alatt mi 4en jöttünk rá arra,hogy csavarhúzó is elég,akkor lefordulok a székről a nevetéstől :-P
A vezetékek átkötését pedig direkt nem írtam le. De ha egy egyenkulcsot boltban véve te azt hiszed,hogy biztonságban vagy,akkor kérdezd meg kezelőorvosodat vagy gyógyszerészedet!:-D
Ez inkább felhívás volt azoknak,akik nem fordítanak elég figyelmet az MZ-jük védelmének...
Nem attól lesz kevésbé biztonságos a motorod amiket mi írtunk,az már gyárilag sem volt az!!
sorszám: 26913 (94265)
(elözmény: Laszan358, 2008-05-05 16:13:11)

 
 
bátyus
válasz erre | email2008-05-05 22:13:24
Köszönöm a javaslatokat. A lánckerék gyári, 90-nél kb. 4200-at forog. A kipufogó használt, de alapjáraton is "üti" a tenyeremet a kipufgáz, a dob nagyon rossz nem lehet. A sebességmérőt tényleg nem ellenőriztem még sose, itt az ideje. De lehet, hogy rá fogom szánni magam az állítgatásokra. Mégegyszer kösz.
sorszám: 26912 (94264)
(előzmény: Keri, 2008-05-05 22:04:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-05 22:06:34
ja és a kerekek is szabadon forogjanak, egyszer én is jártam így, nem tudtam miért nem megy a motor, aztán kiderült azért mert súrlódik a hátsó fék.
sorszám: 26911 (94263)
(előzmény: Keri, 2008-05-05 22:04:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-05 22:04:08
többen is úgy tudják itt, hogy csak a kipufogóban tér el.

Gyujtást karbit érdemes lenne beállítani évente egyszer, de ezen kívül amiket megnéznék.
Kipufógó ha használt, akkor eltömődhetett és az is lefogja a motort.
A végáttétel a gyengébb kivitel miatt eltérhet a normál 250-estől. Gyárilag 19-es lánckerék van elöl.
Ezen felül, a km óra sem szokott pontos lenni.
sorszám: 26910 (94262)
(előzmény: bátyus, 2008-05-05 21:53:37)

 
 
bátyus
válasz erre | email2008-05-05 21:53:37
Tisztelt Fórumozók!

Egy 17Le változatú 251-es ETZ-t szeretnék 21Le-re alakítani. Van valakinek ebben tapasztalata? Információim szerint csak a kipufogóban van különbség. Azt már lecseréltem egy gyári 250-es ETZ-re, jobb lett tőle, de nem az igazi még. Most kb. 115km/h a vége, kb. 5.5 l/100km a fogyasztása nem nagyon hajtva. A motor jó állapotban van, 17e km-t futott, nem füstöl, a gyertya szép, alapjárat oké, hidegen szivatóval 2 rugásra, melegen 1 rugásra indul, szóval látszólag minden oké. Lehetséges volna, hogy ennek ellenére annyira rossz a karburátor és a gyújtás beállítása, hogy ezek miatt nem megy úgy, ahogy egy jó 250-esnek kellene? Nem szívesen állnék neki állítgatni, mert nincs nagy gyakorlatom benne, és szerintem nem ott van a gond. Minden segítséget köszönettel veszek.
sorszám: 26909 (94261)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-05 21:38:13
gondolom hajnalban felébresztetted, vagy simán irigy.ilyesmi motiváció szokott lenni. Nekem egyszer belevágták a kést a 120-as skodám vadi új gumijába a ház elött. Ennek mi értelme volt? A szomszédokkal jóban vagyok amúgy.
sorszám: 26908 (94260)
(előzmény: mz250, 2008-05-05 21:25:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-05 21:35:36
És ha tudnátok hogy most töltöttem le véletlenül egy cilinder zár feltörésének fogásait részletező videót :D

Na de tényleg nem kell tippeket adni ha nem muszály, mégha nekünk egyértelmü is.

A multkor bezártam a kulcsot a kocsimba és némi gondolkodás után 10 másodpercbe telt. Nem mondom el hogyan, (nem kampós dróttal az ablak mellet...még annál is egyszerübb) de én is marhára meglepődtem. Gondoljátok el aki kicsit ezzel foglalkozik annak mennyire nem okoznak gondot az ilyen trükkök.
sorszám: 26907 (94259)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-05-05 21:25:05
vannak olyan emberek is hogy csak rongálják az ember mociját.nekem volt olyan hogy egy parokolóban kitépték a kábeleket a lámpából a TS emen.azóta is szidom az illetőt.nem értem minek kell valakinek kárt tenni más motorjába?
sorszám: 26906 (94258)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-05 21:12:58
Az ATF is váltó olaj, csak autómata váltóba való. Kisebb a viszkozitása, és nem habzik, ezért én szoktam telóba is tenni, de az ETZ-hez túl híg. A Hondába viszont pont jó...mellesleg gyári előírás is.
sorszám: 26905 (94254)
(elözmény: Laszan358, 2008-05-05 13:09:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-05 17:58:06
miután a vezetőoldali első ajtót nem tudtam becsukni,muszály volt valamit kitalálni,erről jut eszembe volt olyan is hogy elmentem a tesco-ba vásárolni, mire kijöttem egy ürge ült a kocsiba és szitkozódott mért nem indul,mire megkérdeztem mit akar,csak annyit mondott szeretne elindulni a kocsijával... a mindegy öt perc vita után kiderült hogy a fószer kicsit be volt nyomva, és összekeverte a kocsikat, nekem is fehér volt csak neki krómozott volt a lökháriitó:D
ui:az ajtó miatt nem is hagytam benne rádiót:-)
sorszám: 26904 (94241)
(előzmény: creationmz, 2008-05-05 17:50:28)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-05 17:53:35
CRE után én is leirnám:bp nyugati 4.em társasház körfolyosó,ha valaki el akarná lopni hozzon magával hegymászó kötelet meg daruskocsit, mert még én se tudom hogyan fogom levinni,miután meghalt a blokk,apró darabokra szedtem a telken, és kosárba hoztam haza,itthon épül:D

más: hát én nem szaroznék a beinditásával ha el akarnék lopni egy mz-t v. egy jawa-t, hanem feldobnám egy platóra azt viszontlátás,a trophymat amikor a lépcsőházban tároltam a kukák mögött fél évig senki nem nyult hozzá, de az egyik reggel arra mentem el dolgozni hogy hiányzik a tanksapka meg a gyujtáskulcs,hát szerintem hülye volt az illető,mert egy 100ft-os bicikli lánccal volt lekötve,ha azt elvágja akkor már el is tudott volna vele menni,ezzel hogy elvitte a kulcsot csak engem sikerült felbosszantania.
sorszám: 26903 (94239)
(elözmény: Laszan358, 2008-05-05 16:13:11)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-05-05 17:50:28
A karbit? :D:D:D
sorszám: 26902 (94238)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-05 17:45:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-05 17:45:46
fél évig volt egy skoda 105 gls-em,na hát annak nagyon jópofa volt az immobilisere, nemes egyszerűséggel lekaptam a karbit a helyéről,két db gyorszáras rögzitőfüllel lett megoldva, végül eladtam...:(
sorszám: 26901 (94236)
(előzmény: creationmz, 2008-05-05 17:33:50)

 
 
creationmz
válasz erre | email2008-05-05 17:33:50
Motorkerékpárom egy Jawa 350/638 személyében kis kontakthibával(töltés probléma) padragkúton található Zárt családi házas környezetben. A család dobbermanja kedves, vendégszerető, valamint após és kis családja hasonlóan imádják a bejelentkező vendégeket.

Üdv.: CRE

Kíbicnek semmi se drága alapon felhívnám figyelmed Laszan. Írásomat NEM ezért közöltem, mert lopásra buzdítanék bárkit is! Inkább legyen ez a rövid szóváltás tanulság azoknak, akik motorjaikra nem kellőképpen vigyáznak. Akinek nincs riasztója a motorján, az tartsa zárható helyen. Azért gondolom kevés az olyan ember akinek pont egy Jawa 350 vagy egy ETZ vagy egy MZ kell. De az ördög nem alszik!

1001 módszer létezik motorunk megvédésére. mindnek vannak hibái és vannak előnyei.

Pl:

1. riasztós bilincs (működése: beépített riasztó sziréna a bilincs vezetőkörének megszakítását érzékeli)

2. higanykapcsolós riasztókürt

3. tárcsafék lakat

4. bilincselés lehetőleg mozdíthatatlan tárgyhoz

5. egyedi indításgátló rendszer beszerelése

6. akku kiszerelése

7. gyújtókábel+pipa leszedése

meg a többi... Kinek mi tetszik...

Vagy a legjobb: Őrzött parkoló! Családi ház!
sorszám: 26900 (94235)
(elözmény: Laszan358, 2008-05-05 17:09:36)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu