hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-09 20:19:15
na végre sikerült az első tesztút a telefontartóval:D korábban gondolkoztam rajta és amikor megláttam a GPS-es cikket,teljesen bezsongtam,muszály volt megcsinálni.idáig minden remek, és még a töltőt is rá tudom tenni.Bár a menet közben beszélgetés hedseten keresztül nem valami jó,még gyakorolni kell,nagyon nehéz egyszerre vezetni és beszélni:-)
sorszám: 27015 (94499)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-09 19:21:22
Szerintem dús a keveréked. Lehet, hogy túlfolyik a karbid, nem zár rendesen a tűszelep. Ha hidegen pörög, akkor sok benzint kap. Ahogy melegszik a motor, úgy romlik a benzin-levegő arány (bedúsul) lecsökken a fordulat. Ha lejjeb veszed az alapjáratot, akkor már annyi levegőt sem kap a sok benyához, hogy döcögve működjön melegen. De ez csak egy verzió a sok közül, mert több lehetséges oka is lehet az álltalad vázolt tüneteknek, csak a pontos diagnózishoz ott kellene lenni és látni-hallani mindent.
sorszám: 27014 (94497)
(előzmény: Bélafi, 2008-05-09 18:47:06)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-09 18:54:24
bocsi, zsakfos írására reagáltam, csak elnéztem:)
sorszám: 27013 (94496)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-09 18:52:30
benzinhez mindig 2T olajat keverjél. Elég sok kritériumnak kell megfelelnie ennek az olajnak. Teljesen más tulajdonságai vannak, mint a 4T motorolajoknak. Pl. megfelelő kicsapódóképességgel kell rendelkeznia, hogy a kenendő felületekre rákerüljön és ne távozzon simán a kipuffon. Aztán a keveredési képessége is sokkal jobb, tökéletesen homogén módon vegyül a benzinben. A váltó az más tészta. Ott csak a viszkozitás számít. Ott meg kell találni az arany középutat, ne ragadjon hidegen a kuplung, de melegen is kenje a váltómű csapágyait és a fogaskerekeket. Tehát az a lényeg, hogy a benyához mindig 2T olajat kell keverni, sztem egy közepes árfekvésü megbízható gyártó olaja megfelelő.
sorszám: 27012 (94495)
(előzmény: Andrei, 2008-05-09 18:18:54)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-05-09 18:49:55
MOL Dynamic Moto 2T szintetikus kétütemű motorkerékpár motorolaj
sorszám: 27011 (94494)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-09 18:37:21)

 
 
Bélafi
válasz erre | email2008-05-09 18:47:06
Sziasztok!

A karburátor beállítási problémával zargatnálak titeket:-) Az alany egy 250-es ETZ csatos karbival.A probléma a következő:Ha az alapjáratot beállítom egy szerintem megfelelő értékre 1600-1800 fordulatra akkor a moci hidegindításkor felpörög 4500-5000-es fordulatra és amíg rendesen be nem melegedett így is marad.Ha levíszem a fordulatot 1200 körülíre(itt már ég a töltéslámpa is) akkor minden rendbe de a motor alacsony fordulaton szinte használhatatlan.Mihez nyúljak?Bocs ha hosszú voltam
sorszám: 27010 (94493)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-09 18:45:15
más a kenőanyag összetétel,de az alapokban egyeznek, kenniük kell! szerintem régen is valami olyan jellegű olajat használtak régen a 86os benzin mellé ami jó volt de füstölt,bár erre nem mernék megesküdni mert 30évvel ezelőtt még nem éltem:)
Az arol nem szar csak füstöl mint a p*csa,de attól még müködik,akinek csak az kell hogy kenjen annak megfelelő,de ha már a füstölést is kell nézni akkor nem ajánlom,személy szerint arol használok egyenlőre,inkább füstöljön,majd ha bejáratódott rendesen akkor majd kisérletezek
sorszám: 27009 (94492)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-09 18:27:40)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-09 18:37:21
Oké köszi értem.Amit te irtál"benzinbe meg 1:50-ben keverek sötétkék Mol dynamic full synt olajat",én nem találtam a mol oldalán .Megakartam nézni hogy mégis hogy néz ki,de én nem találom.Olyat találtam hogy mol ddynamic synt,de az meg nem 2T.Legalábbis nem irták oda.Az is lehet rossz helyen kerestem.
sorszám: 27008 (94491)
(előzmény: Andrei, 2008-05-09 18:18:54)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-09 18:27:40
Lényegében értem.Ha ráirták hogy mehet a 2üteműbe oké ha nem akkor nem.Az a helyzet hogy kicsit paragrafus emberke vagyok és olyat szeretnék tenni bele amit irnak a könyvek.Persze tudom hogy amikor még a szoci használati utmutatók készültek még sehol nem volt ilyen olajválaszték.Azért csak van valami oka hogy a nevesebb gyártóknak is van 2T olajuk külön.Valamiben csak különbözik a másik motorolajtól vagy nem?Az egy dolog hogy elmegy másik olajjal is de hosszú távon ki tudja jó-e a motornak?Az arol 2T-t annyira szidja itt mindenki hogy azt tutira nem teszek bele.Na majd nézek valamit.
sorszám: 27007 (94490)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-05-09 18:18:54
vehetsz akár 5W30-as olajat is, az is jó
A VÁLTÓBA

benzinbe mindig 2T olaj kell
sorszám: 27006 (94489)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-09 17:37:52)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-09 18:02:40
kissé magyartalanul irtam de a lényeget érteni lehet:D
sorszám: 27005 (94488)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-09 18:00:54)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-09 18:00:54
ha elolvasod az olajos flakon leirását akkor tudod meg hogy használható-e,így konkrétan szerintem ne tegyél bele 5w-30ast,ha nem irja hogy lehet használni 2t motorokba,ha meg igen akkor mehet.Amit a Kéri is irt az Elf az tökéletes de arol füstöl de akinek nem megy a sora annyira jól,az is megteszi.váltó viszont simán mehet az 5w-30,ott végülis mindegy milyen van csak kenje a fogaskereket, meg a léptetőket,az hogy ki milyet tesz bele az már függ a viszkozitástól,esetleges fémpótló tulajdonságától stb. egyik ismerősöm prolongot tett a váltóolaj mellé,(szerintem fölösleges) ez őt megnyugtatta hogy megvédi a váltóját ezzel( ami mozog az kopik is:D) szóval nem egy örökéletű ez a cucc sem.
sorszám: 27004 (94487)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-09 17:37:52)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-05-09 17:59:17
Nem erről van szó, de attól függetlenül igaz.
Amit Andrei írt Mol dynamic full synt az 2T olaj.

Én sokáig jártam corában akciós 1100 Ft/5 liter 15W 40-es motorolajjal gond nélkül.
A titka, hogy nem keveredik olyan jól magától mint a direkt 2T olajok tehát jól össze kell rázni a benzinnel.
1 literes flakonba előkevertem benzinnel, összeráztam, bele a tankba és utána rátankoltam, tökéletes volt.
Füst az volt de a kenés is megvolt rendesen.
Amióta felfurattam 300-asra azóta cora félszintetikus 2T olajat (990 Ft/liter) használok szintén gond nélkül
sorszám: 27003 (94486)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-09 17:37:52)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-05-09 17:50:02
Jó a boltban kapható 250-es ETZ kuplunglehúzó, csak az alap 5.6-os csavart kell kicserélni benne minimum 8.8-asra és simán lejön a kuplung.
sorszám: 27002 (94485)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-09 17:37:52
Hú engem most nagyon megkevertetek olaj ügyben.Most akkor hogy is van ez?A benzinbe keverendő olajnak nem feltétlenül kell viselnie a 2T jelzést??Magyarul veszek mondjuk egy 5W-30-as olajat és az jó?
sorszám: 27001 (94483)
(előzmény: Andrei, 2008-05-09 16:57:46)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-05-09 16:57:46
én most tettem MZ váltóba 15W40-es mol olajat, kicsit csendesebb meg könnyebben jár mint a régivel, nemtudom milyen lehetett benne mert nemrég vettem a motort
benzinbe meg 1:50-ben keverek sötétkék Mol dynamic full synt olajat, ez nekem nagyon bevált, kipuff vége száraz, hidegen sem füstöl, melegen meg semennyire, 1900-ért árulják az egyik boltban, nemtudom honnan, mert a benzinkúton több mint 3500
most volt furatva a hengerem, még bejáratós, érdekes hogy 1:30 arányban sem füstöl ez a szintetikus olaj, nagyon kellemesen csalódtam benne

robogóval már végigszoptam az Arol 2t-vel kb 1200 kilométert, nem ajánlom senkinek...
sorszám: 27000 (94481)
(előzmény: körvics, 2008-05-09 16:25:55)

 
 
fejes
válasz erre | email2008-05-09 16:29:13
Kérlek nézz el honlapomra!Mz alkatrészeim is vannak!
http://www.fejesm.mindenkilapja.hu/
sorszám: 26999 (94478)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-09 16:25:55
Kösz fiúk az aktivitást. Asszem, a benzinbe kipróbálom az elf-et, a váltóba pedig a 15W-50-es botond motorolajat. Komcsi, hogy nem károsodik a gép 70-80-as keverési aránnyal? Ezt nem igazán merném bevállalni. Van egy 2ütemü versenyszerelő ismerősöm, ő mondta, hogy a versenygépek 1:30-ra kevert nedüvel mennek szinte állandó fullgázon. Azokon a mocikon nincs különolajzás, mert nagyon keveset mennek részterhelésen. Viszont a civil gépeken azért jó a különolajzás, mert részterhelésen nagyon leveszi az olaj arányát a pumpesz, csak fullgázon nyomja rendesen.
sorszám: 26998 (94473)
(előzmény: Keri, 2008-05-09 13:24:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-09 13:24:50
Én Castrol syntetikusat szeretem, illetve az ELF syntetikus olaja még annál is jobban bevált. Lehet bele tenni nyugodt szívvel Arolt is, de valamit valamiért.
Ha arolt teszel bele az előírt 1/50-es keveréssel akkor olajos lesz a kipu. A Castrol és ELF olajak esetében ilyen nincs, főleg ha mondjuk 1/70-1/80-ba kevered. Ezzel még vígan elrohangál és még hidegen sem füstöl.

A Shell olajai drágák és anyira nem jó.

MZ váltóba 15W40-es tescos, vagy motorkerékpár olaj. Az előírt az a MOL hykomol, de az hidegen még tapad, bár ez engem nem zavart túlzottan. Melegen már jó.
sorszám: 26997 (94467)
(előzmény: körvics, 2008-05-09 12:06:58)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-09 13:01:07
vannak itten tudorok,nem is kevés csak inkább pletyizünk:D a kérdésedre elég nehéz böcsületből válaszolni mert mindenki más olajra esküszik,viszont az hogy a dobból folyik az olaj az már akkor az erősen használt kategóriába tartozik c. dob ill,túl sok olaj van a keverékben, és a koksszal megtelik az egész,szerintem ez végsősoron normális, mert előbb-utóbb mind megtelik a használat során,hétvégén kiégeti az ember pörzsölővel és lehet tovább közlekedni.Az olaj a keverékbe szerintem jó a shell amit irtál,de a minimum az arol 2T.ha be van járatva akkor 1:50es aránnyal simán mehet,a váltóba meg általánosságba a 80W-90es hykomolt szokták mondani de nekem hidegen összeragadt kicsit a kuplung, ha bemelegszik akkor az is jó lesz,jelenleg 10W-30 fullszint diesel motorolajat használok a váltóba,de ki fogom próbálni milyen lesz ha 75W-90eset keverem ATF-el 3:1 arányban,azt mondják kcsit jobb mert hígabb.Ezek az olajkérdések tényleg eléggé személyre szabottak,ahány ember annyi féle ajánlás,mindenki maga dönti el neki ill. motorjának mi a legjobb\olcsóbb stb. egyes emberektől hallotam olyat is hogy a 2T motorok jobban szeretik az ásványi olajat mint a szintetikust.Remélem tudtam valamit segiteni
üdv:András
sorszám: 26996 (94466)
(előzmény: körvics, 2008-05-09 12:06:58)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-09 12:06:58
Köszi az eddigi segítséget. Még pár kérdés, nemcsak hozzád, hanem a szélesebb publikumhoz is. De úgy veszem észre, nincs sok tudor itt a fórumon, inkább csak pletyi folyik. Elég régi motoregér vagyok már, sokmindennel tisztában vagyok, viszont azért kérdezek, mert ETZ-m soha nem volt. Most adtam el RD 350 YPVS yamahámat, mert többet tudott mint én. Nyugodtabb és olcsóbb fenntartásu gépet akartam, ezért lett az MZ. Váltóba milyen olajat érdemes tenni? Ezek a mocik anno AROL 2T olajjal kevert benzinnel hasítottak, remélem most sem kell beléjük SHELL vagy CASTROL szintetikus olaj. A yamahám pont a dupláját forogta üzemszerüen mint az ETZ, és azt hajtottam SHELL ADVANCE 2T olajjal. Tehát összefoglalva, váltóba, benzinbe milyen olajat javasoltok? Más. A Yamahám kipuffancsa soha nem volt olajos, különolajzással működött. Láttam már egypár MZ-et és JAWA-t, mindnek folyt az olaj a kipuffancsából. Ez a szoci gépek privilégiuma és együtt kell vele élni, vagy csak túlkeverték a csávók, esetleg sz.r olajat használtak?
sorszám: 26995 (94463)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-08 23:24:55)

 
 
Bukó
válasz erre | email2008-05-09 09:59:38
Lécci segítsetek nekem ETZ 250 túraplexi ügyben, ha valakinek van már tapasztalata, az továbbítsa irányomban... melyik másik motoré passzol rá, hogyan lehet kivitelezni???
köszi
sorszám: 26994 (94457)

 
 
gekko84
válasz erre | email2008-05-09 09:41:16
ETZ 150, 2009.04-ig műszakival, törzskönyvvel, felújított motorral (új hengerfej, fúrt henger, új dugattyú, új hajtókar, új gyűrűk, felújított főtengely, új csapágyak, új szimeringek, új tűgörgők, új tömítések), sok új alkatrésszel (trafó, kondi, gyertya, gyújtáskábel, kuplunglánc és lánckerekek, kuplungkosár és lamellák, lánc, első és hátsó lánckerék, alig használt első gumi) és rengeteg jó állapotú pótalkatrésszel (kuplung, gyújtás, csapágyak, tükrök) új motor vásárlás miatt eladó. Gyújtás és karburátor beállításra szorul. Ár: 40 e Ft
Tel.: 70/256-1707
sorszám: 26993 (94455)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-09 08:49:58
a gumis témához meg még hozzátenném, hogy én is nézegettem a képeket, hát elég gyárinak tűnt,csak azt nem értem hogy 20 év állás után azért csak öregszik a gumi, és mégis milyen jól nézett ki:-)
mellesleg,lehet hogy én nem néztem nagyon szét gumifelhozatal terén,de ilyen v. ehhez hasonló gumit mégcsak nem is láttam hogy a közepén ilyen redős csík van,elképzelhető hogy gyári pneumant, mert az első gumimnak is van csík a közepén,(hasonló mint a képeken) csak nekem már lekopott biztos a redő róla, a 19 év során.de fényezése.... legalábbis a képeket nézegetve, hát nekem még mindig tetszik ez az etz narancs
sorszám: 26992 (94453)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-09 08:44:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-09 08:44:46
van valami amit leirt a Soma,mert nekem is ford mérős a 125ös,először én évjáratra tippeltem,meg hogy a köbcenti is számit, hogy festve van-e v. nem, sok 250est láttam csak polirozott deknivel,hát ez mondjuk izlés kérdése, én inkább lepingáltam szépen hőállóval,enyhe selyemfénnyel,jobb lett mint a gyári:P
sorszám: 26991 (94452)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-05-09 08:34:33
A 400.000-es ETZ-n eredetiek a gumik. Ezek még a gyári Pneumant (most már Heidenau) gumik, az enyémen is ilyenek voltak, és gyártási időpontjuk megegyezett a motoréval. A mintázatnak nem is kell ugyan olyannak lenni. Nekem is van egy 125-ös ETZ-m és annak sem gyárilag festett fekete a blokk oldala és a hátsó fékdob. A 150-eseknek van festfe, de lehet a késöbbi évjáratokét festették, az enyém '86-os (125 ETZ).
sorszám: 26990 (94450)
(előzmény: Nfsman, 2008-05-08 19:40:25)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-05-09 08:34:28
Most én is megnéztem alaposan és a gumik sztem gyári mintázatúak, annyiban lehet hogy nem gyáriak, hogy már nem Pneumant hanem Heidenau márkájúak, ha pl időközben lecserélte őket a tulaj, bár az alatt a 11 km alatt, nem hiszem hogy nagyon lekoptatta volna őket:)vajon az abból a 11 km-ből mennyit tett meg a szobában?:)))
sorszám: 26989 (94449)
(előzmény: Nfsman, 2008-05-08 19:41:49)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-05-09 08:18:56
Én meg most nézem, hogy közben rájöttél te is a dologra. Akkor hegyibeszéd visszavonva, de hátha vkinek jó lesz okulásként:DDDD
sorszám: 26988 (94448)
(előzmény: Nfsman, 2008-05-08 19:41:49)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-05-09 08:16:29
Nos elregélek valamit az ETZ-kről. A feketére festett blokk és a fekete fékdob, meg a festett felső kormánykifli az a de luxe kiviteleken volt, népszerűbb elnevezéssel a fodulatszámmérősőn. A standard kivitelűn, ezek nem voltak lefestve, ahogy a fordulatszámmérő is hiányzott róluk, és eredetileg csak balos tükörrel voltak ellátva, amig a luxokon 2 tükör volt. Nekem 150 es standardom volt, jelenleg 250es strandard van. Volt már aki meg is kérdezte, hogy mért szereltem le róla fordulatszámmérőt:)Ja és a 250esek is festett blokkal készültek Lux kivitel esetén, csak világosszürkére van feste a blokk így nem tűnt fel annyira. Szóval nem kukacoskodtál, csak sokan másokkal együtt nem tudtad, hogy ilyen is létezik.
sorszám: 26987 (94447)
(előzmény: Nfsman, 2008-05-08 19:40:25)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-08 23:24:55
Ja majd elfelejtettem.A rajz az csak egy most gyorsan összedobott.A 14x1.5 menetbe értelemszerűen kell egy megfelelő hosszúságú csavar.Lehet más méret is.Mondjuk 12-es normál menet is.Amit be tudsz szerezni vagy csináltatni.Ha nagyon tutin akarod csinálni akkor a csavar közepét süllyeszd be olyanra mint a főtengely vége,aztán tegyél a csavar és a főtengő közé egy csapágygolyót.
sorszám: 26986 (94444)
(előzmény: körvics, 2008-05-08 20:58:30)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-08 23:06:21
Na mégegyszer hátha sikerül.Tehát ezt
sorszám: 26985 (94443)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-08 23:03:04
Őszintén szólva én leszedtem szétkaptam,a lamellákat megtörölgettem,összeraktam azt vissza a főtengelyre.Csak ugy szárazon kézzel forgatva kipróbáltam és kiemelt.Másra nem tudok gondolni csakhogy az olaj fogta meg.Eléggé össze voltak ragadva a lamellák.A zajt okozhatná a csapágy is de szerintem az nem igen szokott széthullani.Személy szerint én inkább a lamellákra gyanakodnék.Szerintem ha leszeded már akkor többet fogsz látni.egyébként ajánlom figyelmedbe ezt
sorszám: 26984 (94442)
(előzmény: körvics, 2008-05-08 20:58:30)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-08 20:58:30
Köszi zsakfos a linkeket. A zajról van véleményed? Miért lehet zajos kiemelés közben? Csapágy? Neked mi volt a gond, miért nem emelt ki? Üdv
sorszám: 26983 (94438)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-08 19:46:30)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-05-08 20:37:37
Háát... a fene tudja, lehet tényleg igaz amit a tulaj ír... de 400.000 az sok... nagyok sok, főleg ha az új tulajnak forgalomba is kell helyeznie :) maradok is a jó öreg 251-es ETZ-mnél.
sorszám: 26982 (94436)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-08 20:16:48)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-08 20:32:58
Szerintem nem is lehet már forgalomba helyezni, mivel az euro-3-as emissziós szabály nem a vásárlás, hanem az első forgalombahelyezés időpontjára vonatkozik, annak pedig nem fog megfelelni.
sorszám: 26981 (94435)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-08 20:16:48)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-08 20:16:48
Csak azt nem értem hogy miért nem helyezték forgalomba?Direkt azért vette annak idején hogy tartogassa az utókornak?Egyébként ha tényleg sosem volt forgalomban akkor meg nehezen elképzelhető hogy majd 20 év nem közuti használat után igy rendbe hozzák.Ugyhogy még akár igaz is lehet a dolog.Mondjuk akkor is sok érte ennyi pénz.Sierintem igaz amit állit róla.Nehezen hiszem hogy ma bárki be tud szerezni eredeti szerelőkészletet meg a többi cuccot amit akkor adtak hozzá.
sorszám: 26980 (94434)
(előzmény: Nfsman, 2008-05-08 19:40:25)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-08 20:16:09
Csak azt nem értem hogy miért nem helyezték forgalomba?Direkt azért vette annak idején hogy tartogassa az utókornak?Egyébként ha tényleg sosem volt forgalomban akkor meg nehezen elképzelhető hogy majd 20 év nem közuti használat után igy rendbe hozzák.Ugyhogy még akár igaz is lehet a dolog.Mondjuk akkor is sok érte ennyi pénz.Sierintem igaz amit állit róla.Nehezen hiszem hogy ma bárki be tud szerezni eredeti szerelőkészletet meg a többi cuccot amit akkor adtak hozzá.
sorszám: 26979 (94433)
(előzmény: Nfsman, 2008-05-08 19:40:25)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-08 19:46:30
Vedd meg ezt,bár aki már vett ilyet azt mondja hogy nem elég erős.Én nem próbáltam mert inkább csináltattam magamnak.
sorszám: 26978 (94432)
(előzmény: körvics, 2008-05-08 12:26:06)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-05-08 19:41:49
Ááá vissza az egész xD most nézem, hogy ez nem Deluxe verzió :) De a gumik akkor sem gyáriak :D
sorszám: 26977 (94431)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-05-08 19:40:25
Hali all! Most nézem azt a 400.000Ft-os 125-ös ETZ-t. Az tény, hogy nagyon patent állapotban van, le a kalappal... Nem kukacoskodni akarok, de tudtommal a kezdettől fogva feketére festett blokkal jöttek ki az ETZ-k (kivétel ezalól ugye a 250-es) és a hátsó fékdob is feketére volt festve gyárilag. Ezen egyik sem fekete. A gumik sem tűnnek igazán gyárinak. Mindkettő nagyon újszerűnek látszik, és nem is egyforma mintázatúak. Nekem ebben valami sántít... valszeg cask egy nagyon szép felújításról van itt szó.
sorszám: 26976 (94430)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-08 19:32:08
Esztergáltass egy ilyethttp://hevizms.extra.hu/lehuzo.bmp
sorszám: 26975 (94429)
(előzmény: körvics, 2008-05-08 12:26:06)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2008-05-08 19:09:56
Hát nem tudom, ránézésre nem látszik a hossza. Mint mondottam ennyi difi van a kettő között. Hétvégén megnézem neked otthon, mert van egy 250-es-em ami nem használt, lemérem rajta a felső részét. Ha olyan állapotban van, talán még el is adhatom ha érdekel:-)
sorszám: 26974 (94428)
(elözmény: LG TS, 2008-05-07 20:19:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-08 17:51:18
pontos időterv nincs, ott fog kialakulni, de 9ig van gépátvétel, gondolom 9:30 10 körül indul a mezőny. Délig lefutnak az edzések általában.
sorszám: 26973 (94426)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-05-08 16:28:42)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-05-08 16:28:42
Valaki jön 10-én MZ kupára a kakucsringre Fót és környékéről, esetleg Bp-ről motorral?
Kobra?
Ha valakinek lenne kedve velem együtt legurulni az írjon ide vagy az rhegyipeti(kukac)freemail(pont)hu-ra.

Keri.
Mikor kezdődnek az edzések?
9-10 óra körül?
sorszám: 26972 (94423)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-05-08 15:18:14
A kuplungot csak lehúzóval tudod levenni a főtengelyről.
sorszám: 26971 (94421)
(előzmény: körvics, 2008-05-08 12:26:06)

 
 
Bukó
válasz erre | email2008-05-08 14:12:39
Sziasztok,

érdekelne hogy ismeri-e valaki a Galériában, az "Emberek és Motorok" mappában Szabolcsot (kék motor, szerintem 125-ös, túraplexivel)? szeretnék én is valamilyen szélterelőt szerelni a 250-es ETZ-re, és kíváncsi lennék milyet használt... ha már volt ez téma korábban megköszönném ha valaki elmondaná pontosan mikor, mert kereső nélkül nehéz ráakadni.... köszi
sorszám: 26970 (94416)

 
 
szraga
válasz erre | email2008-05-08 13:21:00
Skoda: dettó így jártam, a 150 az 134 volt GPSsel...
sorszám: 26969 (94414)
(elözmény: LG TS, 2008-05-07 08:25:01)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-08 12:26:06
Sziasztok. Lenne egy kérdésem etz 250-es kuplungjával kapcsolatban. Zajos. Ez azt jelenti, hogy amint elkezd kiemelni kosztató surlodó hangot ad ki magából. Abban a pillanatban, ahogy túlhúzom a holtjátékon elkezd surlódni, zajongani. Tehát még nincs is erőhatás a szerkezeten. Én a kiemelőcsapágyra gyanakszom, de mivel friss mz tulaj vagyok, és soha nem volt ilyen gépem, gyakorlottabb tulajok véleményét kérném. A kuplung levételéhez kell-e a gyári célszerszám, vagy van valami egyszerübb trükk, amivel le lehet csalogatni a f.tengelyről sérülés nélkül? Üdv
sorszám: 26968 (94412)

 
 
gekko84
válasz erre | email2008-05-07 22:26:59
ETZ 150, 2009.04-ig műszakival, törzskönyvvel, felújított motorral (új hengerfej, fúrt henger, új dugattyú, új hajtókar, új gyűrűk, felújított főtengely, új csapágyak, új szimeringek, új tűgörgők, új tömítések), sok új alkatrésszel (trafó, kondi, gyertya, gyújtáskábel, kuplunglánc és lánckerekek, kuplungkosár és lamellák, lánc, első és hátsó lánckerék, alig használt első gumi) és rengeteg jó állapotú pótalkatrésszel (kuplung, gyújtás, csapágyak, tükrök) új motor vásárlás miatt eladó. Gyújtás és karburátor beállításra szorul. Ár: 35 e Ft.
Tel.: 70/256-1707
sorszám: 26967 (94395)

 
 
bátyus
válasz erre | email2008-05-07 22:04:51
Eddig, aki mondott valamit, mindenki azt mondta, hogy csak a kipufogóban különbözik. A kezelési könyv szerint még annyi eltérés van, hogy a 17LE 251 verzióban 130-as főfúvóka van 135 helyett Az enyémen kicseréltem kipufogót 250-esre (kb. 10cm-vel hoszabb a 250-es dob), jobb lett, de nem az igazi. A porlasztóhoz még nem nyúltam (állító csavarokon még plomba van). Apránként végére fogok járni a dolognak.
sorszám: 26966 (94393)
(elözmény: LG TS, 2008-05-07 10:46:16)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu