hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

körvics
válasz erre | email2008-05-11 21:24:26
Semmit sem kell reszelgetned. Simán felmegy.
sorszám: 27115 (94626)
(előzmény: Keri, 2008-05-11 21:16:14)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 21:23:18
Igazad van, volt 1 kis költői túlzás némely hozzászólásomban, de nem gondoltam, hogy lesz aki ennyire szó szerint veszi az egészet. Viszont az ténylegesen igaz, hogy megdöbbentem, mikor a 250-es ETZ vázát megláttam natúrban tank és ülés nélkül. Amúgy is műszaki emberke vagyok, és komolyan állítom, hogy ez a váz mind statikusan mind dinamikusan elég gyenge. Az biztos, hogy rugalmas. Személy szerint alulméretezettnek tartom a 250-es gép nyomatékához és teljesítményéhez. Ezt viszont minden költői túlzás nélkül állítom, de ez csak az én saját véleményem.
sorszám: 27114 (94625)
(előzmény: feri2360, 2008-05-11 20:27:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-11 21:16:14
A krom nem érdekel, az ugyis lekopik az első esésnél :D
Lényeg hogy fel tudjam rakni kifli, vagy szár módosítása nélkül, mert a szabályzat tiltja a reszelgetést.
sorszám: 27113 (94622)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 21:13:34)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 21:13:34
Holnap teszek fel képet róla. Nem rozsdás, szép a krómozása. Postázni is tudom, mert 3 darabba szét lehet kapni. A postaköltséget nem állom:) Vagy eljössz érte, somogy megye.
sorszám: 27112 (94621)
(előzmény: Keri, 2008-05-11 21:03:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-11 21:03:20
nekem kell az a kormány!!!!
De tényleg. MZ kupán mindenki ezt a széles katonai kormányt használja, én viszon szeretek hasalni, de ehez fekvőtámaszt kell nyomnom rajta.
Másik, hogy kiülni sem tudok rendesen, mert nem érem el a kormány végét olyan széles :D
sorszám: 27111 (94620)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 20:09:32)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-11 20:54:35
gratulálok,nagyon szép lett,enyém is hasonlóan mocskos volt, a motorszámot se lehetett megtalálni csak drótkefével az 5mm-es retek alatt:D a kérdés viszont az hogy a tenkon lévő fém Mz jelzésre gondoltál?ha igen akkor sajnos el kell szomoritsalalk,nem lehet kapni boltban, én is kerestem újjat, de csak bontókban, börzéken,talán.ha sima matricára gondoltál akkor az létezik,mofaker.hu
sorszám: 27110 (94619)
(előzmény: DaNi9202, 2008-05-11 20:18:52)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-11 20:50:33
"a hozzánemértés szerintem nem épp korosztály függő" Igen, de mint írtam, kockázatról van szó. Az idősebbek, ha nem értenek hozzá, nincs is kedvük piszkálni, míg a fiatalok hajlamosabbak rá. Ráadásul lehet valaki kiváló és elkötelezett szakember, akkor is követhet el hibát, én pedig szívhatok vele. Példa: írogatott ide korábban egy peti74 nick-es emberke, aki más fórumra szokott át, nagy szaktekintélynek számított, osztotta az észt és pénzért is szerelt. Többször is szinte sértődötten írta le, hogy felújított egy katonai ETZ-t, minden tudását beleadta, a legjobb csapágyakat tette bele, 300 ccm-re csinálta, stb., fél évig mégsem tudta eladni, a potenciális vevők nem értékelték az ő kiváló szaktudását. Aztán egyszer kiderült, hogy normál használat során 8 litert fogyaszt. Gondoltam is magamban, na ezért veszek olyat, amihez még nem nyúltak hozzá.
sorszám: 27109 (94618)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 20:37:07)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-11 20:37:07
ebben teljesen igazad van de a hozzánemértés szerintem nem épp korosztály függő,ott vannak az évfolyamtársaim,fikáznak mert mz-m van én meg örülök magamnak és mosolygok rajtuk mekkora balfaszok,ennyi. nekem volt egy romet pony-m,nek kell röhögni de azon tanultam meg motort vezetni,kissé sajátosan de biztonságban tudtam vele menni,és aztán elhatároztam 3 éve hogy veszek egy mz-t mondván mindegy csak mz legyen,sikerült kifognom egy eléggé legatyásodott trophy-t és magába a felújításba szerettem bele,meg a motorozásba is egyben.amikor eladtam egy gyűjtőnek(még szürke forgalmis LR rendszámos volt) örült neki hogy milyen szép állapotban van és fullra azt hitte az apám műve, de amikor elmondtam hogy én csináltam csak gratulált,amikor eladtam elég szarul éreztem magam de nem az én stílusom volt a motor, és féltettem hogy ha elesek vele akkor megsérül.utána már sziklaszilárdan tudtam hogy etz lesz a következő alany,de olyan árakon hirdették őket, és most nem akarok senkit se megbántani,de olyan állapotban voltak, mintha nem is tudom hogyan irjam őket körül..,ecsettel lemázolt motorokért kértek 70-80000eket,aztán találtam itt pesten egyet olcsóbban,ha nem állt volna egy évig a garázsban, és nem inditok rá és még megyek vele több hónapig hanem rögtön felújítom,akkor nem ért volna meglepetés.a problémája az volt hogy hogy egy idő után elkezdett rozsdálni a főtengely alsó csapja, és működés közben a cementites rétegből kipattogtak kis szemcsék,Bambi mondta hogy ez kuka,és innentől kezdtem megcsinálni az egészet, már csak a hengeremre várok,és után lehet szabályosan bejáratni
sorszám: 27108 (94617)
(előzmény: feri2360, 2008-05-11 20:15:22)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-11 20:27:30
OK, nekem más a hobbim, már ha jut rá egyáltalán időm. Viszont ha ennyire benne vagy a témában, igazán fogalmazhatnál precízebben és nem kellene költői túlzásokat eleresztened. Egy műszaki embertől (v. tiszteletbeli műszaki, ha csak hobbi) ez elvárható.
sorszám: 27107 (94616)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 20:17:12)

 
 
DaNi9202
válasz erre | email2008-05-11 20:18:52
Üdv. friss vagyok az oldalon, de motoral már volt dolgom:). http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=5625
ezen a linken vannak képek milyen volt s milyen lett a motorom. Még van egy két kis apróság amit kell rajta csinálni de a müszakin már tegnap átment:P :). Valaki nemtudja honnan lehet szerezni tankra felíratot?
sorszám: 27106 (94615)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 20:17:12
"Muszájból viszont mégiscsak magam szerelem" mondottad Te. Nekem viszont egyik hobbim a géperejü járművek felújítása. Nem muszájból szerelek, hanem kellemes időtöltés végett. Legnagyobb munkám egy 1976-os Alfa Romeo GTV 2000-es felújítása volt, mely olyan jól sikerült, hogy 9 évig használtam minden gond nélkül. Mindenhol volt közönsége:)
sorszám: 27105 (94614)
(előzmény: feri2360, 2008-05-11 20:03:43)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-11 20:15:22
"ez a hozzászólás most akkor engem is érint" Én azt nem tudom, ezek szerint igen. Itt részemről nem egyéni ellenszenvről van szó, hanem a magas kockázatról. Ha tegyük fel a 20 évesek fele kíméli a motorját és szakszerűen karbantartja, akkor még mindig ott van a másik fele, akik nem. Ez a kockázat csökkenthető a tulaj csoport megfelelő megválasztásával, persze nem nullára. "aki vesz egy roncsnak látszó motort, és rendbehozza" Ezzel az a baj, hogy vannak igen nehezen helyrehozható hibák. Ha a váz meg volt törve, ha a blokkba kalapáccsal ütötték be a csapágyat és eltört az öntvény, stb. Beletörődöm, hogy nem fogsz becsülni, akkor is inkább azt a példányt választom, amihez max. olajcsere miatt nyúltak hozzá. Van még ilyen csak ki kell várni. Mivel van ETZ-m, nem is egy, tudok motorozni, tudok várni.
sorszám: 27104 (94613)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 19:52:25)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 20:09:32
Nos, köszi a biztató szavakat. A váz rendben van, amennyire meg tudom állapítani. Szinteztem, méregettem. Kicserélem a motortartó lemezeket, majd meglátom mennyit változik a blokk állása. Én sem egy vagyonért vettem a gépet:) Viszont a blokk nagyon jó állapotban van. Kompresszió szuper, nem csörög. Egy 60 éves csávóé volt újkorától, ő megbecsülte. Majd eladta egy huszonéves srácnak, ő két évig amortizálta a gépet, és most rajtam a sor, hogy helyrepofozzam:)A fiatal srác tett rá sportpufit meg egy állítható speed kormányt(ha valakinek kell, adom). Én most szépen visszarakom gyári állapotra a gépet, amennyire lehetséges.
sorszám: 27103 (94612)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 19:41:24)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-11 20:03:43
"Te csak steril szinte tökéletes gépet veszel." Hehe, akkor nem is lenne ETZ-m. Azért próbálok minél jobb állapotút találni. Sajnos, nekem nem hobbim a szerelés, én motorozni szeretek, ill. muszáj is Pesten, mert nincs időm mások dugójára várni. Muszájból viszont mégiscsak magam szerelem, mivel a tökéletes szerelőt sem találták még fel, bár lehet hogy csak nem találkoztam még vele. Van itt ugye egy ellentmondás, ezt azzal oldom fel, hogy minél jobb állapotú gépeket keresek.
sorszám: 27102 (94611)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 19:18:54)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-11 19:52:25
ez a hozzászólás most akkor engem is érint? fél éve van nálam a motor,nem szándékozom eladni 3-4éven belül,a motor karakterisztikájára van építve a sportdob 3000fölött húz mint a barom, és megvan a gyári is,csak rendbe kell hoznom mert rozsdás és lyukas,és még egy kritérium a te általad felsorolt tulajok között voltál te is biztosan anno,én is most 20 vagyok,valamikor mindenkinek el kell kezdenie nem?Azt hogy előlre néhányan 16ˇos kereket tesznek fel,annak értelmét én se látom,de ha neki az esik jól akkor hát rajta.Mellesleg én becsülöm azt az embert,aki vesz egy roncsnak látszó motort, és rendbehozza,lehet hogy többe fog neki fájni mintha venne egy jobb állapotút, mondthatnak neki fűt,fát a motor állapotáról,de mivel ő magának csinálja meg tudja nagyon jól mi az amit már megcsinált,és mit kell még megcsinálnia ahhoz hogy kielégítse igényeit.

boldog névnapot,remélem nem sértettelek meg a véleményemmel
üdv:András
sorszám: 27101 (94610)
(előzmény: feri2360, 2008-05-11 18:13:21)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-11 19:41:24
hát ne haragudj.. kicsit szaggatatott a video,feltehetőleg a gépem nem volt épp a toppon:) ha mázlid van akkor csak a blokktartó lemez ment el,de attól tartok itt már a váz se az igazi,félre ne értsd, én a motoromat megvettem gombokért, kicsit menni is tudtam vele,aztán amikor beadta a kulcsot.nekiláttam feltámasztani és az utsó csavarig mindent kicseréltem,és olyan mint ha most vettem volna.A mostani állapothoz viszont vennem kellett egy másik vázat, mert kicsit megrogyott a lengővilla tengely perselye,amikor próbáltam kiütni a vázból,de a váz hamarabb megadta magát:D
amit így javaslok a felújítás közben,cseréld le az elektronikát kompletten az egyész kábelköteget,sok szenvedéstől megmenthet,nekem csodával határos módon vezeték cser után felment 14,4re a töltésem előttem meg már örültem mint a hülyegyerek hogy felment 12V fölé,úgy látszik ennyi volt az átmeneti ellenállásom.
sok sikert a felújításhoz!
sorszám: 27100 (94609)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 19:18:54)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 19:30:41
Ami még kimaradt: Névnapod alkalmából sok kellemes gurulást kívánok neked feri2360:)
sorszám: 27099 (94608)
(előzmény: feri2360, 2008-05-11 18:13:21)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 19:18:54
Tisztában voltam vele, hogy nem gyáru új ETZ-t veszek. Szórakozásképpen próbálom helyrepofozni. A hozzászólásaidból úgy látom, Te csak steril szinte tökéletes gépet veszel. Nincs ezzel semmi baj. Mindenki másképp csinálja:) Én szeretek a sírból visszahozni gépeket, számomra jó időtöltés. Tehát nekem kellemes szórakozás helyrehozni egy elgányolt gépet. Fikázni sem akarom az MZ-et, mivel semmi bajom vele, anno fiatalkoromban ezek voltak a csúcsgépek, még a haverok sem adták át egymásnak egy körre. Ezektől függetlenül a konstrukció olyan, amilyen. Itt csak azért kérek tanácsot, mert itt konkrétan MZ tulajok tudnak tanácsot adni. Ennyi. Széles utat mindenkinek.
sorszám: 27098 (94607)
(előzmény: feri2360, 2008-05-11 18:13:21)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-11 18:13:21
Hát kolléga, te nem leszel boldog az ETZ-vel. Kifogtál egy agyonbuherált példányt, nem tetszik a konstrukció, teljesen komolyan, él nélkül mondom, nem kéne erőltetni. Írj róla emlékbe egy fikázó ítéletet a totalbike-ra, aztán add el. Mellesleg nálam az olyasmik, mint 16-os kerék, sportkipufogó eleve kizáró ok, ahogy a 20 év körüli, a motort 1-2 évig használó tulaj is.
sorszám: 27097 (94605)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 16:55:01)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2008-05-11 17:21:53
hali, vidit nem tudtam megnézni, de szerintem ferde, jobbra. A TS-emmel az előző tulaj esett egy bazinagyot, a váz nem görbült mert az erősebb az ETZ vázánál, de nekem is totál elhajlott a blokktartó lemez. a cseréje megoldotta a gondot. Menni ettől függetlenül fog, ami károd származhat belőle, hogy így nem esek egy síkba a két fogaskerék, nagyobb terhelést kap az első meg a lánc is és hamarabb fog elkopni. Ja meg elkopik a kiskerék szimeringje, és a lánchoz ereszteni fogja az olajat.
sorszám: 27096 (94604)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 16:28:14)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-05-11 17:14:47
Nos... megnéztem a képeket és a videót is. Nem mondom rá, hogy normális, mivel nem vagyok egy MZ guru, de szerintem nincs ezzel baj, az Én MZ-ben és a szerelési videóban is szintén így áll a blokk. Mellesleg nem az a lényeg, hogy a blokk egyenesen álljon, hanem az, hogy a két lánckerék egy síkban fusson, ne legyen eltérés hosszirányban és ne is legyen "szögben" (nemtom másképp fogalmazni :D) csavarodva.
sorszám: 27095 (94603)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 16:55:01)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-05-11 17:03:21
Ha ennyire szarnak tartod az MZ-t,akkor minek vettél ilyet?
sorszám: 27094 (94602)
(előzmény: körvics, 2008-05-11 16:55:01)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 16:55:01
Bocs srácok, az előbb elcsesztem a videolinket. A helyes link:
http://upload.citromail.hu/dl/?tid=4f1c87572925ba32aede7f00ee4
sorszám: 27093 (94601)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-05-11 16:54:37
Hali!
Nem tudod véletlenül a bolt címét ahol 1900-ért van Mol dynamic full synt olaj? Én is ezt használom, de a 3500 kicsit necces érte (bár eddig még mindig megvettem).
sorszám: 27092 (94600)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-09 16:57:46)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-05-11 16:43:33
Ez a téma engem is érdekelne. Valaki vetemedett már arra, hogy ETZ-re Túraplexit tegyen?
sorszám: 27091 (94598)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-09 09:59:38)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 16:31:39
Szia Nfsman! Megnéztem a vidiket, most raktam fel kép és video linket, nézd meg a mocim. Ma délelőtt készítettem.
sorszám: 27090 (94597)
(előzmény: Nfsman, 2008-05-11 16:25:59)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-11 16:28:14
Nos, fiúk, itt vannak a linkek a fotókhoz. Ma lefényképeztem a blokkot a vázban. Készítettem egy videót is, aki nem sajnálja az időt rá töltse le és skubizza. Nem veszélyes, 24 Mb. Röviden a kérdések: Normálisan áll ez a blokk a vázban, vagy vetemedve van a motortartó lemez? A tegnapi váztémához kapcsolódik a video, töltsétek le és nézzétek meg. Várom a véleményeket a blokk helyzetéről elsősorban, másodsorban bármiről.
képek:
http://kepfeltoltes.hu/080511/ferdemz1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080511/ferdemz2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/080511/ferdemz3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
video:
http://upload.citromail.hu/dl/?tid=4f1c87572925ba32aede7
sorszám: 27089 (94596)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 20:00:30)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-05-11 16:25:59
Hello körvics! :D bocsi, elfelejtettem, hogy nem itt vannak a videók, de Keri már javított :) Ha megnézted a videót írd már le légyszi, hogy a tiéd is olyan-e. Előre is kösz.
sorszám: 27088 (94595)
(előzmény: körvics, 2008-05-10 22:00:20)

 
 
lyukaskéz
válasz erre | email2008-05-11 13:29:03
Hali!

No megnéztem a pincében: van egy 125-ös régi tpusúm meg egy 250-es régi tipusum, és üres hosszra tökugyanaz mindkettő. Különbséget annyit láttam, hogy a 250nek a saárvédőjén hosszabbak a pálcák (merugye abba 18-as kerék megy). Szóval elvileg bele lehet tenni midnkettőt. A könyvben sem találtam semmilyen utalást arra vonatkoóan, hogy a 77 előtti 125-250 villák rugótja különbözne egymásól. Talán érdemes megkérdezni bambit, neki van ETS-e vagy ES-e nem emlékszem pntosan, de lehet h ő tudja a választ.
sorszám: 27087 (94590)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-07 16:50:00)

 
 
viktor333
válasz erre | email2008-05-11 10:17:30
köszönöm a segítséget
megpróbálom
hello
sorszám: 27086 (94584)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-05-11 09:32:33
bambinak volt
sorszám: 27085 (94582)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 22:44:39)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-11 00:16:41
üvegszálas műgyantával gondoltam,de egyenlőre még le kell gyártanom az öntőmintát,aztán a ha jól sikerül akkor csinálok róla cikket,persze csak ha van iránta érdeklődés,mert fölöslegesen nem akarok gépelni oldalakat,vázolva néhány mondatba meg igen hülyén nézne ki:D
sorszám: 27084 (94581)
(előzmény: Keri, 2008-05-10 23:10:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 23:10:27
Szerintem ilyet még nem nagyon csinált más. Kísérletezd ki és írj cikket róla :)

Burkolatot miből gondoltad és hogyan?
sorszám: 27083 (94580)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 22:59:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 23:07:18
nem, dehogy, az régebbi történet, nekem csak brutál villamerevítőm van :)
sorszám: 27082 (94579)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 22:44:39)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-10 22:59:31
a villamerevítőn én is gondolkoztam,bár nem járok vele semmilyen versenyre,de szeretném megvédeni a telómat, hogy ne menjen tönkre,érdemes? megóvja a telómat?mert ha nem akkor nem foglalkozok vele annyit.A másik ilyen dolog,hogy majd szerkesztek rá egy vízbontót,ami csinál nekem hidrogént meg oxigént,ezt be is vezetném a karbiba,de nem szeretném hogy egy kávésdoboz kifigyeljen a blokk fölül.Ha ráteszek a motorra egy egyedileg elkészitett burkoló idomot,amin elhelyeztem néhány szellőzőt,főleg előre egy V alakút, hogy rendesen kapjon levegőt a henger,de félek tőle hogy nagyon elkezd majd melegedni,ezért kérdem a véleményed.kartonból csináltam már egy mintát,de addig nem akarok semmit se csinálni amíg nem kapok egy olya választ ami után el tudom dönteni hogy megcsináljam-e.Pár haveromat megkérdeztem és ott megoszlott a vélemény.
sorszám: 27081 (94578)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 22:44:39)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-10 22:44:39
na hátakkor nem hiába pofázok én,ha olyanra tervezték akkor meg utcára jó,aki meg merevebbet akar,...az építsen.
Kéri neked volt a delta boxos etz-d?
sorszám: 27080 (94577)
(előzmény: Keri, 2008-05-10 21:19:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-10 22:41:56
húha:D
ez egy állat,de nagyon jól néz ki,csak kicsi a tank,meg nekem azért hiányzik onnan az ülés,egyébként tetszik:-)
sorszám: 27079 (94576)
(előzmény: Forrest, 2008-05-10 22:27:37)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-05-10 22:27:37
Üdv,
találtam egy szépen átépített ETZ-t, gondoltam megoszom veletek:

http://www.kepesmotor.hu/mz/i?p=57384&c=3351&o=pa#p
sorszám: 27078 (94575)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 22:17:28
Az MZ klub oldalán van fent, itt oldalt a linkek között megtalálod.

Az MZ futómű hibái. Leginkább az, hogy gyenge, ezért csavarodik a villa. Ezen segít a villamerevítő, de az igazi egy erősebb teló lenne.
A csillapításával sem vagyok megelégedve, a szelepeléssel lehetne játszani, de ahoz nem nyúlhatok a verseny előírások miatt.
Aztán a kerékabroncs is vacak. Gyárilag van benne ütés, durva kiegyensúlyozatlanság a vadi új alufelniben, és könnyen deformálódik, emiatt kanyarban vagy fékezéskor elpattoghat.
A hátsó felfüggesztés sem elég merev.
Hátsó teló gyenge. Jawa telóval és acél perselyel már egész jó.

Mondjuk az is igaz hogy ezek a szempontok csak sportos vezetés mellet számítanak, normál utcai motorozásnál engem nem érdekelnek.
sorszám: 27077 (94574)
(előzmény: körvics, 2008-05-10 22:00:20)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-05-10 22:04:32
most értem haza egy találkozóról és a mociban elent a gyertyamenet.úgy kifúj mint az atom.rettent nehezen gyuladt be de hazahozott,ez az MZ.nem hagyhat ott csak úgy.:)
majd a napokban kap másik fejet.
de még szerencse hogy kb3 km re voltam ithonról amikor ez megtörtént és nem kellet kínozni szegényt sokáig.
sorszám: 27076 (94573)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-10 22:00:20
Még valami, hol találom a szerelési videokat itt az oldalon? Igen béna lehetek, mert nem leltem meg eddig:)
sorszám: 27075 (94572)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-10 21:54:12
A futóművel mi a gond az ETZ-nél? Ha pár szóval leírnád, örülnék.
sorszám: 27074 (94571)
(előzmény: Keri, 2008-05-10 21:38:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 21:51:34
Váz, villa csavarodáshoz.
Nekem el volt csavarodva a lengővillám az oldaltámasztól, és Bambi azt mondta ez törvényszerü. Nem hinnem hogy simán a letámasztástól, de azért gondoljunk csak bele, nem mindig olyan finoman eresztjük le oldaltámaszta mint amikor alatta van a kezünk :) meg van hogy nyitvamarad és leakad, felborul a motor, mert elsülyedt a láb. Szóval nem tesz jót ha ott van.

Viszont ha nem mondja Bambi hogy el van csavarodva, soha nem vettem volna észre :)
sorszám: 27073 (94570)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 21:46:54
Nembaj, én is nézem hogy milyen betüket ütök le néha :) Biztos front van :)
sorszám: 27072 (94569)
(előzmény: ETZmotoros, 2008-05-10 21:30:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 21:38:09
Békevan, nem fikáz téged senki :)
Szerintem csak értelmes vitát folytatunk egy minket érdeklő kérdésről a 2006-os születésü emberke pedig csak szeretni hülyézni az embereket, ne foglalkozz vele.

Feri viszont jó dolgokat ír, rá érdemes figyelni.

A csavarodó váznak is megvan a maga előnye egy erős gépen is. Rossz minéségü utakon jobb az úttartása. Természetesen a csavarodás mértékét tervezik, mert azért rágógumin nem jó motorozni :)

Jelenleg ott tart a technika, hogy nem merev vázat kunszt csinálni, hanem megfelelő módon csavarodót.

Pl a Mans Islandi versenyen nem sok aluvázas motort látsz. pedig a legkisebb súlyt és legnagyobb merevséget azzal lehet elérni.

A térhálós acélváz is ezért jó.
Természetesen ezek a modern vázak merevebbek mint az ETZ, de ehez nagyon jó futóművek is tartoznak.
sorszám: 27071 (94568)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 18:34:58)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2008-05-10 21:30:36
Na még egyszer!!! :-)
Keresem Zápkörte kollégát vásárlás miatt.....
Zoltán
sorszám: 27070 (94567)

 
 
ETZmotoros
válasz erre | email2008-05-10 21:29:23
Keres Zápkörte kollédát vásárlás ügyben...
Zoltán
sorszám: 27069 (94566)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 21:27:25
de itt a motor is tartó ellem, nem?
Az MZ-n meg komoly munkával függetlenítették a blokkot a váztól.

Egyébként régebbi Yamahákban, Hondákban is láttam híd vázat, szóval nyílván nem hülyeség.
sorszám: 27068 (94565)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 17:21:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 21:22:30
én meg azt hogy KETTŐ!
sorszám: 27067 (94564)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 16:36:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-10 21:19:48
Ez igaz :D
Amikor felraktam a villamerevítőt kapásból eltaknyoltam az első gyorsabb kanyarban, mert túl merev lett :)
PErsze nem baj ha merevebb, mert idegesítő ahogy csavarodik a villa, de meg kellet tanulni a használatát.
sorszám: 27066 (94563)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-10 11:56:20)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu