hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

WALKER !
válasz erre | email2008-05-13 15:53:10
hali

még mindig a 251-es tanksapka tömítésével szopok...
valami ideiglenes megoldást keresek hogy ne folyon ki a benzin melette amíg nem hozza meg a mofaker... hétvégén megyek egy motoros találkozóra és nem szeretném hogy ott folydogáljon a benzin meg útközbe meg mindenhol...

segitségeket és ötleteket előre is köszönöm
sorszám: 27165 (94730)

 
 
Sanders
válasz erre | email2008-05-13 14:08:15
Üdv' próbáld meg 3.25ös gumival, sokat fog javulni a helyzet.S
sorszám: 27164 (94729)
(előzmény: mz250, 2008-05-12 23:14:18)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-13 14:01:23
Keri, raktam fel képeket az állítható speed kormányról ahogy ígértem.

http://kepfeltoltes.hu/view/080513/verkor1_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080513/verkor2_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080513/verkor3_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080513/verkor4_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/080513/verkor5_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Ha komolyan érdekel, akkor a tiéd, ha nem, akkor akinek kell adom. Somogy megyében van a cucc, postázom is, ha fizeted a postaköltséget.
sorszám: 27163 (94728)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-05-13 13:22:16
Riga. :DDD
sorszám: 27162 (94727)
(előzmény: Keri, 2008-05-13 13:05:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-13 13:05:42
kézi váltó? :D
sorszám: 27161 (94726)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-13 12:44:01)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-13 12:44:01
ez a hozzáállás tetszik:)
még nem vezettem japán gépet,csak az új 1000es mz-hez volt szerencsém egy kis körre,1.esben olyan mint az 125ösöm 4.esbe,szép hangja van és a futóműve is precíz,de mindezek ellenére jobban szeretem a motoromat,ez egy külön élet,és már a kocsiba se ülök,csak ha nagyon muszály,bár most gipszelt lábbal elég nehéz lenne motorozni.főleg váltani:-)
sorszám: 27160 (94724)
(előzmény: körvics, 2008-05-13 10:33:50)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-13 11:11:47
Ha elintézi a megígért papírdolgokat, akkor nyugodtan megveheted a gépet. Mivel akkor tényleg rendezett papírokkal veszed meg. Ha nem rendezi a hiányosságokat a tulaj, akkor el kell felejteni, és másik moci utén kell nézni.
sorszám: 27159 (94722)
(előzmény: LG TS, 2008-05-13 10:19:14)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-13 10:33:50
Bocsi, ez nem MZ-es fórum? Csak 1 kicsit piszkálódok, és azt sem rosszindulatból, csak ma még nem voltam itt:) Tulajdonképpen biztosan sokan vannak itt, akik kényszerből MZ-eznek, és amint lehetőségük lesz rá, felpattannak egy japán vagy más nyugati gépre. Nincs ezzel semmi gond, kívánom mindenkinek, szerezze meg álmai motorját. Viszont én több japán és nyugati gép után tértem vissza az MZ-hez. Tehát nekem nem ugródeszka ez a motor, hanem teljesértékü gépezet. Régóta van jogsim kétkerékre, pontosan 33 éve. Sok-sok km-t tettem meg motorral az év minden szakában. Hajtottam a babettától kezdve a gixer-ig sokféle gépet. Kocsiból volt szerencsém vezetni ferrarit is. Mindezek ellenére(vagy pont ezek miatt) meg tudom becsülni a régi szoci gépeket is. Én még azok közé tartozom, aki egy babettával is fülig érő szájjal tud gurulgatni. Mia mondanivalója ennek a hozzászólásnak? Semmi, csak úgy írtam. Napfényt, széles utat és normális autósokat mindenkinek:)
sorszám: 27158 (94708)
(előzmény: LG TS, 2008-05-13 09:57:20)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-05-13 10:19:14
Kérdéssel fordulok hozzátok!
Megnéztünk tegnap egy 250es ETZ-t. A motorral magával nem lenne baj, de a tulaj és a papírok... Szóval úgy lett meghirdetve, hogy rendezett papírokkal, műszakival stb. Ehhez képest erre az évre még nem fizetett biztosítást("nem jött meg a csekk"- na persze), és a gépjárműadót sem fizette be az évre. Viszont ami a nagyobb probléma szerintem, hogy bár a rendszámom van érvényesítő matrica, ami 2008/10hóig szól, de a forgalmiban nincs se beleírva, se lepecsételve, hogy mikor műszakizott és meddig érvényes. Vélemények??
Ez vajon pótolható, mármint ha tényleg leműszakizott két éve egyáltalán, akkor utólag bevésik a forgalmiba, a KFnél, vagy a vizsgahelyen?? Vagy ez már túl gyanús és kerestessek rá rendszám alapján a motorra?? A tulaj megígérte, hogy még a héten elintézi mind3 dolgot(bizti,adó,műszaki bejegyzés).
Szerintetek ezek után érdemes még vele foglakozni??
Nem akarok nagyot szo*ni, az első saját motorommal...
sorszám: 27157 (94704)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-05-13 09:57:20
Szerintem a CBF 500as nagyon korrekt gép az áráért. Én egy ilyennel csinálom most a rutint a nagy A. kategóriához.
sorszám: 27156 (94703)
(előzmény: feri2360, 2008-05-12 04:31:14)

 
 
osztro
válasz erre | email2008-05-13 07:38:49
http://www.hasznaltauto.hu/2080308_mz_etz_1987
sorszám: 27155 (94699)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-05-12 23:14:18
ma vettem egy agyonbuherált es 175/2est.a váz ismerhető csak fel meg a levegőszűrő doboza.az első teló ts150é (régebbi tipus)sajnos kormány nincs benne pedig az igazán kellene.a dugó megvolt szorulva ilyen oknál fogva 20euróért megszbadult tőle a volt gazda.én alkatrésznek vásároltam így belementem a bizniszbe.miko9r hazahoztam megpróbáltam, csinállni valamit a megsdzorult dugóval és sikerült.nem gondoltam hogy ilyen jó állapotban van a motor.átvizsgáltam a karbit is (26N1-1)még nagyon is használható.holnap megpróbálom beindítani.remélem sikerül.de a blokk alkatrésznek nagyszerű
más téma:
nagyon macerás egy régebbi TS telót totál szétkapni?
az 250 es trophym elég érzékeny első villával van megáldva.néha elkezd rángatni(meginog)igaz 3,50*16os a gumi rajta.néztem a felnit is de nem az.vajon mi lehet a gond?túl széles a gumi rajta?
sorszám: 27154 (94697)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-12 23:06:22
tudom hogy vannak fentartási költségk,de pl egy autónál a váltó le és feltét az kb 4 óra,azaz 24 ropi ha nálad számolom is csak 24ből jövök ki nem 70-80ezer ft-ból
egy komplett kuplung szett ára is erősen tipusfüggő,de a golfra is 70ret mondtak amire a szett megvan 20ból.de ezeknél több dolgon fel vagyok háborodva, és ha ezeket leirnám mi minden ellen lázadok,akkor betelne a szocimotoros szervere:D kezdve a villanyszámlák,élelmiszer,benzin,maga az élet, miért ilyen rohadt drága???
sorszám: 27153 (94692)
(előzmény: Matya, 2008-05-12 22:47:51)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-05-12 22:53:34
1000ft-ért van ha megfelel.
sorszám: 27152 (94691)
(előzmény: Skodry, 2008-05-12 17:24:47)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-05-12 22:47:51
lehet...csakhogy a 3-400 Ft zsebbe megy a rezsióradíjban meg benne van a műhely fenntartási költsége is.....halálra nem keresi magát az ember a 6000-rel sem....nekem speciel a 6000Ft-ból 900Ft jut óránként....és attól sem megyek a falnak azért....
sorszám: 27151 (94690)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-12 22:21:00)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-12 22:21:00
autószervizben vagyok gyakornok,és akkor is soknak itélem meg,ha pl egy minimálbéreshez hasonlitom aki gájázik 12órában, annak kb 3-400ft-os óradíjához képest.
sorszám: 27150 (94685)
(előzmény: Matya, 2008-05-12 21:42:00)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-05-12 21:53:31
köszi szépen!
sorszám: 27149 (94684)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-12 21:09:24)

 
 
Matya
válasz erre | email2008-05-12 21:42:00
3000 Ft/óra??? hol élsz te??? :) a 6000/óra sem kiugró rezsióradíj....
sorszám: 27148 (94683)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-12 21:30:31)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-12 21:32:14
jsv:"MIÉRT cipeljem hozzájuk"
sorszám: 27147 (94682)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-12 21:30:31)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-12 21:30:31
úgy látom még mindig nem fogod fel!
én itt arra gondoltam hogy aki tanul a hibájából az legközelebb emlékezni fog arra és nem fogja azt elkövetni újra,azt hogy te tényleg csak "gyári" motorokkal foglalkozol,az a te dolgod,de ugyan már,ha valaki olyan csóró mint én, hadd ne vigyem már el motorszervízba,ahol 3000es óradíjjal dolgoznak.Majd én szépen megcsinálom magamnak,ha kész lesz, átviszem hozzád, bár szerintem nem fog tetszeni, mert nem gyári megszakítós a gyujtása,és nem eredeti a színe,és már csakazért se fogom abbahagyni a vitát,mert az előbb leoltottál a 14 éves koromba elkövetett baromságom miatt. vegyél nyugodtan hondát,menjél motorozni,itt vannak olyan emberek is akik szeretnek kicsit foglalkozni a motorjaikkal is.Mellesleg ma szét kellett szednem egy ford escort RS 2000es kabriót, mert a mélyen tisztelet előző vadbarom gányolt munkátt végzett.Láttam a számlát,tény és való,130000volt csak az alkatrész a motorhoz,de alapvető dolgok nem voltak megcsinálva rajta mint pl:főtengely köszörülés, sikló csapágyak cseréje,és a fúrást is elbaszta,mivel az 1. henger túlmérete +1es volt,a többi meg +2es.A legtetejébe még rájött az hogy az új gyűrűk, mivel széttört az olajpumpa,megizzadtak, és kitágultak,amikor kivettem a dugókat,karokat,egész egyszerűen leesett kissebb mozgatás után a gyűrű,a lehúzó meg ráfeszült a dugóra,70 km alatt beadta a kulcsot a kocsi,(megvétel előtt kipróbálta a srác)300000ft benne van a motorba és szart sem ér.Most akkor én is rendeljek egy 2.0ás blokkot a fordtól?
Ha már profikban se lehet megbizni,akkor MIÉRT ciprljrm hozzájuk,ha ugyanúgy el tudják rontani mintha én csinálnám??
innentől kezdve részemről a vita lezárva
sorszám: 27146 (94681)
(előzmény: feri2360, 2008-05-12 04:54:35)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-12 21:29:56
Itt a menü részben a szerviz fejezetben van egy cikk a hátsó rugóstag szereléséről.Esetleg ha még nem láttad hátha segit valamit.
sorszám: 27145 (94680)
(előzmény: DaNi9202, 2008-05-12 20:43:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-12 21:09:24
ha nagyon be van rohadva,akkor fékolaj,és gázzal való melegítés de ne túl intenzíven, mert meglágyulhat a váz alsó része,ha végképp nem megy akkor sajnos vázat kell cserélned,mert roncsolás nélkül kevés az esélye hogy kijö
sorszám: 27144 (94679)
(előzmény: bazsi, 2008-05-12 12:07:14)

 
 
DaNi9202
válasz erre | email2008-05-12 20:43:18
üdv márkatársak kisebb problémábaütköztem. A hátsó teleszkópban kilettek cserélve a szimreingek és az olaj utána lett töltve ahogy kell. Amikor viszont lenyomom és felhuzom akkor a szimering körül jön föl az olaj:S. A szimreing mérte pedig 100% hogy jó. Valaki nem tudja mi lehet a probléma?
sorszám: 27143 (94678)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-12 19:32:44
Olyan mintha a hengerfej csapkolódna vagy nem is tudom mihez hasonlitsam :) A mai próbakör alatt elhalkult valamennyire a hang, de azért ez mégsem normális dolog,hogy szépen mész vele 50-60nal lakott területen belül,minimális gázzal,aztán derült égből a villámcsapás szindrómával elkezd zörögni... :S:S:(
sorszám: 27142 (94672)
(előzmény: Devil87, 2008-05-12 19:19:53)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-12 19:19:53
Szerintem a hengerfelől jön. Minden fordulaton lehet hallani, fordulat növekedésével arányosan gyorsul a "kerepelés" is.
sorszám: 27141 (94671)
(előzmény: Keri, 2008-05-12 18:06:04)

 
 
fejes
válasz erre | email2008-05-12 18:29:16
kérlek látogass el honlapomra!
Az Mz alkatrészek ha kellenek mondj árat megegyezünk!Simson alkatrész csere!
www.fejesm.mindenkilapja.hu
sorszám: 27140 (94666)

 
 
batorit
válasz erre | email2008-05-12 18:27:40
Köszönöm szépen a gyors szaksrűzerü választ nekilátok Szervusztok
sorszám: 27139 (94665)
(előzmény: Keri, 2008-05-12 18:03:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-12 18:06:04
csak egy fordulaton?
És biztos a henger felől jön? Nem a kipufogó ér hozzá valamihez? Ha a tankot felfogató gumibakok szétmennek az is elég furcsa hangot tud kiadni.
sorszám: 27138 (94663)
(előzmény: Devil87, 2008-05-12 17:04:23)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-12 18:03:54
kicsavarni, a bowden feszítőt egyben, csavarhúzóval megforgatni a dugatyút, majd egy alkalmas facsavart belehajtani a résbe és kihúzni. Nekem legalább is ennyi volt, de ha nagyon be van szorulva akkor csak óvatosan, mert nem túl erős.
sorszám: 27137 (94662)
(előzmény: batorit, 2008-05-12 17:08:17)

 
 
Skodry
válasz erre | email2008-05-12 17:24:47
link:http://images.netbag.hu/20080512/09475724041.JPG

PLease help!!! egy dekni kellene etz 125 re!!! Képen látható a probléma....
előre is thx
sorszám: 27136 (94661)
(előzmény: batorit, 2008-05-12 17:08:17)

 
 
batorit
válasz erre | email2008-05-12 17:08:17
Szervusztok!
Segítség kellene. Beragadt a szivató dugattyu lehet vele valamit kezdeni ETZ
sorszám: 27135 (94659)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-12 17:04:23
Üdv MZ-sek!

Megint bosszankodom az ETZ-m miatt!
Úgy körülbelül 50-60as tempó közben hirtelen elkezdett kereplő hangot adni a blokk :S Megálltam vele,leállitottam. Megnéztem a berugókart,azt hittem az mászott lejjeb és az adott ki hangot. Berugtam a gépet, de még mindig jött a hang. Rápillantottam a hengerre,hátha kifuj, meglazult a hfej,stb de nem. Ma elövettem és inditás elött ellenőriztem a hfej csavarokat,de nem voltak meglazulva. Mentem vele egy karikát, a hang mostmár elhalkult mire hazaértem. 1 picit mintha lomhább lenne a gép,de lehet csak én képzelem be...
Kérdés: mi lehet(ett) ez a hang???
sorszám: 27134 (94658)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-12 17:01:41
na lemaradtam, már elmondták :)
sorszám: 27133 (94657)
(előzmény: Keri, 2008-05-12 17:01:09)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-12 17:01:09
pár kiló csavar, meg szögek bele és rázogatni nagyon sokat, majd kimosni

ha van betonkeverő a közelben akkor rongyba betekerni, és belerakni a beton keverőbe, úgy nem olyan fárasztó
sorszám: 27132 (94656)
(előzmény: körvics, 2008-05-12 15:23:34)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-05-12 16:44:03
ja és ezt forró víz Na3PO4(trisó) oldatával bolondítottam.
Ja igen és jól meg fogsz izzandni mire végzel.
sorszám: 27131 (94655)
(előzmény: tams9, 2008-05-12 16:41:14)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-05-12 16:41:14
Csatlakozok az előttem szólóhoz, azzal a különbséggel, hogy én csavatokat kemény éles aprított köveket tettem bele. a rozsdásodást nem lassítja úgy mint modjuk a festék vagy egyéb, csak legalább nem dugítja el a benzincsapot.
sorszám: 27130 (94654)
(előzmény: körvics, 2008-05-12 15:23:34)

 
 
KisP
válasz erre | email2008-05-12 16:11:40
Én anno egy rom TS restaurálásánál apám tanácsára a sódert próbáltam...van vele kis meló de használ :)
Biztos van már értelmesebb szer is.

sorszám: 27129 (94652)
(előzmény: körvics, 2008-05-12 15:23:34)

 
 
viktor333
válasz erre | email2008-05-12 15:51:31
hello mindenkinek eladó egy etz 125 motor . télleg nagyon jó gyári állapotban reális áron! ha érdekel valakit hívjon 06304053233
sorszám: 27128 (94651)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-12 15:23:34
Fiúk, üzemanyagtank belső rozsdátlanítására valakinek bevált megoldása van? Most találkoztam először olyan tankkal(nem harckocsi:), melyet vagy el kell dobni, vagy rozsdátlanítani kell. Ötlet? Valaki?
sorszám: 27127 (94649)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-05-12 12:07:14
Hello! Olvastam, hogy neked sem jött ki a lengőkar tengelye a kis ETZ-ből. Kérdésem az lenne, hogy hogy sikerült kiszedni???
Nekem is van egy 150es ETZ, de az is be van rohadva, hála az előző tulajnak.
sorszám: 27126 (94645)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 22:06:23)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-12 08:57:10
De, bocs hogy írni mertem a fórumodba, ígérem többé nem fordul elő.
sorszám: 27125 (94641)
(előzmény: Keri, 2008-05-12 08:41:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-12 08:42:19
bocs, kérdőjel lemaradt
sorszám: 27124 (94640)
(előzmény: Keri, 2008-05-12 08:41:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-12 08:41:11
Feri, nem lenne okos dolog megőrizni agkori bölcsességed nimbuszát azzal, hogy nem folytatod ezt a vitát ;-)
sorszám: 27123 (94639)
(előzmény: feri2360, 2008-05-12 04:54:35)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-12 04:54:35
Még csak annyit, hogy köszönöm, hogy leírtad a 14 éves korodban milyen baklövéseket követtél el. Abszolút megerősítve érzem magam a véleményemben. Hozzájárulsz ahhoz, hogy a további hasonló irományaimban, mint elrettentő példát felhasználjam? Ígérem odateszem a ((c) intravénás_benzinfaló) megjegyzést. Ez a tanulás dolog pedig úgy lenne korrekt, ha a félresikerült szerelések után megpróbálják helyrehozni, majd évekig használják a gépet, tökéletesítik a tudásukat, szívnak vele jó sokat, elszórják rá a zsebpénzt, majd 5-10 év után, amikor már profik, restaurálják, úgy adják el. A gyakorlat viszont az, hogy a szétcseszett gépeket összetákolják annyira, hogy eladásig maradjon egyben, utána meg szívjon vele más.
sorszám: 27122 (94638)
(előzmény: feri2360, 2008-05-12 04:31:14)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-05-12 04:31:14
"ez benne van a pakliban,de nem biztos hogy az a 8literes fogyasztás szerelési hiba" "hogy elég ha nem tarja karban a motorját a gazdája" Nem olvastad el figyelmesen, amit írtam, vagy nem érted. Az illető kifejezetten büszke volt a szaktudására, tanácsokat osztogatott, pénzért szerelt. Tőle nem fogadható el, hogy 8 literes fogyasztású gépet varázsoljon. "hhez hasonló országos baklövést bármelyik kezdő elkövethet,hisz ebből tanul" OK, tanuljon, de miért én fizessem meg a tanulópénzt? Nekem az a gép már nem kell. "aki beleveri a blokkba a csapágyat, annak elmentek otthon" Nem világos, miért adsz szerelési tanácsokat. A baj ott kezdődik, hogy az önjelölt sufniszerelők 90%-a nem olvas el semmit szerelés előtt, se szervizkönyvet, se a tanácsaidat, se semmit. A berohadt tengely és az szétvert öntvény közé pedig ne tegyünk már egyenlőségjelet. Sajnos nekem még a profi szervizekkel és szerelőkkel (autó) is kifejezetten rossz tapasztalataim vannak, a házi szerelők produkcióitól pedig irtózom. Ez van. Ha lehetne kapni újan ETZ-t, azt vennék. Fiatalkoromban vettem is újat, még a kötelező szervizre sem vittem el, hogy ne nyúljon hozzá más. Én végeztem el minden karbantartást, nem is volt soha semmi baja. Ismerősnek adtam el (1000x megbántam, dehát a családi nyomás...), végig tudtam a sorsáról, 13 év után visszakerült hozzám. Bontatlan blokk, gumikat kivéve minden eredeti rajta, összes elektromos cucc is, még az indexburák, fényezés is. Átnézés, olajcsere, zsírzás, fékfelújítás, lánccsere, vizsga, motorozás. Ennyi. 22 éves, 33 ezer van benne és tökéletesen üzembiztos. A vezetékelésében egy forrasztás, egy saru sincs, ami ne gyári lenne, szigetelőszalagot nem látott. Nem baj, ha nem cserélem el egy 5-10 ifjú tulaj által szétcseszett példányra? Jövő szezonra be volt tervezve egy CBF 500 (na persze az ETZ-k maradnak, városban azokat használom továbbra is). Sajnos leállt a gyártás, az utolsó új példányokat mostanában adják el. Jövőre már csak használtat vehetek, de nem fogok. Ha nem lesz injektoros változat 2009-re (a karbis nem felel meg a mostani euro-3 előírásnak), akkor majd veszek valami mást. Csak azért írom le, hogy értsd, mi a felfogásom. De nincs semmi gond, én megértem és elfogadom, hogy ti szerelni szerettek. Én meg nem.
sorszám: 27121 (94637)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 22:06:23)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-11 23:56:20
hát gyári matricát nem fogsz találni,az biztos,de néhány hozzászólással lejjebb irta rebel56 a pécsi bolt számát,ha fém felirat kell akkor kérdezd meg őket telefonon.egyébiránt bonókat tudok javasolni.Ha a mofakernek a pesti boltjába jársz akkor tudod hol van a nagykőrösi úton a motor bontó? ahol ki van irva hogy nyugati motorok adása-vétele oda menj be, ott biztosan találsz ilyen holmit,és ég sok más is van ott,tiszta mz bánya,csak nyitott szemmel kell járni.
sorszám: 27120 (94635)
(előzmény: DaNi9202, 2008-05-11 22:10:59)

 
 
DaNi9202
válasz erre | email2008-05-11 22:10:59
mofaker a tőrzshelyem:D na jó nem ha lehet a gyári alaktrészt használom fel:).
sorszám: 27119 (94634)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 20:54:35)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-11 22:06:23
ez benne van a pakliban,de nem biztos hogy az a 8literes fogyasztás szerelési hiba,lehet kopott karbi,esetleg tűszelep hiba és folyik a benzin kifele,tömitettlenség miatt falsot szív,rossz gyujtás esetén elégtelen égés miatt,...ezer baja lehet.namost visszatérve a romettemre,először amikor nem akart elindulni rögtön leszedtem a hengert pedig nem ott kellett volna kezdenem(14éves voltam),de ezt csak most így utólag hogy autószerelőnek tanulok tudom belátni,és amikor raktam vissza a hengert,nem tudtam miért ne megy vissza a helyére.ehhez hasonló országos baklövést bármelyik kezdő elkövethet,hisz ebből tanul,bár a korábbi megjegyzésedre reagálnám hogy aki beleveri a blokkba a csapágyat, annak elmentek otthon,sok szenvedés, és egyszerűbb\kíméletesebb ha felteszi a rezsóra a blokkfeleket, felmelegíti, és a szobameleg csapágyak csak úgy bcsusszannak,najó kicsit finoman kell kocogtatni,de azért könnyebb egy felmelegített darabbal dolgozni, mert az alu hőtágulása nagyobb mint az acélé.Az meg hogy te szívsz valamivel,nem kell ahhoz hogy szereljenek valamit a motorodon amit később megvettél,elég az is ha csak nem tartják karban.Amit írtam körvicsnek a lengőkar tengelyemmel kapcsolatban,annak az volt az előzménye hogy el volt törve a jobb oldali motortartóm,ezt akartam kicserélni,nos ehhez szét kell szedni a lengőkart ki, tengelyt ki és utána lehet cserélni a lemezeket,de a tengely nem jött ki,mivel az előző tulaj nem kente legalább évente egyszer a tengelyt zsírral ahogy a könyv is írja,ezért berohadt a tengely.Ezzel a rövid kis monológgal arra akartam kilyukadni hogy elég ha nem tarja karban a motorját a gazdája, és máris megvannak a problémák amik később ki is jönnek.
sorszám: 27118 (94633)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 20:50:33)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-11 21:48:40
tényleg lehetett kapni? én többször kuttatam utána a neten,de nem jártam sikerrel.ezt a számot megjegyzem,de nem nekem kellett,én már lekrómoztattam:D
a daninak kellett,azért köszi
üdv:András
sorszám: 27117 (94631)
(előzmény: rebel56, 2008-05-11 21:35:26)

 
 
rebel56
válasz erre | email2008-05-11 21:35:26
A tankon levő betűket két éve még lehetett kapni, a pécsi Kiki motorosboltban kb. 200 Ft/db áron vettem. Egy telefont megér, hátha: 72/314-866
sorszám: 27116 (94630)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 20:54:35)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu