:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
köszi szépen!
sorszám: 27149 (94684)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-12 21:09:24)
3000 Ft/óra??? hol élsz te??? :) a 6000/óra sem kiugró rezsióradíj....
sorszám: 27148 (94683)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-12 21:30:31)
jsv:"MIÉRT cipeljem hozzájuk"
sorszám: 27147 (94682)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-12 21:30:31)
úgy látom még mindig nem fogod fel!
én itt arra gondoltam hogy aki tanul a hibájából az legközelebb emlékezni fog arra és nem fogja azt elkövetni újra,azt hogy te tényleg csak "gyári" motorokkal foglalkozol,az a te dolgod,de ugyan már,ha valaki olyan csóró mint én, hadd ne vigyem már el motorszervízba,ahol 3000es óradíjjal dolgoznak.Majd én szépen megcsinálom magamnak,ha kész lesz, átviszem hozzád, bár szerintem nem fog tetszeni, mert nem gyári megszakítós a gyujtása,és nem eredeti a színe,és már csakazért se fogom abbahagyni a vitát,mert az előbb leoltottál a 14 éves koromba elkövetett baromságom miatt. vegyél nyugodtan hondát,menjél motorozni,itt vannak olyan emberek is akik szeretnek kicsit foglalkozni a motorjaikkal is.Mellesleg ma szét kellett szednem egy ford escort RS 2000es kabriót, mert a mélyen tisztelet előző vadbarom gányolt munkátt végzett.Láttam a számlát,tény és való,130000volt csak az alkatrész a motorhoz,de alapvető dolgok nem voltak megcsinálva rajta mint pl:főtengely köszörülés, sikló csapágyak cseréje,és a fúrást is elbaszta,mivel az 1. henger túlmérete +1es volt,a többi meg +2es.A legtetejébe még rájött az hogy az új gyűrűk, mivel széttört az olajpumpa,megizzadtak, és kitágultak,amikor kivettem a dugókat,karokat,egész egyszerűen leesett kissebb mozgatás után a gyűrű,a lehúzó meg ráfeszült a dugóra,70 km alatt beadta a kulcsot a kocsi,(megvétel előtt kipróbálta a srác)300000ft benne van a motorba és szart sem ér.Most akkor én is rendeljek egy 2.0ás blokkot a fordtól?
Ha már profikban se lehet megbizni,akkor MIÉRT ciprljrm hozzájuk,ha ugyanúgy el tudják rontani mintha én csinálnám??
innentől kezdve részemről a vita lezárva
Itt a menü részben a szerviz fejezetben van egy cikk a hátsó rugóstag szereléséről.Esetleg ha még nem láttad hátha segit valamit.
ha nagyon be van rohadva,akkor fékolaj,és gázzal való melegítés de ne túl intenzíven, mert meglágyulhat a váz alsó része,ha végképp nem megy akkor sajnos vázat kell cserélned,mert roncsolás nélkül kevés az esélye hogy kijö
üdv márkatársak kisebb problémábaütköztem. A hátsó teleszkópban kilettek cserélve a szimreingek és az olaj utána lett töltve ahogy kell. Amikor viszont lenyomom és felhuzom akkor a szimering körül jön föl az olaj:S. A szimreing mérte pedig 100% hogy jó. Valaki nem tudja mi lehet a probléma?
Olyan mintha a hengerfej csapkolódna vagy nem is tudom mihez hasonlitsam :) A mai próbakör alatt elhalkult valamennyire a hang, de azért ez mégsem normális dolog,hogy szépen mész vele 50-60nal lakott területen belül,minimális gázzal,aztán derült égből a villámcsapás szindrómával elkezd zörögni... :S:S:(
Szerintem a hengerfelől jön. Minden fordulaton lehet hallani, fordulat növekedésével arányosan gyorsul a "kerepelés" is.
kérlek látogass el honlapomra!
Az Mz alkatrészek ha kellenek mondj árat megegyezünk!Simson alkatrész csere!
www.fejesm.mindenkilapja.hu
Köszönöm szépen a gyors szaksrűzerü választ nekilátok Szervusztok
csak egy fordulaton?
És biztos a henger felől jön? Nem a kipufogó ér hozzá valamihez? Ha a tankot felfogató gumibakok szétmennek az is elég furcsa hangot tud kiadni.
kicsavarni, a bowden feszítőt egyben, csavarhúzóval megforgatni a dugatyút, majd egy alkalmas facsavart belehajtani a résbe és kihúzni. Nekem legalább is ennyi volt, de ha nagyon be van szorulva akkor csak óvatosan, mert nem túl erős.
link:http://images.netbag.hu/20080512/09475724041.JPG
PLease help!!! egy dekni kellene etz 125 re!!! Képen látható a probléma....
előre is thx
Szervusztok!
Segítség kellene. Beragadt a szivató dugattyu lehet vele valamit kezdeni ETZ
Üdv MZ-sek!
Megint bosszankodom az ETZ-m miatt!
Úgy körülbelül 50-60as tempó közben hirtelen elkezdett kereplő hangot adni a blokk :S Megálltam vele,leállitottam. Megnéztem a berugókart,azt hittem az mászott lejjeb és az adott ki hangot. Berugtam a gépet, de még mindig jött a hang. Rápillantottam a hengerre,hátha kifuj, meglazult a hfej,stb de nem. Ma elövettem és inditás elött ellenőriztem a hfej csavarokat,de nem voltak meglazulva. Mentem vele egy karikát, a hang mostmár elhalkult mire hazaértem. 1 picit mintha lomhább lenne a gép,de lehet csak én képzelem be...
Kérdés: mi lehet(ett) ez a hang???
na lemaradtam, már elmondták :)
pár kiló csavar, meg szögek bele és rázogatni nagyon sokat, majd kimosni
ha van betonkeverő a közelben akkor rongyba betekerni, és belerakni a beton keverőbe, úgy nem olyan fárasztó
ja és ezt forró víz Na3PO4(trisó) oldatával bolondítottam.
Ja igen és jól meg fogsz izzandni mire végzel.
Csatlakozok az előttem szólóhoz, azzal a különbséggel, hogy én csavatokat kemény éles aprított köveket tettem bele. a rozsdásodást nem lassítja úgy mint modjuk a festék vagy egyéb, csak legalább nem dugítja el a benzincsapot.
Én anno egy rom TS restaurálásánál apám tanácsára a sódert próbáltam...van vele kis meló de használ :)
Biztos van már értelmesebb szer is.
hello mindenkinek eladó egy etz 125 motor . télleg nagyon jó gyári állapotban reális áron! ha érdekel valakit hívjon 06304053233
Fiúk, üzemanyagtank belső rozsdátlanítására valakinek bevált megoldása van? Most találkoztam először olyan tankkal(nem harckocsi:), melyet vagy el kell dobni, vagy rozsdátlanítani kell. Ötlet? Valaki?
Hello! Olvastam, hogy neked sem jött ki a lengőkar tengelye a kis ETZ-ből. Kérdésem az lenne, hogy hogy sikerült kiszedni???
Nekem is van egy 150es ETZ, de az is be van rohadva, hála az előző tulajnak.
sorszám: 27126 (94645)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 22:06:23)
De, bocs hogy írni mertem a fórumodba, ígérem többé nem fordul elő.
Feri, nem lenne okos dolog megőrizni agkori bölcsességed nimbuszát azzal, hogy nem folytatod ezt a vitát ;-)
Még csak annyit, hogy köszönöm, hogy leírtad a 14 éves korodban milyen baklövéseket követtél el. Abszolút megerősítve érzem magam a véleményemben. Hozzájárulsz ahhoz, hogy a további hasonló irományaimban, mint elrettentő példát felhasználjam? Ígérem odateszem a ((c) intravénás_benzinfaló) megjegyzést. Ez a tanulás dolog pedig úgy lenne korrekt, ha a félresikerült szerelések után megpróbálják helyrehozni, majd évekig használják a gépet, tökéletesítik a tudásukat, szívnak vele jó sokat, elszórják rá a zsebpénzt, majd 5-10 év után, amikor már profik, restaurálják, úgy adják el. A gyakorlat viszont az, hogy a szétcseszett gépeket összetákolják annyira, hogy eladásig maradjon egyben, utána meg szívjon vele más.
"ez benne van a pakliban,de nem biztos hogy az a 8literes fogyasztás szerelési hiba" "hogy elég ha nem tarja karban a motorját a gazdája" Nem olvastad el figyelmesen, amit írtam, vagy nem érted. Az illető kifejezetten büszke volt a szaktudására, tanácsokat osztogatott, pénzért szerelt. Tőle nem fogadható el, hogy 8 literes fogyasztású gépet varázsoljon. "hhez hasonló országos baklövést bármelyik kezdő elkövethet,hisz ebből tanul" OK, tanuljon, de miért én fizessem meg a tanulópénzt? Nekem az a gép már nem kell. "aki beleveri a blokkba a csapágyat, annak elmentek otthon" Nem világos, miért adsz szerelési tanácsokat. A baj ott kezdődik, hogy az önjelölt sufniszerelők 90%-a nem olvas el semmit szerelés előtt, se szervizkönyvet, se a tanácsaidat, se semmit. A berohadt tengely és az szétvert öntvény közé pedig ne tegyünk már egyenlőségjelet. Sajnos nekem még a profi szervizekkel és szerelőkkel (autó) is kifejezetten rossz tapasztalataim vannak, a házi szerelők produkcióitól pedig irtózom. Ez van. Ha lehetne kapni újan ETZ-t, azt vennék. Fiatalkoromban vettem is újat, még a kötelező szervizre sem vittem el, hogy ne nyúljon hozzá más. Én végeztem el minden karbantartást, nem is volt soha semmi baja. Ismerősnek adtam el (1000x megbántam, dehát a családi nyomás...), végig tudtam a sorsáról, 13 év után visszakerült hozzám. Bontatlan blokk, gumikat kivéve minden eredeti rajta, összes elektromos cucc is, még az indexburák, fényezés is. Átnézés, olajcsere, zsírzás, fékfelújítás, lánccsere, vizsga, motorozás. Ennyi. 22 éves, 33 ezer van benne és tökéletesen üzembiztos. A vezetékelésében egy forrasztás, egy saru sincs, ami ne gyári lenne, szigetelőszalagot nem látott. Nem baj, ha nem cserélem el egy 5-10 ifjú tulaj által szétcseszett példányra? Jövő szezonra be volt tervezve egy CBF 500 (na persze az ETZ-k maradnak, városban azokat használom továbbra is). Sajnos leállt a gyártás, az utolsó új példányokat mostanában adják el. Jövőre már csak használtat vehetek, de nem fogok. Ha nem lesz injektoros változat 2009-re (a karbis nem felel meg a mostani euro-3 előírásnak), akkor majd veszek valami mást. Csak azért írom le, hogy értsd, mi a felfogásom. De nincs semmi gond, én megértem és elfogadom, hogy ti szerelni szerettek. Én meg nem.
sorszám: 27121 (94637)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 22:06:23)
hát gyári matricát nem fogsz találni,az biztos,de néhány hozzászólással lejjebb irta rebel56 a pécsi bolt számát,ha fém felirat kell akkor kérdezd meg őket telefonon.egyébiránt bonókat tudok javasolni.Ha a mofakernek a pesti boltjába jársz akkor tudod hol van a nagykőrösi úton a motor bontó? ahol ki van irva hogy nyugati motorok adása-vétele oda menj be, ott biztosan találsz ilyen holmit,és ég sok más is van ott,tiszta mz bánya,csak nyitott szemmel kell járni.
mofaker a tőrzshelyem:D na jó nem ha lehet a gyári alaktrészt használom fel:).
sorszám: 27119 (94634)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 20:54:35)
ez benne van a pakliban,de nem biztos hogy az a 8literes fogyasztás szerelési hiba,lehet kopott karbi,esetleg tűszelep hiba és folyik a benzin kifele,tömitettlenség miatt falsot szív,rossz gyujtás esetén elégtelen égés miatt,...ezer baja lehet.namost visszatérve a romettemre,először amikor nem akart elindulni rögtön leszedtem a hengert pedig nem ott kellett volna kezdenem(14éves voltam),de ezt csak most így utólag hogy autószerelőnek tanulok tudom belátni,és amikor raktam vissza a hengert,nem tudtam miért ne megy vissza a helyére.ehhez hasonló országos baklövést bármelyik kezdő elkövethet,hisz ebből tanul,bár a korábbi megjegyzésedre reagálnám hogy aki beleveri a blokkba a csapágyat, annak elmentek otthon,sok szenvedés, és egyszerűbb\kíméletesebb ha felteszi a rezsóra a blokkfeleket, felmelegíti, és a szobameleg csapágyak csak úgy bcsusszannak,najó kicsit finoman kell kocogtatni,de azért könnyebb egy felmelegített darabbal dolgozni, mert az alu hőtágulása nagyobb mint az acélé.Az meg hogy te szívsz valamivel,nem kell ahhoz hogy szereljenek valamit a motorodon amit később megvettél,elég az is ha csak nem tartják karban.Amit írtam körvicsnek a lengőkar tengelyemmel kapcsolatban,annak az volt az előzménye hogy el volt törve a jobb oldali motortartóm,ezt akartam kicserélni,nos ehhez szét kell szedni a lengőkart ki, tengelyt ki és utána lehet cserélni a lemezeket,de a tengely nem jött ki,mivel az előző tulaj nem kente legalább évente egyszer a tengelyt zsírral ahogy a könyv is írja,ezért berohadt a tengely.Ezzel a rövid kis monológgal arra akartam kilyukadni hogy elég ha nem tarja karban a motorját a gazdája, és máris megvannak a problémák amik később ki is jönnek.
tényleg lehetett kapni? én többször kuttatam utána a neten,de nem jártam sikerrel.ezt a számot megjegyzem,de nem nekem kellett,én már lekrómoztattam:D
a daninak kellett,azért köszi
üdv:András
A tankon levő betűket két éve még lehetett kapni, a pécsi Kiki motorosboltban kb. 200 Ft/db áron vettem. Egy telefont megér, hátha: 72/314-866
sorszám: 27116 (94630)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 20:54:35)
Semmit sem kell reszelgetned. Simán felmegy.
Igazad van, volt 1 kis költői túlzás némely hozzászólásomban, de nem gondoltam, hogy lesz aki ennyire szó szerint veszi az egészet. Viszont az ténylegesen igaz, hogy megdöbbentem, mikor a 250-es ETZ vázát megláttam natúrban tank és ülés nélkül. Amúgy is műszaki emberke vagyok, és komolyan állítom, hogy ez a váz mind statikusan mind dinamikusan elég gyenge. Az biztos, hogy rugalmas. Személy szerint alulméretezettnek tartom a 250-es gép nyomatékához és teljesítményéhez. Ezt viszont minden költői túlzás nélkül állítom, de ez csak az én saját véleményem.
A krom nem érdekel, az ugyis lekopik az első esésnél :D
Lényeg hogy fel tudjam rakni kifli, vagy szár módosítása nélkül, mert a szabályzat tiltja a reszelgetést.
Holnap teszek fel képet róla. Nem rozsdás, szép a krómozása. Postázni is tudom, mert 3 darabba szét lehet kapni. A postaköltséget nem állom:) Vagy eljössz érte, somogy megye.
nekem kell az a kormány!!!!
De tényleg. MZ kupán mindenki ezt a széles katonai kormányt használja, én viszon szeretek hasalni, de ehez fekvőtámaszt kell nyomnom rajta.
Másik, hogy kiülni sem tudok rendesen, mert nem érem el a kormány végét olyan széles :D
gratulálok,nagyon szép lett,enyém is hasonlóan mocskos volt, a motorszámot se lehetett megtalálni csak drótkefével az 5mm-es retek alatt:D a kérdés viszont az hogy a tenkon lévő fém Mz jelzésre gondoltál?ha igen akkor sajnos el kell szomoritsalalk,nem lehet kapni boltban, én is kerestem újjat, de csak bontókban, börzéken,talán.ha sima matricára gondoltál akkor az létezik,mofaker.hu
"a hozzánemértés szerintem nem épp korosztály függő" Igen, de mint írtam, kockázatról van szó. Az idősebbek, ha nem értenek hozzá, nincs is kedvük piszkálni, míg a fiatalok hajlamosabbak rá. Ráadásul lehet valaki kiváló és elkötelezett szakember, akkor is követhet el hibát, én pedig szívhatok vele. Példa: írogatott ide korábban egy peti74 nick-es emberke, aki más fórumra szokott át, nagy szaktekintélynek számított, osztotta az észt és pénzért is szerelt. Többször is szinte sértődötten írta le, hogy felújított egy katonai ETZ-t, minden tudását beleadta, a legjobb csapágyakat tette bele, 300 ccm-re csinálta, stb., fél évig mégsem tudta eladni, a potenciális vevők nem értékelték az ő kiváló szaktudását. Aztán egyszer kiderült, hogy normál használat során 8 litert fogyaszt. Gondoltam is magamban, na ezért veszek olyat, amihez még nem nyúltak hozzá.
sorszám: 27109 (94618)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 20:37:07)
ebben teljesen igazad van de a hozzánemértés szerintem nem épp korosztály függő,ott vannak az évfolyamtársaim,fikáznak mert mz-m van én meg örülök magamnak és mosolygok rajtuk mekkora balfaszok,ennyi. nekem volt egy romet pony-m,nek kell röhögni de azon tanultam meg motort vezetni,kissé sajátosan de biztonságban tudtam vele menni,és aztán elhatároztam 3 éve hogy veszek egy mz-t mondván mindegy csak mz legyen,sikerült kifognom egy eléggé legatyásodott trophy-t és magába a felújításba szerettem bele,meg a motorozásba is egyben.amikor eladtam egy gyűjtőnek(még szürke forgalmis LR rendszámos volt) örült neki hogy milyen szép állapotban van és fullra azt hitte az apám műve, de amikor elmondtam hogy én csináltam csak gratulált,amikor eladtam elég szarul éreztem magam de nem az én stílusom volt a motor, és féltettem hogy ha elesek vele akkor megsérül.utána már sziklaszilárdan tudtam hogy etz lesz a következő alany,de olyan árakon hirdették őket, és most nem akarok senkit se megbántani,de olyan állapotban voltak, mintha nem is tudom hogyan irjam őket körül..,ecsettel lemázolt motorokért kértek 70-80000eket,aztán találtam itt pesten egyet olcsóbban,ha nem állt volna egy évig a garázsban, és nem inditok rá és még megyek vele több hónapig hanem rögtön felújítom,akkor nem ért volna meglepetés.a problémája az volt hogy hogy egy idő után elkezdett rozsdálni a főtengely alsó csapja, és működés közben a cementites rétegből kipattogtak kis szemcsék,Bambi mondta hogy ez kuka,és innentől kezdtem megcsinálni az egészet, már csak a hengeremre várok,és után lehet szabályosan bejáratni
OK, nekem más a hobbim, már ha jut rá egyáltalán időm. Viszont ha ennyire benne vagy a témában, igazán fogalmazhatnál precízebben és nem kellene költői túlzásokat eleresztened. Egy műszaki embertől (v. tiszteletbeli műszaki, ha csak hobbi) ez elvárható.
Üdv. friss vagyok az oldalon, de motoral már volt dolgom:). http://www.sportmotor.hu/motoros_kepek/motor/?dr=5625
ezen a linken vannak képek milyen volt s milyen lett a motorom. Még van egy két kis apróság amit kell rajta csinálni de a müszakin már tegnap átment:P :). Valaki nemtudja honnan lehet szerezni tankra felíratot?
"Muszájból viszont mégiscsak magam szerelem" mondottad Te. Nekem viszont egyik hobbim a géperejü járművek felújítása. Nem muszájból szerelek, hanem kellemes időtöltés végett. Legnagyobb munkám egy 1976-os Alfa Romeo GTV 2000-es felújítása volt, mely olyan jól sikerült, hogy 9 évig használtam minden gond nélkül. Mindenhol volt közönsége:)
"ez a hozzászólás most akkor engem is érint" Én azt nem tudom, ezek szerint igen. Itt részemről nem egyéni ellenszenvről van szó, hanem a magas kockázatról. Ha tegyük fel a 20 évesek fele kíméli a motorját és szakszerűen karbantartja, akkor még mindig ott van a másik fele, akik nem. Ez a kockázat csökkenthető a tulaj csoport megfelelő megválasztásával, persze nem nullára. "aki vesz egy roncsnak látszó motort, és rendbehozza" Ezzel az a baj, hogy vannak igen nehezen helyrehozható hibák. Ha a váz meg volt törve, ha a blokkba kalapáccsal ütötték be a csapágyat és eltört az öntvény, stb. Beletörődöm, hogy nem fogsz becsülni, akkor is inkább azt a példányt választom, amihez max. olajcsere miatt nyúltak hozzá. Van még ilyen csak ki kell várni. Mivel van ETZ-m, nem is egy, tudok motorozni, tudok várni.
sorszám: 27104 (94613)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 19:52:25)
Nos, köszi a biztató szavakat. A váz rendben van, amennyire meg tudom állapítani. Szinteztem, méregettem. Kicserélem a motortartó lemezeket, majd meglátom mennyit változik a blokk állása. Én sem egy vagyonért vettem a gépet:) Viszont a blokk nagyon jó állapotban van. Kompresszió szuper, nem csörög. Egy 60 éves csávóé volt újkorától, ő megbecsülte. Majd eladta egy huszonéves srácnak, ő két évig amortizálta a gépet, és most rajtam a sor, hogy helyrepofozzam:)A fiatal srác tett rá sportpufit meg egy állítható speed kormányt(ha valakinek kell, adom). Én most szépen visszarakom gyári állapotra a gépet, amennyire lehetséges.
sorszám: 27103 (94612)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-11 19:41:24)
"Te csak steril szinte tökéletes gépet veszel." Hehe, akkor nem is lenne ETZ-m. Azért próbálok minél jobb állapotút találni. Sajnos, nekem nem hobbim a szerelés, én motorozni szeretek, ill. muszáj is Pesten, mert nincs időm mások dugójára várni. Muszájból viszont mégiscsak magam szerelem, mivel a tökéletes szerelőt sem találták még fel, bár lehet hogy csak nem találkoztam még vele. Van itt ugye egy ellentmondás, ezt azzal oldom fel, hogy minél jobb állapotú gépeket keresek.
ez a hozzászólás most akkor engem is érint? fél éve van nálam a motor,nem szándékozom eladni 3-4éven belül,a motor karakterisztikájára van építve a sportdob 3000fölött húz mint a barom, és megvan a gyári is,csak rendbe kell hoznom mert rozsdás és lyukas,és még egy kritérium a te általad felsorolt tulajok között voltál te is biztosan anno,én is most 20 vagyok,valamikor mindenkinek el kell kezdenie nem?Azt hogy előlre néhányan 16ˇos kereket tesznek fel,annak értelmét én se látom,de ha neki az esik jól akkor hát rajta.Mellesleg én becsülöm azt az embert,aki vesz egy roncsnak látszó motort, és rendbehozza,lehet hogy többe fog neki fájni mintha venne egy jobb állapotút, mondthatnak neki fűt,fát a motor állapotáról,de mivel ő magának csinálja meg tudja nagyon jól mi az amit már megcsinált,és mit kell még megcsinálnia ahhoz hogy kielégítse igényeit.
boldog névnapot,remélem nem sértettelek meg a véleményemmel
üdv:András
hát ne haragudj.. kicsit szaggatatott a video,feltehetőleg a gépem nem volt épp a toppon:) ha mázlid van akkor csak a blokktartó lemez ment el,de attól tartok itt már a váz se az igazi,félre ne értsd, én a motoromat megvettem gombokért, kicsit menni is tudtam vele,aztán amikor beadta a kulcsot.nekiláttam feltámasztani és az utsó csavarig mindent kicseréltem,és olyan mint ha most vettem volna.A mostani állapothoz viszont vennem kellett egy másik vázat, mert kicsit megrogyott a lengővilla tengely perselye,amikor próbáltam kiütni a vázból,de a váz hamarabb megadta magát:D
amit így javaslok a felújítás közben,cseréld le az elektronikát kompletten az egyész kábelköteget,sok szenvedéstől megmenthet,nekem csodával határos módon vezeték cser után felment 14,4re a töltésem előttem meg már örültem mint a hülyegyerek hogy felment 12V fölé,úgy látszik ennyi volt az átmeneti ellenállásom.
sok sikert a felújításhoz!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|