:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
no hát eztet észre sem vettem...akkor kezdek beindulni erre a gépre. Dupla annyi lóerőt kihozott belőle, mint ami a gyári erőforrásból kitelik...ejha.
sorszám: 27315 (95149)
( előzmény: Jawa350speed, 2008-05-22 14:41:30)
A teljesítmény adatok is kemények a hírdetésbe !! 29kW, 40 Le. De csak akkor ha működik:-). Bár most működik de nem jó :-). Azt furcsálom hogy ilyen ember még azért írni tud. Ha hülyébb lenne belehalna!
Kerinek meg ez a munkája, ugyanis Ő itt az admin, ezért irogat ide olyan sűrűn. És tényleg minden megtalálható a Szakirodalom rész alatt! Egy próbát megér, hidd el ;)
Nekem van néhány alkatrészem.
Hengerek, hengerfejek, karburátorok, gyújtás forgórész, komplett kuplungok és váltók, főtengely, blokk felek, első lámpa, teleszkóp porvédők , láncvédő bakelit stb...
Ha kell vmi írj.
Én Békés megyei vagyok.
inkáb csak neszojbe!:-DDDDDDDDDDDDDDDD
Andrei!
ETZ 250 vagy 251-es motorhoz való.
Sztem tipikus hirdetés, a lényege hogy tök jó a gép, csak épp szar:))))) Nem ez az egyetlen. Ettől függetlenül ritka nagy marha lehet aki ilyet felad, de sztem pusztán a jóindulat vezérelte:))))
:DDD
Aludj inkább, látszik hogy fáradt vagy :D
megjöt a rajz köszike jo lesz pont ami kel:-)
AHOGY NÉZEM NEKED AZ EGÉSZ NAPOD ABOL ÁL HOGY IDE IROGAC ÉN MINDIG ÉJEL IROK MERT12 14 ORÁKAT DOLGOZOM NEKEM MÁR AZIS FÁRASZTO HOGY KI NYISAM A SZÁM DE NEM KÖTELEZÖ SEGITENI A MÁSIKNAK HISZ NEM AZÉRT VAN EZ A HEJ HANEM AZÉRT HOGY BASZOGASUK A MÁSIKAT IGAZ? PÉLDA VAGY A MAGYAR MENTALITÁSRA
jah és van bőrülés rajta!! Kérdés, hogy mű vagy igazi...az igényes ködlámpa mellé igényes marhabőr dukál...ha meg így áll a dolog minnyá rabolok rá, mint gyöngytyúk a takonyra...
:D :D na kb ezt akarta mondani: na itt van a gép ötvenért tök újszarű állapot megy mint állat csak tűgörgő szét van és most nem megy de megy csak ezek a tűgorgők olyan izék szérpetegnek de ettől még újszerű állapot és tökre megéri az egész meg garázsban volt tartva de ott adták meg a tűgörgők magukat mert azok már úgy mentek volna de nem volt aki hajsta őket hát elindultak maguktól unalmukban jah és tényleg megy csak nem megy de amúgy megy jaaah és van ködlámpa rajta mert az egy ETZ-re kell!!!!! ;)
nos vesszőket direkte hagytam ki...nah kb így is írhatta volna..tényleg állat hirdetés :D ha talász még ilyeneket nyomajd be!! :D :D
üdv:
mzzzz
báááááá XDXDXDXDXDXDXDXDXD jéééééééézus úr isten magasságos eget rengető ereje irgalmazz XDXDXDXD pfff xD ez iszonyat :D szét visítottam magam a röhögéstől xD
Én akkorát röhögtem mint állat.
jó a motor, nagyon megy, de jelenleg nem megy, de amúgy működőképes...mivaaan????
És a fotó is jó, a sziluetből felismerhető az MZ :D
Hát ennek a hirdetésnek a leirását érdemes elolvasni
Csaó!
Átküldtem a rajzot,de nincs az elküldött levelek közt.Nemtom mivan most.Ha nem ment át szólj és megpróbálom mégegyszer!
Hali!
Köszi a címet,ez az oldal kész főnyeremény!
SZIASZTOK régen nem irtam csak motorokat újítottam fel(képeket tudok róluk küldeni).
Az lenne a gondom van 1 ETZ 125-ösöm amit most csinálgatok havernak de a hátsó része a Villán-ál vagy a keréknél nagyon cikázik meg nem fut 1 vonalon a két gumi:::
Mit kell ijenkor tenni ÍRJATOK SEGÍTSETEK létsziii!!!!!!!!!!.ELÖRE IS KÖSZ.....
En szeretem beethovent,különösen a szövegét. ( Ringo starr )
hujjujj, és azt tudjuk hogy milyen motorra való? engem lehet érdekel
Sziasztok! Eladó egy vadi új,bontatlan csatos karburátor,leírással dobozában.
14000 Ft az ára. 20/956-1044
hali nekem van e-mailon tudok képet is küldeni ha kell
Kobra1 mail ment!!
ThUnDeR
Üdv!
havernak tuti van, írj rám msn-en és megadom a számát!
zsolesz1982@msn.com
ThUnDeR
Hello! Valakinek nincsen eladó dupla blokktartója 251-es etz-hez?
Bocsi hogy OFF vagyok, de ha már ugye:
Hosszú élet titka meg annyi hogy kellően régen kell születni.............plusz nem szabad abbahagyni a levegővételt :-))
Anno talán Beethoven, mondta azt hogy zongorázni nagyon, könnyű csak azt kell tudni, mikor melyik billentyűt kell lenyomni:))) Szóval semmi sem nagy vasziszdasz:DDD Igaz Ludwig papa vmit azért konyított a zenéhez:)
Ugyan úgy működik vele a 125ös is, csak kicsit pörögősebb lesz. Én ezt tapasztaltam még annó.
Hát ja!!!! Konkrétan a mofakeres linken szerintem a 150es ETZ karbiját árulják, 125öshöz valónak...
Kezdek éhes lenni!
:O
Áááá!
Lágyszives tátsad ki a szádat, hogy indíthassam a sültgalambot ;-)
Egészen picit kell balra tekintened! "Szakirodalom" katt. és MZ-ről rengetek letölthető anyag van, de ha még mindig nincs kielégítve az információ éhséged, akkor jobbranéz, "MZclub Hungary" katt. és ott a rengeteg doksi mellet komplet videót is találsz egy MZ gyári összerakásáról.
Nem értem, miért 24-es? Nekem az rémlik,h gyárilag 22-es? Vagy ez ennyire nem számít? Vagy minden 125-ös 150-esre van alakítva?
"hát látszik az ideális ív nyomvonala a pályán, csak azt kell követni, innentől kezdve a gép teljesítmény múlik ki ér be elsőnek :D"
Ez tényleg megmosolyogtató. Szívesen kiküldenék a pályára egy ilyen nagyokost, aztán csinálja utána a Talma motorjával a mezőnyben....de előtte persze odacsődíteném a lehető legtöbb embert hogy együtt röhögjünk rajta.
http://mofaker.hu/info.php?termek_id=30544
AZT A RAJZOT ÁT KÜLDHETNÉD NEKEM
gergely111@citromail.hu ra elöre is köszi ha valakinek vanak szerelési rajzai MZts trofi és van ideje kedve át küldhetné nékem elöre is köszönöm mindenkinek
Szia!
Műhelytitkokat sajnos nem árulok el. :-)
(Olyat, vagy jobbat, mint ami gyárilag volt benne.)
Én 12 000ft-ért vettem újonan, fél év garanciával.
Hali!
Ki tudja mennyibe kerülhet egy 125 MZ porlasztó. Újonan.
Csaó!
Milyen vezetéket használsz?
Nekem van egy 125 Mz,12voltos és átszeretném vezetékelni. Rajzom már van csúszóérintkezőt veszek,de nemtom milyen vezeték kell hozzá.
Előre is kösz a segítséget.
Köszi a diagnózist! Szétszedem újra, és kitisztítom, bár a fékhez valóban nem nyúltam.Köszi...
Hello! Sokat hallom MZ-sektől,h mekkora gond a kipufogó elkoxosodása! Ismerősöm vmi telepen dolgozik,és ő erős lúgba beáztatta a kipufogót,ami mindent kiszedett belőle, de az anyagot nem bántotta! Sztem érdemes ilyesmivel próbálkozin. Csak egy tipp.
Remélem nem sértek meg senkit, de ilyen nívos lapnak csak ilyen nívos olvasótábor jut :D Talma helyében én is csak pénzért nyilatkoznék ilyeneknek :)
Azonfelül szerintem a sajtótájékoztatókon minden média részt vehet ingyen (vagy az eseményre jellemző belépés díjért), csak az azon felüli "exluzív" riportokért kell, illetve illik fizetni, hiszen ez az újságnak is elég nagy pénzt jelent.
Ezek az emberek csak fikázni tudnak, fogalmuk sincs arról hogy működik a versenysport. Sőt szerintem a motorosok sem nagyon tudják. Multkor azt mondja egyik haver, hogy nem érti mi olyan nehéz a versenyzésben, hát látszik az ideális ív nyomvonala a pályán, csak azt kell követni, innentől kezdve a gép teljesítmény múlik ki ér be elsőnek :D
sorszám: 27272 (95028)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-20 17:29:48)
hülye vagyok, ha defektre szerelted, akkor a fékmechanikához nem nyúltál. Akkor valami szenyeződés bejuthatott a fékkulcs és az egyik betét alá.
Hmmm ez elég rejtélyes.
Nem lehet hogy felcserélted a fékpofákat??
A kétkulcsos fékek jellemzője, hogy az egyik irányba jobban fog mint a másikba, mivel a normál forgás irányba a surlódás tovább nyitná a fékpofákat és ezért amolyan szervó hatás érvényesül.
Namost a TS egykulcsos, vagyis szimetrikus, amitől az egyik pofát nyitja a másikat csukja akármelyik irányba forgatod a kereket.
Ötletem szerint a normál forgás esetén nyíló betét jobban kopik mivel jobban rászorítja magát, vagyis kicsivel vékonyabb lehet már illetve a kulcsnál is másként kopott. Ezért ha felcseréled akkor csak az egyik pofa ér hozzá a dobhoz, ez az egy meg nyitási irányba fékez, csukási irányba forgatva kevésbé fékez.
Másik ötlet, az, hogy a normál forgás irányra nyíló betét koszos lett és ezért nem fog.
Üdv! Nemrég szereltem a Ts-en első defektet. Miután visszaraktam a kereket már nem fogott a fékem. A fék csak akkor fog, ha a kereket az ellentétes irányba forgatom. Mit b..sztam el?
rá se ránts!
az ilyen neander völgyi vadbarmot válról inditható rakettával kell szétaprítani,idétlen csűrhe,azt se tudja mit vakerálnak csak mondja,mondja.
Arról nem is beszélve hogy aki kávédarálóval nyomorog a biciklisávban,az nehogymár egy ilyen mondja meg egy tapasztalt motorosnak mit csináljon!hát ez tiszta vicc:)
ez így kicsit furán hangzik de azért engem is felháborít ha ilyen beszólongatások vannak,az meg a másik hogy egy fözöcskézős fórumba irogattak ezek a szellemileg alultápláltak,innentől kezdve nem tudok mit hozzá szólni a témához.
UI:Azért az ereidet ne vágd fel!
1700+áfa a mnető kihívásának a díja:D
de ez komoly!
na széles utat!
Úgy, hogy az én /1-esem forgalmijába is 1984 van megadva gyártási évnek, holott akkor már nem is gyártották. Haver ex Suzuki GT550-esének is 1978-volt a forgalmiban, pedig a gép adattábláján rajta volt az 1973-as év.
Jelen!
Én csinálok már 250-es ETZ-hez is kábelköteget. Azon kívül van még ES125(150)/1-hez, ETS250-hez, TS 125(150)-hez, TS250-hez, TS250/1-hez is.
bakimate kukac freemail.hu
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|