hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. február 23. vasárnap 
Alfréd

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

válasz erre | email2008-05-21 23:36:27
jah és van bőrülés rajta!! Kérdés, hogy mű vagy igazi...az igényes ködlámpa mellé igényes marhabőr dukál...ha meg így áll a dolog minnyá rabolok rá, mint gyöngytyúk a takonyra...
sorszám: 27304 (95120)

 
 
válasz erre | email2008-05-21 23:34:33
:D :D na kb ezt akarta mondani: na itt van a gép ötvenért tök újszarű állapot megy mint állat csak tűgörgő szét van és most nem megy de megy csak ezek a tűgorgők olyan izék szérpetegnek de ettől még újszerű állapot és tökre megéri az egész meg garázsban volt tartva de ott adták meg a tűgörgők magukat mert azok már úgy mentek volna de nem volt aki hajsta őket hát elindultak maguktól unalmukban jah és tényleg megy csak nem megy de amúgy megy jaaah és van ködlámpa rajta mert az egy ETZ-re kell!!!!! ;)

nos vesszőket direkte hagytam ki...nah kb így is írhatta volna..tényleg állat hirdetés :D ha talász még ilyeneket nyomajd be!! :D :D

üdv:

mzzzz
sorszám: 27303 (95119)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-21 22:23:07)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-05-21 23:21:19
báááááá XDXDXDXDXDXDXDXDXD jéééééééézus úr isten magasságos eget rengető ereje irgalmazz XDXDXDXD pfff xD ez iszonyat :D szét visítottam magam a röhögéstől xD
sorszám: 27302 (95116)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-21 22:23:07)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-21 22:31:03
Én akkorát röhögtem mint állat.
sorszám: 27301 (95113)
(előzmény: Keri, 2008-05-21 22:26:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-21 22:26:45
jó a motor, nagyon megy, de jelenleg nem megy, de amúgy működőképes...mivaaan????
És a fotó is jó, a sziluetből felismerhető az MZ :D
sorszám: 27300 (95112)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-21 22:23:07)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-21 22:23:07
Hát ennek a hirdetésnek a leirását érdemes elolvasni
sorszám: 27299 (95111)

 
 
vintam
válasz erre | email2008-05-21 22:19:35
Csaó!

Átküldtem a rajzot,de nincs az elküldött levelek közt.Nemtom mivan most.Ha nem ment át szólj és megpróbálom mégegyszer!
sorszám: 27298 (95110)
(előzmény: GERI8, 2008-05-21 00:31:51)

 
 
vintam
válasz erre | email2008-05-21 21:51:13
Hali!

Köszi a címet,ez az oldal kész főnyeremény!
sorszám: 27297 (95105)
(előzmény: Veatta, 2008-05-21 07:57:28)

 
 
kristof01
válasz erre | email2008-05-21 21:19:31
SZIASZTOK régen nem irtam csak motorokat újítottam fel(képeket tudok róluk küldeni).

Az lenne a gondom van 1 ETZ 125-ösöm amit most csinálgatok havernak de a hátsó része a Villán-ál vagy a keréknél nagyon cikázik meg nem fut 1 vonalon a két gumi:::

Mit kell ijenkor tenni ÍRJATOK SEGÍTSETEK létsziii!!!!!!!!!!.ELÖRE IS KÖSZ.....
sorszám: 27296 (95102)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2008-05-21 21:11:07
En szeretem beethovent,különösen a szövegét. ( Ringo starr )
sorszám: 27295 (95101)
(előzmény: Soma69, 2008-05-21 14:38:31)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-05-21 19:00:57
hujjujj, és azt tudjuk hogy milyen motorra való? engem lehet érdekel
sorszám: 27294 (95096)
(előzmény: fater, 2008-05-21 17:36:52)

 
 
fater
válasz erre | email2008-05-21 17:36:52
Sziasztok! Eladó egy vadi új,bontatlan csatos karburátor,leírással dobozában.
14000 Ft az ára. 20/956-1044
sorszám: 27293 (95091)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-05-21 17:28:41
hali nekem van e-mailon tudok képet is küldeni ha kell
sorszám: 27292 (95087)
(előzmény: tams9, 2008-05-21 16:26:56)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2008-05-21 17:28:21
Kobra1 mail ment!!

ThUnDeR
sorszám: 27291 (95086)
(elözmény: motopeti, 2008-05-20 12:25:53)

 
 
ThUnDer
válasz erre | email2008-05-21 17:20:38
Üdv!

havernak tuti van, írj rám msn-en és megadom a számát!

zsolesz1982@msn.com

ThUnDeR
sorszám: 27290 (95085)
(előzmény: tams9, 2008-05-21 16:26:56)

 
 
tams9
válasz erre | email2008-05-21 16:26:56
Hello! Valakinek nincsen eladó dupla blokktartója 251-es etz-hez?
sorszám: 27289 (95084)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-05-21 14:55:12
Bocsi hogy OFF vagyok, de ha már ugye:

Hosszú élet titka meg annyi hogy kellően régen kell születni.............plusz nem szabad abbahagyni a levegővételt :-))
sorszám: 27288 (95077)
(előzmény: Soma69, 2008-05-21 14:38:31)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-05-21 14:38:31
Anno talán Beethoven, mondta azt hogy zongorázni nagyon, könnyű csak azt kell tudni, mikor melyik billentyűt kell lenyomni:))) Szóval semmi sem nagy vasziszdasz:DDD Igaz Ludwig papa vmit azért konyított a zenéhez:)
sorszám: 27287 (95076)
(előzmény: Keri, 2008-05-20 18:17:13)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-21 11:36:35
Ugyan úgy működik vele a 125ös is, csak kicsit pörögősebb lesz. Én ezt tapasztaltam még annó.
sorszám: 27286 (95071)
(előzmény: LG TS, 2008-05-21 11:16:57)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-05-21 11:16:57
Hát ja!!!! Konkrétan a mofakeres linken szerintem a 150es ETZ karbiját árulják, 125öshöz valónak...
sorszám: 27285 (95068)
(előzmény: Kuci, 2008-05-21 09:30:34)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-05-21 10:53:16
Kezdek éhes lenni!
:O
Áááá!
sorszám: 27284 (95067)
(előzmény: Keri, 2008-05-21 09:36:15)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-21 09:36:15
Lágyszives tátsad ki a szádat, hogy indíthassam a sültgalambot ;-)

Egészen picit kell balra tekintened! "Szakirodalom" katt. és MZ-ről rengetek letölthető anyag van, de ha még mindig nincs kielégítve az információ éhséged, akkor jobbranéz, "MZclub Hungary" katt. és ott a rengeteg doksi mellet komplet videót is találsz egy MZ gyári összerakásáról.
sorszám: 27283 (95064)
(előzmény: GERI8, 2008-05-21 00:31:51)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-05-21 09:30:34
Nem értem, miért 24-es? Nekem az rémlik,h gyárilag 22-es? Vagy ez ennyire nem számít? Vagy minden 125-ös 150-esre van alakítva?
sorszám: 27282 (95063)
(előzmény: Veatta, 2008-05-21 07:57:28)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-05-21 08:57:25
"hát látszik az ideális ív nyomvonala a pályán, csak azt kell követni, innentől kezdve a gép teljesítmény múlik ki ér be elsőnek :D"

Ez tényleg megmosolyogtató. Szívesen kiküldenék a pályára egy ilyen nagyokost, aztán csinálja utána a Talma motorjával a mezőnyben....de előtte persze odacsődíteném a lehető legtöbb embert hogy együtt röhögjünk rajta.
sorszám: 27281 (95062)
(előzmény: Keri, 2008-05-20 18:17:13)

 
 
Veatta
válasz erre | email2008-05-21 07:57:28
http://mofaker.hu/info.php?termek_id=30544
sorszám: 27280 (95060)
(előzmény: vintam, 2008-05-20 21:02:41)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-21 00:31:51
AZT A RAJZOT ÁT KÜLDHETNÉD NEKEM
gergely111@citromail.hu ra elöre is köszi ha valakinek vanak szerelési rajzai MZts trofi és van ideje kedve át küldhetné nékem elöre is köszönöm mindenkinek
sorszám: 27279 (95055)
(előzmény: vintam, 2008-05-20 21:00:35)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-05-21 00:26:14
Szia!
Műhelytitkokat sajnos nem árulok el. :-)
(Olyat, vagy jobbat, mint ami gyárilag volt benne.)
sorszám: 27278 (95054)
(előzmény: vintam, 2008-05-20 21:00:35)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-05-20 21:07:20
Én 12 000ft-ért vettem újonan, fél év garanciával.
sorszám: 27277 (95044)
(előzmény: vintam, 2008-05-20 21:02:41)

 
 
vintam
válasz erre | email2008-05-20 21:02:41
Hali!

Ki tudja mennyibe kerülhet egy 125 MZ porlasztó. Újonan.
sorszám: 27276 (95043)

 
 
vintam
válasz erre | email2008-05-20 21:00:35
Csaó!

Milyen vezetéket használsz?
Nekem van egy 125 Mz,12voltos és átszeretném vezetékelni. Rajzom már van csúszóérintkezőt veszek,de nemtom milyen vezeték kell hozzá.
Előre is kösz a segítséget.
sorszám: 27275 (95042)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-05-20 15:54:14)

 
 
csörgőkígyó
válasz erre | email2008-05-20 19:27:51
Köszi a diagnózist! Szétszedem újra, és kitisztítom, bár a fékhez valóban nem nyúltam.Köszi...
sorszám: 27274 (95035)
(előzmény: Keri, 2008-05-20 18:01:12)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-05-20 19:12:15
Hello! Sokat hallom MZ-sektől,h mekkora gond a kipufogó elkoxosodása! Ismerősöm vmi telepen dolgozik,és ő erős lúgba beáztatta a kipufogót,ami mindent kiszedett belőle, de az anyagot nem bántotta! Sztem érdemes ilyesmivel próbálkozin. Csak egy tipp.
sorszám: 27273 (95034)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-20 18:17:13
Remélem nem sértek meg senkit, de ilyen nívos lapnak csak ilyen nívos olvasótábor jut :D Talma helyében én is csak pénzért nyilatkoznék ilyeneknek :)

Azonfelül szerintem a sajtótájékoztatókon minden média részt vehet ingyen (vagy az eseményre jellemző belépés díjért), csak az azon felüli "exluzív" riportokért kell, illetve illik fizetni, hiszen ez az újságnak is elég nagy pénzt jelent.

Ezek az emberek csak fikázni tudnak, fogalmuk sincs arról hogy működik a versenysport. Sőt szerintem a motorosok sem nagyon tudják. Multkor azt mondja egyik haver, hogy nem érti mi olyan nehéz a versenyzésben, hát látszik az ideális ív nyomvonala a pályán, csak azt kell követni, innentől kezdve a gép teljesítmény múlik ki ér be elsőnek :D
sorszám: 27272 (95028)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-20 17:29:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-20 18:01:12
hülye vagyok, ha defektre szerelted, akkor a fékmechanikához nem nyúltál. Akkor valami szenyeződés bejuthatott a fékkulcs és az egyik betét alá.
sorszám: 27271 (95024)
(előzmény: csörgőkígyó, 2008-05-20 17:38:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-20 17:59:02
Hmmm ez elég rejtélyes.
Nem lehet hogy felcserélted a fékpofákat??
A kétkulcsos fékek jellemzője, hogy az egyik irányba jobban fog mint a másikba, mivel a normál forgás irányba a surlódás tovább nyitná a fékpofákat és ezért amolyan szervó hatás érvényesül.

Namost a TS egykulcsos, vagyis szimetrikus, amitől az egyik pofát nyitja a másikat csukja akármelyik irányba forgatod a kereket.

Ötletem szerint a normál forgás esetén nyíló betét jobban kopik mivel jobban rászorítja magát, vagyis kicsivel vékonyabb lehet már illetve a kulcsnál is másként kopott. Ezért ha felcseréled akkor csak az egyik pofa ér hozzá a dobhoz, ez az egy meg nyitási irányba fékez, csukási irányba forgatva kevésbé fékez.

Másik ötlet, az, hogy a normál forgás irányra nyíló betét koszos lett és ezért nem fog.
sorszám: 27270 (95023)
(előzmény: csörgőkígyó, 2008-05-20 17:38:06)

 
 
csörgőkígyó
válasz erre | email2008-05-20 17:38:06
Üdv! Nemrég szereltem a Ts-en első defektet. Miután visszaraktam a kereket már nem fogott a fékem. A fék csak akkor fog, ha a kereket az ellentétes irányba forgatom. Mit b..sztam el?
sorszám: 27269 (95020)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-05-20 17:29:48
rá se ránts!
az ilyen neander völgyi vadbarmot válról inditható rakettával kell szétaprítani,idétlen csűrhe,azt se tudja mit vakerálnak csak mondja,mondja.
Arról nem is beszélve hogy aki kávédarálóval nyomorog a biciklisávban,az nehogymár egy ilyen mondja meg egy tapasztalt motorosnak mit csináljon!hát ez tiszta vicc:)
ez így kicsit furán hangzik de azért engem is felháborít ha ilyen beszólongatások vannak,az meg a másik hogy egy fözöcskézős fórumba irogattak ezek a szellemileg alultápláltak,innentől kezdve nem tudok mit hozzá szólni a témához.

UI:Azért az ereidet ne vágd fel!
1700+áfa a mnető kihívásának a díja:D
de ez komoly!
na széles utat!
sorszám: 27268 (95019)
(elözmény: motopeti, 2008-05-19 19:23:54)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-05-20 15:57:28
Úgy, hogy az én /1-esem forgalmijába is 1984 van megadva gyártási évnek, holott akkor már nem is gyártották. Haver ex Suzuki GT550-esének is 1978-volt a forgalmiban, pedig a gép adattábláján rajta volt az 1973-as év.
sorszám: 27267 (95013)
(elözmény: motopeti, 2008-05-18 22:32:14)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-05-20 15:54:14
Jelen!
Én csinálok már 250-es ETZ-hez is kábelköteget. Azon kívül van még ES125(150)/1-hez, ETS250-hez, TS 125(150)-hez, TS250-hez, TS250/1-hez is.
bakimate kukac freemail.hu
sorszám: 27266 (95012)
(elözmény: motopeti, 2008-05-18 14:20:48)

 
 
speed
válasz erre | email2008-05-20 15:44:46
Van egy eladó Krauser csomagtartóm!
Jó állaporban van,(ha kell képet tudok küldeni) ha valakit érdekel akkor küldjön egy e-mailt!
feher-eger@freemail.hu(a többit majd itt)
üdv: Bálint
sorszám: 27265 (95010)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-20 14:58:42
Akár működhet is neked a bemozgatás, de ha be van szorulva akkor esélyes hogy a karmantyú el van kopva, ahoz hogy ezt megállapítsad szét kell szedni, innentől kezdve meg akár cserélheted is.
Ha porvédő nincs kiszakadva, vagy van rajta akkor kizárólag a karmanytú hiba tud szorulást okozni.
Ha nincs porvédő akkor lehet a portól is, de azt is szétszedve mosnám, akkor meg megintcsak egyszerü cserélni.

Olyan viszont lehet hogy a sok állástól letapad a karmantyú, de ha egyszer sikerült megmozdítani akkor már megint kézzel mozgatható (két szélét hüvelykujjal erősen nyomva, illik mozognia)

Tény hogy nem egy csúcsminőségüek a karmantyúk ami kapható, de anyira nem is vészes a helyzet. Eleve kétszer anyit veszek mint amire szükségem van. Másik, hogy még a boltba meg kell nézni a peremét, hogy ne legyen sorjás. Szép egyenes élnek kell lennie, mert az tömít. Nyugodtan adjátok vissza az ilyeneket ott helyben, akármit mondanak, mert ezek garantáltan használhatattlanok. Aztán ha jó is az él, akkor berakáskor is könnyű becsípni a dugatyúval és az megint csak kicakkozza, tehát ereszteni fog. Ezért veszek többet, mert az elsőt van hogy elrontom én is. Szerencsére ritkán szerelek féket, ezért nincs rutinom ebben a műveletben :)

Ha gondos összerakás, jó karmantyú és könnyű kézzel mozgatás ellenére ereszt a dugatyú mellet, akkor a dugatyú sérülése, vagy a nyereg kopása miatt is lehet ez. A nyeregben a hengerbe belenézve jól látszik a kopás, mert egy kis perem kopik a henger falába ahol a dugatyú vége hozzáért.
sorszám: 27264 (95008)
(előzmény: poteka, 2008-05-20 14:32:00)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-20 14:50:31
Köszönöm a segítséget, vizsgák után nekilátunk akkor a fék rendbetételének!

Köszi mégegyszer,
Tamás
sorszám: 27263 (95007)
(előzmény: Keri, 2008-05-20 14:11:08)

 
 
poteka
válasz erre | email2008-05-20 14:36:42
Amúgy tényleg nem drága a karmantyú, csak nehéz jót venni. Én annak is örültem, hogy nem folyik sehol, és még fog is a fék.
sorszám: 27262 (95006)
(előzmény: Keri, 2008-05-20 14:21:43)

 
 
poteka
válasz erre | email2008-05-20 14:32:00
Igazad van, a teljes tisztítás és karmantyúcsere hatékonyabb. Gondoltam, előtte egy próbát ez is megér, főleg, ha idő szűkében vagyunk. Nekem például annak idején segített, mentségemre szóljon, hogy sem helyem, sem időm nem volt nagyobb műveletekre (utcán tárolt, munkába járós motor volt).
sorszám: 27261 (95005)
(előzmény: Keri, 2008-05-20 14:21:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-20 14:31:40
Van is egy jókis rémtörténetem.
A Hondámat amikor megvettem elég gyenge volt a fék és nyikorgott is. Ugye ott úszó féknyereg van tehát csak egyik oldalon van dugatyú és az egész nyereg el tud oldalra mozdulni. Namost a nagyon okos előző tulaj vékony alulemezt tekert az úszónyereg csúszkájára és teljesen kiékelte az egészet mert aszitte azért mozok mert kikopott. Ezek után persze hogy nem volt jó a fék.
Szépen kicseréltem a tömítéseket, lezsíroztak hogy jól mozogjon ( és lötyögjön alaphelyzetben) azóta nem kellet hozzányulnom, csak a rendes éves fékolaj csere miatt, de még mindig kézzel mozgatható a dugatyú.
sorszám: 27260 (95004)
(előzmény: Keri, 2008-05-20 14:21:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-20 14:21:43
Na az ilyen műveletek miatt szidják sokan hogy rossz az MZ féke :D és nekem azért van jó fékem mert ilyet nem csinálok :D

Eleve ott a porvédő, ha az nincs rajta akkor a dugatyú és a nyereg is károsodik a portól és a korróziótól.
Ha beszorul a dugatyú, akkor viszont már a karmanytú sem áll a helyzet magaslatán. Ilyenkor jön az, hogy hozzáér a tárcsa a betéthez és nem értik mivan.
Nem drága a karmantyú. A megmozgatásba befektetett munkával akár ki is lehet cserélni. Amellet, hogy a fékhatásban is meghálálja a szerkezet, sok szívástól kíméli meg magát az ember és a féknyereg sem megy tönkre.
sorszám: 27259 (95002)
(elözmény: motopeti, 2008-05-20 14:07:02)

 
 
poteka
válasz erre | email2008-05-20 14:12:47
Ne vegyél berhelt, hegesztett vázú ETZ-t, inkább örülj, hogy kiderült. Van annyi eladó, hogy válogatni tudjál belőlük. Valóban, ennyiért már jobb-szebb gépet tudsz venni, még ha ott sem biztos, hogy hibátlan lesz a gép.

Vázcserét hivatalosan már nem tudsz csinálni, pedig régebben lehetett gyári vázat kapni erre a célra. Másrészt egy javított váz nem biztos, hogy átmegy a műszakin (tudom, kutya sem nézi, meg nem is látszik), és az ETZ-váz híresen gyenge még eredeti állapotában is, mondhatjuk típushibának is akár. Szóval szerintem kerüld el az ilyet, inkább nézz egy másikat a bőséges kínálatban.
sorszám: 27258 (94999)
(elözmény: motopeti, 2008-05-20 12:27:40)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-05-20 14:12:29
hali

eladő egy Etz első teleszkóp pár egy féknyereg és egy első kerék mindennel együtt...

érdeklődni.: ocsipal@freemail.hu

vagy 06 70 502 80 87
sorszám: 27257 (94998)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-20 14:11:08
féked fele működik és azt kérded, okozhat e problémát? :D

Karmantyú csere erősen javallot.
Egyrészt akkor nem fog szorulni, másrészt akkor érni is fog valamit a féked.

féknyerget leszerelni, fékdugatyúkat kiszedni, de nem fogóval!!! hanem vagy óvatosan kipumpálod a fékkarral, hogy mind a kettő kijöjjön, vagy miután a fékfolyadékot leengedted, sűrített levegővel könyedén kijön. Kezedre vigyázz, mert nagyot tud durranni. Én rongyot teszek mindig mögé, és akkor el sem repül.

Naszóval ha kiszedted mindkettőt, benzinben, gázolajban, vagy brigéciolban gondosan kimosod, tiszta rongyal sterilre törölgeted, a járatokból sűrített levegővel kifújod a maradék mosogató anyagot.

Ha megszáradt, berakod az új és előzőleg fékolajba beáztatott karmantyúkat. Utána a dugatyút is bekened fékolajjal, és akkor óvatosan, de határozott mozdulattal és vigyázva hogy ne feszüljön be, kézzel!!! be lehet tolni könyedén ütközésig.

Ez után letörölgeted kívülről, hogy tiszta legyen, povédő gumi a duggatyúra (ezt is érdemes cserélni) majd kompletre összerakni, légmentesíteni új olajjal és legalább dot4-el. (nem drága a magyar zöldflakonos és teljesen jó)
A fékbetétek tisztaságára vigyázz, mert kicsi olajtól is kuka lesz. Tárcsáról még az összerakás elött érdemes féktárcsa tisztító srayvel, letakarítani minden szenyeződést.

A fékhatás a fékbetétek bekopása után jön meg, az elején természetes hogy gyengébb, de ha az egyik dugó szorul akkor biztosan nem lesz jó.

Én rozsdamaróval szokatam finoman lekenni a féktárcsát, ez picit megmarja, és zsírtalanítja, és segíti a betét bekopását.

Ja és ha javasolhatom a szürke betétet válaszd, mert igaz hogy gyorsabban kopik (két fúrás között nem kell cserélni, tehát azért pár szezont kibír), de sokkal jobb a fékhatás azzal. A piros betét igaz hogy örök életü, de nem is igazán hatákony és könyebben meg is ég. Ha túlmelegszik akkor el is tünik a fékhatás örökre. Szürkénél ilyet nem tapasztaltam, melegen picit csökken a fékhatás de ez minden utcai betétnél így van.

Ja és véletlenül se csiszolgasd a betét felületét, gyárilag jól van ez megcsinálva, síkra úgy sem tudod csiszolni, és ha csak egy ponton fekszik fel akkor megég és megintcsak kuka bármelyik betét.
sorszám: 27256 (94997)
(elözmény: motopeti, 2008-05-20 12:20:41)

 
 
tiger1342
válasz erre | email2008-05-20 14:08:14
Ha hegesztéshez értő ember csinálja meg, akkor ott nem szabad a váznak engednie. Viszont felmerül a kérdés, hogy ha ott megrepedt, az mitől repedt meg, a többi része a váznak mennyire ép. Ha nagyjából stimmel a geometria és szimmetrikus is, akkor sok baja nem lehet...
sorszám: 27255 (94996)
(elözmény: motopeti, 2008-05-20 12:27:40)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49054)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu