:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
http://www.hasznaltauto.hu/2022397_mz_etz_1987
Elég komoly :D
mert? saját ízlésnek megfelelően van átalakítva. mi a sörnyű benne, új stílus: kalózcsopper
Ezt a motort még elképzelni is szörnyű... :))))
A Törökök vettek meg minden gyártósort,Így nem lehet,hogy tajvanba került. Ha mellé teszel egy gyárit,lehet látni a külömbséget.A tw utángyártott távol keleti tipus,akár még kínai is lehet,mert már a tajvaniak is beszállítanak onnan.
mi már annak is örülünk ha valaki megnéz minket, nem még belépőt is szedni :)
Majd ha az EuroSport elkezdi közvetíteni az MZkupát akkor lehet hogy szedünk belépődíjat is, de addig nem :)
ja eger. telszám:06202084310
A jövőheti Euroringi MZ futamra sincs nézőbelépődíj?
Egyáltalán szokott lenni valahol, ahol kell fizetni a nézőknek?
Supermoto versenyen is voltam már párszor.
Marha jó, de el is kérik a nézőktől az 1500 Ft-os belépőt. :P
Eladó! 125 ös etz. 150re fúrva, metálsötétkék, csepptankal, jawa 250 sárvédővel, tányérüléssel kilépővel, emelt kormány, fém markolat robogótükör, danuvia hátsó teleszkóp, pannonia légszűrő, koponya, 2 kis csepel lámpa átalakítva, új banner akkumulátorral, plusz az eredeti alkatrészek, egyetlen hibája a hátsó lengővilla kotyog, törzskönyvel műszaki nélkül. polírozott alkatrészek(dekni hengerfej, első teló kormány kapcsolók karok)kérésre képet küldök az ár irányár: 120 000. új e-mail címem: tozser02@hotmail.com
Kössz a hozzászólást!
Megszületett a döntés. Holnap megnézetem mit lehet tenni az enyémmel. Ha eredeti a hajtókarom, akkor megcsináltatom, ha nem, akkor veszek bele új főtengelyt és reménykedek, hogy jó lesz.
Ja igen! Tudja valaki, hogy honnan lehet tudni, hogy a gyári vagy nem?
Meg van e valakinek tapasztalata az új hátsó telóval(TW) kapcsolatban?
gondolom a levegő csavar járata is legalább annyira be van rohadva mint a főfúvóka, ez pedig okozhat ilyen jelenséget
Vékony hajlékony rugószállal meg lehet próbálni a kipucolását.
Sűrített levegő is hatékony sima dugulás esetén.
alapvetően működik, de valaki mondta, hogy a trabi generátor nagyobb teljesítményü, ezért a túláram védelem is ehez igazodik, vagyis ha zárlat van vagy ilyesmi akkor leéghet a generátorod, persze ilyen nem nagyon fordul elő, ha van kéznél trabi feszab én beleraknám, ha venni kell akkor pedig belevalót vennék inkább. 12V-ra jó feszabokat lehet kapni, nem olyan problémás mint a 6V
Ha választani kell akkor ne törököt vegyél bele. 12V-nál nem tudom menyire megbízható, de 6V-osból a fekete magyar utángyártott elég jó.
szerintem jellegzetes szegény keverék szindróma. Felpörög a motor üresen, minimális terhelésre(világítás) behal "alapjáraton". Azért idézőjelben, mert az 1800-2500-as fordulat már nem nevezhető alapjáratnak. Nézd meg az üresjárati fuvókádat és a karbiban is a furatát. Át kell látni rajta. Ha ez rendben van, akkor nézd meg, nem kopott-e a suberdugattyú. Ha erősen kopott, akkor többletlevegőt kap a karbi és beállíthatatlan. Ha ez is rendben van, akkor talán tömítetlenség van a szívócsonk és a karbi csatlakozásánál.
nekem így is nagyon olcsó volt :) szóval te is boldog vagy én is, így a jó, nem?
egy feszab kellene!!!
etz-125re.
Trabié is jó?
santa87@freemail.hu
Nem mondtam egy szóval sem hogy nincs igaza.Irtam is hogy az eladónak szive joga annyit kérni amennyit akar.Viszont az tény hogy akár a neten akár börzéken kb 4-5000-ért mennek.Az már más kérdés hogy ahogy Andrei is mondta lutri.Na de a drágábban kinált áru is az,hiszen nem attól lesz valami tuti jó hogy drágább.
Majd megnézem. De szerintem inkább felújították valamikor nem olyan régen, mert egy ennyi idős blokk azért már zajongana eredeti állapotában. Ha csak nem a garázsban állt huszonvalahány évet. De a vételkori esztétikai állapota szerint nem látott nagyon garázst belülről, legfeljebb mellette állt:) Amúgy Keri, Te egy jóértelemben vett úricsávó vagy, nem kellett volna megspékelni a postaköltséget.
Szerintem jól néz ki a jaffa tankkal. De ez csak tőled függ, hogy hogyan tetszik neked.
na akkor leírom mi a baj az én ETZ 150-es karbimmal..
nincs alapjárat egyszerűen, beállítom 1800-ra, azt még tartani tudja, mire kiérek valahova, 2500 lesz, lámpát rákapcsolva rögtön leáll a motor
sokáig elektromos problémát kerestem, de egy barátom kölcsön 125-ös karbijától megtáltosodott a motor, nem hittem a szememnek, amikor a korábban haldokló alapjárat a másik karbival 1200-on pötyög és a lámpát rákapcsolva nem történik semmi, pöty pöty pöty pöty pöty
azóta az én karbimat beáztattam egy napra brigeciolba, a tűfúvókából egy vékony fúróheggyel több centi berohadt mocskot kapartam ki, újból kifújkálva a fúvókákat meg mindent, összeraktam a beáztatott karbit, a hatás elmaradt, ugyanúgy nincs alapjárat, a levegőcsavarra szart sem reagál, ha betekerem tövig, arra sem, kivülről pedig a karbi olyan mintha új lenne, gyakorlatilag karcmentes
szóval nemtudom mit csináljak, keresek esetleg használt karbit de ki tudja az is milyen, lutri..
Nagy mázlista vagy ha nem nyúltak a blokkhoz! Nézd meg a csavarokat, ha eredeti és érintettlen akkor nyertél! :)
Nézd, igaza van. Velem is volt, hogy azt mondtam, hogy amenyit adnak a piacon érte annyiért inkább elrakom magamnak.
Igaz ebből a megfontolásból én soha nem adtam el még alkatrészt :D inkább odaadom valamelyik haveromnak ingyen :)
Szia!Igen összeállt az enyém is.A kupplungommal igy utólag valószinű hogy az állás és az olaj szúrt ki,mert most jó.Tudod amit akkor is mondtam.Ja meg közben az etz generátor beépitéshez még hozzácsaptam egy trabi elektronikus gyujtás beépitést.Ugyhogy most van egy Ts 250/1-es mocim ami 12V-os,elektronikus gyujtású,tárcsafékes.Ezt akartam és végre meglett.Remélem jó lesz sokáig.Már egyedül csak a benzintank ami foglalkoztat.Nem tudom eldönteni hogy maradjon-e a jawa tank vagy inkább szerezzek egy mz tankot.
Szia zsakfos! Alakul a mocim, már minden lényeges cuccot kicseréltem gyújtáson, karbin. Olyan szépen jár, hogy öröm hallgatni. Úgy néz ki, a blokkal szerencsém van, vagy felújították, vagy megkímélték, mert a csörgőkígyó kimaradt belőle. A Te mocid készen van már?
Ha hozzászólhatok Shkiz0, szerintem itt egy közösség van, és nem bolti áron adjuk egymásnak a cuccokat. Ha kaszálni akarsz a karbiddal, akkor rossz helyen árulod(szerintem). Ez az én meglátásom. 15 ezerért már komplett MZ-et lehet venni, bocsi. Igaz, hogy kell rá költeni rendesen, meg dolgozni rajta, mégis egy komplett motor, nem csak egy karburátor. Jó időt, széles utat, normális autósokat(nem pécsi gyalogosölőket) minden motorosnak.
Etz 125 ös fesszabájzóra volna szükségem!!! santa87@freemail.hu vagy 0670283-22-28
Amugy a trabant 12Voltos feszab is jó???
Előre is THX!
Pedig a használt karbik kb 4-5000ft-ért mennek a vaterán is.Természetesen az eladónak szive joga annyit kérni amennyit akar.A használt cuccoknak nem sok ára van.Ez persze jó ha venni akar az ember meg rossz ha eladni.Azt azért tudomásul kell venni hogy ezekben a motorokban bármilyen állapotban is őrizték meg akkor is közel 20 vagy annál több éves alkatrészek vannak.Hacsak nem közben vett valaki ujat boltban.Bocsi hogy közbeszóltam nem a kötekedés volt a célom.
Akkor inkább a Mofakeres,mivel ugyanazt a tajwani főtengelyt adják mindkettő helyen,csak épp 12000 ft különbséggel.Ezt onnan tudom hogy egyszer felhivtam telefonon őket hogy mit jelent a német minőség kifejezés.Azt mondták hogy a németektől vették meg a tajwaniak a gyártósort és ők gyártják tovább.Mivel a mofakeresnél oda van irva hogy tw,ezért gondolom ugyanaz.
természetesen ha új akkor többet is tudok kínálni érte, nézz szét egy börzén vagy vaterán és meglátod mennyiért mennek ma ezek az alkatrészek...
Egy szóval se említettem hány éves, másik meg hogy nincs kipolírozva, de lényegtelen 4K-ért nem eladó.
hát könnyen lehet :) egy újat én nem hasonlítanék össze egy ki tudja hány 10 ezer kilométert futott 25 éve gyártott holmival, lehet akárhogy kipolírozva
Nem, de ha az uj 15-25K között van akkor kicsit akkor is kevésnek tűnik a 4K.
De lehet velem van a baj :)
csako! http://www.ket-kerek.hu/webshop/webshop.php?sid=6313&fid=5&&lang=hu&start=31&list_num=10
itt nézd meg a fötengelyt, haver már rendelt innen és meg van vele elégedve
Hali Messze nem olyan mint a gyári de szerintem még mindig jobb ötlett mind ha tied ujitanád fel mivel a hajtokar szett -ek is csak utángyártott alkatrészek ,ráadásul az a perselyezés szerintem nem egy tuti megoldás.Nekem is volt ilyen főtengelyem én vettem bele csapágyragasztott ez megfogta bár attol függ menyire van kiedve a tengely.
Vagy esetleg kutakodj külföldi oldalakon valami jobb minőségi cucc iránt bár az nem lessz olcsó
Akár a régiből, akár másikból kiveszel egy-vagy több lánc szemet, és 2 láncpatentel összefogatod, és jó lessz.
Sziasztok!
Próbálta már valaki ETZ250-be beszerelni az előgyujtás szabályozó elektronikát, amit a tuning menüpont alatt mutat be az oldal?
Érdekelne a tapasztalatok vele kapcsolatban.
Üdv!
Tamás
Kösz, Keri! Elsőre is megértettem :D :D :D A régi 10 taggal hosszabb, de minden irodalom 130-as láncot ír, meghát a Futár Peti is csak tudja már... Ma még megpróbálom tokozás nélkül összerakni, más ötletem nincs. Ha így sem lesz jó, akkor marad a hosszabb lánc.
hasonlitsad össze a régi és új láncot.
Ha rövidebb akkor egyértelmü hogy rövidebb láncot kaptál, ha egyforma, akkor egyértelmü hogy valamit nem jól csinálsz
hasonlitsad össze a régi és új láncot.
Ha rövidebb akkor egyértelmü hogy rövidebb láncot kaptál, ha egyforma, akkor egyértelmü hogy valamit nem jól csinálsz
hasonlitsad össze a régi és új láncot.
Ha rövidebb akkor egyértelmü hogy rövidebb láncot kaptál, ha egyforma, akkor egyértelmü hogy valamit nem jól csinálsz
Méret, és a furatátmérő a felfogatásnál megegyezik, szóval mondhatni igen.
ETZ-be simán 10p alatt fel lehet rakni, csak arra kell kicsit figyelni hogy a kipufogó tartó vasba beleérhet a tartály. Megoldható úgy hogy a tartály előre fele néz, vagy egy távtartó kell a kpufogó tartó alá. Jövő héten csinálok képeket.
Az sajna nincs pedig kerestem, de nekem ilyen van az ETZ-n, illetve havernak a kawa er5-ön.
Utánnanéztem hogy az uj karib olyan 15-24 között mennek így kicsit keveslem a 4K-t.
Ja, eddig 140-es lánc volt fent, elől 21-es, hátul 48-as kerékkel. Most előre 19-est tennék.HA MENNE. DE NEM MEGY.
Nos, én kivettem a teljes hátsó kereket. Ha hátul fent volt a lánc, akkor előre csak úgy ment fel, hogy a két teló közé nyomtam a hátulját. Ha szeétveszem a láncot és helyére teszem a hátsó lánckereket teljesen előre tolva, akkor nem ér össze. Bárhogy cibáltam akár lent, akár fent, nem volt begyűrődve a tokba sehol sem. Innentől kezdve nem értem az egészet...
Sziasztok!
Tanácstalan vagyok ETZ 125 főntengely ügyben, ezért szeretnék némi segítséget kérni.
Sajnos a tengely elkopott a csakágyak helyén, és egyébként is felújításra szorul. Beszéltem egy szakival, aki szivesen megcsinálná, elköszörülés, persely, új hajtókar, tűgörgő, egyebek....
Figyelembe véve az "új hajtókar és tűgörgő" minőségét, az ajánlott tizen párezer forint kicsit soknak tűnik. Mivel szeretném jó anyagokból összerakni a gépet, megakadt a szemem a MOFAKER oldalán egy utángyártott főtengelyen. Van valakinek tapasztalata annak minőségéről? Ugyan drágább mint megcsináltatni az enyémet, de nekem inkább csak a MINŐSÉG számít!Nem sajnálom rá a pénzt, a legjobb megoldást keresem.
Előre is köszi, ha valakinek van valami jó ötlete!
Üdv!
Én most cseréltem egy 250-es ETZ-be komplett láncszettet. A hátsó kereket TOTÁL előre kellett nyoni és úgy rendben felment az új lánc (Favorit 428, 130 tag). Kicsit utána lehetett feszíteni.
Még1szer elnézést kérek, ha vettem volna a fáradságot és végiolvasom amit irtál, akkor nem írom, amit írtam. De voltam olyan ökör, hogy hamarabb beszóltam!Ebből is okultam, ezentúl elolvasom a dolgokat, azután reagálok.
Ja, általában egyel kisebbet raknak rá gyárilag előre.
Ha jól tudom 15ös a legkisebb ETZ lánckerék. Nekem TS 15ös lánckereke volt ráberhelve az ETZ-re. Az előző tulaj szántásban használta :)
Igen ezt kihagytam,hátsora gondoltam.
Akkor csak igy lehett megoldani,erre én is gondoltam,de azt hittem van eggy anyagból is pld az oldalkocsisoknál vagy dombosabb terepeken használtaknál mit alkalmaznak?
Vagy elég csak az első foggal variálni ez esetekben?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|