hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Veatta
válasz erre | email2008-05-28 09:42:13
Sziasztok!
Tudja valaki hogy a 250 ETZ-re való Bing karbinak mekkora a torokátmérője?

Köszi!
sorszám: 27465 (95524)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-28 06:42:33
Hát ez eléggé érdekes jelenség.Elméletileg logikusan nézve nincs egymáshoz semmi köze.Az ellenállás a töltés része,nem a gyujtásrendszeré.Egyébként a boltban kapható fesszabokkal kapcsolatban mondja mindenki hogy nem kell az ellenállás.Amikor lecseréltem a mechanikust elektronikusra én kivettem az ellenállást és tökéletesen működött a gép.Gondolom nem akarsz venni egy másik fesszabot ha már csináltál magadnak egyet.Mondjuk kiváncsi lennék hogy akkor is produkálja-e a hibát.Ha kell akkor én bolti ár feléért eladom neked az én 6V-os elektronikus fesszabom.Kb 2 órát működött az én gépemben tökéletesen.Azért csak annyit mert főtengely hibás lett a motor és szét kellett szednem a blokkot.Hamár szétszedtem megcsináltam etz generátorosra.Tehát tökéletes új állapotban van a fesszab.Ja persze ez másra is vonatkozik akit érdekel.Ha helyileg össze tudjuk hozni még be is épitem bárkinek.
sorszám: 27464 (95522)
(előzmény: mz250, 2008-05-27 23:45:54)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-27 23:55:34
namost a megszakito 7,8 ezer körül kihagy etöl duroghat is a rovátkát minél lejeb rakod anál kisebet mozog a subert minél fejeb anál magasabra engedi(egyelö töb gáz) ha töb szuflát kap akor fel kel pörögnie menet közbe ha akor se na akor kel gyujtást buherálni nekem ami bevált a ts150 nél az pedig
ki csavarod a gyertyát bedugsz valami mérö ezközt és elkezded ara tekerni amere forog a motor menet közbe elérsz holtpontig és 2mm a holtpont elöt nyitc a megszakiton0,2mm akor az jo
nemérdemes szemre alitani hézagmérö ajánlot és valami amit beledugsz legyen meg jelölve mili méterenként igy tökéletes elö gyujtást ac neki
ja a karburátot nem árt átfujni süritet levegövel a fuvokákat probád ki (ha ninsc othon kompreszorod menj el a legközelebi benzin kutra )

üdv gergely
sorszám: 27463 (95517)
(előzmény: feffe1980, 2008-05-27 18:56:11)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-05-27 23:45:54
nekem lelektronikus fesszab van a mocin.rajta van a ellenállás a dinamón sőt használom is.a fesszabot én építettem házilag a töltéssel minden ok.olvastam a fórumon hogy írjátok nem kell az ellenállás, megpróbáltam nélköle és szarul gyújt a gép,felpörög és aztán csak leáll.már 2éve használok ilyen fesszabot és az aksi ok.nemértem miért viselkedik így a masina ha leveszem az ellenállást.pedig okozott már pár gondott a kis szarja.
sorszám: 27462 (95515)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-27 07:16:04)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-05-27 23:25:38
ha jól emléxem, nekem is volt ilyen diagnózisom.A gond okozója, hogy vettem bele új súbertűt.Vissza cseréltem a régire, és jó lett(bármennyire hihetetlen).De ez lehet még az alapjárati fúvóka, és a koszos karbi miatt.Ha veszel új alapjárati fúvókát, nagyon vigyázz rá, mert én kettőt vettem, mind a 2x eltörtem...
sorszám: 27461 (95512)
(előzmény: Devil87, 2008-05-27 19:00:49)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-05-27 23:22:57
a helyes beállítás, ha a súbertű középállásban van.Itt a honlapon találsz karbi, és gyújtás beállítást, kultúráltan levan írva minden mozdulat, ha még nem, érdemes elolvasni!
sorszám: 27460 (95511)
(előzmény: feffe1980, 2008-05-27 18:56:11)

 
 
Veatta
válasz erre | email2008-05-27 22:10:56
Próbáld meg hideg zsíroldóval kipucolni, vagy ami jobb a hab alakú tűzhelytisztító (komfort).
De vigyázz, ne áztasd sokáig, mert lúgos és megtámadja a karbi anyagát, viszont minden retket kiszed a karbiból.
Azért jobb a hab mert azt keresztül tudod fújni a furatokon és jól látszik, ha már tiszta hab jön kifelé.
Gumikesztyűt mindenképp használj a tisztításkor.
Üdv:
Veatta
sorszám: 27459 (95507)
(előzmény: Andrei, 2008-05-27 18:51:57)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-27 19:00:49
Nekem olyat produkál a gép,h van 1500as fordulat, és mint mikor elkezd kifogyni a benya a karbiban, elkezd nőni a fordulat, majd rotty megáll. Terhelés alatt nem hörög,megy szépen,de istenért sem tudok alapjáratot állitani...
sorszám: 27458 (95503)
(előzmény: Andrei, 2008-05-27 18:51:57)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-05-27 18:56:11
hi!
Vagyis a rovátkán feljebb rakjam a lepkét???eddig csak 1x raktam egyel fenntebb.A gyujtás azért fura mert ha üresbe csomtra ráhuzom nem pörgi ki magát 7-8 körül durrog a pufogó azt visszaesik kicsit a fordulat.
Attól függetlenül kiég.
BP-en -ETZ-150
sorszám: 27457 (95502)
(előzmény: GERI8, 2008-05-27 14:16:18)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-05-27 18:51:57
vettem én is egy felújítót 1300-ért amit másnap gyorsan visszavittem mert az alapjárati fúvókán kívül semmi nem illett a hejére... nekem 33-as volt benne, az új készletben meg 35-ös, mivel a régi is újnak nézett ki ezért kicseréltem a 35-ösre és úgy vittem vissza a boltba, alapjárat nincs továbbra sem, előtte sem volt

most megint a haver 125ös karbijával járok, nemtudom mihez kezdjek :( nézegettem a suber dugattyút, de ugyanúgy lóg a 125ös karbiban is mint az enyémben, úgyhogy a probléma szerintem nem itt van
sorszám: 27456 (95501)
(előzmény: Shkiz0, 2008-05-27 14:28:39)

 
 
Veatta
válasz erre | email2008-05-27 17:59:34
Megtennéd hogy nem ordítasz?

Köszi.
sorszám: 27455 (95497)
(előzmény: GERI8, 2008-05-27 14:16:18)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-05-27 16:39:15
Igen van .A ts mz fötengelye jóval nagyobbak a sonkák ,(beépithetettlen a tz-be)illetve emlékeim szerint a tengelyméretek is különböznek
sorszám: 27454 (95491)
(előzmény: csubi56, 2008-05-27 09:10:50)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-05-27 14:38:22
Hali! Végre MZ tulajdonos lettem :) Gyereknapon elhoztuk a 250-es ETZ De Luxe-ot 30 pénzért:) Mongyuk lessz rajta mit csinálni,de már imádom :) Jah,még annyit,hogy E kiadás,szval elektromos gyújtása van,és érdekelne,hogy azt mi alapján kell beállítani??? Mert még nem találtam hozzá anyagot,gondolom az előgyújtás ugyanúgy 3mm. Széles utat! :)
sorszám: 27453 (95483)

 
 
Shkiz0
válasz erre | email2008-05-27 14:28:39
Véletlenűl nincs benne a most kapható felújítókészkletekből alkatrész?
Csak mert anno én is mikor vettem egy felújítókészletet még a 150es tzmhez és kicseréltem az alapjárati fúvókát, utánna alapjárat a fasorba volt, bármit is csináltam.
sorszám: 27452 (95481)
(elözmény: Traszy, 2008-05-25 21:45:57)

 
 
Shkiz0
válasz erre | email2008-05-27 14:24:25
Eszem ágban sincs kaszálni, bolti áron adni meg rajtatok nyerészkedni, csak 6 éves karbi és 4K-ért nem adom el.
Nem azért eladó mert szar, hanem mert azon agyalok hogy vennék rá másikat ami nagyobb, mert tuningolni akarom.
sorszám: 27451 (95480)
(elözmény: Traszy, 2008-05-25 20:53:30)

 
 
Shkiz0
válasz erre | email2008-05-27 14:21:04
utóbbi 2 hétvégén is kint voltam bőrzén, (szigetszentmiklós, kecskemét) és most is fogok menni vasárnap szolnokra, és én látom hogy azok az alkatrészek milyenek. A legtöbb alkatrészt amit ott lehet venni, nem igazán tenném fel a motoromra. :)
sorszám: 27450 (95479)
(elözmény: Traszy, 2008-05-25 19:50:00)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-27 14:16:18
A PORLASZTON A SUBERT TÜT RAGD LEJEB HA A GYERTYA KIÉG GYUJTÁS JO NEM PÖRÖG NEM KAP BENYOT


(MEREFELE LAKSZ HÁTHA TUDOK SEGITENI MIJEN TIPUSU A MOCI PONTOSAN?)
sorszám: 27449 (95478)
(előzmény: feffe1980, 2008-05-27 13:43:19)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-05-27 13:43:19
Hi!
Régebben irtam már hogy a motor nem igen akar menni 85-90 nél jobban 5.-5000/ford. emelkedő azt lassul.
-A gyujtást tudom hogy lehet állitani,mégis azt kérdezném hogy valahol compteres müszerel nem lehet csontra beállitani?????
-Másrészt nem megy jobban a motor de a gyertya megnézztem s az a jó rozsdabarna volt.
-másrészt meg kellene még pörögnie sztem.. ??????
ötletek??
sorszám: 27448 (95476)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-27 09:49:00
Ha jól értem, akkor generátorhoz dinamós fesszabályzót raktál? Az így nem fog működni. Leírok két alapszabályt. 6V-os áramtermelőhöz csak 6V-os szabályzó jó, 12V-oshoz csak 12V-os szabályzó jó. Generátorhoz csak generátoros szabályzó jó, dinamóhoz csak dinamós szabályzó jó. A dinamó és a generátor teljesen különböző módon termel áramot, más elven működnek.
sorszám: 27447 (95460)
(előzmény: Skodry, 2008-05-27 09:18:45)

 
 
Skodry
válasz erre | email2008-05-27 09:18:45
12Voltos kellene nekem már raktam bele egy dinamós varszet 12V set de nicns töltés:(
lehet a feszab nem stimmel vagy más lehet a baj:?
sorszám: 27446 (95459)
(elözmény: Traszy, 2008-05-25 22:30:27)

 
 
csubi56
válasz erre | email2008-05-27 09:10:50
sziasztok lenne egy kérdésem az etz és a ts 125 főtengelye között van külömbség?
sorszám: 27445 (95455)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-05-27 08:07:14
ha le ég az ellenállás,az általában szabályzó hiba szokott lenni.
sorszám: 27444 (95449)
(előzmény: GERI8, 2008-05-26 21:37:14)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-27 07:16:04
Semmi gond.Állandó téma itt a fórumon ez a fesszab dolog.Melyik jobb?Hülyeség ezen vitatkozni.Ha valakinek jól működik a régi akkor ne cseréljen.Ha viszont elromlik akkor jobb választás szerintem az új magyar FEKETE elektronikus,hiszen mechanikust ugyis csak használt bontottat kap ami nagyon lutri.Még valami szól az elektronikus mellett. kis ellenállás tekercs ami bizony sok embernél leégett már.Elektronikusnál nem kell.Egy hibalehetőséggel kevesebb.Azonkivűl szerintem nem egy nagy drágaság.Ahogy olvasgattam a fórumokon olyan 80%-os a megelégedettség.A maradék 20%-nál meg ki tudja miért nem jó.Nem akarok megbántani senkit,de sajnos néha már a kérdéséből kiderül az illetőről hogy nem sok fogalma van az elektromos dolgokhoz.Ilyenkor lehet hogy a bekötésnél már tönkre is vágja a cuccot.Amikor valaki nem tudja kiokoskodni hogy az 5 vezetékből 4-nek a jelölése ugyanaz,akkor vajon hova mehet az 5-ik,akkor ott azért vannak gondok nem?Hozzáteszem gyorsan hogy tisztelet a kivételnek ill akinek nem inge ne vegye magára.Persze azért segitek én is meg mások is azoknak is akik nem annyira vágják de szeretnék maguk megcsinálni.Hiszen ezért van a fórum hogy segitsünk egymásnak.Csak nem mindegy hogy megérti-e vagy nem valaki.Egy példa:nekem Keri segitett abban hogy a 6V-os dinamót önmagában hogy tudom megvizsgálni ill gerjeszteni.Bejött a dolog és jó lett a töltésem.Ezt a módszert leirtam egy másik fórumon valakinek és az istenért nem értette.Pedig még fotóval is illusztráltam a dolgokat.Van akiken nem lehet segiteni mert semmi alapismerete nincs.
sorszám: 27443 (95446)
(előzmény: GERI8, 2008-05-27 00:30:39)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-27 00:30:39
igazad van ne hari
szavazás tudod mindet ecere nekem el füstölt menet közbe nem tom mi volt vele inkáb szereztem 1 régit és azota az van rajta hibátlan
sorszám: 27442 (95445)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-26 22:26:27)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-05-26 23:54:21
a szavazásra egy válasz.
Ott állok melette.
sorszám: 27441 (95444)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-05-26 23:52:50
na Igen az ELEKTRONUKUS FESSZAB!hahahhaha
durva beavatkozás.
sorszám: 27440 (95443)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-26 22:26:27
Te valamit félreértettél.Nem én akarok venni elektronikus fesszabot,én csak leirtam hogy mit kell csinálni ha valaki 6V-os elektronikus fesszabot tesz be a mechanikus helyett.Egyébként általában a magyar FEKETE fesszabbal jók a tapasztalatok.
sorszám: 27439 (95437)
(előzmény: GERI8, 2008-05-26 21:37:14)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-05-26 21:37:14
LEN A DINAMON VAN EGY KIS SZAR ELENÁLÁS AMI NEKEM MAGYAR GAGYI ÉS HETENTE LEÉG HA A DINAMOVAL SZENBEN ÁLSZ AKOR JOB KÉZFELÉ ESIKLESZEDED LE TESTELED ÉS JO DE NEKEMIS VOLT IJEN ELEKTRONIKUS FESZABOM DE SZAROK A RÉGI MEHANIKUS JOB HA KEL SZERDÁN VESZEK MOZIKAT ÉS LESZ ALKATRÉSZEM BÖVEN ELADO



következö a kérdésem vajon a dupla láncos vagy a sima láncos a hajtolánc a job (a fötengej és a kuplung közöt ami van)
sorszám: 27438 (95433)
(előzmény: zsakfos, 2008-05-26 20:43:22)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-05-26 20:43:22
A fekete magyar elektronikus fesszabon legyen az 6-ill 12 V-os B+jelöléssel van a régi 51-es pont.Magyarul a régi fesszabon 51-el jelölt pont az elektronikuson B+.Ha 12V-osról van szó akkor csak annyi a teendő hogy beteszed a régi helyére és rácsatlakoztatod a sarukat.Ha 6V-os akkor az ellenállás tekercset ki kell dobni a dinamónál mert nem kell.Arra kell figyelni hogy ami az állórészből kijön kis vezeték azt kösd vissza testhez.
sorszám: 27437 (95427)
(előzmény: vintam, 2008-05-26 19:02:01)

 
 
Veatta
válasz erre | email2008-05-26 20:28:02
a karbi kihordási ideje 40 ezer km
legalábbis a 30n3-1-es típus leírásában ez szerepel, gondolom nem sokkal térhet el a 125/150esé sem
sorszám: 27436 (95425)
(előzmény: Andrei, 2008-05-26 12:49:28)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-26 20:14:57
Szeva!

ETZ-nél csak helyesen bekötöd a mechanikus helyére és kész is!
Viszont ha TS-ed van ott kell vmit babrálni,de semmiképp sem a megszakítót,hanem egy kis tekercset vagy ellenállást kell kikötni lent a dinamónál asszem. TS-esek majd pontosan megmondják mi a teendő!
sorszám: 27435 (95424)
(előzmény: vintam, 2008-05-26 19:02:01)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-05-26 19:05:08
arra kell figyelni, hogy a mechanikus fesz.szabon van 1 jelzés, vagy talán 2(?), ami eltér az elektronikus jelzésétől.Ha jól összevan kötve, akkor utána márcsak használni kell.Nem kell semmit módosítgatni.
sorszám: 27434 (95422)
(előzmény: vintam, 2008-05-26 19:02:01)

 
 
vintam
válasz erre | email2008-05-26 19:02:01
Hali!

Ha az eredeti feszszabályzót kicserélem elektromosra akkor a megszakítót is kikell cserélnem? Vagy mit kell még átalakítanom ha elektromos feszszabot teszek a gépbe?
Állítólag kell valamit mert talán a megyszakító nem bírja a tempót?
Segítsetek!
Köszi!
sorszám: 27433 (95421)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-05-26 16:39:06
nekem 26, de most nemrég kezdte el csinálni.
sorszám: 27432 (95418)
(előzmény: Andrei, 2008-05-26 12:49:28)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-26 16:14:34
régi méretezés az úgy van, hogy colban van megadva a gumi szélessége és átmérője
Azaz 2.75" széles és 18" átmérő
Egy col az 25,4mm vagyis szorzod a 2.75-el és már tudod is a mm-ben megadott szélességét, azaz 70mm-t.

Új jelölés szerint a szélesség mm-ben van megadva ez az első szám, per után pedig azt jelenti, hogy a szélesség hány százaléka a magasság. Vagyis a /100 az olyan magas mint széles. A /50 pedig fele olyan magas mint széles. A régi gumik mindegyike /90 /100 körüli, tehát a 2,75 x 18" az kb a 70/90 x 18" jelölést kapja, de az ilyen méretü gumikat csak régi motorokon használják ezért általában a régi jelölést alkalmazzák, vagy egyszerre mindkettőt feltüntetik.
sorszám: 27431 (95417)
(előzmény: reimerm, 2008-05-26 13:21:55)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-26 14:26:14
Hamár a gumi téma előjött, engem pedig az érdekelne, hogyha elöl 16os kerék van a TZ-mben, arra milyen méretű gumit jó tenni? Én a 90/80as méretűre gondoltam, szerintem az nagyjából akkora lehet, mint a 3,25x16-os abroncs.
Akinek van hasonló gumija elöl,az irjon bátran a tapsztalatairól. ;)

Tamás
sorszám: 27430 (95412)
(előzmény: reimerm, 2008-05-26 13:21:55)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-05-26 14:01:30
Király, csak véletlenül 1 nullával többet írt. LOL
sorszám: 27429 (95408)
(elözmény: Traszy, 2008-05-26 08:31:53)

 
 
reimerm
válasz erre | email2008-05-26 13:21:55
Sziasztok!!
Keresek mz-m hez akumlátor dobozt.Kompletten.Lehe ts-é vagy akár etz-é is.Akinek van jó állapotú (festés lényegtelen hogy milyen) az küldjön nekem e-mailt a reimerm@freemail.hu és ha lehet képet is csatoljon mellé.
Meg lenne egy másik kérdésem is.Hogyan tudom átszámolni a gumi méreteket egyik tipusbol a másikba??? 2.75 x 18 ez pl másikméretben mekkora? 16" 90/90es és ezt.Ezeket hogyan lehet egy tipusra hozni?
sorszám: 27428 (95407)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-05-26 13:07:21
Kicsit korán dobták piacra :)
Amíg ennyi MZ futkos szabadon sokkal olcsóbban addig le kell takarni és még tartogatni. Majd ha kihaltak akkor lehet hogy lesz olyan aki megad érte ennyit vagy többet.
sorszám: 27427 (95406)
(elözmény: Traszy, 2008-05-26 08:31:53)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-05-26 12:49:28
hány km után jön elő ez? :) mert a motorban 34 van, de már a blokk volt felújítva, szóval ki tudja mennyi, de a karbi nagyon sokat futhatott :(
sorszám: 27426 (95402)
(előzmény: SmOz, 2008-05-26 12:31:59)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-05-26 12:31:59
aha értem.Hát, akkor másik karbi után kéne nézned.
sorszám: 27425 (95400)
(előzmény: Andrei, 2008-05-26 11:47:46)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-05-26 11:47:47
1 liter brigeciolban ázott a karbi,ellepte a folyadék teljesen, a csavarok ki voltak szedve belőle meg az összes fúvóka is
nemhiszem hogy a súbercsúszka kopott volna el mert a kölcsön 125ös karbiba ugyanazt tettem be és ott nem csörög, és van alapjárat

meg még van az enyémmel egy olyan hiba hogyha 3/4-nél tovább húzom a gázt akkor csak torpan, szóval gatya az egész :(
sorszám: 27424 (95397)
(előzmény: SmOz, 2008-05-26 11:36:21)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-05-26 11:47:46
1 liter brigeciolban ázott a karbi,ellepte a folyadék teljesen, a csavarok ki voltak szedve belőle meg az összes fúvóka is
nemhiszem hogy a súbercsúszka kopott volna el mert a kölcsön 125ös karbiba ugyanazt tettem be és ott nem csörög, és van alapjárat

meg még van az enyémmel egy olyan hiba hogyha 3/4-nél tovább húzom a gázt akkor csak torpan, szóval gatya az egész :(
sorszám: 27423 (95396)
(előzmény: SmOz, 2008-05-26 11:36:21)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-05-26 11:39:41
12 voltnál is megbízható a fekete magyar fesszab, nekem hibátlanul működik, igaz még csak 5ezer kilómétert tettem meg vele.

Tamás
sorszám: 27422 (95395)
(elözmény: Traszy, 2008-05-25 22:30:27)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-05-26 11:37:48
ezt, hogy beállíthatatlan, ezt meg cáfólnám.Nekem is csörög, amikor adok gázt, nekem is elvan már kopva a súber.De, be lehet állítani finoman is az alapjáratot, minden fél fordulatonként a B/L állító csavarra reagál szépen, alapjárat állító csavarra is, még hogyha épp, hogy csavarok rajta.
sorszám: 27421 (95394)
(elözmény: Traszy, 2008-05-25 22:26:39)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-05-26 11:36:21
A karbi hátsó részénél(levegőszűrő felé), ott van 2 járat.Ott is jól áztasd be brigeciolba, aztán jöjjön a vízbe áztatás, és utána jó erősen levegővel kifújni.De elötte csavard ki a B/L állító, és alapjárati csavart, és ugyan ezt tedd meg minden fúvókával, és minden járattal.Jónak kell lennie...
sorszám: 27420 (95393)
(elözmény: Traszy, 2008-05-25 21:45:57)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-26 11:34:35
Ha pedig nem segít a suberdugattyú csere, akkor sajnos karbi csere:( Fel lehet újítatni gépműhelyben a karbit, tudnak készíteni új suberdugattyút is, de munkaigényes és többe fáj mint 1 használt karbi vétele. Használt karbit csak visszavételi garanciával vegyél, vagy pedig kipróbálás után.
sorszám: 27419 (95392)
(előzmény: Andrei, 2008-05-26 10:55:11)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-26 11:28:44
Igen, akkor ez a baj a karbiddal. Mivel nagyon kopott a suberdugattyú, így nem csak alatta engedi a levegőt(amennyire huzod a gázkart), hanem körülötte is kap a motor levegőt. Ha csörög a karbid, akkor már nagyon kopott. Álltalában a dugattyú kopik jobban el, tehát egy új dugattyúval lehet orvosolni a bajt.
sorszám: 27418 (95390)
(előzmény: Andrei, 2008-05-26 10:55:11)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-05-26 10:55:11
köszi a válaszokat, 1-et tudok, a suberdugattyú kopott, vagy a henger amiben csúszkál, nemtudom, mert kis gázadásra rögtön csörög a karbi, ez ekkora baj?
sorszám: 27417 (95386)
(elözmény: Traszy, 2008-05-25 22:26:39)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-05-26 10:09:52
szerintem még elég sokáig ott lesz a szobában:)
sorszám: 27416 (95383)
(elözmény: Traszy, 2008-05-26 08:31:53)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu