:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
További mz-s problémám van NINCS TÖLTÉS!
Vettem egy feszabályzót már magyart! Egyenirányítómat kimérték jó! Kábelek újraúzva kimérve!!!
Mi lehet még? Mit kellene vennem hogy jó legyen? rosz lehet valami a blokknál?
Segítsetek, itt a jóidő és puposkodhatok a skodában:(
Eladó alkatrészeket is várok!!!
skodry@mailbox.hu
Nem mondtál hülyeséget,de némileg eltér a nézetünk.
nem vagy, hanem csak... xD kicsit fáradt vagyok :)
Hello!
Pár hete lett 300-as a 251-esem, de 250-es hengerrel. Kicsit nehéz volt összerakni, mert a dugó szoknyája hozzáért valamihez, innen lereszeltünk kb 0,5-1 mm-ert. Így már jó volt, nem kolompolt. A hajtókar utángyártott és felül perselyezett és derékszögelésnél egy pici nyomásra is hajlott és ráadásul elég furcsán rakták össze a fötengelyt, alul elvileg van 2 bronztávtartó a hajtókat mellet, de nekem nincs, viszont mégse kottyan. Ezelőtt színte makulátlan hangja volt minden fordulaton. Na jó némi csapágyhang azért volt, de semmi éles. Így tettem bele kb 7000km-ert.
Most van benne kb 400km. Azt tapasztalom, hogy úgy csörög, mintha egy csavar rázkódna valahol. Ezt csak kb 3500-4000 felé kezdi és ahogy melegszik be, a zaj egyre hangosabb és egyre lejjebről jelentkezik.
Eléggé zavar, mert amikor Bambi műhelyébe voltam láttam elég csúnya hajtókart, meg mondta is hogy nem jók az újak. És az az igazság, hogy félek, hogy beáll a hatókar vagy a főtengely és tönkreteszi az eddig megcsnált hengert is. Mik ennek az előjelei??
Gondoltam még arra is, hogy lehet hogy a gyűrű tört el, mert berúgóval átforgatva viszonylag könnyen megy, régebben nagyobb komressziót éreztem, annak ellenére, hogy azért jól megy, de lehet hogy ez csak a 2 gyűrű miatt van.
Remélem tud valaki segíteni, amit előre is köszönök.
hello Tamás
Az odáig rendben van, hogy több olaj is kerül bele, de a baj nem ezzel van, hanem azzal, hogy a beszívott levegő mennyisége állandó (gázkar állástól függően), ehhez a benzin mennyiségét fúvókával, illetve a súber tűvel igazítod be. Ha nagyobb fúvókát teszünk a karburátorba, akkor a beszívott levegőhöz arányosan több benzin jut, így kialakul a megfelelő (1:14,7) keverési arány. Tehát az igaz, hogy több olaj kerül az égéstérbe, viszont az égés "tökéletes" lesz, kisebb hő keletkezik, úgyhogy a megszorulás esélye is csökken. Ez vagy egy elképzelés mégegyszer mondom, lehet hogy hülyeséget mondok ezzel...
A leírtak alapján a helytelen benzinszint okozhatja az indítási gondokat.Érdemes lenne a szakirodalomban leírt módon ellenőrizni és beállítani a porlasztót.A fúvókák is a porlasztó típusának megfelelő értékűek legyenek.A szükséges adatok a szakirodalom rovatban megtalálhatóak.Eredményes szerelést kívánok.
sorszám: 27544 (95698)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-31 11:28:41)
hamár így elcsevegtek a fúvókákról,én is szeretnék kérdezni.A karburátor a gyengém de nagyon,nem értek hozzá,viszont tegnap 3 órás szenvedés után csak ültem a motoron és odajött hozzám egy öregebb fazon szétkapta a karbit, mert nyakig benzines lett, mondta hogy cseréljem ki a tűszelepet,benne a fúvókát(azonos a mérete az előzővel) és a főfúvókát(250tz-jé volt benne).így most a főfúvóka 110es,a benzin levegő csavart másfélre nyitottam ki,előgyujtás meg 3mm.mikre számíthatok?elvileg be kéne indulnia,de a tegnapi rugdosás után már izomlázam van:-).teljesen friss a motor, uj dugó,furás,egyedül ez a karbi szivat meg,már a nagygenerál előtt is volt gondom a karbival, lehet hogy emiatt folyt.Ha valakinek akad bármilyen ötlete,miért nem indulhat még be akkor szóljon.
UI:csak azért kérdezek mielőtt,mert 1. emeleten van a motor és ha nem indul be akkor megint vissza kell tolnom a lépcsőn:D
előre is köszönöm!
Légyszives magyarázd el ,hogy a fúvóka mérete hogyan változtatja meg a benzin-olaj keverési arányát!A nagyobb fúvókával több üzemanyag kerül az égéstérbe,de a benzinnel arányosan több olaj is.Remélem nem tekinted bántónak a kérésemet.
érdekes, nekem is ugyan ez a bajom, hogy nagyon melegszik a motor.Belegondolva tényleg sok olajat öntök, én mindig 6litert tankolok, és 2 deci olajat rakok bele(30:1).Ezekszerint jó hülye voltam, direkt kevertem ilyen arányba, mert a meleg miatt nehogy megszorúljon a dugó.Mostmár legalább tudom, hogy a sok olaj miatt is megszorúlhat.
Egyébként fogyasztás növekvést okozhatja ez a dolog?
Megvettem a jóöreg magyar feszabot:) szorítsatok ma szerelem be....
Ha nem jó a töltés akkor kell egy állórész. Várom az ajállatokat.
Nem kötöszködni akarok, de lentebb le is lett írva, hogy a több olajat nagyobb főfúvókával kompenzálták, hogy optimális maradjon a keverék arány. Gondolom ezért nem okozott problémát az 1:20-as keverék (olaj-benzin), nyilván ehhez volt kiképezve az égéstér és hozzá hangolva a gyújtás is, hogy elégjen az a sok olaj... ha rosszul gondolom javítsatok ki nyugodtan.
Ehhez tartozik még az, hogy vettem 1 liter félszintetikus 2T olajat, melyet most vezet be a piacra egy magyar cég. 990 Ft volt az ára. A neve "FAVORIT". Most azon makkozok, hogy merjem-e használni egyáltalán a motoromhoz, mert a franc tudja mi a f@sz van benne olaj helyett ilyen áron:(( Már szinte mindent hamisítanak, csak a halottakat nem, eddig legalábbis ebben a tetü országban. Bocsi fiúk, lehet, hogy kicsit elragadtattam magam..
Szerintem nem a gépek korában van a probléma. 16 éves koromban Danuviákat, Pannoniákat, Jawakat, Trophy MZ-ket hajtottunk. Egyetlen megragadásra nem emlékszem, pedig akkor csak kétállású volt a gázkar mindenki motorján(alapjárat, teljes gáz:)) Akkoriban azok a mocik 10-15 lovasak voltak tipustól függően, ezért ha haladni akartunk akkor koppgáz volt. Haladni pedig mindig akartunk:) Szerintem a probléma a teljesen silány utángyártott 21-ik századi sz@r alkatrészek miatt van, mert szinte minden iparos eladná az anyját akár 1 Ft plussz bevételért, ezért aztán a lehető legolcsóbb(legsz@rabb)anyagból a lehető legkisebb munkaráfordítással készítenek el minden alkatrészt. Sajnos ez van, ilyen hülye világban élünk:((
helo
ilyen gond nekem is volt csak kevesett forgott a főtengelyen a kis primer lánckerék igy nem lett beteg egyik kúp sem.Van egy megoldás:köszörülj vmi vasat köszörűgéppel a szürke korongjával.Sokat köszörülj ami lejön por azt szedd össze mert az kell.Ha van 1 köb cm re valő mennyiség akkor fogsz egy mágnest és kiveszel vele a porból minden vasat sokat ki fog szedni alig marad kőpor de nem baj ezután fogsz egy harisnyadarabot és épphogy megfeszited majd azon leszitálod a maradék kőport azért kell szitálni h a nagy köpor darabká ne menjenek át rajta.Ezután marad egy kis tálkádban kevéske finom kőpor na ehhez teszel 3-5 olajcseppet és összekevered az olajat a porral jól.Ha még kell olaj hozzá akkor tegyél.Az a lényeg ne legyen nagyon folyós az anyag legyen sűrű mint a mustár.Majd ezután megkened a főtengely kúpját ezzel az anyaggal vékonyan(ha a motorblokkot nem szeded szét akkor a szimeringnél vigyázz alá ne menjen kőporos anyag) majd ezután felteszed kézzel a kislánckereket.Elforditod 1/4 fordulatot jobbra majd vissza majd 3 szor még igy.Ekkor leemeled a kislánckereket 1/4 fordulattal odébbtekerve teszed vissza a kupra majd megin 3szor jobbra-balra tekergeted majd megint le 1/4 el odébb fől megint 3 szor tekergetni j-balra.Először elég roszogós érzést fogsz érezni majd ahogy tekergetsz eggyre jobb érzés lesz a por aprozódik majd.Kis erővel tekergetés közben nyomd a kislánckereket föl a kupra.Aztán megint kend meg anyaggal a kupot majd megint tekergetés jön és az egész folyamatot addig ismételd amik a főt.kupja és a kisláckerék belseje egységes szürke szinű nem lesz.Ha olyan lesz akkor jó akkor 99%osan jónak kell majd lennie a kupnak.Én ezt a folyamatot csináltam olyan kup lett h nemigaz.Kipróbálásképp a lehuzatómmal nem jött le a felhuzott lánckerék eltört a lehuzom hegesztése.Azt ujrahegesztettem erősebben akkor lejött de ugyis nehezen.Arra ügyelj mikor véglegesen majd felteszed a lánckereket minden olaj ki legyen törölve a kup belsejéből és a főt.kupján se legyen egy csepp olaj se.Jól fel huzatod a csavarral annak jónak kell lennie.
A savat ne használd mert többet nem szeded szét!az én eljárásomat próbáld ki nekem bevált.
pedig megragadhat biza.mivel,hogy a főfúvókán nem megfelelő benzin mennyiség jutt be a hengerbe a sokk olaj miatt,ezáltal az égés nem lesz tökéletes.a tökéletlen égés túlmelegedést okoz.ebből adódoan a dugattyú tágulni kezd jobban a kelleténél,és az olaj azt nem tudja kenni,mert annak is csak egy bizonyos határon belül tudja a dolgát végezni
Nem én írtam, de pár szót hozzászólnék, ha szabad.
A túl sok olaj a keverékben nem jó, tulajdonképpen a sok olaj a benzin "helyét" veszi el pl. 1 liter keverékben.Minél magasabb az olajtartalom, annál kevesebb benzin marad.Ezt pl. a versenyzők (legalább) tűállással vagy éppenséggel nagyobb főfúvókával kompenzálják.Nem szabad figyelmen kívül hagyni ezt a tényezőt sem a beállításoknál.
Változatlan főfúvókával tehát (benzinben) szegényebb lesz a beállítás, ez már melegedést okozhat.Ha meleg van, a feleslegesen sok olaj elég, koksz lesz belőle, lerakódik ahová tud, szorosabban járhatnak hornyaikban a gyűrűk, a hengerfejen a lerakódás akadályozza a hőelvezetést stb.
A legfontosabb pedig, hogy igen kockázatos dolognak tartom, hogy nem ellenőrizted és állítottad be pontosan az előgyújtást.Enélkül lényegében kár beindítani, annyira fontos dolog.
Mint gépész, tudod, hogy a beállításokban, finomhangolásokban nem fehér/fekete, 0 vagy 1 a megoldás, hanem az optimum keresése és megtalálása.Mindenki ezt csinálja.
jó munkát, sok sikerélményt: R
A fene tudja, ilyen öreg gépeknél már semmi sem meglepetés, én így állok hozzá :):D
A másik...
GSXF: Én a 251-es ETZ-mre vettem új könyököt és dobot, kb. fél évet állt, hogy se takarítva, se hajtva nem volt, néha esőt is kapott, így sajna megjelentek rajta rozsdafoltok, tehát nem egy masszív króm réteg van rajta, de ha vigyázol rá, akkor valszeg nem lesz vele gondod.
Egyet azért még kérdeznék attól, aki azt írta, hogy azért ragadt be a dugó, mert "teleb@sztam" olajjal a benzint. Az olajtól miért ragad meg a dugó? Az olaj kenést biztosít, hogy a fém ne a fémen csússzon. Legalábbis gépész és egyéb tanulmányaimból így emlékszem.
Köszönöm szépen az infókat mindenkinek!
Majd megnézegetek mindent, amit írtatok, hátha összejön végre.
Hozzáfűzném azt,hogy a gyertyaképet úgy nézdd meg,hogy jól kihúzatod a motort, és le a gyujtást, kuplung be!!!Mert,ha meg utánna pöfögteted a motort, akkor az nem a jó gyertyaképet fogja mutatni.
Bocsi,elírtam, az optimális benzin-levegő arány 1:14,7, amint erre egy fórumtárs fehívta a figyelmem. Egy gyári értékekre beállított közepes állapotú karburátor hozza ezt az értéket durvább eltérések nélkül. Gyertyaarculatból tudsz következtetni a keverékarányra. Szürkésfehér:benzinben szegény keverék, veszélyes, túlhevülést és megszorulást okozhat. Barna,őzbarna:normál keverék, optimális üzem. Fekete,kormos:dús keverék, nagy bajt nem okoz, csak fogyasztás nől, beköpheti a gyertyát, üzemmelegen kicsit gyengébb teljesítmény. Régen lehetett üveggyertyát venni, azzal meg lehetett kukucsálni a motorban az égés szinét, mely megmutatta a keverék minőségét. Halványkék lángszín:szegény keverék. Élénk kék lángszín:optimális keverék. Narancs lángszín:dús keverék. Keverék alatt most mindig a benzin-levegő keveréket értettem.
sorszám: 27528 (95668)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-30 13:13:03)
Hali!
Pont ahogy gondoltam, az FBS paszta bírja a fék olajat:)Be is kentem a fékemet, ahol folyt az olaj, és most már jó!Ha valakinek tömítési gondja van, használja egészséggel:P
Sztem a csákónak azért szorult meg,mert teleb.szta olajjal a benzinjét.
sorszám: 27526 (95666)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-30 13:13:03)
akkor nyugodt szívvel megveszem az utángyártottat! Egy kis fúrás-faragás belefér :D
Köszi szépen a választ!
Szerintem nem kéne, hogy belekössenek! márcsak abbol kiindulva, hogy lehet kapni bármelyik nagymotorra azt a cikkcakkos szélű féktárcsát is. az sem gyári..
cbr 600-on nekemsem nézték, hogy nem gyári tárcsám van.
persze ez sem tuti
Szerintem ezt csak a gyertyaarculaton tudod szemre vételezni,hogy jó a keverék arány.Bár lehett van valami más megoldás is arra én is kiváncsi lennék.
sorszám: 27522 (95651)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-05-30 13:13:03)
helló!
érdekelne engem is ez az 1:16os benzin-levegő arány,ezt hogyan lehet beállítani?fülre nagyjából be van lőve,most lett felújítva a blokk,túl sok pénzem van benne ahhoz hogy csak úgy megszoruljon.le tudod írni nekem hogyan lehet megállapítani ezt az arányt?
előre is köszönöm
üdv:András
Szerintem ez vizsgabiztosfüggő dolog. Ha profi módon lesz kifurva, akkor lesz aki nem köt bele és lesz aki beleköt. Ezzel nem sokat segítettem:)
Utánanéztem az adatnak, Te írtad a jó arányt ami 1:14,7. Én rosszul emlékeztem.
Csá! Ha az ETZ tárcsáját kifúrkálom,abba nem kötnek bele műszakin?
Gondolom esztergályossal kéne kifuratni,h szabályos legyen,különben a súly miatt szitál a tárcsa...thx
Elképzelhető, hogy Te írtad a pontos arányt. Én már elég régen tanultam ezt a dolgot, lehet, hogy rosszul emlékeztem az arányra, de ha lényeges lett volna, hidd el utánanézek a szakirodalomban. Mivel a pontos számszerü adat nem volt lényeges, csak példaképp írtam az MZ-es társnak. Amúgy ha szerinted hülyeségeket írtam, akkor ezután sz@rok az egészre, nem adok tanácsot senkinek és akkor nem leszek b@szogatva. Nem szeretnék rossz tanácsokkal senkit sem félrevezetni, pá.
NAMOST ÉN A POLGÁRDI BÖRZÉN VETEM UJAT TÖRÖKÖK VAGY VALAMI IJESMI TAGOKTOL PONT OJAT AMIJEN A GYÁRI ANYI KÜLÖMSÉGEL HOGY UJUTÁNGYÁRTOT DE TÖKÉLETES ÉS NEM DRÁGA
ÜDV
a leg ecerüb hogyha szirtalanitod a felületet majd só saval bekened fölrakod ahogy kel és majd leszedni is elég lesz
ha valakinek bármijen MZ TS TROPHI alkatrész kel irjon
gergely111@citromail.hu
üdv egyenes utakat
szia! Én karacsányora leptem meg magam egy ts dobbal a gépre :) Nos: kb majd 2 centivel rövidebb mint a gyári és nem passzolt a konyöknél a felfogatás (gyártani kellett egy szélesebb lemezt ami a könyökbilincset fogatja a blokkhoz). Végül jó lett. Ettől függetlenül szép, jól szól, és tisztességesnek látszik a króm is rajta, a könyökön is szépen bírja..szóval idáig ezen a téren meg vok elégedve...remélem ez így is marad.
Hülyeséget nem akarok mondano, de sztem a felmegy a ts dob a Trophyra, de ezt fenntartással kezeld!
üdv
pl tojás van az első kerekedeben, az pont ennél a sebességnél szokott zavaró lenni...nekem a tz-n az előző tulaj rakott bele egy púpot, aztán az is ekkor rázott a legjobban, végül ráfot cseréltünk..minnyá jó lett. Vagy vacak a gumid...a ts-n nekem régi lengyel gumi volt elől. garantáltan tartós volt, mert 20 éves létére kopás alig látszott rajta..viszont már rohadt kemény volt és a gumiban volt tojásom, ami rázta a gép elejét. 2 éve gumicsere történt, hirtelen megszűnt ez a probléma...hát így hirtelenjében ennyi jut eszembe...jah és motorféknél ne csodálkozz ha egy picit lökdös a motor..legalább is 250-es ts-nél nem szokatlan jelenség..nekem mindkettő csinálja..más is mondta már hogy ez van.
üdv!
Sziasztok!
250-es Trophy-ra jó a 250-es TS kipufogódobja?
meddig bírja a króm réteg ezeken a magyar utángyártottakon? kicsit tartok tőle, mivel made in Hungary..:D
Vagy milyen megoldásokat tudnátok javasolni? az eredeti már eléggé rozsdás..:(
köszönöm a választ
Sziasztok!
Nemrég boldog tulajdonosa lettem egy ETZ250-nek. A gép nagyon pöpec, de kb 70 - 80 tempó környékén berázza a kormányt. Motorfék üzemben erősebb a jelenség, ami fékezésre csillapodik. Van valakinek ilyen tapasztalata, megoldási javaslata? Nagyon köszönöm. Üdv.
Stét!
A tanács mögött legyen egy kis tudás is, és akkor rendben leszünk! Nem 1:16 az arány, hanem 1:14,7! Nem akarlak bántani!
Üdv,
Ts125-ös építek, de ahogy kipróbáltam a motort kiderült, hogy csúszik a kuplung, és van egy "villamos" hangja is a gépnek. Próbáltam állítgatni, stb, de nem javult. Gondoltam az a baja, hogy hajtóműolaj van benne. Lengedtem belőle és látom, hogy apró fém por van az aljára ülepedve. Blokk ki, kuplung oldal szét.
Csak akkor esett le a dolog, amikor teljesen leszedtem a primerhajtást, kulplungot, hogy a primer lánckerék a főtengelyen elforgott. Igy megtaláltam a "villamos" hang okozóját, és a csúszás okát is.
Szóval az lenne a kérdésem, hogy hogyan rögzítsem a lánckereket. Gondoltam, hogy egykicsit becsiszolom a felületeket, zsírtalanítom meg hőlégfúvóval felmelegítem a lánckereket. Mit lehet még tenni? Lehet még kapni ilyen lánvckereket?
Előre is köszi
Hello! Én még annyit hozzátenék, hogy lehet a kipufogóval (is) gond van, ha nem volt még kiégetve és az eredeti van rajta. Nekem a Ts 250/1 olyat csinált, hogy hidegen jobban ment mint melegen, pedig nem volt kopott, jól be volt állítva mégse akart végsebességre 100 fölé menni------->kipufogót kiégettem és azóta ég és föld. Persze ha nem jó a gyújtás, karbibeállítás, akkor se megy rendesen.
(ez is csak egy tipp, nekem bejött)
Üdv!
A gyújtásbeállítás szájbarágósan, részletesen le van írva itt a honlapon a szervíz menüpont alatt ha jól emlékszem.
Ha már egyszer megragadt komolyabban a moci, akkor dugó kuka, henger felújítandó. A keveréknél nem a benya-olaj keveréket írtam, hanem a benzin-levegő keveréket. Normális motorműködéshez 1kg benzinhez 16 kg levegő kell, tehát 1:16 a keverékarány, melyet egy jól beállított porlasztó többé-kevésbé tartani tud. Akkor hevül túl a motor, ha benzinben szegény keveréket kap, és ráadásul nem is megy. Tehát mindig inkább kicsit dúsabb benzin-levegő keverékkel járjunk a túlhevülés elkerülése végett. A benzin-olaj keverékarányt állítsd 1:50-hez. Az 1:20-as arány durva nagyon, nem MZ-nek való. Ha megfogadod a tanácsaimat, akkor jó lesz a géped, ha nem, akkor sokáig szenvedsz vele, és nem lesz jó.
Köszönöm az ötleteket!
A dugattyúval és a hengerrel nem lehet gond. 2 éve újítottam fel, hengerfúrás+ új dugó. Akkor párszor beragadt. Utánna nem sokat mentem vele, mert nem akartam kínozni, meg nem is volt sok időm. Tavaly összel újra szétkaptam a blokkot. Megint felújítás, új dugó... És most más helyen csináltattam, azóta egyszer ragadt meg. A keverék 20-as, szóval szerintem annak jónak kellene lenni. Ez az utógyújtásos dolog viszont érdekelne. Ugyanis szerintem melegebb a blokk, mint kellene. A gyújtás felőli oldal szó szerint süt, ronggyal lehet levenni csak a deknit. Ezen hogy lehet állítani, mit kell tekerni, milyen irányban, meddig?
Előre is köszi!
Hello! Megvan miért nem tudtam váltani 2ből 3ba, és 3ból 2be NORMÁLISAN! A probléma az volt hogy másodikba rakás után a rugó nem húzza vissza (lefelé) kicsit a váltókart, de ha berakom 2ba, és nagyon finoman lenyomom a kart, utána már sikerül berakni 3ba! Viszont 3ból 2be nem tudom visszapakolni normálisan, ezt viszont nem tudom mi okozza, mivel ha (3ba vagyok) kúplung "kattanásig" amennyiree lehet lenyomni a kart lenyomom akkor a 2-3 közti üresben marad, és ha kicsit visszaengedem és újra, de nagyon minimálisan megnyomom akkor berakja 2be, ha esetleg kicsivel jobban nyomom meg a kelleténél akkor az 1-2 közti üresbe rakja. Légyszíves mondjátok meg, hogy ez mért van, és mit lehet ellene tenni! Ja és még lenne egy problémám! Amikor (elindulásnál áll a motor) berakom 1be teljesen be van húzva a kúplung akkor egy nagyon kicsit visszaesik a fordulatszám, és ha ugyan ezt megcsinálom amikor a sztendesen van akkor a hátsó kerék forog, mivel nem ér le! Hogyan lehet beállítani ezt, hogy ne forogjon, ha a kúplungkaron állítom akkor az ugyan az mintha a szervíznyíláson át állítanám? ez azért kérdezem meg itt mivel úgy érzem hogy így is egy kicsit későn kezd el fogni(azaz hogy teljesen összezárni) a kúplung!
Légyszíves válaszoljatok! ÜDV: Laci
Nos, kezdem sorjában. Elég sok dolgot át kell nézni a gépeden. A dugattyút ki kell cserélni újra, és a hengert sem ártana felfuratni. A sok megragadás biztosan károsította mindkét alkatrészt. Megbízható szakemberrel csináltasd. A megszorulásokat több dolog okozhatja. 1:rosszul lett párosítva a dugattyú a hengerrel, 2:túl szegény keveréket ad a porlasztó a motornak, ezért nem is megy és nagyon melegszik. 3:helytelen a gyújtásidőpont(nagy utógyújtáson dolgozik a motor, ettől erőteljesen melegszik). Ezek az alapdolgok, melyek ilyen hibát és menetdinamikát okozhatnak. A hengert azért kell felújítani, mert megragadáskor a dugattyú anyaga a legszorosabb pontokon felkenődik a henger falára és az új dugattyú is megragadna a henger felújítása nélkül.
Hali !
Azért mondtam hogy a régi használt jobb volt mint akár 1 uj .
Mondjuk a megszakitó dióda gyertya kábel,szűrő index izzó stb ilyenek is
már 10 éve ugyanaz.persze nem csoda ha valami megadja magát.
üdv.teli tankot.:)
Sziasztok!
Kis segítségetek kérném, ha tudtok.
Van egy TS250-em, amit javítgatok már elég rég óta, de valahogy nem akar pöpecül menni. Már meg lett mérve minden rajta, de valahogy nem jó. Ha bemelegszik, olyan mintha a gyújtás nem lenne jó. Melegtől függően 70-80-nál nem akar többet menni. Ha erőltetem, akkor meg meg is szorul a dugó úgy, hogy beáll a hátsó kerék is. Ilyenkor kuplung, gurulok, és mire lelassulok 30-40-re már engedhetem is vissza a kuplungot, beindul és megy tovább. Meg ezen a sebességen elég csörgős is a hangja. Az előgyújtáson is próbáltam állítani, valamit változott is, de a probléma továbbra is fenn áll.
Én már sajna kifogytam az ötletekből, ha valakinek van, azt megköszönném!
Nekem is be van kenve a cső csatalkozásoknál, eddig nem oldotta még fel, pedig már vagy fél éve lett bepacsamagolva.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|