:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
MEGLEHET DE TEJESEN NAGY HÜJESÉG NINCS VELE TÖB GOND VELE MINT A 12 VOLTOS VERZIOVAL ÉS ALKATRÉSZTIS LEHET HOZÁ KAPNI HA KEL FILÉREKÉRT CSAK KÖRÜL KEL NÉZNI (ELÉG NAGY MELO ÁTALAKITANI)
egyébként, a 6v-os rendszernél és ugyan úgy kell beállítani a gyújtást, mint a 12v-nál?Egy ts 250-ről lenne szó, csak elég furcsa, hogy a generátórnál minden máshogy van.
hmm, hát akkor én még mindig nem ismerem a motoromat, mert amikor megyek vele egy hozamos ideig pl ma, 60km-t, és kézzel nem tudtam megfogni a hengert, olyan meleg volt.A deknikhez hozzá lehet, de ahoz se sokáig.
nekem is még bejáratós a henger (etz 150) és az első 300 méteren úgy bemelegedett mint a régivel 1km alatt, eléggé fosatós volt, eddig nem szorult meg, bár volt eset 400 km-nél 100-zal 2 személlyel olyan 1.5 km után lehörgött, utána 70-nel folytattuk és nem volt gond :) most 850 km-nél járok, érezhetően hűvösebb mint az elején
üzemmeleg amikor kézzel már éppen nem birod megfogni, hőmérő szenzort a henger (nem hengerfej) hátuljára tedd be a bordák közé kb másfél centire, vezetékeket ne szigszalaggal rögzítsd, 80-100 celsius fok a jó
Szia
A gyertya hőértéke rendben?(én próba képpen cserélném akkor is, ha igen)
A henger hűtőbordái tiszták?
A henger és a karbi között ott van a hőszigetelő bakelit?(nem tom 250-esen van-e ilyen...)
Próbálj meg előgyujtást állítani még1x, csak pontosabban.
irtad hogy: "Hidegen jobban megy..."
=>szivató ok?
ja, és ne felejtsd el visszaállítgatni azokat a dolgokat amiket a próbálkozások miatt elállítottál. :)
Szisztok!
A 6 voltos 250 es trophyt meg lehet csinálni 12 voltosra?
és mi kell hozzá?
Ha valaki tudja segitsen!
Köszönöm.
MI A HIBAS JELENSÉG MIT VETÉL UJAT (MAGYART)? ESTLEG MAIL CIMED UGY TÖBET TUDUNK SEGITENI
Én például tapasztalatból tudom, hogy mikor melegebb a motorom az átlagosnál.
Mikor bejáratós volt érezhetően sokkal gyorsabban és melegebbre melegedett, mint most.
Mostanában az egykerekezést tanulom vele és a rövid távon ide-oda gyakorlástól érezhetően melegedik. Mikor érzem, hogy túl meleg, akkor elmegyek egy nagyobb körre, hogy a menetszél lehűtse.
ja ezt tudom :) nincs is panaszom a TS teljesítményére
Túlmelegedést hogy lehet megállapítani?
Azon kívül hogy megszorul a motor?
Egyébként milyen hőmérsékletűnek kellene lenni és hol mérve?
Van gyertya alá becsavarható, van HF csavar alá becsavarható és van kipfogó könyökbe szerelhető hőmérő szondám is, de soha nem használtam egyiket sem arra amire való :) ennek fő oka hogy hiába mérek bármit nem tudom minek kell lennie.
nem, nem azért lehet, mert nekem is nagyon melegszik, pedig kevés olajat, és 2 fajta kipufogót is felraktam, de ugyan úgy melegszik.Viszont jobban megnéztem a hengerfej tömítést, és egy kicsi kifújj.Lehet ez is közre játszik a melegedésbe, és a nagy étvágyba.
Hello!
Nekem a 250/1 csinált olyat hogy hidegen jobban és könnyebben ment mint melegen, pedig jól be volt állítva. Az volt a baj, hogy a kipufogó el volt nagyon tömődve az azbesztzsinóroktól és amikor a sok gáz már nem tudott kipufogni nagyon melegítette a hengert, aminek az lett a következménye hogy a hajtókar alsó tűgörgőskosara eltört. Ha minden mást ellenőritél, és jó, akkor próbáld ki a motort egy másik kipufogóval, vagy ki kell égetni a mostanit, hátha ez a baj.
Üdv!
lentebbi válsszodra. én nekem gyárilag 150 es ts mz-m van. tegnap elött haverommal össze hasonlítottuk az ö 125 és az én 150 es hengerfejemet és annyiban külömböznek hogy ha 150-esre van furva ahenger 125 ösröl akkor az 125 henger fejjel nagyob kompresszio lessz benne mert a henger fejböl kicsi belelog a henger furatába de nem üt semmi semmit pont még elférnek egy más mellet. nekem most felraktuk az 125 ös henger fejet és jobban megy vele erösebb lett. :D
Üdv!!
Eladó MZ TS 125 minden alaktrésze kivéve a blokk. Átvétel Budapest, Hatvan, Üröm, Kunszentmiklós vagy ezek az útvonalak között egyeztetett helyszínen vagy posta.
A helyszínek változnak! Email: materazzika@freemail.hu
Köszönöm válaszaitokat, mármint azokat, akik segíteni is akartak, nemcsak hülyének néztek. Amikor fel lett újítva a motor, mindent beállítottunk az MZ Hogyan továbból, amit nem csak kívülről nézegettem. Ennek ellenére nem volt jó. Ezek után szerintem az ember elkezd más beállításokat keresni. A karbin is állítgattam már, nem volt jó. A megszakítóhézagon is, akkor sem. Az előgyújtáson is, az se segített...
Szóval nagyából végigpróbáltam már amiket írtatok. Ja! És benzint is használtam sűrűbbet is és szegényebbet is. Egyik sem volt jó, a tünetek ugyanazok. Ha lenne még valami ötletetek, akkor inkább olyanokat várnék, hogy milyen alkatrész bemelegedése produkálhat ilyen hibát. Mert hidegen szépen megy, csak ha bemelegszik... Egyébként is a sz@r utángyártott alkatrészektől tartok. Pl vettem új láncvédőt, ami pár hónap alatt rosszabbúl nézett ki, mint a régi 20 éves, de ugyanez van a karbinál lévő gumicsővel is.
Előre is köszi a segítséget!
ohh, köszönöm, de már sikerült:D
az öregnek igaza volt,kicseréltem benne mindent,megindultam kivett gyertyával a margitszigeti lejtőn, ott beszúrtam 1.be és kipörgettem belőle az összes naftát,aztán összeraktam és első rugásra beindult.a tesztút során az árpád híd budai hídfő lejtőjénél kaptam 90nel egy 100as szöget az első gumiba,enyhén be voltam szarva mert kacsázott az eleje rendesen,aztán tettem rá 3 foltot,és mentem Vörösvárig.ott kellett aludnom mert már elég sötét volt és gyenge volt az akku,mert rég használtam már de másnap már feltöltött generátor.Még annyit kellett eszközölnöm hogy a tűt egy rovátkával lejjebb tettem mert a gyertyaképen a közepe szép őzbarna volt, de kis karima még picit olajos,azóta jól megy.Még aznap délután kimentem Esztergomba és vissza Vörösvárra.Sajnos nem tudok elmenni most vele sehova mert ott kellett hagynom a telken, mivel elengedte a hegesztés a hátsó lámpatartó konzolt, ezért inkább kikötöttem, nehogy összecsessze a festést a sárvédőn v. elszakadjon a vezeték. Ami kicsit zavar hogy huzattam neki rendesen, meg volt olyan is amikor közepesen leterheltem kb 2000es fordulattal gurultam, és mégis hamar melegszik.Múltkor voltam Bambinál és láttam egy rommá gyilkolt főtengőt meg hajtókart,nekem is amikor megcsinálta,akkor mondta hogy az új tűgőrgős kosárnál kisebb a hézag,mint a gyárinál ezért közös dűlőre jutottunk,hogy minimális járatást igényel azért.Na ez kb. megvolt most mentem vele 150km-et szép időben,ilyenkor még megragadhat valami?
ha végre redesen meglesznek a papírjai akkor már nyugodtan mehetek vele,a mostani út során is igyekeztem betartani mindent,nehogy kiszedjenek a sorból a rendőrök,de hála istennek nem volt semmi para.
Vagyis a franc se tudja. Már nem emlékszem , hogy gyárilag 150-es a hengerem, vagy csak felfúrt. Úgy rémlik 150-es van beleütve, erre nem esküdnék, de a hengerfejem tuti 125-ös.
Aha, mindig tanul az ember.
Mondjuk nekem is növelt felömlők vannak, de nem gyárilag :)
Namostt én a 150 eset szeretném fúrni mert terepen kivánom érvényesiteni 125 van ithon vagy6,7 darab el is adom öket szivesen meg fötengejek kuplungok igazábol ugy 4 motor van tejesen szét szedve meg az alktrészeik 2trophi 2,3 darab ts ha valakinek kel valami jelenkezen nyugotan gergely111@citromail.hu
üdv Gergely
Etzre átalakított cuccok eladók:
-metálsötétkékre fújt csepptank (cz)
-katonai etz tányérülések egyben fekete műbőr borítással
-kilépő, egy helyen törött, de ha valaki megheggeszti nagyon fasza
-csepel bicikliről etzre átalakított(12v) két kis lámpa
-jawa 250es sárvédő fényezetlen, két helyen repedt, koponyával
árakat egyeztetünk érd: tel:06202084310
Eladó etz 125ös törzskönyvvel, emelt kormány, fém óraborítások polírozva, műszaki nélkül.
Meg tudná valaki mondani, hogy az ETZ főfékmunkahengerénél milyen menettel csatlakozik a fékcső? Köszi!
Én is ugy tudtam,hugy ugyanazz a két henger de nemrég volt nálam egy használt gyári 150 es és egy 125 ről 150re fürt e már bejáratott henger ,nem étrtettem miért ugrik jobban a használt 150 es hengerrel a moci mikor minden más ugyanazz. Összehasonlitottam ökett a gyári 150 esnek nagyobak-szélesebbek a hengerben a gáz viszavezető csatornái.Valoszinű ezért pörög egy kicsitt lasabban ki a motor de végsebeségre nincs különbség
2 fajta úszó van. Az egyik szárai sima lemezek, na ilyet ne vegyél mert pontatlan és könyen görbül. A másik annak domborítással van merevítve az úszó tartó szárai, na ezek pontosak és strapabíróak és dupla anyiba kerülnek mint az előző. Természetesen kell ellenörizni, de csak minimális korrekciót igényelhet.
Ja és amíg nem építed be úgy vigyázz rá mint a hímes tojásra.
Keressél nyugodtan 125-öst is, mert azt is meg lehet furni 150-re. Nincs semmi különbség, csak a furat átmérőben.
A hengerfej kialakítása más csak, de én még nem láttam gyári 150-es hengerfejet. Eredeti 125-össel használom. Kicsit erősebb a sűrítés, ez okozhat gondot a hengerfej tömítésnél, de raktam bele spéci sörösdobozból kivágottat azóta nem fúj ki :D
Nem akarlak elkeseríteni de az olyan is.
Az 5100-es az gyári DDR lesz, azért ilyen drága, viszont jó kemény anyag, nem biliacél.
Szidjátok a kisipart, hogy szart gyártanak, csak hogy olcsóbban csinálhassák. Mégis mit vártok, ha a drága alkatrész nem kell senkinek? Gyártani fognak olcsót. Az iparos nem ellensége saját zsebének.
Holnap (Hétfőn) ráérek, elmegyek azt beindítjuk.
Valószínüleg túlszivattad. Az első indításra nagyon érzékeny, de ha mindent jól beállítottál akkor némi előszivatás után pöcröf indulnia kell.
Főfúvoka tényleg 110-es? én 135-re emlékszem, de nem gond, majd viszek.
Ne foglalkozz ezzel. Üveg gyertyával be lehet lőni a színkép alapján halál pontosan, (vagy zöldkátyás computerrel, de nincs az a hülye zöldkártyás amelyik összetrutyizza egy 2T motorral a műszerét) de a karbi úgy is pontatlanabb ennél, ezen felül nem fog normálisan gyorsulni a motorod. Az optimálishoz képest kicsit dúsabbra kell belőni fülre, innentől kezdve meg mindegy, hogy milyen pontosan kalibráltad.
Értesz te anyira hozzá hogy ne rontsad el. Ha szegény a keverék azt úgy is azonnal érzed.
Üdv! Visszajöttem :)
Bologna mellet jártam, és az út szélén állt 3 motoros. Olaszoknál mondjuk nem ritka a motorosok látványa, de köztük egy gyönyörű állapotu piros ETZ ami szemetszúrt. Ki jár arrafele éppen ahol csak a Ducatti jár?
Üdv,
ETZ 250-en 110/90x16-os gumi elfér hátul?
eladó egy gyári Mz órataró 2000Ft
egy fékpedál 1500Ft
egy vadonat új gázálarcos táska 1000 Ft
ocsipal@freemai.hu 06-70-502-80-87
Köszi, még először megpróbálom az eredetivel megcsinálni. Ha nem megy, akkor kereslek. :D
Ha akár egy deciliter olaj is van a váltóban, azt is ki fogja nyomni bárhol, ahol rossz a tömítés. A 200 fokos olaj nem csak úgy egyszerűen fröcsköl, ahogy gondolod :D
pont most néztem és a nivónál nem jön az olaj, pár napja még jött! akkor nem értem. deha nincsben sok olaj akkor honnan a faszbol hozza fel a spirál.meg hiába kopott az a müanyag ha a szimering nem dolgozik bele, akkor simán a fröcsköléstöl szerintem nem szabadna ennyi olajnak feljönni.
hát, akkor vagy sok olaj van benne, vagy ahova rákell tekerni a spirált, az tömíthet rosszúl.A folyamatos forgás miatt kikophatott a műanyag ház, és ott elcsúrdogál az olaj.
nekem van egy 58-as átmérővel, kicsi marással az egyik felömlő oldalán, még sok kilométer van benne, esetleg tuningra speciális dugattyúval, lehet még tágítani
esetleg szimeringes lenne?
köszi a választ, csak az a bibi hogy az egyémben mostis hikomol van ha jól emlékszem. és nem csak könnyezik hanem szabályossan tólja kifelé az olajat.
Üdv!
Az lenne a kérdésem,hogy a boltban kapható úszók, azok nagyjából be vannak állitva megfelelő benzinszint "előállítására"??
sziasztok!
Egy egyszerű kérdésem lenne, de mégis számomra nehéz.A gáz, és szivató bowdent hol vezessem el, hogy ne lógjon nagyon ki, de ne is szorúljon?Próbáltam már több módszeren, de egyikse stimmel:/
Köszönöm a választ!
KERSEK 150 ES HENGERT SZAR IS JO UGYIS FURVA LESZ
ÜDV TELE TANKOKAT
Egyik haveromnak is ugyan ez volt a baja.Ő valami repsol hajtómű olajat töltött a blokkba, és az túl híg volt.Bele öntött hykomolt, és nem folyik sehol...Én is hykomolt használtam/használok, és mikor kicseréltem a spirált, láttam a régin, hogy van benne olaj.Hát, igazából kárt nem csinált, inkább hasznot a kenésével:)
szénkefék jók.igazából nem tudom hogy lehetne kimérni a tekercset:S
Van mérőműszerem, meg próbaláma is akad.
Megnézem azt a könyvet....
-----köszönöm mindenkinek-----
milyen motorhoz kell? Aszem ts 125 höz van nekem itthon
dobj egy email-t ha érdekel.
gab
nyírtét
Ha van multimétered könnyen kimérheted az álló ill.forgórészt.Az mz etz250 szerelési könyvet megtalálod a szakirodalom menüben.Valahol a 80 akárhányadik oldalon van a leirás.Aztán még ott vannak a szénkefék.Elegendő hosszúak-e,a rugók jók-e,a szénkefék csatlakozásai jók-e?Venni ne vegyél addig semmit amig ki nem mérted hogy mi a rossz.Kábelek mind cserélve lettek vagy csak a töltés része?Tudom banális a kérdés,de biztosan jól lett bekötve minden?Az biztos hogy egy mérőműszer jó ilyenkor.Meg máskor is.Sőt még tudom ajánlani a próbalámpát amit lehet kapni boltokban.0-24V-ig jó.Pár száz forint és rettentő sok elektromos hibát meg lehet általa találni.
Köszi a tanácsodat, megpróbálom szelepfészek csiszolópasztával összedolgozni a kúpokat. Savazni biztos nem fogom, mert lesz ez még szétszedve , ahogy magamat ismerem.
Voltam a helyi mz-s boltban Nyíregyen, de egy új primer kislánckereket 5100Ft-ért akart adni. Nem akartam az arcába röhögni, hogy a neten lehet rendelni 1800-ért.
Üdv, Laci
az hogy a diódahíd jó, egy dolog, meg kell nézni a generátort, a forgórész szénkeféit, ha azok is stimmelnek akkor elő lehet venni a műszert, lehetőleg mutatósat és méricskélni, a kis etz szerelési kézikönyvben van egy nagyobb adag próbalámpás teszt aminek segítségével majdnem minden elektromos berendezés ellenőrizhető, érdemes végigcsinálni
sziasztok, segitségre lenne szükségem: adott egy 150-es etz és a fordulatszámmérő spirálnál nyomja ki az olajat. tehát az lenne a kérdésem hogy ez mennyire normális dolog hogy a spirálmeghajtásnál a blokbol felnyomja az olajat. vettem uj spirált is és mindent bekentem fbs-el, akkor meg a tank alatt kezte el nyomni az olajat ahol kidörgölödöt a spirálburkolata. járt már valaki igy? volt már jopár mz-m de ilyenel még nem találkoztam. kéram akinek van valami tapasztalata az ossza meg velem. előre is kösz. üdv tata
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|