hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

ratbike
válasz erre | email2008-06-03 21:13:20
Geri8, Keri!
Köszi nektek a segitséget,valamit ki találok majd.
Ez a ledes megoldás szimpatikus.
Én azt hittem hogy az ETZ cuccaival át lehet alakitani 12 voltosra.
Akkor ezek szerint Trophy csak 6voltosba létezett?


sorszám: 27615 (95912)
(előzmény: GERI8, 2008-06-03 20:26:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-03 20:38:34
Vezetékekkel miért kell buherálni?
3 fázist kell csak elvezetni a diódahídig.
sorszám: 27614 (95906)
(előzmény: GERI8, 2008-06-03 20:26:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-03 20:33:30
A túl nagy előgyujtás okozhat kopogásos égést ami túlmelegedést eredményezhet, de azt hallanád is mert elég feltünően éles hangon csörög olyankor a motor.
Az eldugult kipufogó csak teljesítmény csökkenést okoz, de melegedést nem. Kb olyan a hatása mintha nem húznád a gázt annyira.
sorszám: 27613 (95905)
(előzmény: vinee, 2008-06-03 18:58:01)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-03 20:26:50
Heloka
az izokal sokat lehet variáni ha az a gond
átalakitás
szét kel szedned az égész motort generátor kel vened+egyenirányitot+izok+bisztositék+
feszszabájzot
ja és még a vezetékekel is kel buherálni sokat
sorszám: 27612 (95904)
(előzmény: ratbike, 2008-06-03 14:42:59)

 
 
vinee
válasz erre | email2008-06-03 18:58:01
Köszi a tippeket ismét!
A karbinál ott a bakelit, gyertyát vettem olyat, amit korábban itt már ajánlottak. Az elektromos részéhez nem nagyon nyúltam hozzá. A megszakító talán az csak, ami új. A kipufogót viszont lehet, hogy nem árt majd megnéznem, mert van súlya, bár szerintem az csak folytaná, de nem ragasztaná a dugót. Ha a megszakító nem stimmel valami miatt, az csinálhat ilyet? Mert a gyújtás részen asszem mást nem cseréltem. A hűtőbordák egyébként tiszták, mindent áttakarítottam rajta.
sorszám: 27611 (95902)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-03 14:52:08
Ja az átalakítás. Ki kell maratni a régi dinamó helyét és egy adapter tárcsával fel lehet rakni a generátort. Méreteket ne kérdezz, én nem csináltam ilyet, de működik pár a társaságban, szóval biztos tudnak segíteni...bár szerintem kicsit méregetsz akkor te is meg tudod tervezni.
Ezen felül ugye feszab+ diódahíd, izzók, indexrelé, gyújtótrafó cseréje szükséges, ami anyira nem macera már szerintem ha bent van a generátor.
sorszám: 27610 (95897)
(előzmény: ratbike, 2008-06-03 14:42:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-03 14:48:39
Jogos félelem :)
Viszont én kaptam a Mofakernél 6V-os halogén izzót. Nem pont belevaló a foglalat de be lehetett rakni. Ennek kisebb a teljesítménye és a fénye is erősebb.
A többi izzó helyett pedig LED-et raktam. Azok fénye maximálisan kielégítő és a teljesítményük is töredéke az eredetinek.
sorszám: 27609 (95896)
(előzmény: ratbike, 2008-06-03 14:42:59)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-06-03 14:42:59
Halihó! Én csak attol félek hogy nem fogok a 6v lámpákkal semmit sem látni,fölleg az enyém oldalkocsis.
Azon meg van lámpa bőven.
sorszám: 27608 (95895)
(előzmény: GERI8, 2008-06-02 23:24:28)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-06-03 10:59:36
Sziasztok! Zempléni Farkasok Motoros buli immár 9. alkalommal Sátoraljaújhelyen 2008. június 27 - 29 között. Bővebb info www.zemplenifarkasok.extra.hu.
sorszám: 27607 (95891)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-06-03 10:53:56
http://www.mzclubhungary.com/index.php?option=com_content&task=view&id=20
sorszám: 27606 (95888)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-02 23:59:33)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-06-03 10:50:07
80-100 fok a jó ahogy mondtam, természetesen ez erősen függ a mérés helyétől, a keverék a robbanás pillanatában 2000 fok fölött ég, a kipufogógáz 600-800 fokos
azért írtam hogy a henger bordáiba (és nem a hf) és hátulra tegyék a szenzort mert általában ott a legmelegebb, nekem a hengerfej mindig hidegebb mint az alul lévő bordák, és az első oldal, ahonnan fúj a szél, az is hűvösebb mint hátul
nekem még bejáratós a moci, egy 90-es tempónál sokkal jobban felforrósodik mint 70-nél, hiába "gyorsabban fúj" a menetszél, ha ráköpök, sistereg, ez jelenti a 100 fok környékét, ha kímélem, lassabban megyek, nem sistereg... <100 C

én is fostam a bejáratástól, első 10km ilyen kilométerenként pihenő, esetleg ventillátor, olyan 100 km után kezdtem normál üzemben, városban eljárkálás, használni a motort, részterheléstű teljesen felemelve, 1:30, semmi gond nem volt
most 850 km után már a részterheléstű a normál 3-as pozícióban és 1:50
sorszám: 27605 (95887)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-03 08:25:59
A bejáratós motor természetes, hogy gyorsabban melegszik.

Nem is ez a gondom, hanem hogy én kézzel nem tudom megállapítani hogy milyen meleg a motor, vagy hogy túl meleg e mert mindig kurva forró :)

Mondjuk ha ráköpök és sistereg akkor valószínüleg tényleg túl meleg, mert a bordák kívül tuti nincsenek 100fok felett. Ahogy mondod kb 80fok reálisnak tűnik.

Na de diagnosztikai szempontból szerintem a hengerfej hőmérsékelet az érdekes minnél közelebb a tűzhöz, arról meg nincs infóm.
sorszám: 27604 (95879)
(előzmény: Andrei, 2008-06-02 21:46:47)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-06-03 07:49:31
Egykerékre azért csak jobb lenne egy Trophy, nem?
sorszám: 27603 (95876)
(előzmény: Forrest, 2008-06-03 00:30:03)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-06-03 00:30:03
Üdv,
milyen motorral tanulsz egykerekezni? Nekem van egy ts125-ösöm, azzal akarok szórakozni a nyáron, most csináltatok nagyobb hátsó lánckereket. :D Olyan 70-es fogszámra gondoltam. Majd kiszámolom azért, hogy kb 65-70km/h sebességet tudjon. Nehogy lealázzon egy simson végsebességre :D
sorszám: 27602 (95874)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-06-02 20:55:49)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-03 00:01:04
jav:"nekem is bejáratós most"
sorszám: 27601 (95873)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-02 23:59:33)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-02 23:59:33
ez a hőmérős dolog engem is érdekelne,mert nekem is bejárotós most a 150es etz,csak én komplett generált csináltam az utsó csavarig szinte,és kicsit túl sok melóm volt benne hogy csak úgy besűljön.ez a 80-100 fok ez a véglet? nekem is elég hamar melegszik,most voltam vele Esztergom-Vörösvár és vissza túrán(150km)
végsősoron jól megy,és nem is változott a menetdinamikája,mindenhol húzott mint a disznó,csak parázok hogy meg ne álljon,konkrét értékeket tudsz mondani?
lehet hogy a bejáratás idejére felaplikálom a skodának a hőmérőjét.
válaszod előre is köszönöm
üdv:András
sorszám: 27600 (95872)
(előzmény: Andrei, 2008-06-02 21:46:47)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-02 23:24:28
MEGLEHET DE TEJESEN NAGY HÜJESÉG NINCS VELE TÖB GOND VELE MINT A 12 VOLTOS VERZIOVAL ÉS ALKATRÉSZTIS LEHET HOZÁ KAPNI HA KEL FILÉREKÉRT CSAK KÖRÜL KEL NÉZNI (ELÉG NAGY MELO ÁTALAKITANI)
sorszám: 27599 (95871)
(előzmény: ratbike, 2008-06-02 21:21:07)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-02 22:56:42
egyébként, a 6v-os rendszernél és ugyan úgy kell beállítani a gyújtást, mint a 12v-nál?Egy ts 250-ről lenne szó, csak elég furcsa, hogy a generátórnál minden máshogy van.
sorszám: 27598 (95870)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-02 22:55:18
hmm, hát akkor én még mindig nem ismerem a motoromat, mert amikor megyek vele egy hozamos ideig pl ma, 60km-t, és kézzel nem tudtam megfogni a hengert, olyan meleg volt.A deknikhez hozzá lehet, de ahoz se sokáig.
sorszám: 27597 (95869)
(előzmény: Andrei, 2008-06-02 21:46:47)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-06-02 21:46:47
nekem is még bejáratós a henger (etz 150) és az első 300 méteren úgy bemelegedett mint a régivel 1km alatt, eléggé fosatós volt, eddig nem szorult meg, bár volt eset 400 km-nél 100-zal 2 személlyel olyan 1.5 km után lehörgött, utána 70-nel folytattuk és nem volt gond :) most 850 km-nél járok, érezhetően hűvösebb mint az elején

üzemmeleg amikor kézzel már éppen nem birod megfogni, hőmérő szenzort a henger (nem hengerfej) hátuljára tedd be a bordák közé kb másfél centire, vezetékeket ne szigszalaggal rögzítsd, 80-100 celsius fok a jó
sorszám: 27596 (95867)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2008-06-02 21:39:39
Szia
A gyertya hőértéke rendben?(én próba képpen cserélném akkor is, ha igen)

A henger hűtőbordái tiszták?

A henger és a karbi között ott van a hőszigetelő bakelit?(nem tom 250-esen van-e ilyen...)

Próbálj meg előgyujtást állítani még1x, csak pontosabban.

irtad hogy: "Hidegen jobban megy..."
=>szivató ok?

ja, és ne felejtsd el visszaállítgatni azokat a dolgokat amiket a próbálkozások miatt elállítottál. :)

sorszám: 27595 (95865)
(előzmény: vinee, 2008-06-02 14:59:03)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-06-02 21:21:07
Szisztok!
A 6 voltos 250 es trophyt meg lehet csinálni 12 voltosra?
és mi kell hozzá?
Ha valaki tudja segitsen!
Köszönöm.
sorszám: 27594 (95864)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-02 21:01:32
MI A HIBAS JELENSÉG MIT VETÉL UJAT (MAGYART)? ESTLEG MAIL CIMED UGY TÖBET TUDUNK SEGITENI
sorszám: 27593 (95861)
(előzmény: vinee, 2008-06-02 14:59:03)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-06-02 20:55:49
Én például tapasztalatból tudom, hogy mikor melegebb a motorom az átlagosnál.
Mikor bejáratós volt érezhetően sokkal gyorsabban és melegebbre melegedett, mint most.
Mostanában az egykerekezést tanulom vele és a rövid távon ide-oda gyakorlástól érezhetően melegedik. Mikor érzem, hogy túl meleg, akkor elmegyek egy nagyobb körre, hogy a menetszél lehűtse.
sorszám: 27592 (95860)
(előzmény: Keri, 2008-06-02 19:59:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 20:03:01
ja ezt tudom :) nincs is panaszom a TS teljesítményére
sorszám: 27591 (95856)
(előzmény: cseh9, 2008-06-02 17:25:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 19:59:36
Túlmelegedést hogy lehet megállapítani?
Azon kívül hogy megszorul a motor?
Egyébként milyen hőmérsékletűnek kellene lenni és hol mérve?
Van gyertya alá becsavarható, van HF csavar alá becsavarható és van kipfogó könyökbe szerelhető hőmérő szondám is, de soha nem használtam egyiket sem arra amire való :) ennek fő oka hogy hiába mérek bármit nem tudom minek kell lennie.
sorszám: 27590 (95855)
(előzmény: SmOz, 2008-06-02 19:09:59)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-02 19:09:59
nem, nem azért lehet, mert nekem is nagyon melegszik, pedig kevés olajat, és 2 fajta kipufogót is felraktam, de ugyan úgy melegszik.Viszont jobban megnéztem a hengerfej tömítést, és egy kicsi kifújj.Lehet ez is közre játszik a melegedésbe, és a nagy étvágyba.
sorszám: 27589 (95850)
(előzmény: bazsi, 2008-06-02 18:27:19)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-06-02 18:27:19
Hello!

Nekem a 250/1 csinált olyat hogy hidegen jobban és könnyebben ment mint melegen, pedig jól be volt állítva. Az volt a baj, hogy a kipufogó el volt nagyon tömődve az azbesztzsinóroktól és amikor a sok gáz már nem tudott kipufogni nagyon melegítette a hengert, aminek az lett a következménye hogy a hajtókar alsó tűgörgőskosara eltört. Ha minden mást ellenőritél, és jó, akkor próbáld ki a motort egy másik kipufogóval, vagy ki kell égetni a mostanit, hátha ez a baj.
Üdv!
sorszám: 27588 (95848)
(előzmény: vinee, 2008-06-02 14:59:03)

 
 
cseh9
válasz erre | email2008-06-02 17:25:45
lentebbi válsszodra. én nekem gyárilag 150 es ts mz-m van. tegnap elött haverommal össze hasonlítottuk az ö 125 és az én 150 es hengerfejemet és annyiban külömböznek hogy ha 150-esre van furva ahenger 125 ösröl akkor az 125 henger fejjel nagyob kompresszio lessz benne mert a henger fejböl kicsi belelog a henger furatába de nem üt semmi semmit pont még elférnek egy más mellet. nekem most felraktuk az 125 ös henger fejet és jobban megy vele erösebb lett. :D
sorszám: 27587 (95846)
(előzmény: Keri, 2008-06-02 00:46:29)

 
 
Máté24
válasz erre | email2008-06-02 15:29:23
Üdv!!

Eladó MZ TS 125 minden alaktrésze kivéve a blokk. Átvétel Budapest, Hatvan, Üröm, Kunszentmiklós vagy ezek az útvonalak között egyeztetett helyszínen vagy posta.
A helyszínek változnak! Email: materazzika@freemail.hu
sorszám: 27586 (95837)

 
 
vinee
válasz erre | email2008-06-02 14:59:03
Köszönöm válaszaitokat, mármint azokat, akik segíteni is akartak, nemcsak hülyének néztek. Amikor fel lett újítva a motor, mindent beállítottunk az MZ Hogyan továbból, amit nem csak kívülről nézegettem. Ennek ellenére nem volt jó. Ezek után szerintem az ember elkezd más beállításokat keresni. A karbin is állítgattam már, nem volt jó. A megszakítóhézagon is, akkor sem. Az előgyújtáson is, az se segített...
Szóval nagyából végigpróbáltam már amiket írtatok. Ja! És benzint is használtam sűrűbbet is és szegényebbet is. Egyik sem volt jó, a tünetek ugyanazok. Ha lenne még valami ötletetek, akkor inkább olyanokat várnék, hogy milyen alkatrész bemelegedése produkálhat ilyen hibát. Mert hidegen szépen megy, csak ha bemelegszik... Egyébként is a sz@r utángyártott alkatrészektől tartok. Pl vettem új láncvédőt, ami pár hónap alatt rosszabbúl nézett ki, mint a régi 20 éves, de ugyanez van a karbinál lévő gumicsővel is.
Előre is köszi a segítséget!
sorszám: 27585 (95834)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-02 14:33:17
ohh, köszönöm, de már sikerült:D
az öregnek igaza volt,kicseréltem benne mindent,megindultam kivett gyertyával a margitszigeti lejtőn, ott beszúrtam 1.be és kipörgettem belőle az összes naftát,aztán összeraktam és első rugásra beindult.a tesztút során az árpád híd budai hídfő lejtőjénél kaptam 90nel egy 100as szöget az első gumiba,enyhén be voltam szarva mert kacsázott az eleje rendesen,aztán tettem rá 3 foltot,és mentem Vörösvárig.ott kellett aludnom mert már elég sötét volt és gyenge volt az akku,mert rég használtam már de másnap már feltöltött generátor.Még annyit kellett eszközölnöm hogy a tűt egy rovátkával lejjebb tettem mert a gyertyaképen a közepe szép őzbarna volt, de kis karima még picit olajos,azóta jól megy.Még aznap délután kimentem Esztergomba és vissza Vörösvárra.Sajnos nem tudok elmenni most vele sehova mert ott kellett hagynom a telken, mivel elengedte a hegesztés a hátsó lámpatartó konzolt, ezért inkább kikötöttem, nehogy összecsessze a festést a sárvédőn v. elszakadjon a vezeték. Ami kicsit zavar hogy huzattam neki rendesen, meg volt olyan is amikor közepesen leterheltem kb 2000es fordulattal gurultam, és mégis hamar melegszik.Múltkor voltam Bambinál és láttam egy rommá gyilkolt főtengőt meg hajtókart,nekem is amikor megcsinálta,akkor mondta hogy az új tűgőrgős kosárnál kisebb a hézag,mint a gyárinál ezért közös dűlőre jutottunk,hogy minimális járatást igényel azért.Na ez kb. megvolt most mentem vele 150km-et szép időben,ilyenkor még megragadhat valami?
ha végre redesen meglesznek a papírjai akkor már nyugodtan mehetek vele,a mostani út során is igyekeztem betartani mindent,nehogy kiszedjenek a sorból a rendőrök,de hála istennek nem volt semmi para.
sorszám: 27584 (95830)
(előzmény: Keri, 2008-06-02 00:32:33)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 13:23:51
Vagyis a franc se tudja. Már nem emlékszem , hogy gyárilag 150-es a hengerem, vagy csak felfúrt. Úgy rémlik 150-es van beleütve, erre nem esküdnék, de a hengerfejem tuti 125-ös.
sorszám: 27583 (95826)
(előzmény: Keri, 2008-06-02 13:09:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 13:09:10
Aha, mindig tanul az ember.
Mondjuk nekem is növelt felömlők vannak, de nem gyárilag :)
sorszám: 27582 (95825)
(előzmény: Gábor, 2008-06-02 09:01:33)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-02 13:05:45
M10x1.5-ös azthiszem.
sorszám: 27581 (95824)
(előzmény: boky, 2008-06-02 09:06:17)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-02 11:56:01
Namostt én a 150 eset szeretném fúrni mert terepen kivánom érvényesiteni 125 van ithon vagy6,7 darab el is adom öket szivesen meg fötengejek kuplungok igazábol ugy 4 motor van tejesen szét szedve meg az alktrészeik 2trophi 2,3 darab ts ha valakinek kel valami jelenkezen nyugotan gergely111@citromail.hu
üdv Gergely
sorszám: 27580 (95819)
(előzmény: Keri, 2008-06-02 00:46:29)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2008-06-02 10:45:37
Etzre átalakított cuccok eladók:
-metálsötétkékre fújt csepptank (cz)
-katonai etz tányérülések egyben fekete műbőr borítással
-kilépő, egy helyen törött, de ha valaki megheggeszti nagyon fasza
-csepel bicikliről etzre átalakított(12v) két kis lámpa
-jawa 250es sárvédő fényezetlen, két helyen repedt, koponyával
árakat egyeztetünk érd: tel:06202084310
sorszám: 27579 (95813)

 
 
TLT Csabi
válasz erre | email2008-06-02 10:41:52
Eladó etz 125ös törzskönyvvel, emelt kormány, fém óraborítások polírozva, műszaki nélkül.
sorszám: 27578 (95812)

 
 
boky
válasz erre | email2008-06-02 09:06:17
Meg tudná valaki mondani, hogy az ETZ főfékmunkahengerénél milyen menettel csatlakozik a fékcső? Köszi!
sorszám: 27577 (95806)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-06-02 09:01:33
Én is ugy tudtam,hugy ugyanazz a két henger de nemrég volt nálam egy használt gyári 150 es és egy 125 ről 150re fürt e már bejáratott henger ,nem étrtettem miért ugrik jobban a használt 150 es hengerrel a moci mikor minden más ugyanazz. Összehasonlitottam ökett a gyári 150 esnek nagyobak-szélesebbek a hengerben a gáz viszavezető csatornái.Valoszinű ezért pörög egy kicsitt lasabban ki a motor de végsebeségre nincs különbség
sorszám: 27576 (95805)
(előzmény: Keri, 2008-06-02 00:46:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 00:50:22
2 fajta úszó van. Az egyik szárai sima lemezek, na ilyet ne vegyél mert pontatlan és könyen görbül. A másik annak domborítással van merevítve az úszó tartó szárai, na ezek pontosak és strapabíróak és dupla anyiba kerülnek mint az előző. Természetesen kell ellenörizni, de csak minimális korrekciót igényelhet.
Ja és amíg nem építed be úgy vigyázz rá mint a hímes tojásra.
sorszám: 27575 (95802)
(elözmény: _gab_, 2008-06-01 12:01:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 00:46:29
Keressél nyugodtan 125-öst is, mert azt is meg lehet furni 150-re. Nincs semmi különbség, csak a furat átmérőben.
A hengerfej kialakítása más csak, de én még nem láttam gyári 150-es hengerfejet. Eredeti 125-össel használom. Kicsit erősebb a sűrítés, ez okozhat gondot a hengerfej tömítésnél, de raktam bele spéci sörösdobozból kivágottat azóta nem fúj ki :D
sorszám: 27574 (95801)
(elözmény: _gab_, 2008-06-01 11:38:44)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 00:41:56
Nem akarlak elkeseríteni de az olyan is.
Az 5100-es az gyári DDR lesz, azért ilyen drága, viszont jó kemény anyag, nem biliacél.

Szidjátok a kisipart, hogy szart gyártanak, csak hogy olcsóbban csinálhassák. Mégis mit vártok, ha a drága alkatrész nem kell senkinek? Gyártani fognak olcsót. Az iparos nem ellensége saját zsebének.
sorszám: 27573 (95800)
(elözmény: _gab_, 2008-05-31 22:02:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 00:32:33
Holnap (Hétfőn) ráérek, elmegyek azt beindítjuk.
Valószínüleg túlszivattad. Az első indításra nagyon érzékeny, de ha mindent jól beállítottál akkor némi előszivatás után pöcröf indulnia kell.

Főfúvoka tényleg 110-es? én 135-re emlékszem, de nem gond, majd viszek.
sorszám: 27572 (95799)
(elözmény: _gab_, 2008-05-31 11:28:41)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-02 00:19:23
Ne foglalkozz ezzel. Üveg gyertyával be lehet lőni a színkép alapján halál pontosan, (vagy zöldkátyás computerrel, de nincs az a hülye zöldkártyás amelyik összetrutyizza egy 2T motorral a műszerét) de a karbi úgy is pontatlanabb ennél, ezen felül nem fog normálisan gyorsulni a motorod. Az optimálishoz képest kicsit dúsabbra kell belőni fülre, innentől kezdve meg mindegy, hogy milyen pontosan kalibráltad.
Értesz te anyira hozzá hogy ne rontsad el. Ha szegény a keverék azt úgy is azonnal érzed.
sorszám: 27571 (95798)
(elözmény: _gab_, 2008-05-30 13:13:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-01 23:55:35
Üdv! Visszajöttem :)
Bologna mellet jártam, és az út szélén állt 3 motoros. Olaszoknál mondjuk nem ritka a motorosok látványa, de köztük egy gyönyörű állapotu piros ETZ ami szemetszúrt. Ki jár arrafele éppen ahol csak a Ducatti jár?
sorszám: 27570 (95796)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-06-01 23:17:21
Üdv,
ETZ 250-en 110/90x16-os gumi elfér hátul?
sorszám: 27569 (95794)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-06-01 22:01:19
eladó egy gyári Mz órataró 2000Ft
egy fékpedál 1500Ft
egy vadonat új gázálarcos táska 1000 Ft

ocsipal@freemai.hu 06-70-502-80-87
sorszám: 27568 (95787)

 
 
_gab_
válasz erre | email2008-06-01 21:59:58
;-)
sorszám: 27567 (95786)
(előzmény: Forrest, 2008-06-01 21:52:33)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-06-01 21:52:33
Köszi, még először megpróbálom az eredetivel megcsinálni. Ha nem megy, akkor kereslek. :D
sorszám: 27566 (95785)
(elözmény: _gab_, 2008-05-31 23:16:52)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu