:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
érdemes vele megpróbálkozni?
a hátsó láncomból simán kivettem egy szemet,de a primernél fosok,mert ha elszáll valami akkor szétveri az egész blokkot.szerintem nem lesz elég hosszú a nyomótüske.
sok embert látok füzetborítóval úszóházat tömíteni, mindegyik esküszik rá hogy a boltban kapható tömítéstől (aminek a mérete sose stimmel) jobb
szerintem is
aha, és ahol kijön a könyök a hengernél, ott is használható az alufólia?Mert van nekem esztergálva egy kúpus gyűrű, ami arra szólgál, hogy ne fojjon ki a trütyi a könyökön keresztűl, de nemtúlsokat segít.
Az FBS-t karbinál, és benzincsapnál nem használom, viszont hengertalpnál igen:$Szerinted jobban járnék, ha levenném, és inkább gépzsírral kenném be?Egyébként karbinál a füzetborító jó tömítésnek?
Úgy látom nagyon tetszik neked az FBS :)
Azért karburátorra, benzincsapra és hengertalpra ne használd ha nem akarsz szenvedni a dugulással.
Én Loctite olaj álló szilikonpasztát használok (szürke v. fekete színben van) az lassabban köt, van időd rendesen eldolgozni, blokk tömítésnél szép vékonyan lehet kenni, mert nem köt meg mire végzel, így pedig nem nyom ki felesleges anyagot és kötés után is jobbnak tűnik.
Igaz drágább is, de egy tubust már 2 éve használok, pedig nekem is a kedvenc tömítő anyagom.
Kipufogó csonk tömítésnek én alufoliát használok. összecsavarok egy csíkot, majd gyűrűbe tekerem. Minniél tömörebbre kell, mert amikor ráhúzod a kiput összenyomja úgy is. Ez a módszer jobban bevált mint a hivatalos tömítőgyűrű és lényegesen olcsobb. Ja és amikor szeded szét nem kell vakargatni a ráégett FBS-t a menetből :)
De neked 250-esed van nem? már a 135-ös fúvókából ítélve. Sokan szoktak dicsekedni mindenfélével, de 5 liter az átlagosnak mondható ott. Persze függ a vezetési stílustól.
Nekem eddig 3 liter volt a legjobb a TS-el autópályán 90-el....igaz végig egy kamion mögött voltam és szinte alapjáraton mentem, mert húzott a vákum :-)
Ja ha van akkor persze, hogy érdemes, csak összerakáskor ügyelj a precíz összerakásra.
Szervízben a 7 soros fogasláncot is szétnyomják a vezérműben, különben szét kellene bontani az egész blokkot egy hengerfej leszedéshez régebbi motorokon.
sorszám: 27710 (96107)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-05 20:02:40)
Már úgy értem megpróbálhatunk kiszedni egy szemet, ha gondolod.
Favoriton kívül nincs más.
Nekem is ez van. Nekem szerencsém volt. A Zichyben vettem de kapásból jót adtak. Haveromnak ugyan ott már hosszút adtak.
Nekem van láncbontóm bringához, de félek ezeknek túl vékony a csapja.
sorszám: 27708 (96105)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-05 19:57:53)
érdekes, és 5 liter alá nem tudom levinni még a gyáro dobbal se, se úgy, hogy alig húzok neki kis gázt.Pedig minden bevan állítva, a szivató gumija se repedt, csak talán mintha egy nagyon kicsit veszűlne.De tényleg minimálisan.
hmm, akkor lehet, hogy az eddigi látott 150-es tz-k egyik gazdája se ért hozzá, mert úgy mint nekem, összesbe 115-ös van.
Engem teljesen meggyőzött az FBS tömítő paszta megbízhatósága!Mint régebben említettem, a fék olajba áztatott FBS tömítő paszta placc, még mindig nem oldódott fel se a csavarról, se úgy magában.Be is kentem a fékemet, és tökéletesen tömít!A másik dolog, amin leesett az állam, hogy csak a gyárikipufogónál kifúj a könyök, és dob találkozásánál, pedig a bilincs között ottvan már 3 lemez, hogy jobban összeszorítsa, de kifúj.Próbaképpen bekentem FBS-sel, és tökéletes tömít, és nem ég el!Tegnap majdnem fél száz km-t motoroztam, és nincs semmi baja.Ha lenne is, 1 perc alatt körbe lehet megint kenni.Jó, kicsit csúnyácska, de ha rendesen elkened, nem látszik.Meg amúgy is, inkább olyan helyen szokott kifújni, ami alapból nem látszik.
Amit az oldalról letöltöttem használati utasitás etz 125-150 hez ,ott 120 ast ir a 150 eshez a 25-öshöz pedig 100as főfüfokát
Ha jól emlékszem az alap 150 esnél 120as fúvoka.De a fogyasztásod csökken a motor fürgébb lessz miután bejáratodott.
sorszám: 27702 (96098)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-05 21:26:56)
hát ezaz,mondjuk nekem a főfúvóka 110es, a gyári méretre cseréltem,nem pörög annyit mint kéne,de ez a tiltás ellenem van hogy ne hajtsam szét.azért volt fura nekem ez a 4,2es fogyi mert előző hét csütörtökön tankoltam és a hétvége olyan hamar elszállt hogy észre se vettem,és mivel nem szoktam sűrűn nézni a tankot,emiatt ért meglepetés.
Az enyém még 5 -6lityit is bever ha egy kicsit sietek 70 es temponál kb4 liter nekem 135 ős főfuvoka van a karbiba és 700km komplett motorgenerál óta.
sorszám: 27700 (96076)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-05 14:14:07)
egyébként én is durvának tartom azt hogy nincs egy éves benne a szett,jó igaz nem is ment vele a tulaja,szóval nem nagyon tudhatta azt hogy ott a gond,de most amikor legutóbb levettem a deknit, már elég sok fémpor volt benne,ezért le kellett cserélnem az olajat is,meg most már elég komolyan látszik hogy a lánc kűlső fele ér bele állandóan.van láncszétszedőm,érdemes vele foglalkozni,vagy inkább lánccsere?
az király,akkor vehetek láncot:(
ha ez így megy tovább autamata olajleeresztős lesz a gép,és annak nem örülnék.a mofa oldalán néztem most ezt a favorit kuplung láncot,erről kérném véleményed(tek)et,most akkor a kis tz 48tagos?,mert ezek szerint ott az oldalon is elcsesztek valamit,de a fényképen látható doboz alapján, ez nem is duplasoros.Persze nem megyek ki a mofáig,inkább elmegyek a zichybe,az közelebb van.
SZijasztok! eladó etz 125ös, katonai etz tányérülés, etz csepptank, kilépő, kis lámpák.
Azért új szettel nem kéne beleérni, még csak lógnia sem nagyon.
Szokták keverni a TS és az ETZ primerláncot, azok közt kb ennyi a különbség.
sorszám: 27696 (96064)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-05 16:44:50)
Az MZ megszakítók elég megbízhatóak szoktak lenni, de nem áll semmiből megnézni ha ott jársz.
bolti rezó van rajta, de már hekkelt,kicsit belepiszkált egy ismerős,azóta jobban megy vele,de ezt még a generál előtt csinálta,karbinál a súber teljesen lent van,levegő csavar koppra betekerve,alapjárat kb 800rpm, gyujtás 3mm,és ehhez képest simán ugrik egykerékre,tehát a karbi se lehet annyira szar állapotban,azért érdeklődtem meg,hátha a könyv irta rosszul,de most már megnyugodtam,ha ennyi kell neki akkor meg is kapja,csak menjen.
na, széles utat mindenkinek!
Hát igen, a mai digitális világunkban az MZ gázkar is csak két állapotot ismer: semmi gáz vagy csutka gáz :D:D:D
akkor ezek szerint én is bináris vagyok?
kicsit alapjárat fölé huzom, és utána hadd szóljon,kb. minden seb.ben így megy.
azért furcsáltam mert átszámítva,4.2 re jött ki és soknak tűnt,de akkor megnyugodtam.A másik nagy bajom,csak az előbb elfelejtettem leirni,hogy a primerláncom belelóg a deknibe,de csak egy picit és berágódott.elvileg fél éves a teljes kuplung szett és a lánc is,létezhet az hogy fél szemmel hosszabb mint a gyári?
Haki! Etz utánygyártott óratartóm van,ls nincsenek jelölések, de láttam MZ-n matricát,ami egy csiík,és sárgával rajta vannak ábrán az állások, ilyetkeresek!
Ha valaki tud ilyet szerezni,vagy tudja, h hol lehet bezserezni,lécci írja meg!
Előre is thx!
Hmm... Cseréltem megszakítót. kb 2 hete... Lehet ő lenne a ludas??:O
Alap,h megnéztem,de nem az a ludas ;)
Az a cask érzéssel húzatás, azért eléggé tág határok között mozoghat:)
Szerintem egy 2T motornál, ez a fogyasztás símán elmegy.
250el is el lehet menni 4.5 körül,de 8-9re is fel lehet menni. Gázkar kezelése:) meg a karburátor beállítás is sokat változtathat a fogyasztáson.
Gyári dobod van fent, vagy rezó? Mert ha bolti rezó,akkor fogyaszthat többet.
sorszám: 27688 (96047)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-05 14:14:07)
Nekem 125-ös hengerrel eszik 3.5körül. 150-essel 4litert beszlopál lazán, talán kicsivel felette is. Igaz ehez már csutkát húzom neki végig, aztat meg nem szereti.
Kényelmes tempóban 4liter alatt is tudok fogyasztani országúton, de ilyen nem sűrün van a bináris csuklóm miatt :D
sorszám: 27687 (96044)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-05 14:14:07)
üdvözlet!
már minden király a gépben egyedül az étvágya zaklat egy kicsit,tegnap megtapasztaltam milyen frankó érzés 10fokos emelkedőn felkinlódni a vassal,úgyanis elfelejtettem megnézni a dorogi gurulás előtt a tankot,estére már porzott.nos a kérdés mennyit eszik egy 150es? tettem bele kb. 4litert és azt bekajálta 80 km alatt,nem sok ez egy kicsit?jó néha húztam a szarvát de csak érzéssel,de akkor is fura volt ez fogyasztás,ráadásul úgy kellett kunyerálni a helyi kutastól hitelt(kifizette helyettem),mondtam neki holnap reggel első dolgom lesz hozni neki a pénzt,ez meg is történt,ha nem hagyom otthon az övtáskát ez se történik meg:)
tankönyv szerint 3,5L\100km de ez most nem épp annyi volt.
kondi lehet, a trafó úgy szokott kihagyni, hogy megy aztán egy pár fordulatig kihagy, majd újra megy, és ahogy melegszik úgy egyre hoszabb szüneteket hagy. Persze ettől még elképzelhető más milyen tünet is, de trafó hibára én mindig ilyeneket tapasztaltam.
Volt olyan is, hogy a megszakító kalapácsban a pogácsa kilazult a hő hatására és akkor bizonytalanná vált a gyujtás, majd amikor kihült akkor megint jó volt...aztán úgy jöttem rá hogy kiesett a pogácsa egy idő után :)
mielőtt szétszednéd az egész gyújtást:D
probáld a gyertyát!:D
Keresek TS 250 első sárvédőt.Ilyet:http://kepfeltoltes.hu/080507/ts250gelb_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
És egy TS 250/1-es hátsó kereket.
Nem, nem ilyen jellegű a hiba, most már rendesen kihagy a gép. Lehet lesz egy trafó cserém...
LEHET HOGY NEM RAKSZ ELÉG OLAJAT A BENZINBE ÉS MIKOR MELEG NEM KEN RENDESEN VAGY SZAR OLAJAT HASZNÁLSZ
Na az elöbb félrenyomtam:) Szóval:
Épp most játszogatom a megszakitó,kondi ellenőrzésével. Kézzel nyitogatva-zárva a megszakitót,halk kattogást hallok a gyújtótrafó felől! Ez normális,vagy áthúz valahol a trafó környékén a berendezés? Esetleg magában a trafóban van zárlat?
Inkább kondira gyanakszom,mert először alig-alig éreztem pár rángatást. Majd a következő út során rendesen szaggatott. harmadik út során szinte eltünt a rángatás,most viszont egyre rosszabb a szitu...
próbálkozhatsz egy kondicserével is..
Egy találós kérdés: mi az? Hidegen viszonylag nem rángat tőle a TZ, melegen igen!
Tipp valakinek? Motoroznék szivesen,de rettetően nem megy a gép. Karbit szétszedtem darabokra,kipucoltam 2x is. Gyújtást is ellenőriztem,úgy tűnik megfelelő.
Üdv
A 250-ES TROPHY-HOZ MILYEN MÁRKÁJU KERÉKCSAPÁGYAT VEGYEK? TERMÉSZETESEN A CSAPÁGYBOLTBAN,SEGITSEN AKINEK VAN TAPASZTALATA.KÖSZI
Igen az egyenes fogazás sípol, de ha összekopnak akkor ez a hang jelentősen csökken. Az egyszerübb gyártáson felül az egyenes fogazás nagyobb nyomaték átvitelére képes, mert nem hat oldalirányu erő a fogaskerékre.
Modern motorokon a zajcsökkentés miatt szoktak ferdefogazásut tenni a váltóba, de az 1-es fokozatnál ott is egyenes fogazásu a jellemző.
Mellesleg a Hondámba is egyenes fogazásu minden fogaskerék, azt mégsem fütyül a váltó :)
eladó egy Trophy első kerék 4000 Ft
és eladó egy Ts 250 henger 5000Ft
ocsipal@freemail.hu
06-70-502-80-87
u.i. képet természetessen tudok küldeni...
Hello! Hogy pontosan mitől van olyan jellegzetes "fütyülő" hangja a 250-es blokkoknak azt nem tudom... de tény hogy van, és nagyon szeretem is ezt a hangot :) egyesektől úgy hallottam, hogy az egyenes fogazású váltója miatt van ilyen hangja. (jellemzően autóknál megfigyelhető: az összes előre menő fokozat ferde fogazású, halkabb üzemet biztosít, míg spórolás céljából a rükverc egyenes fogazású, ezért jellegzetesen "vonyít-fütyül" tolatás közben az autó)
Ok kőszi szépen mostmár nagyábol világos.
TZ NEMtom hogy van ts nél 2 csavarar fogatod fel mikor megvan a közdarab amit elözölegsen ösze néztél az alaplapon lévö jelel utána a fel fogatás alá adig raksz alátétet vagy vékony csövet amig a jelek nem futnak és nem gyult van hejed az alaplap sokal kiseb mint a generátor tehát megvan a köz darab és adig emeled migjo nem lesz az alaplapod magasága
tanács a közdarab nál van 1 fix pontod a fötengejen lévö ék pája fölrakod az alaplapot a hejére ahova tudod és kijelölöd a következö ék páját amire rá csuszik a lend kerék aztán föl rakod ki emeled az alaplapot és mehec is
Sajnos ez van. A trofók is legalább ennyire megbízhatóak.
Aham értem és kőszi az infot,még az alaplap felfogatása nem teljesen világos, rául a generátor helyére vagy hogyan fogatod fel?
Amugy Még nem szedtem le az eredeti gyujtást a mociról , de a babetta alkatrészek már megvannak.
ja és a feszabájzo aksi stb repül a kukába az nem kel oda van 1 tekercs ami a világitásra van arol tuc indekszet dudát stb csinálni
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|