:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
hali
nekem van egy gyári óratartóm ha érdekel... akkor e-mailban küldök képet
amugy meg pesten a Zichi Jenő utcában lehet ilyet vásárolni...
LÁNC VÉDÖ GÜMIM NEM BIZTOS HOGY VAN DE BAKELITEN IGEN ÉS KUPLUNG KONZOLOM IS AZ TUTI:-) IT A SZÁMOM 06705504934 GUMIT MEG MEGNÉZEM
Hali! Etz-n utángyártott óratartóm van,és nincsenek jelölések, de láttam MZ-n matricát,ami egy csík,és sárgával rajta vannak ábrán az állások, ilyet keresek!
Itt lácci,h milyen :http://www.youtube.com/watch?v=QwD0ofBmEeg
Ha valaki tud ilyet szerezni,vagy tudja, h hol lehet beszerezni,lécci írja meg!
Előre is thx!
Halihó!
Nem lesz valami baja a trabi dugótol?
Én amikor vettem a dugattyút, azt mondták hogy 300cm3 lesz és hogy oldalkocsizni az jobb.
helló
Gratulálok! Szereztél legalább pontokat!
a rajt előtt gondolom lemerült az akksid mert csak tolásra indult
Üdv!
igen, én is csodálkoztam hogy miért van olyan kevés Mz a rajtrácson...meg azt nem értettem hogy miért maradtál úgy le... de most hogy már mondtad, hogy az élmezőny volt ott, így már értem :-)
A kipufogó hollander lazult le.
Először megiedtem mert motoron olyan hangja volt mintha valamit a földön húztam volna, de miután megrugdaltam menet közben a szóba jöhető dolgokat és megvoltak, mentem tovább, amikor megjött a hangja is akkor megnyugodtam, mert a hollander leesése nem okoz gondot a hangon kívül.
MEg kellene csinálni rugósra, mert ez visszatérő probléma. Mindig meghúzom verseny elött, de most ez kimaradt.
Jó kis verseny volt, bár nekem a vizes edzések jobban bejöttek. Izgalmas volt hogy szinte minden kigyorsításkor csúszott a hátulja.
Kár hogy csak az élmezőny jött el, így én egyedül motoroztam sereghajtóként, de így is hetedik lettem :D (a hét indulóból)
felújítás után nekem mindig visszább kell venni az üzemanyagot, mert elsokal.
Azt pedig a felújított motor sem szereti ha mindjárt az elején telinyomod korommal.
Szegény keveréket nem kell neki adni, de durva túldósításnak nincs értelme. Inkább normális gázkezeléssel kíméld a gépet.
Nekem csak dobféken okoz gondot a nedvesedés, de csak addig amíg 2 fékezés alatt le nem szárad.
Tárcsán csak azért gond, mert túl durván harap amíg vizes :) De most hétvégén Bábolnán vizes edzések voltak és ott is inkább a gumi csúszott a fékekkel semmi gondom nem volt, furatlan tárcsával.
Szürke 500forintos betétem van.
sorszám: 27790 (96276)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-09 00:31:36)
A trabi dugó nem 300ccm, és jóval nehezebb is mint az MZ dugó.
6V-ra én nem eröltetném, de ha lelkes vagy tervezd, építsed meg és publikáld itt ;-)
Szerintem jó az a megszakító neked. 12V-ra vammal gyári modulok, de 6V-ra csak te magadnak építhetsz.
A tirisztor, vagy tranzisztor egység önmagában megbízható szokott lenni, csak a vibrációtól kell óvni. A jeladó viszont elég szélsősőges viszonyoknak van kitéve ez az érzékenyebb. Ezért érdemes úgy megcsinálni hogy vissza lehessen rakni a megszakítót gyorsan az út szélén is.
Másik hogy a megszakítós gyujtás alacsony fordulaton erős szikrát ad és a fordulatszám növekedésével csökken a szikra energia (ahogy rövidül a töltési idő)...de tervezésnél ezt is figyelembe vették ezért ez nem okoz gondot legalább 10ezres fordulatig
A könyebb indítás a nagyobb szikrafeszültség miatt van az elektronikus gyujtásoknál, mert a nagyobb feszültség ami átüti az olajos trutyit a gyertyán.
Érdemes azt is tudni hogy a tirisztoros gyujtás szikra energiája jóval kisebb mint a megszakítósé, vagy tranzisztorosé, de mivel a feszültésge nagyobb ezért a 2T motorok szeretik.
Kösz az infót, én eddig mindenhol azt hallottam,h tirisztoros a gyújtása.
Hello Keri!
Tegnap ott voltam a versenyen Bábolnán. Mi csörgött a futam végén a motorodon?
csak megjegyzem, hogy a 251-es elektrónikus gyujtása nem tirisztoros gyujtás, hanem tranzisztoros. Jelentős különbség van a kettő rendszer között.
Egyébként leg egyszerübb valóban a gyári MZ elektronikus gyujtást felrakni, de elég sok embernek volt gondja a jeladóval.
Tuning fejlesztés rovat, bal menüsor, talán legelső cikk.
Az előgyujtás szabályzóval ne foglalkozz, az nem túl megbízható motoron, ezzel a megoldással.
A Swift és az MZ nevében kikérem magmnak a fáradt olajat :(
Van erre megfelelő műanyagápoló! Azért ennyire ne legyünk már csórók.
ja, aztán kezdj el keresni egy sebészt aki a fekélyedet is megcsinálja ;-)
150es TS-re kéne nekem láncvédő bakelit és gumicső 1-1db, valamint kupplungkartartókonzol. Csak hibátlan darabok érdekelnek.
Írj ha van és azt is hogy hol laksz.
vagy várj egy évet és veteránként helyezd üzembe
Ha meg annyira oldtimer és eredeti meg szép állapotu, akkor hagyd a rendszámot, közlekedni nem azzal kell.
miért nem veszel egy TS-t aminek renden vannak a papírjai? A TS árra elhanyagolható a papírmunka árához képest :(
esőbe nem nagyon motorozok vele, de ha netán még is esne, nekem nincs gondom az első fékkel.Bár erősebben kell fékezni, de jól fog akkor is.Előző kistz-nél nem volt fúrt tárcsa, sokkal rosszabb volt.
sorszám: 27776 (96255)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-09 00:31:36)
igen,azért én is féltem,mert elég sok pénz és melóm van benne,de a Bambi is mondta nekem amikor faggattam a bejáratás titkairól és mondta hogy nem bírja 50km után,hanem használja,ill. a Kéri Lacival beszéltem erről telefonon, hogy a versenyre felkészített etz-knél sincs bejáratás amikor fúrva vagyon hanem egyből mehet ami a csövön kifér, mert olyan hézag van a dugó és a fal között.Nekem utcaira lett megcsinálva annyi kéréssel lett kiegészítve hogy 12-14 között legyen a kompresszióm,mert ez kell a vízbontó miatt,azalatt semmi értelme az egésznek.ezzel a bejáratós hengerrel kipróbáltam az ethanolt is,hát mit mondjak,szárnyakat kapott,mintha nem is mz-n ültem volna hanem egy kawán,kilőtt mint a raketta.nagyon szeretem! ha 250es lenne ilyen tualjdonságokkal akár a világból is kimernék menni vele,egyenlőre marad az ismerd meg hazádat mozgalom:)
az érdekes :) nekem teljesen felemelt tűnél a kormos gyertyán kívül annyi hiba volt hogy lassításkor az alapjáratot nehezebben kapta el (nem pöfögött a kipuff), hallhatóan sok volt a benzin, de 0 kilométeres hengerrel csak így mertem elindulni
sorszám: 27774 (96253)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-09 00:02:46)
még ma este hazajöttem a gépállattal,kicsit zavart hogy a nagy eső után nem akart annyira fogni az első fék,mennyire segít ebben a fúrt tárcsa? v. a betét szar? a szürke ebc-t elég sokan dicsérik hogy jó meg minden,de hiába melegítem csúszik,és nem akar harapni csak ha megcsibálom de akkor meg pofára esek+lehetséges hogy már esedékes egy első gumicsere, mert kicsit kopottas :) téged nem zavar kipu ha huzamosan mész a motorrral?, nekem sisakon belül ha megyek fél óra után már cseng a fülem,valami borzalom,de alacsony fordulaton meg szép mélyen dorombol
ha lenne gépem már akkor meg is csinálnék néhány képet de öcsém még nem jött vissza szegedről,pedig pénteken jött volna,na remélem hétfőn lesz,és akkor küldöm a mailodra.
üdv:András
ha teljesen felemelem a tűt,be se indul melegen se,most úgy van hogy felülről második és most nem is melegszik,csak némi gempa van a kipu könyökön,leszedtem a csonkot és kezd polirozódni a henger és már egyáltalán nem érdes,sőt a dugattyú fala is hibátlan,semmi karc,és ami még furcsább hogy egyáltalán ne, füstöl semmit,és ez már zavaró:D valamit túl jól csináltam meg rajta:)már 340km benne van,és nem is hajtom tartósan de vegyesen terhel szóval van olyan amikor kipörgetem meg van olyan is amikor 3000es fordulaton pötyögök 50el.a gyertyámat nézegettem de még csak jelét se mutatta az olvadásnak,nekem még nem volt bajom soha az ngk-val
IGEN A 2 JELNEK A HOLTPONT ELÖT 2VAGY 3 MILIMÉTEREL KEL FUTNIJA TEHÁT MIKOR A 2 JEL FUT AKOR GYUJT NEKED UGY KEL ÖSZE HOZNOD HAGY EZ A JEL EGYEZÉS AKORA ESEN MIKOR HOLDPONT ELÖT VAN A MOTOR ÉS KÉSZ IS
NAMOST A TS NÉL VAN MÉG OJAN HEJ AHOVA TUC MENETET FURNI NÁLAM IS UGY LESZ CSAK 1 JUK KÖSZÜRÜ KEL HOZÁ:-) DE HA AZ ALAPLAPOT FELRAKTAD MÉG VALAMENYIT LEHET FORDITANI HA JOL TUDOM
SOK SZERENCSÉT HA ESETLEG KÉSZ LESZ KÖZÖLD MIJEN
KÉRDEZ NYUGOTAN:-)
Ma leszedtem az etz-ről a gyújtás-részt,hogy felrakjam a babeta gyujtást,de itt nem paszol a generátor felfogató csavar fészkek ,az alaplapijéval,ráadásul nem két csavar fogja az alorészt mint a ts nél hanem három.
Van egy-két ötletem a megvalositásra de ,nem lessz egyszerű.
A babetta gyujtás forgó részén van egy jel,ugy mint az alaplapién ha a kettő egy vonalban van akkor gyujt?
Onann 2.7mm vissza?
Halihó!
250-es trophy oldalkocsisom van vagyis most fényezik a blokk már kész,300cm3 trabi dugóval.
Utánna papirmunka "szürke forgalmi régi rendszám"1982 óta üzemképtelenül ált egy beázó garázsban.
De ez a kihívás benne.
jó lenne ha 12voltos lenne mert akkor este látnék is a világitása mellett.
kicsit offolnék:)
Ha zavaró fakúlt műanyag elemek vannak a motorodon, vagy kocsidon, hát kend be fáradt olajjal, és hagyd pár napig a napon.
Haverom swift hátsó lökösénél kipróbáltuk, és most sokkal sötétebb, és csillogóbb!
on:)
helo
ha valakit érdekel 125 150 trophi,ts MZ alkatrészek bármi irjon a gergely111@citromail.hu ra és megbeszéjük olcso minden:-)
Jah hogy 6 Voltos a géped... Az baj,mert ez csak 12 voltról működik. Azt hittem ETZ-d van,mert csak arra létezik tirisztoros gyújtás,tudtommal. Kivéve,ha felpakolod rá az ETZ generátort.
Szia!
Köszönöm az infót,még azt nem tudom hogy ez 6 voltos technikánál is megvalósitható?
Világitás az ugyan úgy megmarad?
Mennyibe kerül?és hol lehet beszerezni?
Köszönöm!
Üdv.
Kell hozzá a jeladó rész,amit a megszakító és a megszakító bütyök helyére kell tenni. Ha jól tudom a megszakítós alaplap nem jó a HALL jeladós egységhez. Továbbá kell maga a tirisztoros egység, valamint plusz 2 vezeték,ami a jeladónak adja a táplálást! Asszem ennyi. Másvalami kell még???
Hogy megéri-e?
Igen: Egyforma szikraerősséget kapsz minden fordulaton,alacsony fordulatnál ez jó,könnyebben is indul. Megszakítósnál asszem gyengébb a szikra alacsonyabb fordulaton. Aztán ezt nem kell állogatni,nem kopik semmije,lényegében gondozásmentes. Hamár fent a gyújtás,akkor lehet olyan finom dolgokon is fantáziálni már,mint pl.: elektromos előgyújtás-szabályzás :)
Nem: Nem lehet tudni mikor sz@rik be a tirisztor.Ha ez bekövetkezik,akkor bizony tolnod kell a gépet, vagy utánfutó... Mert azt nagy valószínűséggel nem fogod tudni ott javítani.
Sziasztok!
Ki tudja hogy miként lehet tirisztorosra megcsinálni az MZ 250-es gyujtását?
Na és hogy érdemes-e átalakítani?
Köszönöm!
http://www.vatera.hu/listings/index.php?q=MZ+ETZ&c=368 IT TUTI TALÁLSZ
már nem fáj 5 aszpirin meg 1 altato ki ütöt :)
már nem fáj 5 aszpirin meg 1 altato ki ütöt :)
már nem fáj 5 aszpirin meg 1 altato ki ütöt :)
Megoldottam az ETZ-m problémáját!
Hidegen ment rendesen,bemelegedve kihagyott,rángatott, alig ment.
Kicseréltem a trafót,de nem javult meg. Hát mondom megpróbálom még a megszakítót,merthogy újat vettem bele 2-3 hete. Régi megszakítót visszatéve a probléma eltünt...
Nem tudom miért csinálhatta ezt a megszakító,valamint nem tudom mi változhatott rajta meg a meleg hatására.
Leszedés után megnéztem azért az érintkező felületeket és fehéres oxid(?) réteget találtam rajta.
Szóval megszakító is tud meglepetéseket okozni néha.
Üdv
Sziasztok!!!
Keresek egy 18"os etz 250-es hátsókereket.Ha van valakinek egy jó álapotban lévő az küldjön legyenszives nekem e-mailt a reimerm@freemail.hu ra és továbbiakat megbeszélhetjük pü-ben.
22-es karbin van, de hiányosan.(pl nincs benne súbertű, meg azthiszem úszó)Rég láttam már, valahol a garázs mélyében van, de hogyha tényleg érdekel a dolog, mailom:kisszirt@citromail.hu
Köszi! Valószínűleg megcsinálom, mert rengeteg pénzem van benne.
http://index.hu/gazdasag/vilag/mz080608
Bizony az használ, vagy nem....de akkor már nagy a baj :-(
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|