hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-09 21:16:10
nekem is ez az 500ft-os van ez az ebc v. mi,de nem tudtam eldönteni hogy a gumi csúszik v. a fék,bár szerintem a gumi az,mert szárazon jobban meg tudok állni csak elsővel mint vizen.
sorszám: 27815 (96324)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 11:56:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 20:11:30
Ahogy mondod, csak egy megfelelő tengely van ott.
Kevesebb alkatrész, kevesebb hibalehetőség :)
Az elektromos rendszer ennél egyszerübb nem is lehetne.
Az akku meg lazán bírja a hétvégét.
sorszám: 27814 (96323)
(előzmény: bazsi, 2008-06-09 18:56:33)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-06-09 19:26:59
KÖSZÖNÖM!!!
Holnap felhívom!
sorszám: 27813 (96318)

 
 
válasz erre | email2008-06-09 19:17:34
háát oldalkocsihoz nem tudom, mert az nekem soha nem kellett.

de 312-1526
vagy 0620-9769-688

csörögj rá, eccerőbb.

Mellesleg mellette van a Kelemen-féle bolt, talán még ott is meg lehet kérdezni.

üdv!!
sorszám: 27812 (96317)
(előzmény: ratbike, 2008-06-09 19:13:24)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-06-09 19:16:11
Hali! Nemrég kaptam egy 250-es ETZ-t,és gyárilag tirisztoros gyujtás van rajta. Az előzőtulajnak 1x beszart a tiri,és rakott rá megszakítóst,aztán mikor szerzett újat,visszrakta a tirit, de utána vmi nem volt stimm. Az tűnt fel ma nekem,h hosszú gyújtótrafó van rajta(mint a megszás Simsonomon). Én úgy tudom,h a tiris trafó rövidebb...amúgy a motor beindult vele.

Lécci írjatok,h mi a jelentősége,kell-e rá másik trafó.

Előre is thx.
sorszám: 27811 (96316)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-06-09 19:13:24
Oké rendben!
Én sem vagyok a gányolás híve, "azért nem én csinálom,hanem egy szerelő aki ezer éve keleti motorokkal foglalkozik"
Amúgy azért akartam helyettesiteni mert nemtudtam hogy lehet kapni,és azért akartam 12 voltosra megcsinálni,mert mindennapos használatra szánom,és az oldalocsi világitás szerintem sokat elvesz.Netán kapok a Zichy utcában oldalkocsi szilenteket is?és oldalkocsi alkatrészeket is?
Körül néztem a WWW.OST2RAD.DE-n minden van de szerintem drága,és nemtudom hogy küldik e Magyarországra.
Halihó!
sorszám: 27810 (96315)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-06-09 18:56:33
értem :)
akkor a generátor forgórész helyén csak egy távtartó van a főtengely és a megszakítóbütyök között?
én azért nem bíznám a motort csak akksira :)
sorszám: 27809 (96313)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 16:25:25)

 
 
válasz erre | email2008-06-09 17:25:21
elmész a boltba és veszel..Zichy utca, ott tudom, hogy van...nehogy már egy trophy-t elkezdj nekem gányolni mert visítani fogok :D
sorszám: 27808 (96307)
(előzmény: ratbike, 2008-06-09 17:08:11)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-06-09 17:08:11
Hali!
Na megérdeklődtem,nem trabi dugó,hanem valami 300-as ami rámegy az mz-re,állitólag a furt hengerhez keresnek dugót.De lehet hogy felrugom a szerelőmet mert átbasz!
Ja!250-es trophy lámpa búrát foncsorral mivel lehet helyettesíteni? ha nincs eredeti?
sorszám: 27807 (96306)
(előzmény: Atilla, 2008-06-09 16:10:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 16:46:09
Tudom hogy utálsz mint a szart de én csak arra utaltam ha 5 aszpirint + altatót beveszel egy nap akkor gyomorfekélyed lesz. A többit te képzelted hozzá.

Egyébként egyetértünk, valóban mindenki magából indul ki.
sorszám: 27806 (96304)
(előzmény: GERI8, 2008-06-09 13:09:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 16:38:39
Igen. Az első és utolsó elötti helyezett között 3 másodperc különbség volt, köztem és az utolsó elötti között 4 :) szóval tényleg csúnyán elhúztak, pedig az időeredményeim elég jók voltak.
sorszám: 27805 (96303)
(előzmény: bazsi, 2008-06-09 12:12:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 16:25:25
ha lemerül az aksi akkor nem megyek egy tapodtat sem, mert nincs benne generátor :) az ugyanis felesleges holttömeg a főtengelyen :)

Szivató kellet volna, de macerás lenyulni oda, egyszerübb volt tolni.
sorszám: 27804 (96302)
(előzmény: bazsi, 2008-06-09 12:14:11)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-06-09 16:10:21
Nem lehet, hogy az MZ dugó?
Bár nem tudom, hogy Trophyhoz gyártanak e egyáltalán akkorát...
A Trabi dugó nehezebb, más a csapszeg mérete, a vezérlése, és ráadásul csak 268ccm. Bele lehet faragni spec. méretű bronzpersellyel és egyéb hókuszpókuszokkal. Inkább reménykedj, hogy nem Trabant dugót faragtak bele, mert az igazi gányolás!
sorszám: 27803 (96300)
(előzmény: ratbike, 2008-06-09 12:18:45)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-09 13:57:36
VAN MINDENEM kupplungkartartókonzol,bakelit uj gumi használt hibátlan:-)06705504934 hiv fel és megbeszéjük
sorszám: 27802 (96293)
(előzmény: LG TS, 2008-06-09 11:19:48)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-09 13:56:03
VAN MINDENEM kupplungkartartókonzol,bakelit uj gumi használt hibátlan:-)06705504934 hiv fel és megbeszéjük
sorszám: 27801 (96292)
(előzmény: LG TS, 2008-06-09 11:19:48)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-09 13:09:59
NEM KEL MINGYÁRT ARA GONDOLNI HOGY AZ EMBER (ÉN)IGÉNYTELEN 2 HETE KINOZ A FOGORVOS:(NEM KELEMES MEGJEGYZEM A FOGAM AZÉ FÁJT MERT LE VAN KÖSZÖRÜLVE
NINCS FEKÉJ A SZÁMBA :-) ÉS A TIEDBE
HA MÁR MAGYAR EMBER MAGÁBOL INDUL KI ALAPON
sorszám: 27800 (96287)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 11:20:33)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-06-09 13:05:49
hali

nekem van egy gyári óratartóm ha érdekel... akkor e-mailban küldök képet

amugy meg pesten a Zichi Jenő utcában lehet ilyet vásárolni...
sorszám: 27799 (96286)
(előzmény: motopeti, 2008-06-09 12:49:02)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-09 13:04:36
LÁNC VÉDÖ GÜMIM NEM BIZTOS HOGY VAN DE BAKELITEN IGEN ÉS KUPLUNG KONZOLOM IS AZ TUTI:-) IT A SZÁMOM 06705504934 GUMIT MEG MEGNÉZEM
sorszám: 27798 (96285)
(előzmény: LG TS, 2008-06-09 11:19:48)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-06-09 12:49:02
Hali! Etz-n utángyártott óratartóm van,és nincsenek jelölések, de láttam MZ-n matricát,ami egy csík,és sárgával rajta vannak ábrán az állások, ilyet keresek!

Itt lácci,h milyen :http://www.youtube.com/watch?v=QwD0ofBmEeg

Ha valaki tud ilyet szerezni,vagy tudja, h hol lehet beszerezni,lécci írja meg!

Előre is thx!
sorszám: 27797 (96283)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-06-09 12:18:45
Halihó!
Nem lesz valami baja a trabi dugótol?
Én amikor vettem a dugattyút, azt mondták hogy 300cm3 lesz és hogy oldalkocsizni az jobb.
helló
sorszám: 27796 (96282)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 11:44:22)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-06-09 12:15:32
Gratulálok! Szereztél legalább pontokat!
sorszám: 27795 (96281)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 12:08:12)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-06-09 12:14:11
a rajt előtt gondolom lemerült az akksid mert csak tolásra indult
Üdv!
sorszám: 27794 (96280)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 12:08:12)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-06-09 12:12:19
igen, én is csodálkoztam hogy miért van olyan kevés Mz a rajtrácson...meg azt nem értettem hogy miért maradtál úgy le... de most hogy már mondtad, hogy az élmezőny volt ott, így már értem :-)
sorszám: 27793 (96279)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 12:08:12)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 12:08:12
A kipufogó hollander lazult le.
Először megiedtem mert motoron olyan hangja volt mintha valamit a földön húztam volna, de miután megrugdaltam menet közben a szóba jöhető dolgokat és megvoltak, mentem tovább, amikor megjött a hangja is akkor megnyugodtam, mert a hollander leesése nem okoz gondot a hangon kívül.
MEg kellene csinálni rugósra, mert ez visszatérő probléma. Mindig meghúzom verseny elött, de most ez kimaradt.

Jó kis verseny volt, bár nekem a vizes edzések jobban bejöttek. Izgalmas volt hogy szinte minden kigyorsításkor csúszott a hátulja.
Kár hogy csak az élmezőny jött el, így én egyedül motoroztam sereghajtóként, de így is hetedik lettem :D (a hét indulóból)
sorszám: 27792 (96278)
(előzmény: bazsi, 2008-06-09 11:29:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:59:26
felújítás után nekem mindig visszább kell venni az üzemanyagot, mert elsokal.
Azt pedig a felújított motor sem szereti ha mindjárt az elején telinyomod korommal.
Szegény keveréket nem kell neki adni, de durva túldósításnak nincs értelme. Inkább normális gázkezeléssel kíméld a gépet.
sorszám: 27791 (96277)
(előzmény: Andrei, 2008-06-09 01:20:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:56:46
Nekem csak dobféken okoz gondot a nedvesedés, de csak addig amíg 2 fékezés alatt le nem szárad.
Tárcsán csak azért gond, mert túl durván harap amíg vizes :) De most hétvégén Bábolnán vizes edzések voltak és ott is inkább a gumi csúszott a fékekkel semmi gondom nem volt, furatlan tárcsával.
Szürke 500forintos betétem van.
sorszám: 27790 (96276)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-09 00:31:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:44:22
A trabi dugó nem 300ccm, és jóval nehezebb is mint az MZ dugó.
sorszám: 27789 (96275)
(előzmény: ratbike, 2008-06-08 19:37:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:41:20
6V-ra én nem eröltetném, de ha lelkes vagy tervezd, építsed meg és publikáld itt ;-)

Szerintem jó az a megszakító neked. 12V-ra vammal gyári modulok, de 6V-ra csak te magadnak építhetsz.
sorszám: 27788 (96274)
(elözmény: Devil87, 2008-06-08 17:22:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:39:37
A tirisztor, vagy tranzisztor egység önmagában megbízható szokott lenni, csak a vibrációtól kell óvni. A jeladó viszont elég szélsősőges viszonyoknak van kitéve ez az érzékenyebb. Ezért érdemes úgy megcsinálni hogy vissza lehessen rakni a megszakítót gyorsan az út szélén is.

Másik hogy a megszakítós gyujtás alacsony fordulaton erős szikrát ad és a fordulatszám növekedésével csökken a szikra energia (ahogy rövidül a töltési idő)...de tervezésnél ezt is figyelembe vették ezért ez nem okoz gondot legalább 10ezres fordulatig

A könyebb indítás a nagyobb szikrafeszültség miatt van az elektronikus gyujtásoknál, mert a nagyobb feszültség ami átüti az olajos trutyit a gyertyán.
Érdemes azt is tudni hogy a tirisztoros gyujtás szikra energiája jóval kisebb mint a megszakítósé, vagy tranzisztorosé, de mivel a feszültésge nagyobb ezért a 2T motorok szeretik.
sorszám: 27787 (96273)
(elözmény: Devil87, 2008-06-08 16:44:02)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-06-09 11:36:58
Kösz az infót, én eddig mindenhol azt hallottam,h tirisztoros a gyújtása.
sorszám: 27786 (96272)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 11:27:00)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-06-09 11:29:06
Hello Keri!
Tegnap ott voltam a versenyen Bábolnán. Mi csörgött a futam végén a motorodon?
sorszám: 27785 (96270)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:27:00
csak megjegyzem, hogy a 251-es elektrónikus gyujtása nem tirisztoros gyujtás, hanem tranzisztoros. Jelentős különbség van a kettő rendszer között.

Egyébként leg egyszerübb valóban a gyári MZ elektronikus gyujtást felrakni, de elég sok embernek volt gondja a jeladóval.
sorszám: 27784 (96269)
(elözmény: Devil87, 2008-06-08 16:44:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:23:57
Tuning fejlesztés rovat, bal menüsor, talán legelső cikk.
Az előgyujtás szabályzóval ne foglalkozz, az nem túl megbízható motoron, ezzel a megoldással.
sorszám: 27783 (96268)
(elözmény: Devil87, 2008-06-08 16:18:15)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-06-09 11:22:56
A Swift és az MZ nevében kikérem magmnak a fáradt olajat :(
Van erre megfelelő műanyagápoló! Azért ennyire ne legyünk már csórók.
sorszám: 27782 (96267)
(előzmény: SmOz, 2008-06-08 19:30:35)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:20:33
ja, aztán kezdj el keresni egy sebészt aki a fekélyedet is megcsinálja ;-)
sorszám: 27781 (96266)
(elözmény: Devil87, 2008-06-08 13:56:44)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-06-09 11:19:48
150es TS-re kéne nekem láncvédő bakelit és gumicső 1-1db, valamint kupplungkartartókonzol. Csak hibátlan darabok érdekelnek.
Írj ha van és azt is hogy hol laksz.
sorszám: 27780 (96265)
(előzmény: GERI8, 2008-06-08 19:18:22)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:18:09
vagy várj egy évet és veteránként helyezd üzembe
sorszám: 27779 (96264)
(előzmény: Keri, 2008-06-09 11:17:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:17:13
Ha meg annyira oldtimer és eredeti meg szép állapotu, akkor hagyd a rendszámot, közlekedni nem azzal kell.
sorszám: 27778 (96263)
(elözmény: Devil87, 2008-06-08 10:55:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-09 11:15:45
miért nem veszel egy TS-t aminek renden vannak a papírjai? A TS árra elhanyagolható a papírmunka árához képest :(
sorszám: 27777 (96262)
(elözmény: Devil87, 2008-06-07 22:24:07)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-09 07:42:08
esőbe nem nagyon motorozok vele, de ha netán még is esne, nekem nincs gondom az első fékkel.Bár erősebben kell fékezni, de jól fog akkor is.Előző kistz-nél nem volt fúrt tárcsa, sokkal rosszabb volt.
sorszám: 27776 (96255)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-09 00:31:36)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-09 02:12:24
igen,azért én is féltem,mert elég sok pénz és melóm van benne,de a Bambi is mondta nekem amikor faggattam a bejáratás titkairól és mondta hogy nem bírja 50km után,hanem használja,ill. a Kéri Lacival beszéltem erről telefonon, hogy a versenyre felkészített etz-knél sincs bejáratás amikor fúrva vagyon hanem egyből mehet ami a csövön kifér, mert olyan hézag van a dugó és a fal között.Nekem utcaira lett megcsinálva annyi kéréssel lett kiegészítve hogy 12-14 között legyen a kompresszióm,mert ez kell a vízbontó miatt,azalatt semmi értelme az egésznek.ezzel a bejáratós hengerrel kipróbáltam az ethanolt is,hát mit mondjak,szárnyakat kapott,mintha nem is mz-n ültem volna hanem egy kawán,kilőtt mint a raketta.nagyon szeretem! ha 250es lenne ilyen tualjdonságokkal akár a világból is kimernék menni vele,egyenlőre marad az ismerd meg hazádat mozgalom:)
sorszám: 27775 (96254)
(előzmény: Andrei, 2008-06-09 01:20:39)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-06-09 01:20:39
az érdekes :) nekem teljesen felemelt tűnél a kormos gyertyán kívül annyi hiba volt hogy lassításkor az alapjáratot nehezebben kapta el (nem pöfögött a kipuff), hallhatóan sok volt a benzin, de 0 kilométeres hengerrel csak így mertem elindulni
sorszám: 27774 (96253)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-09 00:02:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-09 00:31:36
még ma este hazajöttem a gépállattal,kicsit zavart hogy a nagy eső után nem akart annyira fogni az első fék,mennyire segít ebben a fúrt tárcsa? v. a betét szar? a szürke ebc-t elég sokan dicsérik hogy jó meg minden,de hiába melegítem csúszik,és nem akar harapni csak ha megcsibálom de akkor meg pofára esek+lehetséges hogy már esedékes egy első gumicsere, mert kicsit kopottas :) téged nem zavar kipu ha huzamosan mész a motorrral?, nekem sisakon belül ha megyek fél óra után már cseng a fülem,valami borzalom,de alacsony fordulaton meg szép mélyen dorombol
sorszám: 27773 (96251)
(elözmény: Devil87, 2008-06-07 10:09:00)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-09 00:04:31
ha lenne gépem már akkor meg is csinálnék néhány képet de öcsém még nem jött vissza szegedről,pedig pénteken jött volna,na remélem hétfőn lesz,és akkor küldöm a mailodra.
üdv:András
sorszám: 27772 (96248)
(elözmény: Devil87, 2008-06-06 18:30:34)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-09 00:02:46
ha teljesen felemelem a tűt,be se indul melegen se,most úgy van hogy felülről második és most nem is melegszik,csak némi gempa van a kipu könyökön,leszedtem a csonkot és kezd polirozódni a henger és már egyáltalán nem érdes,sőt a dugattyú fala is hibátlan,semmi karc,és ami még furcsább hogy egyáltalán ne, füstöl semmit,és ez már zavaró:D valamit túl jól csináltam meg rajta:)már 340km benne van,és nem is hajtom tartósan de vegyesen terhel szóval van olyan amikor kipörgetem meg van olyan is amikor 3000es fordulaton pötyögök 50el.a gyertyámat nézegettem de még csak jelét se mutatta az olvadásnak,nekem még nem volt bajom soha az ngk-val
sorszám: 27771 (96247)
(elözmény: Devil87, 2008-06-06 18:28:40)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-08 21:11:09
IGEN A 2 JELNEK A HOLTPONT ELÖT 2VAGY 3 MILIMÉTEREL KEL FUTNIJA TEHÁT MIKOR A 2 JEL FUT AKOR GYUJT NEKED UGY KEL ÖSZE HOZNOD HAGY EZ A JEL EGYEZÉS AKORA ESEN MIKOR HOLDPONT ELÖT VAN A MOTOR ÉS KÉSZ IS


NAMOST A TS NÉL VAN MÉG OJAN HEJ AHOVA TUC MENETET FURNI NÁLAM IS UGY LESZ CSAK 1 JUK KÖSZÜRÜ KEL HOZÁ:-) DE HA AZ ALAPLAPOT FELRAKTAD MÉG VALAMENYIT LEHET FORDITANI HA JOL TUDOM

SOK SZERENCSÉT HA ESETLEG KÉSZ LESZ KÖZÖLD MIJEN
KÉRDEZ NYUGOTAN:-)
sorszám: 27770 (96236)
(előzmény: Gábor, 2008-06-08 20:15:13)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-06-08 20:15:13
Ma leszedtem az etz-ről a gyújtás-részt,hogy felrakjam a babeta gyujtást,de itt nem paszol a generátor felfogató csavar fészkek ,az alaplapijéval,ráadásul nem két csavar fogja az alorészt mint a ts nél hanem három.
Van egy-két ötletem a megvalositásra de ,nem lessz egyszerű.

A babetta gyujtás forgó részén van egy jel,ugy mint az alaplapién ha a kettő egy vonalban van akkor gyujt?
Onann 2.7mm vissza?
sorszám: 27769 (96233)
(előzmény: GERI8, 2008-06-08 19:18:22)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-06-08 19:37:05
Halihó!
250-es trophy oldalkocsisom van vagyis most fényezik a blokk már kész,300cm3 trabi dugóval.
Utánna papirmunka "szürke forgalmi régi rendszám"1982 óta üzemképtelenül ált egy beázó garázsban.
De ez a kihívás benne.
jó lenne ha 12voltos lenne mert akkor este látnék is a világitása mellett.
sorszám: 27768 (96232)
(elözmény: Devil87, 2008-06-08 18:37:21)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-08 19:30:35
kicsit offolnék:)
Ha zavaró fakúlt műanyag elemek vannak a motorodon, vagy kocsidon, hát kend be fáradt olajjal, és hagyd pár napig a napon.
Haverom swift hátsó lökösénél kipróbáltuk, és most sokkal sötétebb, és csillogóbb!
on:)
sorszám: 27767 (96231)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-08 19:18:22
helo

ha valakit érdekel 125 150 trophi,ts MZ alkatrészek bármi irjon a gergely111@citromail.hu ra és megbeszéjük olcso minden:-)
sorszám: 27766 (96230)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu