hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

zsakfos
válasz erre | email2008-06-12 19:32:01
Persze igazad van,ha helyileg kapsz az a legjobb,csak arra céloztam hogy megéri mert szerintem jó.Irigylem is a fővárosiakat mert ott kis hiján mindent kapni.Nálunk itt Siófokon elég gyér a kinálat,ugyhogy ha nagy ritkán Pesten járok mindig nálam a lista hogy mi is kéne és akkor elmegyek az ottani boltokba.Egyébként nagyon segitőkész fórumozók vannak,köszönet érte.Pl nekem Levendel vett börzén Ts ülés hátuljára zárható ajtót,majd elküldte postán.Sőt csak utána adta meg a számlaszámát ahova a vételárat utaljam amikor én visszairtam hogy megjött az áru.Ezúton is köszönet érte.Nekem nagyon szimpi dolog az ilyen mint amit Intravénás is felajánl.
sorszám: 27899 (96546)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-12 19:01:35)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-12 19:30:05
nem tudom biztos le fognak hurrogni, mert szétégetem a foncsorom de nekem 80\100as megalight plus van benne H4es xenongázos,a tescoban találtam, kissé drága de megéri.Enyhe kékes színe van az izzónak de működés közben ez nem látszik, inkább csak fehérebb lesz a szokásos enyhén sárgás fény helyett
sorszám: 27898 (96545)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-12 17:37:16)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-12 19:19:25
hehh,köszönöm ez jól esett,de még nem vagyok autószerelő csak ha meg lesz a mestervizsgám, ami aligha lesz meg mert sajna sokat hiányoztam ebben az évben a törött lábam miatt ezért évismétlés lesz.
majd jövőre:D
sorszám: 27897 (96543)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-12 19:01:35)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-12 19:01:35
Igazad van, tudom, de Szegedre sűrűbben járok, könnyebben hozzájutok, ha lehet ott kapni. Ha nem, akkor marad a "b" terv :) Intravénás autószerelő barátom :D
sorszám: 27896 (96542)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-12 18:17:01)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-12 18:17:01
Szia!
Én tavaly augusztusban vettem.A 2 darab volt ha jól emlékszem 120 ft.Ja és teljesen jól be lehet rakni,tehát nincs utángyártott baja.Szerintem esztétikusabb mint a műanyag kötöző.Nekem is az volt előtte.Pár száz forintot postaköltséggel együtt is megér szerintem.
sorszám: 27895 (96537)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-12 17:28:05)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-12 17:37:16
Tényleg... most jut eszembe: hány wattos izzót javasoltok a fényszóróba? A mostani elég gyenge szerintem :S H4 12V 45/40W... nem mondom, hogy nem látok vele, de nekem kevéske, nem látni vele elég tisztán az utat. Ez pl. megfelelő lenne - H4 12V 60/55W?
sorszám: 27894 (96532)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-12 17:28:05
Hááát... nem is tudom :S jó lenne, deelég nagy a macera, hogy kifizessem neked postán ezt a pár 100 forintos dolgot :D majd megpróbálok Szegeden keríteni, ott van egy jó MZ-s bolt... ha nem járok sikerrel, akkor valszeg szükségem lesz rád :) Azért köszi!
sorszám: 27893 (96531)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-12 13:53:19)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-06-12 16:07:25
csá! ETZ plexi érdekelne, ha tudsz,lécci dobj nekem egy e-mailt róla! ( felfogatás is érdekel)
(cseffaip@citromail.hu)
THX
sorszám: 27892 (96523)
(előzmény: WALKER !, 2008-06-12 14:30:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-12 14:35:06
Kis előtanulmánynak: Szervízrovat > karburátor beállítás

Ha minden rendben van a karbin, akkor elsőnek a lavegőcsavart kifelé kell tekerni. Tipikus eljárás: Alapjárat bemelegedett motor kb 1000-1200as fordulat. Levegő csavar óvatosan befelé teker, addig amíg egyszercsak el nem kezd csökkenni az alapjárat. Ekkor elkezded kifelé tekerni. Ilyenkor növekszik az alapjárat. Egészen addig tekered amíg meg nem áll a növekedés. Ha tovább tekered akkor egy darabig nem változik a fordulat, de a gázreakciók egyre rosszabbak lesznek. Tehát az elöbb megtalált pontot megjegyzed és +-fél fordulaton belül gyorsulás próbálgatásával megkeresed a számodra optimális kompromiszumot a gyorsulás és az egyenletes fordulat között.

A levegő cvsavar leg erősebben az kis terheléseken befolyásolja a motort, de a nagy terhelésre is hatással van. Ha nagy terhelésen ezzel a beállítással sok vagy kevés az üzemanyag akkor a tűvel tudod azt befolyásolni.

Mindez jó motor és jó karburátor esetén igaz, mert egy repedt szívócsonk, gyengélkedő szimering, hibás úszó, rossz légszűrő csúnyán bele tud szólni.
sorszám: 27891 (96515)
(előzmény: Kuci, 2008-06-12 11:29:44)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-06-12 14:30:39
van egy Etz Plekszim előre 2000Ft
van egy Tirisztoros gyujtásom eladó forgó rész nélkül, de van hozzá egy gyüjtás kapcsoló 2 biztosíték tábla, index kapcsoló meg miegymás 5000Ft
és van egy benzincsapom 1000Ft

/pénz utalást is meglehet oldani, úgy olcsobb a postaköltség/

ocsipal@freemail.hu
sorszám: 27890 (96513)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-12 14:01:13
na szoval elküldöd a teloszámod aztám meg beszéjük ide is irhatod de it a mailom gergely111@citromail.hu
üdv széles utat tele tankot
sorszám: 27889 (96511)
(előzmény: GERI8, 2008-06-11 20:41:30)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-12 13:53:19
ha gondolod veszek magamnak is meg neked is ha kell és akkor elküldöm postán,sima levélbe belefér
sorszám: 27888 (96510)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-12 12:45:40)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-12 13:45:53
ablakmosó,háztartási mosogató szert meleg vizzel felrázod,és után egy tiszta rongyal áttörlöd.kb ennyi a müvelet
sorszám: 27887 (96509)
(előzmény: motopeti, 2008-06-12 13:34:20)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-12 13:43:22
nekem azért van rajta venti ha állok a dugóban v. szimplán álló helyzetben gyujtáson hagyom véletlenül akkor ne égjen le a BUY-69A végtranzisztor.mint már irtam korábban nekem házi gyártású,és nagyon meg vagyok vele elégedve,csak kissé nehézkesnek bizonyult az hogy kellett hozzá csinálni egy kiegészitő kábelkötegecskét ill, ami amúgy is menne a generátorhoz azt belehúztam egy nagyobb bipolán csőbe amiben már benne voltak a jeladótól elmenő kábelek.Annyi előnye van hogy indulás kicsit könnyebb és abszolút gondozásmentes,néha meg kell fújkálni a csatikat kontaktsprével azt ennyi.Még egy nagy vágyam lenne az egy fejidom a plexivel,és akkor teljes lenne az álmom,de ez már a jövő zenéje.Ez a spirálos történet a gyorskötözővel ez tetszik,teljesen egyedi,én is gondolkoztam már rajta de inkább elvettem mert csúnya lenne,de a szigszalaggal se szebb:D A mutatóval kapcsolatban pedig nagyon nem csodálkozom,egy autóban még elfér a müanyag mutató mert oda nem nagyon süt ba a nap,de egy motorra?? kint van teljesen védtelen,max akkor ha az ember árnyékba teszi,nekem még akkor ezek szerint régi mert az enyébe fém mutatók vannak
sorszám: 27886 (96508)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-12 12:24:52)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-06-12 13:34:20
Hali! H4-es ETZ foncsort mivel szabad megtisztítani?
Olyan megoldás érdekel,amitől 100 % hogy nem mattul be!

THX
sorszám: 27885 (96507)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-12 12:49:14
Neem, az enyémen jó minden, a 150-es csak donor szerepet tölt be, úgyhogy nem baj, hogy azon nem jók az órák. Azért köszönöm.
sorszám: 27884 (96506)
(előzmény: WALKER !, 2008-06-12 09:46:53)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-06-12 12:46:13
Nagyfater ETZ-jén is ezek a vékony műanyag mútatós órák vannak... Neki is kiszivta őket a nap és lepottyantak a fordulatszám mérőről meg a kilóméter óráról is...
sorszám: 27883 (96505)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-12 12:33:00)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-12 12:45:40
:) köszi az infót, de sajnos makói vagyok, így nem sűrűn járok Budapesten... konkrétan soha :S életemben 2x voltam xD Ha szegeden tud valaki egy boltot, ahol lehet kapni, azt nagyon megköszönném :)
sorszám: 27882 (96504)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-12 06:59:22)

 
 
somanova
válasz erre | email2008-06-12 12:33:47
http://www.hasznaltauto.hu/2146360_mz_etz_1984
eladó sorba került a mocim
sorszám: 27881 (96502)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-12 12:33:00
A mutató egyébként nem tudom hogy tört el... nyilván nem attól, hogy körbefordultak xD. Valahol olvastam, hogy ezek elég gyengék voltak, és ha a nap kiszívta a műanyagot, akkor a rázkódástól, vagy szimplán magától egy idő után elpattant. Ugye az MZ-hez 2 fajta órát gyártottak (legalábbis a mutatókat tekintve) volt aminek a meg voltak vastagítva a mutatói és a tengely résznél egy fém sapka volt rajtuk. A másik típus egyenletesen vékony volt, és olyan fém sapka sem volt a mutatók tengelyénél. Sajnos a mai 10.000Ft-os utángyártott fajták ez utóbbi csoportba tartoznak.
sorszám: 27880 (96501)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-12 12:24:52)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-12 12:24:52
:D Speciel nem tudtam, hogy az a fekete dobozka a gyújtáshoz tartozik... ahogy azt sem, hogy annak olyan fontos a hűtése? :S Ez nekem elég fura, mert az egy zárt fekete doboz... ha jól rémlik van rajta 1-2 lyuk, és kész. megszakítós gyújtással sem rossz a 251-esem, 1-2 rúgásra indul hidegen, melegen egyre. alapjárata is szép, szabályos, nem esik a fordulat, ha világítást kapcsolok... max. egy 100-ast. Úgyhogy nem tudom, hogy megéri-e felrakni ezt a rendszert. Egyébként igen... azok a lyukak arra valók, és gyárilag gumiból voltak azok a rögzítő bilincsek. Valakitől itt hallottam, hogy fekete gyorskötözővel oldotta meg, hogy a kötöző feje a lámpa búrán belül volt, így kicsúszni nem tudott :) a spirált pedig szépen rögzítette. Sztem nem rossz megoldás.
sorszám: 27879 (96500)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-12 09:37:29)

 
 
Kuci
válasz erre | email2008-06-12 11:29:44
Sztem nálam is ez a jelenség áll fenn, csak 125-re. Ilyenkor min érdemes állítani? Alapjárati levegőcsavar? Tűállás?
sorszám: 27878 (96498)
(előzmény: Keri, 2008-06-12 07:58:53)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-06-12 11:04:36
ok! köszi!
sorszám: 27877 (96496)
(előzmény: bambi99, 2008-06-12 07:48:15)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-06-12 09:46:53
esetleg nem kell egy fordulatszám mérő???
sorszám: 27876 (96495)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-11 23:55:36)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-12 09:37:29
a németek okosak voltak,gyakorlatilag a 125-150 és néhány eleme a 250,251nek csereszabatosak egymással.a 250esnek szerintem csak nagyobb a generátor teljesítménye,gyakorlatilag ugyan úgy néz ki,ahol a megszakitó bütykös tengelye van\volt abba furatba be kell menni a hall jeladónak is,ami kicsit para lehet az a vezérlő doboz elhelyezése ill. a hűtés megoldása.a saját gépemen az akksi fölé tettem a légszűrő fedőlapra(csepp alakú fémlemez)két lemezcsavarral,épp hogy hozzáférek a légszűrő csavarjához,a hűtést meg a szabad levegő és egy bekapcsolható ventillátor végzi el.jópofa lett ez a szerkenytű amit a Janka Peti csinált,ugyanolyan mint a gyári mz doboz csak a mai kapható alkatrészekkel van összeszerelve, ha valami bedöglik netán(ez ritka,csak rossz bekötés esetén ill, túl melegésnél) akkor 100ft-os összegekből javitható.A mutatóid hogyan törtek el?
érdekes,nekem is van két ránézésre 7mm-es furat a fényszóróházban,de elképzelésem se volt róla hogy oda megy a rögzitő.Nekem sose volt a motoron ilyen,szigszaaggal ragasztottam oda,amíg nem találok más megoldást,hát most ki is próbálom,ha müanyag akkor nem sok jövőt igérek neki mert a rezonanciától el fog törni.
sorszám: 27875 (96494)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-11 23:55:36)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-12 09:25:33
úgy látszik egy rugóra jár az agyunk,nekem is a karbi kezdett gyanús lenni,mert a főtengő az minden tartományba búg v. csörög ha kopott,ergo más nem lehet csak gyujtás,karbi.Amikor szenvedtem az enyémmel az első beindítás előtt akkor is
ezek a tünetek voltak,lehörgés,rángatás,benemindulás,aztán kiderült a végén hogy megfullad a benyától
sorszám: 27874 (96493)
(előzmény: Keri, 2008-06-12 07:58:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-12 07:58:53
Amikor odahúzod a gázt akkor elszegényedik a keverék, és ha túl dús volt akkor ez lehet hogy jobb a motornak. Ha a gyujtás gyenge akkor is lehet hogy a szegényebb keveréket könnyebben begyujtja.

Csak azért írm hátha eszedbejut még valami.
sorszám: 27873 (96488)
(előzmény: Keri, 2008-06-12 07:29:58)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-06-12 07:48:15
egy kicsit arrébb kerülhetett lánckeréktengely,próbáljátok újra hézagolni.
sorszám: 27872 (96485)
(előzmény: bazsi, 2008-06-11 21:10:36)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-06-12 07:46:15
karburátor állítás
sorszám: 27871 (96484)
(előzmény: Kovács, 2008-06-11 22:21:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-12 07:29:58
Tehát rángat egyenletes fordulatnál?
Az lehet túl sok üzemanyag, vagy gyujtás beállítás is, esetleg egyébb gyujtás hiba ami a megszakító, trafó, kondi és gyertya valamelyike okozhatja.

Én az előgyujtásra és a szivató szelep tömítetlenségére gndolnék elsősorban.
sorszám: 27870 (96483)
(előzmény: Kovács, 2008-06-11 22:21:19)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-12 06:59:22
Spiráltartó pöcök kapható a Zichy utcában a 4 Kelemen boltban.
sorszám: 27869 (96482)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-11 23:55:36)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-11 23:55:36
ez egy gyári 1990-es bontatlan blokkos (alig 10.000km-t futott) 150-es Deluxe ETZ, mindene gyári... ami megmaradt rajta :( 10 évet állt egy istálló szerűségben. a tankja tiszta rozsda, az órákban a mutatók eltörtek (ebben még a vékonyabb mutatós, nem az erősített fajta van) itt ott kopott a festék, és az első fényszóróból hiányzik az a gumi/műanyag "pöcök" ami a spirálokat rögzíti :S azokra vadászok lassan egy éve :D nem kapni sehol. szal gyárilag elektronikus gyújtás van rajta, ezért kérdeztem, hogy megegyezik-e :) köszi a segítséget
sorszám: 27868 (96473)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-11 22:34:54)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-06-11 23:19:41
"Ja, a váltó felújítás előtt jó volt, semmi baj nem volt vele." - Egyértelműen szerelési hiba.
sorszám: 27867 (96468)
(előzmény: bazsi, 2008-06-11 21:10:36)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-11 22:47:17
hajmáskér veszprémtöl 12 km DE HA MEGADOD A SZÁMLA SZÁMOD MEG HOGY MWNYIBE KERÜLNÉNEK A TÜK + POSTA KÖLCSÉG UGY IS JO
LENE
sorszám: 27866 (96465)
(előzmény: Keri, 2008-06-11 21:48:12)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-11 22:43:31
tedd fel középsztenderre és üresbe próbáld ki hogy tartod a gázt, és nézd meg mit csinál a blokk,lehet rossz karbibeállítás is márcsak azért is mert gázadásra megyszünik a jelenség egy időre.A főtengelycsapágynak megvan a maga jellegzetes búgó csörgő hangja azt biztos hallanád ha az lenne és az minden fordulatszám tartományban jelentkezik.
Nem nagyon értem a dolgot,azért várd meg a többiek véleményét is,lehet tévedtem
üdv:András
sorszám: 27865 (96464)
(előzmény: Kovács, 2008-06-11 22:21:19)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-11 22:34:54
persze hogy felmegy,max az előgyujtáson kell variálni,nekem is a 251es jeladója van fennt.
neked gyárilag volt a 150esen? v. te raktad fel?
sorszám: 27864 (96462)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-11 20:01:38)

 
 
Kovács
válasz erre | email2008-06-11 22:21:19
Szevasztok.
A 250-es ETZ-m nem bírja az állandó fordulatot. Ez főleg 1,2,3 fokozatokban jelentkezik, gyorsításkor nagyon szépen jár, még finom gyorsításkor is, de ha eléri az állandó 3000-3500-as fordulatot, és a gázkart nem mozdítom, olyan mintha ki akarna ugrani a blokk alólam. Nagyon finom rágyorsításkor ismét szépen megy, de ha beállok 4000-es fordulatra megint jelenkezik. Azért kérdezem ezt, mert nincs viszonyítási alapom, ez az első ETZ-m. Főtengely, vagy esetleg főtengelycsapágy hibára gyanakodjak, vagy egyszerűen csak gyorsítsak, és jöhet a következő fokozat?
sorszám: 27863 (96460)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-11 21:48:12
Persze, írjad! Szerintem itt mindenkit érdekel az ilyesmi.

Merre felé vagy? Nálam vannak a tűk, reggel melóból hazafelé összefuthatunk valahol.

Vecsés irányából megyek Újpestre.
sorszám: 27862 (96459)
(előzmény: GERI8, 2008-06-11 20:41:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-11 21:42:29
Jóvan na, nehogy a lelkedre vedd, de ennyiből tényleg nem lehet megmondani, mivel a BD kezdetü tranzisztorok elég gyakoriak. Ennyi alapján TV is lehetne a kérdéses berendezés :D
sorszám: 27861 (96456)
(előzmény: Laszan358, 2008-06-11 20:02:44)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-06-11 21:10:36
Hello!
Olyan gondom van egy 250es ETZ-vel, hogy a váltója 1-2-est szépen veszi és az ürest is, de mikor 3.akat akarok kapcsolni akkor nagyon nehezen lehet betenni, de ha beteszem akkor már jól működik 3-4-5ben de visszateszem megint 2be akkor utánna 3ba már nehezen akar bemenni. Most lett felújítva a blokk, a váltón nem cseréltem semmit, csak a váltó csapágyait cseréltem ki új C3-as csapágyakra. Ha gyenge az ollórugó a váltókar tengelyénél az okozhat ilyet? Volt már valakinek hasonló problémája?
Ja, a váltó felújítás előtt jó volt, semmi baj nem volt vele.
Előre is kössz a segítésget!
sorszám: 27860 (96455)

 
 
digiszili
válasz erre | email2008-06-11 20:54:16
régi alu az alsó.
sorszám: 27859 (96454)
(elözmény: körvics, 2008-06-10 22:38:14)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-11 20:41:30
ÉRDEKELNE MERT A 50 NESRE SZERETNÉM FELRAKNI HOGY NAGYOB ÁTMÉRÖN TALÁN JOBAN KI PÖRÖG MEG HÁT PÁRUSUL HOZÁ MÉG NEHÁNY TUNING:-)HA ÉRDEKEL ELMONDIOM MIK AZ ÖTLETEIM:?)
ÜDV
sorszám: 27858 (96453)
(előzmény: Keri, 2008-06-11 19:57:27)

 
 
Laszan358
válasz erre | email2008-06-11 20:02:44
Pedig csak ennyi, főleg mivel csak segíteni próbáltam, de akinek szólt az le se...
Tudom, nem sok semmi amit írtam, de azért mégis.

Nem "buzogni" szerettem volna, egyszerűen csak mivel úgyis volt egy kérdésem, gondoltam hátha én is tudnék valakinek mondani valamit.

és én is ennyi voltam itt...sziasztok
sorszám: 27857 (96451)
(előzmény: Keri, 2008-06-11 17:56:43)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-11 20:01:38
Hello all! Az lenne a kérdésem, hogy egy 150-es ETZ elektronikus gyújtása megegyezik-e egy 251-esével? Szóval, ha a 150-esről lebontom akkor mindenféle faragás-szögelés nélkül feltehetem 251-esem megszakítós gyújtása helyére? előre is köszönöm a válaszokat :)
sorszám: 27856 (96450)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-11 19:57:27
Sajnos csak utángyártott van egy marékkal, azt ingyen is odaadom, de az nem sokat ér.
Persze beindul vele a motor, de volt itt aki eredeti méretek alapján műszerész esztergáva csinált magának.
sorszám: 27855 (96449)
(előzmény: GERI8, 2008-06-11 18:36:20)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-11 18:36:20
NIMCS VÉRETLENÜL 1 250ES SUBERT TÜD FÖLÖS ELADO:-)
sorszám: 27854 (96444)
(előzmény: Keri, 2008-06-11 17:56:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-11 17:56:43
Valami közelebbit, mert ez kb olyan volt hogy van egy motorom nem tudom milyen tipus de kereke is van :)
sorszám: 27853 (96440)
(elözmény: körvics, 2008-06-11 12:06:35)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-11 17:56:24
Nézd meg a "viktormotor.hu"-n.Bár ott jóval drágább mint a mofakernél,de talán jobb minőségű.Bár a mai világban lehet ugyanazt adják csak német minőség jelzővel.Nekem az ilyen kifejezések amugy sem tetszenek,mert benne van a lehetősége hogy ugyanaz mint máshol az olcsóbb.Nem tudom.A felújitása a régi főtengelynek sem biztos hogy tuti,hiszen ki tudja milyen szettel újitják fel ott ahova elviszed.Lehet a mofakeres felújitószettet teszik bele.Á lutri az egész,hacsak nem valami általad ismert jónevű helyre viszed.Én szivesen olvasnék egyébként gyakorlatban kipróbált mofakeres főtengelyről tapasztalatokat.Mindenki csak szidja mert a mofás cuccokat szidni illik.Hogy aztán tényleg olyan szar-e azt meg a fene se tudja.
sorszám: 27852 (96439)
(elözmény: körvics, 2008-06-11 12:29:19)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-11 17:50:18
Szia Zsakfos! Oké, akkor ezt készítem el, köszi a tippet.
sorszám: 27851 (96438)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-11 16:45:16)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-11 16:45:16
Szia Körvics!Szerintem most ez a legjobb.
sorszám: 27850 (96436)
(elözmény: körvics, 2008-06-11 11:05:42)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu