:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Üdv mindenkinek! Vettem egy blokkott, mert szükségem volt egy főtengelyre. Úgy be volt állva, h meg sem mozdult, szét lett szedve, a főtengely tiszta rozsda volt és meg se mozdult. Kapott csavarlazítót, és most gyönyörűen forog. Viszont az normális, h a hajtókar minimálisat mozog oldalirányba, vagy vettem egy újabb szemetet?
Nem vagyok nagy tuningoló, csak ismerem a saját gépeimet.
Viszotn nem ismerem a 125-ös TZ-t és a kuplungját, de a kis TS kuplungja finoman szólva gyenge szerkezet.
Főtengelye jó a TS-nek, ha jól rémlik valaki írta, hogy a hajtókar csapágy méretben és a tengelyvégek kialakításában különbözik.
Jó hajtókar az eredeti DDR, de ritka mint a fehér holló, ezen felül nem nagyon van választék TS-hez csak a taiwani, ezzel meg nincs tapasztalatom mert sikerült szereznem egy jó állapotu eredetit és azzal raktam össze.
250-es ETZ-nél olyan problémái vannak hogy hajlamos megszorulni a csapágy. Ez ellen kicsivel nagyobb csapágyhézag hatásos, de az is lehet hogy a bejáratás hiánya gyilkolta meg az enyémet. Utcai motorosoktól még nem hallottam panaszt.
Helo
Segitsetek ha tudtok:egy ts 125 22 es karbijába milyen sibertű kell?Mert most egy 75mm hosszú enyhén kupos 5 rovátkás tű van benn 2éve.De találtam itton mz-s cuccok közt egy 62mm hosszú tűt 4 rovátkás és a végén az a kb2cm elég kúpos kialakitásu.Ha valaki tudja h a motorja gyári megtenné nekem h leméri a tű hosszát?meg h hány rovátkája van,Hány olyan hely van ahova rátehető a tartólemezke?De ha tud vki fényképezni annak még jobban örülnék.Ha van vkinek képe akkor küldje nekem a :peter001@levele.hu-ra.kösz
KERI MINT NAGY TUNINGOLO AZ LENE A KÉRDÉSEM HOGY AZ ETZ KUPLUNG FELMEGYE A TS RE ILETVE STABILAB AZ ETZ KUPO MINT A TS MERT A TZ UGYAN CSAK HÁROM CSAVAR FOGJA DE ELÉG JO KIS CSAVAOK A TS É MEG 6 PÖCKÖS MEJIK A JOB UGYENEZ A FÖTENGEJRE MI VONATKOZIK TS VAGY AZ ETZ JÉT CSINÁLTASAM MEG ILETVE MEJIK A JO HAjtokar mijen márkát keresek ha hajtokart veszek?
elöre köszi a választ
üdv tele tankot széles utakat:-)
Sivatagi MZ? Az milyen? Mutimeg!
Ja és beszeretztem egy sivatagi MZ-t is.
hmmm...elég cudar állapotban van,de van.És majd felvirágoztatom...:)
Most olvasom a fejleményeket.Kiléptél a bandából?hmmm...Oldalkocsis klub?Nem rossz!Wolker már említette.Van még három jóbarátom akik ETZ oldalassal nyomják.Abból az egyik el van tiltva jelenleg,a másik kettő az még mobil...
nem olyan rossz ötlet ez asszem.ez már 6 oldalas MZ.:)
Még mindig szar a gyújtás és azóta sem indult be. :D
Szeva Ratbike!Megvan még az IZS.
Majdnem megváltam már tőle,de meggondoltam magam.Még nem mondtál le róla látom...:)
Köszi Nfsman & Keri!
Valóban úgy tűnik igazatok van, miszerint elektromos probléma volt, az aksiból jövő vezeték a biztosíték után 4-5 centin keresztül félig-meddig levetette szigetelő borítását az idők során, és ez valahol leföldelt. Ezt kicserélve a kb 5 teszt km alatt egyszer se szaggatott be, szóval lehet hogy megvan!
Üdv és köszi: Tib
Szeva Szumó!
Mi lett az izs-zsel?
hali RAT.
NEM TOM HOGY JO E DE TS-ÉVEL TUDOK SZOLGÁLNI 06705504934 gergely111@citromail.hu
Azt szeretném kérdezni, hogy a 125ös etz kipuhollndere jó a 125ös ts hez is?
teccik teccik meg ha restaurálva van akor biztos tökéletes de enyiért tényleg sok
Ízlések és pofonok.
Nekem valamellyest tetszik,de az tény,hogy ennyit nem ér.
'Szigeti Piknik Veteránjármű-találkozó És Alkatrészbörze'Ez az esemény junius 28-án lesz.Valaki esetleg tudja hogy helyileg hol?A veteran.hu-n csak enyyi áll.Nem értem miért nem lehet odairni a helyszint.Valószinű teljesen egyértelmű sok embernek.Nekem vidéki emberkének nem.
Sziasztok!Bontok egy ETZ250-es mocit,ha bármi kell róla valakinek akkor emailban érdeklődjön az áráról.Jó kerekek,papíros váz,blokkház.telók,fékek,lánc,lánckerék.szóval minden...CÍM:horszumo@citromail.hu
Hát ennyi pénzért legalább szép is lehetne...
Az a piros lámpafej, az a fehér ülés,a fekete csíkkal...
Semmmiképpen nem ér ennyit
Hali all! Most áh... erre mit lehet mondani? xD
http://www.hasznaltauto.hu/2039725_mz_etz_1990
Szép-szép, de ennyiért? :S
Öcsédnek vagyok osztálytársa:) Megy már az RD?
Helló!
Én a MAMI-ba járok.
Ha kérdezni akarsz, akkor e-mailban írj,vagy chevy018@hotmail.com msn címem.
Szevasztok.
Lemüszakizott a vasam.
28.000Ft
GRATULA AZ ÁLAMNAK A LEHÚZÁSÉRT !!!!
(&đĐđ$Ł$ߣ@#@#@&@#&&@Đ)
(eredetvizsga,törzskönyv,új forgalmi,vizsgadij)
Jó útat mindenkinek.
Alapvetően a focsor zárt, nem koszolódó helyen van, legalább is nem nagyon érdemes szétszedni. Innentől kezdve nem kell takarítani.
Pára vagy hő tudja bemattítani, arra meg nem sokat ér a törölgetés.
Amúgy mint bármely optikai felületet: Patyolat tiszta puha pamutronggyal vagy, szintetikus mikroszálas optikai törlőkendővel, megfelelő óvatossággal le lehet törölni.
Pamutrongy szemüvegeken kiválóan bevált. Az érzékeny antirefleksziós fényképezőgép objektívekre én a mikroszálas kendőt használom régóta, illetve távcsőtükör (lakkozás nélküli gőzölt alu tükör) törölgetésre közönséges steril vattát szoktak használni, szintén óvatosan és minnél kevesebb mozdulatokkal.
Mielött az egész optika tisztítást elkezdem, körtepumpával le kell fújni a nagyobb porszemeket, (más sűrített levegőben víz vagy egyébb szenyeződés cseppek lehetnek) mert törölgetés közben az karcolhat. A foncsor nem igényel szerintem jobb bánásmódot mint a foncsorozott napszemüvegem.
Hali! H4-es ETZ foncsort mivel szabad megtisztítani?
Olyan megoldás érdekel,amitől 100 % hogy nem mattul be!
Rongyos tisztítás felejtős!
Előre is THX
ELADÓ
SOK SOK MZ CUC 125ÖS ÉS 150 TROPHI ÉS TS LEGINKÁB HENGEREK FESZABÁJZOK DINAMOK EGYÉB ELEKTRONIKA KUPLUNGOK ÉS MINDEN AMI VAN A MOCIKBA HIVJ 06705504934 VAGY gergely111@citromail.hu
jah és 125 ETZ-röl lenne szó:)
Jaja, méééég megy:)
Ebben a hónapban vagy max júli elejére terveztem, szal nem szuper sürgös!
De szerintme az lenne a legegyszerübb, ha konkrét a dolog akkor telefonon egyeztetünk!
Jah és kössz!
Bálint
sorszám: 27939 (96660)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 21:38:19)
A MAMI 2 éves az MForce csak 1.
Öcsém a MAMIba jár, a Kutrik Zsombor az osztályfőnöke aki most vezeti az MZ kupát.
Öcsém és a tanárai azt mondják, hogy a MAMI jobb mint az MForce.
ejj,nagy hibát csináltam,miylen is a gép? 125,150,v. 250?
csak nem mindegy a csapágy száma,azért kérdem.
sorszám: 27937 (96656)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 21:38:19)
mozditható a gép?
ha lejössz akkor megcsinálom,skf garnitúrát netudom mennyi de van még FAG is az is elég jó minőségű,nekem is olyan van benne,amikor vásároltam őket akkor 4-5000pénz volt,pontosan nem emlékszem mennyibe került,de ha komoly a dolog akkor nekem megvannak a csapágyszámok és akkor kérek egy komplett árlistát, és mondom az infót,leghamarabb jöv hét hétfőn tudok mondani mert hétvégén nincsenek nyitva.ha megcsörgetsz a számomon akkor el tudom menteni a te számod és akkorfeltudlak hivni mennyi pénz lenne a csapágy.
Amugy a motorszerelöi képzésröl kinek mi a véleménye?
Két suli is van akik ezzel foglalkoznak(MAMI-MFORCE) melyik jobb?
Hova érdemes menni?
Szal ha valaki ide járt/jár lenne egy-két kérdésem...:)
Eggyel odébb, Esztergom-ban lakok:P
Csak csapágy csere kéne, szerencsére az szimeringgel nincs gond, SKF-böl mennyi lenne a "garnitúra"
35e km van a motorban de szerintem nem volt bontva
szóval lehet hogy nem ártana egy teljes csapágy csere...?:I
((Jah és persze a blokkban lévökre gondoltam....:D))
sorszám: 27934 (96653)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 20:48:02)
ettől féltem :D
Egy régi távcsőtükör csiszolást leíró könyvből másoltam ki. Ez a másolat a szülői házban maradt, tudom is hol, de a héten nem megyek haza, ezért megpróbáltam megkeresni a googleval.
Ezt találtam:"A hidegezüstözéshez az ezüstöző pasztát használják. Ez áll 10 gramm frissen készített klórezüstből, 10 gramm konyhasóból, 20 gramm hamuzsirból és 15 gramm iszapolt krétából, melyet kevés vizzel keverve tésztává gyurnak. Ha ezzel a tárgyat dörzsöljük, szintén bevonódik ezüsttel."
Azt hogy az egyes anyagok mit takarnak én sem tudom :) kb a konyhasó volt az amiről tudom hogy mi.
ja a számom: 06-/70/-774-92-55
sorszám: 27932 (96648)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 20:48:02)
hovavalósi vagy?pesten még meg tudom oldani v. pilisvörösvár,ezen a 2 helyen tartózkodom,nem vészes dolog,csak szét kell szedni az egész blokkot hozzá,csak csapágy v. szimeringek is?kb.re 3-5000 az összes csapágy a blokkba,de ha komolyabbat akarsz az lehet kicsit drágább is,gondolok itt az skf, ill koyo csapágyakra,ezek jók.
a szétszedés miatt kéne egy tömitést is vadászni hozzá,(hengertalp+hfej tömités)
csörögj és megbebeszéljük
UI:ugye nem a főtengely tűgörgőre gondoltál?hanem ami a blokkban van?
Kb. mennyiből lehet megúszni ETZ-nél egy fötengely csapágy cserét?
szegénykének már érik a dolog csak nem tudom hogy mennyire húzós?!
Másik pedig hogy milyen csapágyat tetessek bele, milyen árban vannak?(azért ez nekem egy kicsit nagy falat lenne:P)
By: Bálint
mit blokkot, komplet működöképes TS-t vettem 10-ért
11 rugó? az igen, én annyiért komplet blokkot vettem :D
Szerintem nem karbi.
Ugyan nekem is volt olyan hogy hirtelen irányváltáskor, és motorfékezéskor, hogy kihagyott a motor egy pillanatra, de azért egy zökkenőtől menetközben nem illene.
Inkább valami elektromos probélma lesz a gyujtás körül. Zökkenő és valami csupasz vezeték letestelődik. A megszakító környékén néznék körül.
Nos Keri érdekes témát hoztál fel.Szerintem előkereshetnéd a házi foncsorozás trükkjét.speciel engem érdekel.
sorszám: 27926 (96638)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-12 22:36:53)
én sem a suliban tanulok,hanem szabad időmben egy műhelybe járok dolgozni és ez így lesz idén nyáron is,ez a 3.év munkaviszonyom velük(bejelentett takarítóként adózok:D) és közben tanulok,dolgozok és fizum se rossz,havi 70000+bérlet ha igénylem.Az elméleti okositástól csak hülyébb lettem a suliban, főleg azzal hogy ezekkel a szaros befecskendezési technológiákat tömik belénk meg a külömböző pc-s rendszereket,ahelyett hogy az alapokkal kezdenénk,amikor elmondtam a tanárnak hogy kicseréltem az apám váltójába a szinkronagyat gyűrűvel együtt,akkor sóhajtott egyet és mondta hogy az nem fog többet menni,de másnap bementem vele és nagyot lepődütt az öreg(elsőre elcsesztem a váltóba a hézagolást,utána jó lett). niva 1,6blokkot mi is kaptunk legózás gyanánt, de nem merültünk bele nagyon témába.én skodámon tanultam ezeknek a régi autók szervizelését, és a hidegen elindulást,AC nyomkodás stb.
Az oktatódra nem szabad hagyatkozni,lehet hogy elvette a kedved,de ha szereted amit csinálsz akkor miért,ne? menj el egy szervizbe gyakorlatra és meg fogod szeretni,és nem fogod otthagyni.a fősuli se rossz de aki nem nagyon szeret seggelni mint pl én,inkább elvégzem a szakmár és irány a meló.
eladó http://www.hasznaltauto.hu/2160504_mz_etz_1987
Miért nem fúrod ki a csavart? Ha kifúrod a hatost, a furat majdnem pontos magmérete a 8-as menetnek. (6,4 ha jól tudom.) Aztán akkor lesz benne 8-as, na bumm. Inkább, mint hogy a kerekedben legyen... :D
Huhh hallod :D azért látszik hogy budapesti a színvonal (gondolom ott tanulsz). Itt Makón sz*rt sem tanulunk (IFA adagoló, LADA motor szétszedés-összerakás xD) :S a tudásom egyenlő a nullával... nem is maradok a szakmában, mert megutáltatta velem az oktató, inkább megyek fősulira, annak talán több értelme van. Két dolgon áll, vagy bukik itt az egész oktatási színvonal: a pénz és az oktatók által nyújtott szakmai tudás. Nálunk sajnos mindkettő a béka s*gge alatt van :( kicsit off a téma, de jól esett leírni... :) Amúgy valószínűleg a tankolás megkönnyítése miatt tolták jobbra a betöltőnyílást... Könnyebb pl. egy kannát odaemelni, mint a tank közepéhez igazítva szétlocsolni az egészet :D Amúgy voltam ma Szegeden, sajnos nem kaptam olyan gumi pöcköt :S, azt mondta megpróbál rendelni, nézzek vissza két hét múlva... Csak úgy poén képpen rákérdeztem, hogy egy kuplung oldali dekli mennyibe kerül (az enyémbe bele van szakítva/ragasztva előző tulaj által az olajszint ellenőrző csavar :P) azt mondja 11.000Ft... xD mondom jóóó köszönöm széépen :D, azt hittem ott helyben elejtem a vizet... inkább veszek bontóban. Nah Üdv!
sorszám: 27922 (96622)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 10:28:08)
Köszönöm _gab_, sokat dolgoztam érte és rengeteget szívtam... jelenleg is szívok :S nagyon rossz szerelőt fogtam ki, és szarul rakta össze a váltóm, ezért nincs harmadik fokozat... a karburátor sem tökéletes alacsony fordulaton sokat kap, magasabb fordulaton meg túl keveset... próbáltam az oldalon leírt technikával beállítani, de rosszabb lett az eredmény... Azért remélem te valami jobb példányt fogsz ki :)
Helló tibber! Szerintem inkább a gyújtás körül kellene nézelődnöd... elsősorban én a gyertyapipára tippelnék... Nálam akkor volt hasonló jelenség. Rámentem valamire, az kicsit megdobta a pipát, mert nem szorult rendesen, és kihagyott a gyújtás. Ha az rendben van, akkor érdemes tovább haladva megnézni a gyújtókábelt, a trafót és annak vezetékeit, csatlakozásait megnézni. Üdv!
Sziasztok!
Új vagyok itt a fórumon, de elég sok hasznos infot szedtem már össze erről az oldalról. Most mégis írnom kell, mert van egy problémám, amire nem találom a megoldást:
A problémám az, hogy a motor húz rendesen (önmagához képest), kivéve ha zökkenőre futunk. Ha zökkenő volt, akkor úgy egy rövid ideig viselkedik, mintha szegény lenne a keverék, vagy falsot szívna. Gyakorlatilag: egy zökk - egy motor szaggatás.
Próbálgatom a karbit állítgatni, de nem sok hatása van a dologra, sajnos. Van valami tippetek?
Ja, és ETZ 250.
Köszi!
Tib
helyes vigyázz is rá. Gratulálok és balesetmentes motorozást.
Nekem is egy 251es az álmom.
minden jót
gab
sorszám: 27918 (96613)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-12 23:29:01)
pontosan és ez jó érzéssel tölt el:)
amikor első indítással küzdöttem lent az utcán(akkor még nem tudtam hogy a karbi a ludas) odajött egy öreg fószer szétbombázta a karbit(ez a gyengém) és rábökött a szerinte rossznak vélt tűszelepre és a főfuvira, és mikor kicseréltem,beállitottam,pöcre indult.Persze amikor 90el az Árpád-hídon első defektet kaptam egy 100as szög miatt,igaz megálltak megkérdezni hogy tudnak-e segíteni, de senkinél nem volt foltozó,de azért jól esett.
ja eröl az jutot eszembe mikor szimoztam és mindenkinek intetünk és tényleg mindenki viszaint mi a nagy szocimoci család tagjai vagyunk tartozunk valhova mikor felülünk a gépre egyedül és utra kelünk:-) ez tényleg jo mert ha ledöglesz és megy ara 1 motoros tuti megál segiteni neked:-)
sorszám: 27916 (96604)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-13 10:28:08)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|