:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Tegyél bele 135-ös fúvókát és láss csodát....
Esetleg a szivatót ellenörizzed, mert esetleg ott ömlik bele a benzin.
közben én is rátaláltam erre a változatra :D, azért köszönöm a segítséged.
Ja tényleg. Azon én is majd' kifolyattam a szemem, míg meg nem találtam ezt: http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/szerelesi_kk.pdf
Üdv: Tib
hali. A segítégeteket kérném ha valaki tudna nekem:etz 150 van hobbi célra vettem csak simán alap volt én kissé el kezdtem átalakítani crossra .a kérdésem az:hátúlra lehet nagyobb fogaskereket tenni mint a gyári?ha igen mekkorát és milyet?
gyújtást lehet tuningolni?
az első teleszkópokat hogy tudnám keményíteni?
köszi tibber :D sajnos elég rossz minőségű ami itt az oldalon van, azért még keresgélek. a másik problémámra valaki tudna megoldást, tippeket? :S
akkor az ismerősöd még nem szedett le sima kuplungot, és nem tudja hogy azt is rohadt nehéz leszedni,hát mégha savazva vagyon:)
1.lépés olajat leenged,bovden kiakaszt,stb,stb... dekni levétel
2.lépés valamilyen módon ki kell támasztani a primerhajtást hogy ne mozduljon el,és utána motorosboltban kaható kuplunglehúzóval le kell szedni,utána megnézed a kuplung belső részét és főtengőt, nem-e tükrös a kúpos része,ha igen akkor az nagy szívás
4.lépés, ha nem annyira gázos akkor autószerelőtől kérsz egy kicsi szelepcsiszoló pasztát és bekened a főtengelyre meg a kuplung kúpjára és összecsiszolod.Sikerrel jártál akkor ha egyenletesen mattos szürke lesz mindkét felület,után törölgesd le róla a pasztát.
5.lépés, mindent rakj össze fordítva mint ahogy leszedted,az agyat bikából tépd rá(nem kell túlságosan,csak érzéssel) semmi ragasztó meg ilyesmi..
végezetűl,ah összeraktad, néhány percig indítsd el a motort, és kuplungolj,ha nem forog el akkor mehet bele az olaj,azt hajrá!
remélem tudtam valami használhatót mondani.
üdv:András
miért kell bukót hoznom?
ezt nem nagyon értem, van sisakom,at tudok hozni,anélkül egy centit se tennék meg motorral.
no, hát a sósav az tartós megoldás..túlságosan is...sztem igazi szakbarbár, aki így barmolja a motorját, de ez csak magánvélemény...
A szerelési kézikönyv 14. oldala tartalmaz néhány grafikont.
Tib
Remélem akkor, hogy leforgott. A szerelési kk olvasgatása után - remélem megfelelő helyen nézem - szükségem lenne fűtőtüskére, csődarabra, meg 05-MV 150-2 jelű szerszámra. Na ezek nekem nincsenek.
1. jó helyen keresgélek a szerleséi kk-ben?
2. milyen háztáji szerszámokkal tudom a fenti eszközöket helyettesíteni?
Ismerős azt mondta, hogy egyszerűen cseppentsek közé sósavat, majd várjak egy hetet. Na ez nekem nagyon nem tetszik, nehezen tudom elképzelni, hogy ez tartós megoldást adna. És persze nem akarom, hogy ugyanezen probléma miatt megint megálljon alattam... Valóban helyes megoldás lehet ez?
És megintcsak köszi a segítséget!
Üdv:
Tib
Hello all! Az lenne a kérdésem, hogy van-e valakinek egy grafikonja (képe) egy 250/251-es ETZ nyomaték és teljesítmény karakterisztikájáról? Kíváncsi vagyok hogyan fest a jó öreg MZ teljesítmény-görbéje. Valamiért 3000-alatt haldoklik, afölött pedig megindul a 251-esem, mint akit p*csánrúgtak :D Érdekes, hogy ez a jelenség csak melegen tapasztalható, hidegen 3000-alatt is érezhetően gyorsul és húz. Én a karburátorra tippelnék, mint hibaforrás... mintha sokat kapna (érezni a szagán is) pedig 110-es főfúvóka van benne, súbertű teljesen leengedve, levegőcsavar majdnem 3 fordulatra kihajtva. Egy bizonyos gázkar állás után (kb. 2/3 után) mélyebb lesz a motor hangja... mintha hörögne (most meg keveset kap?) Az egész blokk teljes felújításon esett át, szimering problémák szerintem nem jöhetnek szóba :S, új a légszűrő is, szal elég érdekes. Ötletek? A grafikonért pedig nagyon hálás lennék, előre is köszönöm a segítséget. Üdv!
Hozzál bukót és nem kell buszoznod...vagy ...mekkora a fejed? van egy M es bukóm, ha nem zavar hogy kicsit szakadt.
Nincs messzi Vörösvár és szeretek motorozni :)
sorszám: 28053 (96980)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-20 08:49:27)
Jó nekem a hétfő,pesten vagy?
hétfőn reggel be kell jönnöm pestre,de utána megyek vissza a motorért vörösvárra.
helló, igen én emlitettem,ha motorral mész akkor a mofától kb 3percre van,soroksár felé menet a bal oldalon(mofa oldalán)
lesz egy citroen szalon(mini eiffel tornyos) és utána lesz egy gyalogos felüljáró szerűség.azon kell átmenni de ott csak gyalog lehet(nemtudom hol lehet megfordulni motorral arra:)
ha meglátod a használtcikk piac kapuját akkor attól kicsit vissza kell gyalogolni a citroen felé, és ott lesz a sarkon,ki is van táblázva,nyugati motorok adás-vétele cÍmen.
remélem tudtam segiteni,
teli tankot!
Intravénás benzinfaló!Nem biztos hogy te voltál de nekem ugy rémlik mintha.Valaki emlitette itt hogy a nagykörősi uton van valami mz bontóféle hely.Esetleg közelebbi cimet vagy valami infót hogy egy ilyen vidéki emberke mint én is odataláljak?A mofakernél már voltam,az lehet nekem egy kiindulópont.Előre is köszi.
Geri, még nem tudtam feladni a súbertűket, de nem felejtettem el.
ja és a megnyugtatásodra viszek egy hőmérőt :D
Az nem baj ha gyorsan melegszik. Beindítom és mire az utca végére érek nekem is üzemmeleg. Az ETZ meg 1 kör után bemelegszik üzemire.
Ha jól gyorsul a moci, az azt jelenti hogy elegendő benzint kap egyenletes terhelésnél, tehát nem fog neked kilukadni a dugatyú. Ha egyenletes terhelésnél optimálisra állítod, akkor gyorsulásnál elszegényedik a keverék és akkor lehet baj, bár MZ-nél szerintem akkor sem gyakran, mert olyan pocsék gyorsulása lesz, hogy üzemszerüen így nem fogsz közlekedni.
sorszám: 28047 (96968)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-20 00:45:55)
Hogyne segítenék. Viszont mostanában nem vagyok itthon. Hétfőn leszek legközelebb szabad, akkor összefuthatunk.
Szerintem ha repül mint álom akkor az a beállítás jó, a melegedésről meg az a véleményem, még mindig, hogy egyrészt nem tudjuk mi számít normális hőmérsékletnek, másik, másik hogy addig biztosan nem melegedett túl amíg meg nem szorul :)
Léghűtéses motoroknál normális jelenség a szélsőséges hőmérséklet. Igen ez mechanikailag nem a legjobb, ezért találták ki a vízhűtésest, aminél atom stabil a hőmérséklet a termosztátnak köszönhetően.
sorszám: 28046 (96967)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-19 22:35:49)
nem a hőmérővel van bajom hanem azzal hogy marha gyorsan melegszik,amúgy nem tud nagyon érdekelni,csak azért nem hagy nyugodni a téma mert még járatom,tudod friss henger,stb...és tű állásának változtatásával forditottan arányos a hőmérsékletemelkedés-gázreakcióval,na csak ennyi ami foglalkoztat,
teli tankot!
TE BASZKI FELEJCSÉTEK EL EZT A HÖMÉRÖZÉST nem kel figyelni utcán mész a mocival ot ugyse tud baj történi gyári adat 100 üzemi hengernek 150 fok a hengerfejnek az rohat meleg de csak nekünk:-) mert mi nekünk már a 60 fok is égetö de a moci szereti a meleget
sorszám: 28044 (96961)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-19 22:35:49)
még mielőtt kapok figyelmeztetést,bocsánat nem láttam a hsz.ed, nem lesz több megjegyzésem ezzel kapcsolatban
más:a múltkor felajánlottad hogy tudsz segíteni belőni a gépet királyra,nem is rossz a jelenlegi állapota,azt leszámitva hogy most szar a kuplungom,de a súbertűvel már megőrülök!A baj az ,hogy ez egy 4 rovátkás tű,ahgyári ha nem,ha felülről a 2.ban van akkor,egészen jó a hőmérséklete a blokknak de gyakorlatilag használhatatlan.ha legfelülre teszem,akkor meg hamar melegszik ha lassabban megyek(50-60km/h),viszont cserébe,mint ha kerozinnal járnék,repül mint az álom, és minden tartományban van ereje,na most akkor mit csináljak vele?a gyujtás meg a karbi végsősoron jó,csak itt a súberrel vannak gondjaim.Lehet kipróbálom a légszűrőcserét,hátha...már elég réginek tűnik és kicsit piszkos is,ja most már 1:40el járkálok,már a 3.tank benya van benne 600km-el,köv. tank már 1:50lenne.
ejha,kicsit ott van ez a cikk:D hát a pofám leszakad már,mi ez??? a rendőr beszarik? érdekes amikor golyóállóban rohangásznak hirtelen mindegyiknek k*rva nagy lesz a pofája. nem azzal van itt a baj hogy romák,hanem hogy nem dolgozik a többségük(tisztelet a kivételnek)de amikor valami balhét csinálnak,ugyan már sitteljék már le pár napra,nem? a másik meg ez a monoki ügy,biztos hallottál már róla,azért csesztetik a polgármestert meg még nemtom kit, hogy a szegényebb romáknak adnak munkát(gereblyézés,fűnyirás)nem megterhelő kemény fizikai munka:D és a segélyezésre szánt pénzből fizetnék őket,de nem mert kiforgatták a polgármester szavait,hogy " segélyért cserébe közmunkát kell végezniük" cimszóval gyakorlatilag megvétózták ezt a jónak tűnő ötletet.teljesen be vannak szarva tőlük,de hogy miért azt nem birom felfogni,miért kell ezt megtűrni.Egyébként nincs azzal baj hogy jönnek be,de akkor dolgozzanak,éljenek tisztességesen,és ne harcolják ki azt hogy utálják őket.jönnek ide osztrákok,albánok,horvátok,németek,meg még sorolhatnám még elég sokáig,és érdekes ők nem bántanak minket, és mi se őket,tehát csak a romákkal lehet a baj,ha idáig fajult a dolog,aztán már mióta hallom itt-ott hogy szlovákiában meg a szerbeknél is püfölik az embereket ,mert magyar,v. mert magyarul beszél,és ??! ők meg szlovákul, meg szerbül beszélnek,akkor mi is menjünk és rohanjuk le az egész országot?Az meg hogy ez a gárda hamarabb ért oda abba a faluba ahol történt ez a beköltözős szomszédos balhé,az kicsit meglepő,de azért jó hogy vannak ilyen csoportok,hogy ún. a puszta jelenlétükkel vissza tudták verni a kellemetlen "szomszéd"-sereget.
más:A mai nap délelőtt letámasztottam a kertbe a mz-t, és elborult,persze a tükör eltört,de abból mindig nagy készletben vásárolok:) ez részletkérdés,de amióta elborult, mentem vele és kissé érdekes a kuplungom,mert a kar kicsit lötyög ugyan a konzolba de nem tört el semmi,de mégse akar visszajönni rendesen, és olyan mintha megnyúlt volna a bovden mert nem minden behúzásnál akar visszamenni az eredeti helyére,Ahol a tükör menete van ott megrepedt az alu,lehetséges hogy a kulung karnál is valami ilyesmi áll fent?idáig nem volt ilyen és rohadtul zavar hogy kézzel kell visszatolni néha a kart,szeretném lecserélni a konzolt de ha nem muszály akkor halasztanám,azért kérdem,lehet ez a hibája?
előre is köszönöm a választ,
András
Amúgy az ősidőkben már megegyeztünk, hogy nem politizálunk, cigányozunk, hitvitákat is kerüljük, mert a sokféle nézettel rendelkező emberek között ez a boldog békés együttélés titka.
Ja és mindenkit kérek ne cigányozzon, ne politizáljon. Nem azért mert nem vagyunk "fasiszták" hanem azért mert ez motoros fórum és nem ide való.
Ezen felül itt is vannak cigány származásu magyarok, akik becsülettel élnek dolgoznak, viselkednek, és nem hiszem hogy őket akarjátok sértegetni. Akire vonatkozik az meg úgy sem tudja meg soha amit ide írtatok.
A kettő gyakorlatilag ugyan az. csak az egyik motor olaj a másik váltó olaj jelölése. Nem igazán értem hogy van, de asszem az üzemi hőmérsékletekben van különbség ezért más a feltüntetett viszkozitás érték.
Én mind a kettővel szoktam járni, attól függ mi van kéznél, a váltó olaj hidegen elég sűrű, ezért kűszik a kuplung, ez valakit zavar...engem nem különösebben.
inkább leforgott a kuplung a helyéről
Jó hír hogy elég ha a bal deklit szeded le.
rossz hír hogy rossz esetben főtengely csere is lehet ebből
De ha ennyire nincs szerelési tapasztalatod akkor nem biztos hogy ezzel kellene kezdened.
Nem a kuplung visszarakás a probléma, inkább vidd el tényleg Bambihoz, mert nem szereti ha szétgányolás után viszik csak neki :)
Elég ha a blokkot viszed, azt nem nehéz kiszedni.
Helo multkor irtad h lehet leméred a ts 125 subertű hosszát.Megtennéd nekem?hány mm más nem kell.
EZ NEM GYÜLÖLKÖDÉS HANEM VALOSÁG IJEN SZAR HEJEN ÉLÜNK FÉL MINDENKI A CIGÁNYOKTOL HAJRÁ GÁRDA
Hello! Én arra tippelek, hogy leforgott a kupplung...az pedig nem túl jó :(
Látatlanban nehéz mit mondani, de azért próba cseresznye.
1. Amennyiben ez kupplunghiba, jó esélyed van a motorkiszerelés nélküli javításra, nagyjából erre való a kupplungoldali dekni.
2. Váltót ne piszkáld, ha amúgy jó.
3. Ugyanez igaz a hengerre, dugattyúra. Amennyiben nem kopott, nincs csapszeghang, tűgörgőmorgás, nem erőtlen a motorod, akkor mi a manónak újítanád fel?
Egyesben pedig ne várakozz a lámpánál. Erre való az üres.
A por ellen nem foszló, nem szöszölődő tiszta ronggyal szokás letakarni a megbontott cuccokat, arra meg mehet egy fólia. Így már atombiztos. Ha meg beporosodott, az nem kövesedik rá azonnal, le lehet mosni. :D
Ha szétszerelés megy, összerakás nem, még mindig el tudod vinni egy hozzáértőhöz, ha pedig megjavítod, hát jó érzés lesz, és költségkímélőbb, mint a szerelőt fizetni...
Na, remélem segítettem valamit.
na ne idegesíts már itt minket :) Nem tudod becsomagolni őket egy zacskóba és berakni egy dobozva...nem hiszem el, hogy ilyen igénytelen lennél, hogy kinnt hagyod a szabad levegőn...semmilyen blokkbelső résznek nem tesz jót, ha száll rá a por, egy hét alatt pedig akárhol is van, menne rá tisztességgel...szóval csomagold be őket légy szíves!! :)
üdv:
eladó egy 42-es férfi motoros bőrnadrág 6000Ft
és egy téli bőr dzeki 5000Ft
ocsipal@freemai.hu
képet tudok küldeni
Na erre felé dem ártana egy kis cigányirtás.rengeteg van belőlük az egyik szomszédos faluban,rengeteg dolog van már a rovásukon.de hát a mi országunk egedékeny és 15000dinár (180euró) értékben lophatnak szabadon, mert ezt állapították meg minimális károkozásnak.nálunk van olyan család akinek ez a havi fizetése szal a kenyeret is kilophatják a szánkból.
Ti mit mondatok, milyen olajat kell használni a motorba?15w40 vagy 80W90?
Hehe. Vili, hogy nekem kell dönteni. :)
Az a baj, hogy olvasom a szerelési leírást, és próbálom az általam nem túlzottan ismert szakkifejezéseket azonosítani az ábrákkal, és ez néha nem túl könnyen megy.
Kicsit pontosítom a kérdéseim:
* Kb mennyibe kerül és miből a szerelő készlet, amivel szétkapom a kuplung-váltó cuccot?
* Nem árt az egésznek, ha 1 hétig szétszedve porosodik az udvari fedett kocsibeállóban?
* Van valami tippetek, hogy mi történhetett? Én úgy tippelem, hogy az a rugó ment tönkre, ami összenyomja a kuplungot.
* A szerelési leírás full szétszedi az egész motort, majd összerakja. Valóban ki kell szedjem a motort, és szétszedjem apró darabokra, hogy ezt megcsináljam? Úgy hiszem nem...
Üdv: Tib
Sajnos az van hogy ezek nagyon ismerik a jogaikat, a kötelességeik ismeretével viszont már bajok vannak, és miért ne, ha nincs aki be merje tartatni velük. Azt felejtik el hogy az valójában nekik lesz rossz hosszútávon h egyre többen vannak. Miért is? Mert amíg 5%-nyian vannak (valóság már most is 6-8%) még műxik az élősködés, de 10-15%-nál ez már egyre nehezebben megy, végül sehogy. Nincs REND, nincs aki megnevelje őket, fél tőlük a polgármester, meg különben is, ki szavazna rá a köv. választáson.....a bűnözők meg újratermelődnek....
BOCSÁNAT, EZ EGYBEN AZ ELSŐ ÉS EGYBEN UTSÓ HSZ-OM VOLT A TÁRGYBAN.
Háát...
NEKED kell döntened! :)))))
No igen, a szerelési kézikönyv nézegetésére elég sok időt elcsesztem már. Próbálom rávenni magam...
Tib
Neked kell tudni milyen a henger.Sztem mindenáron nem kell annak is nekiállni.A szakirodalomban van telthető szerelési kézikönyv.Célszerű lenne először ezt megnézni és ez alapján eldöntheted,h nekiállsz-e...
Végső esetben elviszed Bambihoz. :)
Na szegény MZ 2 napig bírta, most eléggé elpusztult a kuplung. A dolog eléggé elszomorított, de csak erőt veszek magamom, és leírom, hogy mi történt.
25km-re járok (járnék be) vele (Dunakeszi - Bp). Hazafele menet egyre nehezebben jött ki a kuplung, ha 1-esben várakoztam a lámpánál. Sőt, még egy kicsit vissza is kellett tartsam, mert menni akart, miközben kuplungoztam. 2-3 3-4 4-5 simán ment. Kuplung finoman ki, motor finoman fel, motor fordulat emelkedik, nem indul, aztán - gondolom a rázkódástól - hupp, sebességben van, ránt, indul. Fohászkodtam, hogy vigyen haza, de 5 km-re az otthontól aztán megállt. A kuplung leftyegett. Abban bíztam, hogy csak elszakadt a bowden, de nem tudtam kihúzni a váltóból, ott fixen volt, csak hirtelen 2 cm-vel hosszabb lett. Ja és folyamatosan úgy viselkedett mintha be lenne húzva: mivel 1-esben tudom tolni, így biztos, hogy be van húzva már. Ekkor hazavittük platón, most otthon szomorkodik.
Az az igazság, hogy a kuplung-váltó szereléstől eléggé tartok, ilyet még nem csináltam. Nincs is megfelelő szerszámom hozzá (lehúzó, mittomén). Meg alapvetően hétvégén tudok csak vele foglalkozni, és elképzelem, hogy szombaton rájövök, hogy mi rossz benne, majd rákövetkező hétvégén tudom csak beszerelni az alkatrészt, addig ott porosodik szétszedve, hát biztos nem tenne neki jót.
Szerintetek mit tegyek? Érdmes beszerezzem a szerszámokat, és mindenféle gyakorlat nélkül nekiállni a szerelésnek? Azt olvastam valahol, hogy ha már szétszedem, akkor érdemes a hengert is felújitsam egy lendülettel. Tényleg így van?
Ti mit tennétek ezzel a géppel?
Üdv: Tib
Halihó!
Csak nekem válaszolt!
De befejezzük igaz GERI?
helo
én is 15 ért tudok de ha letudnám alkudni 10 re nekem jó lenne
Geri ez egy motoros fórum ne itt politizálj és gyűlölködjél!Arra van másik fórum.
NO IGEN NAGY RÉSZ EGYET ÉRTEK VELED NEM AKARTAM CIGÁNYOZNI NEM SZOKÁSOM DE HA LEHETNE HOGY 1 GOMNYOMÁSAL KI IRTANI EGYET AKOR EGÉSZ NAP NYOMKODNÁM A BAKANCSOSOK (MAGYAR GÁRDA) HA NEM LET VOLNA LEHET HOGY MÉG NÉHÁGY MAGYAR LET VOLNA ODA ÉN FONTOSNAK TARTOM HOGY MINÉL TÖB EMBER TUDJON AROL HOGY MI TÖRTÉNT MIELÖT BÁRKI MONDANÁ HOGY RASZISTA NÁCI KOMUNISTA STB.... EGYIK SE VOK DE VISZONT IGENIS VAN MAGYAR GÁRDA ÉS IGENIS ELÖB ODA ÉRTEK MINT A RENDÖRÖK (AKIK BEZEG PESTEN TUTAK MAGYART VERNI MEG BALHÉZNI TISZTELET A KIVÉTELNEK)JA A GÁRDISTÁK MEG VÉTÉK AKIT KELET NEM VOLT FELESLEGES BALHÉ SEM PEDIG KELET VOLNA ÉN SZÉGYELEM MAGAM HOGY MIJEN ORSZÁGBA ÉLÜNK A CIGOKAT EZÉRT 150 ÉVE A KÖRNYÉKRÖL IS KI IRTOTÁK VOLNA MOST MEG MÉG A RENDÖRÖK IS FÉLNEK KI MENI MIJEN VILÁGOT ÉLÜNK ÉS MIJET FOGNAK GYEREKEINK UNOKÁINK ÉN EZT TARTOM FONTOSNAK
ÜDV TELE TANKOT JO IDÖT
Szia Geri!
Elolvastam a cikket én személy szerint a fasiszta vallást vallom a CIGÁNY népcsoportal szemben.
Ezt csak egy polgárháboruval lehet megállitani!
De mire a Magyarok eljutnak elkeseredésükbe odáig,addigra túlerőben lesznek a MOCSKOK!
KITARTÁS!
IGAZÁBOL NEM KEL UJ MERT MOST CSINÁJA A CSOKA CSAK ÉRDEKELT HOGY NORMÁLIS E A FAZON AZÉRT CSINÁLTATOM MEG MERT A GYUUJTÁS FELÖLI RÉSZE ÁT LESZ ALAKITVA DE AHOGY MAGYARÁZTA A FASZON 90 SZÁZALÉK HOGY EL KURJA DE MONTAM NEKI HOGY ELÖSZÖR HEGESZE FEL AZ UJ VÉGÉT A FÖTENGEJNEK AZTÁN HA AZ JO AKOR RAKJA BE A HAJTOKART (VITEM NEKI 1 TARTALÉK FÖTENGEJT HA VÉRETLENÜL EL BASZNÁ:D)DE EGYÉPKÉNT VESZPRÉM MELET LAKOM 12 KM-RE ÉS MENYIJÉRT LENE A FÖTENGEJ?
helo
Te hol laksz?Mert én is tudok egy eladóról.
250-es ETZ-nél nincs primer lánc, ferdefogazásu fogaskerekekkel megy a hajtás a váltóba, valószínüleg ez adja azt a kellemes sírós-fütyülős hangot. ez teljesen normális.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|