hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

zsakfos
válasz erre | email2008-06-22 16:35:44
A linkelés nem jött össze.Akkor csak igy"hevizms.extra.hu/TSMZ.3gp"
sorszám: 28115 (97081)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-22 16:33:06
Köszönöm mindenkinek aki segiteni próbált.A motor jó lett,bár fogalmam sincs mi volt az ami jobbá tette.Több dolgot cseréltem és csináltam rajt ugyhogy nem tudom végülis mi volt az elsődleges baj.Amit változtattam(hátha valaki hasznát veszi az infónak):alapjárati fuvókát kicseréltem 50-re próba szerencse alapon,észrevettem hogy a suberdugattyú fölötti menetes fedél amibe a bovden megy(nem tudom hogy hivják rendesen)abban nincs benne a tömitőgumigyűrű,a szivócsonk tömitéseit (amik szerintem jók voltak)elláttam plusszba szerelőpasztával.Most jobb sokkal a dolog.Bár még biztos fogom állitgatni,vagy ha egyszer összefutok egy porlasztószakértővel akkor vele.Egy kicsit igazitottam a benzinszinten is.Ugyhogy akármi is volt most jó,legalábbis sokkal jobb.Ha valakit érdekel egy kis telefonos videó róla az töltse le ezt
sorszám: 28114 (97080)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-22 16:26:00
s51en pedig van olyan... amúgy én egy csőből csináltam válrtó állítót, nagyon fasza volt, tökéletesen illeszkedett...
sorszám: 28113 (97079)
(előzmény: Keri, 2008-06-22 15:58:27)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-22 15:58:27
Eh, igazad lehet, 10 éve láttam utoljára szimót, biztos keverem a szezon az MZ-vel :)
De nekem olyan szimeringrugos izé tuti nem volt. S51e volt.
sorszám: 28112 (97078)
(előzmény: Szumó, 2008-06-22 12:51:03)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-06-22 12:58:47
Zsakfos! Főtengelycsapágyad milyen állapotban van?És a megszakítód?Nem biztos hogy a karbiban kell keresned a hibát.Próbálj meg ránézni a gyújtásra.Nagyon sok múlik rajta.Állíts egy alapjáratfélét,hogy ne álljon le a moci,és úgy próbáld járó motornál a megszakítóhézagot növelni-csökkenteni.És fogod észlelni a változást...Sok sikert.
sorszám: 28111 (97074)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-21 23:04:26)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-06-22 12:51:03
Szia Pimpa!A váltóbeállítást a simsonon azzal a prlasztó alatti csavarral kell végezned.Leveszed róla az anyát,és egy speckó villával tudod tekergetni az anyacsavar alatti,blokk belselyében lévő másik csavart.Ha leveszed az anyát akkor meg fogod látni hogy miről beszélek.Mindíg csak egy keveset tekerj rajta,és utána próba...Semmilyen alsó csavar nincs golyóval.A váltó pozícióban tartását a golyóstengely (váltótengely)végén szintén négy kis golyó végzi,amit egy körkörös,szimeringrugóra hasonlító rugó szorít a tengelyre.Sok sikert!
sorszám: 28110 (97073)
(előzmény: pimpa1974, 2008-06-22 09:17:29)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-06-22 11:19:33
elvileg megegyezik a 2 hegner csak értelemszerűen a 301-esé nagyobbra van furva...
a blokktartókat szokták megerősíteni vagy kicserélni mert megcsavarhatja a vázat...
sorszám: 28109 (97068)
(előzmény: csatho.daniel, 2008-06-21 21:05:34)

 
 
válasz erre | email2008-06-22 10:47:26
sziasztok!

Ts Mz-hez keresek az első kerékhez a csapágyakhoz porvédő gumit...kettő jó állapotú kellene nekem...de minimum egy :D

És egy kérdésem lenne: szerintetek ugyanígy ts hez lehet még kapni első fékhez betéteket. Nagyon el van már kopva a ferodolom :(

üdv
sorszám: 28108 (97064)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-06-22 10:26:41
na erre voltam kíváncsi.köszi a választ.
sorszám: 28107 (97062)
(előzmény: bambi99, 2008-06-22 09:51:20)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-06-22 09:51:20
nem más a tőcsavar méret,és a kiosztás is
sorszám: 28106 (97061)
(előzmény: mz250, 2008-06-21 18:34:52)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-06-22 09:17:29
köszönöm a gyors választ KERI de az az igazság hogy én csak amatör modon tudom ezeket a dolgokat a simsonos forumon meg válaszra sem méltattak.mien csavart meg rugót,golyot keressek a blokk alján?és a blokk felső részén a karbi alatt az a csavar nem a váltohoz tartozik?(8-as csavar)mert valaki azt mondta hogy azzal lehet állitani.(ha szerencsém van és jol kapcsolok vagy jó helyre kerül a váltó akkor szépen megy a váltás és nem is dobja ki a sebességet.nem eezel a csavarral kell babrálni?)
sorszám: 28105 (97058)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-22 09:13:47
na igen, a távgyógyítás nehéz műfaj, az inkább csak a "táltosok"-nak megy TV-n keresztül:))
sorszám: 28104 (97057)
(előzmény: Keri, 2008-06-22 08:36:45)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-06-22 08:56:48
Szerintetek Csikós Zsolt hány MZ-t látott ?

http://totalbike.hu/magazin/kozelet/esemeny/mznekrolog/
sorszám: 28103 (97056)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-22 08:36:45
:D
ezért rossz ha csak a leírásra kell támaszkodni, két ellentétes, de alapvetően lehetéseges hiba ötlet is felmerülhet :)
sorszám: 28102 (97055)
(előzmény: körvics, 2008-06-22 00:28:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-22 08:34:25
Sok benzinnek tűnik, ez az alapjárat nem visszaesés.
Ha levegőcsavar, tű párossal nem tudod beállítani az alapjáratot illetve mindig változik akkor tűszelep, úszó, szivató ellenörzést kellene végezni, illetve a levegőjáratok átjárhatóságát is érdemes lenne ellenörizni ha az elöbbiek rendben vannak.
sorszám: 28101 (97054)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-21 23:04:26)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-22 00:28:51
pedig bizony valahol +levegőt kap a mocid. vagy nagyon kevés benyát, de az bizonyos, hogy szegény keverékkel szenvedsz. nem tudom milyen a subertűd kúpja, lehet, hogy nagyon domboru. én a helyedben a gyárilag javallott 145-ös fuvókát tenném bele, mert az is számít. mindenesetre ott keresgélj a szegény keveréknél, tehát ami ilyet okozhat azt mind nézd át módszeresen.
sorszám: 28100 (97053)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-21 23:04:26)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-22 00:22:55
Tudom-tudom, de 3. fokozat híján kénytelen voltam városban mindenütt a 4.-et használni (ami 50km/h-nál kb. 2500-as fordulatot jelentett) és ha picit gyorsítani akartam, vagy városból kiérve gyorsítani 90-re, akkor csak rángatás meg dadogás lett a vége (nem csutka gázt húztam, éppen csak megmozdítottam a gázkart) úgyhogy eléggé zavaró volt, hogy nem tudtam visszaváltani 3.-ba, hogy erőre kapjon. Majd beszámolok hogy milyen lett, ha visszakaptam. Üdv!
sorszám: 28099 (97052)
(előzmény: Keri, 2008-06-21 22:58:00)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-21 23:04:26
Sziasztok!Egyre többet nyüstölöm a /1-et amióta kész lett hogy jöjjenek elő a hibák ha vannak.Leállási probléma hál istennek nincs egy ideje.Viszont valami karburátor bibi az van.Megpróbálom érthetően leirni mit csinál a gép hátha valaki mond valami okosságot hogy mit nézzek meg rajta.Promléma 1:alapjáratot szinte lehetetlen belőni,főleg a könyv által irt módon.Ha 1-1.5-re van kitekerve a levegőcsavar akkor nagyon meg kell emelni a subert hogy valami legyen,de akkor is ingadozik.Majdnemhogy félfordulattal kitekerve lehet valamit kezdeni vele.Ha ott beállitom az alapjárati csavarral a fordulatot,akkor egész jó,ha kifele tekerem már le is áll.Holott ugy tudtam hogy inkább emelkedni kéne a fordulatnak.A subertű lemezének alsó fele a tű 4-ik bevágásában van felülröl számolva.Probléma 2:menet közben bármelyik fokozatban ha visszaengedem a gázt alapjáratra(amin megy álló helyzetben),akkor ugy csinál a motor mintha meg meg állna.Ez ugy jelentkezik mintha rugdosnának hátulról.Ha behuzom ilyenkor a kupplungot akkor ugyebár ez nincs, viszont az alapjárat olyankor magas lesz(kb 3000).Aztán szép lassan normalizálódik.Elég ciki egy piroshoz érkezve hogy bőg a motor mint állat.Ilyenkor sebességbe teszem aztán finoman kupplungolva meginditom kicsit a motort akkor normálisra esik vissza.Bocsi ha hosszú lett a hsz de még igy sem biztos hogy sikerült visszaadnom ezt az érzést ahogy viselkedik.Ja még annyit hogy a gyárilag előirt fuvókák vannak benne,kivéve a főfuvókát.Az 145 helyett 135-ös.Mindenhol rendesen meg vannak huzva a csavarok,tömitések rendben,szivócsonknáűl szerintem oké minden(fals).Főtengelyszimering nemrég cserélve.
sorszám: 28098 (97051)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-21 23:02:21
nekem 4 sebességes volt, de gondolom ugyan az.
Van benne egy tengely amit tologat a váltokar ki be. ennek a tologatásnak a pozícióját is be lehet állítani, de ha jól emlékszem a blokk alján van egy csavar ami alatt egy golyó és rugó van. Ez rögzíti a pozícióban a tengelyt. Ha ez hiányzik akkor kidobálja és bizonytalan a váltás.
A tengelyt ha kihózod akkor kiesik egy csomó golyó ami a fogaskerekek rögzítését végzik, szóval inkább ne tedd :D a tengely el szokott kopni, ilyenkor cserélni kell, de nem tudom hogy mert én biza kihúztam és utána legóztam össze a váltót :D

Pontosabban nem tudom, de a Simson fórumban biztosan tudják ennél mélyebben is.
sorszám: 28097 (97050)
(előzmény: pimpa1974, 2008-06-21 16:59:07)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-21 22:58:00
Ja hát 3000 alatt nem nagyon használjuk a motort mert aztán jön a korom lerakódás és csapszeg csörgés :D
De attól még illene finoman kezelhetőnek lennie ott is.
sorszám: 28096 (97049)
(előzmény: Nfsman, 2008-06-21 17:17:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-21 22:52:49
Meg eszembe jutott, hogy a rossz gumiprofil, vagy a rosszúl kopott gumi is okozhat ilyet. Jellemzően a talpas gumik tudnak ilyet csinálni.
sorszám: 28095 (97048)
(előzmény: Keri, 2008-06-21 22:25:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-21 22:50:19
Mivel én írtam, jó helyen tetted fel :)
Bár lehet hogy ráfaragtál mert ez hosszú lesz :D

Nem is a fordítás a lényeg, hanem finom nyomást kell gyakorolni a kormányra.
Lényegében ha elengeded a kormányt és csak a súlyponttal kormányzol akkor a kormány befordul a megfelelő irányba mindig. Az ellenkormányzással ezt az egyensúlyi helyzetet kell megbontani ahhoz hogy megváltoztasd a neked tetsző módon a motor dőlését és ezzel a kanyarodását. Mivel csak a ledöntéshez kell az egyensúly felborítása (ETZ esetén) ezért csak addig az ideig kell nyomást gyakorolnod a kormányra amíg el nem éred a kívánt dőlést.

Tehát kb. az játszódik le amit te leírtál, illetve a cikkben is így van leírva.

Szóval jól csinálod :)

Tényleg félelmetes elsőre, aztán megtanulod menyire kell beavatkoznod, és akkor már nagyon precíz manőverekre is képes leszel, illetve durvákra ha arra van szükség. Én már másként nem is tudok kanyarodni.

Érdemes azt tudni, hogy vannak alul és és túl kormányzott motorok. Van hogy már az íven tartáshoz is erővel kell kényszeríteni a motort, ez a nagy tömegü motoroknál elég feltünő szokott lenni, és van olyan motor amit úgy kell visszatartani nehogy beessen a kanyarba. A futómű tervezésétől függ leginkább, illetve a gumi profil és méret is beleszól erősen, illetve a telók összenyomódása is.

Az ETZ elég jó ilyen szempontból, nem kell vele küzdeni a ledöntéshez sem. A nagy dög Hondám viszont borzalmas Izomból kell lent tartani.
A Jawam is jó volt de annál is picit tartani kellet kanyarban.

Kis tömegü motoroknál (Simó, kis MZ) pedig nem is jön ki az ellenkormányzás előnye a mindennapokban, de vészhelyzetben már mentett meg.
sorszám: 28094 (97047)
(előzmény: Baxi, 2008-06-21 09:46:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-21 22:25:51
Ja igaz. Nekem acélból van, mert az volt kéznél. Ha a felhajlított lábtartóval karistolod a betont kanyar közben akkor már szükség is van erre a plusz stabilitásra, máskülönben a gyári szilent kivállóan működik ha jó.
Ezt ellenörizheted, hogy felrakod középtámaszra és megrángatod a hátsó lengővillát oldalra. Ha kis erőre is elmozdul oldalra akkor szilent csere, ha picit elmozdul nagy erőre az természetes, de alapvetően nem nagyon mászkál kézzel rángatásra.
Másik ami a stabilitást növeli ha a blokktartó szilentet hátul kemény műanyagra cseréled, mert a blokk nem tud oldalra mozogni (ezt duplázott tartófüllel tetézzük) Ez ugyan átviszi a vibrációt a vázra de pályán ez a legkisebb bajunk :)

Azonban a te lengésed okozója a 8-as nem a gyári megoldások gyengéi. Illetve a kormánycsapágy vagy teló kopotsága is okozhat lengést, de amíg üt a kereked addig nincs miről beszélni.
sorszám: 28093 (97046)
(előzmény: Baxi, 2008-06-21 09:24:05)

 
 
csatho.daniel
válasz erre | email2008-06-21 21:05:34
Szevasztok!
Egy olyan kérdésem lenne, hogy 251-es ETZ-re fel lehet-e rakni a 301-es hengerét a blokk felbővítése nélkül?
sorszám: 28092 (97045)
(előzmény: WALKER !, 2008-06-21 19:46:00)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-06-21 19:46:00
hali nem tudom mire gondolsz de ha tudsz utalni akkor csak 3830 és ebbe benne van a postaköltség...
így örülsz???
sorszám: 28091 (97043)
(előzmény: Baxi, 2008-06-21 16:38:45)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-06-21 18:34:52
lehet hogy szamárságot kérdezek de engem érdekel.az trophy 250/2 re fellehetne rakni a 250-es etz hengert?
sorszám: 28090 (97041)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-06-21 17:17:45
Köszi Keri... majd kiderül, hogy jó lesz-e... Most szerelőnél van a motor, mert a 3. fokozat is rossz volt (előtte egy másik "szerelőnél" volt közel fél évet, azt mondta nem tudja mi a baja...no comment). Nekem sajnos nincs itthon sem helyem, sem a megfelelő felszerelésem egy blokk széthúzáshoz. Mondtam neki, hogy nézzen valamit a karburátornak, mert nem igazán úgy muzsikál a gép, ahogy kellene. A diagramm meg... elég vicces :D nekem a 3000-es fordulat alatti tartomány, ami elég gyenge volt, a grafikon meg 3000-től indul. No mindegy, remélem hamarosan elkészül és jó lesz. :)
sorszám: 28089 (97040)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-06-21 16:59:07
hello lenne egy kérdésem aki tud segiteni annak megköszönöm.van egy s51n-em 3 sebességes,a gondom hogy aváltó a sebességeket nehezen szedi vagy ha bevette ki dobja van mikor csak az 1-es de van hogy mind három.ilyenkor mit lehet tenni??? nincs valami álítási lehetőség?vagy ilyesmi?elöre is kösz a segítséget.
sorszám: 28088 (97039)

 
 
Baxi
válasz erre | email2008-06-21 16:38:45
So egy ötősből még kijön, minek nem tok már örülni :)
sorszám: 28087 (97037)
(előzmény: WALKER !, 2008-06-21 15:16:52)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-06-21 15:16:52
hali.

eladó a légszűrőm 125-150-251 es ETZ-re 3000 Ft

ocsipal@freemail.hu
sorszám: 28086 (97036)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-21 14:49:21
Te valami szervízhez vitted vizsgáztatni? Mert másképp nem tudom elképzelni, miképp kellett a vizsgára 7300-at fizetni. Én kaposváron a KPM műszaki állomáson vizsgáztattam saját magam.
sorszám: 28085 (97034)
(előzmény: Devil87, 2008-06-21 14:00:42)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-06-21 14:00:42
Csurgóra vittem nagyfater ETZ-jét műszakira nemrég és 7300forint volt a műszaki....
Ja és plussz 7000 valamennyi integrál vizsga,mert még nem volt rajta eredetiség vizsgálat,mert övé amióta a boltból hazahozta.

Tiszta occcsóság.
sorszám: 28084 (97031)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-21 13:33:27
Összesen 4360Ft. Tételesen:vizsgadíj 2750FT, érvényesítő címke rendszámra 420Ft, műszaki adatlap 1190Ft. Régebben csak akkor kellett a műszaki adatlapot kifizetni, ha nem volt forgalmid, de most beújítottak és kiadják mindenkinek, ha kell, ha nem, arra hivatkozva, hogy ha elveszted a forgalmidat akkor nem kell újból vizsgáztatnod, hanem az adatlap alapján kiállítják az okmányirodában az új forgalmidat. Ez ilyen rejtett áremelés, jól megmagyarázva :(
sorszám: 28083 (97030)
(előzmény: Baxi, 2008-06-21 12:20:28)

 
 
Baxi
válasz erre | email2008-06-21 12:20:28
Mennyí most egy műszaki, Én utoljára még 2500 hufot fizettem érte, de azt hallotam hogy emelték, és kratula.
Olcsó beniznt mindenkinek
sorszám: 28082 (97027)
(előzmény: körvics, 2008-06-21 11:45:55)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-06-21 12:12:57
Gratula a sikeres műszakihoz, kellemes és balesetmentes kilométereket kívánok a 250es "rettenetessel" :-)!
sorszám: 28081 (97026)
(előzmény: körvics, 2008-06-21 11:45:55)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-21 11:45:55
sziasztok, tegnap sikeres műszaki vizsgán volt a 250-es ETZ-m:) széles utat, normális autósokat minden motorosnak.
sorszám: 28080 (97023)

 
 
Baxi
válasz erre | email2008-06-21 11:00:11
Én is csak egy lehetséges megoldást ajánlottam/írtam le. Ettől még van bíztos számtalan megoldás, lásd a Tiéd :)
Ui.:"Ökölbe szorult a kezük?" IGEN!!!!

sorszám: 28079 (97020)
(előzmény: Péter mz, 2008-06-21 09:46:53)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-06-21 09:46:53
helo
itt nem lehet megcsinálni a kuplungaggyal azt amit én ts 150-nél csináltam?igaz nekem a főtengelyen a kis primer lánckerék kezdett el forogni.Csináltam magamnak olyan port amivel autók szelepeit csiszolták régen na azzal a porral bekentem a főtengely kupját és rádugtam a kis primerlánckereket és forgattam, az a jó az egészben h a két dolog egymást becsiszolja mert köztük van a köszörű kőről származó por olajjal keverve.A 10 perces tekergetés után egy tökéletes felületű kupt kaptam mind a kislánckerékben mind a főtengely vége szép lett nekem bevált azóta sincs gondom vele.
sorszám: 28078 (97019)
(előzmény: Baxi, 2008-06-21 09:06:45)

 
 
Baxi
válasz erre | email2008-06-21 09:46:04
Hi megint Én
Már mint irtam kb.:6éve van 250-esem de még magamtól sose jutott eszebe hogy kanyarodásnál az ellenkező írányba tekerjem a kormányt, FÉLELMETES!
Elolvastam a hogyan kanyarodjunk ciket.
Szóval aki ígyen kanyarodik attól kérdezném hogy a kanyar elött fordítsátok csak a kormányt amíg +billen vagy végig a kanyarban?? Mert nekem csak a kanyar elején/az ív elején elfordítom a kormányt s egyből bebillen :), viszont utána nekem visszaáll a kormány s rendesen bedöntve megyek, vagy rákellen tartanni tovább, de szerintem ugy tuti hogy buknék.
Lehet hogy nem itten kellet volna felvettnem a kérdést, mi?
sorszám: 28077 (97018)

 
 
Baxi
válasz erre | email2008-06-21 09:24:05
Hi Etz 250 Kék
Visszatérve az Én próblémámra, szitál az eleje nagyobb sujnál, ha elengedem a kormányt pl.:kabát, zippzár igazítás meg ilyenek. Kösztudott hogy 100 felett már instabill, de hogy már 60km/h-nál is az legyen :(
Szóval személyel olyan 40km/h nem de 50-nél már igen, 1X 2X 70nél se csinálja, de szerintem függ az uttól is.
Az elsőkerekemben igen van egy kis nyolcas de már vagy 6 éve így nyűzöm csak mostanában kezdett el kinlódni. Nem buktam vele. Csapágyakat cseréltem az első s hátső kerékben is, semmi változás.
Szerintettek segítenne valamit a szilentek cserélye? S olvastam valamerre hogy pályánál kiszedig a hátsó telókból a felfüggesztésnél a gumi szilentekket oszt valami bronz vagy réz perselyt raknak a helyére, merthogy stabilabb lesz, iga ez?
sorszám: 28076 (97016)

 
 
Baxi
válasz erre | email2008-06-21 09:06:45
Hi
Kuplung le ill. visszarakása nem olyan bonyulult. Elöszőris szerez/vegyél max:1eft kuplung lehuzót a primer hajtás beakasztása szerintem legjobb módszer a gyertya helyére berakni egy ugyan újan menetű "vasat"(vakgyertya) amibe beakadt a dugó teteje. S ezután érzéssel lelehet szedni, tehát nem rángatásokkal hanem egyre nagyobb kifelytett erővel a lehuzóra. De szerintem ez téged tutti nem fog érinteni mert 101%-ék hogy leforgott a kuplungod. Legjobb esetben csak egy 4-5e ft-os kuplung agy kell ha az újjal se szorúl fel akko főtengely csere. Ha pediglen nem vagy eleresztve anyagilag akko tákolj azaz savazd vagy hegeszd, s ha lesz pénzed főtengelyre akko pedig levágod majd. S kompletten lehet cserélni mindet kb 30e ft.A kulung meghuzása pedig a felrakot oldal dekinivel kell. Azaz ha fentvan s minden benne akko szintén a vakgyertyával s a fötengely végén lévő csavarral vissza huzod rá as kuplongott, amit meg ahogy bírod :)
Én már így összeraktam párat s még 1 se pörgöt le :)
sorszám: 28075 (97015)
(elözmény: Keri, 2008-06-20 15:53:08)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-21 08:45:10
Igen a postafiókig nem jutok el mostanság :) Megnézem.
sorszám: 28074 (97013)
(előzmény: Lionheart, 2008-06-20 22:33:57)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2008-06-20 22:33:57
Keri,megint írtam Neked a szocimotoros mailcímedre a napokban,gondolom,nem jártál arra,csak azzért jelzem.
Kösz.
Richárd
sorszám: 28073 (97006)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-20 22:08:14
Fogaskerék: más motor fogaskerekét rá kell hegeszteni a régire.
Gyújtást tuningolni? Minek? Teljesen jó a gyári. Mi versenyzünk vele.
Sűrűbb olajjal tudod keményíteni leg egyszerübben, vagy beleraksz 250-es MZ rugóit. Esetleg mindkettőt.
sorszám: 28072 (97005)
(elözmény: Keri, 2008-06-20 16:23:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-20 21:58:24
Azt hittem a motor vörösváron, te pesten busszal, én meg motorral, felveszlek, kimegyünk vörösvárra, berhelünk egyett azt megyünk boldogan ki merre lát.
De ezek szerint motorral közlekedsz.
sorszám: 28071 (97004)
(elözmény: Keri, 2008-06-20 14:36:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-20 21:54:31

Jó dolog a szerelési kézikönyv, de szerintem egyszerübb feladatokkal kezd.
Nem szétszedni/összerakni a nehéz ezeket a gépeket, (bár sokak ezt sem tudják tisztességgel) hanem a hibák okát megtalálni, és elhárítani.

Persze te motorod...szíved joga elrontani :) de a berugókart ne vedd le a dekli leszedéshez, mert szívás visszarakni :)
sorszám: 28070 (97003)
(elözmény: Keri, 2008-06-20 14:15:08)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-20 21:37:43
GYUJTÁST ÁT LEHETB ALAKITANI TIRISZTOROSRA PL BABETA
TELESZKOPOT KEMÉNYITENI???? MEGKEL EMELNI AZ ORÁT NAGYOB KERÉK ÉS KÉSZ
sorszám: 28069 (97001)
(elözmény: Keri, 2008-06-20 16:23:52)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-06-20 21:36:34
NAGYON KOPOTT BETÉTET NE RAKJATOK BE, NEHOGY KIFORDULJON A DUGATYÚ A HELYÉRŐL!!!!!!!!!
CSAK SAJÁT FELELŐSÉGRE HASZNÁLJÁTOK!!!!!
sorszám: 28068 (97000)
(előzmény: chevy001, 2008-06-20 21:35:25)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-06-20 21:35:25
Helló mindenki!
Ma sikerült szereznem egy használt 600-as SRAD hátsó fékbetétet ETZ-be. Hát mit ne mondjak! Ilyen komoly lassulást, még MZ-n nem tapasztaltam. Nagyon szépen adagolható lett a fék, és határozott a nyomás pontja.
Símán befér a betét a nyeregbe, annyi,hogy a furatait fel kell fúrni,azt hiszem 6-os fúróval, hogy beférjenek a kis csapocskák,amik a betéteket tartják a nyeregben.
NAGYON KOPOTT
sorszám: 28067 (96999)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-20 21:34:17
Az MZ hogyan tovább c. műben mintha lenne egy ilyen diagramm, de az szerintem úgy készült hogy a mester ment egy kört a motorral, majd érzésre felrajzolt egy pofás grafikont :)
sorszám: 28066 (96998)
(elözmény: Keri, 2008-06-20 21:32:57)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu