:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
azt már nem állítanám,hogy erősebb az etz,mint a ts,meg a generátor kúp mérete is más
csökken a szikra energiája, illetve teljesen megszűnik.
Próbaként kösd ki a kondit. Akkor is kell működnie a motornak csak a megszakító beég kondi nélkül, persze nem a próba ideje alatt.
Bakker, tényleg! Azt meg sem néztem. Teljesen kimaradt a látómezőmből. Pedig teljesen logikus. Tuti az lesz eldugulva.
Kösz!
Akkor én is adok egy kis adalékot a karbi témához.Ahogy már tegnap is irtam kicseréltem az alapjárati fuvókát a/1-en 35-ös előirt helyett 50-re(az volt itthon).Egész szép alapjáratot lehetett csinálni rajt.A levegőállitócsavarra is reagált.Viszont a fogyasztásom elég nagy volt.Na erre lejjebb tettem a subert egy rovátkával.Nem ment ugy jól a motor.4000 fölé nagy nehezen ment fel a fordulat.Megnéztem a gyertyát.Tiszta fekete kormos volt(nem lucskos benzines csak kormos).13 km-en kb 1 liter benzin.Na erre most este visszatettem a 35-ös alapjárati fuvókát.Az alapjáratot egész jóra be lehet lőni,de a levegőcsavar 0-2 teljes fordulatig semmit nem reagál.Teljesen mindegy hogy becsavarva van vagy mondjuk 1.5-re nyitva.Viszont egy rövid kört tettem vele és egész jól reagál a gázmozdulatokra.Most kiváncsi leszek a fogyasztásra.
Igen, a leírásból úgy tűnik.
A kinyomó, nekem ha jól rémlik 2 pálca és 2 golyó. Az egyik golyó a két pálca között a másik a pálca végénél van a kinyomó szerkezetben.
érdekes pont ilyen gondunk van intravénással is, szintén 150-es ETZ :)
Neki elég magas a benzintszintje, annyira hogy a túlfolyón lötyögött ki :) de ez nem segített rajta.
Ennek a jelenségnek örülnék mert azt jelenit hogy sokkal jobb lett a motor.
Az egyébként normális jelenség, hogy motor felújítás után teljesen más karbi beállításokra van szükség.
Azonban ha zárva van a gázdugattyú akkor nem nagyon pöröghet semilyen beállítással, tehát egyrészt csökkentsed az alapjáratot, ha nincs alapjárati csavar, akkor a bowdenen kell lazítanod.
Aztán a levegőcsavarral keresd meg a fordulat maximumát. Elvileg itt optimális az alapjárati keverék képzés.
Ha terhelésen is gondok vannak akkor a súbertűt is állítani kell, szerintem egy fokkal lejebb lehet rakni felújítás után.
Ha ráhúzod a szivatót attól egészen biztosan nem fog normálisan járni a motor, csak azért csökken a fordulat, mert belefullad a motor a benzinbe.
Üdv MZsek!
Milyen hibajelenség követi a gyújtásnál lévő kondenzátor meghibásodását(ETZ, 12V)?
Na megvolt a mini szoci találkozó :)
Többiektől kérdeznék valamit.
Sikerült beállítani a motort frankón, de van egy olyan gond, hogy ehez teljesen koppanásig be kell tekerni a levegő csavart. Nem csoda hogy nem tudta beállítani András, én sem szoktam koppanásig betekerni, csak kínomban próbáltam már ki. Tehát nem sok lehetőség van a precízebb beállításra, ami engem zavar.
Jó tudom, falslevegőt kap valahol, de főtengely szimmering jónak tűnik, vadonat új, és rendesen van berakva. A szívócsonk is rendben van. Igaz kicsit laza, ezért kapott egy kis szilikonpasztát, ennek meg kell oldania a gondot. A karbi is szép állapotban van megfújkáltam az összes járatot nincs dugulás és a levegő csavar is megfelelően szabályoz.
Szóval nincs ötletem hol kaphat ennyi extra levegőt, vagy miért kell teljesen elzárni a levegőcsavart a jó működéshez.
Arra gondoltam még, hogy a súbertű kialakítása nem megfelelő, ezért megemeltem egyel, de változatlanul csak elzárt melléklevegővel hajlandó rendesen működni. Ha kinyitom fél fordulatra akkor máris sok lesz neki a levegő és leáll. Ezen felül a leg gagyibb tűszeleppel sem volt ilyen drasztikus problémám. Ez meg viszonylag jó formáju és nem is tűnik gagyinak.
Egyéb ötletek?
sorszám: 28140 (97146)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-22 23:16:37)
hali
olyan kérdéssel fodulok a nyagyérdeműhöz hogy dudát az az motor kürtöt szeretnék csinálltatni olyan szólamut amilyet én akarok egy különleges hanngal...
tud valaki valami olyan elérhetőséget ahol külön személyreszabott kütyüket csinállnak???
elöre is köszönöm...
aha, értem.Kockáztatni nem akarok, úgyhogy akkor felrakom a másik kereket.Csak nem nézi, hogy csapágyas a kerék.Igazából épp, hogy kotyog, talán ha a motoron van, nem is észrevehető.
Köszi!
erre okos tanácsot nehéz adni. ez a dolog vizsgabiztos függő. természetesen az lenne a legjobb, ha átraknád az új gumit és a teli féktárcsát a saját kerekedre, melynek jók a csapágyai. ebbe nehéz belekötni, de mondom, vizsgabiztostól függ az egész...
Üdv,
én is hasonló helyzetbe kerültem. Felújítottam a 125-ös ts-emet, és folyamatosan szegénynek tűnik a keverék. Ha ráadom a szívatót javul a helyzet. Próbáltam állítani a karbit mindkét irányba hogy reagál-e, de csak annyit értem el, hogy a kipukönyökön csorgott a benya.
Akkor ezek szerint valahol fals levegőt szív?
Más: A ts 125 kuplung kinyomója két golyóból és egy pálcából áll igaz?
na, emberek!
Holnap viszem a motort műszakira.Kaptam egy üzembiztos első fékmunkahengert, felis szereltem, nagyon vadúl fog, tökéletes.Viszont, nekem fúrt tárcsám van:
http://upload.citromail.hu/dl/?tid=9c5b442600e1354da9ced344ae6d7aac5
http://upload.citromail.hu/dl/?tid=9c5b442600e1354da9ced79612de243
és nemtudom, hogy elfogadják-e.És az első gumim kicsit repedezett, viszont a mintája nincs elkopva.Szerintetek ezek ellenére elfogadják a műszakin?Még annyit tehetek, hogy elkérem ismerőstől az első kerekét új gumival, és jó tárcsával.Viszont annak kicsit kotyognak a csapágyai, és rozsdásak a küllői(mondjuk ez nemhiszem, hogy befolyásolná a vizsgát)teendő?
köszönöm, üdv!
hát, ha a benzin szint megfelelő(van egy jelölés), akkor azon ne állíts.Nézd meg az összes fúvóka számát, hogy megfelelő-e.A súbertűt középállásba rakd, és utána állíts a levegőcsavaron.Ha ez se segít, akkor gyújtást is megkéne nézd.Egyébként a szervíz-be benne van a karbi, és a gyújtás megfelelő beállítása.
üdv!
Sziasztok! A problémám az lenne,hogy egyszerűen nem tudom beállítani a 150-es ETZ karburátort,pedig nagyon jó állapotú. Ha teljesen betekerem a levegőcsavart,akkor is szegénynek tűnik a keverék,kifelé hajtva pedig hörögve leáll már egy fordulatnál is. A benzinszint emelése segíthet ezen? A 22-es karbit olyan simán be tudtam állítani,ezzel meg csak szívok.
helo
siber visszacsuszik rendesen?Vedd le a karbit de siber legyen benn a helyén és maradjon a gázbovden is bekötve.Fogd a kezedbe a karbit és huzogasd a gázt.Nézd meg jól h tökélestesen visszacsuszik e nem akad-e egy picit sem amikor majdnem leér,nézd meg h esetleg nem-e csak lassan csuszik vissza a bowden.Ha külső szimeringes a blokk akkor ugy kellett h összerakjad h a szimeringek rugói befele nézzenek a főt.fele.Mert van olyan ts blokk ami belső szimeringes tehát mindjárt a sonkák mellett van a szimering de annál nemtudom h kell betenni.De elvileg ott is befele kéne h nézzenek a rugók.De ha olyan a ts-ed h bal oldalon a szimmeringet egy különálló kis aluminiumba kell beletenni akkor ott is lehet gond.Ha kivetted azt az alut és esetleg viszarakás után már nem zár jól akkor azon csak majd paszta segithet.Esetleg még magát a karbit nem teljesen nyomtad rá a szivócsonkra.Vagy ha a szivócsonk is le volt véve akkor az az alatti tömités nem lehet jó.Tudod ott van elvileg papir meg bakelit is.De ha pl a bakelit sérült ,vetemedett akkor az is csinálhatja a hibát.
JA AZ VOLT A GOND MIKOR UGYANIGY SZOPATOT A JÁWÁM HOGY VETEM HOZÁ TÖMITÖ ANYAGOT BENZIN ÉS OLAJ MEG HÖÁLOT ÖSZERAKTÁM JO VOLT KB 1 ORÁRA AZTÁN FÖLPÖRGÖT RÁJÖTEM HOGY A ROHADÉK KI OLDOTA A TÖMITÖ ANYAOT SZETHETEM SZÉT JÖT A LOKTÁJD VAGY MI A NEVE AZT AZOTA JO NEKEM A FORGATYUS HÁZ ELEJÁNÉL SZARTA EL MAGÁT
ÜDV TELE TANKOT
sorszám: 28131 (97118)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-23 02:07:57)
valahol sok levegőt szív be,nem nagyon jellemző a főtengely szimeringre,én is hasonló gondokkal küzdok,és azt hiszem rájöttem a titok nyitjára,nekem be kellett tökig csavarni a levegő csapart, és után negyed fordulat, vissza.
Sziasztok!
Az a problémám a 150-es TS-emmel, hogy miután széthúztam és felújítottam a blokkot, tehát összelett rakva, rettenetessen pörög a gép, ha ráhúzom a szivatót meg szépen jár. A karbi előtte jó volt, a szimeringek újak.A gyújtás a gyári helyén, a karbi a könyv szerint beállítva. akkor mégis mi lehet a probléma? vagy rosszul tettem be a szimeringet? válaszokat előre is köszi.
ÉJEL IPITEM A MOCIM IS ROHAT SOKÁ LESZ KÉSZ MEHETEK VELE JÉGEN CSUSZKÁLNI MAJD
KORÁN VAN MÉG IJENKOR SZÉP AZ IDÖ MINDEN NYUGOT CSENDES ÉN NAPAL NEM IS FOGLALKOZOM SEMIVEL HA NEM MUSZÁJ
Jó helyette az Etz 250-es is.Ugyanazok a főméretek csak az alsó csap és a tűgörgő nagyobb.Ja és erősebb a hajtókar.
Szervusz Keri!
na a holnapom úgy alakul hogy... ő otthon hagytam a bukót:((((
na tehát el kell mennem egy állásinterjúféleségre,aztán egy csomó papírvacakkal szórakázok az ocsmányirodában,aztán van egy skoda 105ös amit életre kell lehelnem, aztán már megyek kifele.Ezt így konkrétan nem tudom megmondani mikor de remélem 2re már kint vagyok ill, szeretnék kint lenni:).
Annyi változás történt,kaptam egy ötletet, miszerint cseréljek karbit,hát szó mi szó jobban megy,de nem tudom jó-e.Mondanám hogy elmegyek hozzád és akkor rá tudnál nézni,de semmilyen papírom nincs most mert ezek a rohadt bürokraták nem küldték meg:(.Ha jó a holnap délután neked akkor össze tudunk futni?
beállítás vagy tengely kopás lehet a gond, vagy mindkettő
Szervízkönyv letölthető a szakirodalom rovatból, ott szépen illusztrálják is.
Nincs alul csavar, csak kevertem az MZ-vel.
köszönöm a válaszokat de még mindig tanácstalan vagyok a hibajelenség az hogy nehezen veszi be a sebességet de van hogy beveszi aztán kis idő mulva ki is dobja ha sikerül szerencsésen váltanom akkor megy frankón(ez ritka)erre a jelenségre megoldás a 8-as csavar alatti álitási lehetőség? nincs szétmenve a váltoba semmi?vagy ez kétesélyes vagy-vagy?a blokk alján tényleg nem találtam mást csak olaj leeresztő csavart ami imbusz fejű.addig nem akarom állogatni amég valaki biztosan nem mondja hogy az a tuti.és evvel helyre jön a váltó.kösz mégegyszer a segitséget.
Sziasztok.Mz ts250/1-es főtengelyt hol lehet szerezni?Valaki tudna segíteni?Köszi.Csá
Trabant elektronikus gyujtás
MIJEN GYUJTÁSOD VAN GYÁRI?
kellene ETZ251-hez a következő cucc:
-hátsó lámpa/rendszámtartó
mit forgatod szét a motort ember?!!!:)
Mielőtt valaki lecsesz hogy mit forgatom szét a motort,nem szokásom ennyire forgatni csak a videó kedvéért tettem arra a kis időre.
A linkelés nem jött össze.Akkor csak igy"hevizms.extra.hu/TSMZ.3gp"
Köszönöm mindenkinek aki segiteni próbált.A motor jó lett,bár fogalmam sincs mi volt az ami jobbá tette.Több dolgot cseréltem és csináltam rajt ugyhogy nem tudom végülis mi volt az elsődleges baj.Amit változtattam(hátha valaki hasznát veszi az infónak):alapjárati fuvókát kicseréltem 50-re próba szerencse alapon,észrevettem hogy a suberdugattyú fölötti menetes fedél amibe a bovden megy(nem tudom hogy hivják rendesen)abban nincs benne a tömitőgumigyűrű,a szivócsonk tömitéseit (amik szerintem jók voltak)elláttam plusszba szerelőpasztával.Most jobb sokkal a dolog.Bár még biztos fogom állitgatni,vagy ha egyszer összefutok egy porlasztószakértővel akkor vele.Egy kicsit igazitottam a benzinszinten is.Ugyhogy akármi is volt most jó,legalábbis sokkal jobb.Ha valakit érdekel egy kis telefonos videó róla az töltse le ezt
s51en pedig van olyan... amúgy én egy csőből csináltam válrtó állítót, nagyon fasza volt, tökéletesen illeszkedett...
Eh, igazad lehet, 10 éve láttam utoljára szimót, biztos keverem a szezon az MZ-vel :)
De nekem olyan szimeringrugos izé tuti nem volt. S51e volt.
Zsakfos! Főtengelycsapágyad milyen állapotban van?És a megszakítód?Nem biztos hogy a karbiban kell keresned a hibát.Próbálj meg ránézni a gyújtásra.Nagyon sok múlik rajta.Állíts egy alapjáratfélét,hogy ne álljon le a moci,és úgy próbáld járó motornál a megszakítóhézagot növelni-csökkenteni.És fogod észlelni a változást...Sok sikert.
Szia Pimpa!A váltóbeállítást a simsonon azzal a prlasztó alatti csavarral kell végezned.Leveszed róla az anyát,és egy speckó villával tudod tekergetni az anyacsavar alatti,blokk belselyében lévő másik csavart.Ha leveszed az anyát akkor meg fogod látni hogy miről beszélek.Mindíg csak egy keveset tekerj rajta,és utána próba...Semmilyen alsó csavar nincs golyóval.A váltó pozícióban tartását a golyóstengely (váltótengely)végén szintén négy kis golyó végzi,amit egy körkörös,szimeringrugóra hasonlító rugó szorít a tengelyre.Sok sikert!
elvileg megegyezik a 2 hegner csak értelemszerűen a 301-esé nagyobbra van furva...
a blokktartókat szokták megerősíteni vagy kicserélni mert megcsavarhatja a vázat...
sziasztok!
Ts Mz-hez keresek az első kerékhez a csapágyakhoz porvédő gumit...kettő jó állapotú kellene nekem...de minimum egy :D
És egy kérdésem lenne: szerintetek ugyanígy ts hez lehet még kapni első fékhez betéteket. Nagyon el van már kopva a ferodolom :(
üdv
na erre voltam kíváncsi.köszi a választ.
nem más a tőcsavar méret,és a kiosztás is
köszönöm a gyors választ KERI de az az igazság hogy én csak amatör modon tudom ezeket a dolgokat a simsonos forumon meg válaszra sem méltattak.mien csavart meg rugót,golyot keressek a blokk alján?és a blokk felső részén a karbi alatt az a csavar nem a váltohoz tartozik?(8-as csavar)mert valaki azt mondta hogy azzal lehet állitani.(ha szerencsém van és jol kapcsolok vagy jó helyre kerül a váltó akkor szépen megy a váltás és nem is dobja ki a sebességet.nem eezel a csavarral kell babrálni?)
na igen, a távgyógyítás nehéz műfaj, az inkább csak a "táltosok"-nak megy TV-n keresztül:))
Szerintetek Csikós Zsolt hány MZ-t látott ?
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/esemeny/mznekrolog/
:D
ezért rossz ha csak a leírásra kell támaszkodni, két ellentétes, de alapvetően lehetéseges hiba ötlet is felmerülhet :)
Sok benzinnek tűnik, ez az alapjárat nem visszaesés.
Ha levegőcsavar, tű párossal nem tudod beállítani az alapjáratot illetve mindig változik akkor tűszelep, úszó, szivató ellenörzést kellene végezni, illetve a levegőjáratok átjárhatóságát is érdemes lenne ellenörizni ha az elöbbiek rendben vannak.
pedig bizony valahol +levegőt kap a mocid. vagy nagyon kevés benyát, de az bizonyos, hogy szegény keverékkel szenvedsz. nem tudom milyen a subertűd kúpja, lehet, hogy nagyon domboru. én a helyedben a gyárilag javallott 145-ös fuvókát tenném bele, mert az is számít. mindenesetre ott keresgélj a szegény keveréknél, tehát ami ilyet okozhat azt mind nézd át módszeresen.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|