hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 06. kedd 
Ivett, Frida

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Gábor
válasz erre | email2008-06-24 21:35:52
A gyári a 135-ős fuvoka, de probáld ki 125 össell is.Volt nekem is /1 esem de enyitt nem evett igaz ott pöpec volt minden.A viszonylag rossz gyujtás is okozhatt töblett fogyasztást vagy az eltőmödött légszurő illetve a kopott motor vagy teljesen felujitott is.
Valamint nekem egyszer a 250-es etz be valami gagyi subertűtt adtak ami nagyon megdobta a fogyit mivel jocskán eltért a gyári vastagságtól.
Azért nem irtam a tempos hajtást mivel ,biztos gubanc van mert a gyertya nem lehett kormos.
sorszám: 28165 (97194)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-24 19:52:50)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-24 21:08:05
A 125 TS EMEL UGYANEZ VOLT ZABÁLT FOJT A KIPUFOGON A TRUTYI CSAK 3 KM ALAT MÁSFÉL LITERT EVET HOL MENT HOL NEM NÁLAM ECERÜ VOLT A KÉPLET UJ SZIMERINGEK ÉS MÉG MINDIG ZABÁLT AZTÁN LESZETÜK A HAVEROM KARBIJÁT ÉS JO LET VALSZEG AZÉ MERT A KARBI GYÁRILAG 200 EZER KM RE KÉSZÜLT ÉS UTÁNA MEGHAL
BÁR EZ CSAK SAJÁT TAPASZTALAT SZAKIRODALOMBA NEM NÉZTEM UTÁNA
sorszám: 28164 (97192)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-24 19:52:50)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-24 19:52:50
Teljes tanácstalanság van részemről.A /1-em 28 km városi motorozás alatt 2.6 l benzint evett meg.Ez durva nem??Vagy belefér?Nem értem miért teszi ezt velem.Már centiről centire átvizsgáltam a tank és a porlasztó környékét nem-e elfolyik valahol.Nem találtam arra utaló nyomot.Főfuvóka 145 gyári helyett 135.Subertű felülről 3-ik bevágás.Vajon mi lehet?Nincs semmi tuning rajta.Szivatót ha alapjáraton járó motornál kicsit is meghuzom már le is áll.Tehát az jól zár.Benzinszint a porlasztóban a leirtak szerinti 27 ill 34mm.El nem tudom képzelni miért eszik ennyit.Amugy jól megy a moci,alapjárat is elég jó szerintem.A gyertya fekete kormos mint állat.Ez nem jó tudom,de esetleg betudható hogy per pillanat most Arol2T van a benzinben.Tudom az sem a legjobb de ettől még nem kéne annyit zabálnia nem?Minden jó ötletet szivesen veszek hogy mit próbáljak ki.
sorszám: 28163 (97190)

 
 
válasz erre | email2008-06-24 19:20:01
szia!

Gyere hétvégén Kárcsádra (Sa.újhely mellett). Motoros tali lesz péntektől...koncertekkel és Hidi Mikivel. Aztán két jó arcot, mindjárt meg is imernél :D Persze MZ-sek vagyunk. Ha ven kedved, adok egy telo számot és akkor tudunk egyeztetni!

üdv
sorszám: 28162 (97188)
(előzmény: Forrest, 2008-06-24 19:03:14)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-06-24 19:03:14
Helló,
szívesen motoroznék mz-sekkel. Jó lenne Nyíregy környéki szocikkal ismerkedni, motorozni.
Ha összerakom és beállítom a mocit majd kereslek.
sorszám: 28161 (97187)
(előzmény: Andrei, 2008-06-24 02:50:02)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-24 17:00:28
Sziasztok.Valaki aki jobban ért a gyertyákhoz mint én megmondaná hogy a Champion L87YC az jó a Ts 250/1-be?Nézegettem a gyertya konverziós táblázatot a szakirodalom részben de okosabb nem lettem.Az a sok kódszám csak megzavar,sehol egy hőérték vagy valami.
sorszám: 28160 (97184)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-24 16:35:33
Ezen vitatkozni nem érdemes.Ha Bambi azt mondja nem ugyanaz én elismerem.Belátom hogy rosszul néztem.Nekem volt egyszerre Ts főtengelyem is meg Etz is.Én akkor rápróbáltam az Etz forgórészt és ugy láttam hogy felül rendesen.De akkor ezek szerint nem ugyanolyan a kúp.
sorszám: 28159 (97181)
(előzmény: Atilla, 2008-06-24 13:42:06)

 
 
Atilla
válasz erre | email2008-06-24 13:42:06
Hello

Na tessék, múltkor ezen ment itt a vita. Jól lenyomtak azzal az állításommal, hogy a TS kúp más.
Annyian mondták, hogy ugyanaz, már kezdtem én is elhinni! :-)
Úgyhogy inkább nem is nagyon vitatkoztam...
sorszám: 28158 (97175)
(előzmény: bambi99, 2008-06-23 22:34:19)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-24 07:25:08
A korom lerakódás biza tud okozni ilyeneket. Beizzik és öngyulladást okoz ami durva előgyújtással egyező tüneteket okozhat.
Jawamon volt olyan hogy gyujtás levétele után még pöfögött a gép alapjáraton egy darabig, át ment dieselbe :D

Ha levetted a hengert akkor pucold meg a lerakódástól, állítsad be a karbit hogy ne legyen fekete a gyertya, keverd 1:50-1:60-ra és valami normális olajat adjál neki. Pl.: Castrol Scooter olajból a félszintetikus vagy szintetikus nem olyan drága és nekem nagyon bevállt.

Ja és használd 3000-es fordulat felet.
sorszám: 28157 (97166)
(előzmény: Forrest, 2008-06-23 23:49:21)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-06-24 02:50:02
hallgatnád az enyémet, úgy csörög mint az állat, szerintem a henger-dugó illesztés a közelében nincs az ideálisnak :( most lett furatva 1200 km-el ezelőtt
a dús keverék és a kormosodás csak tömít, gyűrűhézagot, stb, szóval nem kell fosni, ha a pénztárcádnak nem gond a 7 literes fogyasztás akkor csak nyugodtan kormozd a gyertyát :)))
úgy tudom nyíregyházi vagy, ha van kedved, motorozhatunk egyet
sorszám: 28156 (97165)
(előzmény: Forrest, 2008-06-23 23:49:21)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-06-24 01:57:45
Nekem egy golyó és egy pálcából áll. Énis a fals levegőre gondoltam.
sorszám: 28155 (97164)
(előzmény: Forrest, 2008-06-23 17:20:05)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-06-24 01:55:59
Köszi a válaszokat, holnap átnézem amit írtatok, aztán majd lesz valahogy. Egyébként külső szimeringes a blokkom.
sorszám: 28154 (97163)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-06-23 23:49:21
Üdv,
tegnap lekaptam a hengert a motoromról(ETZ 250), mert erősödő csörgést tapasztaltam. kb. 3000km-t mentem vele a megvétele óta. Eleinte alapjáraton volt egy kis véletlenszerű csörrenés, de az szinte elhanyagolható volt. Az utóbbi 500 km-ben már 4000-es fordulat fölött éles hangot adott, és kuplungozáskor is halható egy kis csörgés. Ez sem vészes, de valami oka biztos volt, hogy kialakult.
Tartósan dús keverék okozhatja ezt? Mert a gyertyám fekete volt. A hengerfejben és a dugón is koromlerakódás volt.
Hengerfej levétele után megnéztem a dugót, még a hengerben mennyire "lötyög". Oldalirányba nem mozdul, viszont ha megpróbálom elforgatni a hengerben, egy kicsit meg lehet mozdítani. Az alsó csap jónak tűnik.
Szerintetek érdemes dugattyú csapszeget és tűgörgőt cserélni a régi dugó megtartásával? Vagy várjak vele a téli felújításig, amikor több alkatrészt is cserélek?
Köszi
sorszám: 28153 (97162)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-23 23:22:05
Bocsi akkor visszavonom.Látszólag a kúp egyformának tűnt,amikor felpróbáltam a /1 főtengelyre az etz generátor forgórészét.Az erősebb dolgot meg vastagságra értettem,hiszen nem csináltam szakitópróbát velük.
sorszám: 28152 (97161)
(előzmény: bambi99, 2008-06-23 22:34:19)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-23 23:06:54
ki-kihagy a motor, erőtlen, magasabb fordulatott nem tudsz kicsikarni belőle és néha visszadurrant, de ezt nem minden esetben.
sorszám: 28151 (97159)
(előzmény: Devil87, 2008-06-23 20:59:29)

 
 
válasz erre | email2008-06-23 22:47:58
sziasztok!

Ts Mz-hez keresek az első kerékhez a csapágyakhoz porvédő gumit...kettő jó állapotú kellene nekem...de minimum egy :D

üdv
sorszám: 28150 (97158)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-06-23 22:34:19
azt már nem állítanám,hogy erősebb az etz,mint a ts,meg a generátor kúp mérete is más
sorszám: 28149 (97156)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-23 00:32:39)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-23 21:34:23
csökken a szikra energiája, illetve teljesen megszűnik.

Próbaként kösd ki a kondit. Akkor is kell működnie a motornak csak a megszakító beég kondi nélkül, persze nem a próba ideje alatt.
sorszám: 28148 (97155)
(előzmény: Devil87, 2008-06-23 20:59:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-23 21:25:14
Bakker, tényleg! Azt meg sem néztem. Teljesen kimaradt a látómezőmből. Pedig teljesen logikus. Tuti az lesz eldugulva.
Kösz!
sorszám: 28147 (97154)
(előzmény: vdani666, 2008-06-23 20:54:51)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-23 21:22:39
Akkor én is adok egy kis adalékot a karbi témához.Ahogy már tegnap is irtam kicseréltem az alapjárati fuvókát a/1-en 35-ös előirt helyett 50-re(az volt itthon).Egész szép alapjáratot lehetett csinálni rajt.A levegőállitócsavarra is reagált.Viszont a fogyasztásom elég nagy volt.Na erre lejjebb tettem a subert egy rovátkával.Nem ment ugy jól a motor.4000 fölé nagy nehezen ment fel a fordulat.Megnéztem a gyertyát.Tiszta fekete kormos volt(nem lucskos benzines csak kormos).13 km-en kb 1 liter benzin.Na erre most este visszatettem a 35-ös alapjárati fuvókát.Az alapjáratot egész jóra be lehet lőni,de a levegőcsavar 0-2 teljes fordulatig semmit nem reagál.Teljesen mindegy hogy becsavarva van vagy mondjuk 1.5-re nyitva.Viszont egy rövid kört tettem vele és egész jól reagál a gázmozdulatokra.Most kiváncsi leszek a fogyasztásra.
sorszám: 28146 (97152)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-23 21:13:22
Igen, a leírásból úgy tűnik.

A kinyomó, nekem ha jól rémlik 2 pálca és 2 golyó. Az egyik golyó a két pálca között a másik a pálca végénél van a kinyomó szerkezetben.
sorszám: 28145 (97151)
(előzmény: Forrest, 2008-06-23 17:20:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-23 21:07:24
érdekes pont ilyen gondunk van intravénással is, szintén 150-es ETZ :)
Neki elég magas a benzintszintje, annyira hogy a túlfolyón lötyögött ki :) de ez nem segített rajta.
sorszám: 28144 (97150)
(előzmény: Zmester, 2008-06-23 15:12:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-23 21:03:08
Ennek a jelenségnek örülnék mert azt jelenit hogy sokkal jobb lett a motor.
Az egyébként normális jelenség, hogy motor felújítás után teljesen más karbi beállításokra van szükség.

Azonban ha zárva van a gázdugattyú akkor nem nagyon pöröghet semilyen beállítással, tehát egyrészt csökkentsed az alapjáratot, ha nincs alapjárati csavar, akkor a bowdenen kell lazítanod.
Aztán a levegőcsavarral keresd meg a fordulat maximumát. Elvileg itt optimális az alapjárati keverék képzés.
Ha terhelésen is gondok vannak akkor a súbertűt is állítani kell, szerintem egy fokkal lejebb lehet rakni felújítás után.

Ha ráhúzod a szivatót attól egészen biztosan nem fog normálisan járni a motor, csak azért csökken a fordulat, mert belefullad a motor a benzinbe.
sorszám: 28143 (97149)
(előzmény: csaprago, 2008-06-23 01:49:33)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-06-23 20:59:29
Üdv MZsek!

Milyen hibajelenség követi a gyújtásnál lévő kondenzátor meghibásodását(ETZ, 12V)?
sorszám: 28142 (97148)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-23 20:54:51
Alapjárati fúvóka?
sorszám: 28141 (97147)
(előzmény: Keri, 2008-06-23 20:51:04)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-23 20:51:04
Na megvolt a mini szoci találkozó :)

Többiektől kérdeznék valamit.
Sikerült beállítani a motort frankón, de van egy olyan gond, hogy ehez teljesen koppanásig be kell tekerni a levegő csavart. Nem csoda hogy nem tudta beállítani András, én sem szoktam koppanásig betekerni, csak kínomban próbáltam már ki. Tehát nem sok lehetőség van a precízebb beállításra, ami engem zavar.
Jó tudom, falslevegőt kap valahol, de főtengely szimmering jónak tűnik, vadonat új, és rendesen van berakva. A szívócsonk is rendben van. Igaz kicsit laza, ezért kapott egy kis szilikonpasztát, ennek meg kell oldania a gondot. A karbi is szép állapotban van megfújkáltam az összes járatot nincs dugulás és a levegő csavar is megfelelően szabályoz.

Szóval nincs ötletem hol kaphat ennyi extra levegőt, vagy miért kell teljesen elzárni a levegőcsavart a jó működéshez.

Arra gondoltam még, hogy a súbertű kialakítása nem megfelelő, ezért megemeltem egyel, de változatlanul csak elzárt melléklevegővel hajlandó rendesen működni. Ha kinyitom fél fordulatra akkor máris sok lesz neki a levegő és leáll. Ezen felül a leg gagyibb tűszeleppel sem volt ilyen drasztikus problémám. Ez meg viszonylag jó formáju és nem is tűnik gagyinak.

Egyéb ötletek?
sorszám: 28140 (97146)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-22 23:16:37)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-06-23 18:18:15
hali

olyan kérdéssel fodulok a nyagyérdeműhöz hogy dudát az az motor kürtöt szeretnék csinálltatni olyan szólamut amilyet én akarok egy különleges hanngal...

tud valaki valami olyan elérhetőséget ahol külön személyreszabott kütyüket csinállnak???

elöre is köszönöm...
sorszám: 28139 (97137)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-23 17:57:36
aha, értem.Kockáztatni nem akarok, úgyhogy akkor felrakom a másik kereket.Csak nem nézi, hogy csapágyas a kerék.Igazából épp, hogy kotyog, talán ha a motoron van, nem is észrevehető.
Köszi!
sorszám: 28138 (97136)
(előzmény: körvics, 2008-06-23 17:53:57)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-23 17:53:57
erre okos tanácsot nehéz adni. ez a dolog vizsgabiztos függő. természetesen az lenne a legjobb, ha átraknád az új gumit és a teli féktárcsát a saját kerekedre, melynek jók a csapágyai. ebbe nehéz belekötni, de mondom, vizsgabiztostól függ az egész...
sorszám: 28137 (97135)
(előzmény: SmOz, 2008-06-23 17:14:31)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-06-23 17:20:05
Üdv,
én is hasonló helyzetbe kerültem. Felújítottam a 125-ös ts-emet, és folyamatosan szegénynek tűnik a keverék. Ha ráadom a szívatót javul a helyzet. Próbáltam állítani a karbit mindkét irányba hogy reagál-e, de csak annyit értem el, hogy a kipukönyökön csorgott a benya.
Akkor ezek szerint valahol fals levegőt szív?
Más: A ts 125 kuplung kinyomója két golyóból és egy pálcából áll igaz?
sorszám: 28136 (97134)
(előzmény: csaprago, 2008-06-23 01:49:33)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-23 17:14:31
na, emberek!
Holnap viszem a motort műszakira.Kaptam egy üzembiztos első fékmunkahengert, felis szereltem, nagyon vadúl fog, tökéletes.Viszont, nekem fúrt tárcsám van:
http://upload.citromail.hu/dl/?tid=9c5b442600e1354da9ced344ae6d7aac5
http://upload.citromail.hu/dl/?tid=9c5b442600e1354da9ced79612de243
és nemtudom, hogy elfogadják-e.És az első gumim kicsit repedezett, viszont a mintája nincs elkopva.Szerintetek ezek ellenére elfogadják a műszakin?Még annyit tehetek, hogy elkérem ismerőstől az első kerekét új gumival, és jó tárcsával.Viszont annak kicsit kotyognak a csapágyai, és rozsdásak a küllői(mondjuk ez nemhiszem, hogy befolyásolná a vizsgát)teendő?
köszönöm, üdv!
sorszám: 28135 (97132)

 
 
SmOz
válasz erre | email2008-06-23 17:09:30
hát, ha a benzin szint megfelelő(van egy jelölés), akkor azon ne állíts.Nézd meg az összes fúvóka számát, hogy megfelelő-e.A súbertűt középállásba rakd, és utána állíts a levegőcsavaron.Ha ez se segít, akkor gyújtást is megkéne nézd.Egyébként a szervíz-be benne van a karbi, és a gyújtás megfelelő beállítása.
üdv!
sorszám: 28134 (97131)
(előzmény: Zmester, 2008-06-23 15:12:02)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-06-23 15:12:02
Sziasztok! A problémám az lenne,hogy egyszerűen nem tudom beállítani a 150-es ETZ karburátort,pedig nagyon jó állapotú. Ha teljesen betekerem a levegőcsavart,akkor is szegénynek tűnik a keverék,kifelé hajtva pedig hörögve leáll már egy fordulatnál is. A benzinszint emelése segíthet ezen? A 22-es karbit olyan simán be tudtam állítani,ezzel meg csak szívok.
sorszám: 28133 (97130)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-06-23 13:06:20
helo
siber visszacsuszik rendesen?Vedd le a karbit de siber legyen benn a helyén és maradjon a gázbovden is bekötve.Fogd a kezedbe a karbit és huzogasd a gázt.Nézd meg jól h tökélestesen visszacsuszik e nem akad-e egy picit sem amikor majdnem leér,nézd meg h esetleg nem-e csak lassan csuszik vissza a bowden.Ha külső szimeringes a blokk akkor ugy kellett h összerakjad h a szimeringek rugói befele nézzenek a főt.fele.Mert van olyan ts blokk ami belső szimeringes tehát mindjárt a sonkák mellett van a szimering de annál nemtudom h kell betenni.De elvileg ott is befele kéne h nézzenek a rugók.De ha olyan a ts-ed h bal oldalon a szimmeringet egy különálló kis aluminiumba kell beletenni akkor ott is lehet gond.Ha kivetted azt az alut és esetleg viszarakás után már nem zár jól akkor azon csak majd paszta segithet.Esetleg még magát a karbit nem teljesen nyomtad rá a szivócsonkra.Vagy ha a szivócsonk is le volt véve akkor az az alatti tömités nem lehet jó.Tudod ott van elvileg papir meg bakelit is.De ha pl a bakelit sérült ,vetemedett akkor az is csinálhatja a hibát.
sorszám: 28132 (97123)
(előzmény: csaprago, 2008-06-23 01:49:33)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-23 11:11:23
JA AZ VOLT A GOND MIKOR UGYANIGY SZOPATOT A JÁWÁM HOGY VETEM HOZÁ TÖMITÖ ANYAGOT BENZIN ÉS OLAJ MEG HÖÁLOT ÖSZERAKTÁM JO VOLT KB 1 ORÁRA AZTÁN FÖLPÖRGÖT RÁJÖTEM HOGY A ROHADÉK KI OLDOTA A TÖMITÖ ANYAOT SZETHETEM SZÉT JÖT A LOKTÁJD VAGY MI A NEVE AZT AZOTA JO NEKEM A FORGATYUS HÁZ ELEJÁNÉL SZARTA EL MAGÁT

ÜDV TELE TANKOT
sorszám: 28131 (97118)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-23 02:07:57)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-23 02:07:57
valahol sok levegőt szív be,nem nagyon jellemző a főtengely szimeringre,én is hasonló gondokkal küzdok,és azt hiszem rájöttem a titok nyitjára,nekem be kellett tökig csavarni a levegő csapart, és után negyed fordulat, vissza.
sorszám: 28130 (97110)
(előzmény: csaprago, 2008-06-23 01:49:33)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-06-23 01:49:33
Sziasztok!
Az a problémám a 150-es TS-emmel, hogy miután széthúztam és felújítottam a blokkot, tehát összelett rakva, rettenetessen pörög a gép, ha ráhúzom a szivatót meg szépen jár. A karbi előtte jó volt, a szimeringek újak.A gyújtás a gyári helyén, a karbi a könyv szerint beállítva. akkor mégis mi lehet a probléma? vagy rosszul tettem be a szimeringet? válaszokat előre is köszi.
sorszám: 28129 (97109)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-23 00:53:27
ÉJEL IPITEM A MOCIM IS ROHAT SOKÁ LESZ KÉSZ MEHETEK VELE JÉGEN CSUSZKÁLNI MAJD
sorszám: 28128 (97108)
(előzmény: GERI8, 2008-06-23 00:51:52)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-23 00:51:52
KORÁN VAN MÉG IJENKOR SZÉP AZ IDÖ MINDEN NYUGOT CSENDES ÉN NAPAL NEM IS FOGLALKOZOM SEMIVEL HA NEM MUSZÁJ
sorszám: 28127 (97107)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-23 00:33:10)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-23 00:33:10
Úristen még nem alszom??
sorszám: 28126 (97106)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-23 00:32:39
Jó helyette az Etz 250-es is.Ugyanazok a főméretek csak az alsó csap és a tűgörgő nagyobb.Ja és erősebb a hajtókar.
sorszám: 28125 (97105)
(előzmény: zoli86, 2008-06-22 21:30:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-22 23:16:37
Szervusz Keri!
na a holnapom úgy alakul hogy... ő otthon hagytam a bukót:((((
na tehát el kell mennem egy állásinterjúféleségre,aztán egy csomó papírvacakkal szórakázok az ocsmányirodában,aztán van egy skoda 105ös amit életre kell lehelnem, aztán már megyek kifele.Ezt így konkrétan nem tudom megmondani mikor de remélem 2re már kint vagyok ill, szeretnék kint lenni:).
Annyi változás történt,kaptam egy ötletet, miszerint cseréljek karbit,hát szó mi szó jobban megy,de nem tudom jó-e.Mondanám hogy elmegyek hozzád és akkor rá tudnál nézni,de semmilyen papírom nincs most mert ezek a rohadt bürokraták nem küldték meg:(.Ha jó a holnap délután neked akkor össze tudunk futni?
sorszám: 28124 (97103)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-22 22:17:48
beállítás vagy tengely kopás lehet a gond, vagy mindkettő

Szervízkönyv letölthető a szakirodalom rovatból, ott szépen illusztrálják is.
Nincs alul csavar, csak kevertem az MZ-vel.
sorszám: 28123 (97101)
(előzmény: pimpa1974, 2008-06-22 21:51:27)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-06-22 21:51:27
köszönöm a válaszokat de még mindig tanácstalan vagyok a hibajelenség az hogy nehezen veszi be a sebességet de van hogy beveszi aztán kis idő mulva ki is dobja ha sikerül szerencsésen váltanom akkor megy frankón(ez ritka)erre a jelenségre megoldás a 8-as csavar alatti álitási lehetőség? nincs szétmenve a váltoba semmi?vagy ez kétesélyes vagy-vagy?a blokk alján tényleg nem találtam mást csak olaj leeresztő csavart ami imbusz fejű.addig nem akarom állogatni amég valaki biztosan nem mondja hogy az a tuti.és evvel helyre jön a váltó.kösz mégegyszer a segitséget.
sorszám: 28122 (97100)

 
 
zoli86
válasz erre | email2008-06-22 21:30:48
Sziasztok.Mz ts250/1-es főtengelyt hol lehet szerezni?Valaki tudna segíteni?Köszi.Csá
sorszám: 28121 (97099)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-22 20:51:17
Trabant elektronikus gyujtás
sorszám: 28120 (97098)
(előzmény: GERI8, 2008-06-22 20:26:58)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-22 20:26:58
MIJEN GYUJTÁSOD VAN GYÁRI?
sorszám: 28119 (97095)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-22 16:39:00)

 
 
david999
válasz erre | email2008-06-22 20:04:16
kellene ETZ251-hez a következő cucc:
-hátsó lámpa/rendszámtartó

sorszám: 28118 (97092)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-06-22 17:20:22
mit forgatod szét a motort ember?!!!:)
sorszám: 28117 (97083)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-22 16:39:00)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-22 16:39:00
Mielőtt valaki lecsesz hogy mit forgatom szét a motort,nem szokásom ennyire forgatni csak a videó kedvéért tettem arra a kis időre.
sorszám: 28116 (97082)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu