:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
az lol, most hogy mondod, nekem sincs gumigyűrű a karbi tetején ahol a gázbowden csatlakozik, egyik karbimon sem volt :(
igen olvastam indexen camaro barátunk megoldási javaslatát, miszerint sprézzük körbe a karbit, ebből aztán 2 dolog sült ki, 1: nem szív falsot, 2: büdös arcszesz szagú az egész pince :))) valami 78% alkoholtartalmú cuccal fújkáltam, azt hiszem reagált volna ha baj van
amúgy a fals levegő szívása mindig jár tünettel, azon kívül hogy nincs alapjárat, 2 ütemű révén mindig vissza is pöfög kicsit, így az olajos retkes benzint ki is nyomjra a résen, pl ha gyújtásoldali főtengelyszimering a rossz akkor rögtön meglátod mert dzsuvás a generátorod... a karbinál is hasonló helyzet állna elő
fogyasztásról: én most a 24-es karbival 110-es főfuvival és 2!!!-es tűhelyzettel járok, nem hittem volna hogy idáig el lehet menni (a szervizkönyv 115ös főfuvit és 4-es tűpozíciót ír), de itt is barna a gyertya, igaz 90-nél 2 személlyel már nem túl meggyőző a haladás, de a fogyasztás 3.5 liter és az alatt van, azt hiszem megéri, 1000 km alatt egy tank benzint spórolok meg, és ilyen időjárással az az 1000 km hamar lemegy :D
Dicsekedni azt már tudsz látom, de mi is szeretnénk venni, szóval cím, GPS koordináta, vagy ilyesmi jól jönne ehez :)
egy gagyi autósboltban itt a házunktól 300 méterre, először én is kételkedtem és tényleg 1900, nemtudom honnan szerzik, ez a zöld flakonos Mol dynamic 2T fullsynt nevű olaj, az újabb ugyanebből 4500 és arany flakonos, mol kutakon kapni
kérdeztem az autósboltban hogy van-e illetve lesz-e még belőle, mert elgondolásom szerint kifutó termék, de azt mondták hogy természetesen van és bármikor tudnak rendelni
érdekes
Mail ment! A gépet meg nyomjad össze :)
A spirál elvezetésével lehet gond. Ha nagyon megvan hajlítva akkor tud szorulni és akkor ugrál. Ez az elhasználódott spirálra különösen jellemző.
ha ez megnyugtat én bronzpálcából reszeltem magamnak fúvókatűt, tehát ha ragaszkodsz ehez az anyaghoz... :D
Pedig mondtak pár jó ötletet ami neked is jó. Pl kopott súberdugatyú, eltömődött alapjárati fúvóka. Nem a levegő, hanem a benzinfúvóka. Az a rövid cső a főfúvóka mellet.
Persze egy rendes karbi pucolás is ráfér, illetve a kopott levegő csavar is meg tud viccelni.
A helyes fúvóka méreteket is ellenörizd.
Ha másik karbival jó volt akkor feltételezzük nem kap falslevegőt, de a karbi-szívócsonk talákozásnál azért lehetséges ez is. Teflonszallag vagy óvatos szilikonpaszta jó megoldás erre..
Nem figyeltem, ETZ-d van? ott a szívocsonknak ahol be van vágva az el szokott repedni és ott kap falslevegőt. Kívülről kend be szilikonpasztával a biztonság kedviért.
Az 1900forintos fullsynt olaj engem is érdekelne, nagyobb tételben.
Forrest!! Küldök mailt, ok?
üdv
Mostanában 30 a minimum, ha szépen könyörögsz a rendörbácsinak.
Én nem kockáztatnék a helyedben, de akkor is furcsa hogy a jogsi bővítés miatt nem vezethetsz 1-2 hétig. Nekem B jogsim is volt amikor megcsináltam a motorost, és elég gáz lett volna ha nem mehetek kocsival.
Az is igaz hogy nekem papír jogsim volt, azóta sok baromságot bevezettek.
sorszám: 28241 (97319)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 20:33:03)
Na még annyit Andrei.Próbáltad lekoppintani a jó karbit?Már ugy értem szétszedted?Rakj a tiedbe tök ugyanolyan fuvókákat,tedd át óvatosan még akár az uszót is azt rakd fel a motorodra.Ha jó,akkor szűkitsd a kört.Először mondjuk az uszót vedd ki,rakd be a tied azt próba.Sziszifuszi dolog de hátha kiugrik mi a baj.Neked legalább van egy jól működő a kezedben.Tudsz kisérletezgetni.
Azt a fúvókát én is meghúztam egyszer. Ezek szerint ennyit ért. Az okozhatott szint emelkedést.
Utálom az utángyártott cuccokat :( kár hogy már csak azt lehet kapni.
Örülök hogy megoldódott a többi gond, bár elég épnek tünt az a tömítés azért nem is piszkáltam. A karbi csatlakozás inkább fals levegősnek tünt.
Nem figyelsz látom. Most tárgyaltuk ki hogy a hátsó ülésen tartott nőnemü emberi egyed rontja a tömeg/lóerő arányt és a km/év arányt is :D
sorszám: 28239 (97317)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 20:30:14)
Dehogynem olvassa mindenki,csakhogy a legtöbb ember ugyanigy szarakodik az alapjárattal mint te.Többek közt én is szenvedtem.Aztán próbaképp alapjárati fuvókát nagyobbra cseréltem és jó lett.Aztán jött a feketeleves.Fogyasztásom óriási.Vissza a régi alapjárati fuvóka,fogyasztás még mindig sok,alapjárat jó.Igaz közben még rájöttem hogy nekem hiányzott a karbi tetejéből(amibe a bovden megy és menetes a suber felett)a gumigyűrű.Igazából nem is figyeltem sose hogy ott van-e vagy nincs.Most is csak akkor jöttem rá amikor bogarásztam a karbi rajzát hogy abban van egy 40x2-es gumigyűrű.Ilyen kis apróság miatt is szivhat falsot.Egyébként ha valahol falsot sziv és nem tudod hol,van rá egy jó módszer.Az index fórumán irta nekem is az egyik kedves fórumozó.Valami alapjáratfélét csinálj a mocin és ha van egy olyan legkisebb fordulat amin elmegy akkor valamiféle sprayvel fujd körbe a karbit.Ha változik a motor hangja akkor tuti hogy falsot sziv.Akkor már tudni lehet hogy hol.Szerintem jó ötlet.Persze a spray valami jól éghető,mondjuk csavarlazitó chemotox,vagy bármi ami frankón üzemanyagjavitó.Ja az én fogyasztásom továbbra is nagy de ma uszószintet néztem és szerintem magas volt.Most tuti 14 mm-re van állitva.Igy viszont ugy néz ki a subertűn emelnem kell mert most meg mintha kevés lenne a benya.A multkor lejjeb raktam a fogyasztás végett.N aszóval csak azért irogattam az én esetemet mert szarakodhat vele jó darabig az ember.Valószinű még jó pár estém elemgy nekem is mire jó lesz.
Fullszinti olajat hol kaptál 1900 Ft/L árban? Nem kekeckedésképp, csak akkor engem is érdekel.
Üdv,
Zozy
Visszatérve a világításra a helyzetjelző/parkfénynél tom ugy kiszedni a kulcsott, ha pedig a nulla és a park jelző között sikerül kikapni akko még a tompitott is világít. Tom szétvan kopva a gyujtás kapcsolom, de még müködik, meg ha jól tudom van is árra a drágaszágnak :)
Nincs valamkinek tipje hogy lehet szétszedni a kilométer órát és fordszámmérőt, úgy hogy össze is lehessen rakni. Le akkarom matricázni a számlapját nem az igazi már, csak 28 éves.
Ja egy kérdés még, multkor kiváncsiságból megtekertem a ford. méröt furró géppel s egyenletes lett a mutató járássa. Ha pedig rendesen üzemmel kicsit ugrál le fel. Én ugy tom hogy annak stabillan kellenne állnija, de ráfogtam az orában a mágnes gyengülésére, de viszont a furóval egyenletessen járt.Nos ako mi lehet a gubanc?
Hi
Nézd meg a (csak tip) karbinál a tömítést az is tud szivatni, meg vegyél el a kajából.
Hát akko viszább veszek az olaj adagjából, Én idájig ugy voltam vele hogy inkább kojtoljon mint .......
Amugy igaz réz az a tű nem bronz, anyíra beleéltem magam a hátsó teló szilentek lecserélésbe (bronzra) hogy mindenhova azt tennék :)
én is 1:50-nel járok, egyedül henger bejáratásakor volt 1:30 10 liter erejéig, utána 40 aztán 50, sose használnék normál üzemben sűrübbet, nem látom értelmét, valóban így is tocsog az olajban karter
hallottam már olyat régi etz tulajoktól hogy 40-es keverékkel 30 ezer km egy henger, 50-essel meg csak 25 ezer km
hát ez egy nagy humbuk szerintem :D
most ezt a shell 2T-t próbáltam ki (1200/L) de amúgy mol dynamic fullsynt 2T olajat használok (1900/L)
más: látom 1000-rel megy a karbi téma, én meg pont ezzel szenvedek, nem szoktátok olvasni amit írok? van egy karbim amivel nincs alapjáratom, kaptam havertól kölcsönbe egy másikat amivel tökéletes az alapjárat, de mivel csak kölcsön a jó karbi ezért vettem magamnak egy használt jó állapotút, ezzel ugyanúgy nincs alapjárat, 7000 forint repült az ablakon, 2 egyformán szar karbim van, mint kéne csináljak?
tünetek: 1800 fordulat alatt leáll a motor, alapjárati levegőcsavarra nem reagál, alapjárati lyukat a karbi száján befogva a motor tovább jár
hát majd meglátjuk... mennyit kaphatok érte ha mégse vezethetnék így? drága lenne ez a tanulópénz?
végsősoron ha valaki tényleg csak hétvégente jár motorozni mit pl én egyenlőre,amíg nem lesz rendes állásom,annak jó Az arol is,de ha komolyabban fogom nyüstölni a gépet, akkor valami profibbat keresek,még nem tudom milyet,de majd találok.
más:kicsit bogarásztam még a karbival, és rájöttem a hiba valódi okozójára,mert már ennél lejjebb nem tudtam tenni az úszót,mégpedig a tűszelepben a fúvóka volt teljesen kilazulva és ott lötyögött.gyorsan becsavartam és rázogattam 10percig egy fazékban és megint kilazult,ezek után egy cseppnyi menetrögzitőt tettem oda,meg lecseréltem egy merevitettre úszót, és mindenféle állítgatás nélkül mint az állat,hasította a levegőt.Ja a fals levegő mizériával igazad volt,a szívócsonknál ahol a bakelit van mindkét oldalára raktam tömitést, és a henger felöli tömités amikor felcsavaroztam, feltehetőleg elszakadt, mert kicseréltem és be tudtam állítani rendesen a levegőcsavarral,jók a gázreakciók, és az alapjáratot felkapcsolt refivel le tudtam vinni 800ra kb, amikor elkezd húzni érzésem szerint az saccra 2500 és 6500 között van.A fordulatszám mérőt is megcsináltam,az volt a baja hogy a blokkfélben ki volt kopva a furata a csapnak és állandóan kizötykölődött,tegnap beragasztottam,ma felmentem Dorogig meg vissza, direkt földúton mentem és nem rázkódott ki és az a förtelmes zaj is elmúlt a primerhajtásból:) Most már tényleg király a gép,már csak egy csaj kell a hátam mögé,egy teli tank,azt mehetünk a világ végéig.
mégegyszer köszönöm a segítséget,majd lesörözzük!
szép napot!
üdv:András
Azt tedd hozzá, hogy érvényes A1-es jogsid volt. Erre amúgy én is kiváncsi lennék. Én úgy tudom az a papír ideiglenes jogsinak felel meg. Nekem amikor ellopták ugyan így kaptam egy papírt amivel tudtam közlekedni. Jó is néznénk ki ha nem.
sorszám: 28230 (97304)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 20:02:00)
Nemközlekedhetsz vele legalábis anno nekem ezt mondták .
sorszám: 28229 (97303)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 20:02:00)
Jól is nézne ki ha nem kenne.
Egyik anti műszaki haver gondolt egyet és vett egy MZ-t. Tankolt bele, de nem volt nála olaj, arra gondolt hogy azt a 2km-et míg hazamér biztosan kibírja. 500métert bírt csak és szétment az összes csapágy. Meglepő modon viszont nem szorult be a dugatyú.
Szóval ha nem lenne kenés akkor kb ennyit bírna, főleg hogy az üzemi fordulat 3000 felett van. Alatta tényleg csak az alapjárat.
Viszont szerintem próbáld ki az 1:50-es keveréket. Jobb az az MZ-nek. Ha tocsog az olajban akkor sem lesz jobb a kenése, csak több olajat füstölsz el. Ezen felül 1:50-es keverékkel még mindig tocsog az olajan :)
Helló mzzzz
Küld el légyszíves a telefonszámod email-ben, és ha sikerül eljutni a találkozóra megcsörgetlek és ütközünk.
A repsol meg 2000
sorszám: 28226 (97300)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 19:56:39)
csörgött? Ilyet sem hallottam még :D
Pont hogy ettől nem kellene.
Amíg arolt használtam ki kellet kormolni ahogy te is mondod és akkor jó volt, de a városi tötyörgéstől be-becsörrent. Synt olajjal ilyen gondom nincs.
Járatokat biztosan nem koptatja.
A gázdugatyú, és a tű, valamint a kehelycső kopik. Esetleg a réz fúvókák korrodálnak ami miatt cserélni kell, valamint az állító csavarok kophatnak, de azt is lehet cserélni.
A gond akkor van ha a dugatyú csere nem oldja meg mert a hüvely is ki van kopva.
közérdekű közlemény:nemtudom ki jár vörösvár felé, de vigyázzon, a 10es úton mérnek, és sorra kiszedik a kamionokat meg a motorosokat,a solymári leágazásnál a katonai temető mellett.Hála istennek nem kaptak ki,nincs még a jogsim csak ez az ideiglenes formanyomtatvány.
más:Szerintetek büntethetnek azért mert várakozom az A korlátos jogsimért? mármint hogy befizettem a 4200pénzt a kártyára,és kaptam egy papírt cserébe hogy majd küldik.Ezzel a papírral közlekedhetek nyugodtan? egy rendőr azt mondta hogy nem, most akkor mi van?
Üdv,
hétvégén, Sátoraljaújhelyen pontosa hol és mikor lesz motoros találkozó?
Ha összerakom mocit addigra, elnézek én is.
Hi
A nötlenség elönye hogy a suly/lóeröarány is jobb :)
A 2T tényleg nem ken 3e rpm felett?
Én már rég evvel az olcsó olajjal járok de még nem ragattam meg soha, és persze 3e allat is csak p.lámpánnál van a motor furdalatszáma :)
És hogy örüljön a publikum Én 20-30as keveréket használok, ami igaz hogy füstől meg kormozik is, de minden tavasszal cserélem a gyürüket a takarítgatás meg belefér a vizsgálodás mellet :)
A karbim még gyári és 100e km van benne, s még megy. Ebben nincs kopo mozgo forgo stb. alkatrész. A siber kivételévvel de ott is a bronz dolgok kopnak de az cserélhető. Mondjuk egy mebránosra lecserélném szivesen :)
Nyugi Geri!
Ha úgy érzed valaki megsért a legjobb módszer ha nem válaszolsz neki és levegőnek nézed.
Meglepő módon így megőrizheted a méltóságodat, de ha elkezdesz veszekedni valakivel, csak felidegesíted magad és a méltóságod is odavész.
nem volt sose simsonom,csak az hogy a tied füstöl,csörög a repsol miatt az nem jelenti azt hogy szar,én is kipróbáltam a repsolt meg a motult is amit lehetett kapni a zichy utcában,nem is a füstölésével, ill, motor viselkedésével volt a gond, hanem hogy rohadt drága, és nem hozzá való.
Egy robogó az más tészta mert azok már ún. modernebb motorral készülnek.az is igaz amit mondtál hogy a työtymörgés nem jó,különösen a pilótának előnytelen:P de ha rendesen mész vele,mondjuk pl 40el mész 2.be akkor nem pörög lassan a motor és nem erölködik.
Az arol bármelyik benzinkúton kapható 6-800pénzért kb.
Ezt tanusítom. 1:30-as keveréket használ a bejáratás miatt, de tényleg minimális a füstje. De egy jó állapotu és jól beállítot 2T-esetén ez nem olyan meglepő. Apám trabantja sem füstölt trabanthoz méltó módon :)
Az is igaz, hogy amióta nem kutas keveréket hanem jó kis olajakat használók még ennyi füstje sincs az én gépemnek. Gyak teljesen tiszta amit kipöfög.
Az arol 2T-vel is vígan elmennek ezek a gépek, kisebb futásteljesítményt sem tapasztaltam mint a szintetikus olajjal, inkább az a jó a synt olajakban, hogy nem trutyis a kipufogó, tiszta marad az égéstér, meg jobb a szaga a motornak.
Amíg nem volt pénzem engem sem érdekelt az olaj minősége.
sorszám: 28218 (97292)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 16:22:01)
A henger kb ennyi idő alatt kopik el.
Ez mondjuk intenzív használatra igaz. Ha kíméletes vagy akkor hallottam már 50ezret is.
sorszám: 28217 (97291)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 14:49:25)
MIndenki nagyon erőlteti ez a fullszintetikus olaj dolgot, én vettem a Simsonomba Repsol Scooter 2t full szintetikus olajat,és annyira csörgött vele a Simson,h el se mertem használni a fél litert. Arol 2t-t használok,és nem attól füstöl,hanem hogyha városba tötyörögsz vele. Lementem 300 km-es túrára,semmi füstje nem volt utánna a Simónak.
Neszek neked fullszintetikus,ha ez neked megér 3000 Ft-ot.
a karbiba a járatokat koptatja el a benzin de még mindig nem álitom a ts be enyi körül volt mikor karbit cseréltem it tulajdon képen kedves bárátom R valaki ere akadt ki biti feltünési viszketegsége van neki XDXDXD
Ah, régi szép idők. Esténként felugrottam a motoromra és csak úgy bementem a városban kocsik közt szlalomozni, meg az oktogonnál csajokat stírőlni. Napközben meg volt hogy csak elindultam valamelyik kivezető főúton és véletlenszerüen lekanyarodtam és mentem a szép Magyar tájon amíg meg nem untam.
Azért a nőtlenségnek is voltak előnyei :D
HÁT HOGY ÉRTEK E HOZÁ????
HÁT NEM VAGYOK MOTOR SZERELÖ DE TE SE AZ MÁR BIZTOS!!!!!! A FÖTENGEJT ZIRCEN VÁGJÁK SZÉT ÉN CSAK KÖZ DARABOT AKARTAM IGY VÁLALTÁK EL DE FÖL HIVHATOD HÁTHA VELED MEG OSZA HOGY MIJÉRT KELET SZÉT VÁGNI ILETVE LEVÁGNI AZ EGYIK FELÉT ÉS KÉTCENTIVEL HOSZABAT GYÁRTANI NO DE A CUKROT NEKED KIVÁNTAM ÉNIS KAPTAM A VOLT CSAJOMTOL JO DOOLOG A LEGROSZAB ELENSÉGEMNEK SE KIVÁNOM VAGY MÉGIS??
HA MEG ZAVAR HOGY ELMONDOM A VÉLEÉNYEM HÁ NE VED FIGYELEMBE!!!!
DE A TÉMÁHOZ NEM KIVÁNOK TÖBET HOZÁ SZOLNI CSAK FELKAPOM A VIZET ANYIT MEG NEM ÉR AZ EGÉSZ!!
ÜDV TELE TANKOT HÁTSZELET
A mai arol 2T már réges rég nem az amit annak idején kapni lehetett.
Én is probáltam egy két olajatt ,volt olyan ami egy hét pihenés után leűlt a tank aljára.vagy nembirta a magasabb fordulatott jelenleg stihl adalékot használok ez bevált 2400ft 1liter mig az arol 2T 1000-1200ft körül van kb fele.
De ez a menyiség 50 liter bezinhez elég kb 5-600km .
rendben,oké, épp azért mondtam hogy csak hallottam,és nem állítottam,nem nagyon értettem a dolgot,mondjuk kicsit érdekesnek hangzik,hogy egy mz-vel az ember 200000km-et motorozzon,és valóban lehetséges, én csak a boltba járok vele gyakorlatilag meg ide-oda Esztergom és vidéke,és hiphop megvan az 1000km,szóval...
szép napot, megyek lobogtatom a hajamat:-)
ezzel egyet kell hogy értsek de azt le kell szögezni hogy nem kell a 2Tbe a szintetikus olaj,az a mai modern motorokba való,2Tbe jó az ásványi,és arolt csak azért használok, mert minden benzinkúton lehet kapni, és nem érek rá rohangászni holmi "luxus"olajokért,amit nem mindenhol lehet kapni,gondolok itt:(repsol,motul stb...)és hamár arolt locsoltam bele,akkor nem fogok taknyolni más olajat bele.A füstölést pedig nem tudom hogy érted,nyilvánvalóan valamit elszartam a motor javítása során, mert egyáltalán nem füstöl, és ezt bizonyitom is ha kell.Egyetlen bajom volt a motorral,és ez a karbi beállítás, de ez is a múlté,és ha végre valahára visszakapom a rohadt papírjaimat akkor meg se állok a világ végéig,max egy cigi erejéig.
szép napot!
az lehet,ezt kipróbálom én is,azért irtam neki, mert a 0,7el tuti elmegy,
ja boccs,azt lehagytam ...3000rpm fölött,de hát... szerintem ez nem igaz,na mindegy.
Ez hülyeség.
Nehogymár 30000 km után egy hengerfúrásnál karbit is kelljen cserélni.
A 200000 km reálisabb, de még mindig kevésnek tűnik.
A karbiban nincsenek nagyon kopó alkatrészek, max a suber a részterheléstű meg a tűszelep, de hogy 200000 km-enként egész karbit kelljen cserélni azt kizártnak tartom.
sorszám: 28207 (97268)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 14:49:25)
Igaz, hogy a mai modern olajokhoz képest sokkal rosszabb teljesítményt nyújt az arol 2t, de az MZ-khez az akkori gyári előírás szerint megfelelő volt, tehát ma is nyugodtan lehet használni.
Persze aki hobbimotornak használja a gépét, vagy sok pénze van az megteheti, hogy a legjobb fullszintetikus olajat rakja bele, de aki rendszeresen használja a motorját és sokat megy vele mondjuk munkába járásra annak nem mindegy, hogy 1 liter olaj 1000 Ft vagy 3000.
Ha még nem is cibálja a gázkart, akkor lehet, hogy ugyanannyi km-t elmegy vele, mintha szintetikus olajat rakott volna bele.
nekem 0.4 - 0.5 gyertyahézaggal 2x olyan biztos alapjárat van..
sorszám: 28204 (97261)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 14:46:29)
Annak csak gratulálni tudok aki az arol 2t beleönti, ilyen olajjal szarabbul megy, jobban füstöl(ne mondjátok hogy nem, ha ezt mondjátok még nem próbáltatok rendes olajat), jobban melegszik, jobban kopik, jobban kormol, de mindenki olyan hugyot tölt a motorjába amit csak akar...
3000 mi fölött nincs kenése? Anno Domini? km/h? :-D
sorszám: 28202 (97256)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-25 14:46:29)
én úgy tudom 25-30000km-et tudnak elmenni, mert kopik,de hogy mi azt már nem tudom.
nekem a kis tz-be is arol van és nem füstöl és nem is kormol,bár hallottam hogy 3000fölött nincs kenése, ez mondjuk fura,na mindegy.pucold le gyertyát, állíts rajta egy 0,7es hézagot, a tűt meg tedd felülről 2.ba és akkor nem fog annyit zabálni.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|