:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
ja nyilván kis ETZ-re gondolsz.
NE patkold! keresd meg a zárlatot.
Illetve hol van elrontva a töltés bekötése hogy nem világít a visszajelző. A kettő egyébként akár össez is függhet.
Az is lehet hogy zárlatos az aksid, viszont akkor világítana a töltésjelző.
ETZ-n is van lecsavarható szimeringház?is ilyen?
Nem csak simán bele a blokkba?
Amúgy tényleg nem kell szétszedni szimering cseréhez.
Vékony erős csavarhúzóval benyulsz a tengely mellet és kifordítod a régi szimmeringet. Persze erősen vigyázva ne sérüljön a tengely.
Az újat pedig olajba áztatás után óvatosan betolod a helyére. Ha ütögetni kell akkor vigyázz, mert a szimeringet legkisebb deformáció is tönkreteszi. Legjobb ha a peremmel egyező méretü csővel ütögeted be, de amit gábor irt az is jó csakl vigyázni kell, hogy ne ferdén menjen be mert akkor garantáltan megszorul.
A Huber szimering jó amúgy. A többi sem vált be jobban. Ha kopott a csapágy vagy sérült kopott a tengely akkor gyorsabban elhasználódik a szimering.
Lehet olyat is, hogy kicsit feszítsz a szimmering rugóján. Akkor erősebben tömít, de gyorsabban is elkopik.
Azon a gépen alapjárati csavar sincs, nem? :)
Van egy vadi új Heidim is. Motoron sohasem volt. RSW-t vettem helyette és azt raktam fel. Bolti ár alatt odaadom azt is ha kell.
Utcára amúgy nem tennék RSW-t . Azonkívűl hogy drága, túlságosan puha. Nem lehet kihasználni utcán az előnyeit, viszont gyorsan kopik. A sima Heidi tökéletes az MZ-hez.
sorszám: 28311 (97471)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-28 08:35:02)
úgy tudom nyíregyházi vagy, ha szereled a blokkot, szólj már, kiváncsi vagyok, esetleg segíthetek is valamit :)
Kösz, rendes vagy hogy leírtad. Időközbe én is rájöttem a probléma okára, legalábbis remélem. Szerintem a forgattyúsházba beszivárgó hajtóműolaj okozta az enyémnek a problémáit. Kormos volt a gyertya és mégis szegény keverékre utalt a rángatás. Remélem a szimering lesz a ludas és nem a két blokkfél között szivárog.
Szóval most először szimeringeket cserélem, aztán meglátom még és lehet hogy teljes felújításba kezdek.
Ajánlom, hogy nézd meg a videókat az ETZ szereléséről az mzclubhungary.com honlapján.
Mégegyszer köszi,
Laci
Üdv Mindenkinek!! Kezd telelenni a ....-om a motorommal, mivel egyszerűen nincs rajt töltés, pontosabban állandóan kib..ssza a biztosítékot, az akksiban 4,12 volt van, a töltésvisszajelző nem világít, cserélek biztosítékot, minden fasza, áram felmegy 6.24 voltra. De akármelyik pillanatban beszopat, egyszerűen megáll.Mit tegyek? Egy marék biztosíték a zsebbe? Eddig piros biztosítékot használtam. Esetleg patkoljak?? Válaszokat előre is kösssz!!
Thunder.Próbáltam emailt irni de nem biztos hogy elment.Szóval érdekelne a villa.Hol és mennyiért?
Szia Nem kell széthuzni a blokott,a szimeringnek is va egy külön a blokról levehető háza amibe benn van.(4 csavar fogja)Ezt kell levenned és ugy cserélni.
Én a régi szimeringgel szoktam a helyére ütni az ujjatt.
Azért vizsgáld át a csapágyakat is mert ha nagyon kotyog akkor kieszi majd az ujj szimeringet is a tengely.
Forrest! Kérted, hogy írjak, ha rájövök, miért is nem bírja az állandó fordulatot az ETZ-m. A 15szöri karbi szétszedés után azt hiszem megtaláltam a hibát. Egyértelműen szegény keverék miatt van, nagyobb főfúvókával kicsit kompenzálni tudtam, de a probléma jóó nagy füst kíséretében továbbra is fennált.
Nálam a gyújtás oldali főtengelyszimering volt a ludas, levettem a deknit, és hallani lehetett, hogy a berúgó mozgatására sziszeg. Levettem a generátort is, és már szabad szemmel is lehetett látni, hogy kifúj. Viszont a generátor egy cseppet sem olajos. Érdekes. Köszönjük HUBER. :)
Viszont az lenne a kérdésem, hogy van valami spéci technikája az új szimering berakásának a blokk széthúzása nélkül? Gondolok itt olyanra, hogy olajozottan rakom vissza, vagy előtte működés közben melegítsem fel a blokkot, és hipp-hopp csere? Vagy csak egyszerűen üssem vissza valami hengeres csőszerű izével?
Csátok! Hogy kell egy 150-es ETZ első telóit megemelni??
Kössz!!
Olvasva a hozzászólásokat, a karbi-alapjárat-létenemléte Bermuda háromszögről, nekem csak annyi jut eszembe, hogy én már megszoktam hogy nincs alapjáratom, így öblögetek. TS 150
Jövőhét szerdán lesz a forgalomvizsgám, utána gyííííííí!! :))
Rendelhetsz az mz-b.de oldalról.
Szia nekem van Gyári bontott léptetővillám,és egyébb váltó és blokk alkatrészeim,ha érdekel.
Még a témához anyitt,hogy nagyon elkeseritő hogy még egy léptető vilátt sem tudnak normális anyagból minőségben legyártani.
Tudok neked szerezni gyári használtat, boltba szerintem se vegyél, egyrészt valszeg méretpontosan sem mondhatóak, meg az anyaga sem igen olyan ami oda kéne.
Ha érdekel akkor írj egy mailt aztán értekezünk!!
Üdv
ThUnDeR
Heidi gumikat én is néztem,különösen a k65 rsw tetszik,viszont az ára már nem nagyon:(
most bent vagyok pesten meló miatt,a Váci úton van egy honda bolt,ott megkérdem a pirelli gumit,mert ott most 15%os leértékelés volt.
ha ott nem látok jó gumit,akkor lehet hogy szükségem a heidire.
A KF vizsgára mindenféleképp kell gumi is de a "rezót" is leszedem,és felrakom a gyárit,nem kéne hogy a hangja miatt dobják vissza a vizsgán.
Tényleg nincs kedved majd a dorogi tóhoz jönni sátrazni egy hétvégére?
egyenlőre még csak 3an vagyunk és az indulás se biztos mikor lesz csak az hogy megyünk.
Van egy levetett Heidenau gumim. Versenyzésre használt, csak az oldala kopott, a közepe még szinte szőrős :)
Kell?
Vizsgára nem jó, de az eddigi gumidnál 10* jobb.
Jövőhéten úgy is megyünk kanyarvadászni, szükséged lesz rendes gumira :D
sorszám: 28298 (97451)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-27 21:57:56)
Hi
Felesd el az utángyártottakat, havonta/100km-ként szétpukannak.Szerez egy még gyári blokot vagy csak l.villát bontottan oszd cseréld. Nekem ez segített. Nem gyöztem szét meg összerakni a blokot mert mindig vagy valameilyk L.villa vagy maga a fogskerék pukant szét. Találtam egy még gyári berakdt blokot oszt abból élek.
Mielötz kérdeznéd nincs vilám, bocsi.
azt nem tudom kihagytál e valamit,de az alsó csapot mindenféleképpen ki kéne cserélni,mert nem a tűgőrgő szoktt jobban elkopni hanem a hajtókar belseje és az alszó csap.Ha nincsenek kirepedezések a hajtókarba,és nem lóg túlságosan akkor szerintem nyugodtan maradhat benne.
Hello! Akinek vannak eladó 125-ös TS-hez karburátor alkatrészek az írjon! panni.manni@freemail.hu
hát most már nem kell figyelnem a súly\lóerő arányra,kapta egy kiba nagy defektet előre már megint,miféle külsőt tegyek fel,mit tudsz ajánlani?Az a helyzet hogy egy vasdarab kiharapott egy jókorát a gumiból így csak egyesbe tudtam kemény 20km\h-val szaggatni hazafele.Amúgy is gyér volt az első gumi de nem most akartam cserélni:D
Üdv,
ETZ 250 főtengelyhez készülök bevásárolni, légyszíves javítsatok ki ha valamiben tévednék.
-2db 6306 C3 Koyo (C4 kéne, de az nincs a kereskedésben)
-1db 6305 C3 Koyo
-2db 25x72x7 dupla ajkú szimering
-alsó tűgörgőt érdemes cserélni magában úgy, hogy a hajtókar marad a régi? Nem vészes, de ha már úgyis szét lesz bontva a blokk, akkor ott is cserélnék tűgörgőt. Az 32x40x22?
-felső tűgörgő 18x22x24
Úgy tervezem, hogy motoros boltban csak a dugattyúcsapszeget veszem, és a tűgörgőt, szimeringet, csapágyat a csapágy szaküzletben.
Nem hagytam ki semmit?
Laci
lehet már megkaptad a tippet,nézd meg az mzclubbhungary.comon a Samu féle órákat,ott le van írva elejétől a végéig hogyan kell késziteni számlapot,és a szétszedést,összerakást is leírja.
üdv:András
Sziasztok! Nekem aztán jönnek csőstül a bajok.Nem eleget szopat a porlasztó kell még más is had legyen 200 a vérnyomásom.Ma reggel mennék a motorral munkába és 2-nél nagyobb fokozatba nem lehet tenni.Motor visszatol a garázsba. Hazajövök melóból persze rögtön esek neki a motornak.Kicsavarom az olajleeresztőcsavart és leengedtem az olajat.
Már amikor a kezemben volt a csavar izgatott lettem mert fémdarab volt a mágnesén.
Blokk ki,szétkaptam.
Eltörött a 10-es léptetővillám.Persze hogy utángyártott a Mofakernél vettem tavaly.Mentem talán össz- vissz 100 km-t amióta benn van.
Hol érdemes venni?Melyik boltban?Nehogy azzal jöjjön valaki hogy szerezzek börzén gyári használtat!Egyrészt időm sincs börzére menni,meg ki tudja hol lesz legközelebb és mikor.
Szóval nekem bolt kéne ahol esetleg még lehet jó minőséget venni.
Kösz :)
Sajnos éjszakás műszakban vagyok, nem sörözhetek.
Ha ez sem megy, akkor marad a fúvókadörzsár...
Nem tudja valaki, mekkora távolságra vannak egymástól etz 125 tőcsavarjai? A furat*löket az ugye 52*58?
BOLDOG NÉVNAPOT AZTÁN VIGYÁZ A SÖREL FÖLEG IJEN MELEGBE
ÜDV TELE TANKOT
Figyelem ETZ,MZ,Használt,bontott ALKATRÉSZEK,karburátorok,karburátor testek alkatrészek nagy választékban!!Emailban érdeklődj róluk.Cím:horszumo@citromail.hu
Vékony rézdrótot rátekersz a fúróhegy szárára, bármelyik tokmányba befogható lesz és a központossága sem romlik el.
amúgy ETZ 150 de a probléma közös..
az 1-es fúrót is csak hüvelybe betéve tudom tokmányba fogni, viszont rokonnak van állványos fúrója, abba szerzek valami mini tokmányt, rögtön 40-re fúrom, nem szórakozok, boltban van annyi 33 -as meg 35ös fúvóka mint a baj... csak mikor az eladóval megnézettem a kis etz szervizkönyvét hogy vajon mi kéne oda, akkor ő is csodálkozott :(
Helo
Látom neked is ts 125 van.Én meg a ts 150 el kinlódok eddig jól ment csak 6 litert evett.Most tettem bele egy olyan fuvókát amiben a sibertű csuszik.Az egy nagyon picit kisebb mert a régi már megkopott.összeraktam de még nem sikerült jól beállitani a karbit nem biztos az alapjárat.Ha visszarakom a kikopott tűfuvókát sztem egyből jó lesz az alapjárat mert régen jó volt.
Ja és nekem 40 es az alapjárati fuvóka tehát ez elégnek kell lennie 50re ne furd az nagyon nagy.Először 35 re aztán38 és 40.Én igy csinálnám.Vannak jóminőségű hss fúrók azok ezred pontosságuak ugy lehet kapni egy kimondott ezzel foglalkozó boltban. Kellene neked 0.35 ,0.38 és 0.4 es furó.Csak még legyen olyan furód is ami ezeket be tudja fogni a tokmányba.
helo
Keresek ts 125 re kipufogót.Lehetőleg jó krómozása legyen főleg a látható részen és ne legyen horpadt max alul.Használni akarom ne legyen 10kg-s.
Nagyon fasza ki olaj, pl az ipon, egyszer mindenképpen megéri, már cska poénból is :)
repsol moto scooter félszinti olaj, attól függetlenül kiváló
Nyíregyháza
közben ma újabb fordulóponthoz érkezett a karbis szenvedésem, szereztem tuti új suber dugattyút, ez már semennyire nem csörög a karbiban, kis gázhúzáskor sem, úgy zár ahogy kell neki, alapjárat 0 :D
már fathert is ugrasztottam aki régen ts 125 MZ-vel megjárta németországot 2 személlyel, próbálta beállítgatni a karbit de teljesen tanácstalan lett 10 perc után, véleménye szerint semennyi benzin nem jön az alapjárati fúvókán, és ez a baj, ezért nem reagál a csavar tekergetésére és a lyuk befogására sem
gondolkodunk hogy a 33-as fúvókát kilyukasztjuk 50 körülre, ha úgy reagál, akkor máris közelebb vagyunk a megoldáshoz, bár úgy a fogyasztás meg fog ugrani... de legalább találtunk valamit ami javít a helyzeten
voltam ma egy rövid túrán barátnővel, Nyíregyháza - Tokaj - Tarcal, hegytető, majd vissza (90km), 2-esben 4000 fordulattal mentünk fel a hegyre és csak 110 fokig ment fel a bordák hőmérséklete :))) lefele jövet után a fékek kézmelegek voltak, szóval minden stimm, hazafelé félúton olyan viharba kerültünk hogy a jég 20 másodperc alatt vörösre verte a kezemet, beálltunk egy fa alá (ahogy viharban kell :D ), motor orrán száján folyt a víz, aztán jég után 20 másodperc alatt az alsógatyámig hatolt a víz, kellemes volt, a moci mindent kibírt ma, nagyon örültem neki
Különben szerintem sima bolti aromát bele lehet önteni :)
Nem de kíváncsi lennék én is.
el is adom ha kell. komplett külső-belső gumedlivel. írj mail-t ha kell.
Annak a csavarnak kell a mérete, ami a deknit tartja, a félreértések elkerülése végett:)
Hy!
A dekninek a berúgókarnál lévő tartó csavarnak valaki meg tudja mondani a méretét? Holnap már meg kéne vennem.
császtok nem tud valaki 16"-os hátsó kereket Mz-hez? köszi
császtok nem tud valaki 16"-os hátsó kereket Mz-hez? köszi
Próbálta már valaki eper illatúval?
császtok nem tud valaki 16"-os hátsó kereket Mz-hez? köszi
Nemrég levettem a hengert a motoromról (ETZ250), mert kicsit ciripelt. Kíváncsi voltam milyen állapotok uralkodnak odabent.
-alsó csap kicsit lóg, de még ez is jobb mint egy utángyártott,
-gyűrűt berakva a hengeben 1mm hézag van a két vége között,
- két nap henger nélküli állás után megforgattam a főtengelyt és azt tapasztaltam, hogy a forgattyúsházban áll a hajtómű olaj.
Őszre terveztem széttúrni a blokkot, és kopó alkatrészeket cserélni, de addig szerintem már nem érdemes várni. Szerintetek?
Hétvégén terveztem motoros találkozóra menni (kb 150km összesen), de már félek elindulni vele.
Milyen csapágyakat és szimeringeket rakjak bele, ha mégis szétbontom.
Gyári hajtókar érdekelne, ha valakinek van eladó.
Előre is köszi,
Laci
Nem jobb az annyival, sőőt, csak a szívás lenne vele, sokkal nehezbb beállítani... és ha nem vagy hülye és tudod húzni a gázt normálisan akkor tökéletes ez a régi hagyományos karbi is :)
Hátz te hülye vagy :) ettől tuti nem fog csörögni...
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|