:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Heidi gumikat én is néztem,különösen a k65 rsw tetszik,viszont az ára már nem nagyon:(
most bent vagyok pesten meló miatt,a Váci úton van egy honda bolt,ott megkérdem a pirelli gumit,mert ott most 15%os leértékelés volt.
ha ott nem látok jó gumit,akkor lehet hogy szükségem a heidire.
A KF vizsgára mindenféleképp kell gumi is de a "rezót" is leszedem,és felrakom a gyárit,nem kéne hogy a hangja miatt dobják vissza a vizsgán.
Tényleg nincs kedved majd a dorogi tóhoz jönni sátrazni egy hétvégére?
egyenlőre még csak 3an vagyunk és az indulás se biztos mikor lesz csak az hogy megyünk.
Van egy levetett Heidenau gumim. Versenyzésre használt, csak az oldala kopott, a közepe még szinte szőrős :)
Kell?
Vizsgára nem jó, de az eddigi gumidnál 10* jobb.
Jövőhéten úgy is megyünk kanyarvadászni, szükséged lesz rendes gumira :D
sorszám: 28298 (97451)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-06-27 21:57:56)
Hi
Felesd el az utángyártottakat, havonta/100km-ként szétpukannak.Szerez egy még gyári blokot vagy csak l.villát bontottan oszd cseréld. Nekem ez segített. Nem gyöztem szét meg összerakni a blokot mert mindig vagy valameilyk L.villa vagy maga a fogskerék pukant szét. Találtam egy még gyári berakdt blokot oszt abból élek.
Mielötz kérdeznéd nincs vilám, bocsi.
azt nem tudom kihagytál e valamit,de az alsó csapot mindenféleképpen ki kéne cserélni,mert nem a tűgőrgő szoktt jobban elkopni hanem a hajtókar belseje és az alszó csap.Ha nincsenek kirepedezések a hajtókarba,és nem lóg túlságosan akkor szerintem nyugodtan maradhat benne.
Hello! Akinek vannak eladó 125-ös TS-hez karburátor alkatrészek az írjon! panni.manni@freemail.hu
hát most már nem kell figyelnem a súly\lóerő arányra,kapta egy kiba nagy defektet előre már megint,miféle külsőt tegyek fel,mit tudsz ajánlani?Az a helyzet hogy egy vasdarab kiharapott egy jókorát a gumiból így csak egyesbe tudtam kemény 20km\h-val szaggatni hazafele.Amúgy is gyér volt az első gumi de nem most akartam cserélni:D
Üdv,
ETZ 250 főtengelyhez készülök bevásárolni, légyszíves javítsatok ki ha valamiben tévednék.
-2db 6306 C3 Koyo (C4 kéne, de az nincs a kereskedésben)
-1db 6305 C3 Koyo
-2db 25x72x7 dupla ajkú szimering
-alsó tűgörgőt érdemes cserélni magában úgy, hogy a hajtókar marad a régi? Nem vészes, de ha már úgyis szét lesz bontva a blokk, akkor ott is cserélnék tűgörgőt. Az 32x40x22?
-felső tűgörgő 18x22x24
Úgy tervezem, hogy motoros boltban csak a dugattyúcsapszeget veszem, és a tűgörgőt, szimeringet, csapágyat a csapágy szaküzletben.
Nem hagytam ki semmit?
Laci
lehet már megkaptad a tippet,nézd meg az mzclubbhungary.comon a Samu féle órákat,ott le van írva elejétől a végéig hogyan kell késziteni számlapot,és a szétszedést,összerakást is leírja.
üdv:András
Sziasztok! Nekem aztán jönnek csőstül a bajok.Nem eleget szopat a porlasztó kell még más is had legyen 200 a vérnyomásom.Ma reggel mennék a motorral munkába és 2-nél nagyobb fokozatba nem lehet tenni.Motor visszatol a garázsba. Hazajövök melóból persze rögtön esek neki a motornak.Kicsavarom az olajleeresztőcsavart és leengedtem az olajat.
Már amikor a kezemben volt a csavar izgatott lettem mert fémdarab volt a mágnesén.
Blokk ki,szétkaptam.
Eltörött a 10-es léptetővillám.Persze hogy utángyártott a Mofakernél vettem tavaly.Mentem talán össz- vissz 100 km-t amióta benn van.
Hol érdemes venni?Melyik boltban?Nehogy azzal jöjjön valaki hogy szerezzek börzén gyári használtat!Egyrészt időm sincs börzére menni,meg ki tudja hol lesz legközelebb és mikor.
Szóval nekem bolt kéne ahol esetleg még lehet jó minőséget venni.
Kösz :)
Sajnos éjszakás műszakban vagyok, nem sörözhetek.
Ha ez sem megy, akkor marad a fúvókadörzsár...
Nem tudja valaki, mekkora távolságra vannak egymástól etz 125 tőcsavarjai? A furat*löket az ugye 52*58?
BOLDOG NÉVNAPOT AZTÁN VIGYÁZ A SÖREL FÖLEG IJEN MELEGBE
ÜDV TELE TANKOT
Figyelem ETZ,MZ,Használt,bontott ALKATRÉSZEK,karburátorok,karburátor testek alkatrészek nagy választékban!!Emailban érdeklődj róluk.Cím:horszumo@citromail.hu
Vékony rézdrótot rátekersz a fúróhegy szárára, bármelyik tokmányba befogható lesz és a központossága sem romlik el.
amúgy ETZ 150 de a probléma közös..
az 1-es fúrót is csak hüvelybe betéve tudom tokmányba fogni, viszont rokonnak van állványos fúrója, abba szerzek valami mini tokmányt, rögtön 40-re fúrom, nem szórakozok, boltban van annyi 33 -as meg 35ös fúvóka mint a baj... csak mikor az eladóval megnézettem a kis etz szervizkönyvét hogy vajon mi kéne oda, akkor ő is csodálkozott :(
Helo
Látom neked is ts 125 van.Én meg a ts 150 el kinlódok eddig jól ment csak 6 litert evett.Most tettem bele egy olyan fuvókát amiben a sibertű csuszik.Az egy nagyon picit kisebb mert a régi már megkopott.összeraktam de még nem sikerült jól beállitani a karbit nem biztos az alapjárat.Ha visszarakom a kikopott tűfuvókát sztem egyből jó lesz az alapjárat mert régen jó volt.
Ja és nekem 40 es az alapjárati fuvóka tehát ez elégnek kell lennie 50re ne furd az nagyon nagy.Először 35 re aztán38 és 40.Én igy csinálnám.Vannak jóminőségű hss fúrók azok ezred pontosságuak ugy lehet kapni egy kimondott ezzel foglalkozó boltban. Kellene neked 0.35 ,0.38 és 0.4 es furó.Csak még legyen olyan furód is ami ezeket be tudja fogni a tokmányba.
helo
Keresek ts 125 re kipufogót.Lehetőleg jó krómozása legyen főleg a látható részen és ne legyen horpadt max alul.Használni akarom ne legyen 10kg-s.
Nagyon fasza ki olaj, pl az ipon, egyszer mindenképpen megéri, már cska poénból is :)
repsol moto scooter félszinti olaj, attól függetlenül kiváló
Nyíregyháza
közben ma újabb fordulóponthoz érkezett a karbis szenvedésem, szereztem tuti új suber dugattyút, ez már semennyire nem csörög a karbiban, kis gázhúzáskor sem, úgy zár ahogy kell neki, alapjárat 0 :D
már fathert is ugrasztottam aki régen ts 125 MZ-vel megjárta németországot 2 személlyel, próbálta beállítgatni a karbit de teljesen tanácstalan lett 10 perc után, véleménye szerint semennyi benzin nem jön az alapjárati fúvókán, és ez a baj, ezért nem reagál a csavar tekergetésére és a lyuk befogására sem
gondolkodunk hogy a 33-as fúvókát kilyukasztjuk 50 körülre, ha úgy reagál, akkor máris közelebb vagyunk a megoldáshoz, bár úgy a fogyasztás meg fog ugrani... de legalább találtunk valamit ami javít a helyzeten
voltam ma egy rövid túrán barátnővel, Nyíregyháza - Tokaj - Tarcal, hegytető, majd vissza (90km), 2-esben 4000 fordulattal mentünk fel a hegyre és csak 110 fokig ment fel a bordák hőmérséklete :))) lefele jövet után a fékek kézmelegek voltak, szóval minden stimm, hazafelé félúton olyan viharba kerültünk hogy a jég 20 másodperc alatt vörösre verte a kezemet, beálltunk egy fa alá (ahogy viharban kell :D ), motor orrán száján folyt a víz, aztán jég után 20 másodperc alatt az alsógatyámig hatolt a víz, kellemes volt, a moci mindent kibírt ma, nagyon örültem neki
Különben szerintem sima bolti aromát bele lehet önteni :)
Nem de kíváncsi lennék én is.
el is adom ha kell. komplett külső-belső gumedlivel. írj mail-t ha kell.
Annak a csavarnak kell a mérete, ami a deknit tartja, a félreértések elkerülése végett:)
Hy!
A dekninek a berúgókarnál lévő tartó csavarnak valaki meg tudja mondani a méretét? Holnap már meg kéne vennem.
császtok nem tud valaki 16"-os hátsó kereket Mz-hez? köszi
császtok nem tud valaki 16"-os hátsó kereket Mz-hez? köszi
Próbálta már valaki eper illatúval?
császtok nem tud valaki 16"-os hátsó kereket Mz-hez? köszi
Nemrég levettem a hengert a motoromról (ETZ250), mert kicsit ciripelt. Kíváncsi voltam milyen állapotok uralkodnak odabent.
-alsó csap kicsit lóg, de még ez is jobb mint egy utángyártott,
-gyűrűt berakva a hengeben 1mm hézag van a két vége között,
- két nap henger nélküli állás után megforgattam a főtengelyt és azt tapasztaltam, hogy a forgattyúsházban áll a hajtómű olaj.
Őszre terveztem széttúrni a blokkot, és kopó alkatrészeket cserélni, de addig szerintem már nem érdemes várni. Szerintetek?
Hétvégén terveztem motoros találkozóra menni (kb 150km összesen), de már félek elindulni vele.
Milyen csapágyakat és szimeringeket rakjak bele, ha mégis szétbontom.
Gyári hajtókar érdekelne, ha valakinek van eladó.
Előre is köszi,
Laci
Nem jobb az annyival, sőőt, csak a szívás lenne vele, sokkal nehezbb beállítani... és ha nem vagy hülye és tudod húzni a gázt normálisan akkor tökéletes ez a régi hagyományos karbi is :)
Hátz te hülye vagy :) ettől tuti nem fog csörögni...
Kösz! Helyileg melyik városban is? Közben körülnéztem a neten, az olajshop.hu-n láttam Repsol Moto Scooter 2T-t ugyanennyiért.....be kéne vásárolnom mert jól kifogytam olajból, jó ha 2 deci van itthon :-)
Nah, kösz még 1x
Üdv,
Zozy
Hát 1m-t se mentem vele, csak próbáltam beindítani. Mégis most, hogy elkezdtem megint szétszedni, annyi kiderült, hogy az olaj ugyanolyan mocsokszínű és szerű lett, mint ami benne volt. Hogy honnan szedhette össze ezt a mocskot...
Kíváncsi leszek, hogy az új szimeringgel milyen lesz...
Tib
Sziasztok!
Eladó ETZ250, 1986-os, ezüst színű, tárcsafékes, műszaki van rajta. Naponta használom, megbízható. Ára 90E Ft. Voltak rajta fejlesztések: Hall elemem + WW gyujtás, Bosh fesszab, kissebbik tuning(henger aljából le 5mm+TS dugó) Hunyadi1963@freemail.hu
Eladó egy ETZ-250 papírok nélkül. Alkatrésznek vagy hobbi célra. A moci működőképes, (van benne egy frissen felújított főtengely és egy új dugó 71mm)Kistarcsán van(Pest m.) Ir.Ár:40'000Ft Tel.:30/5950344 Mél: dpetzi@freestart.hu - képeket tudok küldeni.
kuplungot le kell hozzá venni, de a blokkot nem kell széthúzni.
Köszi a gyertyát!
Ki lehet cserélni ETZ 250 bal oldali főtengely szimeringjét anélkül, hogy - mint ahogy a szerelési kk írja - szétszedném a házat teljesen?
Tib
Zsakfos irtad,hogy tudsz főtengelyt.Mennyibe kerülne?Csáó
nekem sincs ott tömítés, ez addig nem is okoz gondot amíg a dugatyú nincs elkopva, vagy az öntvény teteje nem sérült, ugyanis az önmagában is jól tömít ha sima.
A gázbowden bevezetésnél lévő gumi viszont jó ha rajta van, mert a beverődő esővízet bevezeti a karbiba és lecsurog az úszóházba. Én egy átlátszó PE csőbe behúztam a gázbowdent és letömítettem szilikonnal az egészet. Ettől sokkal merevebb lett a bowden, így tartósabb, pontosabb mert nincs gond azzal hogy megtörik, plus a víz sem tud belefolyni. Amíg nem volt ez addig szívtam ilyennel...igaz én az utcán tartom.
A falslevegő nem mindig jár azzalé hogy valahol folyik a trutyi. Igaz olyankor a tünetek sem olyan erősek, hogy átlag használat mellet zavarja az embert.
Bocsi lehet nem egyértelműen irtam le.Nem ott van gumigyűrű ahol a bovden bemegy,hanem abban a fedélben belül a meneten túl.Lényegében amikor teljesen rátekeri az ember a karbira azt a fedelet akkor érezni hogy a végén kicsit meg is szorul a gumi miatt.Ha pakolgattad a cuccokat ide oda és nem jött ki a bibi,akkor nem irigyellek.Az a fogyasztás nem semmi.Nekem a /1 most kb a 2.5x-ét nyeli a tiednek.Azért az se rossz mi??De talán jó lesz most már hogy mégegyszer ráellenőriztem az uszószintre és nagynak találtam.Egyébként én is spréztem mint állat ugy tocsogott a csavarlazitótól hogy utána meg azt hittem ereszt a karbi.
Na ja. A nőnemű dolog sok arányt ront, viszont nőveli a szívó hatást föleg ha jó helyre írányítjuk :P
Hi
Éppen ez az, régi elfáradt s amikor az újat raktam bele akkor tekertem be géppel, tehát valahol szorul a spirál.
és mindenki le hujézet pedig én pontosan igy jártam a ts esel melesleg mot idáig 150 etz karbi volt rajta van most rajta de lehet hogy a ts gyári karbia fog visza kerülni rá most sikerült egyet be gyüjteni
suber kopott volt de új dugattyúval sem jó, alapjárati fuvi 33 illetve 35ös méretűek, papiron 40 kellene de ilyet nem találok, nincs eltömődve semmi, karbi tiszta, tisztítás áztatás 8x megvolt, etz 150-em van
olaj nagyobb tételben nincs a webáruházban amit az előbb linkeltem, szerintem írjatok emailt
már mindent megpróbáltam, a kölcsönkarbit az utolsó csavarig kiberheltem és átpakoltam az enyémbe, összes fuvi, tű, suber, úszó, tűszelep, eredmény = 0, alapjárat nincs, ugyanazt csinálja
akkor megpróbáltam hogy az én összes cuccomat átrakom a haver karbijába, eredmény = 1, motor tökéletes
akármit maszekolok, akárhogy pakolok, csak akkor jó az alapjárat ha a haver karbi felsőrésze van benn, amit vissza kell adjak
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|