:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Na, benazas off :) szal 35.000 ert vettem, papirok endben. Lassan belejovok a gepelesbe, ez a szamitogep bonyolult dolog :)
Persze total tiszta a dolog.
U.I. nem 85 a jubi hanem 82 :)
Akarhogy szamolom megsem irtak el a forgalmit a legutobbi cserenel :) Eskuszom 86 ra emlexem, de visszagondolva a tenyekre tenyleg 89 es kiadas. Na kimentem es megneztem, a kaosz tovabb nott. A plecsnit fenyesre koptatta a folotte futo kabel tehat ez mint informacio forras megszunt, namarmost jubileumi ez tuti, de akkor 82 es kiadas kell legyen (22-82=60 ev), hmm, lehet hogy alt a gyarban 82 tol 89 ig? Mert a forgalmiban elso forgalomba helyezez 89.
menyijért jutotál hozá ehez a csodához papirok vanak
üdv tele tankot széles utat
Én Budapest, Újpesten Szent Lászó téren lakok (4.ker.)
Kedden napközben nagyából ráérek, de telefonálj mielött elindulsz hozzám.
pannon-51632egy-hét
Be is állítom a telfonomba hogy rámszoljon.
Ma melózok, de holnap ezzel kezdem a napot.
bocsi :) elfelejtettelek
A posta és én örök ellenségek vagyunk, de rajta vagyok hogy feladjam.
Nem azzé, csak úgy 85-ös :)
ETZ 86 os kiadas, jubileumi :D
ÜDV
TÉNYLEG JO LET A CIK DE DE HOGY HASZNÁJAM A FRIS TUDÁST HA NINCS SUBERT TÜM 1 SE HA POSTA FÉLÉ JÁRSZ MEG KÖSZÖNÉM NEM SÜRGÖS CSAK LASAN KÉNE ÉS SEHOL SE KAPTAM IJEN SZART
ÜDV TELE TANKOT HÁTSZELET:-)
Mikor es hol tudnank osszefutni?
Csaba467
Még nem említetted, hogy milyen motorod van. :D
ha összefutunk akkor megnézem neked
Másik, hogy a lökethossz ettől nem változik. Van így értelme?
Nem elég ha felhúzza a hátulját, meg a blokkot?
nem hajlik nagyon a szár ha ilyen hosszú?
Nekem bent volt 10 cm toldás! Én csináltam, nem volt nehéz, mivel esztergályos vagyok...
A kecskeméti versenyre gondolsz?
Gondolkodtam róla, hogy mennyek-e, de még nem tudom.
Esetleg. :D
Amúgy Fótról mennék Bp-n keresztül.
Ha jelentkezik még ember, akkor lehet, hogy megyek.
Természetes hogy lágyabb lesz a járása, mert ha csökken a csúcsnyomás, akkor lassul az égés és ezzel gyengébb is lesz a gép :)
MZ telóba is bele lehet toldani, csak kell egy megfelelő esztergályos aki megcsinálja.
Te kis naiv, nem azert nyalok hogy bevegyetek, hanem hogy beallitsatok a porlasztomat :D
Nem kell nyalni, akkor is beveszünk :D
Szerintem a cikk tokeletes, fenyevekkel jobb a konyvnel, en vagyok bena.
Csőtök! Én szeretném egy kicsit endurosítani a 150 es etz-met.
A Simsonoknál az első villa végére szoktak betoldani. Azt szeretném tudni h az etz első telóinál is meg lehet-e ezt csinálni.
A választ előre is köszönöm!
Igazából lehet hogy egy kicsit bonyolultan fogalmaztam a cikkben, de nem akartam semmit kihagyni.
Az MZ könyvben egyszerűbben is le van írva a beállítás. Azt meg le tudod tölteni a szakirodalom rovatból.
Apropo, a jovo hetvegi talalkozora megy valaki budapest kornyekerol? Hogy szokott kinezni a hazamenetel? Egyutt akik egy iranyba mennek, vagy szana szet mindenki?
Hello,
Egészen pontosan Nyírtelek.
Ma visszaraktam a hengert, semmit nem változtattam rajta, csak a 0,3mm-es hengerfejtömítést lecseréltem egy 0,6mm-osra. Lehet hogy csak beképzelem, de finomabb lett a járása.
Régebben a faterom a "peregyesébe" 1.5mm vastag tömítést rakott, mert azzal volt a legsimább a járása, és ha jól beállította még bírt is menni. :D
Ma megjártam Hajdúnánást, nemrég értem haza. Még nem néztem meg a gyertyát, hogy milyen. Jól ment a gép, nem füstölt, ha a gyertya se trutyis akkor nem bántom a gépet őszig. Csak tankolok bele, meg felvásárlom a Szacsából az összes fullszintetikus olajat.
Egyébként Andrei ha van kedved motorozhatunk majd együtt valamikor.
Koszonom szepen a valaszt. Mar csak egy hozzaerto kene a porlaszto beallitasahoz, en ugy latszik antitalentum vagyok, egyre rosszabb es rosszabb. Olvastam itt a porlasztobeallitos cikket, de aval egyutt se gazan megy.
még valami a bejáratással kapcsolatban. szerintem a bejáratás időszakára sem érdemes több olajat keverni a benyához, mert a több olaj csak akadályozza az alkatrészek természetes összekopását, és nagyon kitolódik a bejáratás ideje. szerintem teljesen felesleges mz-be drága szinti olajat venni, mivel alacsony fordulatu motor. anno az átkosban csak arol 2T olejka volt hozzá, mégis hosszú évekig szuperált vele. egy olcsó félszintetikus olaj több mint elég, ez is csak azért kell, hogy ne legyen büdi a gép és ne follyon a kipuffancson az olaj olyan hevesen. természetesen ez az én véleményem, ha valaki 4-5000Ft-os szinti olajat használ, tegye, kárt nem tesz a motorban vele, csak a pénztárcájában, ez meg mindenki magánügye.
én már több motort is járattam be, ezek közt volt felújított és gyári új is vegyesen. az én koncepcióm szerint 1000 Km-ig kímélem, nem forgatom ki, csak 4-5 ezerig, utast már 0 Km-től lehet vinni, 1000 Km után fokozatosan elkezdtem húzni a gépnek, mindig tovább terhelve csutkagázzal 1500 Km-ig. mz-et konkrétan az első ezerben 4000 fölé nem érdemes forgatni. az rd yamahámat felújítás után 5000-ig forgattam mert nagyobb az üzemi fordulatszáma mint az mz-é(9000). 6000-nél nyit a powerszelep. tehát mindig motorraszabott legyen a bejáratás szerintem.
én 500 után vittem utast először
Szerintetek ha felujitott a fotengely es a henger akkor mennyi ideig kell jaratni (be). kb hany kilometer utan lehet vinni utast?
Ha a gyári gumi azt jelenti hogy bekeményedett repedezett és talpasra kopott akkor azt mondom nem. De alapvetően a gyári minőségü gumikkal (alap Mitas) be lehet döntenni annyira hogy a gyári lábtartó leérjen.
Ez viszont kellemetlen mert amint leér abból könnyen esés lehet, ennek elkerülésére picit feljebb szokták hajlítani.
be, ehez csak egy sört kell fizetned minden régebbi tag számára :D
fiúk, egy kérdés. van valakinek tapasztalata, hogy gyári gumikkal országúton a 250-es ETZ-t mennyire lehet ledönteni kanyarban? de csak úgy, hogy ne kelljen utána leporolni a rucit:)) lábtartóig elképzelhető? azért érdeklődöm, mert még nincs nagy tapasztalatom rajta, és nem a saját káromon akarom megtanulni, hanem másén:))
Nincs valakinek kedve egy minitalalkozohoz, Erd kornyeken, vagy gardonyban csobbanni eggyet? Messzebbre nem merek menni mert nem eg a feklampam :D
Jajdejo!
Mikor lehet veletek talalkozni?
Ma? :D
Szepjonapot mindenkinek!
Befogadtok egy ujoncot?
Nem lehet megemelni az első telót.
Lehet előfeszítést adni a rugóknak, de az terepen nem jó mert kirugózáskor koppan.
Vagy a műszernél a visszajelző izzókat nézd meg, mert előfordul hogy ott lesz zárlatos valami. A reflektor okozta bizti kiégés ere utal, mert annak a viszajelzése a műszerben van. (feltéve hogy nem a tompított lámpára gondoltál, mert annak nincs visszajelzése)
Zárlat amúgy bárhol lehet, szóval mindent át kell alaposan nézni, különösen a szigetelés nélküli részeknél.
A TS-nek van olyan funkciója balra kitekerve a gyújtás kapcsolót, hogy akku nélkül is beindul. Ha már jár a motor akkor gyorsan tekerd át ebbe az állásba. Ha így is jár akkor dinamó rendben. Ez amúgy megkerüli a biztosítékot, tehát elvileg elszállt biztosítékkal is járnia kell....kivétel ha zárlat van.
Az akkut töltsed fel. 7Vig is felmehet a feszültség töltés közben, de ha leveszed töltésről akkor még másnap sem mehet 6V alá, mert akkor az azt jelenti hogy az akku van megfáradva. Ha zárlatos az akku akkor töltés közben sem fog felmenni 6V fölé, de ha leveszed akkor fél órán belül mindenképpen alá esik.
TS esetében a rossz bekötés sem ritka.
Kapcsolási rajz alapján érdemes átnézni ezt is, főleg a gyújtás kapcsoló környékén, de ha nem érted akkor inkább vidd olyanhoz aki csinált ilyet.
Próbáld kicsit pontosítani. Egyszer már betoltad ide, és nem válaszolt senki, pedig ez egy igen segítőkész csapat. Következésképp valószínűleg nem vágja senki, mit is szeretnél pontosan tudni.
Csátok! Hogy kell egy 150-es ETZ első telóit megemelni??
Kössz!!
Üdv! 125-ös TS-ről van szó. Probléma normál esetben akkor van, ha 2 napig nem megyek a mocival, olyankor utána vagy indul vagy nem, ilyenkor biztosítékcsere, és megy. Menetközben pedig a reflektor felkapcsolás után 3-4 perc és leáll, sebességtől függetlenül. Hol keressem a hibát? A lámpafejben, akksinál?
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|