hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 05. hétfö 
Györgyi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

zsakfos
válasz erre | email2008-06-30 23:18:52
Ezt most hory érted?Mi az hogy kilágyul?A lamellák megpuhulnak vagy mi?Az új utángyártott lamellákat mindet le kell méregetni mert sok közte a vastagabb.Aztán előfordul olyan is hogyha sokat áll a motor(vagy nem jó olaj van benne) akkor hajlamos az olaj összefogni ugy a lamellákat hogy nem emel ki.A másik a D- csatlakozóra a motor testpontjáról(magyarul az ülés alatt ami van sok-sok barna vezetékkel)megy egy külön vezeték le a blokkba.Ha nincs attól még jó lehet a dolog mert a blokk kaphat testet máshonnan is,de a biztos az a külön vezeték.Tegyél be egy 1.5-es vezetéket.
sorszám: 28415 (97624)
(előzmény: feffe1980, 2008-06-30 22:07:48)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-06-30 22:37:16
Ezt a hibát már jeleztük párszor.
Ha nem azon az oldalon van a válasz üzenet, mint amire hivatkozol, akkor az előzmény linket és a nevet hibásan írja ki, de a dátum és az időpont stimmel.
sorszám: 28414 (97622)
(előzmény: csörgőkígyó, 2008-06-30 22:21:16)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-06-30 22:33:48
Ket utem az, 0 vagy 1, vagy sikerul vagy nem :)
sorszám: 28413 (97621)
(előzmény: csörgőkígyó, 2008-06-30 22:21:16)

 
 
csörgőkígyó
válasz erre | email2008-06-30 22:21:16
Ezt nem vágom, az előzőt Kerinek szántam, a gép szerint Baxi hozzászólására reágáltam! Hiába ez nem kétütem, megbízhatatlan......:)
sorszám: 28412 (97620)
(előzmény: csörgőkígyó, 2008-06-30 22:15:35)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-06-30 22:20:24
nekem is van egy kéksárga törököm, sose volt töltés vele, 1 hazatolás után kihajítottam a motorból
úgy látom érted a témát, nemtudod hogy lehetne bele töltést lehelni?
sorszám: 28411 (97619)
(előzmény: zsakfos, 2008-06-30 20:14:18)

 
 
csörgőkígyó
válasz erre | email2008-06-30 22:15:35
minden faszán működik, az akksi egyik cellája halott volt megélt vagy fél évet, de miután visszaraktam a 10 éves SELEKS-et pöcc-röff. Pár csúszósarut cseréltem, és a forgórészrő tisztítottam le a szénkefe porát. Nem tudom, h ezek együttesen, vagy külön-külön okozták a hibát, de most minden fasza. Azért köszi a tippeket!!!
sorszám: 28410 (97618)
(elözmény: csörgőkígyó, 2008-06-29 14:02:15)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-06-30 22:07:48
Sziasztok!
A kuplungra tudtok valami megoldást hogy ne lágyuljon meg hogy sokkal tartosabb legyen,mert most nem emel ki
1.be váltok azt egyből indul is.
Volt hogy az összes lamela cserélve volt csak akkor megmozditani nem lehetett a kart.
Nektek meddig birja?
-A másik a gyujtásnál a kondi felett is van 1 vezették csatlakozó /oda irva d-/asszem/ oda milyen drót van dugva ?
mert nekem nincs semmi.
üdv.
sorszám: 28409 (97617)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-30 21:58:14
Az MZ az bizony zörög és mindenféle gyanús hangokat ereget, főleg ha nem a múlt héten jött ki a gyárból. Ez természetes jelenség az MZ esetében.
Vannak emberek akik túl aggódják a dolgokat és teljesen természetes zörejekre is pánikolnak és nekiállnak generálozni amivel persze jól elrontják.

Ha a főtengely csapágy rossz, akkor a gyújtás bizonytalan lesz ezért nem lesz stabil alapjárat, illetve szétveri a szimeringeket, ezért nem lesz rendes alapjárat és nehezen indul.

Ha egy csapágy zörög az azt jelenti hogy kopott, tehát nem fog besülni.
Ha széttörik a kosár akkor megszorulhat, de az hirtelen bekövetkező jelenség, az ellen nem sokat tehet.

Egyébként a főtengely csapágy bőven kibírja 2 felújítás közötti igénybevételt, tehát ezért kár aggódni.
sorszám: 28408 (97615)
(előzmény: vdani666, 2008-06-30 21:22:48)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-06-30 21:39:51
hi!
mivel a múltkor beszéltünk hogy kivan a főtengőn a csapágy,lehet van egy kis játéka és szétrágta a szimeringed.Ha beköpi a gyertyát és füstöl mint a p*csa akkor a váltóoldali,ill a másik oldalon(generátornál) úgy tudod megnézni hogy lekapod a deknit és megnézed van-e ott olaj.Ha idáig rendben ment a gép akkor tuti szimering lesz a ludas.
sorszám: 28407 (97611)
(előzmény: speed, 2008-06-30 18:02:20)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 21:22:48
Ezzel nem értek egyet, ha fogja magát és zörgés után beáll a főtengely?
sorszám: 28406 (97610)
(előzmény: Keri, 2008-06-30 21:14:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-30 21:14:53
Amíg van alapjárat és jól megy a motor addig nem érdemes a főtengely csapággyal és az egyéb zörgő dolgokkal foglalkozni.
A kuplunglánc is lehet a zörgés oka. Ezzel érdemes foglalkozni, de nem egyszerű, mert a lánckerekeket is cserélni kell, ha annyira kopott a lánc hogy beleér az öntvénybe. Ezen felül nem mindig adnak megfelelő láncot a boltban, ezért mindenképpen vidd az eredetit, hogy összehasonlítsad.
sorszám: 28405 (97609)
(előzmény: peterrock, 2008-06-30 20:41:58)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-30 21:08:35
Ha a keréknél lehúzod a sarut azzal csak azt éred el hogy nem működik a féklámpa, mivel a féklámpa kapcsoló gyárilag is testeli azt a vezetéket, tehát ha az lenne zárlatos akkor folyamatosan világítana a lámpa.
Inkább a középről a lámpatest felé menő vezetékkel lesz a gond, vagy a lámpatesten belül.
sorszám: 28404 (97608)
(előzmény: Csaba467, 2008-06-30 19:26:34)

 
 
peterrock
válasz erre | email2008-06-30 20:41:58
Sziasztok! A minap kerültem egyet a motorommal(ETZ 125) és mikor megálltam, meghallgattam az alapjáratot és a szokásos alap motorhang(MZ-re jellemző brummogás) mellet egy kerregő mélyebb hangot is hallottam, ami nem volt eddig jellemző és szerintem nem oda való. A főtengelycsapágyra gyanakszom, de nem tudom mi lehet a baj. Azt hiszem nem a hengerből jön, de ez sem biztos. Kérem valaki segítsen aki tud!
sorszám: 28403 (97607)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-06-30 20:14:18
Bár nem irtad hogy a feszmérés álló illetve járó motornál volt-e,de álló motornál gyujtást ráadva a 61-es pont és test között nem szabadna feszültségnek lenni.Ha neked ott álló motornál van 10.48V mérhető feszed akkor azért nem világit a töltésjelző lámpád,hiszen akkor olyan mintha két+ lenne rákötve.Járó motornál oké hogy ott van feszültség hiszen pont azért alszik ki mert a 61-es pont pozitiv potenciál lesz,mig álló motornál gyujtáson negativ.Na szóval milyen fesszabot vettél?Kék sárga törököt vagy fekete fehér magyart?A kettő közt az a különbség hogy a testelés a töröknél az alaplapján van a magyarnál viszont csak a D- ponton keresztül kap testet a fesszab az alaplapon nem.Meg még annyi akülönbség hogy az itteni tapasztalatokat leszűrve a magyar sokkal jobb és megbizhatóbb.
sorszám: 28402 (97604)
(előzmény: elbandy, 2008-06-30 19:01:48)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-06-30 19:26:34
Delelott nekem is melyen fogok aludni :)
De ha a sarut lehuzom a hatso kereknel akkor mar ott lehet zarlat akar ketto is az mar nem jatszik nem?
sorszám: 28401 (97603)
(előzmény: Keri, 2008-06-30 19:00:48)

 
 
elbandy
válasz erre | email2008-06-30 19:01:48
etz 125 öm van a gyári feszabályzólyát (hagyományos mechanikus) az istenek nem birtam 13.8v és 14.5v közé hozni a megszakitoja(a szabályzoban) beéget és iveket huzott Vettem mz elektronikus feszabályzot de a töltés jelzö alapbol nem ég amit a 61 és test között mértem 10.48v az aku fesz 12.4v nincs valami tipetek?
sorszám: 28400 (97598)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-30 19:00:48
Délelött van programom, de amúgy jöhetsz.
sorszám: 28399 (97597)
(előzmény: Csaba467, 2008-06-30 18:43:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-30 18:59:44
TS-en az szokott lenni, hogy a hátsó kerékdobban megy a vezeték és a kerék ki szokta dörzsölni. De neked mintha 150-es ETZ-d lenne. Azt nem ismerem, de gyanús hogy hasonló okon van zárlat.
sorszám: 28398 (97596)
(előzmény: Csaba467, 2008-06-30 18:39:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-06-30 18:56:45
Egyszerü, ha nem tudod beállítani akkor szimeringes.
sorszám: 28397 (97595)
(előzmény: speed, 2008-06-30 18:02:20)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-06-30 18:43:59
Akkor holnap felhivlak ha nem esik tulsagosan az eso (megazik a gps :))
Meg mindig OK a holnap?
sorszám: 28396 (97593)
(elözmény: csörgőkígyó, 2008-06-30 08:05:24)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-06-30 18:39:02
Hogy tudom a legegxszerubben kideriteni hogy zarlatos e a feklampa, mar ugy maga az aramkor? Remelem ertitek mert ennel bonyolultabban nem tudok fogalmazni :)
Feltoltom (valamennyire) az aksit, huzok kettot a kezifeken es mar nincs csak vagy 6 volt az aksiban. A dolog ugy kezdodott hogy probaltam beallitani a hatso feklampa kapcsolot (sose volt 100as, mindig csak a vizsgara taknyoltam ossze, 20 km es mar szarakodott megint, uh. lehuztam a papucsot es kesz, kezifekkel lampaztam), tekergetem ovatosan a kapcsolot, jo-nemjo-jo-nemjo-nemjo-nemjo. Aztan latom hogy semmi aram az aksiban, feltoltom, feklampa piszkalas, nemi szikra, aksi ures. Anyazas, saru lehuz. Majd kicserelem a kezifek kapcsolot azt minden a regi. Ma kicsereltem, de ugyanugy megeszi az aksit. Ennyit roviden a mai benazasomrol, majd eloben ugyis letagadom a nickem :)
Szal valami megoldas? Otlet? Az aksi uj (tudom, attol meg lehet xar), es ka nem feklampazgatok akkor megtartja az aramot inul is rolla a moci. Allitolag hasznos tud lenni neha egy mukodo feklampa :)
sorszám: 28395 (97592)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-06-30 18:33:30
helo
Ha ez egy mz és 6 voltos rendszerű akkor van egy tippem.Nekem is ez volt mignem a gyertyahézagot csökkentettem.Amig 0.6mm körül volt ilyet csinált mint amit leirtál most nekem 0,45mm hézagmérővel.nekem ts 150
van.Most semmi gond semmi kihagyás még index-szel+tompitottal sem áll le alapjáraton.
sorszám: 28394 (97591)
(előzmény: speed, 2008-06-30 18:02:20)

 
 
Baxi
válasz erre | email2008-06-30 18:07:16
Hi
Nem tom talán Én nem olvastam el részletesen csak végigszaladtam rajta, hány 3cm, s gondolom 4T. Szóval van új magyar motor, ez jó :)!! Végre ami magyar s nem made in Taiwan vagy china :)
sorszám: 28393 (97589)

 
 
speed
válasz erre | email2008-06-30 18:02:20
Lenne egy "kis" problémám, nem éppen OK a motor:
városban és lassú tempónál elég nehéz vele közlekedni, mert állandóan le akar fulladni,(nem ugy mintha pl. ráhúznám a szivatót, hanem gondol eggyet és leáll), és gyorsításoknál pedig nem egyenletesen húz hanem egy kicsit akadozva. A gyertyát szokta köpködni, de nem nagyon sűrűn, és talán egy kis olaj fogy.... Viszont nagyobb sebességnél nem csinál semmi ilyet, csak rosszabbul megy valamivel és jobban melegszik! És az alapjáratot egy ideig tartja de leáll...
Erre az egyik szerelő azt mondta hogy szimmeringes a motor, egy másik pedig azt hogy csak be kell állítani!
Lövetem sincs hogy mi baja lehet a motornak, mert a karbi jó a gyújtásnak is jónak kell lennie!....
Ha van valakinek valami ötlete akkor légyszi segitsen...
Kössz!
Bálint
sorszám: 28392 (97588)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-06-30 17:53:41
van valami eltérő a TS250/1 és aZ ES250/2 blokkján?speciel a henger érdekelne róla
sorszám: 28391 (97586)
(előzmény: mz250, 2008-06-30 17:43:30)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-06-30 17:43:30
a TS250/1 üen van olyan?
sorszám: 28390 (97585)
(előzmény: mz250, 2008-06-30 17:38:26)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-06-30 17:38:26
Azt hiszem valamit nem értek.Kéne egy kis magyarázat.
ugye az ES250/2 és a TS250 motorbolokk az ugyanaz,(leszámítva az alsó felfogató csavarokat)?
van ts en olyan henger mint az ETZ-n?ami kívül úgy néz ki?
sorszám: 28389 (97584)

 
 
RR_ZOZY
válasz erre | email2008-06-30 17:28:36
Marhára mindegy hogy milyen márka a csapágy. A hézag legyen jó és nem mindegy ki és hogyan szereli be.
sorszám: 28388 (97583)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 17:21:00
Főtengelyhez én koyo csapágyat ajánlom, az jól bírja az ilyen kiképzést, skf inkább kerékcsapágynak jó...
sorszám: 28387 (97582)
(előzmény: csatho.daniel, 2008-06-30 17:06:27)

 
 
csatho.daniel
válasz erre | email2008-06-30 17:06:27
Szevasz Forrest!

A C4 mindenféleképpen kéne, mert a C3-nak kissebb a hézaga, szorosabban fut, a szorulás miatt hamar elkophat. Én SKF-el jártam így a 125-ös ETZ-n, jó az SKF már 6 éve se volt az az SKF minőség
sorszám: 28386 (97581)
(elözmény: csörgőkígyó, 2008-06-27 21:54:42)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 16:41:10
hmmm, az nem túl jó, mindegy, így legalább nem olyan túl könnyű a dolog :)
sorszám: 28385 (97579)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 16:31:04)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 16:31:04
KÉT TÖCSAVAR KÖZÖT A LEGKÖZELEBI PONTON CSAK UGY FÉRTEM HOZÁ A TOLOMÉRÖVEL

ÜDV TELE TANKOT
sorszám: 28384 (97576)
(előzmény: vdani666, 2008-06-30 16:29:16)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 16:29:16
Két tőcsavar távolsága? hol mérted? a két tőcsavar közelebbi részénél, vagy a távolabbi részükön?
sorszám: 28383 (97575)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 16:23:08)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 16:23:08
NA SZOVAL KIS TS 45MILIMÉTER KIS ETZ 49 MILIMÉTER henger töcsavar távolsága
sorszám: 28382 (97574)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 16:13:25)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 16:13:25
MOST MÉREM :-)
sorszám: 28381 (97572)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 16:11:48)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 16:11:48
EGYETÉRTEK UJ MOCI MINEK 125 TÖCSAVART LE TUDOM MÉRNI HA JO
sorszám: 28380 (97571)
(előzmény: vdani666, 2008-06-30 16:05:49)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 16:05:49
Nekem nem kéne vacak 4t, úgyhogy én nem ezt venném meg, hanem egy kawa h2-t... meg annyira az új motor se varázsol el, én inkább szeretek egy kalap szart venni, és rendberakni :)
sorszám: 28379 (97569)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 15:59:32)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 16:01:23
Nézd meg mennyi a sherco 510 es... és utánna mond hogy drága a danuvia :)

Nem tudja senki a tőcsavarokat lemérni?
sorszám: 28378 (97567)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 15:59:32)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 15:59:32
AKOR ÉN VAGYOK CSORO:D
HHÁT HA LENE1.5 MISIM MOCIRA AKOR VALAMI HASZNÁLT SPORTMOTORT VENÉK MONJUK NEM BIZTOS ABOL SOK VAN EBÖL KEVÉS RÁDÁSUL SZERETEK FEL TÜNI A MOTORAIMAL

ÜDV TELE TANKOT
sorszám: 28377 (97566)
(előzmény: vdani666, 2008-06-30 15:54:05)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 15:54:05
1.5 misiért 70 paci 110 kiló, és profi futómű, az ajándék... haveromnak megmutattam ő azt mondta neki kéne egy ilyen, ha lenne 1.5 akkor tuti ezt venné...
sorszám: 28376 (97564)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 15:40:40)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-06-30 15:50:39
Etz 250-es motort bontok.Ha kell valami emailban érdeklődjetek az árról,és az állapotról.Cím:horszumo@citromail.hu

Ugyanitt sok féle karburátor,és alkatrészei.
sorszám: 28375 (97562)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 15:40:40
CSAK KICSIT MÁSMIJENEK KÉBZELTEM VOLNA EL NEM? DE JOL NÉZ KI DE EZ IS UGY FOG JÁRNI MINT AZ UJ MZ CSAK FANATIKUSOK PERSZE BÁR NE IGY LENE NEM AKAROM BÁNTANI MERT VÉGRE MAGYAR IS VAN CSAK HA 1.5 MISIJÉRT SOKNAK TÜNIK DE LEHET AZÉ MERT CSORO VAGYOK
sorszám: 28374 (97561)
(előzmény: vdani666, 2008-06-30 15:29:06)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 15:29:06
Hát, szerinted egy 50 éves konstukciót kéne bemutatni? Ha nem zárt volna be, lehet itt tartana...
sorszám: 28373 (97560)
(előzmény: GERI8, 2008-06-30 15:26:22)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 15:28:49
NA VÉGRE NEM CSAK EGYEDÜL BÉNÁZOK IT :)
MONJUK ÉN MÁR RÉGOTA BÉNÁZOK DE SZENTEM JAVUL AZ IRÁSOM:?D REMÉLEM:o
sorszám: 28372 (97559)
(elözmény: csörgőkígyó, 2008-06-30 12:20:34)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-06-30 15:26:22
HABÁR A DANUVIA SZENTEM CSAK A NEVE AZ
ENYI ERÖVEL RA AKASZTOM 1 HONDÁRA VAGY VALAMIRE AZ EMBLÉMÁT SZENTEM NEM HASANLIT RÁ MÁSMIJENEK KÉPZELTEM EL AZ UJ DANUVIÁT

TELE TANKOT HÁTSZELET
sorszám: 28371 (97558)
(előzmény: vdani666, 2008-06-30 13:37:21)

 
 
mrteddy
válasz erre | email2008-06-30 15:24:33
Sziasztok!
250-es MZ csapszeg és tűgörgő pontos! méretére lenne szükségem. köszi!
sorszám: 28370 (97557)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 13:37:21
:O nem semmi, erről nem is halottam eddig, most meg már lehet rendelni :O
sorszám: 28369 (97554)
(előzmény: csörgőkígyó, 2008-06-30 13:19:47)

 
 
csörgőkígyó
válasz erre | email2008-06-30 13:23:58
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/esemeny/danuviauj/
sorszám: 28368 (97552)

 
 
csörgőkígyó
válasz erre | email2008-06-30 13:19:47
http://totalbike.hu/magazin/kozelet/esemeny/danuviauj/
sorszám: 28367 (97551)

 
 
vdani666
válasz erre | email2008-06-30 13:18:21
Van aki le tudná nekem mérni a kis mz tőcsavarjainak a távolságát? kéne ez az infó...
sorszám: 28366 (97550)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu