:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Probáltam ott is,nekem nem volt ok.Gondolom ott a levegő áramlását a hangtompitó akadályozza.
A könyök felől is kellett vagy két sőrnyi idő (10 perc) mire azaz igazi fehér füst elkezdett szépen sűrűn kifolyni a kifuf végén.Gondolom addigra melegszik át a kokx annyira hogy kezd elégni.majd finoman kopogtatva az oldalát (fával!!!)fellazulnak a kokxdarabok és könyök felől kiszorhatod.
Köszönöm az infót.Sajnos nincs Simsonsom,ezek véletlenül kerültek hozzám.Most árusithatom.Ki a fenének adom én el?Vagy vegyek egy Simsont hozzá????
Nem vagyok naiv.Gondolod ezeket nem tudom?Itt nem arról volt szó.Egyébként nem 100 százalék de szerintem eredetvizsga nem kell ilyen esetben.Számla sem kell.Ha az a motor amit a tulajdonosa vonatott ki a forgalomból a tied lesz egy adásvételivel az elég.Új forgalmi és törzsköny az kell az igaz.12000 ft plussz a műszaki szemle dija ami most nem tudom mennyi de 2 éve 1700 ft volt.
Te kis naív. Átiratás nem kell csak forgalmi csere, törzskönyv csere, eredetvizsga, meg hiteltérdemlően bizonyítanod kell hogy az a blokk a te tulajdonod, mondjuk az eredeti számlával...ami ugye nincs meg.
Összességében ugyan ott vagy mint egy átiratásnál. Ezért cserélgetem én műszaki elött vissza a blokkomat a Hondába, mert van egy jó blokkom, meg van az eredeti blokkom.
Ez kérlek Simson S51 blokkba való 4. fokozat/átalakító készlet. Ha 3 sebességes a blokkod, akkor ezzel 4 sebességessé lehet tenni, ha nem tévedek ez olyan 7000Ft körül van. Üdv!
Sziasztok.Valaki tudja esetleg hogy ezek az alkatrészek mibe valók?
Veszek egy forgalomból végleg kivont tipusazonos motort és berakom a blokkját az enyémbe.Simán le lehet rendezni.Átiratás sem kell.
Eltört a blokkfél... akkor mit csinálsz, hivatalosan is ki lehet cserélni a blokkot de az kúrva sok pénz, ami egyenesen az államnak megy...
Azért ezt te sem gondolod komolyan.Akkor ellopom a motorodat aztán szétütöm a számokat és levizsgáztatom az én nevemre.Nincs azzal baj ha egy gépjármüvön vizsgálják a számokat,a baj az hogy ezt egy füst alatt is csinálhatnák a műszakival olcsóbban.Én azt nem értem hogy egy motornak hogyan tünhet el a papirja.Azt meg végképp nem értem hogy miért kell átütni számokat.Eleve olyan motort szabad megvenni aminek rendben vannak a papirjai és az azonositó jelei.Ezt nem okoskodásból irom mielőtt valaki félreértené,de figyeljünk már oda!Inkább kerüljön többe de lerendezve minthogy utána még többe legyen.
Sajnos ez nem álom vagy meseország, hanem Magyarország...
Egyébként meglett motorra jogsim!!!
Hurrá!!!! Nagy A kategóriára, úgy hogy előtte nem volt semmilyen A kat.om.
helo
milyen műszerrel nézik a motor és váz számokat,Mit mér az?esetleg keménységet?Vagy ha be van ütve egy szám mellette mennyire gyürődött az alu vagy a váznál a vas?Nemhogy aztmondanák látom mz-d van szép állapotu rápillantok a számokra és meg is leszünk.Ez már nincs a mai vizsgáztatóknál.Minél több pénz jöjjön be nekik.Mocskosság az gész folyamat.Most ha valakinek mz je van akkor lehet h nincs sok pénze egy nagymotorra esetleg rájöhetnének h nem kéne megbuktatni az illető motorját inkább had motorozzon a gépével.De ez eszükbe se jut.
Szivargott a benzin a csapnal, a dolgot ugy oldottam meg hogy mindket oldalon megszakitottam a menetet es igy nem kell tomitest vagnom bele. L mint lama wahaha.
hi!
Láttam 1-2 videón hogy a fordulatszámmérő szép egyenletesen mutat,mi a baj ha ugrál a mutattó pl alapjáraton? a bowden miatt?
-olvastam a szigetsz.mikl-i dolgott
hát s igaz mindenki máshogy jár
nekünk mindig ott volt vizsgán s mindig minden okés volt 5 perc.
Sziasztok!
ETZ250-nél normális az, hogy egy 10-15perc 95-110km/h-ás motorozás után a gyujtótrafó annyira meleg , hogy nem állja a kezem?
Régebben azt csinálta, hogy alapjárat közelében egyszerűen leállt a motor egy-egy nagyobb tempójú motorozás után, most cseréltem gyujtótrafót, most nem áll le melegen(csak melegszik a trafó)
Ha valakinek van ötlete írjon please Smile
Egyik ismerősöm megválna a 250es ETZ-jétől. 1989-es kiadás jó állapotban van. Irányrat majd a a tulajtól
érdeklődni: 20/319-4360 vagy 20/540-3490
Köszi. Hétvégén megkezdődik a műszeres mérés. És a csatlakozókat is átmozgatom, megerősítem.
Ha már integrált vizsga!Múlt héten voltam vizsgáztatni a motort (ETZ250). Nem vittem a törzskönyvet, eszemben sem volt, hogy arra is szükség lehet. Mondták ott, hogy jobb ha hazamegyek érte, mert ennek hiányában integrált vizsát kell csináljanak, ami még vagy 7ezer plusz költség. Hazamentem. Utána kiderült, felesleges volt elhoznom, mivel a törzskönyemben az állt, hogy eredetvizsga nincs, forgalmi csere miatt kapott törzskönyvet is, és mivel tulajdonosváltás nem volt, nem kellett eredetvizsga. Másik dolog meg az, hogy amikor még megvettem nem hozták divatba az eredetvizsgát.Na summa summárum ki kellet pengessem azt a pénzt is, 18akármennyibe fájt az egész. Volt a gép fékpadon meg miegymás, de átment. Nagy disznóság ez az integrált vizsga, vmi új előírás alapján van rá szükség, arra mindenképp jó, hogy lenyúlják az embert, másra sztem nem.
Írtam mindezt okulásul, hogy ha vki hasonlóképpen jár, számitson rá.
Nem, az a szikra nem fogyaszt annyit. Meg ha termelne magas fordulaton akkor az akkura nincs szükség.
Láttunk már olyat hogy ütött a főtengely és a szénkefék elpattogtak fordulaton, de szintén a vibrációból adódó zárlat is lehet.
Mindenképpen mérni kellene hogy ne csak találgatni tudjunk.
Az hogy 3 hónapos az akku az nem jelent semmit. Nekem 2hét után ment zárlatba piros lámpánál alapjáraton pöfögve.
Ha integrált vizsga akkor a mozaikban is műszerrel nézik
Véleményem szerint, túl hamar szabályoz le a fesszabályzó. Be kell állítani.
ZÁRLAT VAN VALAHOL AMI 1 BIZONYOS (VAGY TÖB)Kapcsolási álásba áthuz vagy lehet hogy töltésvan csak oxidos a vezeték és nem ugy megy a töltés mint ahogy kéne iletve mz trophinál látam hogy töltöt a fiju csak kevesebet mint amit használt menetközbe iletve nekem az ukum 1 hét alat beszart hogy mitöl? az már rejtéj? ha uj se bizti hogy jo
üdv tele tankot
Laca_D
Mi van ha a masik veget egetem gazegovel?
Kovács
Nem lehet hogy keveset tolt? Aapjaraton elketyeg a toltesbol meg marad refire is, de menet kozben percenkent 2-3 ezer szikrahoz mar keves a toltesed. Hmm?
Vagy menjek alapjáraton? :)
Szevasztok.
Mitől lehet az, hogy működés közben lemerül az akku? Töltésvisszajelző nem világít, tehát töltést kap; viszont az akku is vadi új (kb. 3 hónapos)Ez azért érdekes, mert sokat járattam alapjáraton (beállítás), és tölt rendesen (álló motornál is világít tökéletesen a refi), de menet közben (kb 20 km.) annyira lemerül, hogy az index sem tud működni rendesen.
Találkozott valaki ilyen roblémával?
Ott a hiba...Szigetsztmiklósra nem szabad semmit vinni.....Rohadék lehúzós pénzéhes gecik......Mozaikban felelannyi gond sincs sose.....Bár ott is van már direkt motorfékpad, ami ovalitást is mér, és el is tárolja az adatokat..Szal alá lehet futni.....
SmOz
En is most estem az ezen, megneztek mindent, olyan jogcimeken fizetgettem ezt azt hogy mar kezdtem ideges lenni, mikor az ocsmanyirodaban szonta a csaj hogy meg 300 a matrica a rendszamra kitort belolem a rohoges. Nalunk az auto vizsgazik folyton feketen alvazszam atutes miatt, szal mindent meg lehet oldani, kitartas.
hát igen.A forgalmit elvesztettem.Lehet amiatt volt.
Ha műszerrel nézték, akkor az nem a sima műszaki miatti ellenőrzés volt, hanem integrál (vagy milyen) vizsga.
Ha régi típusú forgalmid van és nincs törzskönyv, akkor még ha te vagy a tulajdonosa x éve, akkor is eredetvizsga, új forgalmi, új törzskönyv, nagy lehúzás...
Szigetszentmiklósra vittem...Sajnos adóságok miatt nem tudom elvinni máshova a motort.Egyébként valamilyen műszerrel nézték meg az alvázszámot.
Igen visszahozható mivel a motorkerékpárokat nem bontási igazolással vonják ki a forgalomból végleg.Bár azért amugy rendben kell lenni minden papirnak.Másik dolog.Az ugynevezett"jel" kábelt azt direkt kötheted az izzóra,viszont a pozitivot nem kötheted az akksiról hiszen akkor világitana államdóan.Azt csakis a gyujtkapcsoló utánról kötheted.Sőt ha a te mocidon ugyanaz az az izzó az indexjelződ is egyben akkor csak az indexreléhez kötheted
Szega.Nekem is etz150 szörnyetegem van.
Engem is szívatott a kuplung.Nálam szépen fokozatosan megszünt létezni a kuplung.
Nálam a megoldás egyszerű volt.
A kuplungot rögzitő anya lazult fel !!!!
Hiába balos menet hiába a biztositó alátét, Szépen a rezonanciától fellazult.
Szerintem ott keresd először is a hiba okát.
másik:
Kipufogot kitakaritani?
Fogsz egy gázégőt + 2 sőrt ,Én nálam a TUBORG vált be.(olyat a mivel a rézcsövet forrasztják a vizesek)
És a könyök felől elkezded melegíteni,úgy hogy a láng a kipufba menjen.
Nekem igy okés lett.Ennek örömére megittam még 2 Tuborgot.
Üdv Dlaca.(lehet hogy teszek a motorra vadriasztót. Annyi állattal találkozok.)
szerintem is vidd máshová, keress normális bandát, nézz körül kicsit, érdeklődj... az sem árt, ha lezsírzod kissé a mocit... sok szerencsét, és ne keseredj el!
Hello! Szerintem is vidd el máshova! Hol voltak ilyen szemetek?
Ki az a marha aki MZ-n számot néz. Főleg hogy egész europában leszarják a motorszámot mert csak a vázszám számít csak nálunk szivatják a népet ezzel.
Vidd el máshova.
Hol volt ez?
Valami detektorral nézték? Mégis miből állapították meg hogy átütött?
Ha egy motor véglegesen ki van vonva a forgalomból akkor visszahozható?
Műszaki átírás stb....
.....sorry hogy ide írom scak halott mizériás topic....
Helló! nagyon szép az ETZ-d, és a hangja is gyönyörű. Vigyázz rá és legyen sok örömöd benne :) Üdv!
Üdv mindenkinek,
régebben csináltam egy rövid videót a motoromról. Megosztom veletek.
http://upload.citromail.hu/dl/?tid=6c8aa270e2088af9ae653e3d1e3a039ba
Kollégák!
Következő probléma merült fel: 250-esemen (ETZ) tömítést cseréltem a bal oldali dekni alatt. Namost ahogy összeraktam ki is próbáltam azonnal, vagyis csak szerettem volna,, mert nem tudtam 1-esbe tenni. Megpróbáltam álló motor mellet is és úgy sem ment, igazából elvszett, vagy kifolyt az olajjal együtt, nem tudom (mármint az egyes sebesség). Felfele megvan az összes fokozat és szépen tudom váltogatni őket. Járt már valaki hasonlóképpen? Úgy vélem a baloldali dekni le és felszerelésének nem sok köze van váltóhoz. Most töröm a fejem mi lehet a gond...
Na csá!
Elvittem a motort műszakira, a fékekkel, gumival, világítással stb-n nem találtak hibát, csak az alváz, és motorszámmal.Na most az alváz, az gyári, tutira(nemtudom miért kötöttek bele), a motorszám meg át lett ütve, de aki csinálta, azt mondta, hogy műszakin biztos átmegy.Na, csodák csodájára 3! ember megnézte, és az összes azt mondta, hogy ez átlett ütve...ezek után mikor mondták, hogy megbukott a motor, közel 2óráig kellett várakoznom, hogy kifizessem amit kellett!!!A motor épp eladásra ment volna, mert munka lehetőség miatt lekellett volna költöznöm albérletbe, és arra kellett volna a pénz...Úgyhogy most rendesen ellett baszva az életem, mert ebbe a motorba már 200.000-et rápazaróltam, és még a negyedéért se tudom eladni.Nem beszélve az állásról, amit nemtudok elválalni...:'(
Szerintetek mi tévő legyek?Mit csináljak a motorral?Mennyit érhet egyáltalán?
Keri
Hogy tudnam kiegetni ugy hogy nem vagom szet, ha benzint ontok bele es meggyujtom akkor bumm
Jó tipp, eléggé teli van a kipufogója.
Hiába termeli a generátor ha az akku elviszi a villanyt.
hello! Sajna amiről beszélek az nem a rezós kipufogó, hanem a gyári kipufogó amit szétvágtam. Nekem is gyári van a 250per1-en mert úgy a jó. Az ETZ250-en bolti rezó van, mert terepen használom és súlya sokkal kisebb és nem akad fel a vége, alul nyomatékosabb. Üdv!
brutálisnak brutális, de a leghatékonyabb!
ez a meggyújtós dolog is működik szerintem, de én inkább benzint nem gyújtogatok :D
A brigéciol nem szedi le a kokszot
Ha ontok bele benzint vagy valamit es meggyujtom?
Vagy beaztatni brigeciolba?
A muteti beavatkozas kisse brutalis :)
Az énkipum is ilyen (street F.)
így ha egykerekezel nem ér le a vége és jó hangos lesz.....
Én nem nyúzom csak így vettem, gyári kipu csere érdekel:D
Hello!
Én szétvágtam flexel a kipufogót
a hátsó tartóbilincsnél, a krómos kipufogóvégből kivettem a hangtompító betétet és pörzsölővel kiégettem, haver utána CO-val összeheggesztette. A krómoknak semmi baja nem lett, a heggesztés sem látszik, mert a bilincs eltakarja. Bár vannak más módszerek is, én így csináltam, nekem bevált.
Üdv!
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|