hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 22. péntek 
Cecilia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Atilla
válasz erre | email2014-06-01 21:05:52
De, okoz!
sorszám: 46999 (142519)
(előzmény: VGGábor, 2014-06-01 13:22:07)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-06-01 13:22:07
Az nem okoz szakaszos hibát ahogy tudom. Eddig a trafót gondoltam, de az meg jónak tűnik, illetve ugyanolyan, a 250esben meg még aznap is jó volt. Megszakítót nem cseréltem még gyújtásnál kb, ellenállás tekercsnek meg gyújtáshoz nemsok köze van... remélem jó az eszmefuttatás.
sorszám: 46998 (142515)
(előzmény: Atilla, 2014-05-31 19:23:40)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-05-31 19:23:40
Már írtam, esetleg keveset kap?
sorszám: 46997 (142514)
(előzmény: VGGábor, 2014-05-31 10:48:03)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-05-31 10:48:03
Trafóval pont ezzel a fajtával már volt részleges tekercsszakadásom, amiatt maradtam ott szegeden is majdnem. De most lehet mégse az lesz, mert a másik trafóval is ugyanaz a tünet. MOst kis hatásszünet mert a visszacsapódó berugókar megtörte az akkumulátort, kifolyt a középső cella. -.-
Várom az ötleteket.
(hiba: hidegen nagyon ki-kihagy, meg tegnap óta melegen menet közben is csinálta)
sorszám: 46996 (142511)
(előzmény: Atilla, 2014-05-30 18:08:37)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-05-30 18:17:54
Tudod, 7.-én (Szegeden) megszokott börze, ahová "talán" elmész. Ott biztos találsz eredetit.
Teknőc
sorszám: 46995 (142508)
(előzmény: VGGábor, 2014-05-30 17:50:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-05-30 18:08:37
Börzéken, vagy bontókban használt japán trafó, még a megszakítós korszakból. A külső vasmagosak bírják legjobban. Azok örök darabok.
De nekem gyanús amit írsz, a trafó inkább melegen szokott szarakodni.
sorszám: 46994 (142507)
(előzmény: VGGábor, 2014-05-30 17:50:50)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-05-30 18:05:57
Nem biztos ám a gyújtás, lehet szegény keverék is.
sorszám: 46993 (142506)
(előzmény: VGGábor, 2014-05-30 11:23:51)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-05-30 17:50:50
Egyébként kisiparin kívül milyen trafó van még reális árban, ami nem döglik meg 2 év alatt? Sanszos h az a bajom... :/
sorszám: 46992 (142502)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-05-30 13:34:34
Nemgáz, időközben elkezdtem a hibakeresést, új kondival, új gyertyával is ugyanúgy szaggat, gyújtást tegnap állítottam, szikra meg álló helyben van és elég nagy is. Szóval most a trafónál tartok, bonthatom ki a 250esből.
Nem játék sajna, a piac felől jövet már attól féltem hogy útbahagy. :/
Tegnap a Simsont is kinyírtam egy mosással, szóval eddig 2 nap alatt 2 motor K.O. :D
sorszám: 46991 (142497)
(előzmény: Teknőc, 2014-05-30 11:46:12)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-05-30 11:46:12
Gabi! mechanikus a gyújtás?
Ha igen, csiszolás megoldhatja megszakítónál.(tudod, Alberci: "mekkora Kráterek...!") Ha nem...
Igen, lehet még kondi is..sőt más is.
Bár elnézést, hogy beleszóltam.
Teknőc
sorszám: 46990 (142494)
(előzmény: VGGábor, 2014-05-30 11:23:51)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-05-30 11:23:51
Olyan hibánál, hogy hidegen mindig, meg melegen néha menet közben is szaggat 1-1et a motor mire kéne figyelnem?
Gyertyát már cseréltem, eddig nem is zavart komolyan mert csak hidegen csinálta beindítás után, de ma már menet közben is. Kondi ha döglődik csinálhat ilyet?
sorszám: 46989 (142493)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-05-30 11:20:02
Szép, de nem akarom tudni menyit eszik :D
sorszám: 46988 (142492)
(előzmény: Teknőc, 2014-05-28 09:25:30)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2014-05-28 09:25:30
Hm, mindenütt találkozom e videóval, gondoltam én is tovább viszem:)
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=mUyMVp8lMWg
Teknőc
sorszám: 46987 (142474)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-05-26 16:50:06
Hali,
Győrben, vagy a környéken hol van esetleg olyan szerviz, vagy szerelő, aki a kuplungot fel tudja újítani? Nemcsak szétszerelésről beszélek, hanem a lelkiismeretes összeszerelésről is... :) Igencsak fent fog. Annyi "borzalmat" olvastam erről, hogy ehhez azért nem merek hozzányúlni.
A gugli nem talált ilyen szervizt, de ettől még simán lehet. Volt Vámosszabadiban egy ilyen mester, de ő már régen nem praktizál, úgy tudom.
sorszám: 46986 (142450)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-05-23 10:01:50
Akkor kb. jót jósoltam a sokat állt motorra. :-)

Persze nagyon nem mindegy hol és hogyan állt. Esetleg gondos emberek bedugták a kipufogót/légszűrőt, Vagy 20 éven át átjárt rajta a pincei nedves levegő.
Láttam már olyan embert, aki sima téli leállításkor kitekerte a gyertyát öntött bele egy kis olajat, átforgatta vele. Ezután kipufogót és légszűrőt lezárta. A benzint leeresztette az úszóházból, a tankba meg öntött valami szuper löttyöt, amitől nem romlik a benzin. Ezután akksi ki és kívül mindenféle csodaszerrel lekente. Gyakorlatilag bebalzsamozva és letakarva várta a nyarat egy fűtött helységben.
Még biztos mondana mindenféle varázslatot a gazdája, de nekem ennyi jutott eszembe.
Ez a motor egyébként 30 éves és úgy néz ki mintha új lenne.
A módszer tehát jó, de én például soha nem venném rá magam, hogy egy napot rászánjak a motor konzerválására...
sorszám: 46985 (142438)
(előzmény: VGGábor, 2014-05-22 19:34:14)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-05-22 19:34:14
MOndtam már, nekem a 250/1es kvázi 20 évet állt :) szimmeringet persze cseréltem. Ami bajos vele az hogy a váz rozsdásodott néhol, meg az elektrinika.... mindig az elektronika...
sorszám: 46984 (142431)
(előzmény: Atilla, 2014-05-16 19:27:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-20 21:27:18
Nem jellemző, de én akkor is valami dugulásra, vagy túlfolyásra gondolnék.
Ilyen a napi használatban is előfordulhat.

Persze lehet más is, ahogy azt az MZ Clubon is írták, de első körön ennek járnék utána.
sorszám: 46983 (142428)
(előzmény: taliga, 2014-05-20 20:50:20)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-05-20 20:50:20
Ez a hosszu ido max masfel honap volt. A tank amugy rozsda mentes, azert is vettem meg januarban. Ennyi ido eleg az elkoszolodashoz?
sorszám: 46982 (142427)
(előzmény: Keri, 2014-05-20 16:28:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-20 16:28:56
Nem folyik bele elég benzin, v. túl sok folyik bele.
Tank, benzincsap, karbi pucolás, állítás amúgy is ráfér hosszú leállítás után.
sorszám: 46981 (142426)
(előzmény: taliga, 2014-05-20 15:08:55)

 
 
taliga
válasz erre | email2014-05-20 15:08:55
Hali,
Hosszú idő után felültem a szekérre. Az a bajom ( nem is az enyém, hanem a motoré ), hogy hidegindítás után még a motor bemelegedése után is úgy tűnik, mintha a szivató rajta lenne, pedig a bovdent megmozgatva az érezhetően laza. Tömítő gumi új. A motor erőtlen, gázkarra nem reagál, fordulatszám szépen lassan csökken, akárhogyan is tekerem a gázkart. A motort leállítva, majd újra indítva mintha semmi baja sem lenne, fürgén reagál, minden OK.
sorszám: 46980 (142425)

 
 
Cziczer Péter
válasz erre | email2014-05-17 11:55:16
Köszi szépen a véleményeket. Még átfogom gondolni a vételt.
sorszám: 46979 (142415)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-05-16 19:27:20
Én nem vennék 6éve álló motort, maximum alkatrésznek, de annak meg drága.
Egyrészt ezek nem véletlenül állnak.
De ha még tökéletes állapotban állították is le és végig jó helyen állt, akkor is elöregszik benne minden ami műanyag és rozsdásodik benne minden ami vas. A 6 év állás után napi használható szintre hozni nem olcsó. Rövid idő alatt egy csomó hibája fog előjönni. Szimeringek, tömítések, gumi alkatrészek tuti nem bírják, ezek biztos cserére szorulnak. De esélyes az is, hogy elektromos gondjai lesznek, sőt a hengerfal, a gyűrűk és a csapágyak is hamar megadják magukat, ha nekiállsz használni.
Ettől még megérheti a 75 000 Ft-ot, de számolj rá, hogy kb még egyszer ennyit rá fogsz költeni.
sorszám: 46978 (142413)
(előzmény: Cziczer Péter, 2014-05-16 17:15:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-16 18:01:08
a 11ezer km-et meg ne vedd biztosra, nekem is évekig nem működött az órám
sorszám: 46977 (142412)
(előzmény: Cziczer Péter, 2014-05-16 17:15:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-16 18:00:24
Elég lelakottnak hangzik, én 25-ért vettem hasonlót.
sorszám: 46976 (142411)
(előzmény: Cziczer Péter, 2014-05-16 17:15:51)

 
 
Cziczer Péter
válasz erre | email2014-05-16 17:15:51
Köszi a válaszokat. A mocit 75 000 ért venném meg, de tankja rozsdás, első kerék kopott szóval cserés. Mind a két felni egy ponton van a tengely irányba benyomódva, amit csak cserélni lehet, de a pali ad hozzá két felnit. Töltése sincs, akksi nincs benne, de viszont 11 000 km van benne. 6 évet állt és 2. rugásra elindult, nagyon szép hangja van. Szerintetek megéri vele foglalkozni?
sorszám: 46975 (142410)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-16 10:43:44
Egyébként kis deformációt meg sem lehet érezni menet közben, és semmi hátránya nincsen...pályás sokat esik az ember, így a váz is girbe-gurba, de engem nem zavar, legfeljebb ügyelek rá hogy legközelebb a másik irányba essek el és akkor kiegyenlíti a váz hibáját :D
sorszám: 46974 (142407)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-16 10:41:42
Ahogy az előttem szóló is írta. Ezt így nem fogod kimérni, viszont ha leveszed a tankot, a híd oldalán látszik a fénytörésen látszik a legkisebb deformáció.

Ha lerakod középtámaszra és belenézel a két kerékben akkor is látszik ha el vannak csavarodva a síkhoz képest.

Ezen felül a felnit nézd meg, hogy ne üssön, valamint a villák ne legyenek görbék, illetve ne szoruljanak.
sorszám: 46973 (142406)
(előzmény: Cziczer Péter, 2014-05-15 17:15:28)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-05-16 08:41:13
Mérőpad nélkül nem tudod megmondani, hiába tudod a méreteket. Ami elég költséges dolog. A tengelyek távolsága sem mond semmit. Lehet kopott/sérült villa és már más is a távolság.
Viszont ha mész vele kiderül.
Illetve, ha gyanús, akkor leveszed a tankot és ha sérült, akkor a tank alatt szinte mindig deformálódik a váz. Ugyanis itt a leggyengébb, a konstrukció miatt ez a rész nyeli el az energiát. Ha itt bármelyik oldalán horpadás vagy egyenes vonalú törés van, akkor az a váz kuka. Vagy javítás, ami nem olcsó, de ha egyébként jó a motor az is megérheti.
sorszám: 46972 (142403)
(előzmény: Cziczer Péter, 2014-05-15 17:15:28)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2014-05-15 19:53:57
http://olx.hu/hirdetes/etz-150-ID28u7W.html#8a751739b5

Eladó lett a motorom.Hátha érdekel valakit.
+van egy forgalomból kivont etz-125,ha kell küldök képet
üdv széles utat ! occsó benzint !
sorszám: 46971 (142397)

 
 
Cziczer Péter
válasz erre | email2014-05-15 17:15:28
Üdv. Valaki tud nekem segíteni? 250-es Etz-t szeretnék venni, de az eladó lepatkázta. Arra vagyok kiváncsi, hogy a váz nem hajolt e meg. Ha valaki tudja az első és hátsó tengely közötti távolságot, az legyen szíves írjon. Köszönöm.
sorszám: 46970 (142394)

 
 
nyemi
válasz erre | email2014-05-12 17:25:35
A MZ-nek a üzemanyag csapjának teljesíteni kell a 12Liter/óra átfolyási mennyiséget. Ha ez nincs meg nem lehet a karburátort megfelelően beállítani.

A motor fűrész karburátorok beállításához meg csak annyit fűznék hozzá: "pop off pressure"(nyomás) nincs rendben, lehetetlenség megfelelően üzemeltetni , még új membránnal is.
sorszám: 46969 (142373)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-12 07:39:20
:)
sorszám: 46968 (142370)
(előzmény: Atilla, 2014-05-11 20:25:14)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-05-11 20:25:14
Azon gondolkodtam, hogy ez most komoly, vagy trollkodsz.
sorszám: 46967 (142369)
(előzmény: Márton, 2014-05-11 19:36:08)

 
 
Márton
válasz erre | email2014-05-11 19:44:14
Ja! ez egyszerűnek tűnik így leírva, de a működési tartományhoz viszonyítva a helyes beállítás tartománya kb 1:20 arányul
és az 1/20-ad részen kell érezni miként viselkedik a gép..
mondjuk 19-en megy jól, 20-on már fullad, de 18-on már szétesik működésében :) és nem lehet egyik működési tartomány se kevesebb
sorszám: 46966 (142368)
(előzmény: Keri, 2014-05-10 20:53:00)

 
 
Márton
válasz erre | email2014-05-11 19:36:08
jó, ez igaz, annyit tapasztalatból már tudok, hogy a fűrészkarbi sokkal rugalmasabb, fokozatmentesen hangolható,
és 1 vagy max. 2 levegőjárat fúvóka van benne amivel hangolható amennyiben nem jó.
Persze ezt a hangolást a gyár végzi egyedi esetekben és membránbontással jár, tehát nem egyszerű.
A lényeg ahogy látom az, hogy a motor mindig a maximális üzemanyagot kapja amit még fulladás nélkül még elbír..
Mind alapjárat, részterhelés vagy teljes fordulaton hajtott motornál is.
Legalábbis kopott gépen ez a nyerő, de
biztos vagyok benne, hogy ez a követendő
új esetén is, igaz ott nincs fals levegő amit a henger mellett szívva lerontaná a működést.
Az tény, hogy ezekre mind magam kellett rájöjjek és csak egy átfolyásmérő volt segítségemre.
sorszám: 46965 (142367)
(előzmény: Keri, 2014-05-10 20:53:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-10 20:53:00
Nem nagyon értesz hozzá mi? :)

1. Azért a láncfűrész karburátora fényévekkel primitívebb.
2. A karburátor behangolását nem az olaj sűrűséggel végezzük, hanem a szerviz rovatban a karburátor beállítás cikk szerint.
sorszám: 46964 (142363)
(előzmény: Márton, 2014-05-10 19:36:36)

 
 
Márton
válasz erre | email2014-05-10 19:36:36
abból kiindulva, hogy egy láncfűrész (vagy fűnyíró) mennyire kényes az üzemanyag milyenségére, gondolok itt arra, hogy egy 25-ös keverékkel működő gépet képtelenség 50-es keverékhez hangolni -mert megpróbáltam a jobb fogyasztási adatok miatt- nem tudom, van e alapjárati fúvóka a karbiban és olajkeverős-e vagy keveréket töltessz bele.. jellemző, hogy a motor hígabb keverék mellett nem hangolható, mert vagy nem lesz jó részterhelésen, vagy megszalad teljes gázon és kiszárad, vagy pótolja a hiányzó üzemanyagot és leégeti a hengerfejet amellett, hogy 3x annyit fogyaszt. Az én ETZ250-em pl. 30-as keverékkel megy, mert azt szereti gyári fúvókaméretek mellett kopottan.
sorszám: 46963 (142362)
(előzmény: Atilla, 2014-04-30 22:22:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2014-05-10 10:23:04
Ha nem folyik a benzin akkor az elég ok arra hogy ne induljon el :)

Nekem pl, egyszer kitekeredett a tűszelep, és fixen elzárta a benzint.

De ha írtad hogy K.H. volt akkor lehet máshol is. Mérj egy feszültséget a trafónál.
sorszám: 46962 (142360)
(előzmény: VGGábor, 2014-05-09 22:10:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-05-10 09:26:19
Ez így annyira homályos, hogy senki nem fog rá semmi értelmes segítséget adni.
sorszám: 46961 (142359)
(előzmény: VGGábor, 2014-05-09 22:10:03)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2014-05-09 22:10:03
Segítséget kérnék már megint. Ma megpróbáltam beindítani a 250/1est. Először kontakthiba miatt nem volt áram. Kimértem a hibát, első rugásra beindult járt szépen, kerültem is 2t az udvarban vele.
DE Aztán miután már megálltam és húztam volna gázt, ledadogott. Néztem a benzincsövet üres, tartalékra kapcsoltam és nem folyt a benzin... Benzincsapot szétszedtem, rájöttem h a benzin csak akkor nem folyik ha rá van dugva a cső a karbira. Karburátort kifújtam, kitakarítottam, összeraktam semmi, annyi változás hogy néha durran a kipufogóban egy aprót. Gyertya szikrázik.
Mi lehet??? Trafó, kondi?
Mi lehet olyan ami egy pillanat alatt romlik el?
sorszám: 46960 (142358)

 
 
tamage
válasz erre | email2014-05-03 12:27:32
Hali!

Mindenkinek KÖSZÖNET a tanácsokért. Ugyan várom a választ Prágából a hajdani importőr szervízvezetőjétől, de tényleg a hallásra kellett támaszkodni. :-). De ez a valami így sem megy többet 60-nál. No mindegy, ez ennyit tud pedig 70 ccm. Most majd nekiállok a Szimó és az ETZ 250 kupplungcserének. Ezek a következő projektek... Köszi mindenkinek a hasznos tanácsokat!!!
sorszám: 46959 (142332)
(előzmény: Atilla, 2014-04-30 22:27:15)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-04-30 22:27:15
A lényeget majdnem elfelejtettem. Motorozz vele 1-2km-t, nézd meg a gyertyát, az sok mindent elárul.
Ha világos a színe indítsd el a gépet és alapjáraton a kényesebb helyeken fújkáld meg hidegindítóval, ha változik tőle a fordulatszám, akkor ott szív fals levegőt.
Viszont, ha kormos, akkor meg sokat kap, de a leírtak alapján én a kevésre tippelnék.
sorszám: 46958 (142322)
(előzmény: Atilla, 2014-04-30 22:22:42)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-04-30 22:22:42
Ha a fúvókák nincsenek eldugulva és az úszóházban is van elég benzin, akkor ez biztos hogy nem normális így.
Az a baj, hogy ha falsot szív valahol (például valami tömítésnél, repedt öntvénynél, vagy esetleg tényleg főtengely szimeringes) és te ehhez az állapothoz próbálod beállítani a karburátort, akkor az nem soha lesz jó.
sorszám: 46957 (142321)
(előzmény: tamage, 2014-04-30 18:09:40)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2014-04-30 22:14:01
Nemrégen volt egy ilyen motor a kezemben, természetesen illegálisan használt 70-es Hero (Puch), amely nem indult.Azt találtam rajta, hogy a légszűrőház a legbutább módon mélyen a porlasztó alatt kapott helyet, máshol nem fér el.Ez azt eredményezte, hogy a kissé nagy szívásszög miatt (nincs membrán, klasszikus szívócső!) a visszatorlódó keverék a légszűrőházban landol, ott elpárolog a benzin és gyűlik az olaj, amely átitatja a légszűrő szivacsát, ezzel olyan dúsítást okozva, hogy a motor azzal menni nem tud.A szűrőház félig volt olajjal.
Kimostam a szűrőt szárazra, fúrtam 3 db. 10-es lyukat a ház alján a bemenő oldalon, hogy az olaj távozzon, ha már ottmarad, ezután kitakarítottam a porlasztót (1X) és ment, ahogyan kell.Teljesen hagyományos porlasztó, ha "hallod" mit mond a motor, akkor be tudod állítani gond nélkül.
Ha felnézel a bal oldalon találsz egy "menü" listát, ott a "szerviz" rovatban az első cikk a karbi beállításával foglalkozik.Használd, reméljük segít.Semmi mást nem kell tudni, mint egy átlagos karbi beállításához, nincs semmi idegen, vagy különleges a Hero Puch-ban sem, olyan, mint a többi sok száz.A motor reakciói árulják el a kívánt beállítási irányt.

Jó munkát, üdv.: R
sorszám: 46956 (142320)
(előzmény: tamage, 2014-04-30 18:09:40)

 
 
tamage
válasz erre | email2014-04-30 18:09:40
Hali!


Mostmár odáig eljutottam, hogy 25-ik karbileszedést követően ( már bekötött szemmel is leesik ) indul, megy, húz de csutkagáznál lehörög.... Kínomban írtam a Prágai importörnek aki behozta anno európába a motort hogy adják meg a karbibeállítást vagy küldjenek egy service manualt....Persze mindez úgy megy hogy nincs alapjárat, a levegőcsavart meg tökig be kell tekerni ( gondolom így elég dús lehet a keverék.. )
sorszám: 46955 (142319)
(előzmény: Atilla, 2014-04-30 13:10:01)

 
 
Atilla
válasz erre | email2014-04-30 13:10:01
Kevés az üzemanyag.
Rossz fúvóka, fals levegő (akár a főtengely szimeringnél is), vagy alacsony úszószint, stb
sorszám: 46954 (142318)
(előzmény: tamage, 2014-04-30 12:30:44)

 
 
tamage
válasz erre | email2014-04-30 12:30:44
Hali!

Köszi a választ, klasszikus karbija van szintén indiai mint a motor VME16 típus. Annyi a különbség az MZ/Simson/Babetta motorjaim karbijaihoz hogy itt az olajat egy külön tartányból keveri hozzá maga a karbi. Semmilyen leirás nincs a mocihoz a neten, kerestem a forgalmazót is ( újonnan vettem ) de a cég már bedőlt, egy szerelő sincs. Az összes rézalkatrészt citromsavban kiáztattam illetve magát az aluöntvényeket meg odafigyelve 10%-os ecetben kiáztattam. Akkor beindult de vagy csak akkor pörög fel ha a szivatót is húzom közben ( kézi bowdenes a szivató is ) vagy a legfelső tartományban lehörög. Ha a levegőcsavar beállítását illetve a benzinszint beállítását tudnám ( levegőcsavar hány fordulat a belső helyzettől illetve a tűszelep hány mm-re zárjon az úszóház tetejétől már megoldá lenne. De az egész neten nincs egy service manual erről a HERO WINNER 70ccm-es 2 ütemű mociról. Szívás. Vagy ha lenne valami link ahol úgy általában leírnák a 2 ütemű karbi beállítás menetét.....
sorszám: 46953 (142317)
(előzmény: Árpád, 2014-04-29 19:08:09)

 
 
Árpád
válasz erre | email2014-04-29 19:08:09
Lehetséges olyan állapot hogy sokat kap, de nem annyira hogy szívató nélkül elinduljon. Tehát rányomod a szivatót, ahogy melegszik a motor, úgy lesz egyre benzinesebb a keverék. Egy idő után megfullad a benyában. Ha ráhuzod a gazt még előbb. Másik variáció hogy lyukas a membrán, ha az van neki, ilyenkor akkor áll le ha megpróbálod terhelni. A gázadás természetesen ebben az esetben hatástalan.
Vagy durván eltűnt a kompresszió , csak szívatóval indul, néha htástalan a gázadás is, mert terhelésre leál, esetleg pont azért mert a gázadás már túl sok benzint jelent.
Esetleg levegőt nem kap eleget. Az pont úgy jelentkezik mintha benzint kapna sokat.
El lehet dugulva a kipufogó is, az is fura dolgokat művel.
De lehet faramuci gyújtás hiba is, egy bizonyos fordulat felett megszűnik a szikra.ez lehet gyújtás elektronikától, trafótól, vagy bármitől.
Azaz szerintem nagyon sok minden okozhat ilyen vagy hasonló hibát.látni kellene.

Azért off a probléma itteni felvetése mert a robók tulnyomórészének nincs karbija, viszont van gyújtás elektronikája. A szoci moroknál ez fordítva van.
Amúgy útálok menbrános jószágokat javítani. :D

sorszám: 46952 (142312)
(előzmény: tamage, 2014-04-29 10:07:49)

 
 
tamage
válasz erre | email2014-04-29 10:07:49
Hali!

Offtopic leszek bocsi. Tudtok valami normális robogó technikai fórumot? Tesóm indiai HERO Winner 70ccm 2T mocijával szenvedek. Szinte új. Szikra van mintha túl sok benyát kapna. Kézi szivatós. Ha szivatót ráhúzom akkor rugásra beindul de csak pár másodpercre. Ha ráhúzom a gázt sem segít, leáll. Tudna valaki tippet adni. Ehhez a szarhoz med sehol nem találok a neten service manualt...
sorszám: 46951 (142310)

 
 
Perec
válasz erre | email2014-04-26 21:24:04
Ezt láttátok már?

http://www.szabolcsvonulas.hu/kulcsszo/mz
sorszám: 46950 (142301)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu