hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 05. hétfö 
Györgyi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

körvics
válasz erre | email2008-07-07 22:47:55
intervénás benzinevő faló kerestetik de nagyon!!!
sorszám: 28615 (98075)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-07-07 22:46:32
ÉS ISMÉT ÉS MEGINT:
"kedves intervénás benzinevő faló, többen is igen megköszönnénk, ha dokumentálnád valamiképp ittenék az önindítós MZ elkészítésének módját. vagy most hirtelen elvitt a cica? vagy csak kínzol bennünket 1 kissé, mint a jenkik a hadifogjaikat?"
sorszám: 28614 (98074)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-07-07 22:00:08
Helló!
Volna 2 eladó Mz-m.
Egy ETZ 250,minden papírja rendben, 1 év műszakival,80%-os gumikkal,kb 2000Km van a blokkjában.
Egy TS 250/1 Friss műszakival,új gumikkal, ETZ blokkal,ami fel lett újítva,de jár hozzá a gyárija is. Van hozzá egy tárcsafékes villám, főfékhengerrel,munkahengerrel, tárcsafékes kerék kell már csak hozzá.
Együtt,vagy külön külön is eladók.
Ha érdekel írj: chevy001@gmail.com, vagy chevy001@citromail.hu
sorszám: 28613 (98071)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-07 20:44:13
Lehet, hogy a szerdai kakucsra én is lenézek.
Több infót. :D
Kobra mehetünk együtt, ha te is jössz.
Persze csak jó idő esetén mennék. :D
sorszám: 28612 (98066)
(előzmény: Keri, 2008-07-07 17:33:16)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-07 19:38:53
am. váltó hiba nem lehet? mert kb fél éve kidobálja a 4.et és az lett volna az elő jel????

üdv:petya
sorszám: 28611 (98063)
(előzmény: petya54, 2008-07-07 19:31:54)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-07 19:31:54
hello! köszi, hogy szólsz:D de szinte van mindenem ami kell trofihoz:)
sorszám: 28610 (98062)
(előzmény: GERI8, 2008-07-07 13:27:26)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-07-07 19:06:48
Az önindító cikk készítésének ötletét én is támogatom!!! Barátom tatájának van olyan Simson S-51 B kismotorja,ami önindítós,ott a blokk előtt van az elektromotor,és egy szíjjal forgatja meg a lendkereket!
Légyszi írjátok meg azt a cikket, szerintem hatalmas rá az érdeklődés!
sorszám: 28609 (98061)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2008-07-07 18:28:13
Keri!
Lehet menni más motorral is? De semmiképpen sem gyorsabbal. Honda cb250. ?
sorszám: 28608 (98056)
(előzmény: Keri, 2008-07-07 17:33:16)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-07-07 17:51:23
kedves intervénás benzinevő faló, többen is igen megköszönnénk, ha dokumentálnád valamiképp ittenék az önindítós MZ elkészítésének módját. vagy most hirtelen elvitt a cica? vagy csak kínzol bennünket 1 kissé, mint a jenkik a hadifogjaikat?
sorszám: 28607 (98055)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-07 17:33:16
Az igen, arra kiváncsi lennék.
Szerdán megyünk Kakucsra pályázni, nem jössz? 3000huf a beugró.
sorszám: 28606 (98054)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-07 17:29:54
nekem volt olyan hogy gyenge volt a zeger+nem rakták be rendesen, és kinyomta a szimeringet a helyéről. Egyik pillanatról a másikra csinálta azt amit Peti leírt.
sorszám: 28605 (98053)
(előzmény: Nfsman, 2008-07-06 16:51:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-07 17:27:26
esetleg kipufogó dugulás, az is tud ilyet
sorszám: 28604 (98052)
(előzmény: petya54, 2008-07-06 15:43:42)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-07-07 14:41:01
Bocs Doki! Ezt nem tudtam. Azt hittem mindegyik külső szimeringes. Tehát a szimering csere nagy meló...
sorszám: 28603 (98043)
(előzmény: The Doctor, 2008-07-07 12:53:12)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-07 14:09:47
HAHO MINDENKI van 1 fogos kérdésem mijen teleszkop jo az erdö alá futkározni(rendörmentes terület:D)kémény avagy puha
sorszám: 28602 (98040)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-07 13:27:26
HELO PETYA HA VALAMI ALKATRÉSZ KEL KIS TROPHI-HOZ AKOR SZOJ VAN TÖK JO FÖTENGEJEM IS HA KEL IT A CIMEM gergely111@citromail.hu de a számom is it van 06705504934 de ha valaki másnak kel kis etz kis ts kis trophi cucc akor szojatok nyugotan
sorszám: 28601 (98039)
(előzmény: petya54, 2008-07-06 15:20:13)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2008-07-07 12:53:12
Mivel a 125/150-es Trophy még belső szimmeringes, így kívűlről nem tudsz benne főtengely szimmeringet cserélni. Szét kell hozzá dönteni a blokkot teljesen, mivel a főtengelycsapágyon belül van a főtengelyszimmering (ezért hívják belső főtengelyszimmeringesnek.)
sorszám: 28600 (98036)
(előzmény: Victor, 2008-07-07 08:24:31)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-07-07 12:40:18
Sziasztok!Kellene nekem egy MZ TS 250-es főtengely ami jó!SEGÍTSETEK!!!!Cím:horszumo@citromail.hu
sorszám: 28599 (98033)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-07-07 11:03:09
hogyan oldottad meg az önindítót? konkrétabban milyen önindítót tettél rá, és milyen átalakításokat kellett a blokkon végrehajtani?
sorszám: 28598 (98030)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-07-07 10:48:36
Az igen! Tudnál egy kis képecskét felrakni vhova,hogy megnézzük hogyan oldottad meg az önindító beszerelését???
Meg egy kis pici videót is kérnék,ahogy önindítóval beindul :)
sorszám: 28597 (98029)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-07-07 08:27:52
A kis ETZ-men egyik napról a másikra következett be a szimering áteresztés. Elég az, hogy a szimering rugó elengedjen egy pillanat alatt és már át is ereszt...
sorszám: 28596 (98028)
(előzmény: Nfsman, 2008-07-06 16:51:20)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-07-07 08:24:31
Petya! Ha ügyes vagy és minden szerszámod megvan akkor szépen, komótosan haladva 1 nap. Le kell venni a kuplungfelöli kislánckereket (primer hajtás) és a dinamó forgó ill álló részét is, és már hozzá is lehet férni.
sorszám: 28595 (98027)
(előzmény: petya54, 2008-07-06 15:51:14)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-07 00:13:54
üdvözlet!
önindítós lett az mz!:DD
naggyon komoly,gombnyomásra indul,a berugót azért meghagytam,
viszont az A korlátos papírkám még mindig nem jött meg:( pedig szép idő van,péntekig várok,ha nem jön meg akkor vér fog fojni:-)
sorszám: 28594 (98024)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-07-06 23:44:30
Hali! Indexbe 12 V/ 21 W-os, sárga izzó mennyibe kerül?
ETZ 250-re hátra rakott már fel valaki pannónia szerszámosdobozt,mert ebben gondolkodom,ha igen,légyszi írjon!
ELőre is kössz!
sorszám: 28593 (98023)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-07-06 17:36:39
"olajleeresztő csavar menete 12-es, nagyobbat nem lehet belerakni" Az egyik motorommal történt, hogy megrepedt az olajleeresztő kitüremkedő része, nem lehetett meghúzni a csavart. Rézből külső menetes persely lett készítve, kézzel szépen ki-be lehetett csavarni. A meneteket bekentem 2 komponensű ragasztóval és úgy betekertem. Szintén rézből készült hozzá új csavar, mágnes is lett a végébe téve. Több, mint 20 ezret ment így a motor, még mindig megvan (motor is, csavar is, persely is).
sorszám: 28592 (98006)
(elözmény: Laca_D, 2008-07-05 15:01:20)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-07-06 16:51:20
Ez érdekes, mert rossz főtengő szimering esetén az alapjárat megy el, illetve minden sebességen gyenge a motor :S a füstölés ilyenkor attól lehet, hogy a bal oldali szimertingnél olajat is beszív... érdekesek ezek a 2 ütemű gépek, sok tünet ugyanolyan, mégis más a hibaforrás, érdemes mindent megnézni... pl ha hirtelen jött elő ez a gyengülés, akkor én kizártnak tartom ezt a szimering problémát... az nem máról holnapra megy tönkre, hanem szép fokozatosan...
sorszám: 28591 (98004)
(előzmény: Victor, 2008-07-06 15:50:00)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-06 15:51:14
nagymeló kicserélni?
sorszám: 28590 (98000)
(előzmény: Victor, 2008-07-06 15:50:00)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-07-06 15:50:00
Petya. Ez a jelenség a főtengely szimering átengedésére utal. Nekem ugyan ez a jelenség játszódott le a 125-ös ETZ-m nél. 70-ig fel tudtam vele gyorsítani aztán 5.-ben már csak tartani tudta, nagy nehezen. Majd a főtengely szimering csere után a jelenség megszünt...
sorszám: 28589 (97999)
(előzmény: petya54, 2008-07-06 15:20:13)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-06 15:43:42
értem. és akkor az miért van hogy üresben, 1ben 2ben felpörög teljesen?
ja gyújtás beállításban is tucc segíteni?
sorszám: 28588 (97998)
(előzmény: Nfsman, 2008-07-06 15:40:45)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-07-06 15:40:45
Elég egyértelmű, valami hiba lesz a karburátor beállításában, szerintem nagyon sokat kap, fulladozik a benzinben. Valószínű, hogy a szívató dugattyúja nem zár tökéletesen, és ott kap plusz üzemanyagot. Esetleg előfordulhat még hibás gyújtás-beállítás, a tökéletlen égés okozza ezt az erőtlenséget és a nagy füstöt. Üdv!
sorszám: 28587 (97997)
(előzmény: petya54, 2008-07-06 15:20:13)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-06 15:20:13
Sziasztok!

légyszives segítsetek nekem, olyan bajom van, hogy 125ös trofim 3.tól elveszti az erejét kihúzatom 2.ban 50-55ig és 3.ban csak tartja azt jobbesetben eldöcög 60ig és 4.ben ugyan ez a helyzet. kipucoltam a karbit piszok szinte semmi nemvolt benne, a gyertya nem őszbarna volt hanem barnás valami volt rajta majdnem olyan mint a rozsda ezt leszedtem drótkefével, am. hatalmas kék szikrákat ad. ja és menetközben okádja a a füstöt pedig a benzinen alig lehet látni h van benne 2t. help me!!! légyszives adjatok valami tanácsot, hogy mitől vannak ezek a gépemen. ez am. olyan gép volt amivel 110km/h is kivittem 1szer síkton.

előreis köszönök mindent.

üdv:petya
sorszám: 28586 (97996)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 14:31:56
kösz
sorszám: 28585 (97995)
(előzmény: Keri, 2008-07-06 13:25:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-06 13:25:52
ja és mérni meg kompressziót mérővel lehet :D
sorszám: 28584 (97994)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-06 12:02:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-06 13:24:28
Ja és ha megnézed a gyűrű hézagot akkor az is a tűrés fölött van. Általában 0,2 0,3 körül szokott lenni a hézag hidegen.

Ha leveszed a hengerfejet akkor a henger oldalán érezni egy vállat amit a felső gyürű maximális magasságáig koptatott, az is túlzott kopásra utal.

A nagy fogyasztás is jellemző.
Nekem 2 liter alatt fogyasztott a Szimo felújítás után.

A TS pedig 1 literrel evett többet amikor gyűrű nélkül mentem vele.
sorszám: 28583 (97993)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-06 12:02:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-06 13:17:34
mondjuk sziónak nem tudom mennyi a szokásos élettartama.
sorszám: 28582 (97992)
(előzmény: Keri, 2008-07-06 13:17:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-06 13:17:02
pl. ha 30ezernél többet ment a motor akkor gyanakodhatsz
sorszám: 28581 (97991)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-06 12:02:17)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 12:02:17
kompresszio hiányt mivel lehet mérni vagy bisztosra tudni???
sorszám: 28580 (97987)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 12:00:47
a beállitási értékek gépkönyv szerintiek.
sorszám: 28579 (97986)
(előzmény: Keri, 2008-07-06 11:06:51)

 
 
CsZoltán
válasz erre | email2008-07-06 11:23:55
Sziasztok! Segítséget kérek! MZ_125-ös motorom több fesszabályzót elintézett már, de mindig elmegy a töltés (tekercsek is cserélve), fordulat csökken ha világítást rákapcsolom rövid úton leáll (leszívja az aksit). Link is jó lenne hol olvashatnék erről. Előre is kösz. Helló!
sorszám: 28578 (97983)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-06 11:06:51
A csörgés a csapágyaktól van. A kopott henger nem feltétlen jár hanggal és jól is megy tőle a motor, hiszen nem fogja vissza a surlódás annyira. A kompresszió csökkenés hatása, alacsony fordulaton jelentkezik először.
Talasztalatom szerint ha elkopott a motor akkor melegen/félmelegen nehezen indul, miközben hidegen nem tapasztalni problémát.

De mint mondtam ez csak egy lehetőség, a másik hogy alapjáraton sok benzint kap. Ennek az okát is érdemes megkeresni a karbi környékén.

Előgyujtásnak 1,7mm elég? Nem tudom Simón hogy van, de trabant, Jawa, MZ mind 3mm-ert szereti.
sorszám: 28577 (97981)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-06 09:28:30)

 
 
fejes
válasz erre | email2008-07-06 10:41:06
Sok Eladó alkatrész simsonhoz:
http://www.teszvesz.hu/show_user_auctions.php?uid=4920230
Árat megelehet beszélni, értelmes dolgot beszámítok, a robogoba 50ccm is motort beszámítok!
hivj: 06-20-96-23-250
sorszám: 28576 (97976)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-07-06 10:11:31
Gazegovel sutogetem a kipufot a konyoktol, feher fustnel elkezdem egy faval kocogtatni, eddig ok, de honnan tudom hogy kijott minden, mert az hogy mar nem jon semmi az nem jelent semmit.
sorszám: 28575 (97971)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-07-06 10:07:51
Keri
3 tut kuldtel? :D
sorszám: 28574 (97970)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 10:00:56
a karbi tipus száma:16NS3-13ha ez mond valakinek valamit.
sorszám: 28573 (97969)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 09:28:30
kompresszió hiány miatt lehet ez agond?az egyik ismerösömnek van egy s 51-e.és csörög zörög erőtlennek tűnik és alapjárat mégis van!! az enyém nem csörög-zörög és ha megy erösnek érzem én-is de más is azt mondta hogy erős.Akkor mért nincs alapjárat??és mért indul nehezen melegen??
sorszám: 28572 (97968)
(előzmény: Keri, 2008-07-06 09:19:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-06 09:19:38
Sok benzin vagy alacsony kompresszió (kopott henger/dugó)
Fals levegő probléma hidegen is jelentkezne, ezért gondoltam az előbbiekre.

sorszám: 28571 (97966)
(előzmény: pimpa1974, 2008-07-06 08:43:12)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 08:43:12
hello érdeklődnék hátha tudja valaki a gondomra a megoldást?s51 simó nehezen indul nincs alapjárat(vagyis bármit teszek nem tudom be állitani)volt gyújtás beállitás,új megszakító,új gyujtótrafó,új kondi,mindez beállitva:dugattyún mérve felső holtpont elött 1.7mm,megszakító hézag:0.40mm,Aztán karburátor beállitás:úszószint beállitás a leirtak szerint,főfúvoka új 72-es,súbertüközépső rovátkába,stb...új szimeringek a főtengelyen mindkettő!!!És alapjárat nincs melegen neheten indul.mit lehet még tenni hogy megjavuljon?????valaki segítsen.előre is kösz.
sorszám: 28570 (97962)

 
 
pimpa1974
válasz erre | email2008-07-06 08:42:19
hello érdeklődnék hátha tudja valaki a gondomra a megoldást?s51 simó nehezen indul nincs alapjárat(vagyis bármit teszek nem tudom be állitani)volt gyújtás beállitás,új megszakító,új gyujtótrafó,új kondi,mindez beállitva:dugattyún mérve felső holtpont elött 1.7mm,megszakító hézag:0.40mm,Aztán karburátor beállitás:úszószint beállitás a leirtak szerint,főfúvoka új 72-es,súbertüközépső rovátkába,stb...új szimeringek a főtengelyen mindkettő!!!És alapjárat nincs melegen neheten indul.mit lehet még tenni hogy megjavuljon?????valaki segítsen.előre is kösz.
sorszám: 28569 (97961)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-05 21:40:00
Voltam ma Kecskeméten nem hivatalos MZ kupán. :D
Nem volt túl sok induló és abból is az egyik versenyző a szabadedzésen bukott egyet, így időmérőn már nem indult.
Csak a szabadedzést és az időmérőt néztem meg, majd elindultam haza, de összességében jó volt.
Volt több kategória, köztük egy funbike nevezetű, amiben supermotókkal indultak, ami még jobban emelte a hangulatomat. :D
sorszám: 28568 (97949)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-07-05 17:47:40
Kis Ts hez, ETz hez és Trophyhoz vannak eladó dolgaim...

ocsipal@freemail.hu

06-70-502-80-87
sorszám: 28567 (97943)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-07-05 17:38:58
Az én eddigi szárnypróbálgatásaim: 150es TS, majd 251es ETZ, majd 06' Honda CBF 500. A TS a sajátom, a másik kettővel meg a jogsin találkoztam. Eger-Egerszalók út oda-vissza a Hondával/Finster sportkipuf/ az valami felejthetetlen. Ott tudatosult bennem mennyire nem tudok motorozni, és mennyivel többet ki lehet hozni egy motorból, mint azt addig hitem...
sorszám: 28566 (97941)
(elözmény: Laca_D, 2008-07-05 16:19:22)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu