:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
intervénás benzinevő faló kerestetik de nagyon!!!
ÉS ISMÉT ÉS MEGINT:
"kedves intervénás benzinevő faló, többen is igen megköszönnénk, ha dokumentálnád valamiképp ittenék az önindítós MZ elkészítésének módját. vagy most hirtelen elvitt a cica? vagy csak kínzol bennünket 1 kissé, mint a jenkik a hadifogjaikat?"
Helló!
Volna 2 eladó Mz-m.
Egy ETZ 250,minden papírja rendben, 1 év műszakival,80%-os gumikkal,kb 2000Km van a blokkjában.
Egy TS 250/1 Friss műszakival,új gumikkal, ETZ blokkal,ami fel lett újítva,de jár hozzá a gyárija is. Van hozzá egy tárcsafékes villám, főfékhengerrel,munkahengerrel, tárcsafékes kerék kell már csak hozzá.
Együtt,vagy külön külön is eladók.
Ha érdekel írj: chevy001@gmail.com, vagy chevy001@citromail.hu
Lehet, hogy a szerdai kakucsra én is lenézek.
Több infót. :D
Kobra mehetünk együtt, ha te is jössz.
Persze csak jó idő esetén mennék. :D
am. váltó hiba nem lehet? mert kb fél éve kidobálja a 4.et és az lett volna az elő jel????
üdv:petya
hello! köszi, hogy szólsz:D de szinte van mindenem ami kell trofihoz:)
Az önindító cikk készítésének ötletét én is támogatom!!! Barátom tatájának van olyan Simson S-51 B kismotorja,ami önindítós,ott a blokk előtt van az elektromotor,és egy szíjjal forgatja meg a lendkereket!
Légyszi írjátok meg azt a cikket, szerintem hatalmas rá az érdeklődés!
Keri!
Lehet menni más motorral is? De semmiképpen sem gyorsabbal. Honda cb250. ?
kedves intervénás benzinevő faló, többen is igen megköszönnénk, ha dokumentálnád valamiképp ittenék az önindítós MZ elkészítésének módját. vagy most hirtelen elvitt a cica? vagy csak kínzol bennünket 1 kissé, mint a jenkik a hadifogjaikat?
Az igen, arra kiváncsi lennék.
Szerdán megyünk Kakucsra pályázni, nem jössz? 3000huf a beugró.
sorszám: 28606 (98054)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)
nekem volt olyan hogy gyenge volt a zeger+nem rakták be rendesen, és kinyomta a szimeringet a helyéről. Egyik pillanatról a másikra csinálta azt amit Peti leírt.
esetleg kipufogó dugulás, az is tud ilyet
Bocs Doki! Ezt nem tudtam. Azt hittem mindegyik külső szimeringes. Tehát a szimering csere nagy meló...
HAHO MINDENKI van 1 fogos kérdésem mijen teleszkop jo az erdö alá futkározni(rendörmentes terület:D)kémény avagy puha
HELO PETYA HA VALAMI ALKATRÉSZ KEL KIS TROPHI-HOZ AKOR SZOJ VAN TÖK JO FÖTENGEJEM IS HA KEL IT A CIMEM gergely111@citromail.hu de a számom is it van 06705504934 de ha valaki másnak kel kis etz kis ts kis trophi cucc akor szojatok nyugotan
Mivel a 125/150-es Trophy még belső szimmeringes, így kívűlről nem tudsz benne főtengely szimmeringet cserélni. Szét kell hozzá dönteni a blokkot teljesen, mivel a főtengelycsapágyon belül van a főtengelyszimmering (ezért hívják belső főtengelyszimmeringesnek.)
Sziasztok!Kellene nekem egy MZ TS 250-es főtengely ami jó!SEGÍTSETEK!!!!Cím:horszumo@citromail.hu
hogyan oldottad meg az önindítót? konkrétabban milyen önindítót tettél rá, és milyen átalakításokat kellett a blokkon végrehajtani?
sorszám: 28598 (98030)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)
Az igen! Tudnál egy kis képecskét felrakni vhova,hogy megnézzük hogyan oldottad meg az önindító beszerelését???
Meg egy kis pici videót is kérnék,ahogy önindítóval beindul :)
sorszám: 28597 (98029)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)
A kis ETZ-men egyik napról a másikra következett be a szimering áteresztés. Elég az, hogy a szimering rugó elengedjen egy pillanat alatt és már át is ereszt...
Petya! Ha ügyes vagy és minden szerszámod megvan akkor szépen, komótosan haladva 1 nap. Le kell venni a kuplungfelöli kislánckereket (primer hajtás) és a dinamó forgó ill álló részét is, és már hozzá is lehet férni.
üdvözlet!
önindítós lett az mz!:DD
naggyon komoly,gombnyomásra indul,a berugót azért meghagytam,
viszont az A korlátos papírkám még mindig nem jött meg:( pedig szép idő van,péntekig várok,ha nem jön meg akkor vér fog fojni:-)
Hali! Indexbe 12 V/ 21 W-os, sárga izzó mennyibe kerül?
ETZ 250-re hátra rakott már fel valaki pannónia szerszámosdobozt,mert ebben gondolkodom,ha igen,légyszi írjon!
ELőre is kössz!
"olajleeresztő csavar menete 12-es, nagyobbat nem lehet belerakni" Az egyik motorommal történt, hogy megrepedt az olajleeresztő kitüremkedő része, nem lehetett meghúzni a csavart. Rézből külső menetes persely lett készítve, kézzel szépen ki-be lehetett csavarni. A meneteket bekentem 2 komponensű ragasztóval és úgy betekertem. Szintén rézből készült hozzá új csavar, mágnes is lett a végébe téve. Több, mint 20 ezret ment így a motor, még mindig megvan (motor is, csavar is, persely is).
Ez érdekes, mert rossz főtengő szimering esetén az alapjárat megy el, illetve minden sebességen gyenge a motor :S a füstölés ilyenkor attól lehet, hogy a bal oldali szimertingnél olajat is beszív... érdekesek ezek a 2 ütemű gépek, sok tünet ugyanolyan, mégis más a hibaforrás, érdemes mindent megnézni... pl ha hirtelen jött elő ez a gyengülés, akkor én kizártnak tartom ezt a szimering problémát... az nem máról holnapra megy tönkre, hanem szép fokozatosan...
Petya. Ez a jelenség a főtengely szimering átengedésére utal. Nekem ugyan ez a jelenség játszódott le a 125-ös ETZ-m nél. 70-ig fel tudtam vele gyorsítani aztán 5.-ben már csak tartani tudta, nagy nehezen. Majd a főtengely szimering csere után a jelenség megszünt...
értem. és akkor az miért van hogy üresben, 1ben 2ben felpörög teljesen?
ja gyújtás beállításban is tucc segíteni?
Elég egyértelmű, valami hiba lesz a karburátor beállításában, szerintem nagyon sokat kap, fulladozik a benzinben. Valószínű, hogy a szívató dugattyúja nem zár tökéletesen, és ott kap plusz üzemanyagot. Esetleg előfordulhat még hibás gyújtás-beállítás, a tökéletlen égés okozza ezt az erőtlenséget és a nagy füstöt. Üdv!
Sziasztok!
légyszives segítsetek nekem, olyan bajom van, hogy 125ös trofim 3.tól elveszti az erejét kihúzatom 2.ban 50-55ig és 3.ban csak tartja azt jobbesetben eldöcög 60ig és 4.ben ugyan ez a helyzet. kipucoltam a karbit piszok szinte semmi nemvolt benne, a gyertya nem őszbarna volt hanem barnás valami volt rajta majdnem olyan mint a rozsda ezt leszedtem drótkefével, am. hatalmas kék szikrákat ad. ja és menetközben okádja a a füstöt pedig a benzinen alig lehet látni h van benne 2t. help me!!! légyszives adjatok valami tanácsot, hogy mitől vannak ezek a gépemen. ez am. olyan gép volt amivel 110km/h is kivittem 1szer síkton.
előreis köszönök mindent.
üdv:petya
ja és mérni meg kompressziót mérővel lehet :D
Ja és ha megnézed a gyűrű hézagot akkor az is a tűrés fölött van. Általában 0,2 0,3 körül szokott lenni a hézag hidegen.
Ha leveszed a hengerfejet akkor a henger oldalán érezni egy vállat amit a felső gyürű maximális magasságáig koptatott, az is túlzott kopásra utal.
A nagy fogyasztás is jellemző.
Nekem 2 liter alatt fogyasztott a Szimo felújítás után.
A TS pedig 1 literrel evett többet amikor gyűrű nélkül mentem vele.
mondjuk sziónak nem tudom mennyi a szokásos élettartama.
pl. ha 30ezernél többet ment a motor akkor gyanakodhatsz
kompresszio hiányt mivel lehet mérni vagy bisztosra tudni???
a beállitási értékek gépkönyv szerintiek.
Sziasztok! Segítséget kérek! MZ_125-ös motorom több fesszabályzót elintézett már, de mindig elmegy a töltés (tekercsek is cserélve), fordulat csökken ha világítást rákapcsolom rövid úton leáll (leszívja az aksit). Link is jó lenne hol olvashatnék erről. Előre is kösz. Helló!
A csörgés a csapágyaktól van. A kopott henger nem feltétlen jár hanggal és jól is megy tőle a motor, hiszen nem fogja vissza a surlódás annyira. A kompresszió csökkenés hatása, alacsony fordulaton jelentkezik először.
Talasztalatom szerint ha elkopott a motor akkor melegen/félmelegen nehezen indul, miközben hidegen nem tapasztalni problémát.
De mint mondtam ez csak egy lehetőség, a másik hogy alapjáraton sok benzint kap. Ennek az okát is érdemes megkeresni a karbi környékén.
Előgyujtásnak 1,7mm elég? Nem tudom Simón hogy van, de trabant, Jawa, MZ mind 3mm-ert szereti.
Sok Eladó alkatrész simsonhoz:
http://www.teszvesz.hu/show_user_auctions.php?uid=4920230
Árat megelehet beszélni, értelmes dolgot beszámítok, a robogoba 50ccm is motort beszámítok!
hivj: 06-20-96-23-250
Gazegovel sutogetem a kipufot a konyoktol, feher fustnel elkezdem egy faval kocogtatni, eddig ok, de honnan tudom hogy kijott minden, mert az hogy mar nem jon semmi az nem jelent semmit.
a karbi tipus száma:16NS3-13ha ez mond valakinek valamit.
kompresszió hiány miatt lehet ez agond?az egyik ismerösömnek van egy s 51-e.és csörög zörög erőtlennek tűnik és alapjárat mégis van!! az enyém nem csörög-zörög és ha megy erösnek érzem én-is de más is azt mondta hogy erős.Akkor mért nincs alapjárat??és mért indul nehezen melegen??
Sok benzin vagy alacsony kompresszió (kopott henger/dugó)
Fals levegő probléma hidegen is jelentkezne, ezért gondoltam az előbbiekre.
hello érdeklődnék hátha tudja valaki a gondomra a megoldást?s51 simó nehezen indul nincs alapjárat(vagyis bármit teszek nem tudom be állitani)volt gyújtás beállitás,új megszakító,új gyujtótrafó,új kondi,mindez beállitva:dugattyún mérve felső holtpont elött 1.7mm,megszakító hézag:0.40mm,Aztán karburátor beállitás:úszószint beállitás a leirtak szerint,főfúvoka új 72-es,súbertüközépső rovátkába,stb...új szimeringek a főtengelyen mindkettő!!!És alapjárat nincs melegen neheten indul.mit lehet még tenni hogy megjavuljon?????valaki segítsen.előre is kösz.
hello érdeklődnék hátha tudja valaki a gondomra a megoldást?s51 simó nehezen indul nincs alapjárat(vagyis bármit teszek nem tudom be állitani)volt gyújtás beállitás,új megszakító,új gyujtótrafó,új kondi,mindez beállitva:dugattyún mérve felső holtpont elött 1.7mm,megszakító hézag:0.40mm,Aztán karburátor beállitás:úszószint beállitás a leirtak szerint,főfúvoka új 72-es,súbertüközépső rovátkába,stb...új szimeringek a főtengelyen mindkettő!!!És alapjárat nincs melegen neheten indul.mit lehet még tenni hogy megjavuljon?????valaki segítsen.előre is kösz.
Voltam ma Kecskeméten nem hivatalos MZ kupán. :D
Nem volt túl sok induló és abból is az egyik versenyző a szabadedzésen bukott egyet, így időmérőn már nem indult.
Csak a szabadedzést és az időmérőt néztem meg, majd elindultam haza, de összességében jó volt.
Volt több kategória, köztük egy funbike nevezetű, amiben supermotókkal indultak, ami még jobban emelte a hangulatomat. :D
Kis Ts hez, ETz hez és Trophyhoz vannak eladó dolgaim...
ocsipal@freemail.hu
06-70-502-80-87
Az én eddigi szárnypróbálgatásaim: 150es TS, majd 251es ETZ, majd 06' Honda CBF 500. A TS a sajátom, a másik kettővel meg a jogsin találkoztam. Eger-Egerszalók út oda-vissza a Hondával/Finster sportkipuf/ az valami felejthetetlen. Ott tudatosult bennem mennyire nem tudok motorozni, és mennyivel többet ki lehet hozni egy motorból, mint azt addig hitem...
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|