:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Írnál nekem pár szót erről a vízbontóról hogy tudjam kb miröl is lenne szó.
sorszám: 28622 (98083)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 23:57:00)
Ui:eléggé szarul irok!ez gáz.Remélem mindenki el tudja olvasni kissé póriasan irtam hózzászólást.
Más:előre is elnézést,ha nem tudok későbbiekben reagálni,be kell libegnem a dokihoz mert mégmindig fáj eléggé a lábam,feltehetőleg a proti nyomta meg,Ha ráborul 100kg akkor ez megesik:-)
még lesz folytatása az inditós mizériának,mert már javában folynak a kisérletek a vizbontóval,eddigi eredmények:kevesebb fogyi,alacsony fordulaton jobban ránt,és nagyon vicces ahogy lötyög egy tescós zacsiban a kakaós dobozban lévő elektrolit.Ha le tudom fixálni úgy hogy még jól is nézzen ki akkor úgy néz ki elég sok dolgot le kell irnom az én kis gépemről.
mindenkinek üdv,balesetmentes utakat!
sorszám: 28621 (98081)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 23:42:41)
köszönöm a meghivást,de ilyen állapotban csak sirni tudok ha ránézek,nem hogy ráülni és menni:(....
helló!
devilnek már irtam a kis problémáról,én túl gyorsan jöttem,a kutya meg kiba gyorsan jött elő,én meg kicsit szarul reagáltam le a dolgot,félrerántottam a kormányt és első fék satu,ebből csúsztam egy szépet,és elfogyott a tükröm,mindkét bal index,a lábtartó,és az inditó is kapott egy picit,de müködik.Megigérem,ha kcsit is összekaparom magam,csinálom annyi képet hogy begörcsöl a szemetek a sok nézegetéstől:)EGyébjént egy piaggio NRG mc3 50ccm-es kávédarálónak a motorját raktam bele.egészen jó hangja van,hidegen gombnyomásra indul:D A motorban annyi átalakitás történt(visszaalakitható) hogy a főtengely fogasra rá lett hegesztve egy passzoló fog modulú kerék,és mellettea blokkban készitettem egy furatot,amibe illeszkedik a bendix csapja.Mivel az inditómotor száraz működésű,ezért lekoppintottam a meghajtásnál a szimering megoldást,egy kis fémgyűrűt 2 helyet CO-val rápontoztam,és egy marós megcsinálta a deknit,a motor helyét és a szimering tokját.idáig nem ment bele olaj,ha lesz lelkierőm,nekiesni az állapotfelmérésnek,akkor megnézem ment-e bele olaj.
Én is így vagyok ezzel, valóban kell az önindítós cikk.Lehetőleg képekkel.
Aki jártas benne és ért hozzá (pl.: Bambi :D) az kérem magyarázza el, hogy a 250-es ETZ váltóját hogy kell és mivel hézagolni, hogy tökéletes legyen. Hova kell tenni a hézagoló alátétet, és hol lehet venni olyan hézagoló alátétet? :D
bocsi hogy nem irtam,van egy kis gondom a mözövel,sikerült megboritanom egy kutya miatt,nem lett nagy baja a gépnek(legalábbis kevesebb mint nekem:))
nemtudom irtam-e,de egyenlőre nincs még fényképezőm,de ha lesz,akkor leirom,mert nem sok öninditós mz rohangászik.Egy darabig nem ülök motorra,kicsit megviselt hogy elrontottam egy tél munkáját,de a kutya él és mozog!
intervénás benzinevő faló kerestetik de nagyon!!!
ÉS ISMÉT ÉS MEGINT:
"kedves intervénás benzinevő faló, többen is igen megköszönnénk, ha dokumentálnád valamiképp ittenék az önindítós MZ elkészítésének módját. vagy most hirtelen elvitt a cica? vagy csak kínzol bennünket 1 kissé, mint a jenkik a hadifogjaikat?"
Helló!
Volna 2 eladó Mz-m.
Egy ETZ 250,minden papírja rendben, 1 év műszakival,80%-os gumikkal,kb 2000Km van a blokkjában.
Egy TS 250/1 Friss műszakival,új gumikkal, ETZ blokkal,ami fel lett újítva,de jár hozzá a gyárija is. Van hozzá egy tárcsafékes villám, főfékhengerrel,munkahengerrel, tárcsafékes kerék kell már csak hozzá.
Együtt,vagy külön külön is eladók.
Ha érdekel írj: chevy001@gmail.com, vagy chevy001@citromail.hu
Lehet, hogy a szerdai kakucsra én is lenézek.
Több infót. :D
Kobra mehetünk együtt, ha te is jössz.
Persze csak jó idő esetén mennék. :D
am. váltó hiba nem lehet? mert kb fél éve kidobálja a 4.et és az lett volna az elő jel????
üdv:petya
hello! köszi, hogy szólsz:D de szinte van mindenem ami kell trofihoz:)
Az önindító cikk készítésének ötletét én is támogatom!!! Barátom tatájának van olyan Simson S-51 B kismotorja,ami önindítós,ott a blokk előtt van az elektromotor,és egy szíjjal forgatja meg a lendkereket!
Légyszi írjátok meg azt a cikket, szerintem hatalmas rá az érdeklődés!
Keri!
Lehet menni más motorral is? De semmiképpen sem gyorsabbal. Honda cb250. ?
kedves intervénás benzinevő faló, többen is igen megköszönnénk, ha dokumentálnád valamiképp ittenék az önindítós MZ elkészítésének módját. vagy most hirtelen elvitt a cica? vagy csak kínzol bennünket 1 kissé, mint a jenkik a hadifogjaikat?
Az igen, arra kiváncsi lennék.
Szerdán megyünk Kakucsra pályázni, nem jössz? 3000huf a beugró.
sorszám: 28606 (98054)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)
nekem volt olyan hogy gyenge volt a zeger+nem rakták be rendesen, és kinyomta a szimeringet a helyéről. Egyik pillanatról a másikra csinálta azt amit Peti leírt.
esetleg kipufogó dugulás, az is tud ilyet
Bocs Doki! Ezt nem tudtam. Azt hittem mindegyik külső szimeringes. Tehát a szimering csere nagy meló...
HAHO MINDENKI van 1 fogos kérdésem mijen teleszkop jo az erdö alá futkározni(rendörmentes terület:D)kémény avagy puha
HELO PETYA HA VALAMI ALKATRÉSZ KEL KIS TROPHI-HOZ AKOR SZOJ VAN TÖK JO FÖTENGEJEM IS HA KEL IT A CIMEM gergely111@citromail.hu de a számom is it van 06705504934 de ha valaki másnak kel kis etz kis ts kis trophi cucc akor szojatok nyugotan
Mivel a 125/150-es Trophy még belső szimmeringes, így kívűlről nem tudsz benne főtengely szimmeringet cserélni. Szét kell hozzá dönteni a blokkot teljesen, mivel a főtengelycsapágyon belül van a főtengelyszimmering (ezért hívják belső főtengelyszimmeringesnek.)
Sziasztok!Kellene nekem egy MZ TS 250-es főtengely ami jó!SEGÍTSETEK!!!!Cím:horszumo@citromail.hu
hogyan oldottad meg az önindítót? konkrétabban milyen önindítót tettél rá, és milyen átalakításokat kellett a blokkon végrehajtani?
sorszám: 28598 (98030)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)
Az igen! Tudnál egy kis képecskét felrakni vhova,hogy megnézzük hogyan oldottad meg az önindító beszerelését???
Meg egy kis pici videót is kérnék,ahogy önindítóval beindul :)
sorszám: 28597 (98029)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 00:13:54)
A kis ETZ-men egyik napról a másikra következett be a szimering áteresztés. Elég az, hogy a szimering rugó elengedjen egy pillanat alatt és már át is ereszt...
Petya! Ha ügyes vagy és minden szerszámod megvan akkor szépen, komótosan haladva 1 nap. Le kell venni a kuplungfelöli kislánckereket (primer hajtás) és a dinamó forgó ill álló részét is, és már hozzá is lehet férni.
üdvözlet!
önindítós lett az mz!:DD
naggyon komoly,gombnyomásra indul,a berugót azért meghagytam,
viszont az A korlátos papírkám még mindig nem jött meg:( pedig szép idő van,péntekig várok,ha nem jön meg akkor vér fog fojni:-)
Hali! Indexbe 12 V/ 21 W-os, sárga izzó mennyibe kerül?
ETZ 250-re hátra rakott már fel valaki pannónia szerszámosdobozt,mert ebben gondolkodom,ha igen,légyszi írjon!
ELőre is kössz!
"olajleeresztő csavar menete 12-es, nagyobbat nem lehet belerakni" Az egyik motorommal történt, hogy megrepedt az olajleeresztő kitüremkedő része, nem lehetett meghúzni a csavart. Rézből külső menetes persely lett készítve, kézzel szépen ki-be lehetett csavarni. A meneteket bekentem 2 komponensű ragasztóval és úgy betekertem. Szintén rézből készült hozzá új csavar, mágnes is lett a végébe téve. Több, mint 20 ezret ment így a motor, még mindig megvan (motor is, csavar is, persely is).
Ez érdekes, mert rossz főtengő szimering esetén az alapjárat megy el, illetve minden sebességen gyenge a motor :S a füstölés ilyenkor attól lehet, hogy a bal oldali szimertingnél olajat is beszív... érdekesek ezek a 2 ütemű gépek, sok tünet ugyanolyan, mégis más a hibaforrás, érdemes mindent megnézni... pl ha hirtelen jött elő ez a gyengülés, akkor én kizártnak tartom ezt a szimering problémát... az nem máról holnapra megy tönkre, hanem szép fokozatosan...
Petya. Ez a jelenség a főtengely szimering átengedésére utal. Nekem ugyan ez a jelenség játszódott le a 125-ös ETZ-m nél. 70-ig fel tudtam vele gyorsítani aztán 5.-ben már csak tartani tudta, nagy nehezen. Majd a főtengely szimering csere után a jelenség megszünt...
értem. és akkor az miért van hogy üresben, 1ben 2ben felpörög teljesen?
ja gyújtás beállításban is tucc segíteni?
Elég egyértelmű, valami hiba lesz a karburátor beállításában, szerintem nagyon sokat kap, fulladozik a benzinben. Valószínű, hogy a szívató dugattyúja nem zár tökéletesen, és ott kap plusz üzemanyagot. Esetleg előfordulhat még hibás gyújtás-beállítás, a tökéletlen égés okozza ezt az erőtlenséget és a nagy füstöt. Üdv!
Sziasztok!
légyszives segítsetek nekem, olyan bajom van, hogy 125ös trofim 3.tól elveszti az erejét kihúzatom 2.ban 50-55ig és 3.ban csak tartja azt jobbesetben eldöcög 60ig és 4.ben ugyan ez a helyzet. kipucoltam a karbit piszok szinte semmi nemvolt benne, a gyertya nem őszbarna volt hanem barnás valami volt rajta majdnem olyan mint a rozsda ezt leszedtem drótkefével, am. hatalmas kék szikrákat ad. ja és menetközben okádja a a füstöt pedig a benzinen alig lehet látni h van benne 2t. help me!!! légyszives adjatok valami tanácsot, hogy mitől vannak ezek a gépemen. ez am. olyan gép volt amivel 110km/h is kivittem 1szer síkton.
előreis köszönök mindent.
üdv:petya
ja és mérni meg kompressziót mérővel lehet :D
Ja és ha megnézed a gyűrű hézagot akkor az is a tűrés fölött van. Általában 0,2 0,3 körül szokott lenni a hézag hidegen.
Ha leveszed a hengerfejet akkor a henger oldalán érezni egy vállat amit a felső gyürű maximális magasságáig koptatott, az is túlzott kopásra utal.
A nagy fogyasztás is jellemző.
Nekem 2 liter alatt fogyasztott a Szimo felújítás után.
A TS pedig 1 literrel evett többet amikor gyűrű nélkül mentem vele.
mondjuk sziónak nem tudom mennyi a szokásos élettartama.
pl. ha 30ezernél többet ment a motor akkor gyanakodhatsz
kompresszio hiányt mivel lehet mérni vagy bisztosra tudni???
a beállitási értékek gépkönyv szerintiek.
Sziasztok! Segítséget kérek! MZ_125-ös motorom több fesszabályzót elintézett már, de mindig elmegy a töltés (tekercsek is cserélve), fordulat csökken ha világítást rákapcsolom rövid úton leáll (leszívja az aksit). Link is jó lenne hol olvashatnék erről. Előre is kösz. Helló!
A csörgés a csapágyaktól van. A kopott henger nem feltétlen jár hanggal és jól is megy tőle a motor, hiszen nem fogja vissza a surlódás annyira. A kompresszió csökkenés hatása, alacsony fordulaton jelentkezik először.
Talasztalatom szerint ha elkopott a motor akkor melegen/félmelegen nehezen indul, miközben hidegen nem tapasztalni problémát.
De mint mondtam ez csak egy lehetőség, a másik hogy alapjáraton sok benzint kap. Ennek az okát is érdemes megkeresni a karbi környékén.
Előgyujtásnak 1,7mm elég? Nem tudom Simón hogy van, de trabant, Jawa, MZ mind 3mm-ert szereti.
Sok Eladó alkatrész simsonhoz:
http://www.teszvesz.hu/show_user_auctions.php?uid=4920230
Árat megelehet beszélni, értelmes dolgot beszámítok, a robogoba 50ccm is motort beszámítok!
hivj: 06-20-96-23-250
Gazegovel sutogetem a kipufot a konyoktol, feher fustnel elkezdem egy faval kocogtatni, eddig ok, de honnan tudom hogy kijott minden, mert az hogy mar nem jon semmi az nem jelent semmit.
a karbi tipus száma:16NS3-13ha ez mond valakinek valamit.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|