hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Szumó
válasz erre | email2008-07-09 17:34:58
http://www.szumo.sokoldal.hu
sorszám: 28649 (98132)

 
 
kapzsi
válasz erre | email2008-07-09 14:50:15
keresek 251es hengert dugóval/vagy egy plusszos gyári dugót gyűrűkkel/csak új érdekelne ha van:) töke erősen állok a kérdéshez...üdv 70 2147030
sorszám: 28648 (98124)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-07-09 14:49:42
Hi!
Helyes gyujtásbeállitáskor ált.ban az
alaplapnak milyen helyzetben kell lenni?
-Ha szembe állok az alaplappal akkor nekem a felső rögzitőcsavarnál van csontra a pálya vége,igy szemre nézve
-Van e valami teljesen más mód amivel beállitottátok a gyujtást hogy meg találni a megfelelő pontott.?
sorszám: 28647 (98123)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-09 14:05:28
kis etz esetén az mz felirat alatt a bal deknin van egy kis csavar az a szintjelző,a folyik akkor sok,ha nem folyik akkor kevés.530ml-t ír a könyv ha jól emlékszem
sorszám: 28646 (98122)
(előzmény: htibi87, 2008-07-09 11:55:18)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-09 14:03:39
csak apró sallangoknak van bajuk ahogy elnéztem a hétvégén,mint pl:váltókar elhajlott,eltört a lábtartó,és a szokásos index tükör páros kissé megfogyatkozott.
Most már poénosan fogom fel a dolgot,bár kicsit sokba lesz ez a buli.
sorszám: 28645 (98121)
(előzmény: GERI8, 2008-07-09 11:35:22)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-09 12:49:10
MISEM ECERÜB:D A TS MZ A BALOLDALT A BERUGO KAR KÖRNYÉKÉN VAN 1 KIS CSAVAR HA KITEKERED ÉS FOJIK BELÖLE AZ OLAJ AKOR SOK HA NEM AKOR KEVÉS AZ ETZ NEM TOM HOGY VAN AZONIS A BAL OLDALT KEL LENIJE A DEKNI KÖZÉP MAGASÁG FELÉ LENIJE EZ ÁLTALÁBAN EGY SIMA CSAVAR ADIG KEL TÖLTENI AZ OLAJAT MIG KI NEM JÖN A CSAVAR HEJÉN VISZACSAVAROD ÉS KÉSZ IS HA KICSIT TÖB VAN BENE NEM GOND
sorszám: 28644 (98118)
(előzmény: htibi87, 2008-07-09 11:55:18)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2008-07-09 12:12:59
Rókapimpó!
Én most értem haza. Beszéljünk inkább telon.
06-70három9kettő7hétnulla2
sorszám: 28643 (98117)

 
 
htibi87
válasz erre | email2008-07-09 11:55:18
Sziasztok
Honnan tudom megállapítani, hogy elegendő-e az olaj a motorba?
sorszám: 28642 (98116)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-09 11:35:22
HAHO INTROVÉNÁS KIS ETZ BLOKOM VAN 1 SZÉTSZEDVE HA KEL VALAMI ALKATRÉSZ SZOJ AZTÁN MEGDUMÁJHUK ERE ACIMRE IRJ HA KEL VALAMI gergely111@citromail.hu
sorszám: 28641 (98115)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-09 01:49:04)

 
 
Szakál1966
válasz erre | email2008-07-09 09:48:40
Eladom jó állapotban lévő 1991-es évjáratú MZ ETZ 251-es motoromat. Friss eredetiségvizsgával, új hátsó gumival, műszaki nélkül, tartalék alkatrészekkel.Tel:06706103547 Szakál
Ár: 80 000
Megtekinthető: Budapest
sorszám: 28640 (98114)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-07-09 09:25:24
Sziasztok! Nem tudom,mi lehet a baj, 500 km után a vadiúj (igaz talán taiwani) kuplunglamellák csúszni kezdenek 5000 fordulat felett. Most szedtem szét,és a méretek teljesen jók,kopás alig látható,az előfeszítés,a hézagoló háromszögek is mind a helyükön vannak.
Szerintetek mi lehet ez? Próbáljam meg alátétekkel még növelni az előfeszítést? Ja,ez kis ETZ vadiúj 150-es hengerrel.
sorszám: 28639 (98113)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-09 01:49:04
nagyon nem tetszik nekem ez az mz fék: kcsit megcibálom és már harap,valószinüleg az ijedtség miatt ahogy megtéptem a kart+elrántottam a kormányt,oldalra fektettem,na mindegy ez az én baromságom.
A blokkot ki kellett venni mert eltört a tartó vas,és ha beindul a gép akkor fura hagok jönnek ki,szóval majd át kell néznem, de ezt csak hétvégén,bár lehet nem is megyek ki mert csak rossz lesz a kedvem ha ránézek.Nem azért mert szégyenlős vagyok, de majd ha teljes pompában ragyog a motor akkor majd körbefotózom úgy hogy összerakom mégegyszer az öninditós részt és akkor látszik minden lépés.
sorszám: 28638 (98109)
(előzmény: Keri, 2008-07-08 12:29:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-09 01:40:08
gyakorlatilag leirtad helyettem:) csak annyi külömbség van az enyémnél hogy szódabikarbónát használok hogy jobban pezsegjen az élet.Öngyujtóval kipróbáltam a befőttes üvegbe összegyüjtött gázt,és meg kell hagyni rohadt nagyot pukkan.
kicsit túl van méreteve mert egy fiat puntóra tervezett bontót másoltam le,ezért kcsit több gázt ad mint kéne de ez nekem csak jó.
sorszám: 28637 (98108)
(előzmény: Keri, 2008-07-08 12:35:27)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-08 22:03:48
Ja, TZ-vel és én is csak fél napra és csak ha jó idő lesz. Felhő lehet, csak ne essen. :D
Megyünk Keriékkel, vagy már odamegyünk fél 2-re? :D
sorszám: 28636 (98105)
(előzmény: Kobra1, 2008-07-08 18:46:30)

 
 
csörgőkígyó
válasz erre | email2008-07-08 20:58:31
Én még 20 vagyok. Köszi a választ, nem motorozom inkább. Üdv!
sorszám: 28635 (98102)
(előzmény: LG TS, 2008-07-08 19:57:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-08 20:55:18
megjegyzem én kifejezetten szeretem ha vannak gokartosok. A pihenőidők miatt nem vesznek el tőlünk pályaidőt, ugyan akkor a jó minőségű gumijuk letakarítja a port és jobban tapad a pálya :)
sorszám: 28634 (98101)
(előzmény: Keri, 2008-07-08 20:53:00)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-08 20:53:00
Ha vannak gokartosok, akkor váltjuk egymást, de nincs szigorúan kőbe vésve mennyit megyünk. Elég fárasztó a pályázás, szóval amikor elfáradunk lejövünk, akkor mennek a gokartosok.
Ha nincs gokartos akkor 6-ig lehet menni, de ez sincs kőbe vésve.

Mi csak 2kor tudunk indulni.

Időt nem mérnek. Én GPS-el szoktam köridőt mérni magamnak, de most elromlott ez is.
sorszám: 28633 (98100)
(előzmény: Kobra1, 2008-07-08 18:45:00)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-07-08 19:57:54
Szia! Nem tudom hány éves vagy, én még fiatal vagyok(23), de azért fogadd meg a tanácsom, és ne motorozz addig.

Én ugyanott tartok, mint te, forg.vizsgám megvan nagy A.kat.,Hétfőn voltam ocsmányirodában papírokkal, kipengettem 4000et lefényképezték a búrám, és azt mondták hogy jövő hét csütörtökön érdeklődjek, megvan-e már, mert majd be kell érte menni.

Ha elkapnak a rendőrök akkor pedig számíts rá hogy nagyon megbírságolnak és még a jogsid is ugorhat.
sorszám: 28632 (98098)
(előzmény: csörgőkígyó, 2008-07-08 17:27:42)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2008-07-08 18:46:30
Rókapimpó!
Szivesen lenéznék,de anyagi helyzeteim igen szükösek most. De gondolkozok rajta hogy valahonnan rajzolok annyit. :) Te Tz vel mész? vagy egyáltalán mész? Ha mennék én csak fél napra dután.
üdv Kobra
sorszám: 28631 (98094)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2008-07-08 18:45:00
Szóval fél2től van fél nap. Érdemes lenne akkor 1re már ott lenni.És akkor 3000ft.És bármennyit fenn lehetek ,vagy 20perces intervalumokra van bontva?
Köridőt mérnek? Üdv
sorszám: 28630 (98093)

 
 
Szakál1966
válasz erre | email2008-07-08 17:41:31
Eladom jó állapotban lévő 1991-es évjáratú motoromat. Friss eredetiségvizsgával, új hátsó gumival, műszaki nélkül, tartalék alkatrészekkel.Tel:06706103547 Szakál
Ár: 70000+15000Ft az erdetiségvizsga ára
Megtekinthető: Budapest
sorszám: 28629 (98092)

 
 
csörgőkígyó
válasz erre | email2008-07-08 17:27:42
Üdv mindenkinek!
Az lenne a kérdésem, h múlt héten vizsgáztam Akorl-ból, és mikorra számíthatok jogsira? Ja és ha addig elkapnak rendszám nélküli mocival, akkor mire számítsak?
sorszám: 28628 (98091)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-08 12:35:27
elektrolitba (enyhén kénsavas víz) belógatsz két fémlapot rákötöd a 12V-ra és ettől elkezd pezsegni.
Hidrogén és Oxigén keletkezik. Ez bevezeted a légszűrőházba ás beszívja a motor.
Természetesen roppant kevés gáz keletkezik, de elvileg ez is elég hogy hatékonyabban égesse el a benzint.
sorszám: 28627 (98088)
(előzmény: mz250, 2008-07-08 12:03:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-08 12:29:46
Nem akarsz megtanulni fékezni? ;-)
Azért remélem nincs nagy bajod...meg a motornak sem. Ha gondolod kimegyek azt körbefényképezem a cuccot.
sorszám: 28626 (98087)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 23:28:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-08 12:27:58
ne türelmetlenkedj, nyílván dolgozik és nbem jut géphez, ha visszajön meg fogja írni, nem irigy...bár elég jó hatásfokozás hogy elsőre nem írta le :D
sorszám: 28625 (98086)
(előzmény: körvics, 2008-07-07 22:46:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-08 12:24:19
Kobrának írtam ide a több infót.
Simán egy könnyű örömmotorozást tervezünk.
Mi nagymotorokkal megyünk mert most nincs kedvünk az MZ-vel utánfutózni, de ez senkit ne rettentsen el, az MZ-vel jobban lehet menni itt mint a nagy dögökkel.
sorszám: 28624 (98085)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-07-07 20:44:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-08 12:21:45
Bármivel lehet jönni. Akár gokartal is :)

Ez egy nyilvános pálya, bárki mehet aki befizeti a pénzt.
Természetesen a 2 és 4 kereküek külön mennek.
Haverral kb. 2kor indulunk a lágymányosi híd lábánál lévő OBI parkolójából. Lehet ide is jönni (nem várunk senkire) vagy egyből mehetsz a pályára is ha tudod holvan. Kakucsi polgármesteri hivatalnál kell elkanyarodni és át kell menni az M5 fölött. Ott már meglátod a pályát.
Ja és ha egész napra mész akkor 6000HUF mi ezért csak félnapot megyünk. 13:30tól van félnap.
sorszám: 28623 (98084)
(előzmény: Kobra1, 2008-07-07 18:28:13)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-07-08 12:03:05
Írnál nekem pár szót erről a vízbontóról hogy tudjam kb miröl is lenne szó.
sorszám: 28622 (98083)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 23:57:00)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-07 23:57:00
Ui:eléggé szarul irok!ez gáz.Remélem mindenki el tudja olvasni kissé póriasan irtam hózzászólást.

Más:előre is elnézést,ha nem tudok későbbiekben reagálni,be kell libegnem a dokihoz mert mégmindig fáj eléggé a lábam,feltehetőleg a proti nyomta meg,Ha ráborul 100kg akkor ez megesik:-)
még lesz folytatása az inditós mizériának,mert már javában folynak a kisérletek a vizbontóval,eddigi eredmények:kevesebb fogyi,alacsony fordulaton jobban ránt,és nagyon vicces ahogy lötyög egy tescós zacsiban a kakaós dobozban lévő elektrolit.Ha le tudom fixálni úgy hogy még jól is nézzen ki akkor úgy néz ki elég sok dolgot le kell irnom az én kis gépemről.
mindenkinek üdv,balesetmentes utakat!
sorszám: 28621 (98081)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-07 23:42:41)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-07 23:45:45
köszönöm a meghivást,de ilyen állapotban csak sirni tudok ha ránézek,nem hogy ráülni és menni:(....
sorszám: 28620 (98080)
(előzmény: Keri, 2008-07-07 17:33:16)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-07 23:42:41
helló!
devilnek már irtam a kis problémáról,én túl gyorsan jöttem,a kutya meg kiba gyorsan jött elő,én meg kicsit szarul reagáltam le a dolgot,félrerántottam a kormányt és első fék satu,ebből csúsztam egy szépet,és elfogyott a tükröm,mindkét bal index,a lábtartó,és az inditó is kapott egy picit,de müködik.Megigérem,ha kcsit is összekaparom magam,csinálom annyi képet hogy begörcsöl a szemetek a sok nézegetéstől:)EGyébjént egy piaggio NRG mc3 50ccm-es kávédarálónak a motorját raktam bele.egészen jó hangja van,hidegen gombnyomásra indul:D A motorban annyi átalakitás történt(visszaalakitható) hogy a főtengely fogasra rá lett hegesztve egy passzoló fog modulú kerék,és mellettea blokkban készitettem egy furatot,amibe illeszkedik a bendix csapja.Mivel az inditómotor száraz működésű,ezért lekoppintottam a meghajtásnál a szimering megoldást,egy kis fémgyűrűt 2 helyet CO-val rápontoztam,és egy marós megcsinálta a deknit,a motor helyét és a szimering tokját.idáig nem ment bele olaj,ha lesz lelkierőm,nekiesni az állapotfelmérésnek,akkor megnézem ment-e bele olaj.
sorszám: 28619 (98079)
(előzmény: körvics, 2008-07-07 17:51:23)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-07-07 23:32:52
Én is így vagyok ezzel, valóban kell az önindítós cikk.Lehetőleg képekkel.
sorszám: 28618 (98078)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-07 23:30:10
Aki jártas benne és ért hozzá (pl.: Bambi :D) az kérem magyarázza el, hogy a 250-es ETZ váltóját hogy kell és mivel hézagolni, hogy tökéletes legyen. Hova kell tenni a hézagoló alátétet, és hol lehet venni olyan hézagoló alátétet? :D
sorszám: 28617 (98077)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-07 23:28:48
bocsi hogy nem irtam,van egy kis gondom a mözövel,sikerült megboritanom egy kutya miatt,nem lett nagy baja a gépnek(legalábbis kevesebb mint nekem:))
nemtudom irtam-e,de egyenlőre nincs még fényképezőm,de ha lesz,akkor leirom,mert nem sok öninditós mz rohangászik.Egy darabig nem ülök motorra,kicsit megviselt hogy elrontottam egy tél munkáját,de a kutya él és mozog!
sorszám: 28616 (98076)
(elözmény: Victor, 2008-07-07 10:48:36)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-07-07 22:47:55
intervénás benzinevő faló kerestetik de nagyon!!!
sorszám: 28615 (98075)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-07-07 22:46:32
ÉS ISMÉT ÉS MEGINT:
"kedves intervénás benzinevő faló, többen is igen megköszönnénk, ha dokumentálnád valamiképp ittenék az önindítós MZ elkészítésének módját. vagy most hirtelen elvitt a cica? vagy csak kínzol bennünket 1 kissé, mint a jenkik a hadifogjaikat?"
sorszám: 28614 (98074)

 
 
chevy001
válasz erre | email2008-07-07 22:00:08
Helló!
Volna 2 eladó Mz-m.
Egy ETZ 250,minden papírja rendben, 1 év műszakival,80%-os gumikkal,kb 2000Km van a blokkjában.
Egy TS 250/1 Friss műszakival,új gumikkal, ETZ blokkal,ami fel lett újítva,de jár hozzá a gyárija is. Van hozzá egy tárcsafékes villám, főfékhengerrel,munkahengerrel, tárcsafékes kerék kell már csak hozzá.
Együtt,vagy külön külön is eladók.
Ha érdekel írj: chevy001@gmail.com, vagy chevy001@citromail.hu
sorszám: 28613 (98071)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-07 20:44:13
Lehet, hogy a szerdai kakucsra én is lenézek.
Több infót. :D
Kobra mehetünk együtt, ha te is jössz.
Persze csak jó idő esetén mennék. :D
sorszám: 28612 (98066)
(előzmény: Keri, 2008-07-07 17:33:16)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-07 19:38:53
am. váltó hiba nem lehet? mert kb fél éve kidobálja a 4.et és az lett volna az elő jel????

üdv:petya
sorszám: 28611 (98063)
(előzmény: petya54, 2008-07-07 19:31:54)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-07 19:31:54
hello! köszi, hogy szólsz:D de szinte van mindenem ami kell trofihoz:)
sorszám: 28610 (98062)
(előzmény: GERI8, 2008-07-07 13:27:26)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-07-07 19:06:48
Az önindító cikk készítésének ötletét én is támogatom!!! Barátom tatájának van olyan Simson S-51 B kismotorja,ami önindítós,ott a blokk előtt van az elektromotor,és egy szíjjal forgatja meg a lendkereket!
Légyszi írjátok meg azt a cikket, szerintem hatalmas rá az érdeklődés!
sorszám: 28609 (98061)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2008-07-07 18:28:13
Keri!
Lehet menni más motorral is? De semmiképpen sem gyorsabbal. Honda cb250. ?
sorszám: 28608 (98056)
(előzmény: Keri, 2008-07-07 17:33:16)

 
 
körvics
válasz erre | email2008-07-07 17:51:23
kedves intervénás benzinevő faló, többen is igen megköszönnénk, ha dokumentálnád valamiképp ittenék az önindítós MZ elkészítésének módját. vagy most hirtelen elvitt a cica? vagy csak kínzol bennünket 1 kissé, mint a jenkik a hadifogjaikat?
sorszám: 28607 (98055)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-07 17:33:16
Az igen, arra kiváncsi lennék.
Szerdán megyünk Kakucsra pályázni, nem jössz? 3000huf a beugró.
sorszám: 28606 (98054)
(elözmény: Victor, 2008-07-07 00:13:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-07 17:29:54
nekem volt olyan hogy gyenge volt a zeger+nem rakták be rendesen, és kinyomta a szimeringet a helyéről. Egyik pillanatról a másikra csinálta azt amit Peti leírt.
sorszám: 28605 (98053)
(elözmény: Victor, 2008-07-06 16:51:20)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-07 17:27:26
esetleg kipufogó dugulás, az is tud ilyet
sorszám: 28604 (98052)
(elözmény: Victor, 2008-07-06 15:43:42)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-07-07 14:41:01
Bocs Doki! Ezt nem tudtam. Azt hittem mindegyik külső szimeringes. Tehát a szimering csere nagy meló...
sorszám: 28603 (98043)
(előzmény: The Doctor, 2008-07-07 12:53:12)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-07 14:09:47
HAHO MINDENKI van 1 fogos kérdésem mijen teleszkop jo az erdö alá futkározni(rendörmentes terület:D)kémény avagy puha
sorszám: 28602 (98040)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-07 13:27:26
HELO PETYA HA VALAMI ALKATRÉSZ KEL KIS TROPHI-HOZ AKOR SZOJ VAN TÖK JO FÖTENGEJEM IS HA KEL IT A CIMEM gergely111@citromail.hu de a számom is it van 06705504934 de ha valaki másnak kel kis etz kis ts kis trophi cucc akor szojatok nyugotan
sorszám: 28601 (98039)
(elözmény: Victor, 2008-07-06 15:20:13)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2008-07-07 12:53:12
Mivel a 125/150-es Trophy még belső szimmeringes, így kívűlről nem tudsz benne főtengely szimmeringet cserélni. Szét kell hozzá dönteni a blokkot teljesen, mivel a főtengelycsapágyon belül van a főtengelyszimmering (ezért hívják belső főtengelyszimmeringesnek.)
sorszám: 28600 (98036)
(elözmény: Victor, 2008-07-07 08:24:31)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu