:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Hali! Láttam,hogy lehet kapni MZhez fém M és Z betűt,ami a tankra való,csak az én 250-esemen nincs meg neki a mélyedés,meg asszem 250-esen csak matrica volt. Hogyan tudom feltenni rá? Van valakinek 250-esen?
helo
ha megszakitós a gyujtásod állits egy tizeddel nagyobb hézagot a mexán mert lehet h kotyog a főtengely csapágya és alapjáraton nem is nyit ki a megxa.jawa mustangnál ugyanez volt ,gondolt egyet és leállt.Én megnétem azt h ha a megszakitó nyitva volt elnyomtam oldalirányba kézzel a főtengely végét máris bezárt a megszakitó.Igy jöttem rá h kicsi a hézag.
Szevasztok.
Valaki lemérné hogy mekkora a hűvely hossza a etz-150nek.Mert van egy mesterem aki furná de eddig csak simokat furt,és addig nem veszem le a hengert mig nem tudom hogy befér-e a gép alá a henger.
Sürgös lenne,estére kell hivnom.
Sajna nincs időm a szakkönyvet bujni.
Köszönöm előre is.
Üdv
Küld már el lécci a mélcimed, mert nekem még a régi munkahelyid van meg... ugy járok mint a mobiloddal! :)
Nemtudom, nem én csinálom.
De lehet jelentkezni szerkesztőnek mert igazából nincs aki csinálja :)
Sziasztok! Szerintetek elég az ha veszek egy 150-es ETZ-hez való fúvókakészletet és azt rakom bele a 25-ösöm karbijába ha majd 150-es lesz a henger? Előre is köszi
Kössz
sorszám: 28708 (98312)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-14 00:11:25)
HAVEROM TS 125 RÖL150RE VALO ÁTALAKITÁSA KB 2 ÉVE VOLT MÉG MINDIG MEGY A RESZELT SZIVO CSÖVEL RESZELT DUGOVAL RÖVIDITET KIPUVAL POLIROZOT FELÖMLÖKEL NOMEG DÖRZSÁRAZOT KARBIVAL EZT CSAK AZ ÜZEMBIZTONSÁG ÉRDEKÉBE MONDOM PERSZE GYÁRILAG KIVOLTAK TALÁLVA RENDESEN EZUEK A MOCIK DE HA TUNINGOLNI AKAR VALAKI AZ SZÁMITSON A TÖBET EVÉSRE MEG A GYOKORIB MEGHIBÁSODÁSRA CSAK HA A HENGERFEJBÖL SZED LE UGY JÁR MINT A SZOMSZÉD ECER CSAK ELSZÁLNAK A CSAPÁGYAK MERT NEMBIRJÁK A TERHELÉST VAGY ROSZABUL HA TUL SOKAT SZED LE BELÖLE NEM FORDUL AT A DUGO AZT VEHET UJ HENGERFEJET 1 VAGYONÉRT :D NO PERSZE EZT AZÉRT IRTAM HOGY A HENGERFEJBÖL LESZEDNI NAGY FELADAT FÖLEG MIKOR ÁLANDO JELEGEL KIFUJ A ROHADÉK HA VALAKI MINDENÁRON TEJESITMÉNYT AKAR NYERNI AMIT LEIRTAM MIND JOB MOCER ÉS KEVÉSBÉ KÁROSAK MERT HA A HENGERFEJ ECERCSAK UGYDÖNT HOGY MEGREPED MINT A TS EMEN AKOR NINCS MESE TOLNI KEL AZMEG SZAR DOLOG
TELE TANKOT SZÉLES UTAT
www.hubermotor.hu - huber és társa,nagykörösi út
www.mofaker.hu - szintén nagykörösi út
VI.ker.zichy jenő u. 34,futár motoros bolt
--------,,---------- 32,négy kelemen motoros bolt
ezekről tudok így hirtelen.
Keri!
most komolyan., mikor lesz olvasható a teljes cikk az átalakitott MZ Ts 250ről? ami már 20éve a főoldalon izgatja a fantáziánkat?!
Ebből parasztfelkelés lesz! :D:D:D
Honnan lehet megtudni,hogy melyik henger az erősebb/gyengébb?? Mit kell megnézni?
Mielőtt nekiesnél ész nélkül reszelni meg dugattyút farigcsálni, ellenőrizd, hogy melyik változat a hengered, mert többféle változat létezik. A 150-eseknél észrevehető a teljesítménybeli eltérés, ha üzembiztos és erős motort szeretnél, akkor inkább ezt célozd meg homályos "ennyit le lehet szedni, az tuti" tuningleírások helyett.
Sziasztok! ETZ 250-est újítok fel. Nemtudom,hogy gumi szilenteket hol tudok venni a hátsó lengővillához,mert cserére szorulnak. Írtatok itt egy Budapesti boltot,ahol szinte mindent meg lehet venni ETZ-hez... ennek a boltnak kéne nekem a neve, címe, és ha van,akkor weboldal címe. Előre is köszönöm szépen!
Ui.: aksitartó fémszerkezetet lehet kapni ETZ-hez? vagy gumiszallaggal oldjátok meg,mint Simsonba???
ÜDV
A KARBIBA CSAK NANYOB FUFOKÁKAT KEL RAKNI SEMI MÁST A HENGERFEJHEZ NEM NYULNÉK MERT A 125 HENGERFEJBE A 150 DUGO ÉPHOGYCSAK ELFORDUL HEJETE INKÁB A FELÖMLÖKET POLIROZD KI HOGY GYORSABAN ÁRAMOJON A GÁZ FELFELE DE SZERINTEM ERÖL MÉG LEIRÁST IS TALÁLSZ AZ OLDALON HA MEG TUNINGOLNI AKARSZ AKOR AZ EGYIK LEGJOB MOCERE A POLIROZOS REZONÁTOROS KIPUFOGO ASE TUL BONYULULT VAGY HA LERÖVIDITED A GYÁRI KÉMÉNYT ILETVE A HENGERBE FELRESZELED A SZIV O RÉSZT VAGY A DUGO SZOKNYÁJÁBOL SZEC LE ÉS AKOR TŐBET TUD SZIVNI MERT UGYE A SZIVO JUKAT A DUGO ZÁRJA LE IT CSAK IJEN 2 MILIMÉTERT SZABAD RESZELNI
ÜDV TELE TANKOT HÁTSZELET
Sziasztok!
Arra gondoltam hogy felfúratom 150-esre a 125-ös ETZ-m hengerét és vetetek le a hengerfejből a nagyobb kompresszió végett.
Tanácsot szeretnék kérni, mert 22-es torokátmérőjű karbim van és nem tudom hogy lecseréljem-e vagy nagyobb fúvókákat rakjak bele vagy hagyjam ahogy van ha majd 150-es lesz a henger? Vagy ha tudtok mást, írjátok mert minden ötletet szívesen veszek! Előre is köszi
Talán hülye kérdés,de a 150-es ETZ-hez kell hengerfejtömítés? Mert úgy látom,hogy a vadiúj hengernek a hengerfej felőli részén van egy illesztőperem,amire a hengerfej rámegy,és a perem magasabbnak tűnik,mint a hengerfej kimunkált része,tehát gyakorlatilag azon ül rajta. Összeszerelt állapotban is hézagot látok a hengerfejtömítésnél,ennek ellenére nem fúj ki.Próbáltam ellenőrizni a méreteket,de a tolómérőm elég kuka állapotú,főleg a mélységmérője.
Köszi,előbb még megpróbálkozom egy kis bűvészkedéssel,és ha nem hoz eredményt,akkor áttérek a TS kuplungra!
Ha fúrattad a hengert, akkor először járasd be és utána akarj alacsony stabil alapjáratot állítani.
Frissen fúrt hengernél alacsony fordulaton még lehet, hogy nem elegendő az a kompresszió amit produkál. Ha jól összekopik a henger a dugó meg a gyűrűk, akkor sokkal jobb lesz a tömítése és alacsony fordulaton sem tud elszökni a kompresszió.
Ha most 1000 körülire beállítod az alapjáratot és azt tartja is rendesen, akkor az jó, 1000-1500 km után már kisebb fordulaton is stabil lesz.
hello!
köszi, így már tiszta :D
üdv:petya
Kösz a segitséget és a hozzá állást remélem meg találom a hibát.ha meglessz meg irom.addig is széles utat és olcsó benzint mindenkinek.
Akkor belehúzok és hétfőn megcsinálom.
Aztán megnézem, hogy MZ-vel mit tudtok. :D
Ja, lábtartóra csövet rádugod és felhajtod, meg a végéből levágsz pár centit és máris megvan a tuning.
Pakold össze gyorsan, mert jövőhéten mi megyünk, de most MZ-vel, mert elég gáz hogy R6-al 5 másodperccel rosszabb időket mentünk magunkhoz képest és tőled is lemaradtunk 1-2 másodperccel :)
Á, dehogy elég sok olaj van benne :D
Akkor az tényleg szívás :)
Karbi hibát kizártad, gondolom gyújtás szikrázik alapjárati fordulaton is, be is állítottad a megfelelő előgyújtást. Gyertya is normális bele való és kipróbáltad másikkal is, kipufogó dugulás nem folytja le a motort, falslevegő sincs, hiszen minden szimering, blokktömítések, szívócsonk tömítése rendben van, a motor alacsony kompressziója sem lehet gond, hiszen felújítottad. Légszűrő is rendben van, a benzin friss és vízmentes.
Több öttletem nincs.
olvasd lejebb az előzöt abba le irtam mindent.probáltam több gyertyával is(használtal-újal)és semmi változás.ha el engedem a gázt alapjárat fölötti fordulatról kb:8-900.úgy áll le mintha a gyújtást venném le.
Hát lehet róla szó. :D
Addig megcsinálom a 3. sebességet, meg a lábtartóval is kezdek valamit, azt mehet a móka. :D
2hét múlva nem megyünk le Kakucsra vmikor?
köv héten nem vagyok itthol. Be vagyok zsongva ,menni akarok!!!! :)
Persze most már én is menni fogok :)
Hát az a honda nemsemmi.
Szerintem több olajat nyomott ki Keri gatyájára kakucsringen, mint amennyi a blokkban volt. :DDD
Légyszi kicsit bővebben írd le mit produkál a motor. Hogy áll le? Mintha elvágnák, vagy dadogva-hörögve? Milyenek a gázreakciói? Magasabb fordulaton hörög-e? Ellenőrizd a főtengelyt, hogy nem kopott-e, mert ha kopott, akkor akármilyen jó az új szimering, nem fog tömíteni. Nézd meg a hengertalpnál és a két blokkfél között, hogy nincs-e valami kifújás. Mi anno (mondjuk lehet hogy hülyeség amit mondok) olajat öntöttünk be (kb. egy üdítősüveg kupaknyi) a gyertyanyílásnál, kézzel főtengely körbeforgat, hogy lefolyjon mindenhová az olaj, gyertya visszarak. Így az olaj eltömítette egy kis időre a kopásokat/lyukakat, és pár pillanatig normálisan járt a motor (eltekintve az oltári füsttől XD). Másik tipp. Próbálj ki nagyon sok gyertyát(azért ne vegyél, , de ha tudsz akkor kérj ismerősöktől) minden hőérték, elektródahézag befolyásolja a motort...lehet hülyeség, de előfordulhat hogy alapjárat körül nem tud akkora feszültséged adni, hogy szikra keletkezzen nyomás alatt. Nekem anno szimering problémánál volt az, hogy kb minden utolsó rúgásra indult (értsd: 20-30 szívatóval, ne mondjátok hogy lezabált, mert enélkül el sem indult, betolva sem) utána ha nagy kegyesen beindult, akkor egyfolytában húzni kellett a gázt, mert egy bizonyos tartomány alatt mintha elvágták volna úgy leállt. Ha gázt húztam akkor nagyon keservesen pörgött fel, még üresben is, terhelve pedig mintha a fogát húzták volna. Nah szal írd le légyszi pontosan hogyan is viselkedik, aztán hátha okosabbak leszünk. :S
Bocs elfelejtettem közölni autószerelő vagyok.de simsont még nem szereltem ezen kivül.ezért vagyok tanácstalan .minden beállitás gyári érték szerinti és mégsem jó.hát ez van.!!!??????
bocs, de több ötletem nincs
vidd el olyan szerelőhöz aki ért hozzá
Hello mindenkinek már nagyon sokszor kértem segítséget volt ami beis jött de most teljesen tanácstalan vagyok.Vettem egy simot s51.mikor vettem még indulni sem akart de addig büvöltem még be indult.Aztán szépen lassan mindent ki cseréltem rajt vagy fel ujittattam pl:gyujtás tekercs,csere,megszakitó csere,trafó csere,kondi csere,aztán karbi:úszó csere fuvókák csere ,tűszelep csere,henger alapról 1-ső fúrás.kompresszió mint állat.főtengely feljavított.szimeringek tömitések újak.főtengelycsapágy új.szal,minden szép jó.csak alapjáratot nem tudok csinálni rá.valaki adhatna valami jótanácsot mit tegyek???(ja a karbit lecseréltem próbára egy másik mociról amin volt alapjárat de nekem avval se kipufogó csere is volt???!!!)KÉNE VALAMI JÓ TANÁCS!!!!!
Papírtömítéseket érdemes előre bekenni, hogy jól megszívja magát, Nem tudom milyen az a bronz zsír (gondolom bronz por van benne ami a csúszó felületeket jól keni, de a tömítésnek szerintem mindegy) de a sima Shell zsír is kivállóan alkalmas erre. A HF tömítést ne kend be.
Én olajba szoktam áztatni a papír tömítéseket, attól is megdagad. Ugyanis ez a lényege, hogy megdagadjon a papír és amikor összeszorítod a két felülettel, akkor szépen felveszi a formáját. Ezért fog jól tömíteni.
Ha szárazon rakjátok be a papír tömítést akkor sincs gáz, mert a váltóból felszívja az olajat és szépen beledagad a helyére, de ha így tesztek akkor főleg az elején picit kúszhat az olaj a tömítésen keresztűl. Csöpögni nem fog, de arra elég hogy a blokk koszos legyen.
Ha skoda lenne azt mondanám deformálódott a hengerfej és a hűtővíz szivárog bele az olajban, de MZ esetén nem tudom. Nyylván az esővíz, felcsapódó pocsoja, nagynomásu mosó, kedves szomszédnak köszönhető a vizes olaj.
hi!
köszi végülis azis igaz, és mit mondasz arra hogy bronz zsírral bekenem a tömítéseket??? (ezt ajánlották)
köszönöm!
üdv:petya
Hogy lehetne eldönteni azonkívül, hogy megnézem a következő olajcserénél? Hogy megy oda víz?
http://www.motor.hu/motor_vpage.jsp?id=113406
Szerintem észrevennéd ha a szimering ennyire áteresztene. Inkább a vízre tippelek.
Ma lecseréltem az olajat a váltóban (ETZ250) és a várt fekete sűrű olaj helyett libafosszínű nagyon híg lötty folyt ki. Mitől lehet ez? Belement a benzin? Van valakinek ilyen tapasztalata?
Szerintem mindegy ,ugyis hozzá préselődik mindkét felületre ha ráhuzod a hengerfejett.
Mitól van az hogy nehezen találom meg az ürest 1-2 közt az es250en?alul a rugó és golyócska ?
én 15W40-et szoktam venni, 5 literesben (szoktam...egyszer vettem azóta azt használom)
A 10W40-es esetleg túl híg, de kárt nem fog okozni.
Amúgy most a Hondámba is ilyen olaj van és annak is jól működik a váltója és kuplungja.
Igen, mondhatnátok hogy egy Hondába azért nem töltenétek ilyen tré olajat, de Kobra és Rókapimpó tudja miért van benne ilyen :D
HA KEL ASZEM VAN TS KUPLUNGOM ITHON FÖLÖS gergely@citromail.hu irj ha kel
Köszönöm a tippeket,holnap kísérletezem egy kicsit mindezek figyelembevételével. Van otthon 15w-40-es ásványi Valvoline olajam,teszek egy kísérletet azzal is,hátha javul tőle a kuplung.
Szia Keri!Szoktad ajánlani Mz váltóba a Tescos motorolajat.Itt nálunk Siófokon a Tescoban most 2 literes kiszerelésben van kék dobozos 10w-40-es ha jól emlékszem félszintetikus Tesco olaj.Akkor ezt most nyugodtan töltsem a /1 váltójába?Jobb mint a Hycomol?
pamut ronggyal, vattával, vagy spéci mikroszálas optikai tisztító kendővel, de alapvetően nem koszolódik a tükör, inkább a foncsor szokott lekopni, amitől retkesnek tűnik.
Ezt így nem lehet meghatározni. Ha pont így lesz jó a benzin levegő aránya akkor előfordul, hogy így eszik kevesebbet.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|