hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

válasz erre | email2008-07-17 22:43:36
pontosan. Attól még hogy kisebb köbcentijű a motor, elindulhat vele akármilyen hosszú útra. Lassan járj tovább érsz. Az meg legyen az illető dolga, hogy mennyi időt szán a túrára...
sorszám: 28749 (98475)
(előzmény: Csaba467, 2008-07-17 21:29:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-17 22:25:23
Hát igen, elég jól mentél. Szépen kezdtél ráérezni az ívekre, és igencsak oda kellet figyelnem hogy ne hagyj el a gyujtás hibád ellenére :)
Kár volt az esésért.
Viszont azért jó volt hogy gyorsabban tudtam menni most, mert elég ciki volt hogy Hondával meg R6-al is csak lassabban tudtunk menni mint te MZ-vel :D
Na ezek után szidja valaki az MZ futóművét és vázát :D
sorszám: 28748 (98473)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-07-16 20:55:49)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-17 22:11:16
Enyhén szólva ég és föld.
Azonban városi közlekedésben nem nagyon fogod érezni az előnyeit, tehát ha főként túrázásra használod, vagy a menetdinamika fontosabb neked mint a fogyasztás, akkor éri meg.
Nem véletlenül van nekem kis TS-em is, városban ez a méret a leg praktikusabb.
sorszám: 28747 (98471)
(előzmény: Devil87, 2008-07-17 11:24:21)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-07-17 21:29:32
Miert nem? En 1500-2000 es turakat jartam nemegyszer, soha semmi baj nem volt, megpakolva 3.2 volt a fogyasztas.
sorszám: 28746 (98470)
(előzmény: Andrei, 2008-07-17 18:14:21)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-07-17 18:14:21
nekem is 150-es etz van, vegyesen használom városba is túrázni is 2 személlyel, sikerült beállítanom úgy, hogy csak 3.5 litert fogyaszt, ennek köszönhetően városban semmi pénzért nem cserélném le nagyobbra :) viszont te ha inkább túrázni használod a motorod akkor megéri átállni a nagyobb köbcentire, 150 köbcentivel nem mennék el egy 500 km-nél hosszabb túrára
sorszám: 28745 (98467)
(előzmény: Devil87, 2008-07-17 11:24:21)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-07-17 18:02:25
Köszönöm válaszod!
sorszám: 28744 (98466)
(előzmény: Nfsman, 2008-07-17 15:45:16)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-07-17 15:45:16
Én csak támogatni tudom az ötletet... ha jól be van állítva, alig eszik 1-1,5 liternél többet, mint egy 150-es. Nekem egy 251-es ETZ-m van, és 4,5-5 literrel kijövök 100Km-enként. Végsebességre nem igen tud többet, mint a 150-es. Normál esetben 130-135km/h-nál azt mondja elég, és tartósan nem is érdemes ennyivel menni, mert nem igazán erre lettek tervezve. A 150-es ha nem tévedek 12Le, a 250-es 21Le, tehát közel duplája. Elég nyomatékos és dinamikus motor, igaz 3000-es fordulat alatt sajnos igen gyengécske (persze jóval erősebb mint a 150-es), de onnantól 5500-ig tol elég rendesen. Remélem tudtam segíteni. Üdv!
sorszám: 28743 (98458)
(előzmény: Devil87, 2008-07-17 11:24:21)

 
 
Fire660
válasz erre | email2008-07-17 14:28:41
Eladó egy 250 es MZ ETZ. Nem akarom magasztalni van neki egy pár hibája: A motor jelenleg működésképtelen és egy festés se ártana neki. A gyújtását át kéne kötni szerintem de az még nem biztos. Az alkatrészek már megvannak hozzá (új gyújtáskapcsoló, új aksi garanciával, új biztosítékdoboz). A motort tavaj vettem de nincs rá jogsim mert abbahagytam ezért használva nemigen volt. Váltóhibásan jutottam hozzá de azóta cserélve lett és kapott egy alig használt hengert és főtengelyt is. (Egy komplett bontatlan blokkot vettem hozzá ami 2000 kmt ment kb de akkor összetörték a motort) A blokk tényleg bontatlan volt, még a gyári csapágyak és szimeringek voltak benne. Az első fék nem működik de egy új karmantyú rendbehozza a dolgot. Az első gumi még jó de a hátsó le van kopva. Az ár irányár és csak a rengeteg alkatrész miatt ennyi: Egy kosárnyi cucc, váltók, fogaskerekek, egy komplett blokk (karbi, gyújtás, henger, hengerfej, főtengely, blokk). Van hozzá egy egész első villám, egy tank, egy légszűrőház, és egy kipuffogó is. Mindent odaadok vele együtt. Érdeklődni inkább e-mailben lenne jó de lehet telefonon is (06 30 4551165). A motor Bátaszéken van Tolna-megyében.

Irányár: 50 ezer.
sorszám: 28742 (98455)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-07-17 11:24:21
Kedves márkatársak!

jelenleg 150es ETZ-m van és napokban elkezdett foglalkoztatni a gondolat,hogy feljebb kellene lépni egy kategóriával: 250es ETZ-t vennék.
Viszont olyan "aggodalmak" merültek fel bennem,mint például:
- mennyivel eszik többet a 150esnél
- ez a többletfogyasztás meg is éri teljesítmény és menetdinamika szempontjából?
sorszám: 28741 (98452)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-16 20:55:49
Majd újra kimentünk a pályára, akkor már én Keri motorjával Keri meg Soltész Tomi motorjával, mivel Ő már elment dolgozni. :D
Mentünk még pár kört, aztán elpakoltunk és mentünk haza.
Hazafelé már eléggé elfáradt a csuklóm a hajlított kormánypozíciótól. :D
sorszám: 28740 (98436)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-07-16 20:50:34)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-16 20:50:34
Voltunk ma pályázni Keriékkel a kakucsringen. Már odafele szarakodott a motor, egyszer meg is ragadt 5.-ben kb 100 Km/h-nál. 4000 fölött csúnya hangja volt és éreztem, hogy kezd szorulni.
Még út közben emeltem a súbertűn egyel, de nem lett így sem jó, csak valamivel jobb.
A pályán is össze vissza dadogott, 4000 fölé nem lehetett pörgetni.
Lejöttem, gyertyákat cserélgettünk, gyújtást állítottam, valamivel jobb lett, de még mindig szar volt.
Összeraktam, mentem vissza a pályára.
Már egész jól ment a döntögetés, mikor egyik jobbos kanyarban leért a kipufogó és megkóstoltam milyen is az a friss ropogós perec.
Hát nem ízlett.
A motornak meg a ruhámnak még kevésbé.
Szépet csúsztam, majd a homokra kiérve gurultam 2-t. :D
Keri megállt segíteni, felállította a motort, majd megnéztük, hogy mi lett vele.
A kormány jobb vége egész az indexig lehajlott meg egy pár kisebb csúszásnyomon kívül nem lett nagyobb baja. Elkezdtem kitolni, közben Keri visszament a kocsihoz és jött segíteni tolni.
Valamennyire visszahajlítottuk a kormányt
sorszám: 28739 (98435)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-16 10:49:36
Vidd el egy kárpitoshoz, az majd csinál rá.
sorszám: 28738 (98410)
(előzmény: sebi, 2008-07-16 09:02:43)

 
 
sebi
válasz erre | email2008-07-16 09:02:43
Hali!
Van egy 250-es Etz-m!De vmi buta "perecülés" van rajt.Mz ülés!De nem kapok rá huzatot!Nincs vmi tippetek hol próbálkozzak még?
sorszám: 28737 (98404)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-16 01:07:10
Holnap jó, vagy az egész héten, kivéve szombat.
Csak délután, vagy egész nap?
Ha mentek hívj fel, lehet, hogy addig nem nézek rá a fórumra.
A számom: 06-húsz-24egy-0négy-8négy
sorszám: 28736 (98398)
(előzmény: Keri, 2008-07-16 00:22:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-16 00:23:37
A kipufogó hollander engem is megviccelt már párszor :)
sorszám: 28735 (98397)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-07-15 23:48:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-16 00:22:30
Valamikor kellene menni, rátelefonálok holnap haverra, ha holnap megyünk az neked jó?
Mondjuk lenne dolgom, de az halasztható :)
sorszám: 28734 (98396)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-07-15 23:48:59)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-07-15 23:48:59
Vasárnap kikaptam a blokkot az ETZ 250-esemből.
Hétfőn elkezdtem szétkapni, mivel kidobálta a 3-ast. Leszedtem a kuplungdeklit, kuplungot, malomkereket és megdöbbenve tapasztaltam, hogy a sebességrögzítő kar ki volt akadva és a rugója kicsit meg volt nyomódva valamint annak a tengelynek a végén meg volt lazulva a csavar ami a léptetővillákat mozgatja.
Széthúztam a blokkot is. A 011-es léptetővilla eléggé meg volt kopva, valamint a 010-esen is látszott egy kis kopás.
Van egy alkatrészblokkom, abból áttettem a komplett hajtott tengelyt fogaskerekekkel, kihézagoltam, kicseréltem a 010-es és 011-es léptetővillákat és a léptetővilla mozgató tengelyt, valamint a sebességrögzítő kart és a rugóját.
Még tegnap összeraktam, ma mikor raktam be a vázba és elszakadt az alsó blokktartó csavar. Az volt a szerencsém, hogy egész a tövében szakadt el és még ki tudtam cibálni a blokkot.
Kiszedtem a beletört menetet a blokktartóból, újból beraktam a blokkot már másik csavarral, érzéssel húztam meg, nehogy ez is beleszakadjon, pedig az előző is 8.8-as volt. :P
Összeraktam teljesen, beindítottam és meghűlt bennem a vér.
Olyan hangja volt, hogy azt hittem belever a dugó a hengerfejbe.
Kiszedtem a gyertyát, egy darab forrasztóónt bedugtam a gyertyanyíláson, átforgattam és az ón 1 mm-re nyomódott össze, tehát van hely a dugattyú és hengerfej között. :D
Mentem egy kört és nem volt semmi különös a hangon kívül.
Jobban megnéztem járó motornál és észrevettem, hogy kifúj a kipufogó a hengernél. Jobban meghúztam a hollandert és a hang eltűnt. :DDD

Keri!
Kész a moci, van 3. és a kipufogót is feljebb emeltem amennyire tudtam (múltkor kicsit leért :D), úgyhogy készen állok egy újabb Kakucsringre. :D
Már csak az időjárásnak kéne kedveznie.
Vasárnap verseny kakucson. Ha addig nem, legalább akkor legyen jó idő.
sorszám: 28733 (98395)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-15 19:00:27
szia nem akarok bele szólni, nekem fater annyit mondott tegnap ahogy csinálltam a motrot, na fiam beállítom a gyújtást úgy neked mint ahogy annak idején a trabit állítottam 0.4-re:D kurva jó lett mellesleg majd nem 2mm volt a hézag és még gyis ment:S:D ez nem okoskodás meg semmi hasonló csak leírtam:)
sorszám: 28732 (98385)
(előzmény: feffe1980, 2008-07-15 18:05:54)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-07-15 18:05:54
Az akksi uj szikra is van de azért majd próbálgatom a dolgot hát volt hogy órával csinálltuk meg 0.3 as hézagolóval ugy sehogy nem akart menni
bár eddig én a hézzagot leginkább szemre löttem be ha álitgattam.jó ezekben a kopás is lehet a csalóka.
No meg ha tul nagy a hézzag akkor visszafelé kezd indulni.
majd még megláttom
sorszám: 28731 (98383)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-14 21:51:22)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-15 17:49:40
sziasztok lenne még kérdésem kaptam 2db kereket ma egyik helyi vas gyűjtős kollégától:D egyiken nagyon baba a gumi csak annyibaja van hogy 275/19-es ezt hogy tudnám bele szerkeszteni az mzbe? mert azon 18as van

üdv:petya
sorszám: 28730 (98382)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-07-15 13:37:46
...az a gyengébb...
sorszám: 28729 (98373)
(előzmény: osztro, 2008-07-15 08:33:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-15 10:11:43
Szakirodalom rovat és Bambi(kukac)mzracing.hu
sorszám: 28728 (98367)
(előzmény: merlin1215, 2008-07-15 10:00:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-15 10:01:35
Az nem jó ha alul is kigyullad.
Nem lehet hogy picit ferdén van fent a megszakítóbütyök? Ez lehet oka a gyengélkedő gyújtásnak.
FHP-n 0,3mm kell az MZ-nek, van aki 0,4-et állít ez sem okoz még gondot csak csökken a zárás szög és ezzel a szikra energia. Magasabb fordulaton okozhat gondot.
Van olyan bütyök ami nem az FHP-n nyitja legjobban a megszakítót, hanem utána. Ezzel a nyitással ne foglalkozz, az FHP a lényeg szerintem.
sorszám: 28727 (98365)
(előzmény: feffe1980, 2008-07-14 19:46:07)

 
 
merlin1215
válasz erre | email2008-07-15 10:00:48
sziasztok.
engem érdekelne mz etz-hez mindennemű tuning ha valaki tudna légyszi küldje el nekem!

cím:merlin1215@freemail.hu
sorszám: 28726 (98364)

 
 
osztro
válasz erre | email2008-07-15 08:33:55
Hello!

Ez engem is érdekel melyik melyik? Amibe van nyelv az az erősebb?
sorszám: 28725 (98359)
(előzmény: R.A., 2008-07-14 22:00:27)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-07-15 08:31:24
Bontott keletimotor alkatrészek:http://www.szumo.sokoldal.hu
sorszám: 28724 (98357)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-07-15 07:55:01
Régebben írta valaki hogy azt hiszem Sátoraljaújhelyen vállalnak fúrást az édesapjával!!! Ha olvassa akkor szóljon!!!
sorszám: 28723 (98353)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-07-14 22:00:27
A hengeren lévő nyílásokat nézd meg, hogy van-e "nyelv", ami belelóg.
sorszám: 28722 (98350)
(előzmény: Devil87, 2008-07-13 21:26:02)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-14 21:51:22
lehet hogy gyenge a szikrád ill, szar a levegő-benzin keverék.kis etz-n max 1ford. a levegő csavaron.és a tűt tedd felülről a 2. rovátkába,ha ennél lejjebb teszed akkor több benyát kap,ha pedig legfelülre teszed akkor meg még kevesebbet.
A gyujtásnál meg 2x kell szikráznia,ez normális,ha rossz a gyujtás,akkor szokott az lenni hogy amikor kezd szűriteni a dugó és még nyitva a kipuf rés,azt telenyomja benzines levegővel,és akkor is gyujt egyet,és ez durran egyet(utángyujtás)
próbaképp csináld azt hogy amikor jár a motor,akkor lehúzod a karbiról a szívógumit és úgy menj vele egy karikát.Ha javul,és jók a gázreakciók akkor egyértelműen levegőre van neki szüksége v. sok a benzin
sorszám: 28721 (98349)
(előzmény: feffe1980, 2008-07-14 19:46:07)

 
 
petya54
válasz erre | email2008-07-14 21:18:01
KÖSZÖNÖM A VÁLASZOKAT A KÉRDÉSEIMRE!, A TROFI ÚJRA A RÉGI:) MÁR CSAK VÁLTÓN KELL ÁLLÍÍTANOM MEG LESZ 1 OLAJ CSERE, TÉNYLEG MILYEN OLAJAT RAKJAK BELE?

üdv:petya
sorszám: 28720 (98345)
(elözmény: peterrock, 2008-07-13 10:29:43)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-07-14 21:11:07
Sziasztok!
Az a kérdésem,hogy egyezik e a TS 125 és az ES 250 es lánca,és a láncvédője?
Vagy az ES 250 é vastagabb?
Köszi RAT.
sorszám: 28719 (98343)

 
 
feffe1980
válasz erre | email2008-07-14 19:46:07
Hali!
Kérdezgettem a gyujtással kapcsolatban,mert nem igazán okés.
max.gázon nem akar menni 5.ben sem
próbáltam üresben is ha oda huzzom akkor csühög csatog s vissza essik 4 körül a ford.hörög aztán folyamatosan van ez.de ha csak lassan pörgetem akkor 8e-nél is szépen pörgött
lehet a karbi? ha jól olvastam max 2 fordra kell kicsavarni?
ha jól emlékszem a subert vagy a legfelsőre vagy 1 gyel lenntebb tettem.
mikkor is kap több benzint ? ha fentebb van vgy ha lejjebb rakom akkor kevesebb vagy forditva?
Amugy a gyertya szép barna mikkor megjáratom.
-Azt nem értem hogy lámpával nézztem mikkor szakit a meg szakitó s 1x fent is
meg mikkor a dugattyú lemegy akkor is kigyullad a lámpa?
ha tudnátok ezekre irni jó lenne tik hogy voltatok ezekkel?
sorszám: 28718 (98336)

 
 
válasz erre | email2008-07-14 19:02:45
nekem édesapám gyártott a 125-ös ETZ-émhez MZ feliratot. Ember nem venné észre a küllönbséget :)
sorszám: 28717 (98334)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-07-14 18:48:32
WALKER!
Továbbra is kiváncsian várom a képeket a matricáidról :) Jah meg ha küldesz, egy kis leírást is írhatnál,h mongyuk a mintát ki csinálta,mivel,mennyi a matrica,mennyi idő stb...

cseffp@vipmail.hu

Előre is köszi!
sorszám: 28716 (98333)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-07-14 18:05:30
Hali! Láttam,hogy lehet kapni MZhez fém M és Z betűt,ami a tankra való,csak az én 250-esemen nincs meg neki a mélyedés,meg asszem 250-esen csak matrica volt. Hogyan tudom feltenni rá? Van valakinek 250-esen?
sorszám: 28715 (98331)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-07-14 17:42:48
helo
ha megszakitós a gyujtásod állits egy tizeddel nagyobb hézagot a mexán mert lehet h kotyog a főtengely csapágya és alapjáraton nem is nyit ki a megxa.jawa mustangnál ugyanez volt ,gondolt egyet és leállt.Én megnétem azt h ha a megszakitó nyitva volt elnyomtam oldalirányba kézzel a főtengely végét máris bezárt a megszakitó.Igy jöttem rá h kicsi a hézag.
sorszám: 28714 (98329)
(elözmény: peterrock, 2008-07-12 15:43:18)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2008-07-14 16:55:06
Szevasztok.
Valaki lemérné hogy mekkora a hűvely hossza a etz-150nek.Mert van egy mesterem aki furná de eddig csak simokat furt,és addig nem veszem le a hengert mig nem tudom hogy befér-e a gép alá a henger.
Sürgös lenne,estére kell hivnom.
Sajna nincs időm a szakkönyvet bujni.
Köszönöm előre is.
Üdv
sorszám: 28713 (98326)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-14 12:55:17
@szocimotoros.hu
sorszám: 28712 (98321)
(előzmény: Kobra1, 2008-07-14 12:00:25)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2008-07-14 12:00:25
Küld már el lécci a mélcimed, mert nekem még a régi munkahelyid van meg... ugy járok mint a mobiloddal! :)
sorszám: 28711 (98318)
(előzmény: Keri, 2008-07-14 11:37:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-14 11:37:26
Nemtudom, nem én csinálom.
De lehet jelentkezni szerkesztőnek mert igazából nincs aki csinálja :)
sorszám: 28710 (98316)
(előzmény: Kobra1, 2008-07-13 22:51:37)

 
 
peterrock
válasz erre | email2008-07-14 11:25:06
Sziasztok! Szerintetek elég az ha veszek egy 150-es ETZ-hez való fúvókakészletet és azt rakom bele a 25-ösöm karbijába ha majd 150-es lesz a henger? Előre is köszi
sorszám: 28709 (98315)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-07-14 08:21:52
Kössz
sorszám: 28708 (98312)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-14 00:11:25)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-14 01:16:13
HAVEROM TS 125 RÖL150RE VALO ÁTALAKITÁSA KB 2 ÉVE VOLT MÉG MINDIG MEGY A RESZELT SZIVO CSÖVEL RESZELT DUGOVAL RÖVIDITET KIPUVAL POLIROZOT FELÖMLÖKEL NOMEG DÖRZSÁRAZOT KARBIVAL EZT CSAK AZ ÜZEMBIZTONSÁG ÉRDEKÉBE MONDOM PERSZE GYÁRILAG KIVOLTAK TALÁLVA RENDESEN EZUEK A MOCIK DE HA TUNINGOLNI AKAR VALAKI AZ SZÁMITSON A TÖBET EVÉSRE MEG A GYOKORIB MEGHIBÁSODÁSRA CSAK HA A HENGERFEJBÖL SZED LE UGY JÁR MINT A SZOMSZÉD ECER CSAK ELSZÁLNAK A CSAPÁGYAK MERT NEMBIRJÁK A TERHELÉST VAGY ROSZABUL HA TUL SOKAT SZED LE BELÖLE NEM FORDUL AT A DUGO AZT VEHET UJ HENGERFEJET 1 VAGYONÉRT :D NO PERSZE EZT AZÉRT IRTAM HOGY A HENGERFEJBÖL LESZEDNI NAGY FELADAT FÖLEG MIKOR ÁLANDO JELEGEL KIFUJ A ROHADÉK HA VALAKI MINDENÁRON TEJESITMÉNYT AKAR NYERNI AMIT LEIRTAM MIND JOB MOCER ÉS KEVÉSBÉ KÁROSAK MERT HA A HENGERFEJ ECERCSAK UGYDÖNT HOGY MEGREPED MINT A TS EMEN AKOR NINCS MESE TOLNI KEL AZMEG SZAR DOLOG
TELE TANKOT SZÉLES UTAT
sorszám: 28707 (98311)
(előzmény: R.A., 2008-07-13 20:09:07)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-14 00:11:25
www.hubermotor.hu - huber és társa,nagykörösi út
www.mofaker.hu - szintén nagykörösi út
VI.ker.zichy jenő u. 34,futár motoros bolt
--------,,---------- 32,négy kelemen motoros bolt
ezekről tudok így hirtelen.
sorszám: 28706 (98309)
(előzmény: motopeti, 2008-07-13 15:58:10)

 
 
Kobra1
válasz erre | email2008-07-13 22:51:37
Keri!
most komolyan., mikor lesz olvasható a teljes cikk az átalakitott MZ Ts 250ről? ami már 20éve a főoldalon izgatja a fantáziánkat?!
Ebből parasztfelkelés lesz! :D:D:D
sorszám: 28705 (98308)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-07-13 21:26:02
Honnan lehet megtudni,hogy melyik henger az erősebb/gyengébb?? Mit kell megnézni?
sorszám: 28704 (98307)
(előzmény: R.A., 2008-07-13 20:09:07)

 
 
R.A.
válasz erre | email2008-07-13 20:09:07
Mielőtt nekiesnél ész nélkül reszelni meg dugattyút farigcsálni, ellenőrizd, hogy melyik változat a hengered, mert többféle változat létezik. A 150-eseknél észrevehető a teljesítménybeli eltérés, ha üzembiztos és erős motort szeretnél, akkor inkább ezt célozd meg homályos "ennyit le lehet szedni, az tuti" tuningleírások helyett.
sorszám: 28703 (98299)
(előzmény: peterrock, 2008-07-13 13:59:56)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-07-13 15:58:10
Sziasztok! ETZ 250-est újítok fel. Nemtudom,hogy gumi szilenteket hol tudok venni a hátsó lengővillához,mert cserére szorulnak. Írtatok itt egy Budapesti boltot,ahol szinte mindent meg lehet venni ETZ-hez... ennek a boltnak kéne nekem a neve, címe, és ha van,akkor weboldal címe. Előre is köszönöm szépen!

Ui.: aksitartó fémszerkezetet lehet kapni ETZ-hez? vagy gumiszallaggal oldjátok meg,mint Simsonba???
sorszám: 28702 (98295)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-07-13 14:56:19
ÜDV
A KARBIBA CSAK NANYOB FUFOKÁKAT KEL RAKNI SEMI MÁST A HENGERFEJHEZ NEM NYULNÉK MERT A 125 HENGERFEJBE A 150 DUGO ÉPHOGYCSAK ELFORDUL HEJETE INKÁB A FELÖMLÖKET POLIROZD KI HOGY GYORSABAN ÁRAMOJON A GÁZ FELFELE DE SZERINTEM ERÖL MÉG LEIRÁST IS TALÁLSZ AZ OLDALON HA MEG TUNINGOLNI AKARSZ AKOR AZ EGYIK LEGJOB MOCERE A POLIROZOS REZONÁTOROS KIPUFOGO ASE TUL BONYULULT VAGY HA LERÖVIDITED A GYÁRI KÉMÉNYT ILETVE A HENGERBE FELRESZELED A SZIV O RÉSZT VAGY A DUGO SZOKNYÁJÁBOL SZEC LE ÉS AKOR TŐBET TUD SZIVNI MERT UGYE A SZIVO JUKAT A DUGO ZÁRJA LE IT CSAK IJEN 2 MILIMÉTERT SZABAD RESZELNI

ÜDV TELE TANKOT HÁTSZELET
sorszám: 28701 (98294)
(előzmény: peterrock, 2008-07-13 13:59:56)

 
 
peterrock
válasz erre | email2008-07-13 13:59:56
Sziasztok!
Arra gondoltam hogy felfúratom 150-esre a 125-ös ETZ-m hengerét és vetetek le a hengerfejből a nagyobb kompresszió végett.
Tanácsot szeretnék kérni, mert 22-es torokátmérőjű karbim van és nem tudom hogy lecseréljem-e vagy nagyobb fúvókákat rakjak bele vagy hagyjam ahogy van ha majd 150-es lesz a henger? Vagy ha tudtok mást, írjátok mert minden ötletet szívesen veszek! Előre is köszi
sorszám: 28700 (98293)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu