hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2018. november 14. szerda 
Aliz

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 978 oldal
|< 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Atilla
válasz erre | email2017-01-27 18:35:13
Modell motorokat nem ismerem, nem is tudtam, hogy hogyan működnek. De ha belegondolok logikus, ott a súly sokat számít.
Nagy 2t diesel az tudtommal ma is sok van. Teherautók is, de főleg hajómotorokban.
sorszám: 48690 (146051)
(előzmény: Keri, 2017-01-27 12:20:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-27 12:20:31
Modell motorok mind kétütemű dieselek, igaz, ott éter, metanol keveréket használnak, ami már kisebb sűrítésnél berobban.
De a Főkert által használt régi traktorok is kétütemű dieselek, szóval nem lehetetlen csak felesleges :)
sorszám: 48689 (146050)
(előzmény: Atilla, 2017-01-26 21:50:46)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-27 12:17:55
Ezt én sem értettem miért nem lehet normálisan 90 fokban visszaperemezni az utángyártott könyöknél.
Krómozás és hajlítás előtt akár házilag is meg lehet rendesen csinálni, annyira nem téma, de így utólag már csak taknyolni lehet vele.
sorszám: 48688 (146049)
(előzmény: Atilla, 2017-01-26 21:54:03)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-01-26 21:54:03
Esetleg utángyártott könyököd van?
Mert az sajnos mind szar.
A könyöknek olyan bonyolult 3D-s alakja van, hogy a DDR-en kívül nem lehet még egy olyat gyártani! :-)
sorszám: 48687 (146048)
(előzmény: taliga, 2017-01-26 17:42:24)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-01-26 21:50:46
Valami magyar ember csinált olyat is. Valahol láttam róla cikket. Ha jól emlékszem 250-es TS ből faragta. Amúgy mindenki így hívja, karika is, meg tűz is van ott... :-)
sorszám: 48686 (146047)
(előzmény: Keri, 2017-01-26 08:37:59)

 
 
taliga
válasz erre | email2017-01-26 17:42:24
Növeljük meg a kompressziót, így már gyertya sem kell mejd bele. :)

Ma vettem Pécsen. Talán jó lesz. Vmi egytengelyűségi probléma van, mert amikor kiszedtem, ferdén volt összenyomódva a régi.
sorszám: 48685 (146046)
(előzmény: Keri, 2017-01-26 08:37:59)

 
 
Keri
válasz erre | email2017-01-26 08:37:59
ja hogy kipufogó tömítés...már azt hittem gyártottak diesel MZ-t is :D
sorszám: 48684 (146045)
(előzmény: Atilla, 2017-01-25 21:00:57)

 
 
Atilla
válasz erre | email2017-01-25 21:00:57
Azért nem tudják mekkora, mert gyárilag nincs benne olyan. Szoktak tenni bele, ha kifúj, de mivel nem olyan a kiképzése a hollandernek, hogy legyen benne, nem sokat ér.
sorszám: 48683 (146044)
(előzmény: taliga, 2017-01-23 11:59:33)

 
 
taliga
válasz erre | email2017-01-23 11:59:33
ETZ 250-eshez tűzkarikát akarok venni, de már a boltban sem tudják itt Győrben, mekkorászor mekkora kell. Úgy tervezem, h sublerrel megyek oda a boltba. Plíz help.
Thx
sorszám: 48682 (146043)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2017-01-04 21:10:09
Szerintem alsóhangon 150E Ft, ha lenne forgalmim hozzá a 250/1esen sem adnám el ez alatt, bár tekintettel az ETS ritkaságára, a tökéletesen működőképes 200E fölött is elmehet.
Amugy mindenkinek boldog új problémamentes túrákban motorozásban gazdag évet kívánok! :)
sorszám: 48681 (146032)
(előzmény: kaller22, 2016-12-20 16:14:31)

 
 
kaller22
válasz erre | email2016-12-20 16:14:31
Sziasztok!!!
A mai nap szert tettem egy mz ets 250-esre,azt tudom hogy nagyon ritka.Azt szeretném tudni hogy mennyit érhet manapság.a gép kb 20 éve áll,de nem a szabad ég alatt és le is volt takargatva.szürke forgalmis de bármikor forgalomba helyezhető,eredeti tulajdonostól vettem!!!
Köszi a segítséget!!
sorszám: 48680 (146016)

 
 
LG TS
válasz erre | email2016-12-13 18:58:24
Sziasztok Szocimotorosok!
Régebben még aktív voltam itt, volt/van egy 150-es TS-em. Most pedig sikerült szert tennem egy ETS 250-re! :) Ezzel kapcsolatban lehet lesz majd pár kérdésem, hátha felpezsdül tőle a fórum!
sorszám: 48679 (146009)
(előzmény: lombi30, 2016-12-02 17:16:00)

 
 
lombi30
válasz erre | email2016-12-02 17:16:00
Üdv!
MZ ES 250 Trophy eladó!

http://veteranapro.hu/szolo-motorkerekpar/61992-mz-250-trophy
sorszám: 48678 (146001)

 
 
Dávid mz 250
válasz erre | email2016-11-19 08:41:28
Sziasztok. Csináltatnak egy rendes babszi gyújtás átalakítót etz 250re. Ha tud valaki segíteni előre is köszönöm.
sorszám: 48677 (145996)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-11-17 18:23:22
Sziasztok! keresek használt alkatrészeket etz 250-es motorhoz: Kuplung alaplap, és primer fogas kereket(malomkerék).
Újat mennyire javasoljátok, illetve ha új milyen gyártótól ami ér is valamit.
sorszám: 48676 (145995)

 
 
Dávid mz 250
válasz erre | email2016-11-17 08:48:43
Szia. Próbáltam már de nem lett jó. Nekem az a gyanús hogy alacsony fordulaton nem add rendes szikrát.
sorszám: 48675 (145994)
(előzmény: Laca_D, 2016-11-16 17:36:53)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2016-11-16 17:36:53
szerintem stroboszkopos gyújtásvizsgálóval be tudod lőni.
Szerintem.
üdv
sorszám: 48674 (145993)
(előzmény: Dávid mz 250, 2016-11-16 15:45:27)

 
 
Dávid mz 250
válasz erre | email2016-11-16 15:45:27
Hello. Van egy egyedi 300as etz hekkeltem rá babszi gyújtást de nem tudom rendesen beállítani tudna nekem ebben valaki segíteni??? erdeszke28@gmail.com
sorszám: 48673 (145992)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2016-11-13 20:37:23
Hello. Már azt hittem történt valami...
Kb 1 hete nem volt elérhető az oldal.
De megnyugodtam.megint van.
üdv nektek.

Illetve ha van valakinek HALL-os gyujtásról rajza,illetve nyák terve szívesen venném.
Jó volna 6 és 12v-os változatban is.
6v - Pannoniára, 12v etz-150 re kellene.

üdv nektek
DLaca
sorszám: 48672 (145990)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-11-05 12:14:10
Megrendeltem 4,5 ampereset 2100 ft körül. Egy próbát megér.
sorszám: 48671 (145987)
(előzmény: Keri, 2016-11-05 09:08:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-11-05 09:08:50
Sőt! Volt, hogy még ennél is kisebb, 2Ah-s akkuval jártam egy szezont :) Mondjuk az már szerintem is kicsi, de az akadt a kezembe ingyért valami kütyüből bontva, gondoltam addig eljárok vele amíg nem veszek normálisat.
sorszám: 48670 (145986)
(előzmény: csaprago, 2016-11-04 11:40:19)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-11-04 11:40:19
Rendben, köszönöm!
sorszám: 48669 (145985)
(előzmény: Keri, 2016-11-04 11:03:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-11-04 11:03:52
Alapvetően bőven elég.
Nincs önindító, meg ha jár a motor akkor dinamóról megy. Ha alapjáraton nincs is töltés, azt csak rövid ideig kell bírnia, azt meg bírja gond nélkül.
Én még a sátrat is felállítottam tompított fényénél álló motornál, és azt is bírta.
sorszám: 48668 (145984)
(előzmény: csaprago, 2016-11-03 01:07:30)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-11-04 10:05:34
:)
Nézegetem a képeket, s válaszoltam.
Ne lepődj meg nagyon, de nincs más út...
:(
Teknőc
sorszám: 48667 (145983)
(előzmény: csaprago, 2016-11-03 17:08:45)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-11-03 17:08:45
Szia!
Írtam neked privátba!
sorszám: 48666 (145982)
(előzmény: Teknőc, 2016-11-03 07:31:24)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-11-03 07:31:24
Szia!
Rég Hallottam felőled, jó hogy még meg van a géped...
Remélem jól van a kis család.
Nem tudom, hogyan találkozhatnák, jó volna egyszer újra összeakadni...
Nekem is volt nagy gép, de eladtam.
Hasonlóan, jártam mint te...
Fájt, de nem bánom. Szerintem örökre kismotoros maradok, s ez van. :)
No, már te is elektronikus..? -Jó dolog.
Teknőc
sorszám: 48665 (145981)
(előzmény: csaprago, 2016-11-03 01:07:30)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-11-03 01:07:30
Ilyesmire gondoltam. Nade az amper elég neki? Vagy érdemesebb nagyobbat belerakni? A fesszabom az elektronikus.
sorszám: 48664 (145979)
(előzmény: Keri, 2016-11-02 22:04:29)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-11-02 22:04:29
Én ilyesmit szoktam használni.
https://www.akku-elem.hu/6V-4-5Ah-zsel-s-akkumul-tor.html

Elektronikus fesszab. erősen ajánlott, vagy pontosan beállított mechanikus.

Én 1-2 évente tönkreteszem az akkut a téli leállással. Ezért szoktam rá ezekre a nagyon olcsókra, mert annyit ez is kibír gond nélkül.
sorszám: 48663 (145978)
(előzmény: csaprago, 2016-11-02 14:48:27)

 
 
csaprago
válasz erre | email2016-11-02 14:48:27
Sziasztok! Milyen riasztó akkumulátort vegyek ki ts-be? Eddig a hagyomágyos fajta savas akksit használtam, de most újítani akarok, mert több helyen jókat olvastam róla. Köszönöm a válaszokat!
sorszám: 48662 (145977)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-10-18 06:29:17
:)
Teknőc
sorszám: 48661 (145951)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-10-17 23:19:33
lejött
sorszám: 48660 (145950)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-10-17 23:15:09
Köszönöm!
sorszám: 48659 (145949)
(előzmény: Keri, 2016-10-17 16:52:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-17 16:52:11
Na jó, visszaraktam. Szólj ha leszedted.

Nem fogom fent hagyni. Nem sajnálom, de mint írtam vannak szerzőijog trollok.
sorszám: 48658 (145943)
(előzmény: Athem, 2016-10-17 13:09:38)

 
 
Teknőc
válasz erre | email2016-10-17 13:19:12
Keri írta:
260mega
Ide rakom fel, de még töltődik MZ.ZIP néven.
https://onedrive.live.com/?id=A35D444ABEE610B6%21434&cid=A35D444ABEE610B6

Szólj ha letöltötted, mert törlöm.

Ennyi...:)
Teknőc
sorszám: 48657 (145941)
(előzmény: Athem, 2016-10-17 13:09:38)

 
 
Athem
válasz erre | email2016-10-17 13:09:38
Nem találom levettétek az mz.zip-et? :)
sorszám: 48656 (145940)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-16 08:10:42
EU-ban nem fődarab a motor, nincs regisztrálva. Természetesen Magyarország ez alól is kivétel, de a Mozaikban mondták, hogy ha sérült a motorszám akkor csak bejegyzik, és nincs vele gond a továbbiakban.

Azonban nem tudom mi most a gyakorlat, ez nekem régen volt. Kérdezd meg valami közeli műszakiztatónál, vagy ocsmányirodában, mert az is lehet hogy ingyen és probléma mentesen cserélik a forgalmit. Viszont valami adásvételi vagy számla kell a csere blokkról...nekem legalább is kellet, de így probléma mentes volt az átírás. Akkor még kellet fizetni a forgalmiért, de eleve betelt, és amúgy is cserélnem kellet volna.
sorszám: 48655 (145938)
(előzmény: VGGábor, 2016-10-16 00:54:18)

 
 
VGGábor
válasz erre | email2016-10-16 00:54:18
Szevasztok!
Ezzel a típusazonos blokkcserével kapcsolatban: vajon egy egyszerű műszaki vizsgán nézik, hogy legutóbb milyen blokkszáma volt a motornak? Szólnának érte?
Mert idén szétkaptam, de a réginek a tömtőfelületei olyan sérültek voltak hogy jobbnak láttam egy másik blokkot szerezni.
Jövő év augusztusáig vmit kéne kezdenem, forgalmit meg nem akarok még cserélni..
sorszám: 48654 (145937)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-14 19:59:35
Éveken át gyűjtögettük a különböző motorok dokumentációit, itt a Szocimotoroson, de amikor beperelték az MZ Klubot, akkor gyorsan mi is levettük :(

Pedig ezek olyan infók amiket esélye sincs az embernek máshol megtalálni, szóval ez nem egy tipikus szerzői jog sértés.
sorszám: 48653 (145936)
(előzmény: Gyuszi80, 2016-10-14 19:27:54)

 
 
Gyuszi80
válasz erre | email2016-10-14 19:27:54
DÖBBENETES adatbázis, hihetetlen :O
sorszám: 48652 (145935)
(előzmény: Keri, 2016-10-14 13:16:43)

 
 
Gyuszi80
válasz erre | email2016-10-14 19:17:03
Nagyon szépen köszönöm, sikerült :)
sorszám: 48651 (145934)
(előzmény: Keri, 2016-10-14 13:16:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-14 13:16:43
260mega
Ide rakom fel, de még töltődik MZ.ZIP néven.
https://onedrive.live.com/?id=A35D444ABEE610B6%21434&cid=A35D444ABEE610B6

Szólj ha letöltötted, mert törlöm.
sorszám: 48650 (145933)
(előzmény: Gyuszi80, 2016-10-14 10:11:35)

 
 
Gyuszi80
válasz erre | email2016-10-14 10:11:35
Megtennéd, és lennél olyan kedves, hogy nekem is elküldenéd?
Nagyon örülnék neki, köszönöm!
sorszám: 48649 (145932)
(előzmény: Keri, 2016-10-14 09:58:47)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-14 09:58:47
ha érdekel, nekem megvan az ETZ250 doksija :)
sorszám: 48648 (145931)
(előzmény: Márton, 2016-10-13 20:33:37)

 
 
Gyuszi80
válasz erre | email2016-10-14 07:37:11
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat! Ez a régebbi karburátor sztem, nincs rajta csat, az úszóház három csavarral rögzül. Na de a lényeg, a kis dugattyú tömítéssel, rugóval a helyén van, tehát igen, pótolom a bowdenjét, majd meghálálja az indításnál :) Köszönöm mégegyszer!
sorszám: 48647 (145930)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-10-13 21:00:17
A másik szivató helyett: A másik téma a szivató
Így akartam, csak egy szó kimaradt. :-)
sorszám: 48646 (145929)
(előzmény: Atilla, 2016-10-13 20:58:32)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-10-13 20:58:32
Nem így működik, mint gondolod.
A Csatos karbin az alapjárati rendszer függ a normál rendszertől. Vagyis mikor gázt adsz az alapjárat rendszer a gázdugattyú alatt elhelyezett furaton át fals levegőt kap és gyakorlatilag összeomlik. Vagyis gázadáskor nem működik, ezért nincs szerepe az részterhelés beállításában.
A másik szivató, itt egy fúvókát nyit ki a kis dugattyú és azon át a vákuum plusz üzemanyagot szív fel. Nem kap sehol plusz levegőt, pont ez a lényege, hogy kevesebb legyen a levegő a keverékben.
sorszám: 48645 (145928)
(előzmény: Márton, 2016-10-13 20:33:37)

 
 
Márton
válasz erre | email2016-10-13 20:33:37
Bocsánat, ha valakit is félrevezettem, nekem csatos karburátor van a 250-esen, azon működik a dolog. De elültetted a gondolataimban a kétséget így megnéztem egy 30N2 típust is gyorsan. A szívató irányából az üzemanyag szívócsöve nem ütközik ér a gumi dugaszhoz (ami szerintem a gyári helyzete a 35-ös alapjárat fúvókához-ebben persze nem vagyok feltétlen biztos) akkor ott juthat be levegő...
A csatos karbimon van gyári alapjárati mennyiség csavar jobb oldalon, bal oldalon egy részterhelés állító amivel az alapjárati fúvókához kevert levegőt tudom pontosan belőni, cserélhető a hüvely amiben a tű mozog, 150-es főfúvóka van benne, mert egy csavarral tudom a hozzákevert levegőt állítani.
Egy a baj, nem lehet terhelés nélkül fordulatszám után hangolni mint a láncfűrészt. De összességében jó, mert nem kell szétdönteni az út szélén ha nem megy.. :)
sorszám: 48644 (145926)
(előzmény: Keri, 2016-10-13 19:57:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2016-10-13 19:57:45
Ilyen csak a Jawa350-esen van. MZ-n nincs lehetőség úszószintet emelni dúsítási céllal.Szívogathatod a túlfolyót is, mivel nem csak azon tud bejutni levegő oda, így semmi hatása nem lesz.
sorszám: 48643 (145925)
(előzmény: Márton, 2016-10-12 19:43:31)

 
 
Atilla
válasz erre | email2016-10-12 21:52:14
Nem úgy működik, na meg a fűnyíró karbinál is klasszisokkal bonyolultabb.
Volt valahol letölthető magyar nyelvű BVF karburátor beállítási könyv.
Milyen karbi egyébként csatos, vagy a régi fajta?
sorszám: 48642 (145924)
(előzmény: Márton, 2016-10-12 19:43:31)

 
 
Márton
válasz erre | email2016-10-12 19:43:31
A szivató helyén legalább egy gumidugónak kellene lennie rugóval lenyomva. Ha jó értem ez a gép úgy működik, hogy a levegőszűrőt megkerülve levegőt tud szívni a bovden bemeneti helyén, belül pedig üres. Már ha a gumisapka ezt engedi, akkor még működhet is, mindenesetre érdekes. Az nem gond, ha nincs szivató bovden, mert az úszóházon lévő túlfolyó hidegindításra is használható. csak meg kell szívni a végét amíg meg nem jelenik az üzemanyag
Ezen az elven indulnak a mostani fűnyírók.
sorszám: 48641 (145923)
(elözmény: Gyuszi80, 2016-10-12 18:52:51)

 
  Összesen: 978 oldal
|< 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 12 következő >|

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
Izs (610)
Jawa (27038)
Motoros túra (17660)
MZ (48890)
police (1763)
Simson (3404)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu