hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Keri
válasz erre | email2008-08-02 15:42:46
Valami baj van a kamera beállítással mert vagy az eget vagy csak a földet lehet látni ;-)))
sorszám: 29099 (99211)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-08-02 13:22:41)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-08-02 13:35:06
:D köszi a választ, egyébként már láttam őket, jól nyomod :)
sorszám: 29098 (99208)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-08-02 13:22:41)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-08-02 13:22:41
Csak gázadásra nem tudod úgy felkapni, hogy hátra is ess. Ha kicsit belengeted -kis gáz, vissza, majd csutka- akkor nekem megcsinálja azt, hogy akár hátra is dob.
Kuplunggal viszont simán feljön.
Persze most az én gépemről beszélek (ETZ 250), lehet, hogy a 251 még könnyebben feljön.
Itt egy vidi amit tegnap csináltam:
http://www.sportmotor.hu/motoros_videok/onboard/?vi=34136
sorszám: 29097 (99207)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-08-02 13:08:31
Hali all! Lenne egy hülye kérdésem :D eddig még sajnos nem volt olyan állapotban az ETZ-m (251-es) hogy ki tudjam próbálni... szal. az lenne, hogy ha jól be van állítva, akkor képes simán gázadásra felemelni az elejét, vagy ahhoz kevés erő van benne alacsony fordulaton és kuplunggal kell segíteni neki? Nem gyilkolni akarom, csak kíváncsiság, mert haver lefogadta, hogy nem képes rá az ETZ... kipróbálni meg nem tudom... szal. marad ez :D előre is kösz! Üdv!
sorszám: 29096 (99206)

 
 
Devil87
válasz erre | email2008-08-02 01:23:28
Valaki nem jön Sárvárra a várhoz a találkozóra??:P
sorszám: 29095 (99199)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-01 23:43:32
Szerintem meg kell mérni a feszültséget a gerjesztőtekercsen. Álló motornál 10 volt felett kell lennie elektrónikus szabályzónál. Azt hiszem mechanikusnál is. Ha nincs meg a fesz, akkor vagy elszált a fesszab, vagy valahol a gerjesztő tekercshet vezető út van megszakadva.Ha van fesz, akkor be kell indítani a motort. Meg kell mérni a generátor három fázisát.Ha nem egyeznek, vagy álló rész vagy egyenirányító gond.Az egyen irányító kimérhető, mint félvezető. Ha a három fázis megeggyezik, áramot kell mérni az egyenirányító után. Ha nem baromi magas, akkor nem zárlat tünteti el a delejt. Vagyis ezekkel kiszűrtük az álló rész, az egyen irányító, a fesszab hibát, a rövidzárlatot az egyenirányító után. Ezek után már csak a szénkefe, illetve a szénkefe érintkezése marad, és a forgórész. A szénkefét szemre kell csak vételezni, nem kopott vagy nemragad e fel. Meg kell nézni, nem üt e a forgórész tulságosan. Ha ez is rendben van, akkor eldobhatjuk a forgórészt, mivel az lehet már csak hibás. Szerintem.
Amúgy a megszakító hézagnak csak akkor van szerepe a töltésnél, ha töltés túl gyenge, és nem bírja már azt, hogy túl hosszú ideig van rajta a körön a gyújtó trafó. egy jó ETZ azt is kibírja, ha teljes világítás mellet még rákötünk fixen egy plusz trafót. Eszméletlen erős a generátora. Persze lehet, hogy rosszul emlékszem a dolgokra, vagy négy évet jawát használtam a TZ után, csak egy fél éve van újra mind a kettő.Ráadásul nem vagyok csak gyengeáramú elektromos, és nem autóvillamossági.
sorszám: 29094 (99198)
(előzmény: Keri, 2008-08-01 23:16:16)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-01 23:19:43
Ha fordulaton dadog a gyujtás akkor túl kicsi a zárásszög az adott trafóhoz, tehát inkább csökkenteni kell a hézagot.

A Skoda trafóval az a baj hogy annak paraméterei elég nagy mértékben eltérnek az MZ eredeti trafójától, tehát okosat nem tudnék neked mondani, hova állítsad.

Amúgy nekem elég rossz tapasztalataim vannak a Skoda trafóval...mármint Skodában, motorra nem raktam.
sorszám: 29093 (99196)
(előzmény: Skodry, 2008-08-01 18:59:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-01 23:16:16
ja, testzárlat mérés, ez így valóban korrekt, de a menetzárlatra ez még mindig nem jó...bár kétségtelen hogy más mérési lehetősége úgy sincs az embernek.
sorszám: 29092 (99195)
(előzmény: Skodry, 2008-08-01 13:25:38)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-08-01 22:49:34
helo
a kerékcsapágyak közt kell lennie egy távtartónak.Na ha az a cső nincs benn akkor vége a csapágyaknak hamar,ha bent van de rövid akkor szintén nem jó.Ha van bent de nincs a cső végei tökéletesen derékszögelve akkoris tönkreteszi a csapágyat.Ezt ellenőrizd,nézz utána a hosszának is.
sorszám: 29091 (99194)
(előzmény: kosian, 2008-08-01 12:23:02)

 
 
Skodry
válasz erre | email2008-08-01 18:59:03
Amugy a hézagot mennyire tegyem? 0,4 ről 0,5 re rakom akkor lehet lesz töltés?
Mert alapjáraton jó ,de forulaton prüszköl...
sorszám: 29090 (99189)

 
 
Skodry
válasz erre | email2008-08-01 13:25:38
Mérés menete: ETZ könyvből...
Lehúzzuk az U,v,w kábelt probaláma pozitívját akssi +ra a negatívot pedig az u,v,w helyekre..Ha felvilan a lámpa akkor zárlatos vagy valahol letestel....
df kábelnél égnie kell....
A lényeg az hogy nem volt töltésem és felvillant a lámpa, kicseréltem az állórész azóta van töltés...vagyis csak volt újra kimértem nem ment tönkre...
sorszám: 29089 (99188)
(előzmény: Keri, 2008-08-01 08:13:48)

 
 
kosian
válasz erre | email2008-08-01 12:23:02
Sziasztok. Nemrég vettem egy 250-es ETZ-t. Eléggé el voltak nyűve a hátsó kerékben a csapágyak, ezért kicseréltem őket. Már eleve nem a gyáriak voltak benne, de amire kicseréltem őket, most azok is mennek tönkre, mert már megint kotyog a kerék. Lenne valami oka, hogy a moci eszi a hátsókerék csapágyakat, vagy egyszerűen csak szaok a csapágyak amik vannak benne? Menet közben kicsit szitál a motor, de azt mondták ez lehet amiatt, hogy egy nagyon picit üt a kerék. Ezen kívül mást nem tapasztalok, csak, hogy egy hónapja cseréltem csapágyat és már megint ráférne. Mitől lehet ez?
sorszám: 29088 (99187)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-01 08:13:48
hogy méred ki?
Igazából a hurok zárlatot csak úgy lehet kimérni ha váltakozó mágneses térrel gerjeszted a tekercset és a mágneses térben keletkező veszteséget méred...azaz a gerjesztő elektromágnes áramát.

Sem az ellenálás mérés, sem az indukció mérés (ezek egy jobb DMM műszerben benne szoktak lenni) nem ad megbízható eredményt mert egy-két összeéget menet okozta eltérés kisebb mint a kéziműszerek mérési pontatlansága.

Bár talán az indukció mérés még eredményes lehet, de az ellenálás az csak a szakadt tekercs ellen jó.
sorszám: 29087 (99181)
(előzmény: Skodry, 2008-07-31 16:09:59)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-07-31 23:59:48
A kuplunghoz berektam a megfelelő vastagságú alátéteket, de nem sok változást tapasztaltam! A hang ugyanúgy hallatszik, de már behúzott kuplungnál sem hallgat el!
sorszám: 29086 (99178)

 
 
kristof01
válasz erre | email2008-07-31 22:16:44
SZIAZTOK NAGYON NAGYON SZÉPEN Köszönöm a sok segítséget.
AZ etz vel kapcsolatban(RUGÓ ILL.. gólyóval kapcs...)
DE TUDTAM szerezni hozzá Apám etz-s haverjától.
KÖSZÖNÖM MÉGEGYszer fáradozásaitokat de nincs már rá szükségem..
KÖSZ..
sorszám: 29085 (99175)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-07-31 19:55:09
A 2.5 mm előgyújtás kevésnek tűnik, a 0.3 hézag szintén. Én 2, 9 illetve 0.45 körül szoktam állítani.A gyűjtásnak annyi köze a töltéshez, hogy alacsony feszültségen fura dolgokat tud művelni. A gyűjtó trafónak bármilyen mechanikus megszakítős, 12 voltos jó. Nekem nemtég szótakozott az újonan vásárolt TZ-m. Gyújtás hiba, lemerülő aksi, meghibásodó fesszab, stb. Két hétbe került, mire kiderült, rosszul volt forrasztva az egyik generátor kivezetés. Hol érintkezett, hol nem, hol ívet húzott. Érdekes feszültség, áram lökések voltak az elektromos hálózatban.Nálad is lehet hasonló. Szinte bárhol, akár a szénkeféknél, akár a biztosíték táblán. Vagy tényleg bárhol. Az állórészt szerintem nem tudod kimérni. Egyrészt a műszerek pontatlanul mérnek kis ellenállást, másrészt nem veszel észre műszerrel időszakos föld zárlatot.
sorszám: 29084 (99171)
(előzmény: Skodry, 2008-07-31 16:09:59)

 
 
Skodry
válasz erre | email2008-07-31 16:09:59
Szfvár..
Ki tudom mérni az állórész nincs, baja ,amugy azt is most cseréltem fél hónapja....
Skoda 120L trafót használok, amugy megvan a gyári is mindegyikkel ilyen....
0,6volt a hézag skoda trafóval ezzerrel ment a gép aztán vettem az új megszakítot és kondit ezután gyári 0,3-0,4re beállítottam ,nyitás időpontja 2,5mm ...
És ég a töltéslámpa akksi lemerül stb..
sorszám: 29083 (99166)

 
 
Soma69
válasz erre | email2008-07-31 15:48:46
Legjobb tudomásom szerint a TS karburátor és a régebbi ETZ-k karbija, (tehát ami még nem csatos), az csak a fúvókák méretében tér el egymástól, maga a ház azonos. Remélem nem tévedek.
sorszám: 29082 (99165)
(előzmény: homz, 2008-07-30 18:31:06)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-07-31 15:48:18
helo
Milyen trafód van?ha nem mz-hez való az baj lehet.főleg ha 0.6 volt a megsza hézag ,most pedig 0.3 igy sokkal kisebb az előgyujtás ha magán a megsza helyén nem állitasz,és igy sokkal tovább van zárva a megszakitó.Lehet a trafódban igy több ideig folyik az áram és vmi miatt ez a töltésnél jelentkezik.
sorszám: 29081 (99164)
(előzmény: Skodry, 2008-07-31 14:05:25)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-07-31 15:46:51
Köszi,nem vidítottál fel. Na,majd télen,full generál.
sorszám: 29080 (99163)
(előzmény: zsakfos, 2008-07-31 10:22:00)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-07-31 15:15:24
Oké, Köszönöm, megnézem ezt a boltot.
sorszám: 29079 (99162)
(előzmény: zsakfos, 2008-07-31 13:02:15)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-31 14:18:51
merre laksz? pesten tudok segíteni,lehet zárlatos a forgórészed,az viszont hazavágja a fesszabod,akármilyen fajta.a gyujtáshoz semmi köze nincs mert két külön áramkör,egyedüli közös az a testpont.az elektronikusat nem szokták javítani,ha müa. dobozos akkor szét lehet szedni de nem érdemes,hacsak a hibára vagy kiváncsi akkor megpróbálhatod.ami lehetséges,hogy már irták hogy ha a fesszab kibirja egy hónapig akkor utána több évig működnie kell,ezeket is kézzel gyártják,lehetnek hibás darabok
sorszám: 29078 (99157)
(előzmény: Skodry, 2008-07-31 14:05:25)

 
 
Skodry
válasz erre | email2008-07-31 14:05:25
Létezik ,hogy elátkozott az etz-m?
Mindene ki lett cserélve MINDEN!
És ismét elment a töltésem! Valőszínű ,hogy az elektromos feszab ment el!(magyar)Ez javítható?
Mitől mehet tönre fél hónap alatt?
Ennyit még semmit nem kellett szerelnem!
kimértem mindenét kivéve a forgórészt ,de az csak nem ment tönkre...Az egész úgy kezdődött ,hogy 0,6 volt a hézag, visszaállítottam 0,3 ra erre szikrázott a megszakító.Kapott egy új megszakítót+kondenzátort, aztán elment a töltés! ILYEN nincs!!! Van közük egymáshoz???
sorszám: 29077 (99156)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 13:03:20
170-es tétel.Ugyanitt van olajterelő lemez is.Én már rendeltem innen és rendben megérkezett az áru.
sorszám: 29076 (99152)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 13:02:15
Tudom ajánlani ezt
sorszám: 29075 (99151)
(előzmény: Sandopunk, 2008-07-31 12:00:12)

 
 
Sandopunk
válasz erre | email2008-07-31 12:00:12
Hali!

Az alkatrészbörzés fórumban írtam már, de nem jött rá reagálás. 250 ETZ-hez keresek olajterelő lemezt, illetve capágytűt az első fokozat fogaskereke alá (2,5x11,8). Ha valakinek lenne elfekvőben kérem szóljon.

Ricsi
sorszám: 29074 (99150)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 10:22:00
Nem lehet cserélni a blokk széthuzása nélkül.
sorszám: 29073 (99146)
(előzmény: Zmester, 2008-07-31 09:42:19)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-07-31 09:42:19
Szevasztok! Ha már pont ez a rajz látható itt,akkor meg tudná nekem valaki mondani,hogy a rajzon 7-es számmal jelölt, a váltókar középre pozicionálását végző ollórugó cserélhető-e a blokk széthúzása nélkül,csupán a bal oldali dekli levételével? A váltókarom évek óta lifeg,és lábbal kell középre állítgatni váltás után.
sorszám: 29072 (99145)
(előzmény: zsakfos, 2008-07-31 08:50:58)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-07-31 08:53:07
Szia!
Én tudok neked csavart-rugót-golyót adni az ETZ-hez.Meg bármi mást is. ÉRD: motorsokk@citromail.hu
sorszám: 29071 (99139)
(előzmény: kristof01, 2008-07-31 00:38:37)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 08:50:58
sorszám: 29070 (99138)
(előzmény: zsakfos, 2008-07-31 08:45:47)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 08:46:59
sorszám: 29069 (99137)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 08:45:47
Lehet félreértette és a porlasztóban lévő üresjárati csavarra gondolt.Csakhogy pontositsuk.Te a blokk alján lévő,az olajleeresztő csavartól nem messze található ÜRESJÁRAT POZICIONÁLÓ CSAVARRA ÉS A FELETTE LÉVŐ RUGÓ ILL.GOLYÓRA gondolsz ami a rajzon 23-24-25-26 számmal van jelölve?
sorszám: 29068 (99135)
(előzmény: kristof01, 2008-07-31 00:38:37)

 
 
ADDI
válasz erre | email2008-07-31 08:17:49
Én tavaly vettem Futár Petinél. A pontos vételárra nem emléxem, de valamivel 1000ft fölött volt kompletten a cucc.
sorszám: 29067 (99133)
(előzmény: kristof01, 2008-07-31 00:38:37)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-07-31 08:11:37
Végszükségben te is kereshetsz rugót, golyót. A golyónak akkorának kell lennie, hogy passzoljon a furatba, de ne szoruljon, ugyanez igaz a rugóra is.A rugó olyan hosszú legyen, hogy a golyó ne guruljon le a csavarról, amikor betekered. A rugó keménysége más kérdés, azt nem igen tudom.Ha jól emlékszem, pont azon a határon van, hogy körömmel be lehet nyomni.talán olyan négyszer olyan erős, mint egy golyóstoll rugó. Nyomórugó, tehát kis ügyességgel te is meg tudod tekerni olyan 0.3-04 es rugóhuzalból. Azért persze jobb lenne a gyári, de mostanában nem tudok a közelben olyan bontót, ahol lenne TZ cucc. Boltokban pedig nem igen árulnak ilyesmit. Talán Futár Peti igen, de nem járok arra, és elhagytam a telcsi számát.
sorszám: 29066 (99132)
(előzmény: kristof01, 2008-07-31 00:38:37)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 08:07:33
Elnézést kérek a képfeltöltésért.Egy kicsit nagyra sikeredett,de rákattintva megnézhető.Ez egy általam házilag készitett blokkszéthuzó segédeszköz.Tulajdonképp a képfeltöltést próbálgattam és akkor már gondoltam valami hasznosat kéne feltölteni.
sorszám: 29065 (99131)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 08:03:37
sorszám: 29064 (99130)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-07-31 07:48:16
ez a karbi milyen karbi?Etz 250-re árulják.A szivótorok felőli részhez kell valami közbetét?Valakinek esetleg tapasztalata?
sorszám: 29063 (99129)

 
 
kristof01
válasz erre | email2008-07-31 00:38:37
HALI !!!!

ELMENTEM motoros boltba PÁPÁ-n és azt mondta az eladó hogy IJENRÖL MÉG NEM IS HALLOT HOGY ...
MZ ETZ 250-es be az Üresjárati csavar fölé kéne rugó meg golyo...

ARRA KÉRNÉK MEG VALAKIT hogyha megtudja kérdezni 1 MOTOROS BOLTBA MENNYI LENNE AZT MEGKÖSZÖNNÉM...

elöre is köszi kristóf...
sorszám: 29062 (99125)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-07-30 23:38:07
előre is köszönöm
sorszám: 29061 (99124)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-30 10:43:56)

 
 
digiszili
válasz erre | email2008-07-30 20:02:49
Hali!
Tud valaki nekem TS MZ 125 motorba való szénkefét küldeni levélben.
Utánvételben kifizetem.
sorszám: 29060 (99115)

 
 
homz
válasz erre | email2008-07-30 18:31:06
Help! A 250es TS karbija(csak az aluházra gondolok fúvókák nélkül)megegyezik e az ETZ 250es karbijával?Mert cserélném,de csak TS-éhez van átömlőm...
sorszám: 29059 (99114)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-30 13:51:37
nem lehet hogy valahol hézagolási probléma van?attól szokott ilyen lenni,ha amúgy minden jó.
sorszám: 29058 (99104)
(előzmény: GJózsi, 2008-07-30 13:32:48)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-07-30 13:32:48
Májusban lett összerakva!
sorszám: 29057 (99103)
(előzmény: bazsi, 2008-07-30 13:31:33)

 
 
bazsi
válasz erre | email2008-07-30 13:31:33
HEllo!
Volt mostanában szétszedve a blokkja?
sorszám: 29056 (99102)
(előzmény: GJózsi, 2008-07-30 11:48:43)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-30 12:42:49
hát remélem nem kell vennem komplett kuplungot,mert ahogy számolgattam csendesen a mofa áraiból,hát kb.10rongy a kuplung,tegnap fizettem be a B jogsira a pénzt,és most minimálisra kell csökkenteni a költségvetésem,hogy túléljem a hónapot:D
ráköltöttem egy kalap pénzt,szeretnék végre úgy menni vele fél évet legalább hogy gyakorlatilag tankolni kelljen bele meg néha egy kis simogatást adni neki.
sorszám: 29055 (99101)
(előzmény: Keri, 2008-07-30 11:09:59)

 
 
GJózsi
válasz erre | email2008-07-30 11:48:43
Sziasztok! Olyan problémám van a 251-es etz-vel hogy néha a 3.sebességet nem veszi. Hiába húzom a kart semmi, van úgy hogy 2-3 húzásra beveszi, van hogy vissza kell egyet dobni neki, és megint felfelé pakolni és akkor jó. Da van olyan hogy elmegyek vele 100 km-et és egyszer sem csinálja! mi lehet a gond?
sorszám: 29054 (99097)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-07-30 11:09:59
Végülis a kuplung bajaitól is lehet ilyen zörgés. A Hondámon is az zörög alapjáraton, de az változik a kuplungkar behúzásával.

Itt nem szorul meg olyan könnyen mint egy autó, mert ugye ott olajkenésű siklócsapágyak vannak, tehát ha az nem kap olajat gyakorlatilag azonnal károsodik.
Itt golyóscsapágyak vannak, az meg minimális olajjal is jól érzi magát. A főtengely, pedig a benzinből kapja a kenést.
Egyedül a váltó léptetővillái igénylik a kenést, szóval ne váltsál :)

Persze nem kell feleslegesen járatni, de fél percig járatod, amíg meghallod hol zörög, annyi idő alatt nem lesz baja.

Jawaval én mentem egy kört a háztömb körül olaj nélkül, mert elfelejtettem hogy nincs benne, semmi baja nem lett.
sorszám: 29053 (99093)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-07-30 10:37:05)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-30 10:47:44
valamit elkötöttél,nézd át mégegyszer,hogy tuti minden nincs zárlat sehol,ha minden OK,akkor vissza kell menni és szét kell verni az eladó fejét mert szart sózott rád:)
nekem hála istennek semmi gondom nem volt a feketével,de a mechanikusat jobban szeretem mert azon látom ha bedöglik(szines lesz a tekercs)és azon lehet még állitani is,meg még javitható
sorszám: 29052 (99088)
(elözmény: Keri, 2008-07-29 23:28:40)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-30 10:43:56
oké,péntekre meglesz,már szóltam neki,és akkor megkérem még arra is hogy valami mailben küldhető formátumba irja már ki nekem,és akkor elküldöm a cimedre,utána már csak össze kell építened
üdv:András
sorszám: 29051 (99087)
(elözmény: Keri, 2008-07-29 18:17:35)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-07-30 10:37:05
a lánc ugyanúgy 50tagos,csak azok a lemezkék rövidebbek 1mm-rel,biztos hogy jó ez a lánc mert haveromén volt,de meg most bontja el a gépet,mert TK-ra törte egy teherautó,(nem adta meg a jobbkezet,szétment a váz:D)abban meg jó volt a lánc,tőle kérdeztem meg hol csináltatta,erre meg eladta nekem.terhelésnél a hátsó lánc hangját hallom,de ma szabim van,ezért elmegyek bevásárló körútra,akkor veszek hátsó láncot,fékbetétet,aztán felrakom az új lánckerékkel együtt,azt is már vagy két hete hogy megvettem és nem volt időm felrakni.kipróbálom akkor azt hogy leszedett deknivel beinditom,ilyenkor meddig lehet járatni?autónál tudom hogy ha nincs benne motorolaj akkor 1,5perc mert utána megszorul a vezérműtengely,de motornál nem nagyon csináltam még ilyet.A primerlánckerekem is kopott,akkor azt is cserélem,meg ami még kérdéses nálam hogy amikor vettem a motort decemberbe,akkor volt kuplungozva,tehát elviekben zsír új benne minden,de picit kóvályog a kuplungkosár a nagyobbik lánckeréken,szerintem ott a szegecsek kezdték elengedni,meg van a nyelestengelyen egy persely,azon is lötyög ez a lánckerék.ezektől összeségében lehet ilyen borzalom hangja?
sorszám: 29050 (99086)
(elözmény: Keri, 2008-07-29 10:17:17)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu