:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Azt nem tudom hogyha mondjuk utángyártott is attól még csak jó nem?Azért egy karbit nem lehet egy pincében a kis présgépen megcsinálni,ahhoz komoly géppark kell.Ezért gondolom hogy nem lehet olyan rossz.Ez nem egy tanksapkatömités amit szar gumiból kivág valaki simán otthon azt piacra dobja.Ja egyébként etz250 karbi 9200 ft a mofánál.Bing karbira sajna nincs 30000 ft-om.Köszi a választ,én egyetértek veled.Sokszor minden tapasztalat nélkül hurrognak le itt dolgokat.
nekem mindenki csak lehurrogta konkrét tapasztalat nélkül, nemtudom mire alapozzák :D szerintem egy próbát megér, én 6000-ret dobtam az ablakon ki a "tökéletes állapot" -ban lévő karbimért amin nincs alapjárat... akkorát nem bukhatsz
és ott nálatok meniy lehet a boltban ? mert nálunk elég drága , köszi azért hogy irtál :D és véletlenül nem passzolod el tied ?:D na jo tom hogy nem :D szia
Én ma festettem le az enyém :)
De az sajna nem eladó, viszont itt Csabán lehet kapni boltba ujjonan
"Van valami ötlet mit kéne csinálni vele?" Gyertyacserét nem látok a sztoriban, én ezzel kezdtem volna, főleg, hogy durrog.
Sziasztok kellene nekem 250 es etz hez Knauzer csomagtartó !!!! Aki tud irjon léccives ! köszi
Sziasztok!Nagyon gondolkodom egy uj karbi beszerzésén.A Mofakernél nem is olyan vészesen drága.Van esetleg valakinek tapasztalata?Vett már valaki?Komplett karbit is "utángyártanak"?
hu ez nagyon okes tellefonon hivhatlak,
ETZ 150 henger hengerfejjel eladó
10.000Ft
képet tudok küldeni ocsipal@freemail.hu
Szeva Géza nekem van Kuplung felőli deklim ETZ-hez Email:motorsokk@citromail.hu
helo
Sztem gyujtásproblémák vannak.De a karbiban a szintet 27 re teddv 28 ra de 29 soknem?nekem ts nél 27 a hivatalos.És nézd meg h tökéletesen zár e a tűszelep,ahol belehuzod ott van e tömitő karika.Ha jó nézd meg a gyertya hézagot 0.6 legyen v kisebb.nézd meg a megszát jó-e nem szikrázik e.A tengelyen nem mozog e a kalapács oldalra.A kondi jól rögzitve van e a helyére.Van e töltés,mérj rá.Gyujtáskapcsolónál nézz körül a kábelvégek szorosak-e illetve a trafón a kábelek szorosak e meg a kis 5ös anyák nem lazák e a trafón.Ha nem lesz változás cserélj gyertyát lehet a porcelán és a menet falánál bent áthuz.cserélj gyujtókábelt,legyen jól becsavarva a kábel,cserélj pipát.
Eladó 250-es etz-hez minden alkatrész! van egy komplett motor+1 blokk szétszedve!
utánvétellel is
érd:06304410170
szevasztok
szükségem lenne 250 etz baloldali kuplung felőli motor deklire .
kérem segitsetek
köszönettel Nagy géza
Eladó 99 ezerért egy teljesen felújított MZ TS 125. Küllőkig szét volt szedve és igényesen fel lett újítva. Új csapágyak, szimeringek, új fényezés,olasz kisméretű csap, egyedi deknicsavarok...Oldalcsomagtar tók,túradoboz,
oldalstender,szerszámok,pumpa. Doboz nélkül 89000
Adok hozzá egy 150-es blokkot hengerrel, dugóval. Az oldaldeknik hiányoznak. Van egy magyar nyelvű szervízkönyvem, lánc,- láncvédő
indexek, apróságok. Tel: 06205506678 komárom -esztergom megye. oroszlány.
Szeva! Mond meg a haeverodnak hogy csak a sofőrön múlik minden.Én 251-es Etz-vel lemegyek a térképről egykeréken.:)A legjobb egykerekezős motor a 638-as Jawa melett a keleti motorok közül.:)Üdv.:Szumó
még elfelejtettem,ha elkészült akkor csak akksiról próbáld ki,a keletkezett gázt vezesd be egy üditőspalackba,és gyujtsd meg,nem kell sok gáz,csak annyi hogy müködik,nem fog lángolni meg semmi ilyesmi,csak pukkan,ha ez megvan akkor mehet be a motorba
sorszám: 29132 (99279)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-04 12:04:28)
én hasonló utat jártam végig, csak nekem azon kívül hogy nincs alapjárat, semmi gondja a motornak
így vettem a motort még év elején, 2000 fordulat alatt leáll, lámpakapcsolásra azonnal leáll, hetekig kerestem az elektromos problémát, mire haverom azt mondta hogy cseréljük át a karbit az övére, átcseréltük és nicsak, tökéletes 1200 fordulatos alapjárat, lámpakapcsolást észre sem veszi
azóta vettem egy másik 24-es karbit amit úgy árultak hogy tökéletes állapotban, felraktam, ugyanaz, 2000 alatt nem működik a motor, 6000 forint ment a levesbe, azóta leszarom
üresjárásban húzogatom a gázt ha le akar állni, éjszaka meg kicsit húzom hogy 2000 körül tartsa magát
ennyi
akkor beléptél a klubbomba,:D
én azóta szarakodok a motorral amióta volt egy nagygenerál és felfúrattam 150re,nekem nem kellett cserélnem karbit mert az előző tulaj egy gyári BVF 24n2-2es karbit rakott rá,azzal most nincs túl sok problémám,nálad viszont ahogy kiveszem a szövegből,a keverékkel vannak gondok.nemtudom milyen karburátort vettél hozzá,remélem nem utángyártottat,mert az nem tud annyit mint a gyári,keress egy 150esre valót, v. kérj kölcsön,a gyujtást2.8 - 3mm-re állitsd,ha megszakító a vezérlője és nem hall jeladó akkor hézagnak 0,35 - 0,4mm
gyertya:brisk N14C,ISOLATOR 260 spezial(ezek nálam beváltak)gyertyakábel,sima rézszálas,nem grafitos.,nézd meg a gyertyaképet,ha őzbarna a közepe,és a külső "karima" fekete száraz,akkor jó egyébként,ha világosabb,akkor sok levegőt kap,hamarabb melegszik,a fekete az egész,akkor sok benzin ill, sok az olaj a keverékben.Ha rátetted a 150esre való karbit,nézd meg az úszószintet,az úszóházban van egy alu kis kiálló darab,és a teteje sík,ehhez állítsd a szintet,a főfúvóka legyen 110 v. 115,ellenőrizd,a tűszelep elzár-e teljesen,nem görbe v. kopott a subertűd,mert ha homorú és nem domború,akkor nem is fog menni.a levegőcsavart fél fordulatra max kinyitod,azzal tudod állítani a fürgeségét,milyen legyen a gázreakció,az alapjárati csavarral meg tudsz finomitani az alapjáraton.a tűt felülről a második rovátkába kell tenni
kevesebb lett a fogyasztásom kb fél literrel v. 1el és mintha kicsit jobban gyorsult volna de ez már lehet pschihológiai tuning volt,lehet én képzeltem be hogy jobban megy a lovam:D
bármi gond van,nyugodtan szólj,lehet tudok segíteni,nekem még nincsen kész,csak a bele van meg,még keresek egy designos dobozt,ami elfér,mert hát ételtartót csak nem teszek fel a motorra.
szép napot!
Sziasztok!
Van egy problémám amit nem igazán tudok megoldani:
Bocs, ha túl részletesen írtam le!
Adott a szeretett 125-ös ETZ-m (89-es elektronikus gyújtású). Tökéletesen működik, minden kifogástalan, csak az alapjárat néha nem stabil. Sokat fogyaszt (5l+), gondolom régi darab, felfuratom 150-es re a hengert a Táborinál.
Miután újra összerakom, szépen működik, a járatás is telik, persze sokat kell után állítani ahogy kopik...
Letelt 850km a bejáratásból elkezdem dinamikusabban használni. Nem hiszem hogy ezért, de itt kezdődnek a bajok:
-Gyakorlatilag nincs alapjárat. Alacsony fordulaton leáll, általában nehéz beindítani. Karbi belövése után egy darabig kifogástalan, aztán megint ugyanaz.
Ezután átteszem a gyújtást 2.5-re:
-Sokáig kifogástalan, aztán: Leáll utógyújtással alacsony furdulatnál, a helyzet egyre rosszabb, van hogy inditásnál 10 rugás, aztán beleremegnek a házak olyat robban a kipufogóban. Aztán indul.
Elmegyek a futár motoros boltba, a Zichy Jenő utcába Pesten, ahol azt az infót kapom, hogy 2.8-ra kéne tenni a gyújtást, s egy 150-es karbit is veszek:
- Otthon gyújtás beállít szépen muzsikál, barátnőmmel megyünk motorozni. 10 perc, aztán egy domb tetőn már leáll, kis fordulaton, 2 km-es lejtő, nem kellett sokat nekifutni beindult, aztán hazafele még egy megálló. Onnan sehova tovább egy órát szenvedtem vele mire beindult. 2000 alatti fordulaton azonnal leállt.
Sokat pöfögött helyben magas fordulaton míg felöltöztünk, aztán indulás: A motor baromira rángat, nem pörgi ki magát. Rátapadok a kuplunggal, sok kis gázfröccsel hazaérünk.
Innentől katasztrófa:
-Karburátort kicserélem: nem sikerül beállítani (még sose lőttem be új karbit, de mennie kéne, leírás alapjhán csinálom, nem hasra ütésre.). Nem indul könnyne, nem forogja ki magát, rángat.
-Oké, nézzük meg jobban a karbit: -Fúvókákra semmi sincs írva. Úszószintet beállítom 29-32 milire. Kitisztitom. Egész jól állítható, mármint az eddigiekhez képest. De ugyanúgy rángat nem pörgi ki magát. Adok több benzint a súbertűn állítva. Nem javul eléggé. (Szívócsonkrfa nem megy rá csak félig..)
Utána:
-Gyújtást visszateszem eredetire: 2.9-3.0 , semmi nem javul
-Gyújtás vissza 2.5-re, sokkal jobb, már lehet vele menni Smile, továbbra sem, forogja ki magát, rángat. Alacsony fordulaton váltok feljebb, leáll, 4.500-5000 között ránt...
Van valami ötlet mit kéne csinálni vele?
megérkezett.így már vágom a témát.kíváncsi vagyok az eredményre.majd a napokban megcsinálom.neked milyen volt az eredmény?
köszi a mailt.
sorszám: 29127 (99268)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-03 20:02:09)
simán gyújtáson is meg lehet tolni és be is indul ha nincs benne aksi akkor is. ha esetleg nem akkor kitekered a gyújtáskapcsolót a vezető felől teljesen jobbra és először kettes be teszed majd amikor már pötyög (még nem indult be) akko kuplung nélkül vissza egybe ez az bizti módszer sok sikert!!
még péntek reggel elküldtem,lehet eltévedt valahol ez a rohadt galamb...,na mindegy mégegyszer elküldöm,nézd meg megérkezett-e.
üdv:András
Csak gázzal nehéz, de nekem a 251 harmadikban is kapta az elejét. Viszont 30-40 cm emelkedésnél ne számíts többre, hacsak nem vágod oda egyesben fordulatra a kuplungot. Akkor viszont megnézed a rendszámodat... :)
várom a mailt a vízbontóval kapcsolatban.
sorszám: 29123 (99251)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-03 17:50:14)
Sziasztok!
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
üdv:
mzzzz
beteg ötleteitek van,de meg tudja emelni az elejét,ha tök tuti a motor és a kuplungja is jó,de ne számits fél méteres magasságra,nekem is csak néha egy-egy ideges elindulásnál sikerült,akkor is csak kb. 20-30cm-re,az a baj hogy túlságosan elől van a blokk ehhez az erőhöz képest
hasonló volt nekem is hétvégén,nemrégen fejeztem be a vason a nagyjavítást,ebbe volt kerékcsapágy csere is,és a középsőbe a kosár rommátört és beállt a csapágy mint a gerely,ki lett cserélve,könnyebben tudom kitolni a garázsból,viszont nagyon szitál.tedd fel sztenderre inditsd be és tegyed be 1.esbe,és kérj meg valakit mérje meg nagyjából mekkora az ütése,nekem 2-3cm-s ütése van oldalra,és érzem is menet közben,ami lehet viszont a csapágyevés fő okozója,én is nemrég jöttem rá ill, egy elég erős tippem van rá,hogy ferde az egész felfüggesztésem,a lengőkarba a szilenteket kicserélem,ha akkor egyenesen áll a kerék akkor már nem szabad szétrágnia semmit.nézd meg azért te is,nem-e dől kicsit jobbra v. balra a kerék a vázhoz képest
..belehet inditani a TS-t..jobbra az utolsó álls a gyukapcson(helyzetjelző -amikor ki lehet huzni a kulcsot felet eggyel)..2.fokozat,és jóól meg kell tolni..
Szia! Én gyártom az MZ kábelkötegeket. Küldj egy levelet a bakimate kukac freemail pont hu-ra, és megbeszéljük a részeleteket.
Hali all! lenne egy újabb kérdésem. a TS 250/1-es blokkjában található váltó megegyezik a 250-251-es ETZ blokkjában található váltóval? sajnos az enyémben (251-es ETZ) meghalt :S. előre is köszönöm a segítséget!
PSc_TS 250/1-et keresd! Ő gyárt új kábelkötegeket! Üdv!
Hello ETZ 125-150-et keresek megvételre veszprém vagy győrmosonsopron megyébe.ár max50000 ft.e-mail:pimpa1974@citromail.hu
Tud valaki 125 ETZ kábelköteget? Mennyiért? Ha igen ebben minden kábel benne van vagy esetleg még kell venni valamit hozzá?
A mocim egy 125 12 v-os ETZ. Nincs rajta fordulatszám mérő. 14v-os fesz szab van benne valami elektromos szar és csak két bekötés van rajta. Ez használható vagy sem?
Kicseréljem?
Ha valaki tud segítsen!!!
Köszi!!
Jó felület esetén elég a papír zsírral jól megkenve, ha rossz a blokkon vagy a deklin a tömítő felület, akkor inkább a pasztát ajánlom. Ha pasztával rakod, akkor a papírtömítést felejtsd el, az nem kell oda. Én Loctite 598 tömítőpasztát használok 2000 ft körül van egy tubus.
Csak lepucolod a felületeket, zsírtalanítod (tiszta benzin, nitrohigító, stb...) bekened vékonyan a pasztával és összerakod. A maradékot amit kinyomott azt egy ronggyal le lehet törölni.
Eladó egy teljesen felújított MZ TS 125. Küllőkig szét volt szedve és igényesen fel lett újítva. Új csapágyak, szimeringek, új fényezés,olasz kisméretű csap, egyedi deknicsavarok...Oldalcsomagtar tók,túradoboz,
oldalstender,szerszámok,pumpa. Doboz nélkül 89000
Adok hozzá egy 150-es blokkot hengerrel, dugóval. Az oldaldeknik hiányoznak. Van egy magyar nyelvű szervízkönyvem, lánc,- láncvédő
indexek, apróságok. Tel: 06205506678
Eladó egy teljesen felújított mtkp. Küllőkig szét volt szedve és igényesen fel lett újítva. Új csapágyak, szimeringek, új fényezés,olasz kisméretű csap, egyedi deknicsavarok...Oldalcsomagtar tók,túradoboz,
oldalstender,szerszámok,pumpa. Doboz nélkül 89000
Adok hozzá egy 150-es blokkot hengerrel, dugóval. Az oldaldeknik hiányoznak. Van egy magyar nyelvű szervízkönyvem, lánc,- láncvédő
indexek, apróságok. Tel: 06205506678
megbízható tömítőanyagot tudtok javasolni a dekli tömítéséhez? eléggé megviselt állapotban van sajnos az illeszkedő felület a blokkon és a deklin is. szerintem a sima papírtömítés nem lesz elég. letisztogatom és felpucolom a felületeket, de 1-2 helyen meg van barmolva csavarhúzóval, azt nem tudom kisimítani. papírtömítésem van új, ahhoz kellene valami olajálló csodapaszta.
A fordulatszám kihajtás kis deklijét is le kell venni, majd az alatta lévő csigás végű anyát le kell tekerni a főtengely végéről. Ha ez megvan és a többi deklitartó csavart is kitekerted, akkor le kell jönnie a deklinek. A szerelég megkönnyítése végett a berugókart ne vedd le a dekli leszedésénél, mert csak kínlódás visszarakni és amúgy is a deklivel együtt kijön.
tolásra be lehet indítani. igen régen volt ts-em, de van rajt egy dinamó állás, ott indul aksi nélkül tolásra. azt hiszem az utolsó állás a gyújtkapcsolón, de ez nem biztos.
Sziasztok
Tudna valaki abban segíteni hogy egy MZ TS 125 mocit melyik gyújtáskapcsoló állásban lehet beindítani aksi nélkül? Be lehet egyáltalán? Csak rugással? Vagy tolni kell? Előre is köszönöm
A fordulatszámmérő csigakerekét (főtengely végéről) is le kell venni!
0,4-0,5 és egy 3mm es állítás a holtpontól és már jó nem dadog, hibátlan stb....
De töltés nincs! Raktam rá feszabot havertol azzal sincs:( ég a láma akksi merül pedig jó kis motor VOLT!!!
FELADOM
kép=> http://images.netbag.hu/20080719/22035914795.JPG
Eladó vagy cserélhato notira!!!
CSak zárójelben....
fiúk, 1 gyakorlott 250 ETZ buheráló írja le nekem, milyen sorrendben lehet szépen lekapni a kuplung felőli deklit. elfosta magát a tömítés, mindent leolajzott a bal oldalon, még a hátsógumi oldalát is, majdnem lefeküdtem vele 1 balos kanyarban:)kivettem a csavarokat röpke óra alatt. agyon van szakértve az egész. nem tudom ki volt állatja, aki ennyire tönkretette. csavarok kinn, pár milit jött, azt nem mozdul az oldal.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|