hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 05. hétfö 
Györgyi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

-ricsi-
válasz erre | email2008-08-05 20:41:29
az emilemre át tudnátok nekem is dobni a vízbontós terveket?...

csak kiváncsiságból...

kifogytam az e-book-okból... :D
sorszám: 29165 (99348)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-08-05 20:35:16
szevasz... van egy ötletem a problémádra...

nekem egy 251-es ETZ-m van 90-es évjárat, szintén elektronikus gyújtással... egy valami biztos, az elektronikus gyújtás nagyon válogatja a gyertyákat, legalábbis az enyém, majdnem eldobtam vagy 6 gyertyát, mert azt hittem, hogy 1-2 napos használat után kinyírja az összeset... a tünet ugyanaz, mint nálad, alapjáraton leáll egy hatalmas durranás-utógyújtás következtében, de úgy hogy zúgó füllel cserélem a gyertyát, mert a régivel már esélytelen az indítás... hiába a gyertyatisztítás (mert beköpi), szikra van, de nem indul...

nálam egy rossz mérőedény miatt dúsra kevert olajmennyiség volt a ludas (1:50 helyett kb 1:40), és alacsony furdulaton rögtön beköpte a gyertyát... a gyertyán csak az öngyújtós teljes kiégetés segített, amit itt tanácsoltak, semmi más...

szóval javaslom, ha mégegyszer megáll, próbáld ki a gyertyaégetős módszert (persze a kormot töröld le róla), hogy indul-e egyből, mert akkor biztos lehetsz, hogy ez a probléma...

egy új gyertya csodát tesz az alapjárattal, de lehet, hogy csak a gyertyahézag nagy... most trabiba való magneti marelli gyertya van benne 0,6-os hézaggal, meg persze 1:50-es keverékkel, és a probléma megszűnt...

csak egy ötlet volt, remélem tudtam segíteni...
sorszám: 29164 (99347)
(előzmény: Mattias, 2008-08-04 10:30:38)

 
 
Dani91
válasz erre | email2008-08-05 17:46:26
Hellosztok, nemtud valaki pestmegyében 125-ös etz-hez generátor forgórészt????
Valaki tud valamit a 150-es etz henger 4felömlősítéséről??
Előre is köszi!
sorszám: 29163 (99345)

 
 
nagy géza
válasz erre | email2008-08-05 17:44:23
sziasztok dobfékes etz250 a motorom
átszeretném tárcsafékesre alakitani ebben az ügyben kérném segitségeteket
köszönettel Nagy Géza
sorszám: 29162 (99344)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-08-05 16:58:05
szeva nekem vannak alátétjeim a gépedhez.Postázok is. emailban érdeklődj:motorsokk@citromail.hu
sorszám: 29161 (99341)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-08-05 15:32:49)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-08-05 15:32:49
Sziasztok kellene nekem etz 250 es hez a kuplunghoz az alátétek, a kuplung mögött a hullámos akkor az a kettő ami az agynál van és az ami a csavar előtt van közvetlenül aki tud létszi segitsen mert nem tom öszerakni mocim köszke pápá
sorszám: 29160 (99335)

 
 
GERI8
válasz erre | email2008-08-05 13:43:02
VAN 1 JO HIBÁTLAN BEÉPITHETÖ ETZ 125 150 ES FÖTENGEJEM 5000HUF AZ ÁRA
06705504934
sorszám: 29159 (99333)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-08-05 13:04:12
CSÁ! KÉRDÉSEM A KÖV.: 125 ts, rajta 150-es etz karbi, alapjárati csavar benya-levegő csavi eljkenve mint a lekvár... hogy lehet ezeket kiszedni, kijavítani??? köszi! rgy
sorszám: 29158 (99331)

 
 
HaPi
válasz erre | email2008-08-05 12:20:03
Nekem is csinált ilyet a motorom. Fesszab ki lett cserélve és ment.
sorszám: 29157 (99330)
(előzmény: Victor, 2008-08-05 07:48:06)

 
 
dadis
válasz erre | email2008-08-05 11:30:57
Eladó MZ ETZ műszerfal mindenestül,hibátlan állapotban!
Érd.: dadis@freemail.hu
sorszám: 29156 (99327)

 
 
válasz erre | email2008-08-05 11:26:21
Sziasztok!

Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
sorszám: 29155 (99326)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-08-05 07:48:06
Sziasztok!
Az ETZ-251-en menet közben nagyon halványan világít a töltésvisszajelző lámpa. A szénkefékre gyanakodtam, de azok rendben vannak, megtisztítottam őket és még így is csinálja. Lehet hogy fesszabályzó probléma lessz? Mit gondoltok mi lehet a hiba oka? Köszi
sorszám: 29154 (99323)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-05 01:07:51
kontakthiba,valahol zárlatol,nézd át az összes sarut,hasonló szokott nálam is lenni,csak nálam konkrétan elmegy a villany a motorból,oldalba vágom az akksitartódeknit,és visszajön,biztos valahol kontaktos,de nincs időm megkeresni a hibát.
sorszám: 29153 (99321)
(előzmény: HaPi, 2008-08-04 23:35:02)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-08-04 23:36:41
Hali! Valaki tudna nekem mondani egy ETZ 250 hátsókerékcsapágy méretet???
Néztem szerelésiben, de nemtaláltam meg a csapágy méretét :(
Előre is köszi szépen
sorszám: 29152 (99319)

 
 
HaPi
válasz erre | email2008-08-04 23:35:02
Helo! ETZ 125-ösről van szó. Szokott olyat csinálni, h menet közben egy pillanatra kigyullad a töltésjelző, ilyenkor a motor megtorpan, de miután elalszik megy tovább. Egy pillanat az egész. Mi lehet a gond?
sorszám: 29151 (99318)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-08-04 22:34:02
4950 ft a Mofakernél.
sorszám: 29150 (99316)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-08-04 20:48:32)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-08-04 22:29:45
Azt nem tudom hogyha mondjuk utángyártott is attól még csak jó nem?Azért egy karbit nem lehet egy pincében a kis présgépen megcsinálni,ahhoz komoly géppark kell.Ezért gondolom hogy nem lehet olyan rossz.Ez nem egy tanksapkatömités amit szar gumiból kivág valaki simán otthon azt piacra dobja.Ja egyébként etz250 karbi 9200 ft a mofánál.Bing karbira sajna nincs 30000 ft-om.Köszi a választ,én egyetértek veled.Sokszor minden tapasztalat nélkül hurrognak le itt dolgokat.
sorszám: 29149 (99315)
(előzmény: Andrei, 2008-08-04 22:03:36)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-08-04 22:03:36
nekem mindenki csak lehurrogta konkrét tapasztalat nélkül, nemtudom mire alapozzák :D szerintem egy próbát megér, én 6000-ret dobtam az ablakon ki a "tökéletes állapot" -ban lévő karbimért amin nincs alapjárat... akkorát nem bukhatsz
sorszám: 29148 (99311)
(előzmény: zsakfos, 2008-08-04 20:26:07)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-08-04 20:48:32
és ott nálatok meniy lehet a boltban ? mert nálunk elég drága , köszi azért hogy irtál :D és véletlenül nem passzolod el tied ?:D na jo tom hogy nem :D szia
sorszám: 29147 (99309)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-08-04 20:43:05
Én ma festettem le az enyém :)
De az sajna nem eladó, viszont itt Csabán lehet kapni boltba ujjonan
sorszám: 29146 (99306)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-08-04 20:39:18)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-08-04 20:40:57
"Van valami ötlet mit kéne csinálni vele?" Gyertyacserét nem látok a sztoriban, én ezzel kezdtem volna, főleg, hogy durrog.
sorszám: 29145 (99305)
(előzmény: Mattias, 2008-08-04 10:30:38)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-08-04 20:39:18
Sziasztok kellene nekem 250 es etz hez Knauzer csomagtartó !!!! Aki tud irjon léccives ! köszi
sorszám: 29144 (99303)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-08-04 20:26:07
Sziasztok!Nagyon gondolkodom egy uj karbi beszerzésén.A Mofakernél nem is olyan vészesen drága.Van esetleg valakinek tapasztalata?Vett már valaki?Komplett karbit is "utángyártanak"?
sorszám: 29143 (99301)

 
 
nagy géza
válasz erre | email2008-08-04 20:17:14
hu ez nagyon okes tellefonon hivhatlak,
sorszám: 29142 (99300)
(előzmény: Szumó, 2008-08-04 20:13:24)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-08-04 20:14:28
ETZ 150 henger hengerfejjel eladó
10.000Ft
képet tudok küldeni ocsipal@freemail.hu
sorszám: 29141 (99298)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-08-04 20:13:24
Szeva Géza nekem van Kuplung felőli deklim ETZ-hez Email:motorsokk@citromail.hu
sorszám: 29140 (99297)
(előzmény: nagy géza, 2008-08-04 17:30:33)

 
 
nagy géza
válasz erre | email2008-08-04 20:05:29
Roles )))))
sorszám: 29139 (99296)
(előzmény: Roles, 2008-08-04 19:45:22)

 
 
Péter mz
válasz erre | email2008-08-04 20:04:12
helo
Sztem gyujtásproblémák vannak.De a karbiban a szintet 27 re teddv 28 ra de 29 soknem?nekem ts nél 27 a hivatalos.És nézd meg h tökéletesen zár e a tűszelep,ahol belehuzod ott van e tömitő karika.Ha jó nézd meg a gyertya hézagot 0.6 legyen v kisebb.nézd meg a megszát jó-e nem szikrázik e.A tengelyen nem mozog e a kalapács oldalra.A kondi jól rögzitve van e a helyére.Van e töltés,mérj rá.Gyujtáskapcsolónál nézz körül a kábelvégek szorosak-e illetve a trafón a kábelek szorosak e meg a kis 5ös anyák nem lazák e a trafón.Ha nem lesz változás cserélj gyertyát lehet a porcelán és a menet falánál bent áthuz.cserélj gyujtókábelt,legyen jól becsavarva a kábel,cserélj pipát.
sorszám: 29138 (99295)
(előzmény: Mattias, 2008-08-04 10:30:38)

 
 
Roles
válasz erre | email2008-08-04 19:45:22
Eladó 250-es etz-hez minden alkatrész! van egy komplett motor+1 blokk szétszedve!
utánvétellel is

érd:06304410170
sorszám: 29137 (99294)

 
 
nagy géza
válasz erre | email2008-08-04 17:30:33
szevasztok
szükségem lenne 250 etz baloldali kuplung felőli motor deklire .
kérem segitsetek
köszönettel Nagy géza
sorszám: 29136 (99291)

 
 
nagy géza
válasz erre | email2008-08-04 17:28:43
zuk
sorszám: 29135 (99290)

 
 
bandit76
válasz erre | email2008-08-04 15:20:05
Eladó 99 ezerért egy teljesen felújított MZ TS 125. Küllőkig szét volt szedve és igényesen fel lett újítva. Új csapágyak, szimeringek, új fényezés,olasz kisméretű csap, egyedi deknicsavarok...Oldalcsomagtar tók,túradoboz,
oldalstender,szerszámok,pumpa. Doboz nélkül 89000
Adok hozzá egy 150-es blokkot hengerrel, dugóval. Az oldaldeknik hiányoznak. Van egy magyar nyelvű szervízkönyvem, lánc,- láncvédő
indexek, apróságok. Tel: 06205506678 komárom -esztergom megye. oroszlány.
sorszám: 29134 (99289)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-08-04 13:25:52
Szeva! Mond meg a haeverodnak hogy csak a sofőrön múlik minden.Én 251-es Etz-vel lemegyek a térképről egykeréken.:)A legjobb egykerekezős motor a 638-as Jawa melett a keleti motorok közül.:)Üdv.:Szumó
sorszám: 29133 (99280)
(elözmény: Nfsman, 2008-08-02 13:08:31)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-04 12:27:26
még elfelejtettem,ha elkészült akkor csak akksiról próbáld ki,a keletkezett gázt vezesd be egy üditőspalackba,és gyujtsd meg,nem kell sok gáz,csak annyi hogy müködik,nem fog lángolni meg semmi ilyesmi,csak pukkan,ha ez megvan akkor mehet be a motorba
sorszám: 29132 (99279)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-04 12:04:28)

 
 
Andrei
válasz erre | email2008-08-04 12:23:55
én hasonló utat jártam végig, csak nekem azon kívül hogy nincs alapjárat, semmi gondja a motornak
így vettem a motort még év elején, 2000 fordulat alatt leáll, lámpakapcsolásra azonnal leáll, hetekig kerestem az elektromos problémát, mire haverom azt mondta hogy cseréljük át a karbit az övére, átcseréltük és nicsak, tökéletes 1200 fordulatos alapjárat, lámpakapcsolást észre sem veszi

azóta vettem egy másik 24-es karbit amit úgy árultak hogy tökéletes állapotban, felraktam, ugyanaz, 2000 alatt nem működik a motor, 6000 forint ment a levesbe, azóta leszarom

üresjárásban húzogatom a gázt ha le akar állni, éjszaka meg kicsit húzom hogy 2000 körül tartsa magát
ennyi
sorszám: 29131 (99278)
(előzmény: Mattias, 2008-08-04 10:30:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-04 12:23:03
akkor beléptél a klubbomba,:D
én azóta szarakodok a motorral amióta volt egy nagygenerál és felfúrattam 150re,nekem nem kellett cserélnem karbit mert az előző tulaj egy gyári BVF 24n2-2es karbit rakott rá,azzal most nincs túl sok problémám,nálad viszont ahogy kiveszem a szövegből,a keverékkel vannak gondok.nemtudom milyen karburátort vettél hozzá,remélem nem utángyártottat,mert az nem tud annyit mint a gyári,keress egy 150esre valót, v. kérj kölcsön,a gyujtást2.8 - 3mm-re állitsd,ha megszakító a vezérlője és nem hall jeladó akkor hézagnak 0,35 - 0,4mm
gyertya:brisk N14C,ISOLATOR 260 spezial(ezek nálam beváltak)gyertyakábel,sima rézszálas,nem grafitos.,nézd meg a gyertyaképet,ha őzbarna a közepe,és a külső "karima" fekete száraz,akkor jó egyébként,ha világosabb,akkor sok levegőt kap,hamarabb melegszik,a fekete az egész,akkor sok benzin ill, sok az olaj a keverékben.Ha rátetted a 150esre való karbit,nézd meg az úszószintet,az úszóházban van egy alu kis kiálló darab,és a teteje sík,ehhez állítsd a szintet,a főfúvóka legyen 110 v. 115,ellenőrizd,a tűszelep elzár-e teljesen,nem görbe v. kopott a subertűd,mert ha homorú és nem domború,akkor nem is fog menni.a levegőcsavart fél fordulatra max kinyitod,azzal tudod állítani a fürgeségét,milyen legyen a gázreakció,az alapjárati csavarral meg tudsz finomitani az alapjáraton.a tűt felülről a második rovátkába kell tenni
sorszám: 29130 (99277)
(előzmény: Mattias, 2008-08-04 10:30:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-04 12:04:28
kevesebb lett a fogyasztásom kb fél literrel v. 1el és mintha kicsit jobban gyorsult volna de ez már lehet pschihológiai tuning volt,lehet én képzeltem be hogy jobban megy a lovam:D
bármi gond van,nyugodtan szólj,lehet tudok segíteni,nekem még nincsen kész,csak a bele van meg,még keresek egy designos dobozt,ami elfér,mert hát ételtartót csak nem teszek fel a motorra.
szép napot!
sorszám: 29129 (99275)
(előzmény: mz250, 2008-08-04 07:50:37)

 
 
Mattias
válasz erre | email2008-08-04 10:30:38
Sziasztok!

Van egy problémám amit nem igazán tudok megoldani:
Bocs, ha túl részletesen írtam le!

Adott a szeretett 125-ös ETZ-m (89-es elektronikus gyújtású). Tökéletesen működik, minden kifogástalan, csak az alapjárat néha nem stabil. Sokat fogyaszt (5l+), gondolom régi darab, felfuratom 150-es re a hengert a Táborinál.

Miután újra összerakom, szépen működik, a járatás is telik, persze sokat kell után állítani ahogy kopik...
Letelt 850km a bejáratásból elkezdem dinamikusabban használni. Nem hiszem hogy ezért, de itt kezdődnek a bajok:

-Gyakorlatilag nincs alapjárat. Alacsony fordulaton leáll, általában nehéz beindítani. Karbi belövése után egy darabig kifogástalan, aztán megint ugyanaz.

Ezután átteszem a gyújtást 2.5-re:

-Sokáig kifogástalan, aztán: Leáll utógyújtással alacsony furdulatnál, a helyzet egyre rosszabb, van hogy inditásnál 10 rugás, aztán beleremegnek a házak olyat robban a kipufogóban. Aztán indul.

Elmegyek a futár motoros boltba, a Zichy Jenő utcába Pesten, ahol azt az infót kapom, hogy 2.8-ra kéne tenni a gyújtást, s egy 150-es karbit is veszek:
- Otthon gyújtás beállít szépen muzsikál, barátnőmmel megyünk motorozni. 10 perc, aztán egy domb tetőn már leáll, kis fordulaton, 2 km-es lejtő, nem kellett sokat nekifutni beindult, aztán hazafele még egy megálló. Onnan sehova tovább egy órát szenvedtem vele mire beindult. 2000 alatti fordulaton azonnal leállt.

Sokat pöfögött helyben magas fordulaton míg felöltöztünk, aztán indulás: A motor baromira rángat, nem pörgi ki magát. Rátapadok a kuplunggal, sok kis gázfröccsel hazaérünk.

Innentől katasztrófa:

-Karburátort kicserélem: nem sikerül beállítani (még sose lőttem be új karbit, de mennie kéne, leírás alapjhán csinálom, nem hasra ütésre.). Nem indul könnyne, nem forogja ki magát, rángat.

-Oké, nézzük meg jobban a karbit: -Fúvókákra semmi sincs írva. Úszószintet beállítom 29-32 milire. Kitisztitom. Egész jól állítható, mármint az eddigiekhez képest. De ugyanúgy rángat nem pörgi ki magát. Adok több benzint a súbertűn állítva. Nem javul eléggé. (Szívócsonkrfa nem megy rá csak félig..)

Utána:

-Gyújtást visszateszem eredetire: 2.9-3.0 , semmi nem javul
-Gyújtás vissza 2.5-re, sokkal jobb, már lehet vele menni Smile, továbbra sem, forogja ki magát, rángat. Alacsony fordulaton váltok feljebb, leáll, 4.500-5000 között ránt...

Van valami ötlet mit kéne csinálni vele?
sorszám: 29128 (99271)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-08-04 07:50:37
megérkezett.így már vágom a témát.kíváncsi vagyok az eredményre.majd a napokban megcsinálom.neked milyen volt az eredmény?
köszi a mailt.
sorszám: 29127 (99268)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-03 20:02:09)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-08-03 21:54:12
simán gyújtáson is meg lehet tolni és be is indul ha nincs benne aksi akkor is. ha esetleg nem akkor kitekered a gyújtáskapcsolót a vezető felől teljesen jobbra és először kettes be teszed majd amikor már pötyög (még nem indult be) akko kuplung nélkül vissza egybe ez az bizti módszer sok sikert!!
sorszám: 29126 (99259)
(elözmény: Nfsman, 2008-08-02 20:18:00)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-03 20:02:09
még péntek reggel elküldtem,lehet eltévedt valahol ez a rohadt galamb...,na mindegy mégegyszer elküldöm,nézd meg megérkezett-e.
üdv:András
sorszám: 29125 (99255)
(előzmény: mz250, 2008-08-03 18:58:32)

 
 
Csehcsoda
válasz erre | email2008-08-03 19:19:38
Csak gázzal nehéz, de nekem a 251 harmadikban is kapta az elejét. Viszont 30-40 cm emelkedésnél ne számíts többre, hacsak nem vágod oda egyesben fordulatra a kuplungot. Akkor viszont megnézed a rendszámodat... :)
sorszám: 29124 (99253)
(elözmény: Nfsman, 2008-08-02 13:08:31)

 
 
mz250
válasz erre | email2008-08-03 18:58:32
várom a mailt a vízbontóval kapcsolatban.
sorszám: 29123 (99251)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-03 17:50:14)

 
 
válasz erre | email2008-08-03 18:44:26
Sziasztok!

Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!

üdv:

mzzzz
sorszám: 29122 (99247)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-03 17:50:14
beteg ötleteitek van,de meg tudja emelni az elejét,ha tök tuti a motor és a kuplungja is jó,de ne számits fél méteres magasságra,nekem is csak néha egy-egy ideges elindulásnál sikerült,akkor is csak kb. 20-30cm-re,az a baj hogy túlságosan elől van a blokk ehhez az erőhöz képest
sorszám: 29121 (99246)
(elözmény: Nfsman, 2008-08-02 13:08:31)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-03 17:43:08
hasonló volt nekem is hétvégén,nemrégen fejeztem be a vason a nagyjavítást,ebbe volt kerékcsapágy csere is,és a középsőbe a kosár rommátört és beállt a csapágy mint a gerely,ki lett cserélve,könnyebben tudom kitolni a garázsból,viszont nagyon szitál.tedd fel sztenderre inditsd be és tegyed be 1.esbe,és kérj meg valakit mérje meg nagyjából mekkora az ütése,nekem 2-3cm-s ütése van oldalra,és érzem is menet közben,ami lehet viszont a csapágyevés fő okozója,én is nemrég jöttem rá ill, egy elég erős tippem van rá,hogy ferde az egész felfüggesztésem,a lengőkarba a szilenteket kicserélem,ha akkor egyenesen áll a kerék akkor már nem szabad szétrágnia semmit.nézd meg azért te is,nem-e dől kicsit jobbra v. balra a kerék a vázhoz képest
sorszám: 29120 (99245)
(elözmény: Nfsman, 2008-08-01 12:23:02)

 
 
homz
válasz erre | email2008-08-03 17:33:46
..belehet inditani a TS-t..jobbra az utolsó álls a gyukapcson(helyzetjelző -amikor ki lehet huzni a kulcsotfelet eggyel)..2.fokozat,és jóól meg kell tolni..
sorszám: 29119 (99244)
(elözmény: Nfsman, 2008-08-02 20:18:00)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-08-03 17:33:38
Szia! Én gyártom az MZ kábelkötegeket. Küldj egy levelet a bakimate kukac freemail pont hu-ra, és megbeszéljük a részeleteket.
sorszám: 29118 (99243)
(elözmény: Nfsman, 2008-08-02 22:46:03)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-08-03 17:32:54
Ugyanaz!
sorszám: 29117 (99242)
(előzmény: Nfsman, 2008-08-03 13:51:28)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-08-03 13:51:28
Hali all! lenne egy újabb kérdésem. a TS 250/1-es blokkjában található váltó megegyezik a 250-251-es ETZ blokkjában található váltóval? sajnos az enyémben (251-es ETZ) meghalt :S. előre is köszönöm a segítséget!
sorszám: 29116 (99240)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu