hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 05. hétfö 
Györgyi

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

válasz erre | email2008-08-06 21:36:48
Sziasztok!

Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!

üdv:

mzzzz
sorszám: 29215 (99421)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-06 21:28:36
Elvileg minden 12 voltos mechanikus megszakítóhoz készült trafó jó minden mechanikus megszakítós 12 voltos járműhöz. A skoda az talán valóban kivétel, mert híresen rossz a gyújtása. A csehek valahogy nem találják el a gyújtást. A jawának is az a leggyengébb pontja . Egy elektrónikus gyújtás azzal is csodákat tesz.
sorszám: 29214 (99420)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 21:18:04)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-06 21:22:57
Valóban némi keveredés. Én Dzsini hibájára céloztam, és most látom, nem őt küldted szerelőhöz.:) Amúgy kezd megint kedves lenni a szívemnek a jawám. Az nem rángat, nem veszi észre az emelkedőket, akár hármasban el tudok indulni vele. Igaz, rosszabbul gyorsul, és nehezebb tolni. Ja, és nem szeret megállni hirtelen, kanyarodni se annyira. Két motorom van, ETZ250 és jawa 634. Egyiket sincs kedvem eladni. Az egyiket csak messzebb tudom parkoltatni. Pénzem sincs. Tehát mégis el kellene adni valamelyiket.Nehéz az élet. :) Ehhez képest egy kis műszaki hiba semmiség.:) Ez arról jutott eszembe, hogy bizonyos súly felett én inkább a jawát ajánlanám. Ez remélem nem tűnik gonoszkodásnak.
sorszám: 29213 (99419)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 20:09:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 21:18:04
MEg kell kérdezni az eladót hogy ő mekkora és jó volt e neki :)

Trafókisülés téma.
Szakadástól miért égne le a trafó?
A trafó a túláramtól melegszik és füstöl el, vagy a túl nagy feszültségtől.

Fesszabja jó volt, mert megmérte a feszültséget.

Ezen felül a túl nagy zárásszög tud okozni ilyet, ami megint jó mert azt mondja 0.3 amivel már nem illik leégnie.

Ami még okozhatja hogy a bulgáriai trafó esetleg silány minőségü.

Az hogy trabant trafó az nem baj, ha jól tudom ugyan az, de ha nem nekem akkor is bevállt. A Skoda trafó viszont nekem a Skodában sem volt megbízható. A Skodám teljesen új autó lett amint kicseréltem a komplet gyújtást CPI-re.
sorszám: 29212 (99418)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-06 20:53:08)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-06 20:55:52
Csaba!
ha pesten vagy akkor tényleg érdemes elmenni Bambihoz,nem sokszor voltam nála,de talán ő ért ezekhez a motorokhoz a legjobban,és meg tudsz vele beszélni mindent ami szükséges.
sorszám: 29211 (99417)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-06 20:53:08
nemcsak versenymotor,de ha újragyártod,akkor is kb. ennyi,nekem is már 70-80e körül van a lista,viszont ez a trafókisülős dolog nem hagy nyugodni,szerintem akkor is az akksija lesz az egyik ludas a dologban,ill laza v. korrodált saruk,esetleg rejtett szakadás,kábeltörés.

más:a kabát témával kapcsolatban,azért kérdeztem mert nem sok kedvem van gyulára lemenni,a vaterán találtam egy kabátot,új állapotú bőrkabát kivehető béléssel,könyök,váll,gerinc protektor,és ami még nagyon tetszett benne és ilyet nem nagyon láttam még,hogy bele van varva a derékmelegítő is,csak ki kell hajtani,és be is tudom tűrni a nadrágba,tök jó csak nem tudom jó-e rám,ha nagy egy kicsit az még nem gáz,de ha feszül mindenhol meg szorít,ez már nem jó dolog.Elvileg az L az jó,a pólóim nagy része is az.
sorszám: 29210 (99416)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 20:05:15)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-08-06 20:45:28
Mennyi egy késes biztosítéktartó ?? :P
És hogy nézki??
Vki ha tud kécci linkeljen modáról,vagy HUBER ről,mert éredekelne a dolog :P
sorszám: 29209 (99413)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 20:09:38
kevered a dolgokat :)
Csabának füstölnek a trafói, amiről te beszélsz az pedig egy egyszerű beállítás kérdése.
Ha takarékosra állítják akkor csutka gáznál elszegényedik a keverék és olyat csinál mint írtad, de be lehet úgy állítani a karbit hogy csutka gázas szegényedésnél is elég dús legyen a keverék a gyorsuláshoz.

Ezért javasoltam neki hogy adjon egy kicsivel több benzint a felső tartományban. A leírt problémát szerintem ez megoldja, de lehet hogy kis terheléseken rángatni fog meg füstölni, de ezzel ráérünk foglalkozni akkor ha jelentkezik a gond :)
sorszám: 29208 (99412)
(előzmény: Árpád, 2008-08-06 18:19:51)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 20:05:15
Ezért mondom. 70ezerből szinte egy versenyre felkészített motor is kijön ha Bambi csinálja, te meg ennyiből csak dührohamot kapsz :)

Ha összeszámolsz mindent, olcsóbban megúszod ha nem magad bajlódsz egy ilyen szívatós hibával, főleg eleinte amíg nincs egy alap rutinod és ha nem ezzel akarsz foglalkozni jobban jársz ha hozzáértőre bízod, Én és még sokan mások hobbyból szerelünk. Mondhatjuk hogy megvan az alapvető tapasztalat, de egy jól felszerelt műhely nélkül elég sok időt elvesz a legkisebb szerelés is, ha így számoljuk akkor még nekem is megérné szerelőhöz vinnem. Vannak is spéci dolgok amit Bambi csinált nekem. Pl. a verseny blokkot 100% ő rakta össze nekem.

Gubacsi úton van a műhelye, a telefonszáma pedig (húsz) 342 09hetvenét
sorszám: 29207 (99411)
(előzmény: Csaba467, 2008-08-06 18:16:15)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-06 18:19:51
Mielőtt szerelőhöz vinné a mocit, próbáljon ki egy másik azonos tipusú motort. A 125ösök szerintem elég gyengék. Ha jól olvastam a kollega súlyát, akkor előfordulhat, hogy símán sok gázt ad rá. Az a tapasztalatom az MZkkel, hogyha a max gyorsulásához szükségesnél nagyobb gázt adok neki, még jobban legyengülnek, tul sok üzemanyagot kapnak, ami szarabb égéshez, gyújtáshoz vezet.Ilyenkor vissza kell vennem a gázt, és ovatossabban újra ráadnom.Nekem ez hegymenetben történő hibás fokozat megválasztás esetén fordul elő, de egy rosszabb kompressziójú motornál, 140 kiló terhelésnél sík uton is elképzelhetőnek tartom.
sorszám: 29206 (99410)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 17:31:56)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-08-06 18:16:15
Mert most mar nincs egy deka vasam se, mellesleg merre lakik Bambi? Mar rakoltottem vagy 70.000 et. Es megse megy, mar tele a tok, ha ezt tudom inkabb letakarom meg egy pokroccal a penzbol meg elmegyek nyaralni. Ha van valakinek valami otlete hogy mi lehet a bibi akkor megnezem rajta, de egyebkent mar nem akarok ra kolteni. Ugy nez ki vege a motoros korszakomnak.
sorszám: 29205 (99409)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 17:31:56)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 17:31:56
Miért nem viszed el szerelőhöz? pl. Bambihoz?
Ő biztos meg tudja csinálni.
sorszám: 29204 (99407)
(előzmény: Csaba467, 2008-08-06 13:17:49)

 
 
DZSINI
válasz erre | email2008-08-06 16:04:06

Ezt még nem próbáltam!?
Uccu neki!
Teli tankot, száraz időt!!
sorszám: 29203 (99405)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 11:01:58)

 
 
DZSINI
válasz erre | email2008-08-06 16:00:23
Próbáltam légszűrő nélkül is,a probléma ua.És a másik moci kipufogójával is ua. de azzal mintha még gyengébb is lett volna.
Teli tankot, száraz időt!!
sorszám: 29202 (99403)
(előzmény: motopeti, 2008-08-06 10:49:04)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-08-06 15:37:21
Új MZ vezetékköteg nálam kapható.
sorszám: 29201 (99402)
(előzmény: HaPi, 2008-08-06 14:27:11)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-08-06 15:33:21
Szia!
Kell még a köteg? Mert akkor megcsinálom!
sorszám: 29200 (99401)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 09:46:00)

 
 
jocy007
válasz erre | email2008-08-06 15:17:19
Sziasztok ! Eladnám első-hátsó MZ felnim ! Ár megeggyezés szerint !
sorszám: 29199 (99400)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-08-06 15:14:41
Na adtam neki meg egy kis hezagot, mostmar 0.45. Mentem ket kort, mintha kevesbe melegszik, lehet hogy kepzelodok de nagyobb fordulaton mintha kevesbe meleg a trafo, behuzom a kuplungot es gurulok mintha jobban melegedne. Viszont teny hogy igy is melegszik, de mostmar lehet beszart a trafo azert. Tiszta olaj a trafo allatti kabelkoteg meg sarvedo, csak a trafobol kerulhetett oda, nem biztos hogy ebbol, lehet hogy az elozo harombol (is).
Az aksi tovabbra is szar, de mindenki azt mondta hohy az nem nyirja ki a trafot. Nemtom, az elektronika nagy magia, most akkor vegyek egy aksit, meg egy otodik trafot? Ha az is beszarik tokon szurom magam. Lehet valaki olyan pekhes hogy egyas utan vesz 3 gyarihibas trafot? Apropo, ezen nem irja hogy MZ trafo lenne, trabantot ir rajta, es bulgar. Hasznal valaki ilyet? Letezik hogy egy trafo tiz perc melegedestol mar engedi ki az olajat?
Kifogytam az otletekbol.
sorszám: 29198 (99399)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-06 14:57:18
A biztosíték táblát állandóan pucolni kell :( A mostani biztosítékok valami vacak aluból és műanyagból készülnek. Nedves környezetben galván elemet képeznek az érintkező felületen és valami fehéres por képződik. Utánna a megnövekedett ellenállás miatt bemelegszik a biztosíték, és belenyomódik a fémsapka a műanyagba, megrövidül a biztosíték, így a maradék érintkezés is oda. Késes biztosíték tábla feltétele segít valamit.
sorszám: 29197 (99398)
(előzmény: HaPi, 2008-08-06 14:27:11)

 
 
HaPi
válasz erre | email2008-08-06 14:27:11
Megpucoltam a biztosítéktáblát és a rajta lévő sarukat. Mentem vele 52 km-t és eddig semmi, megy jól, de lekopogom:):S
Télen lehet ráférne egy újrakábelezés, mert eredeti gyári NDK-s kábelek vannak benne:) Nem sokat használták én meg így vettem.

Ja, és köszi a segítséget mindenkinek!!!
sorszám: 29196 (99397)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-06 01:44:13)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-08-06 13:43:38
Olyan nincs hogy nem lehet megcsinálni. Szívat-szívat, de egyszer úgyis rájössz mi a baja. Nincs egy másik ugyanolyan típusú ismerősnél, hogy tudjad cserélgetni az alkatrészeket, a hibakeresés miatt??
sorszám: 29195 (99394)
(előzmény: Csaba467, 2008-08-06 13:17:49)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-08-06 13:39:21
Nekem bronzperselyes TS 150em van és a keverési arány 1:33. Mol 2T olajjal mehet az 1:33 bejáratás alatt?? Vagy akár az 1:40??
sorszám: 29194 (99393)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 09:35:48)

 
 
Csaba467
válasz erre | email2008-08-06 13:17:49
Na asszem mostmar leveszem a rendszamot, ugy erzem most jott el az ido hogy feladjam a motorozast. :( :( :(
Minden jo, mostmar megszakito hezag is 0.3 megis suti a trafot, ez mar a negyedik. Igy kisse draga mullatsag, 10 KM enkent egy trafo. Meg mar a bizalmamat is elfogyasztotta rendesen. Nagyon szeretem sajna ezt a mocit, sokat jartunk sok szep helyen, nagyon jo allapotban is van, szal eladni nem fogom, nem birnam vegignezni ahogy elviszik, inkabb vegignezem ahogy elporlad aztan eltemetem.
sorszám: 29193 (99392)

 
 
kope20
válasz erre | email2008-08-06 12:58:09
Sziasztok!

Van egy 125 ös ETZ-m amit eladnék, mert kb. 1 éve abszolút nem használom. Műszakija is már lejárt. A gép maga jó állapotban van egyébként, max az akksija halt meg, bár azt csepptöltőn tartom.
Vajon mennyit lehetne kérni érte?
sorszám: 29192 (99391)

 
 
madmax76
válasz erre | email2008-08-06 11:17:52
1:40 -es keverék csordogál a mociban.ki fogom próbálni a benzincsapos "trükköt". a karbija az már mondjuk lett állítva. de nem ez okból..ugye ennek csak eggy csavar díszíti a karbi oldalát..valaki levegő csavarnak mondja.valaki alapjárati csavarnak..mindeggy. szóval ezt teljessen betekertük..majd egy és fél fordulatot vissza.utánna a schuber csavarján állítottuk be a doxát.ketyereg is rendessen.hideg motorral gyújtás nélkül rugok 4 et.lehet elég lenne 2 is,de már megszoktam..:)aztán gyújtással pöcc röff. utánna ha nem jég a motor..pöcc indul..csak utánna útálatoskodik mikor leálítom.azt mikor ismét röff..addig fa.za. csak utánna gondolja meg magát..de mindenképp kipróbálom miket írtál..ahogy kijutok a garázsba..most nem otthon vagyok.. köszi.
sorszám: 29191 (99388)
(előzmény: Keri, 2008-08-06 09:35:48)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-08-06 11:14:41
köszke irtam levelet majd olvasd el és irj !
sorszám: 29190 (99387)
(elözmény: motopeti, 2008-08-05 16:58:05)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 11:01:58
Adj neki még egy kis benzint. Fúvókatű eggyel feljebb.
sorszám: 29189 (99386)
(előzmény: DZSINI, 2008-08-06 10:33:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 11:00:23
Nem tudom van e ilyen vékony csavarkiszedő, de ha van akkor is kockázatos a használata.

Ez úgy működik hogy be kell fúrni a csavarba, majd a kihajtó szerszám kúpos, spirális kialakítása miatt beleszorul a lyukba.

Én élesre köszörült csavarhúzóval próbálkoznék először.

Ja kint van akkor pedig vegyél, bele új állító csavarokat, lehetőleg olyat aminek a vége kézzel tekerhető, mert azzal nincs ilyen gond.
sorszám: 29188 (99385)
(előzmény: etz250gyuri, 2008-08-06 10:32:55)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-08-06 10:49:04
Sztem egy kicsit vedd le a légszűrőgumit a karbi elől,mert okozhatja az is,ha a szűrőd cserére érett. Leveszed a gumit, kicsit kipróbálod, de óvatosan,mert huzamosabb ideig nemtesz jót neki! Ha a gumi nélkül nincsenek ilyen röhamai,és veszi a fordulatot,akkor légszűrőc csere.
Ha nemválik be,akkor mégiscsak egy precíz gyújtásállítás. Esetleg még a kipufogó lehet, de azt nemhinném.
Széles utat.
sorszám: 29187 (99384)
(előzmény: DZSINI, 2008-08-06 10:33:43)

 
 
DZSINI
válasz erre | email2008-08-06 10:33:43
Sziasztok!!
Új játékos vagyok köztetek,lőttem magamnak 2db ts-t(125,150),eléggé leharcolt állapotban leledzenek.
A 125-ös már üzemel,viszont van egy visszatérő problémám,elég jól megy,még alattam is(ütöm a 140-et,kg-ban),úgy 100 körül van a vége,viszont olyanokat művel,hogy lassan kezd kipörögni és ha játszom a gázzal akkor elkezd veszettebbül húzni,és a vége is több ilyenkor.Már mindent leellenőriztem,a megszakítótol kezdve agyújtáson át a benzinszintig,úszót, tűszelepet, fúvókákat is cseréltem.Igyekeztem mindent precízen beállítani, és mégis.
Ja az elektromos csatlakozásokat is megtisztítottam, némelyiket ki is cseréltem.Várom ötleteiteket mert én kifogytam.
Tele tankot, száraz ídőt!!!
sorszám: 29186 (99382)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-08-06 10:32:55
CSÁ! KÉRDÉSEM A KÖV.: 125 ts, rajta 150-es etz karbi, alapjárati csavar benya-levegő csavi elkenve, szétcseszve, mint a lekvár... hogy lehet ezeket kiszedni, kijavítani??? köszi! rgy
sorszám: 29185 (99381)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 09:54:40
Attól függ. Ha kínai akkor kicsi, ha ukrán, akkor nagy. Az amerikai méretezésben valószínüleg jó :)

Szóval azt javaslom neked, egyszerűen próbáld fel, mert ha méretre jó az még nem garantálja hogy nem úgy áll rajtad mint a tehénen a gatya.
sorszám: 29184 (99379)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-06 02:04:54)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 09:48:55
Elfogyó benzin problémád tuti nem lesz. Az a csutkagáznál kihagyó motorral jellemezhető.

Akkor már inkább az első variáció, a gyújtás gondok, vagy amit én írtam.
sorszám: 29183 (99378)
(előzmény: madmax76, 2008-08-05 23:11:30)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 09:46:00
Tapasztalatom az oxidos csatlakozók mindig szívatni fognak, akárhogy pucolod.
Persze egy darabig jó, de soha nem lesz tökéletes, főleg azért mert a rugós lemezek kilágyulnak egy idő után.
Én is kínlódtam egy darabig ezzel, mígnem Bambi egy óvatlan pillanatban kicserélte új késes biztosítékra.
TS-en ugyan nem autentikus, de azóta nincs vele gondom :)

Mostmár, csak az egész kábelrendszeremet kell lecserélni. :)
sorszám: 29182 (99377)
(előzmény: HaPi, 2008-08-05 22:29:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-08-06 09:35:48
Érdekes probléma.
Nekem a Jawam melegen, fél melegen csinált olyat hogy nem indult, na de ha beindult akkor már nem állt le újra.

Ott a gond az volt, hogy amikor megvettem, durván bele volt rozsdásodva a hengerbe e dugó, én ezt lecsiszoltam, dugót kirugdostam és jártam vele, szóval kompresszió mint olyan szerintem mérhetetlenül alacsony volt :)

De mint mondtam csak melegen indult nehezen és ha elindult akkor már nem volt gond.


Van egy csomó ötletem, de szűkíteni kéne, mert ha minden ötletemet kipróbálnád akkor az egész motort cserélned kellene :)

Szóval elsőre csináld azt hogy beindítod mész vele egy karikát hogy rendesen bemelegedjen, majd benzincsappal állítod le. Azaz elzárod és addig járatod amíg magától meg nem áll.

Fontos megfigyelni a leállás előtti pillanatot. Ha a benzin kifogyásával felpörög a motor akkor egyértelmű hogy belefullad a benzinbe.

Ez után próbáld meg beindítani egy kis várakozás után. Ha sikerül beindítani (szivató nem hiszem hogy kell) akkor egyértelműen sokat kap->karbi állítás.

Ha a jelenség semmit nem változik akkor nem ez a gondja.

Akkor folytatjuk a hiba keresést.

Ja, milyen keveréket használsz? TS-ben létezik még bronz csapágyas változat és annak 1:30 az előírás. Ez a sűrű keverék is tud érdekes dolgokat csinálni egy kicsit gyengébb gyújtásnál/beállításoknál.
sorszám: 29181 (99376)
(előzmény: madmax76, 2008-08-05 21:32:17)

 
 
madmax76
válasz erre | email2008-08-06 09:08:29
hát ezt így sorban ki is próbálom.bár elöbb még kis kavicsot tologatok elő.mert a templom egere nekem is rokonom.mi füfcig dollárba kerülgetnek mostanság ilyen kütyük?:)
sorszám: 29180 (99375)
(előzmény: Árpád, 2008-08-06 06:31:48)

 
 
madmax76
válasz erre | email2008-08-06 09:05:10
azon már túlestünk:) köszi
sorszám: 29179 (99374)
(előzmény: Árpád, 2008-08-06 06:48:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-06 06:48:28
Majd elfelejtettem. Előfordul, hogy a gyertya is csinál ilyent melegedésre. Azt is cserélni kell.
sorszám: 29178 (99371)
(előzmény: Árpád, 2008-08-06 06:31:48)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-06 06:31:48
Bár hozzám képestt a templom egere tékozló nagyfiú, és cserélni szoktam a gyanús darabokat. A kondi is jópár évig működő képes marad, a gyújtó trafó még tovább. Tehát veszek egy kondit és egy trafót. Beteszem először a kondit, megyek vele. Ha nem jön elő a hiba, a régi kondi nagy íben a szemétbe. Ha előjön a hiba újra, akkor régi kondi vissza, új kondi tartalékba, jó lesz az még egyszer. Új trafó be. Ugyanaz az eljárás, mint az előbb. Ha a hiba még mindig megvan, újra átnézem az üzemanyag útját. Engem szopatott meg már kegyetlenül eldugult tanksapka.ha ez se jön be, a leállás után mérek feszültséget mint a villám.Ha ez se jöt be, a legközelebbi leállásnál elzárom gyorsan a benzin csapot, és ellenörzöm a benzin szintet. Ha még mindig nem találtam meg a hibát, keresek valakit, aki ért a mocihoz. Több szem többet lát.Ha csoportosan se tudunk rájönni a hiba okára, akkor marad a szerelő.. De eddig a fázisig még nem jutottam el sohasem.
sorszám: 29177 (99370)
(előzmény: madmax76, 2008-08-05 23:11:30)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-06 02:04:54
üdv!
kabát témában újonc vagyok,és lenne egy orbitálisan hülye kérdésem,vajon az M-es méretbe beleférek?180magas és 75kg vagyok.
sorszám: 29176 (99369)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-06 01:44:13
semmi pucolás,azzal csak felidegesited magad,elég egy jókora pofon az akksinál lévő deknire,akkor helyrejön minden:))
na jó nem,de tény hogy nekem az egész kábelköteg ki lett cserélve zsír újra és ilyet csinál,ezért nem tudom mit csináljak vele,de ha van felesleges időd,akkor cseréld le a sarukat,kb. 3-5ft\db,és ha jól odaforrasztod,akkor tuti,csak fújd le utánakontaktsprével,akkor az megvédi a korróziótól egy ideig.
sorszám: 29175 (99368)
(előzmény: HaPi, 2008-08-05 22:29:42)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-06 01:37:40
mz250-nek küldtem el,de ez 6V-os rendszerű motorra megy,a 12V-osra más,nekem is több lemez van benne,de ha az ábra érdekel ill, a leírás szívesen küldöm.
üdv:András
sorszám: 29174 (99367)
(elözmény: motopeti, 2008-08-05 20:41:29)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-08-06 01:33:19
nézd meg az egyenirányitóba a diódákat,ill. a hozzá tartozó vezetékeket a generátornál az u,v,w,ha valamelyik nem megy v. lecsúszott a saru, szintén tud ilyet produkálni a motor
sorszám: 29173 (99366)
(elözmény: motopeti, 2008-08-05 07:48:06)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-08-05 23:36:13
hali

nagyon fontos lenne és sürgős

tud valaki olyan helyet ahol gumiszilenteket lehet gyártatni vagy lehet venni készen MZ oldalkocsihoz???

előre is köszönöm
sorszám: 29172 (99365)

 
 
madmax76
válasz erre | email2008-08-05 23:11:30
köszi a gyors reagálást.a második csoportot szinte kizárnám..(bár azért leellenőrzöm!) az első csoport "szimpatikusabb". ilyenkor van mód a javításra,illetve a helyes működés megállapítására?
sorszám: 29171 (99364)
(előzmény: Árpád, 2008-08-05 21:48:09)

 
 
Dani91
válasz erre | email2008-08-05 23:10:46
Én ugy takarítottam meg a sarukat h. fogtam egy darab csiszolóvásznat meg egy kontaktisztítót
aztán egyesével megcsiszoltam őket aztán lefújtam őket ezzel a cuccal és jó lett minden..
sorszám: 29170 (99363)
(előzmény: HaPi, 2008-08-05 22:29:42)

 
 
HaPi
válasz erre | email2008-08-05 22:29:42
Helo! Igazad volt intravénás_benzinfaló! Kontakthibám van.7 sarut pucolgattam ma a dekni alatt és a lámpában (ezek elég koszosak voltak, és a fáziskereső először nem világított). De szerintem a hiba a biztosítéktábla körül lesz, mert ma teljesen elment az áramom a motoron. Legalább benzinkúton voltam. Elkezdtem mozgatni a sarukat a biztosítéktáblán és megjött a gyújtás, világítás, áram.:) De ezt ma 2x csinálta meg, de az átmozgatás után minden rendben volt elvileg. Elég ha megpucolom rendesen a biztosítéktáblát, meg a sarukat rajta vmi ilyesmire kitalált dologgal?
sorszám: 29169 (99359)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-08-05 21:48:09
Több dolog is okozhat hasonlót, ha jól mértem fel a dolgot a leírásból.
Előszőr is a melegedésre előjövő gyújtás hibák. Gyújtótrafó, de talán még inkább a gyújtó kondi.
Második csoport az üzemanyag ellátási gondok. Egy idő után elfogy a benzin a karbiból, aztán csak lassan folyik utánna. Ez lehet az eldugult tanksapkától, csaptól, szűrőtől.
sorszám: 29168 (99354)
(előzmény: madmax76, 2008-08-05 21:32:17)

 
 
madmax76
válasz erre | email2008-08-05 21:32:17
sziasztok! segítségeteket szeretném kérni ,egy mz ts 125 ös hibájának felderítésében.kezdem az elejéről hogy mindent el tudjak mondani.:) szóval.ez egy jó kis gép..úgyértem nem lepukkant csőszkergető..hanem szép állapotú kis "veterán"amúgy röfre indul..(szivatóval):) de máyer kis gép..beindul röff..megyek vele világ vége is akár..DE! és itt kezdödnek a bajok..mikor megállok..leállítom a mocit...majd mikor újra indítom..még akkor is röff..aztán 10 max 100 méter és lefullad..mindeggy hogy 1 esben ..vagy 4 esben van..leáll..valamikor pöccre vissza indul..valamikor csak könyörögveköpködős tolásra..de mindíg megáll..MIÉRT? ...csak ennyi a baja.. :) multkor 10 km ert toltam..hazáig..aszittem saját benzinjével gyujtom fel...áá nem..de szar volt az bizti..szóval találkoztatok már ilyen jelenséggel? vagy csak engem utál az mz sek istene?
sorszám: 29167 (99352)

 
 
kosian
válasz erre | email2008-08-05 21:18:49
6302-es csapágy kell bele.
sorszám: 29166 (99349)
(elözmény: motopeti, 2008-08-04 23:36:41)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu