:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Sziasztok ! Eladnám első-hátsó MZ felnim ! Ár megeggyezés szerint !
Na adtam neki meg egy kis hezagot, mostmar 0.45. Mentem ket kort, mintha kevesbe melegszik, lehet hogy kepzelodok de nagyobb fordulaton mintha kevesbe meleg a trafo, behuzom a kuplungot es gurulok mintha jobban melegedne. Viszont teny hogy igy is melegszik, de mostmar lehet beszart a trafo azert. Tiszta olaj a trafo allatti kabelkoteg meg sarvedo, csak a trafobol kerulhetett oda, nem biztos hogy ebbol, lehet hogy az elozo harombol (is).
Az aksi tovabbra is szar, de mindenki azt mondta hohy az nem nyirja ki a trafot. Nemtom, az elektronika nagy magia, most akkor vegyek egy aksit, meg egy otodik trafot? Ha az is beszarik tokon szurom magam. Lehet valaki olyan pekhes hogy egyas utan vesz 3 gyarihibas trafot? Apropo, ezen nem irja hogy MZ trafo lenne, trabantot ir rajta, es bulgar. Hasznal valaki ilyet? Letezik hogy egy trafo tiz perc melegedestol mar engedi ki az olajat?
Kifogytam az otletekbol.
A biztosíték táblát állandóan pucolni kell :( A mostani biztosítékok valami vacak aluból és műanyagból készülnek. Nedves környezetben galván elemet képeznek az érintkező felületen és valami fehéres por képződik. Utánna a megnövekedett ellenállás miatt bemelegszik a biztosíték, és belenyomódik a fémsapka a műanyagba, megrövidül a biztosíték, így a maradék érintkezés is oda. Késes biztosíték tábla feltétele segít valamit.
Megpucoltam a biztosítéktáblát és a rajta lévő sarukat. Mentem vele 52 km-t és eddig semmi, megy jól, de lekopogom:):S
Télen lehet ráférne egy újrakábelezés, mert eredeti gyári NDK-s kábelek vannak benne:) Nem sokat használták én meg így vettem.
Ja, és köszi a segítséget mindenkinek!!!
sorszám: 29196 (99397)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-06 01:44:13)
Olyan nincs hogy nem lehet megcsinálni. Szívat-szívat, de egyszer úgyis rájössz mi a baja. Nincs egy másik ugyanolyan típusú ismerősnél, hogy tudjad cserélgetni az alkatrészeket, a hibakeresés miatt??
Nekem bronzperselyes TS 150em van és a keverési arány 1:33. Mol 2T olajjal mehet az 1:33 bejáratás alatt?? Vagy akár az 1:40??
Na asszem mostmar leveszem a rendszamot, ugy erzem most jott el az ido hogy feladjam a motorozast. :( :( :(
Minden jo, mostmar megszakito hezag is 0.3 megis suti a trafot, ez mar a negyedik. Igy kisse draga mullatsag, 10 KM enkent egy trafo. Meg mar a bizalmamat is elfogyasztotta rendesen. Nagyon szeretem sajna ezt a mocit, sokat jartunk sok szep helyen, nagyon jo allapotban is van, szal eladni nem fogom, nem birnam vegignezni ahogy elviszik, inkabb vegignezem ahogy elporlad aztan eltemetem.
Sziasztok!
Van egy 125 ös ETZ-m amit eladnék, mert kb. 1 éve abszolút nem használom. Műszakija is már lejárt. A gép maga jó állapotban van egyébként, max az akksija halt meg, bár azt csepptöltőn tartom.
Vajon mennyit lehetne kérni érte?
1:40 -es keverék csordogál a mociban.ki fogom próbálni a benzincsapos "trükköt". a karbija az már mondjuk lett állítva. de nem ez okból..ugye ennek csak eggy csavar díszíti a karbi oldalát..valaki levegő csavarnak mondja.valaki alapjárati csavarnak..mindeggy. szóval ezt teljessen betekertük..majd egy és fél fordulatot vissza.utánna a schuber csavarján állítottuk be a doxát.ketyereg is rendessen.hideg motorral gyújtás nélkül rugok 4 et.lehet elég lenne 2 is,de már megszoktam..:)aztán gyújtással pöcc röff. utánna ha nem jég a motor..pöcc indul..csak utánna útálatoskodik mikor leálítom.azt mikor ismét röff..addig fa.za. csak utánna gondolja meg magát..de mindenképp kipróbálom miket írtál..ahogy kijutok a garázsba..most nem otthon vagyok.. köszi.
köszke irtam levelet majd olvasd el és irj !
Adj neki még egy kis benzint. Fúvókatű eggyel feljebb.
Nem tudom van e ilyen vékony csavarkiszedő, de ha van akkor is kockázatos a használata.
Ez úgy működik hogy be kell fúrni a csavarba, majd a kihajtó szerszám kúpos, spirális kialakítása miatt beleszorul a lyukba.
Én élesre köszörült csavarhúzóval próbálkoznék először.
Ja kint van akkor pedig vegyél, bele új állító csavarokat, lehetőleg olyat aminek a vége kézzel tekerhető, mert azzal nincs ilyen gond.
Sztem egy kicsit vedd le a légszűrőgumit a karbi elől,mert okozhatja az is,ha a szűrőd cserére érett. Leveszed a gumit, kicsit kipróbálod, de óvatosan,mert huzamosabb ideig nemtesz jót neki! Ha a gumi nélkül nincsenek ilyen röhamai,és veszi a fordulatot,akkor légszűrőc csere.
Ha nemválik be,akkor mégiscsak egy precíz gyújtásállítás. Esetleg még a kipufogó lehet, de azt nemhinném.
Széles utat.
Sziasztok!!
Új játékos vagyok köztetek,lőttem magamnak 2db ts-t(125,150),eléggé leharcolt állapotban leledzenek.
A 125-ös már üzemel,viszont van egy visszatérő problémám,elég jól megy,még alattam is(ütöm a 140-et,kg-ban),úgy 100 körül van a vége,viszont olyanokat művel,hogy lassan kezd kipörögni és ha játszom a gázzal akkor elkezd veszettebbül húzni,és a vége is több ilyenkor.Már mindent leellenőriztem,a megszakítótol kezdve agyújtáson át a benzinszintig,úszót, tűszelepet, fúvókákat is cseréltem.Igyekeztem mindent precízen beállítani, és mégis.
Ja az elektromos csatlakozásokat is megtisztítottam, némelyiket ki is cseréltem.Várom ötleteiteket mert én kifogytam.
Tele tankot, száraz ídőt!!!
CSÁ! KÉRDÉSEM A KÖV.: 125 ts, rajta 150-es etz karbi, alapjárati csavar benya-levegő csavi elkenve, szétcseszve, mint a lekvár... hogy lehet ezeket kiszedni, kijavítani??? köszi! rgy
Attól függ. Ha kínai akkor kicsi, ha ukrán, akkor nagy. Az amerikai méretezésben valószínüleg jó :)
Szóval azt javaslom neked, egyszerűen próbáld fel, mert ha méretre jó az még nem garantálja hogy nem úgy áll rajtad mint a tehénen a gatya.
sorszám: 29184 (99379)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-06 02:04:54)
Elfogyó benzin problémád tuti nem lesz. Az a csutkagáznál kihagyó motorral jellemezhető.
Akkor már inkább az első variáció, a gyújtás gondok, vagy amit én írtam.
Tapasztalatom az oxidos csatlakozók mindig szívatni fognak, akárhogy pucolod.
Persze egy darabig jó, de soha nem lesz tökéletes, főleg azért mert a rugós lemezek kilágyulnak egy idő után.
Én is kínlódtam egy darabig ezzel, mígnem Bambi egy óvatlan pillanatban kicserélte új késes biztosítékra.
TS-en ugyan nem autentikus, de azóta nincs vele gondom :)
Mostmár, csak az egész kábelrendszeremet kell lecserélni. :)
Érdekes probléma.
Nekem a Jawam melegen, fél melegen csinált olyat hogy nem indult, na de ha beindult akkor már nem állt le újra.
Ott a gond az volt, hogy amikor megvettem, durván bele volt rozsdásodva a hengerbe e dugó, én ezt lecsiszoltam, dugót kirugdostam és jártam vele, szóval kompresszió mint olyan szerintem mérhetetlenül alacsony volt :)
De mint mondtam csak melegen indult nehezen és ha elindult akkor már nem volt gond.
Van egy csomó ötletem, de szűkíteni kéne, mert ha minden ötletemet kipróbálnád akkor az egész motort cserélned kellene :)
Szóval elsőre csináld azt hogy beindítod mész vele egy karikát hogy rendesen bemelegedjen, majd benzincsappal állítod le. Azaz elzárod és addig járatod amíg magától meg nem áll.
Fontos megfigyelni a leállás előtti pillanatot. Ha a benzin kifogyásával felpörög a motor akkor egyértelmű hogy belefullad a benzinbe.
Ez után próbáld meg beindítani egy kis várakozás után. Ha sikerül beindítani (szivató nem hiszem hogy kell) akkor egyértelműen sokat kap->karbi állítás.
Ha a jelenség semmit nem változik akkor nem ez a gondja.
Akkor folytatjuk a hiba keresést.
Ja, milyen keveréket használsz? TS-ben létezik még bronz csapágyas változat és annak 1:30 az előírás. Ez a sűrű keverék is tud érdekes dolgokat csinálni egy kicsit gyengébb gyújtásnál/beállításoknál.
hát ezt így sorban ki is próbálom.bár elöbb még kis kavicsot tologatok elő.mert a templom egere nekem is rokonom.mi füfcig dollárba kerülgetnek mostanság ilyen kütyük?:)
azon már túlestünk:) köszi
Majd elfelejtettem. Előfordul, hogy a gyertya is csinál ilyent melegedésre. Azt is cserélni kell.
Bár hozzám képestt a templom egere tékozló nagyfiú, és cserélni szoktam a gyanús darabokat. A kondi is jópár évig működő képes marad, a gyújtó trafó még tovább. Tehát veszek egy kondit és egy trafót. Beteszem először a kondit, megyek vele. Ha nem jön elő a hiba, a régi kondi nagy íben a szemétbe. Ha előjön a hiba újra, akkor régi kondi vissza, új kondi tartalékba, jó lesz az még egyszer. Új trafó be. Ugyanaz az eljárás, mint az előbb. Ha a hiba még mindig megvan, újra átnézem az üzemanyag útját. Engem szopatott meg már kegyetlenül eldugult tanksapka.ha ez se jön be, a leállás után mérek feszültséget mint a villám.Ha ez se jöt be, a legközelebbi leállásnál elzárom gyorsan a benzin csapot, és ellenörzöm a benzin szintet. Ha még mindig nem találtam meg a hibát, keresek valakit, aki ért a mocihoz. Több szem többet lát.Ha csoportosan se tudunk rájönni a hiba okára, akkor marad a szerelő.. De eddig a fázisig még nem jutottam el sohasem.
üdv!
kabát témában újonc vagyok,és lenne egy orbitálisan hülye kérdésem,vajon az M-es méretbe beleférek?180magas és 75kg vagyok.
semmi pucolás,azzal csak felidegesited magad,elég egy jókora pofon az akksinál lévő deknire,akkor helyrejön minden:))
na jó nem,de tény hogy nekem az egész kábelköteg ki lett cserélve zsír újra és ilyet csinál,ezért nem tudom mit csináljak vele,de ha van felesleges időd,akkor cseréld le a sarukat,kb. 3-5ft\db,és ha jól odaforrasztod,akkor tuti,csak fújd le utánakontaktsprével,akkor az megvédi a korróziótól egy ideig.
mz250-nek küldtem el,de ez 6V-os rendszerű motorra megy,a 12V-osra más,nekem is több lemez van benne,de ha az ábra érdekel ill, a leírás szívesen küldöm.
üdv:András
nézd meg az egyenirányitóba a diódákat,ill. a hozzá tartozó vezetékeket a generátornál az u,v,w,ha valamelyik nem megy v. lecsúszott a saru, szintén tud ilyet produkálni a motor
hali
nagyon fontos lenne és sürgős
tud valaki olyan helyet ahol gumiszilenteket lehet gyártatni vagy lehet venni készen MZ oldalkocsihoz???
előre is köszönöm
köszi a gyors reagálást.a második csoportot szinte kizárnám..(bár azért leellenőrzöm!) az első csoport "szimpatikusabb". ilyenkor van mód a javításra,illetve a helyes működés megállapítására?
Én ugy takarítottam meg a sarukat h. fogtam egy darab csiszolóvásznat meg egy kontaktisztítót
aztán egyesével megcsiszoltam őket aztán lefújtam őket ezzel a cuccal és jó lett minden..
Helo! Igazad volt intravénás_benzinfaló! Kontakthibám van.7 sarut pucolgattam ma a dekni alatt és a lámpában (ezek elég koszosak voltak, és a fáziskereső először nem világított). De szerintem a hiba a biztosítéktábla körül lesz, mert ma teljesen elment az áramom a motoron. Legalább benzinkúton voltam. Elkezdtem mozgatni a sarukat a biztosítéktáblán és megjött a gyújtás, világítás, áram.:) De ezt ma 2x csinálta meg, de az átmozgatás után minden rendben volt elvileg. Elég ha megpucolom rendesen a biztosítéktáblát, meg a sarukat rajta vmi ilyesmire kitalált dologgal?
Több dolog is okozhat hasonlót, ha jól mértem fel a dolgot a leírásból.
Előszőr is a melegedésre előjövő gyújtás hibák. Gyújtótrafó, de talán még inkább a gyújtó kondi.
Második csoport az üzemanyag ellátási gondok. Egy idő után elfogy a benzin a karbiból, aztán csak lassan folyik utánna. Ez lehet az eldugult tanksapkától, csaptól, szűrőtől.
sziasztok! segítségeteket szeretném kérni ,egy mz ts 125 ös hibájának felderítésében.kezdem az elejéről hogy mindent el tudjak mondani.:) szóval.ez egy jó kis gép..úgyértem nem lepukkant csőszkergető..hanem szép állapotú kis "veterán"amúgy röfre indul..(szivatóval):) de máyer kis gép..beindul röff..megyek vele világ vége is akár..DE! és itt kezdödnek a bajok..mikor megállok..leállítom a mocit...majd mikor újra indítom..még akkor is röff..aztán 10 max 100 méter és lefullad..mindeggy hogy 1 esben ..vagy 4 esben van..leáll..valamikor pöccre vissza indul..valamikor csak könyörögveköpködős tolásra..de mindíg megáll..MIÉRT? ...csak ennyi a baja.. :) multkor 10 km ert toltam..hazáig..aszittem saját benzinjével gyujtom fel...áá nem..de szar volt az bizti..szóval találkoztatok már ilyen jelenséggel? vagy csak engem utál az mz sek istene?
6302-es csapágy kell bele.
az emilemre át tudnátok nekem is dobni a vízbontós terveket?...
csak kiváncsiságból...
kifogytam az e-book-okból... :D
szevasz... van egy ötletem a problémádra...
nekem egy 251-es ETZ-m van 90-es évjárat, szintén elektronikus gyújtással... egy valami biztos, az elektronikus gyújtás nagyon válogatja a gyertyákat, legalábbis az enyém, majdnem eldobtam vagy 6 gyertyát, mert azt hittem, hogy 1-2 napos használat után kinyírja az összeset... a tünet ugyanaz, mint nálad, alapjáraton leáll egy hatalmas durranás-utógyújtás következtében, de úgy hogy zúgó füllel cserélem a gyertyát, mert a régivel már esélytelen az indítás... hiába a gyertyatisztítás (mert beköpi), szikra van, de nem indul...
nálam egy rossz mérőedény miatt dúsra kevert olajmennyiség volt a ludas (1:50 helyett kb 1:40), és alacsony furdulaton rögtön beköpte a gyertyát... a gyertyán csak az öngyújtós teljes kiégetés segített, amit itt tanácsoltak, semmi más...
szóval javaslom, ha mégegyszer megáll, próbáld ki a gyertyaégetős módszert (persze a kormot töröld le róla), hogy indul-e egyből, mert akkor biztos lehetsz, hogy ez a probléma...
egy új gyertya csodát tesz az alapjárattal, de lehet, hogy csak a gyertyahézag nagy... most trabiba való magneti marelli gyertya van benne 0,6-os hézaggal, meg persze 1:50-es keverékkel, és a probléma megszűnt...
csak egy ötlet volt, remélem tudtam segíteni...
Hellosztok, nemtud valaki pestmegyében 125-ös etz-hez generátor forgórészt????
Valaki tud valamit a 150-es etz henger 4felömlősítéséről??
Előre is köszi!
sziasztok dobfékes etz250 a motorom
átszeretném tárcsafékesre alakitani ebben az ügyben kérném segitségeteket
köszönettel Nagy Géza
szeva nekem vannak alátétjeim a gépedhez.Postázok is. emailban érdeklődj:motorsokk@citromail.hu
Sziasztok kellene nekem etz 250 es hez a kuplunghoz az alátétek, a kuplung mögött a hullámos akkor az a kettő ami az agynál van és az ami a csavar előtt van közvetlenül aki tud létszi segitsen mert nem tom öszerakni mocim köszke pápá
VAN 1 JO HIBÁTLAN BEÉPITHETÖ ETZ 125 150 ES FÖTENGEJEM 5000HUF AZ ÁRA
06705504934
CSÁ! KÉRDÉSEM A KÖV.: 125 ts, rajta 150-es etz karbi, alapjárati csavar benya-levegő csavi eljkenve mint a lekvár... hogy lehet ezeket kiszedni, kijavítani??? köszi! rgy
Nekem is csinált ilyet a motorom. Fesszab ki lett cserélve és ment.
Eladó MZ ETZ műszerfal mindenestül,hibátlan állapotban!
Érd.: dadis@freemail.hu
Sziasztok!
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
Sziasztok!
Az ETZ-251-en menet közben nagyon halványan világít a töltésvisszajelző lámpa. A szénkefékre gyanakodtam, de azok rendben vannak, megtisztítottam őket és még így is csinálja. Lehet hogy fesszabályzó probléma lessz? Mit gondoltok mi lehet a hiba oka? Köszi
kontakthiba,valahol zárlatol,nézd át az összes sarut,hasonló szokott nálam is lenni,csak nálam konkrétan elmegy a villany a motorból,oldalba vágom az akksitartódeknit,és visszajön,biztos valahol kontaktos,de nincs időm megkeresni a hibát.
Hali! Valaki tudna nekem mondani egy ETZ 250 hátsókerékcsapágy méretet???
Néztem szerelésiben, de nemtaláltam meg a csapágy méretét :(
Előre is köszi szépen
Helo! ETZ 125-ösről van szó. Szokott olyat csinálni, h menet közben egy pillanatra kigyullad a töltésjelző, ilyenkor a motor megtorpan, de miután elalszik megy tovább. Egy pillanat az egész. Mi lehet a gond?
4950 ft a Mofakernél.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|