:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Eladó 250-es etz-hez minden alkatrész! van egy komplett motor+1 blokk szétszedve!
utánvétellel is
érd:06304410170
Szemrevételezéssel kapcsolatban:
Hidd el rettenetes!!
Bővebben már írtam 29241-n olvashatod.
Ha jobban múkodne agépem tennék fel fényképeket,de ennek technikai akadálya van.Pedig URI ráolvasott!!
Jó dübörgést!
Teli tankot,száraz időt!!
http://www.hasznaltmotor.hu/hasznaltmotor/hasznaltmotorok/116484/MZ_ETZ_125.html
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
üdv:
Pillanatnyilag total le vagyok egve, de ha talalok szponzort akkor visszaterunk a temara. Jelenleg a szog erdekelne nagyon amikor zarva tart a megszakito (ezt minden eggyes hsz ban megemlitem :))
sorszám: 29295 (99558)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-08-07 23:59:34)
egy kis javítás 80\100W tungsram megalight plus II.de nem is süti ki a szemet csak ha véletlenül rajtahagyom a refit:DD,nekem még van foncsorom,tehát bírnia kell....
ez már generátor kérdése,alapjáratan nekem is bevillana fényszóró
nagyon egyszerű a kábelszerzés titka,bemész egy noname bontóba és kilóra veszel egy totálkáros autó kábelkötegét,lehetőleg olyat keress ami újabb autó,akkor nem lesz gond a vezeték állapotával,én is a bontóba kukáztam és a mai napig megy a motor mindene.
a megszakítós gyujtásnál kétszer gyújt,egszer fhp-n egszer meg 180 fokkal előrébb,de az nem számít,az hogy györbe lehet a főtengelyed,lehet emiatt nem jó a gyujtásod v. a bütyök van elcseszve.Nekem 15000 volt az egész,de ha szerzel egy etz hall jeladót,akkor meg tudom neked csinálni anyagyárba a nyáklapot bekötéssel együtt,de ehhez kéne a motorod is
Magyarul ki kene iktatni a generatort es jaratni aksirol, ha nem melegszik akkor a generator a ludas. Nem?
Elobb megvarom hatha valaki megnezi nekem hogy hany fokot kell zarva tartania a megszakitonak.
Az én füstöm csak látványosság! :) A multkor viszont ment előttem egy sunyi monstrum. Nem értettem, miért menekülnek el mögülle a többiek. Aztán rájöttem. Valami rosszul erjesztett bioetanolt tankolhatott, vagy valami orosz benyát, mert iszonyatossan büdös volt a füstje. Látni nem lehetett semmi gyanúsat, csak feltünés nélkül gyilkolt az illető.:) Azt már talán el se kellene mesélnem, hogy vasárnap pár percet közlekedtem egy rosszul beállított diesel kisteherautó mögött. A ruhám kimosása még folyamatban, a szemüvegemen már átlátni végre.:) Szóval ne bíráljuk felelőtlenül a kétüteműinket, jámbor jószágok ezek! :))))
Ha üt a főtengely, elvileg szikráznak nagyon a kefék. Szerintem. Nem tudom, belátsz e egy picit a kefék végéhez forgás közben, da azt hiszem igen.A másik árulkodó jel, hogy ne megfelelő ilyenkor a töltés sem álltalában.De van még vizsgálati megoldás pár. Csak esetleg kissé macerás. Például szerzel valahonnan egy 12-14 voltos tápegységet, ami elbírja a terhelést. 12 voltos rendszer esetén azt hiszem tíz wattos bőven elég. Ezt kötöd be az aku helyére. A generátorról lehúzod a sarukat. járatod üresben a motort. Nézed, melegszik e nagyon ilyenkor is a trafó. Ha nem, akkor a szénkeféknél, vagy a főtengelynél van a hiba, esetleg a generátor csúszógyűrűje sérült.Másik megoldás: Ugyanez autó aksival. Harmadik, jól feltöltött motoraksival. Kis szerncsével be kell melegednie a trafónak addigra, mire az aksi lemerül. Én az autó aksira szavaznék. ami fontos, hogy a generátorról le legyenek húzva a saruk.
Mit kene latnom a szenkefeknel? Mellesleg ha ut a fotengely akkor nem ver szet semmit a generatorban mondjuk? Megnezened nekem valamikor hogy hany fokot kell zarva legyen a megszakito ha megkerlek szepen? Nem emlexem mi volt a dobozban, en is csak az aksira emlexek hogy mondtad. Valamikor meg szansz ram egy fel orat ha odamegyek?
Kb. nekem is ez a hozzáállásom a kábelezéshez. Hondámon javítgattam az eredeti kábelköteget, meg kocsimba raktam be riasztót, központizárat, ablakemelőt...és hát ezekből arra következtetek, hogy csinálja más :)
Jó mondjuk a kocsinál durván olcsóbb volt a szervíz ajánlatához képest, meg a Hondához tényleg brutál áron adják a bontott vezetékköteget.
Politizálás:
ha nem is te adod a hang nagyrészét egy felvonuláson, azért a füst biztos a te érdemed :DD
:))))) bocs tudom más kárán nevetni csúnya dolog de ez már annyira fájdalmas hogy csak röhögni tudok rajta.
Nem emlékszem, volt nekem trafóm a dobozomba? Vagy csak az akkut kínálgattam?
Ha van trafóm azt odaadom neked. Elvileg jó, bár pont a gyújtás gond miatt tettem félre, de a végén gyertyagond volt szóval valószínüleg jó.
Ja, én is erre következtetnék.
Viszont valaki írta, hogy a szénkeféknél érdemes megnézni. Ha üt a tengely akkor az ott is látszik.
Ja nem, te nem sértettél meg senkit, csak eszembe jutottak a dolgok és tanulság képpen leírtam.
Nem vagyok a házi szerelés ellensége, én magam is szeretek szerelgetni, még akkor is ha tudom hogy drágább, de ha kicsit belegondolunk nem biztos hogy az a drága ami annak tűnik, tehát ha nem szeretünk szerelni, vagy nem értünk hozzá akkor anyagilag gyakran jobban járunk ha nem kezdünk bele.
A kábelezés számomra elég kellemetlen meló, főleg a beszerzés miatt illetve a méretek összehozása miatt. Szépen megcsinálni még macerásabb, ráadásul saját tapasztalatom szerint elég drága is ha nem a haveroktól lejmoljuk az alapanyagot, hanem kiskerboltban megvesszük.
Index relét, azért csináltam, mert nem lehet kapni ilyet, és momentán ez olcsóbb volt mint a bolti vacak, valamint nem bonyolult megcsinálni.
Viszont nekem van, ezért nem foglalkozok vele többet, de a tuning,fejlesztés rovatban ott van az építési leírás ha szeretnél magadnak csinálni.
Talán nem árt subert tűt feljebb venni, hogy dússabb keveréket kapjon.Bár van, aki vitatja ezt. Hivatalossan viszont kell. Ezen kívül a benzinbe is önts az elején vagy másfészer több olajat. Így faszán befogja köpködni állandóan a gyertyát, fuldokolni is fog esetleg, de legalább nem áll be majd a dugód. :) Azt amúgy jobb elkerülni, mert nem csak drága megoldás, hanem igen csak nagy besülésnél a bukás veszély. Nem tudom, milyen dugót tettél bele, de némelyik magyar után gyártott fura anyagból van, szeret beledagadni a hengerbe. Tehát az elején csak óvatosan!
Szevasztok.Levettem a hengert vittem furatni.
No gonodoltam előtte csak rámérek hogy mekkora a hézag a hengerbe beleteszem a gyürüt.No kb 4mm.
Szoval ezért ment melegen 60-nal.meg semmi erő,semmi gyorsulás.
De majd most hétvégén csak ugy duzzad benne a lóerő.
Tud valaki tippet adni ,karbin kell valamit furás után állitani???
Azt mintha olvastam volna hogy alapjáratra ne számítsak.
ezt-150 1987 most kapja az 1 túlméretet.
Occsó benzint a népnek.
Ja meg occcsó SŐRT.
űdv Dlaca
Szevasztok.Levettem a hengert vittem furatni.
No gonodoltam előtte csak rámérek hogy mekkora a hézag a hengerbe beleteszem a gyürüt.No kb 4mm.
Szoval ezért ment melegen 60-nal.meg semmi erő,semmi gyorsulás.
De majd most hétvégén csak ugy duzzad benne a lóerő.
Tud valaki tippet adni ,karbin kell valamit furás után állitani???
Azt mintha olvastam volna hogy alapjáratra ne számítsak.
ezt-150 1987 most kapja az 1 túlméretet.
Occsó benzint a népnek.
Ja meg occcsó SŐRT.
űdv Dlaca
Szakmai kérdésekről csak annyit, hogy őszintén megvalva, én a kész kötegre szavaznék, no nem azért mert lusta vagyok, hanem mert az a tapasztalatom, hogy aki többet csinál, annak a sokadik darabok jobban sikerülnek. A gyári szinezés se hátrány, mert akkor később egyszerűbb lehet a javítás, mint az én feliratozott behúzásomnál.De nem hatátolódok el semmitől sem, akár én is bekábelezhetem a motort, ezen ne muljon.Én nem rettenek meg semmitől sem, legfeljebb nem tartom esetleg magamat a legjobb megoldásnak.Bár először is szemre kelenne vételezni az állapotokat.
Amire a mostani kisssé leamortizálódott szellemi állapotomban is reagálni tudok, az az a mondat, hogy ne politizáljunk, motorozzunk. Ez ezen a forumon persze igaz, de kint az életben nem.Én motorozok, politizálok, sőt motorozva politizálok.:)))) Ha láttok valami demonstráción egy csomó nagy motor között egy kék MZ-t, vagy egy piros Jawát, az én vagyok.:)No, ennyi politika talán itt is belefért. :) Főleg, ha azt az érzést próbáljátok elképzelni, amikor egy csomó chopper élén átdübörögtem az Erzsébet hídon. A híd közepén eszembe jutott a régi vicc, kissé megcsappant a jókedvem.:) Tudjátok, amikor az egér és az elefánt mennek át a hidon. Féluton megszólal az egér. Hallod hogy dübörgünk?!!!!
Igérem, tényleg ennyi volt tőlem a politika mivel valóban itt nincs helye.
MZ motor gyors és fürge,
erre baszott rá az ürge,
belehajt a mocsárba,
dobhatja a p*csába !
DRR powa!!!
MZ a király :)
Namarmost miutan kisse megeroszakoltam a talalmanyt egy kis sufnituningal mar nem biztos hogy a gyari adatokkal koser a dolog. Viszonylag pontosan 3/4 ed kort tart zarva a megszakito es 1/4 et nyitva. Valaki megnezne nekem hogy hany fokon keresztul kell zarva lennie a megszakitonak?
Na, bemertem a szoget ahol nem kene nyitnia, tol ig megjeloltem, majd irany a kozoru, vitte mint a vajat. Majd egy kis smirglivel finomangoltam, kiraly, simabb mint a masik fele. Berakom a helyere, tavolsagot 0.3 ra, nagy izgalom es tatatataaaaa eggggyyyy a szikra, yuhuuu. Orul. Marhara. Oldal fel,megtol (mert aram kakukk az aksiban), siman indul, megy mint alom, huz jol alacsony fordulaton is, hangja csodas. Csak egy baj van, melegszik a trafo. Hogy az a...
Sajnos nincs ez olyan jó anyagból, hogy ne vinné.
Inkább egy kombinált fogóra, vagy lakatfogóra szavaznék, bár ha erősen megfogja a franciakulcs az is jó lehet, de azért csak óvatosan. Nem kell neki nyomni, csak éppen érinteni kell és inkább lassan, de precízen koptatni.
Na megeccer szetszedtem, a regi excentert nem lehet forditva berakni es kettot szikrazik, az ujat meg lehet forditani, ha jol rakom be kettot szikrazik, ha rosszul akkor eggyet de az also holtponton. Ebbol gondolom hogy nincs semmi forditva a generatorban hanem siman ut a tengely. Vagy nem?
Elmentem motorozni,viszlát holnap!!
Teli tankot, száraz időt!!
BOCSIKA ha valakit megbántottam,megsértettem volna.Senkinek sem állt szándékomban egyáltalán "lefikázni" a munkáját.Látatlanban meg plánesőtt.
Mentségemre szolgáljon,hogy első hallásra és ránézésre mellbevágóan hangzik az ár.Tudod 20000-ért vettem a két mocit, így sem tartod drágának?Ha pedig felvetne a pénz akkor vettem volna felújítottat 200 000-ért.De abba mi az élvezet?
Nem vagyok restaurátor,nem ragaszkodom a gyári színvilághoz,funkcionáljon az a lényeg.Az viszont nem árt ha azért nem egyszínű a vezetékelés,gondolva a későbbi javításokra is.
Mellesleg nem tudom, te hol élsz,mert ez az egész kib... ország a lehúzásról szól,de ne politizáljunk, inkább motorozzunk.
Még egy gondolat, én jobban szeretek valamit felépíteni,mint egyből újra cserélni, szerintem sokkal izgalmasabb.
De TE is építettél magadnak indexrelét.
Ezért nem értelek, egyik mondatoddal
ütöd a másikat.
Viszont az indexrelét nem tartom, drágának, ha van vevő vagyok 2db-ra.
Teszt a lelke mindennek!!
Mégegyszer elnézést ha megbántottam volna valakit!
Teli tankot,száraz időt!!
Üdv!!
Ja nem ugy forditva hogy a kulsejet belulre hanem a tengelye korul elforditva 180 fokot. Tehat a jobb oldal kerult a baloldalra
helo
Milyen motorról van szó nagyon nem olvastam vissza mert most nem érek rá igy kérdezek.
milyen töltése van?generátor vagy dinamó?a forgórész ékkel megy ugye a főtengelyre, az ék biztos bent van a helyén?Én lehuzatnám először is a forgórészt.Majd megkérdeznék vkit h az ékpálya nagyjából hol van másnak.Pl aztmondom ugy hülyeségből nekem ha holtponton van ts 125 dugója akkor a főtengely csonkján pont felül van az ékpálya.Érted?csak ugy mégis tudjad h esetleg a sonka jobb oldali csonkja nincs e elfordulva törés miatt.Ha az ékpálya jó helyen van akkor nézd meg h az ék biztosan bent van e ha párszor felteszed a forgórészt.Majd ha biztos vagy bent h helyén az ék és a forgórész tedd fel a bütyköt.Annak van egy kivágása ami belecsuszik a forgórészbe(legalábbis kis ts nél igy van)A forgórésznél viszont egyik oldalán ahol becsuzik a bütyök van egy beütése a dinamónak vagy generátornak igy a bütyök sem mehet fel másképp.Az állórészt lehet fel tudod tenni másképp de ha egy kicsit is értesz a motorodhoz akkor jól teszed fel.Ha nemtudod hogy kell keress képet neten,rentgeteg van mindenről,német oldalakon is.Pl ostmotorrad.de.
Na először ezeket nézd át sztem ne köszörülj.majd irj.
Hat siman felment forditva. De ez erdekes excenter, van rajta egy alatet, az eredetin nincs, azt nem is lehet felrakni forditva. Aszondod leviszi az obis koszoru? Nem kemeny egy kicsit az anyag? Viszont csak kezbol tudnam koszorulni, vagy fogom egy francia kulcsal.
Szal te a koszorure szavazol?
Leszel te még perfekt gyújtás specialista :D
Nem értem hogy lehet felrakni fordítva az excentert?
Elvileg csak egy féle képpen lehet, vagy a főtengely ütése miatt gyújt az ellenkező oldalon?
Van köszörűd vagy flexed? Szerintem csináld meg te, "rosszabb nem lesz" felkiáltással :)
Óvatosan koptasd le az anyagot, majd finom csiszolópapiron polírozd fel. Bár ha nem ér hozzá a megszakító műanyag bütyke akkor erre sincs szükség.
Arra ügyelj hogy erősen rögzítsed az excentert mert csúnyán kikapja az ember kezéből. És vegyél szemüveget is mert drága az üvegszem.
Egy 6-voltos TS-125 ről van szó, de ha a TE árad nem csillagászati akkor egy TS-150 hez is kellene.(Igaz azt nem tudom van-e köztük külömbség)
Én cekaszal vágtam szivacsot formára magamnak. egy fa keretbe kifeszítettem a cekaszt, hosszú rúdra rátettem az egészet amit felkötöttem valahova. Így gyönyörű ívelt nyereg felületet vágtam bele.
Ehez üvegszálas műgyantából csinálnék alapot, amiből egyből a doboz is kialakítható.
Leg egyszerübben úgy tudod megcsinálni ha a doboz formáját hungarocelből kivágod (cekasz, csiszolópaír)
Majd erről veszel gipsz mintát, erre mehet az üvegszálas anyag, majd szivacsot pálmatexel ráragasztni és az egészet műbőrrel behúzni.
Ha fényezett felületü dobozt akarsz az kicsit macerásabb, de az sem lehetettlen.
Nah, kicsereltem a korhagyot, beallitom a hezagot, merem, merem, akarhogy merem csak egyszer szikrazik, na gondoltam mi a fene meg a vegen motorozni fogok a nyaron? Minden jo, orul nagyon. Rugom nem indul, tolom nem indul, de nem csak ecceruen nem indul hanem neha roffen eggyet es hatrafele rant eggyet a motoron. Na mondom ez gyujtas lesz, biztos a korhagyo csere miatt elment a gyujtas. Gyertya ki, fotengely teker szikraig, ennek kene lenni a holtpont minusz az elogyujtasnak, fogok egy hosszu csavart betolom a gyertya helyere, es leesett a szam, az also holtponton gyujt. Hogy en mekkora antitalentum vagyok, forditva raktam a korhagyot. Levesz, megfordit es minden a regi, szikraszik eggyet az also holtponton is. Ahogy en latom negy lehetosegem van: fotengely csere ami koltseges es nincs ra garancia hogy jobb mit ez, atalakitas elektronikus gyujtasra se mint Keri mondja ezt a hibat nem sokaig toleralna az se, vagy azon a reszen ahol nyit pluszba ott lekoszorulok a korhagyobol annyit hogy ne tudjon nyitni. Az utolso megoldas hogy letakarom hogy ne lassam. Be is jeloltem a korhagyon a szoget hogy mettol meddig kellene kozorulni vagy 0.3 mm t, de az egyetlen koszorus akit ismerek 21 edikeig szabin van.
Kerem szavazzanak!
10000-ért csinálja
Szerintem jó ha van 1000forint haszna az egészen, de ha 2000 akkor sem zavar, mert megdolgozott érte és nekem ennyit megér hogy nem nekem kell utánamászkálni a cuccoknak meg nem nekem kell vacakolni. A kész vezetéket meg élvezet már berakni, főleg, hogy minden passzol :)
Most ezt nem reklámból írom, csak simán érdekes a jelenség hogy ha valaki nekiáll hogy csinál valamit dolgozik vele a többiek meg egyből fikázzák hogy drága, pedig tapasztalatom szerint itt elég ritka az az ember aki lehúzásra megy, (csóró szocisokról nincs is mit lehúzni) de a becsületes munkát pedig meg kell fizetni mert a "köszönöm"-ből nem lehet fizetni a villanyszámlát, de még csak benzint sem adnak.
Még régebben volt, hogy elkezdtem építeni magamnak egy elektronikus index relét, de mivel munkában nem több az sem ha 10db-ot legyártok megkérdeztem hogy kell e valakinek itt. Kiszámoltam hogy az alkatrészek költsége mondjuk 800 forint, mászkáltam is utána, dolgoztam is vele adjuk mondjuk 1000-ért mert az szép kerek szám és akkor ez tisztán az előállítási költség, hasznom nincs rajta csak jófejségből gondoltam.
Erre jöttek hogy olcsóbban is meg lehet azt csinálni meg itt akarok nyerészkedni meg ilyesmi. Ja hát nem erőszak a disznótor.
Nekem van egy frankó indexrelém ami 4 és 20V között stabilan működik, terheléstől függetlenül, a többiek meg építsenek maguknak olcsóbban, mert én nem fogok senkinek semmit, csak ha nekem is megéri, ahhoz meg sokat kellene fizetni mert elég magas a rendes órabérem így nem szorulok rá az ilyen munkákra.
Megjegyzem az ilyen hozzáálás miatt silány minőségűek az utángyártott alkatrészek, mert aki ezzel foglalkozik azt mondja, hogy ja ha nektek olcsó kell akkor nesze itt az olcsó. Az a pár szaki aki nem hajlandó gagyit csinálni pedig éhen hal.
Üdv! 2 kérdésem lenne :) Vannak-e tapasztalataitok a magyar dugattyúkról? 251-es ETZ-ben van, igaz a mérete gondolom nem lényeges... megfelelőek, vagy a lengyelek jobbak? :S A másik kérdést már régebben feltettem, de azóta is bizonytalan vagyok. Jelenleg 45W-os izzó van a gépben, de szerintem ez elég kevés a jó látási viszonyokhoz. Én egy 65W-os példányra gondoltam, akinek ilyen van, az elégedett vele? Elegendő a fényereje? Intravénás barátom említette régebben, hogy az övében 100W-os van, hadd süsse ki a köcsög Audi-s szemét :D, ha jól rémlik. Merjek egy ekkora teljesítményűt bevállalni (kibírja-e a foncsor?) vagy maradjak a 65W-osnál?
Azért a hall jeladó sem szereti ha folyamatosan rázza a tengely vége.
Jellemzően ezért szokott tönkremenni.
Ja hát aki flancolni akar :)
A sima tranzisztornál jobb ez is, ha meg hegeszteni akarok akkor ott a CPI gyújtás :)
Régebben csináltam azt hogy a rossz gyertyát rátettem a CPI-re elkezdtem az oldalán huzigálni a vezeték végét és olyan szikraözön keletkezett a gyertyán, hogy leégetett róla minden szenyeződést. És ha rossz volt a gyertya az is kiderült azonnal mert látszott hogy merre húz át az elektróda helyett a szikra.
Jó kérdés....
Ha jól láttam, akkor TS150ről lenne szó.
Hogy az én problémámról is essen szó:
Van valakinek ötlete, hogy csináljak egy egyszemélyes ülést, mögötte egy ülés magasságából nem kiemelkedő dobozzal? Nem tud valaki például egy eladó katonai ülést? Ha tud, azt hogyan célszerű feltenni?
Soha nem viszek utast, már elvből sem. A feleslegessé vált utas ülésrész helyett viszont jó lenne valami zárható pakolási lehetőség a hátsó dobozon , nyeregtáskákon, vagy oldaldobozokon kívül.
Lehet, hogy figyelmetlen voltam, de pontosan mennyi is a köteg az adott jószágra?
Tényleg ki kell számolni a dolgot. Bevallom, nem ismerem a friss árakat. Amit tudok, az az, hogy bár valóban lehet kapni néha színes vezetékeket, a gyári szín beszerzése nem biztos hogy egyszerű lenne számomra. Ha szín szerint kell venni a vezetékeket, akkor tudni kell a pontos hosszt is előre, tehát méregetnem kell.
Nem akarom más farkával verni a csalánt, tehát utánanézek a beszerzési lehetőségeknek, aztán az ár, a belefektetett munka, a várható eredmény alapján döntsön a Kuncsaft.:)
Én mindenenesetre minden irányba nyitott vagyok.:)
MZ javításban, felújításban tudok segíteni.
Ha pedig sokallod a vezetékköteg árát, akkor csináld meg magadnak... és rájössz.
Olyan MZ vezetékköteg kapható nálam, ami teljes mértékben követi a gyári színmintát...
Azért ennyi pénzért rengeteg vezetéket és miegymást lehet kapni.Tudom az idő az pénz,mégis ingyen van!!És nem mindent
muszáj boltból beszerezni, ha vannak ismerősei az embernek.
Mostmár viszont kiváncsivá tettél,lemérem a gyorsulását alattam.
Akarbit meg majd jól megvizuálom,köszi a tippeket.
Az előző tulaj szerint van benne valami tuning,hablatyolt valami hengerfelyről,
meg tuning dugóról.De azthittem csak vetített.Ennyire mélyen nem néztem bele
de az is lehet hogy az én avatatlan szememnek fel sem tünne!Ha odáig jutok egyszer áruljátok el mi a külömbség, ha egyáltalán látható?
Teli tankot,száraz időt!!
Üdv!!
Szal ha 2X nyit a megszakito akkor gorbe a fotengely? Most hogy mondjatok mintha ezert allitott a haver brutal kis hezagot mert eggyel tobb volt a szikra a kelletenel, most mikor allitottam a hezagot akkor is mintha egy nagyonkicsit nyitna ott ahol nem kellene. Mit lehet ilyenkor tenni? Mi van ha benezem hogy hol nyit pluszba es megkoszorulom a korhagyot? Mennyibe kerulne egy atalakitas elektromos gyujtasra? Ha jol ertettem ott mar nincsenek ilyen gondok. Szal attol hogy ketszer nyit melegedhet a trafo?
Sziasztok nekem még mindig kellenének etz 250 es alátétek !! aki tud irjon köszi
Elektromos boltokban lehet kapni mindenféle színű és átmérőjű vezetékeket.Amódszered igen logikusnak hangzik, viszont roppat időigényes.
Asszem meghagyom téli unalmas napokra.
Vagy ha úgyis időtúltengésed van nem vállalod be??Megeggyezhetnénk!?
Teli tankot,száraz időt!!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|