:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Én a bringás sisakom szellőzőjébe kaptam egy darazsat, szerencsére nem tudott megcsípni, de 30-as tempó mellet letéptem magamról a sisakot és eldobtam :) a mögöttem jövő autó megállt a biztonság kedviért mert nem értette mi történt :)
Mint már írtam, én kb két hete pihentettem pár percig a megfáradt motoromat a lábszáramon. Persze a kipuff oldalon. Ez mondjuk ritka, de ami sűrűbb az az, hogy figyelmetlenül teszem le a lábam és a kipufogóhoz ér az. Néha még a hosszű gatya is felcsúszik, odaég a virgácsom. Kiszámítható, mennyire rajongok a rövid gatyás motorozásért.Még a bakkancsom is lecserélném szívem szerint egy hosszúszárú csizmára.
A darazsakat is szeretem öt éve nyakon talált egy csernobili példány. Akkora volt a becsapódása, hogy egy véres csík maradt utána. Többek között. Ezenkívül bedagadt és megmerevedett a nyakam. Igen érdekes volt úgy hazavánszorognom, hogy csak úgy láttam előre, ha a testem teljesen elcsavarodott jobbra.
Hogy ennek mi köze van az MZkhez, azt ne kérdezze senki. :) Igaz ETZ volt alattam, de nem hiszem, hogy az vonzotta volna oda a darázs szerűséget.:)
Ja, közben rájöttem, csak a vázat nem lehet használni, a blokkot igen.
Tényleg azt kell hogy írni egy kamu adásvételit, nem hiszem hogy a tulaj foglalkozna ezzel és visszajönne kisérteni :)
minden használt gép vásárlása zsákbacica..
amúgy ha normál állapotban lévő gépet veszel, megbízható lesz. külsőleg nézd át, a motor hangját hallgasd meg, menetpróbát csinálj vele. van még sok minden, de ezek a fő dolgok. lehetőleg tuningolt gépet ne vegyél, mert azt már rendesen buherálták. a frissen felújított gépet sem javaslom, mert ki tudja ki, mit és hogyan csinált rajta. nagyjából ennyi. az MZ-ek megbízható gépek szerintem.
Urak !
Egy ETZ 150 es vásárlásán gondolkodom. Mivel nem volt még ilyen motorom kicsit tanácstalan vagyok ezen a téren. Mit tanácsoltok mire kell odafigyelnem a vásárlásakor és mennyire megbizhatóak a gépek ha jó állapotban van ? Napi használatra lenne szükségem rá.
én csak az 5km-re lévő strandra mentem el rövidnadrágban(gyékényesre,ahol volt a szocitúra)... még jó hogy a combomnál megállt és nem ment feljebb a MR. Darázs :O :O :O
ma is motoroztam 1 jót:) most csak annyi volt a bibi, hogy a nyakammal elütöttem 1 darázst, aki ijedtében nyakonszúrt, majd szédelegni kezdett a polóm alatt. ebből kifolyólag lapockán döfött, majd lefelé haladtában a jobboldali lengőbordám környékén laptam 1 szurit a májamra. na, ekkor besokaltam és megálltam sürgősen. előadtam 1 útszéli vetkőzőszámot baromi gyorsan, kéretlen szurkálómat világgá zavartam és húztam haza 1 dupla calcium inject-ért:) tele tankot(benzinnel), széles utat és darázsmentes légteret mindenkinek:)
Ez nagyon jó hír :) Amint összeszedem rá az anyagiakat, felveszem Veled a kapcsolatot és egyeztethetünk. A kiszerelt blokkot könnyen el tudom vinni innen Hatvanból Budapestre.
Köszi szépen, majd meglátom , hogy jövök ki jobban, mert az eredeti blokkjának csak főtengelyhiánya van, mert a hozzáértők zárt csapágyat raktak be, melynek köszönhetően elpárologtak a tűgörgők. Valaki esetleg eladó főtengelyt tud? TS 150
Csörgőkigyó!! "Trophy blokkot szereltem a TS-be" Ezzel lesz problémád ha hivatalosan csinálod.Ugyanis nem tipusazonos.Nem érdekli őket hogy átalakitás nélkül bele tudtad tenni.
Még nem akartam visszaállitani végleg kivont járművet sosem,ugyhogy ezt nem tudom.Egy biztos.A 35/2000 BM rendelet 95.paragrafusa ezt mondja"(4) A bontási átvételi igazolás alapján forgalomból végleg kivont jármű ismételten nem helyezhető forgalomba."Eszerint még az is elképzelhető hogy a NEM bontási igazolással végleg kivont jármű(mint pl a motorkerékpár)esetleg visszahelyezhető.De ez csak egy elképzelés részemről.Ennek utána kell járni.
Nem kell eredetvizsga, csak az a lényeg, hogy a donor motor végleg ki legyen vonva a forgalomból. Ez tuti, hogy így van, mivel ezt csinálom egész nap.
Háj!
Szerintem sokkal egyerübb adásvételi gyártani a motorhoz. Ha a donormotor rendszámát elküldöd nekem mélben, akkor mélben megírom, hogy kik a régi tulajok, merre laknak, stb, stb.
ok, de a forgalomba visszahelyezni sem tudod
Köszike! Akkor lehet h bepróbálkozok vele:) Alkid zománc feketével gondoltam :)
Esetleg lakk rá ...:)
Ui.: Már minden kis kütyüt lefestettem szinte, ha kész a moccos, majd dobok ide linket :)
Köszönöm a segítséget a ts főtengellyel kapcsolatban,de már megoldottam a problémát,lakóhelyemen.
Üdv!
Én is filóztam ezen a dolgon, de végülis bevállaltam a sima festéket lakkal. kb fél éve van lefestve, és nincs olyan hőtágulás ami ledobta volna a festéket róla. Tehát nyugodtan lefestheted sima fekete festékkel, nem kell hőálló, nem pattogzik le a festék.
Motorkerékpár végleges kivonásához nem kell bontási igazolás.
hali! Az ETZ-m 2 oldaldeknijét akarom lefessteni feketére,és érdekelne, h kell-e hőálló festék hozzá,vagy aztahőt éppen kibírja a sima festék is???
Előre is kössz!
A blokk eredetét akkor is igazolni kell.
Ha kivonatod forgalomból akkor azt amúgy is csak bontási igazolással teheted. Ha ideiglenesen vonatod ki akkor meg marad minden, csak a rendszámot kell leadni.
ezzel azt akartam mondani kérj kölcsön egy eredeti színű oldaldeklit.
Sajnos kód alapján sem fogják tudni a színt, mert ilyen öreg színekről nincs kártyájuk általában. Viszont minta alapján elég pontosan ki tudnak keverni a gyárival egyező színt.
A Vass Gereben utcában a KPM-től nem messze van egy festékbolt ahol csinálnak ilyet, meg újpesten a víztoronnyal szemben is a felüljáró mellet.
ma megint motoroztam 1 jót:) oldalbordát meghurcoltam, most már csak a kanyarokban rezonál be a lába, pedig rá való tekintettel nem forszírozom a kanyarvételt:)
Köszi Bambi,nekem is úgy tűnt,mintha jobban viselkedett volna a 70-essel. Hadd ragadjam meg az alkalmat,hogy érdeklődjek: 150-es ETZ szerelését vállalnád? Főtengelycsapágy-csere lenne a problémám,de kevés az időm,no meg gányolni sem szeretnék a blokk szétszerelésénél,és inkább szakemberre bíznám.
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
üdv:
hát valamikor,csinál ilyeneket az oldal,hogy nem lehet válaszolni.
van jelentősége,a 70-est használd
milyen segítségre gondolsz?
Üdv! De sajnos nem passzol a 2 fél, mert a trophy-n egysoros lánc van a kuplungon, de ami még nagyobb baj, h a főtengely sem egyforma (legalábbis az átmérője, s így már a csapágy, szimering se stimmel. És úgy nem működne, h végleg kivonatnám az enyémet a forgalomból, és ezzel a blokkal helyeztetném vissza?
Hello!
Az az igazság, hogy már nem eredeti a szine és hiába kaparom le nem látszik alatta az eredeti festék.
Azért köszi
Ha ugyan olyan színt akarsz akkor vidd el az eredeti darabot a festékboltba, az alapján meg tudják csinálni a festéket.
Sajnos 2 másodperc alatt rájönnek ha átütött, mert megváltozik a fém kristályszerkezete a felhegesztés következtében. Volt már aki megszívta.
Jobban jársz, ha a számos blokkfelet átrakod az új blokkba.
Na,megteszteltem a "luk nélküli",72-es tűsfúvókát. Nem ment vele rosszul a gép,viszont érezhetően dúsabb keveréket kapott,és utána kellett állítani,néha még tarakírozott is.
A kétoldali főtengelycsapágyaim viszont ki vannak készülve,a kuplungoldalon és a generátornál is kézzel mozgatva elég jelentős kotyogás érezhető. Szerintetek el lehet még így menni 1-2 ezer kilométert probléma nélkül? Csak télre terveztem a motor szétrántását...
ETZ hátsó telóhoz kéne az alján található teleszkópállító, amivel lehet állítani a rugó feszítését... nembaj ha nincs jó állapotban,karcos stb, csak egyen legyen,és ne legyen letörve se a kar, se a gömb a végéről...
Árat megbeszéljük!!!
cseffp@vipmail.hu
Eladó Mikuni Vm 36 Racing Carburettor
Eladó egy Mikuni VM 36-os /36mm-es légtorkú, körtolattyús/ verseny karburátor. A karbi nagyon jó állapotban van, nagyobb nyomatékot ad a motornak és stabil alapjáratot biztosít, akár 800RPM-en is. A karbihoz van egy átalakítot 250-es ETZ szívócsonk is amivel gondd nélkül felszerelhető. Érdeklődj emailben és küldök képet is!
ThUnDeR
Egyik barátom keres eredeti gyári szürke ETZ 125/150 tankot és mindkét oldali dekliket (légszűrő és akkutakaró).
Ha valakinek van eladó az írjon e-mailt a
herrfp2(kukac)freemail(pont)hu
címre, vagy telefonáljon: 06-húsz-365-8három-8öt
Előre is köszönöm.
Átütést már csak azért sem lehet, mert meglátszik, hogy átütött szám, és azért nem megy át műszakin. Ha a motor amibe beleteszed még nincs a neveden, vagy nincs törzskönyve akkor még problémásabb a helyzet, mert még eredetiségvizsgára (vagy integrált vizsgára) is el kell vinni, ahol műszerrel vizsgálják meg a szám eredetiségét, és ott biztos megbukna.
Érdeklődnék honnan tudnék szerezni gyári szinkodot ETZ250-es hez.
A válasszokat előre is köszönöm
köszi szépen, de ez így sajna nem fog működni, mert az előző tulaj kb. 20 éve meghalt, a család meg nem foglalkozott a mocival, pláne annak papírjaival. A szám átütését "elvileg" meg lehet-e oldani? Valakinek a valakijének a valakije esetleg csinál ilyet:)???
Valószínűleg igazad van. Ezt az eltérést teljesen véletlenül vettem észre múltkor. Azt nem tudom,hogy ami a motoromban van súbertű,az melyikhez tartozhatott.Azt hiszem,egy próbakörre érdemes lesz kipróbálni a másik tűfúvókát is, nagy jelentősége nem lehet,de azért érdekes. Ha lesz időm,ma nyomok is egy próbakört!
Hogyne volna. Bár hogy pontosan mi azt nem tudom :)
De belegondolsz a luk nélküli esetén a tű teljes hossza befolyásolja a felszívott benzin folytását, a lukas esetén pedig a luk alatti részek a luk méretétől függően csökkentet hatással vesznek részt a szabályzásban.
Ebből arra következtetek, hogy a karburátor karakterisztikájára van hatással. Gyanítom hogy a lukas gyorsabban reagál a gázra, de ez csak feltételezés és valószínűleg a tűnek is a fúvókához kialakított kúpossággal kell rendelkeznie.
Sziasztok! Karburátorszakemberek tanácsát kérném: szerintetek van annak jelentősége,hogy a 70-es tűsfúvókán középtályon van két kis furat(talán erre céloz a gépkönyv a "2 db 60-as kiegyenlítőfúvókával", a 72-esen viszont ilyen nincsen. Tuti gyári mind a kettő,az egyik BVF 22-be,a másik 24-be való. Van ennek valami jelentősége motorüzem,keverékképzés szempontjából?
És ezennel augusztus 11-ét a "Kéri Laci beszólt Feri2360-nak" emléknappá nyilvánítjuk és minden évben megemlékezünk róla? :)) vagy mégis mi a célod ezzel?
Ha parttalan hülyeségekről megy a vita, vagy ide nem való dolgokról, bárki legyen is az, mindig be fogok szólni. Van aki ezt elfogadja, van aki nem.
Ha pedig az a problémád, hogy le öregeztelek, akkor BOCSÁNATOT KÉREK. A bölcsességedet akartam kidomborítani, hogy ezzel hassak a józan belátásodra és ezek szerint nem szerencsésen fogalmaztam meg.
És hogy lásd, tanultam az esetből azóta helyzettől függően általában privát üzenetben kérem meg az alanyt, nehogy úgy érezze megszégyenítésről van szó, mert nem ez a cél.
Szerintem ugyanezt írtam...
Tényleg.:)
Azért megprobálta a fiú, hogy mindig övé legyen az utolsó szó.:) De ezek szerint nem jött össze.:))))
üdvw!
Keresek 250es Etz-hez jó álapotú gyári fötengelyt(nem felújitottat)
tel: 06302073309
szia Árpád. lehet válaszolni intervénás faló kolléga írására is a következőképpen: közvetlen a névmező kék sora alatt vidd a kurzort a neve után szép lassan, és láss csodát, megjelenik a válasz és mail lehetőség szép piros betükkel:)
Egy adás-vételi szerződéssel igazolod a motorblokkot és kész.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|