:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Gyújtó kondi? Megszakító? Ha ezek is jók, akkor mérj rá feszmérővel a megszakítőra menő kánelre, amikor le van húzva, a gyújtás ráadva. 12 voltnak kell lennie.Ha nincs 12 volt, akkor a kábel vagy zárlatos, vagy szakadt. Ekkor mérj ellenállást föld felé. Ha 0 ohm, akkor zárlat, ha szakadás, akkor szakadás.
Üdv! A javítás alatt pontosan mit értesz?
Helló!
Pipa jó,kábel jó,2 szénkefe cserélve,fesszab jó,trafó jó és még mindig nincs szikra.Érdekes...Szerinted?üdv!
Isten hozott a klubban! :))
Oszinten irigyellek :)) , ha visszaolvasod az utobbi 2-3000 hozzasollasomat rajosz hogy van szarabb arulasis mint egy athuzas trafo ugyben :))
Szevasztok.
Megint rá kellett jönnöm vannak kisiparos MESTEREMBEREK akik képesek szemre méretet venni,vagy valami ismeretlen mértékegységet használva konvertálják iso szabványra a számokat és közbe nem restelnek okoskodni.És ehhez párosul az a 8-10 dioptriás szemüveg amit munka közbe nem találnak de öket abszolulte nem zavarja.
Szumma szummárum a 3. !!!!!!! karburátor tömitésem már kb sacc per kb hasonlít a karburátor alakjára ill nagyából a méret is hasonló.
Nem értem ezeket a mesterembereket.Én eltőrném a kezüket meg a saját tolómérőjükkel szurnám ki a szemüket.
Na mára ennyi.
Occcsó benzint mindenkinek.
Dlaca
brrrrrr.......
Üdv!
Van főtengely, de nem új lehet, hogy javítani kell.
Ezen írás alapján arra következtetek, hogy egyik hozzászólásod ki lett moderálva. Ha mégsem, akkor valamit rosszul értelmeztem.
De mégis mi vezetett odáig, hogy ki kellett törölni a hozzászólást? Én kíváncsi vagyok arra a hozzászólásra!
Sziasztok!
Tegnap este mentem a 125-ös ETZ-mmel és azt tapasztaltam hogy alapjáraton és nagyon alacsony fordulaton(mikor az akksiról dolgoznak a fogyasztók) a világítás megfelelő, de mikor gyorsítok, növelem a fordulatszámot(a generátor veszi át a töltést) sokkal halványabb lesz a lámpa, és ez így megy bármekkora fordulaton használom. Azután ha megállok, megint jó, erősebben világít.
Az akksin mérve a feszültséget, álló motornál kicsit alacsonyabb, mint a rá megadott érték, mert 12,9 V a megadott 13,3 helyett. Mi lehet a baj? Csak tölteni kéne az akksit?
Előre is köszönettel: peterrock
Hát, a suikra eltünése sok mindentől lehet. Megszakító, kondi, vezetékek, nagyfeszkábel, pipa, gyertya. De nálad azt mondod, leégeti a biztit is. elsődlegesseb ezért én a gyújtókágelre, gyertyára, pipára gyanakodnék. Valahol durván áthúz.Azért nincs kizárva a beégett felületű megszakító, szar kondi sem. Én a helyedben új gyútó kábellel és pipával, gyertyával kisérleteznék. A probléma xsak az, hogy ha ezek közül valamelyik áthúz, akkor az kivégezte esetleg a második trafót is.Ha mégjó a a trafó, akkor a cserék után a megszakítóról lehúzott kábelt földhöz érintgetve látnod kel a szikrát.
Üdv!
Lenne egy nagy problémám.Tegnap megállt az mz (ETZ 150) és azóta nem ad szikrát ráadásul a trafó forró volt.Ma vettem bele egy újat és az ugyanúgy melegszik de még így se ad szikrát.Tolásnál kiüti a balról a második biztit ami 16 amperos.Egyszerűen már nem tudom mi baja lehet.Valahol már olvastam hogy valakinek a 250ETZ-je csinálta ezt a trafi melegedést,de már em találom:SElőre is köszi!
"parttalan hülyeségekről megy a vita, vagy ide nem való dolgokról, bárki legyen is az, mindig be fogok szólni." Aha, csakhogy egyedül nem lehet vitatkozni, de csak én kaptam felszólítást. Ezt szokás kettős mércének hívni, igazán igyekezhettél volna hogy elkerüld. Egyébként a fórumokban a "parttalan vitát" nem szokás moderálni (ez is az, legfeljebb egy kevésbé nyilvánvaló formája), persze ettől te még azt teszel amit akarsz. Az ominózus vitában többek között arról írtam, hogy én milyen motorokat kerülök vásárlásnál, ez egyeseket sérthet. Pedig ha egy MZ-khez nem értő fiatal ezeket figyelembe veszi, elkerülheti a nagy csalódásokat és nem fog olyan népítéletet írni hogy az MZ szar, soha többé MZ. Tehát a "parttalan vita" csak a te egyszemélyi véleményed, szerintem pedig hasznos infókat tartalmazott. Ezért a beavatkozásodat felesleges, önkényeskedő lépésnek tartom. Ezenkívül furcsa, hogy azzal nincs problémád, hogy egyesek időnként irtózatos hülyeséget állítanak az MZ-kről, holott lehet hogy fiatalokat, akik motort vennének, pont egy ilyen hamis és meg nem cáfolt állítás riaszt vissza az MZ-ktől, ezzel pedig közvetve magunkkal tolunk ki, hiszen a háttér, az alkatrészellátás az igény, vagyis a futó példányok függvénye. "mégis mi a célod ezzel?" Az hogy néha gondolkodj, utána maradj csöndben ha hülyeséget szándákozol mondani. Nem csak az a gond hogy leöregeztél, de másik hozzászólásodban írtad, az öregséget, mint hivatkozási alapot nem tudod elfogadni. Pedig vannak olyan tapasztalatok, amik csak az évek múlásával tudnak összegyűlni. Persze nem biztos hogy összegyűlnek, de az biztos, hogy rövid idő alatt nem gyűlnek össze. Példa: Bambi nyilván 20 évvel ezelőtt is ügyes, hozzáértő ember volt, de az óriási tapasztalathoz, ami neki van, az évek is kellettek. Na ezen gondolkozz kicsit. Nekem is van olyan tapasztalatom, hogy mondjuk az elmúlt 20 évben 5 esetben valami elődordult. Amikor ezt leírom, nem tudok másra hivatkozni, csak arra, hogy eltelt 20 év, és az alatt volt 5 ugyanolyan esemény.
Sziasztok lécci valakinek ha van Etz 250 eshez kuplunghoz alátétje !! az a négy barab ha jol tom akkor irjon lécci köszke előre is !
Hali van egy jó álapotu mz trophy 150\1-esem eladó.Vagy 1969 vagy 70-es nem lehet látni rendesen az évszámot minden muködik rajta.Forgalombol kivont.Papirjai nincsenek meg:-(
Ha valakit érdekel az ára 50000ft.
Tudok képet küldeni.
Jó állapotú MZ sportkormányt keresek! e-mail: balazsnakvan@freemail.hu
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
üdv:
Hali
Van egy 250es cross ETZ-m amibe egy babetta gyújtást tettem bele! Vettem hozzá
egy új gyújtóegységet (tirisztor és trafó egyben) bekötöttem a rajz szerint, volt egypár halványabb szikra de a motort nem inditotta el és már szikra sincs!!! A gyújtó tekercsem Jó!!! Akkor
mi lehet nála a baj???? Légyszi segítsetek!!! Kszönöm
Üdv! TS 150 főtengely esetleg?
Üdv!
Van sok ts 125/150 alkatrészem akit érdekel írjon.ati223@freemail.hu
Mindenre megegyezünk.
Én ezért hordok kendőt. Elég rossz érzés, ha bármi a nyakamon talál el.
Eladó Mikuni Vm 36 Racing Carburettor
Eladó egy Mikuni VM 36-os /36mm-es légtorkú, körtolattyús/ verseny karburátor. A karbi nagyon jó állapotban van, nagyobb nyomatékot ad a motornak és stabil alapjáratot biztosít, akár 800RPM-en is. A karbihoz van egy átalakítot 250-es ETZ szívócsonk is amivel gondd nélkül felszerelhető. Érdeklődj emailben a simson11@msn.com-on és küldök képet is!
ThUnDeR
Frissen fúrt TS 150. Rögtön teleköpi a gyertyát, ki is nyírt már egy alig használt Brisket. Túl sok benzint kap alacsony fordulaton szerintem. Mit állítsak a karbin, ami 22es BVF. A tű felülről a 3.pozícióba van. Holnap veszek gyertyát, ha azzal is ez lesz akkor gáz lesz.
Egyébként az én TS-em olyan, hogyha elindult és mentem már vele, akkor tuti hazajövök vele, max. durrogva, puffogva, de hazahoz:)))
Jó is annak, kai a szellőzőjébe kapja a darazsat.:) Ha én lehajtom a plexit, összecsillog a szemüvegemmel, és akkor nem darázs, hanem egy kamion próbál majd arcon találni.:)
Csak akkor megbízható a TZ, ha az ember saját maga átböngészi a frissen vásárolt jószágot, meghúz minden csavart, megpucol minden érintkezőt. Ezután ezt megismétli pár ezer kilométerenként. Viszont ami igaz, az az, hogy olyan hiba, amit ne lehetne minimális szerszám készlettel az útszélén max öt perc alatt megjavítani, nagyon nagyon ritkán fordul elő. Mondhatom, rikábban fordul elő, hogy valahova nem érek oda, mint bármilyen nyugati motorral. Sőt, ha őszinte akarok lenni, edig még mindig a saját lábán tudott a motorom hazajönni, és másnap mindig el tudtam újra menni vele, pedig használtam pár évig ETZ-t.
Én a bringás sisakom szellőzőjébe kaptam egy darazsat, szerencsére nem tudott megcsípni, de 30-as tempó mellet letéptem magamról a sisakot és eldobtam :) a mögöttem jövő autó megállt a biztonság kedviért mert nem értette mi történt :)
Mint már írtam, én kb két hete pihentettem pár percig a megfáradt motoromat a lábszáramon. Persze a kipuff oldalon. Ez mondjuk ritka, de ami sűrűbb az az, hogy figyelmetlenül teszem le a lábam és a kipufogóhoz ér az. Néha még a hosszű gatya is felcsúszik, odaég a virgácsom. Kiszámítható, mennyire rajongok a rövid gatyás motorozásért.Még a bakkancsom is lecserélném szívem szerint egy hosszúszárú csizmára.
A darazsakat is szeretem öt éve nyakon talált egy csernobili példány. Akkora volt a becsapódása, hogy egy véres csík maradt utána. Többek között. Ezenkívül bedagadt és megmerevedett a nyakam. Igen érdekes volt úgy hazavánszorognom, hogy csak úgy láttam előre, ha a testem teljesen elcsavarodott jobbra.
Hogy ennek mi köze van az MZkhez, azt ne kérdezze senki. :) Igaz ETZ volt alattam, de nem hiszem, hogy az vonzotta volna oda a darázs szerűséget.:)
Ja, közben rájöttem, csak a vázat nem lehet használni, a blokkot igen.
Tényleg azt kell hogy írni egy kamu adásvételit, nem hiszem hogy a tulaj foglalkozna ezzel és visszajönne kisérteni :)
minden használt gép vásárlása zsákbacica..
amúgy ha normál állapotban lévő gépet veszel, megbízható lesz. külsőleg nézd át, a motor hangját hallgasd meg, menetpróbát csinálj vele. van még sok minden, de ezek a fő dolgok. lehetőleg tuningolt gépet ne vegyél, mert azt már rendesen buherálták. a frissen felújított gépet sem javaslom, mert ki tudja ki, mit és hogyan csinált rajta. nagyjából ennyi. az MZ-ek megbízható gépek szerintem.
Urak !
Egy ETZ 150 es vásárlásán gondolkodom. Mivel nem volt még ilyen motorom kicsit tanácstalan vagyok ezen a téren. Mit tanácsoltok mire kell odafigyelnem a vásárlásakor és mennyire megbizhatóak a gépek ha jó állapotban van ? Napi használatra lenne szükségem rá.
én csak az 5km-re lévő strandra mentem el rövidnadrágban(gyékényesre,ahol volt a szocitúra)... még jó hogy a combomnál megállt és nem ment feljebb a MR. Darázs :O :O :O
ma is motoroztam 1 jót:) most csak annyi volt a bibi, hogy a nyakammal elütöttem 1 darázst, aki ijedtében nyakonszúrt, majd szédelegni kezdett a polóm alatt. ebből kifolyólag lapockán döfött, majd lefelé haladtában a jobboldali lengőbordám környékén laptam 1 szurit a májamra. na, ekkor besokaltam és megálltam sürgősen. előadtam 1 útszéli vetkőzőszámot baromi gyorsan, kéretlen szurkálómat világgá zavartam és húztam haza 1 dupla calcium inject-ért:) tele tankot(benzinnel), széles utat és darázsmentes légteret mindenkinek:)
Ez nagyon jó hír :) Amint összeszedem rá az anyagiakat, felveszem Veled a kapcsolatot és egyeztethetünk. A kiszerelt blokkot könnyen el tudom vinni innen Hatvanból Budapestre.
Köszi szépen, majd meglátom , hogy jövök ki jobban, mert az eredeti blokkjának csak főtengelyhiánya van, mert a hozzáértők zárt csapágyat raktak be, melynek köszönhetően elpárologtak a tűgörgők. Valaki esetleg eladó főtengelyt tud? TS 150
Csörgőkigyó!! "Trophy blokkot szereltem a TS-be" Ezzel lesz problémád ha hivatalosan csinálod.Ugyanis nem tipusazonos.Nem érdekli őket hogy átalakitás nélkül bele tudtad tenni.
Még nem akartam visszaállitani végleg kivont járművet sosem,ugyhogy ezt nem tudom.Egy biztos.A 35/2000 BM rendelet 95.paragrafusa ezt mondja"(4) A bontási átvételi igazolás alapján forgalomból végleg kivont jármű ismételten nem helyezhető forgalomba."Eszerint még az is elképzelhető hogy a NEM bontási igazolással végleg kivont jármű(mint pl a motorkerékpár)esetleg visszahelyezhető.De ez csak egy elképzelés részemről.Ennek utána kell járni.
Nem kell eredetvizsga, csak az a lényeg, hogy a donor motor végleg ki legyen vonva a forgalomból. Ez tuti, hogy így van, mivel ezt csinálom egész nap.
Háj!
Szerintem sokkal egyerübb adásvételi gyártani a motorhoz. Ha a donormotor rendszámát elküldöd nekem mélben, akkor mélben megírom, hogy kik a régi tulajok, merre laknak, stb, stb.
ok, de a forgalomba visszahelyezni sem tudod
Köszike! Akkor lehet h bepróbálkozok vele:) Alkid zománc feketével gondoltam :)
Esetleg lakk rá ...:)
Ui.: Már minden kis kütyüt lefestettem szinte, ha kész a moccos, majd dobok ide linket :)
Köszönöm a segítséget a ts főtengellyel kapcsolatban,de már megoldottam a problémát,lakóhelyemen.
Üdv!
Én is filóztam ezen a dolgon, de végülis bevállaltam a sima festéket lakkal. kb fél éve van lefestve, és nincs olyan hőtágulás ami ledobta volna a festéket róla. Tehát nyugodtan lefestheted sima fekete festékkel, nem kell hőálló, nem pattogzik le a festék.
Motorkerékpár végleges kivonásához nem kell bontási igazolás.
hali! Az ETZ-m 2 oldaldeknijét akarom lefessteni feketére,és érdekelne, h kell-e hőálló festék hozzá,vagy aztahőt éppen kibírja a sima festék is???
Előre is kössz!
A blokk eredetét akkor is igazolni kell.
Ha kivonatod forgalomból akkor azt amúgy is csak bontási igazolással teheted. Ha ideiglenesen vonatod ki akkor meg marad minden, csak a rendszámot kell leadni.
ezzel azt akartam mondani kérj kölcsön egy eredeti színű oldaldeklit.
Sajnos kód alapján sem fogják tudni a színt, mert ilyen öreg színekről nincs kártyájuk általában. Viszont minta alapján elég pontosan ki tudnak keverni a gyárival egyező színt.
A Vass Gereben utcában a KPM-től nem messze van egy festékbolt ahol csinálnak ilyet, meg újpesten a víztoronnyal szemben is a felüljáró mellet.
ma megint motoroztam 1 jót:) oldalbordát meghurcoltam, most már csak a kanyarokban rezonál be a lába, pedig rá való tekintettel nem forszírozom a kanyarvételt:)
Köszi Bambi,nekem is úgy tűnt,mintha jobban viselkedett volna a 70-essel. Hadd ragadjam meg az alkalmat,hogy érdeklődjek: 150-es ETZ szerelését vállalnád? Főtengelycsapágy-csere lenne a problémám,de kevés az időm,no meg gányolni sem szeretnék a blokk szétszerelésénél,és inkább szakemberre bíznám.
Eladó egy 125-ös ETZ (deluxe) gyönyörű állapotban. A motor magáért beszél. Jövő nyárig érvényes a forgalmi és most kapott egy vadonatúj akksit. 11.000km van van benne, rendkívül kíméltem. A gép Sárospatakon található (B-A-Z), ára 150.000 ft. Kérésre tudok képeket küldeni!
üdv:
hát valamikor,csinál ilyeneket az oldal,hogy nem lehet válaszolni.
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|