MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
hello
megtudnátok mondani hogy mz oldalkocsiba milyen kerék kell?
eslő hátsó ? Ts , trophy etz??
Ja és az a 3 didóa henger alakú és barna.Kb enyit tudta elmndani róla mert képet sajna nem tudok betenni:(
Hát ha tényleg ennyi munka meg pénz jár ezzel a kis nyamvadt membránnal akkor hagyom a fenébe:)Tegnap rájöttem hogy mi a baja az mz-nek.Ehez kellene egy kis segítség!3 dióda szállt el egy ilyen kis fekete dobozkába amit én úgy látom hogy a gyuszihoz megy az eggyik vezetéke a másikat még nem néztem meg.Tehát szerintem ennek a gyújtáshoz van köze.Sajnos úgy meg "égtek"(?) a diódák hogy semmi feliratot nem látni rajtuk:(Tehát ezek hány voltos-ak vagy hány AH-ok.Köszi!
Ja és számíts rá ha valódi teljesítmény növekedést akarsz elérni az többe fog kerülni mintha vennél egy alapból erősebb használt japán motort, de valószinüleg egy 250-es ETZ-vel is jobban járnál mint a meglévő tuningolásával.
Tuning hengert 260Euro környékén láttam.
A membrán beépítés ennél csak drágább lehet ha valaki elválalja.
De alapból membránt nem csinál senki, legfeljebb saját szórakoztatására, mivel nem túl hatékony ez MZ-n. Nem éppen ideális a karter kialakítása a membrán számára.
Tuning rovatban találsz erről cikket.
Az MZ tuningolására vannak jobb módszerek is, ez leginkább a csatornák bővítésére terjed ki, de gyakori hogy ha nem hozzáértő csinálja akkor nem javul hanem romlik a motor teljesítménye az elromlott áramlási tulajdonságok miatt.
Másik hatékony lehetőség a rezonátoros kipufogó.
Sajnos a bolti rezó elég gyatra. A gyártási hibákat ki kell javítani, kicsit lentebb vinni a hangolt fordulatszámát és akkor már akár jó is lehet.
Egyszerű rezó építésről is találsz leírást itt a szükséges méretező programokkal együtt. Persze a használata feltételezi, hogy a matekot/fizikát érted középiskolás szinten.
Üdv!
Nekem ugyan ezt csinálta a 251-es ETZ, alapjáraton lámpával még el-el pöfög, de ha indexelek akkor leáll. Így egy picit emeltem az alapjáraton, hogy nagyobb töltés legyen, és most már türhetőbb a dolog. A jelenlegi alapjáratom olyan 1200-1250 1/min. Szeretnék venni egy elektronikus feszültségszabályzót, reménykedve abban, hogy a leállogatási jelenség megszűnik. Egyébként a töltésem megfelelő, alapjáraton lámpa nélkül 12-13V fordulaton 14,7V. Lámpával alapjáraton 12V fordulaton 14,2-14,7V.
Jól látod a helyzetet.
A töltésrendszered gyengélkedik.
Ha mechanikus a fesszabod akkor ott néznék körül. Valószinüleg beégett az érintkezője, vagy rossz a beállítása.
Mérj akkufeszt alapjáraton és 3000-es fordulaton.
Alapjáraton 12-13V 3000-en 14,4V körül kell lennie lámpa nélkül.
Sziasztok!Érdeklne hogy mennyibe kerülne egy membránt csináltatni 150-es hengerre(ETZ)?Illetve ki csinál ilyet?Előre is köszi!!
Amikor áttettem a150-es karbit maradt a régi tű és suber. szerintem ez kizárva. A 150-es karbival szép alapjárat volt a 125-karbival meg olyan "SIETŐS" ha érted mire gondolok. Szerintem vala plusszlevegő probléma lehet csak nemtudom hol.
Kérdés, milyen egyébb jelenségek kísérik a 70 es lehatárolódást. Okok lehetnek? A vadi új subertet cseréld át valami nem vadi újra. Nézd meg a dolgot úgy is.Néha nagyon szar utángyártott tűk kerülnek forgalomba.Ezenkívül Kiverődhetett a főfúvóka tartó is. Ha nagyon szarrá ment már a főfúvóka tartó, akkor a tű lejjebb eresztése sem segít.Néha a tűszelep is okoskodik. Fen akad. Azaz nem azonnal nyitja meg a benzin útját a benzin szint csökkenésekor. illetve van olyan is, amikor nem zár időben. Az úszó eldeformálódáasa is fura dolgokat okozhat.
Szóval kellene még jelenség. PL milyen a gyertya, mekkora és milyen színű a füst a kipuffon, milyen hangot ad ki a moci, amikor nem akar tovább gyorsulni, meg efféleket.
Sziasztok ! Segítséget szeretnék kérni : van egy 125-ös ETZ-m, fel lett újítva a motor. Volt rajta egy 125-ös TS karburátor amivel nagyon sokat evett szép alapjárata volt, de induláskor volt egy 2 másodperces szünet amikorra felpörgött. Lett rá véve egy 125-ös ETZ karburátor amivel meg nem megy csak 70 km/h-t. Kértem kölcsön egy 150-es ETZ Karburátort amivel megszünt a jelenség. Kérdés az volna vajon mi lehet a karburátorom baja ha az úszószint megfelelően be lett állítva a főfúvoka a gyári 100-as a "súbertű" vadi új ?
hali írtam neked mailt
nekem van egy kipufogóm etalon állapotba
Ok. Már régen tervezem megvalósítani. De ha minden jól megy nemsokára kész lesz, és csinálok pár képet is róla.
Mekkora csapágy kell a Ts 125 hátsó lánckerekéhez?
Azt kérdezném hogy van nekem 1 150 ETZ m
alapjárat rendben van csak azt szokta csinálni hogy megy alapjáraton és rákapcsolom a világítást akkor leál ha nem huzok neki 1 kis gázt de utánna meg néha kivillan a piros fény ami a töltés ha nem
tévedek! mi lehet a bibi! alapjárat szerintem pont jó szépen pöfög!
Sima 250-es kipuffom van nagyon jó állapotú! motorsokk@citromail.hu
Azért ha kész vagy írd meg ide a tapasztalatokat. Kíváncsi vagyok mire képes egy ilyen traktor :)
És 251-re valami használt kipuffot nem tudsz? :)
mester@c2.hu
Lehet kapni most is, csak ne úgy keresd, hogy 1/2x1/4, hanem úgy, hogy 420-as.
Amúgy az mz-kre az 1/2x5/16-os való, ami a 428-asnak felel meg.
szia
nincs zeeger gyürű a telónál,én pont ma szedtem szét egy telót 250etz-t.sajanálom nem tudom miért csinálta ezt a jelenséget .probáld kevesebb olajjal.üdv Nagy Géza
Sziasztok,
lehet még kapni új 1/2x1/4-es láncot? Nem találtam eddig a neten csak 5/16-ost. Ts 125-re kéne, mert lassan elkészül a nagyobb hátsó lánckerekem. Elöl aszem 15-ös lánckerék van, hátul 65-70 közötti lesz. A régi láncom már kopott, meg valószínűleg rövid is :D
dupla ajkú 2 rugóst tudok 2400ft/pár,pesten
dupla ajkú 2 rugóst tudok 2400ft/pár,pesten
Hali!
Kis tz-hez való duplaajkú teló szimeringet hol tudok venni bp-en?Újpest, és környéke előnyben.
köszi!
Küldjél a simson11@msn.com -ra köszi!!
Úgy hogy látszódjon a dugó teteje is!!
ThUnDeR
a doktor megint rendelt :) ízirájder meg csak úgy saját magától felszántotta a kavicsost :) Stoner most kit fog okolni? laguna secában a doktort okolta, hogy azért esett el, mert a doki nem akkor fékezett mikor neki jó lett volna... meg lehet nézni, kanyarban kinek a gépén dolgozik a kipörgésgátló és ki vezet csuklóból. egy igazi 500-as kétütemün Stoner nem is szerepelne a vb-n szerintem... Talma motorja meg 1 határ kaki, nevetséges, hogy a gyári apriliát az összes licenc csapat veri erőben és gyorsaságban...
nekem van egy 16-os és egy 18-as hátsókerekem komplett külső-belsővel. ha érdekel valamelyik, küldjél mail-t.
hello
van valakinek mz kereke olcsón?
oldalkocsihoz kellene
üdv motorosok
sziasztok, nem kimondottan szocimotor, de remélem tudtok segíteni, kellene egy olcsó hely pesten ahol felfurják a hengert, egy yamaha mintét kellene megcsinálni... köszi!
CSÖ thunder képeket tok küldeni a 300-as ETZ HENGERÖL IRJÁl viiszza
Nincs zéger gyárilag.
Nekem úgy tűnik mintha túl sok olaj lenne benne.
Amikor leereszted a telóból az olajat akkor még elég sok maradhat benne.
Én nem is decire szoktam kimérni hanem érzésre, csak akkor méregetek ha teljesen szétszedtem és kimostam a telót, mert akkor tuti nem maradt benne semmi.
Végülis meg lehet csináni házilag.
Kell hozzá 10tonnás hidraulikus prés, megfelelő sajtolószerszámok elkészítése is megoldható, valamint a precíz összerakás és centírozás is csak gyakorlat kérdése.
Szerintem azonban keress egy gépműhelyt ahol ezzel foglalkoznak.
Keresek Trophy MZ-hez gyári röppsúlyos előgyújtásszabályzót.
A gond csak az, h én meg Somogyban lakom. Otthon házilag nem lehet szétszedni, vagx speciális eszközök kellenek hozzá?
Sziasztok! Új vagyok a listán, és az is lehet, hogy már "régi" problémát feszegetek, de a "szívás" nálam most jelentkezett. MZ ETZ 250 első lengéscsillapító szimmeringet(-ket) cseréltünk. Szakszerűen, ahogy a NAGY-könyvben le van írva. 2,3dl friss olajjal feltöltve, majd irány a próba...
Érkezéskor mind a két szimmering felfelé "kilőve" , az olaj ömlik. Kérdés? Mi rögzíti a szimmeringet a fészkébe? Netán valami zeeger-gyűrűt spórolt ki az előző tulaj? Van-e valami tapasztalatok a témában? Előre is kösz: MEZJOC
Cső THunder!!!!!
NAH pont belemegy a főtengelybe fasza PATENT de enm tom az átméröjét :(.
IRj citromailon két tok küldeni..
Pesten, Bambi is javít főtengelyt.
Székesfehérváron és Sárbogárdon is csinálják én is Fejér megyei vagyok.
üdv!esetleg tudsz olyan embert, aki ki tudná cserélni,mert az enyémnek is ez a baja.Helyileg egyébként hol lenne? Ára?
Az m1 és az EuroSport közvetíti mindig a fuatmokat! m1-en az olimpia miatt ahogy néztem csak a 125ös futamot fogják mutatni 10.55től vasárnap!
fiúk-lányok, ha tudja valaki, melyik csatorna közvetíti a hétvégi motoGP-t, az tegye itt közkinccsé!
Mekkora a trabi dugó átmérője?
ThUnDeR
Üdv! az alsó csapszeg és kosár cseréjét van még egy jobb is ,de garanciát egyikre sem tudok vállalni meg kellene nézni őket.
CSAÓ mindenkinek!!
Van eladó etz 250-eshez hengerem de ez a henger 300-asra lett furva és 3gyűrűs Trabant dugó van bennt akit érdekel az irjon.
Eladó még JAWA 350 (twinsporthoz) 400 henger dugoval gyürükkel mindenel eggyüt irjon akinek kell..
Sziasztok! Jó állapotú MZ sportkormányt keresek! e-mail: balazsnakvan@freemail.hu
Nem szeretnék nagyon belefolyni a dologba, csak annyit mondok: Majd minden forumon előfordul ilyesmi. Valaki valamit félreért, esetleg rossz napja van, aztán ki is alakul a veszekedés, nem vita, veszekedés. Szerintem jobb megpróbálni megállni, és idejében megszakítani a folyamatot a válasz kihagyásával. Nem élet-halál kérdése, kinek van igaza. Ha bármelyik fél alkalmazza az okos enged stratégiát, gyorsabban helyre áll a normális légkör a topicban.
Legalábbis szerintem.
Nem lett kimoderálva. Gyakorlatilag amíg nem kezd el valaki anyázni addig nem tiltjuk ki és üzenetet sem törlünk. Csak szóltam.
Az emberek általában felfogják és belátják amiért szólok. Ritkán, de előfordul, hogy valaki ezt becsület sértésnek veszi.
Ezeknek az embereknek jellemzően teljesen mindegy mit mondok, akkor is én vagyok a bunkó. Éppen ezért ez nálam azt jelenti, hogy nem reagálok rá, mert felesleges. Amíg valakit az érzelmei vezérelnek, addig nem tudok rá hatni logikával.
Amiért most reagáltam rá az, hogy úgy éreztem ideje bocsánatot kérni, ha ennyire a bögyében van, hogy még most is emlegeti. Ezt nem fogadta el, tehát továbbra sincs miről beszélni.
Ha "tirisztoros" akkor könnyen lehet, hogy az eredeti verziójú MZ gyújtás. Az tranzisztoros. Egyik hibája, hogy néha, ha rajta marad a gyújtás huzamossabb ideig álló helyzetben, akkor leég a végtranyó. Mérj feszültséget a trafó lábain. Ha egyiken 12 volt van, a másikon 0 volt, vagy 1 volt alatti, akkor a tranyónak annyi.
Nem mexás hanem tiriszztoros vagyis elektronikus gyujtású.De amit mondtál azt holnap megnézem.köszi!
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|