:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Üdv
Ha valakinek Ts 250/1-hez oldalsó csomagtartóra van szüksége jelezze. Van egy jobbos és egy balos is. Képet tudok küldeni róla. 5000FT/2db (Szabolcs megye)
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy régen kidobálta a 3-adikat a 250-es ETZ-m. Vettem bele új léptetővillát, csapágyakat, ment egy darabig, aztán kattanás, és már csak egyes, üres és kettes volt. 3-ba sehogy sem tudtam berakni:( Szétszedtem, összeraktam, megint jó volt, aztán ismét kidobta harmadikból, de most meg már csak egyes van! A léptetővilla, amit cseréltem (a 3. fokozaté) megint meg lett kicsit darálva.. Mi lehet a hiba? Mennyire kotyoghat a léptetővilla a vezetőhenger nútjában?
Csatlakozom. Főleg akkor, ha a kezeit is beleértjük . Azt is használta műve létrehozásához.:)
Gyilkosság nem lesz a dologból, a fejét békén hagyjuk. Azt nem nagyon használják a munkához.:)
Szeretnék egy kissebb csapatot összehozni.
A meló az lenne hogy:
Akinek meggyült már a baja a kisipari kokány alkatrészekkel,az társul.
Felkutatjuk a "MESTERT" és flexxel,láncfürésszel,lángvágóval
feldarabolunk mindent ami az adott alkatrész előállitásához használt.
Majd legközelebb megtanul minőséget gyártani,vagy menjen politikusnak.Ott ugy is mindig más a hibás.
::)))
ócccsó benzint mindenkinek.
Végre egy rokonlélek. Én is kispolszkit veszek egyszer. Persze te lehet, hogy az asszonynak szánod.:)
Mivel oda tuti olajálló gumi kéne és sehol nem kapni odavaló gumidugót,én speciel aluminiumrudból esztergáltattam odavalót.Az biztosan nem fog szétmenni a benzintől.Ez csak egy tipp de szerintem tuti.Jómagam is egy rutinos szocimotorszerelőtől kaptam a tippet.
Hali szumó!
Megpróbálom ezt felrakatni mert már megvan,csütörtökön postázták,és ma jött meg.Ha szopok vele megigérem hogy etz ét rakatok fel.
Papiros olcsó kispolszkit nem tudsz?
Hali RAT
sziasztok segitséget szeretnék kérni tőletek
ETZ250 két félblokk között a forgattyusházban van egy gumidugó na ilyen kellene nekem.
előre is köszi )
Köszi a választ, megoldódott a gondom. Két új ellenállás tekercsből csak egy volt a jó és ez szivatott. Éljen a kisipar!
Köszi szumó a 2.00m es és a 2.30 mm es alátét már megvan egyedül már csak a hullámos kellene ! :D köszi szépne ha szerzel :D csáo
köszi szépen a tippet! :))
A kuplunggal együtt kell levenni a kis lánckereket.
Nézd meg a biztiket. Utánna ellenállásmérővel vagy próbalámbával nézd meg, le megy a vezérlővezeték az állórészhez.Illetve a fesszab vezérlő lábán ott van e.
Sziasztok!
150-es TS-emen elszállt a töltés. Cseréltem már külön az álló és forgórészt, a feszszabályzót, a szénkeféket, és a kis tekercset is a gyújtás mellet, de semmi. A vezetékek jó állapotban vannak. Tanácsokat kérnék mit cseréljek, vagy nézzek még meg. Köszi a válaszokat.
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 150es ETZ-t, jó kis gép, csak sajna kevés az ereje :(( nehezen pörög föl, néztem a gyújtásoldalon olajfolyás volt, hát levetetm a tirisz egységet, és szimmeringet cseréltem, de sajna még mindig nem az igazai, szerintem a másik oldali szimering is cserére szorulhat. Kérem hogy aki szedett cserélt ilyet, mármint a láncos kuplungot szedett le irja le nekem hogy mi a taktika. :)) vettem lehúzót, csak nem találtam patentszemet a láncon :( ( bár lehet aszem ezt egybe kellhet cserélni, csak szmieringcseréhez mindent le kéne venni?! ) Aki unatkozik, és van tippe, kérem irja meg! :) köszi szépen, s további jó motorozást :) üdv,
Zoolee
Vanni van.egy tirisztoros állórészem meg egy forgórészem trafóval,diódahíddal.de erre még kel egy tirisztor,meg egy fesszabályzó.7000 az ára.de hibátlan.És neked 7000.:)És úgy tudom hogy rámegy egy az egyben.De lehet hogy tudok megszakítós gyújtást is TZ-ét.De az nem tudom mennyi.Nem az enyém.Még azért menézem hogy ugyanaz-e a felfogatás,de úgy tudom hogy igen.
Sziasztok. Ts250-es elsö villákat cserélnék pannóniára.tel:06 20 246 72 67
Azzal jár az alátét kihagyása,hogy szétcseszed a szimmeringet és a főtengelyt is!Nézd meg a/www.hubermotor.hu/oldalt!Ők a hivatalos Mz és ETZ alkatrész importőrök Magyarországon!Szerintem nem nagy tétel anyagilag!Ott van az elérhetőségük is!És már pakolhatod is össze a gépszörnyedet!
Van neked? és ha van mennyi?
Rá megy egy az egyben?
Rakj fel rá ETZ 12voltos rendszert.az mégiscsak megbízható,és tákolni sem kell.
Azt mondták hogy a riga delta megbizható,és elég erős a dinamó része,és láttam hogy elég jól világit.
Én az oldalkocsi miatt akarom fel rakatni.
A sok lámpa leveszi az energiát.
Irányjelző amúgy sem lesz rajta,és az ősszes izzó helyett led lesz,csak az első lámpa marad izzó.
Hi
Na irtam egy mail-t a borsmagnet-nak, csak kiváncsiságból, hogy kellenne egy mágnes gyürű 60-40% felosztásban amit a flopy tányérra beleragsztanék.
Majd a válszt megosztom veletek, s ha + lesz akkor majd rendelek. Persze ha nem a világba beszélnek s lesz pénzem rá :)
Itt gyártanak/árulank mágnest:
http://www.euromagnet.hu/
http://www.borsmagnet.hu/
Nem tom hogy extrém megrtendeléssel foglalkoznak e.
Pénzem mostanság nem nagyon van, igy nem is jártam utánna, ki tudna gyártani.
De ha valaki lelkesebb mint Én (anyagilag) szivessen meghallgatnám mire jutott :)
Az
önkormányzat meg fulladjon meg!:)
Hát Én nem raknám föl az tuti.Inkább babetta,vagy Jawa mustang,azokat még krossz MZ-s koromban teszteltem.Kis átalakítás és fönnvan a helyén.És megbízhatóak.A Rigát nehezebb föltenni.:)Mi bajod az MZ gyújtással?Nekem a Trophin hibapont nélkül szuperál...
Halihó Szumó!
Most nem voltam kint,mert keritést kell csinálnom mert az önkormányzat felszólitott,hogy ne foglaljak illegálisan területet.
Pedig csak pár métert csaltam.
Hétfőig kaptam haladékot,de basszák meg a területüket.Amúgy szerinted a riga delta gyujtással jó lenne az MZ?
szeva Rat! Nem láttalak Vacson!
Honvéd! Ma fölülök a motorra,és addig megyek amíg nem találok neked alátéteket!:):):)Ez már kegyetlen....
Sziasztok!
Szerintetek érdemes ki cserélni a 6voltos mz trophy 250 es gyujtását orosz tirisztorosra?
Amit én láttam az jó volt.
Köszi RAT
Hogy gyárt-e, kapcsolatban van-e a gyártóval nem tudom, de elég nagy választék van nála, hátha van megfelelő:
http://neodym.boltaneten.hu/
Oké köszi az infót!
Sajnos most szét van szedve a moci nincs még henger meg semmi rajta, leszedtem a kuplungrész, egy rugót láttam ami tökéletes és gőzöm sincs miért nem vált felfelé, bár most megint megragadt 1esbe...
Még nem húztam szétt a blokkot!
Mire kell ügyelnem? Valszeg akkor léptetővilla? Vagy van akkor bent is rugó:)
Káosz+!!!
Hi!Győzelem!Sikerült a blokktartólemez cseréje!A csavarlazítós+melegítős módi vált be!Most ott csillog rajta az új!Köszi a tippeket!
Üdv mindenkinek
Sajnos muszáj vagyok sűrgősen eladni a Katonai ETZ-met egy másik motor miatt. Ha valakit érdekel jelezze.
Szép állapotban van, csörgésmentes, alapméretes. Törzskönyv, műszaki 2009.07.12.-ig. Költségmentes a gép. Merevített kormány, fényálca, bőr oldaltáska, zárható tanksapka és persze katonai szín. Email: vojnarovits@citromail.hu Tel:0620/4499736 vagy 0630/3171520
Nem nagyon tűnt fel neked, hogy pont azt a jelenséget képviseled a fórumon mint amit kritizálsz?
Esetleg annál a cégnél meglévő szériából is lehetne venni, nem?
Különben ezen én is gondolkodtam.
Akarok csinálni alacsony fordulatú szinkron motort autó hajtáshoz, ehhez pedig rengeteg neodium mágnes kell.
Ha találsz ilyen céget aki gyárt szólj.
A fényes gyűrű króm ötvözet, a fekete az öntöttvas (vagy ilyesmi) alapvetően nem rossz, de a króm az kopásállóbb a vas pedig könnyebben törik, ami felrakáskor probléma.
Én használtam mindkettőt. A felrakás nehézségén felül (kettőt törtem el) nem tudok problémáról beszámolni egyikkel sem, de biztos vannak akik be tudnak számolni ennél hasznosabb tapasztalatokról is.
De lehet hogy a haverodat verték át valami nitrónak nevezett löttyel :)
Ja, azért a nitróhoz nem hasonlítanám, nem okoz olyan durva változást.
Válaszoltam a bio benzinre, csak nem olvasol :)
30%-al nagyobb fúvóka és ennyivel nagyobb fogyasztás, az üllepítőt pár naponta takarítani kell. Motor +10%-al jobban megy.
Lehet növelni az előgyújtást, de én ilyet nem csináltam.
sziasztok, van eladó etz-250-es hengerem ára 8 000ft / db. jó állapotú, bontott talán még a dugók, is benne vannak. tel. 06 70 294 1581. nem postázom akit érdekel személyessen átveheti. tolnamegye.
Optikai jeladón nem gondolkoztam. Nagyon nem tudnám ajánlani szocialista motorba. Mindenki nézzen bele a blokjába a generátor oldalon. . Aki nem lát egy pici szennyeződést se,még port se, az talán elgondolkozhat az optikai jeladőn.Lehetne persze zárt rendszert kreálni a jeladónak, de az bonyolultabb lenne mint a mágnes dolog. Ráadásul az olaj a legtökéletesebb rendszerbe is betalálna idővel. és az optikai jeladónak akkor annyi.
Amin gondolkoztam, az az induktív jeladó. Amnak csak három hibája van. Zavarérzékenyebb mint a hal, kicsit bonyolultabb elektronika kell hozzá(egy pkusz smidthtrigger ic plussz jól szűrt és stabilizált táp), és drágább. Viszont csak egy fül kell a forgó tányérra..
Szia! optikai jeladón nem gondolkoztál még?? Azzal egyszerübb lenne és lényegesen olcsóbb is mint mágnest gyártatni.
Azon gondolkozom, hogy össze kellene fogni, és akkor talán le tudnánk gyártatni a mágneseket. Mintha láttam volna régebben olyan céget, amelyik gyárt mágnest. Csak valószínüleg nem egy-két darabot. Ha össze állnánk jópáran, és mindegyikünk többet is venne, talán össze jönne egy akkora tétel, amit már legyártanának.De még az is elképzelhető, hogy mi csináljuk a mágnest, csak egy-két darabért szintén nem érdemes csinálni egy elektromágnest, amivel felmágneseznénk az anyagot.
Valamit tényleg ki kellene találni, ami jó is, egyszerű is, olcsó is, és beszerezhető is.
Hi
Az elektronika nekem is megvolt pár óra alatt, de az a mágnes :(
Igen Én is a nagyflopyt halytanám de ritka mint a kuplungba a hézagoló alátétt.
Alátétett Én egy mz boltba vettem, vagy keres egy bontott blokot.
Jó nagy bunkó vagy!
Szegény embernek szét volt szedve a blokk és hiányoztak az alátétek a kuplung alól.
Most rakná össze, de nincsenek alátétei hozzá és innen a fórumról sem tudott beszerezni eddig. Ezért kérdezte, hogy mi van, ha nincsenek benne az alátétek.
De ebből is látszik, hogy csak néha olvasod a fórumot és az esetlegesen tényleg "ostoba" kérdéseket - építő jellegű tanács nélkül - lehurrogod az előzmény tudta nélkül.
Úgy néz ki nem kell vennem sörös dobozt, jó lesz az üveges sör a szereléshez!
ETZ 150es tömítéskészlet amiben van egy kipu+henger talp+kuplung oldali tömítés+HF alu tömi. Ezen felül még 2db gyűrűt is vettem ez egyben 508forint:)
Szóval jah. Sajnos nem én vettem meg a cuccokat és haver nem fényes gyűrűt vett ,hanem a fekete fajtát. Az nagyon sz*r?
mindamellett hogy igazad van miért kell csesztetni a jónépet? hülyeséget mondott biztos ha ki vagy rá akadva,de ha ennyire jól tudod hogy nem jó amit mondott akkor miért nem segítessz egy kicsit,azzal hogy elárulod neki mekkora a pontos méret.
mellesleg a papírtömités nem rossz ha be van kicsit zsírozva,mert akkor jobban tömít,de a tuti a paszta,azt meg ki melyiket veszi az a maga dolga.
szervusz Bambi!
köszönöm a lengővillás tanácsot,valóban ferde volt egy kicsit,amit viszont furcsáltam a szilentcsere közben hogy az egyik nagyobb volt mint a másik,de nagyon sokkal kb 1,5-3cm-vel volt hosszabb,ezt a problémát kiküszöböltük,most úgy áll mint a gerely,végre nem máskál a segge a motornak,viszont ami nagy kérdés számomra,hogy amikor összeraktam a blokkot,direkt úgy készítettem elő a váltót,hogy én többet szét nem szedem a blokkot tehát jónak kell lennie elsőre,na és a lényeg hogy minden sebesség megvan,csak jobb oldalon a kis lánckerék amire megy az a tengely,annak kb. 2-3mm-es holtjátéka van ki-be és mozog az új csapággyal együtt a csapágyházban.ez lehet annak oka hogy szereti elfogyasztani a szimeringet?megnéztem azt a gyűrűt amire a szimering ajka felfekszik,de nem érzek semmilyen berágódást ill,más egyéb felületi hibát rajta.teljes tanácstalanság van honnan folyik az olaj ki,és miért eszi meg a szimeringet.
másik nagy bajom hogy felfedeztem egy nagyobb problémát a karbiban,miszerint a subertűm a rovátkák tövében kicsit elferdült,nagyon kicsit de látható ha beteszem egy fúróba és megpörgetem,miféle módon tudom visszaegyengetni?nem akarom lecserélni mert nagyon jó állapotú és gyári tű az biztos.onnan is vettem észre hogy ki kellett venni tömités csere miatt,semmit nem állítottam rajta, és drasztikusan megnövekedett az alapjáratom, olyan 1500ról 3000re.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|