hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Péter mz
válasz erre | email2008-09-03 15:32:20
helo mérj rá a töltésre megvan e a 14 volt körüli érték.Gyujtásra kapcsolva mérj rá a trafóra,azon is megvan e a 13 volt kb.A gyujtáskapcsolónál is nézz körül minden érintkezik e rendesen,nem lazák e a saruk.
sorszám: 29799 (100739)
(előzmény: Gábor88, 2008-09-03 11:57:41)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-03 14:56:17
Tudok még példát mondani, egy olyan lehetőséget, amit meg sen említettem. A szivató átengedi a benzint egy kicsit. Látszólag ennek se lenne köze a melegedéshez, mégis van. Amíg a motor hideg, elmegy valahogy a dolog.amikor bemelegszik két dolog miatt romlik a helyzet: A meleg motorban nem csapódik ki a benzin oldalra. Kettő, a karbi is melegszik, a luk is, amit a guminak el kell zárnia.A magassabb fordulat, nagyobb tehelés estén fellépő hiba ebben az esetben egyértelmű magyarázatot kap. A suberttűk olyanok, főleg az után gyártottak, hogy nem egyenletessen nő a benzin mennyisége, a levegőé viszont igen. Nagyobb terhelésnél jobban húzod a gázt, tehát dől bele a nafta.Eredmény: Nagy sebességnél, terhelésnél, melegedésre el kezd fuldokolni a motor.A szivató miatt. A légszűrő, a levegő utjának eldugulása hasonló eredményre vezethet.
sorszám: 29798 (100738)
(előzmény: feri2360, 2008-09-03 14:18:57)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-09-03 14:18:57
"dugulásos felvetéssel nem igazán tudok egyetérteni" Ettől még lehet tanksapkadugulás, ez ugyanis nem azonnal jelentkezik, hanem néhány perc menetidő után, ahogy fogy a benzin, nő a vákuum a tankban, egyre kevésbé folyik le a benzin. A motor melegedése ugyanígy a menetidő függvénye, tehát lehet hogy a hibajelenség és a bemelegedés közötti összefüggés csak látszólagos. A hiba és a sebességfokozatfokozat közötti összefüggés ugyanígy lehet látszólagos. Magasabb fokozatban lassabban forogja ki magát és nagyobb a terhelés, tehát jobban kell húzni a gázt és ha nem kap elég benzint, a hiba ilyenkor jelentkezik, nem pedig alapjáraton vagy lassú menetnél. Szóval azt mondanám, hogy ha már segítséget kértél, akkor ne arra keress magyarázatot, miért rossz szerinted a kapott tanács, hanem szépen nézd végig, amit javasoltunk.
sorszám: 29797 (100737)
(előzmény: Gábor88, 2008-09-03 14:01:03)

 
 
Gábor88
válasz erre | email2008-09-03 14:01:03
A gyújtókábel is új. Tehát pontosítok: a probléma jellege nem gyújtásból és nem karburátorból ered. (ebben biztos vagyok a sok kicserélt alkatrész és átszerelgetés miatt, mindennel ugyan úgy működött.. =szarul :( )
Keri kérdésére: fogalmam sincs, hogy kinek milyen problémái voltak a mai nap előtt a gépekkel, én frissen regisztráltam ma, és végső elkeseredésben, más ötletem nem lévén kérdeztem meg a Nagyérdeműt, hogy mi a véleménye, több agy jobban gondolkodik, és több/jobb ötletei lehetnek, mint nekem egyedül...
A légszűrős és dugulásos felvetéssel nem igazán tudok egyetérteni, ugyanis a betegség csak és kizárólag meleg motornál, 3-4-5. sebességi fokozatban (60km/h fölött) jelentkezik. Nem lenne vele gond állóhelyzetben, alapjáraton és hideg motornál is?
sorszám: 29796 (100736)
(előzmény: Keri, 2008-09-03 12:59:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-03 12:59:50
Azért érdekes ha egy adott jellegű hiba felüti a fejét akkor hirtelen sokaknak lesz ugyan olyan tünetekkel gondjuk. Vagy csak a Google miatt találnak ide sokan ha megemlít valaki egy hibát? :)
sorszám: 29795 (100734)
(előzmény: Gábor88, 2008-09-03 11:57:41)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-09-03 12:54:26
Cseréld ki a gyújtókábelt is, ha rossz a szigetelése, átüthet a hengerfej felé, a szigetelőképesség függ a hőmérséklettől is. Ezután dugulást keresnék, pl. benzincsapnál, v. a tanksapka szellőzőfuratában.
sorszám: 29794 (100733)
(előzmény: Gábor88, 2008-09-03 12:41:45)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-03 12:52:12
Üzemanyag szűrők, benzincsap, tanksapla. Vagyis nézd meg, lehúzott benzincsövön szépen folyik e a nedű.Utánna légszűrő, hátha beszívott valamit. Ha mindez nem jön be, akkor nézd meg a szimerinegeket. Ha nem füstöl nagyon, akkor talán elég a generátor oldali.Bár talán nem tünne el az alapjárat szimering miatt. Nem tudom.
sorszám: 29793 (100732)
(előzmény: Gábor88, 2008-09-03 11:57:41)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-09-03 12:49:26
Esetleg beletartozhatna, bár ilyen hosszú leírásba beleférne a részletezés is. De nem írtad le hogy ellenőrizted a gyújtást, csak azt, hogy átszerelted megszakítósra. Gyertyából pedig újat kell beletenni, azzal ellenőrizni.
sorszám: 29792 (100730)
(előzmény: Gábor88, 2008-09-03 12:41:45)

 
 
Gábor88
válasz erre | email2008-09-03 12:41:45
Természetesen végigellenőriztem. 5-6 gyertyával, új pipával és 3 trafóval is ugyanígy viselkedett. A gyújás ellenőrzésébe gondolom belefoglaltatik az ilyesmi.
sorszám: 29791 (100729)
(előzmény: feri2360, 2008-09-03 12:35:15)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-09-03 12:35:15
Gyertyát megnézted? Nincs benne a balladában. Nemtom miért van ez, pár hete volt egy hasonló eset, ott sem nézte meg az illető a gyertyát. Ha rángat, ezzel kezdünk és nem a motor darabokra szedésével. Tehát gyartyacsere, ha nem javul, akkor gyertyapipa, trafó.
sorszám: 29790 (100728)
(előzmény: Gábor88, 2008-09-03 11:57:41)

 
 
Gábor88
válasz erre | email2008-09-03 11:57:41
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 125-ös ETZ-m, nem rég lett felújítva. 2 hete elindultam vele egy 200+200 km-es (oda-vissza) túrára, 2 személlyel. Pesttől Székesfehérvárig minden rendben volt, ám Fehérváron éreztem, hogy eltűnt az alapjáratom, és fullad a motor, holott az előző lámpánál még semmi baja nem volt. Innen kezdődtek a bajok. Még kb 60-70 km-t tudtam vele menni, de csak 4-ig lehetett felváltani, 5-ben már elveszett minden ereje még lejtőn is... Haza már utánfutón jött. Az itthoni tesztelések alatt a következőt tapasztaltam: Az alapjárat visszatért, ám hidegen a gép jól működik, húz és nincs vele semmi baj, viszont ha bemelegszik, akkor elgyengül, egy idő után már nem lehet használni az 5-et, aztán már a 4-et sem. Egyenes úton 4-ben még ugy ahogy megy, de sokszor olyan, mintha kihagyna, és rángat, és erő sincsen benne. Gyújtásra gyanakodtam, de a tirisztorost átszerelve megszakítóra, a tünetek ugyanazok maradtak. Ezután a karburátor jutott eszembe, kértem egyet kölcsönbe, de azzal a karbival is ugyanezek a hibák jelentkeztek. Ezután ugy gondoltuk, hogy esetleg összetörthetett egy gyűrű, nincs elég kompresszió, de a hengert lehúzva, ugyanolyan szép állapotban találtam mindent, ahogy összeraktam. (se kopás, se törött alkatrész, semmi.) Még utoljára kiégettem a kipufogóból a kormot, hátha túl nagy a folytás a benne levő kosz miatt, de ez sem segített. Így semmi több ötletem nincsen, hogy mi lehet a baja. (50-es keveréket használok hozzá, de kipróbáltam 40-essel és 33-assal is, ugyanilyen tünetek jelentkeztek.)
Ha valakinek van valami ötlete, kérem írjon e-mail-ben vagy akár itt is! Szeretném, ha sikerülne meggyógyítani! Előre is köszönök minden segítséget!
sorszám: 29789 (100726)

 
 
DZSINI
válasz erre | email2008-09-03 09:06:32
Sziasztok!
Kérdés:nincs valakinek egy 3,25x18-s
használható gumija??

Teli tankot száraz időt!!
sorszám: 29788 (100723)

 
 
ábrus
válasz erre | email2008-09-03 01:58:33
Csak hogy Skodrynak szép napja legyen:http://www.postimage.org/image.php?v=PqQXT2r
sorszám: 29787 (100720)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-02 23:32:12
szedtem már szét,mi lenne a kérdés?
sorszám: 29786 (100719)
(előzmény: Skodry, 2008-09-02 07:29:41)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-09-02 23:31:08
Ezt akartam mondani, mindkét típus lehet, bár az EM150.1-es blokk ritkább.Ugyanakkor, ki tudja, az előző tulajok közül ki mit változtatott, akkor megint nem jó a gyári adat.
Végül is egyszerű: mérmi kell mindent...

R
sorszám: 29785 (100718)
(előzmény: Keri, 2008-09-02 23:12:18)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-02 23:23:54
A jeladó ugyan azon az elven működik mint a magnó vagy a winchester olvasó feje...innentől kezdve sejthető hogy érzékeny cuccról van szó és nem meglepő ha kinyírja a smirglizés.
Konkértabban a mechanikus behatás miatt a vasmag szuper kicsi légrése záródott, minek következtében mágneses rövidzárlat alakult ki. A 16 ohm még jó is lehet, de hiába jó a tekercs ha a vasmagot kinyírtad.

Valószínűleg az a titka, hogy üzemszerűen a forgórésznek elég közel kell lennie, de nem szabad beleérnie a jeladóba.
Szerintem a forgórészt esztergával szokták megmunkálni, és ha nem görbe a főtengely akkor ez a kritérium teljesíthető is elég egyszerűen.
sorszám: 29784 (100717)
(előzmény: merlin1215, 2008-09-02 21:33:17)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-02 23:12:18
Miért nem méred meg?
Ha rezót építesz akkor amúgy is érdemes a méréseket alapul venni szerintem, mert a gyári adat sem szentírás.
sorszám: 29783 (100716)
(előzmény: lali251, 2008-09-02 21:25:50)

 
 
merlin1215
válasz erre | email2008-09-02 21:33:17
sziasztok
kérdésem az lenne:Rakott-e már valakietz-re babetta gyujtást?
én megpróbáltam és már 2 jeladót vágott haza az egyik használt volt a másik teljesen új.nem adott jelet egyik sem.
mitől halhattak meg? tud valaki valami pöpec felrakási módot?pl:a közdarabnak milyen szélesnek kell lennie?
Amikor először felraktam a forgórészt eléggé ütött de akkor sikerült egyszer elindítani. aztán megállt utána semmi.
néztem a jeladót.Belenyalt a forgórész!!
utánna lesmirgliztem a jeladót és aztán halott volt.már szikrát sem ad.megmértem 16ohm az ellenállása most valaki nem tudja mennyinek kéne lennie eredetileg?
vagy valami ötlet a probléma orvoslására??
sorszám: 29782 (100710)

 
 
lali251
válasz erre | email2008-09-02 21:25:50
köszi szépen a választ!!
pontossabat nem tok csak anyit hogy etz 150 12V-os index tirisz gyujtás!
sorszám: 29781 (100708)
(előzmény: Rudolph B, 2008-09-02 21:05:42)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-09-02 21:18:58
Esetleg a www.mofaker.hu
sorszám: 29780 (100707)
(előzmény: vintam, 2008-09-02 21:12:35)

 
 
vintam
válasz erre | email2008-09-02 21:12:35
Hali!

Volt egy netcímem de eltünt. Elég olcsó cuccok voltak ETZ hez nem tud vki segíteni? Pl. 10.000Ft karbi,meg ijesmi.
sorszám: 29779 (100703)

 
 
Rudolph B
válasz erre | email2008-09-02 21:05:42
Igen, de melyik típusét?
EM 150.1 esetén 149,5°
EM 150.2 esetén 139,75 azaz 140°
A vezérlési adatok különböznek a kettőnél, ezért a különbség az elfordulási szögben is.
A könyökátmérőt nem tudom, sajna, azt mondja meg valaki...

üdv.: R
Itt találsz még adatokat:http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/MZETZ125150szerelesi/MZETZ125150szerelesi.html
sorszám: 29778 (100700)
(előzmény: lali251, 2008-09-02 16:27:27)

 
 
Baxi
válasz erre | email2008-09-02 18:06:52
Hi
Nekem régen csinálta hogy mentem vele kb 5-6km és utánna nem ment sehova, minndent cseréltem ralyta(gyujtás stb.) de végül csak szét kellett huzni a blokot.
A gondom az volt hogy a hajtokar szorult a csapon még hidegen is. Miután bemelegedett 5-6km után ugy beszorult hogy csoró nem bírt forogni ha forgott is semmi erő nem volt benne, csak kinlodót.
A vége fötengely felujtás lett.
Már igy vettem az elöző tulaj nem tom mit csinált vele, pl.: rosz keverék.
Szerintem ha már semmi ötleted ved le a hengert s nézd meg hogy mozog hajtokarod, ha akár milyen pozicíóban meg tod állítani akkor az szorul.
Mert ha jó a fötengelyeden az also tűgörgők akkor annak nem szabad megállnia sehol!

Más ha a olaj felöli szimeringed lenne szar akkor fehér/kék füstnek kell lenni, cuccos gyertyának stb.

Az hogy néha megy néha nem esetleg még lehet hogy indításnál beragdt a szívató(pl leesik a gumi)
Vagyis a tz általában esetek 95%-ban szívatóval indul, kivéva ha meleg :)
sorszám: 29777 (100688)
(előzmény: norm11, 2008-09-02 16:14:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-02 17:11:03
Nem lett csúnya hangja a motornak?
Inkább a csapágyak károsodnak, igaz közvetve ez szimmering halált is okozhat.

Nem sült be a motor? Ha nem akad meg, ez is okozhat alacsony fordulatot, viszont ha elengeded a gázt akkor azonnal leállna.
sorszám: 29776 (100682)
(előzmény: norm11, 2008-09-02 16:14:24)

 
 
lali251
válasz erre | email2008-09-02 16:27:27
Üdv!
Megtudná-e valaki mondani nekem a gyári etz 150 főtengely elfordulási szögét meg könyökcsövének a belső átmérőjét?
fontos lenne! előre is köszi
sorszám: 29775 (100679)

 
 
norm11
válasz erre | email2008-09-02 16:14:24
Egy 125 etz-m van. A következő problémával fordulok hozzátok: néhány napja sajnos kevés olajat öntöttem a benzinhez, így "sikerült" egy 100as keveréket öszehoznom :-S A kipufogókönyöknél elkezdett csöpögni az olaj. Miután rájöttem a helytelen keverésre, kicseréltem az üzemanyagot 50esre és az olajat is. A minap 10-15km-t motoroztam, majd leállítottam. Néhány perc szünet után beindítottam a motort, de teljes gázzal csak 2000ig "pörgött" fel. Vártam egy kicsit, és egy kis szenvedés után végre rendesen ment. Miután hazaértem leállítottam, majd rögtön berúgtam a mocit, a jelenség ugyan az: max. 2000 volt a fordulat. Kb. fél órát hagytam hülni. Indítás után a motor normálisan üzemelt. Elképzelhető, hogy a helytelen keverés tönkrevágta szimeringet és azért viselkedik így a motor? (néhány hónapos, új gyújtótekercs van benne).
sorszám: 29774 (100678)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2008-09-02 09:45:27
Helló Tuller nekem kb 3 hete ugyanilyen bajom volt hogy kidobálta a harmadikat szétszedtem (már másodszor) és az volt a baja hogy a köröm ami a fogaskereken van az ferdére volt kopva meg az ellentétes oldala is amelyikbe kapcsolódik és a léptető villát is elégette koptatta a fellépő hírtelen oldalirányú erő miatt én kicseréltem az egész váltót ami a ts 250-esé volt (ugyanis megegyezik) csak ezt nem vettük figyelebe hogy kopott de annyira nem is lehetett szimulálni a dolgot csak menet közbe összerakás után ugyani kézzel nem tudsz leadni 10-20 lóerőt. úgyhogy ez lehet nálad is a baj.
sorszám: 29773 (100669)
(előzmény: Tuller, 2008-09-01 21:29:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-02 08:56:29
Megoldás, komplett váltócsere mert az egész el van kopva, és a léptetővilla csere nem megoldás, vagy vidd el Bamihoz, ő a specialistája a döglött ETZ250 váltóknak.
sorszám: 29772 (100666)
(előzmény: Tuller, 2008-09-01 21:29:32)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-02 08:51:14
Ki lehet hagyni. A két főtengely csapágy közötti olaj elosztásban lenne szerepe, de gyakorlatban nem befolyásol semmit.
sorszám: 29771 (100665)
(előzmény: nagy géza, 2008-09-01 16:44:31)

 
 
Skodry
válasz erre | email2008-09-02 07:29:41
Húzott valaki szét etz-125 v 150 blokkot???
sorszám: 29770 (100661)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2008-09-02 07:12:01
Hali!Szerintem nem jól van benne a léptetővilla!Fordítva is belemegy,csak nem fog jól,vagy sehogysem működni!És a hézagolókratávtartókra is figyelni kell!Szerintem nézegesd a blokk robantott rajzát és közben rakd össze a váltódat!
sorszám: 29769 (100660)
(előzmény: Tuller, 2008-09-01 21:29:32)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-09-02 00:22:50
ejhaaa.... no nagyon köszi szépen! :))) pont erre voltam kiváncsi, hogy mik a fortélyok, mert igy önerőből, tekertem volna rendesen a balmenetes anyát :P hahaha holnap meg is fogom próbálni, és közben kattingatok a fényképezővel,nehogy bármi kimaradjék! :))
sziasztok!
ZooLee
sorszám: 29768 (100657)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-01 22:51:59)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-01 22:51:59
csak hogy megkíméld magad a felesleges küzdelmektől,lazítsd le a főtengely lánckereket,aztán a 3 M6-os csavart a kuplungon,utána a kuplungagyban a BALMENETES anyát lelazítod(vigyázz mert a racsni rugója le fogja tolni a nyelestengelyről)a lehúzót rátekered a főtengely lánckerékre,és az egészet le tudod húzni.a primerláncon nincsen patentszem,szét lehet préselni,de direkt azért csinálták ilyenre mert ha nyúlik,akkor kb. fél szemnél már hallatszik ahogy veri a deknit,és fél szemet nem lehet kiszedni,ergo,cserélni kell.
Arra kell még vigyázni hogy az összes hézagoló,távtartó meglegyen,és megfelelő sorrendbe kell tenni mindent,a kuplung lamellákat is mert úgy van összekopva.
sorszám: 29767 (100652)
(előzmény: NagyZ86, 2008-08-31 22:46:08)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-09-01 22:32:16
Szeva Rat!oké!Kiváncsi leszek rá!:)
Kispolakot?hát nem igazán?Majd kérdezősködöm...Jó barkácsolást!:)
sorszám: 29766 (100650)
(előzmény: ratbike, 2008-09-01 19:10:21)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-09-01 21:46:37
Üdv
Ha valakinek Ts 250/1-hez oldalsó csomagtartóra van szüksége jelezze. Van egy jobbos és egy balos is. Képet tudok küldeni róla. 5000FT/2db (Szabolcs megye)
sorszám: 29765 (100646)

 
 
Tuller
válasz erre | email2008-09-01 21:29:32
Sziasztok!
Olyan gondom van, hogy régen kidobálta a 3-adikat a 250-es ETZ-m. Vettem bele új léptetővillát, csapágyakat, ment egy darabig, aztán kattanás, és már csak egyes, üres és kettes volt. 3-ba sehogy sem tudtam berakni:( Szétszedtem, összeraktam, megint jó volt, aztán ismét kidobta harmadikból, de most meg már csak egyes van! A léptetővilla, amit cseréltem (a 3. fokozaté) megint meg lett kicsit darálva.. Mi lehet a hiba? Mennyire kotyoghat a léptetővilla a vezetőhenger nútjában?
sorszám: 29764 (100645)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-01 20:14:44
Csatlakozom. Főleg akkor, ha a kezeit is beleértjük . Azt is használta műve létrehozásához.:)
Gyilkosság nem lesz a dologból, a fejét békén hagyjuk. Azt nem nagyon használják a munkához.:)
sorszám: 29763 (100641)
(előzmény: Laca_D, 2008-09-01 19:55:08)

 
 
Laca_D
válasz erre | email2008-09-01 19:55:08
Szeretnék egy kissebb csapatot összehozni.
A meló az lenne hogy:
Akinek meggyült már a baja a kisipari kokány alkatrészekkel,az társul.
Felkutatjuk a "MESTERT" és flexxel,láncfürésszel,lángvágóval
feldarabolunk mindent ami az adott alkatrész előállitásához használt.
Majd legközelebb megtanul minőséget gyártani,vagy menjen politikusnak.Ott ugy is mindig más a hibás.
::)))

ócccsó benzint mindenkinek.
sorszám: 29762 (100640)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-01 19:25:44
Végre egy rokonlélek. Én is kispolszkit veszek egyszer. Persze te lehet, hogy az asszonynak szánod.:)
sorszám: 29761 (100638)
(előzmény: ratbike, 2008-09-01 19:10:21)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-09-01 19:22:23
Mivel oda tuti olajálló gumi kéne és sehol nem kapni odavaló gumidugót,én speciel aluminiumrudból esztergáltattam odavalót.Az biztosan nem fog szétmenni a benzintől.Ez csak egy tipp de szerintem tuti.Jómagam is egy rutinos szocimotorszerelőtől kaptam a tippet.
sorszám: 29760 (100637)
(előzmény: nagy géza, 2008-09-01 16:44:31)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-09-01 19:10:21
Hali szumó!
Megpróbálom ezt felrakatni mert már megvan,csütörtökön postázták,és ma jött meg.Ha szopok vele megigérem hogy etz ét rakatok fel.
Papiros olcsó kispolszkit nem tudsz?
Hali RAT
sorszám: 29759 (100636)
(előzmény: Szumó, 2008-08-31 21:40:44)

 
 
nagy géza
válasz erre | email2008-09-01 16:44:31
sziasztok segitséget szeretnék kérni tőletek
ETZ250 két félblokk között a forgattyusházban van egy gumidugó na ilyen kellene nekem.
előre is köszi )
sorszám: 29758 (100625)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-09-01 16:25:17
Köszi a választ, megoldódott a gondom. Két új ellenállás tekercsből csak egy volt a jó és ez szivatott. Éljen a kisipar!
sorszám: 29757 (100624)
(előzmény: Árpád, 2008-09-01 04:55:23)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-09-01 13:55:06
Köszi szumó a 2.00m es és a 2.30 mm es alátét már megvan egyedül már csak a hullámos kellene ! :D köszi szépne ha szerzel :D csáo
sorszám: 29756 (100620)
(elözmény: ratbike, 2008-08-31 09:45:51)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-09-01 11:09:22
köszi szépen a tippet! :))
sorszám: 29755 (100608)
(előzmény: Keri, 2008-09-01 10:22:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-01 10:22:06
A kuplunggal együtt kell levenni a kis lánckereket.
sorszám: 29754 (100607)
(előzmény: NagyZ86, 2008-08-31 22:46:08)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-01 04:55:23
Nézd meg a biztiket. Utánna ellenállásmérővel vagy próbalámbával nézd meg, le megy a vezérlővezeték az állórészhez.Illetve a fesszab vezérlő lábán ott van e.
sorszám: 29753 (100598)
(előzmény: csaprago, 2008-09-01 01:12:12)

 
 
csaprago
válasz erre | email2008-09-01 01:12:12
Sziasztok!
150-es TS-emen elszállt a töltés. Cseréltem már külön az álló és forgórészt, a feszszabályzót, a szénkeféket, és a kis tekercset is a gyújtás mellet, de semmi. A vezetékek jó állapotban vannak. Tanácsokat kérnék mit cseréljek, vagy nézzek még meg. Köszi a válaszokat.
sorszám: 29752 (100597)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-08-31 22:46:08
Sziasztok!
Nemrég vettem egy 150es ETZ-t, jó kis gép, csak sajna kevés az ereje :(( nehezen pörög föl, néztem a gyújtásoldalon olajfolyás volt, hát levetetm a tirisz egységet, és szimmeringet cseréltem, de sajna még mindig nem az igazai, szerintem a másik oldali szimering is cserére szorulhat. Kérem hogy aki szedett cserélt ilyet, mármint a láncos kuplungot szedett le irja le nekem hogy mi a taktika. :)) vettem lehúzót, csak nem találtam patentszemet a láncon :( ( bár lehet aszem ezt egybe kellhet cserélni, csak szmieringcseréhez mindent le kéne venni?! ) Aki unatkozik, és van tippe, kérem irja meg! :) köszi szépen, s további jó motorozást :) üdv,
Zoolee
sorszám: 29751 (100588)

 
 
Szumó
válasz erre | email2008-08-31 21:40:44
Vanni van.egy tirisztoros állórészem meg egy forgórészem trafóval,diódahíddal.de erre még kel egy tirisztor,meg egy fesszabályzó.7000 az ára.de hibátlan.És neked 7000.:)És úgy tudom hogy rámegy egy az egyben.De lehet hogy tudok megszakítós gyújtást is TZ-ét.De az nem tudom mennyi.Nem az enyém.Még azért menézem hogy ugyanaz-e a felfogatás,de úgy tudom hogy igen.
sorszám: 29750 (100584)
(elözmény: ratbike, 2008-08-31 15:57:41)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu