:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Jó eséllyel van náluk a hiba. Ugyanis ők is azzal a műhellyel dolgoztatnak, amivel a Futár Peti. Én Petinél csináltattam a jawa főtengelyét. Mit ne mondjak, nem lett tökéletes. Másoktól is hallottam már panaszt arra műhelyre. Nem is érten, Peti miért velük dolgoztat. Hiszen ő korrekt, olcsó, rokonszenves kereskedő. Jó, a műhely nagyon közel van a bolthoz, de azért mégse kellene talán...
sorszám: 29815 (100787)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-04 04:18:18)
Sziasztok! Akkor most én is feldobok egy témát. Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy a 251 vagy 250-es EZT-n ha jár a motor és behúzza a kuplungot akkoor a kuplung felöl ilyen súrlódó hanghoz hasonló hallatszik? Amugy nagyon jól műkszik a kuplung, semmi rágás könnyen megy a kiemelés. Anno mikor leszedtem az oldaldeknit a kuplung kinyomó "kis fém kar" perem le volt verődeve. Namármost én erre gyanakszom, hogy további fém darabok válltak le róla és ahogy behúzom a kuplungot a "kis fém kar" illeszkedik a kuplunghoz és elkezd zúgni. Mit gondoltok?
Hali!Villamerevítő kellene nekem!Van?Jó pézé!A többi alkatrész ára is érdekel!ide: norbi077@freemail.hu
lehet hogy náluk van a hiba de az etz125\150nél ez tipushiba hogy hajlamos meghajolni a főtengely,nekem a csuszógyűrűknél mért max. ütés kb.3-4mm,de van alapjáratom.teljesen fel lett újítva,két személyt nem használom,mert nem fogja bírni huzamosan 90el,viszont egyedül kiviszi a 120at is ha jó napja van.egyedüli ötletként a hajtókar csapágyra tudnék gyanakodni.javaslom vidd el Bambihoz a főtengelyt, Gubacsi út 6\C.Nagyon ért hozzá,úgy megcsinálta a szétkopott,görbe főtengelyem hogy alíg érezni,annyi hátránya van hogy szereti a szimeringet.Volt anno egy beteg ötletem hogy a hubernél veszek egy új főtengelyt de nem merem megkockáztatni,viszont ez az állapot nem maradhat így sokáig.van még egy tippem a problémádra,meg kellene nézni a gyűrűket a dugón hogy szabadon mozognak-e,mert ha melegszik az is meg tud ragadni azt akkor heló,nem sokat tömít,bár nem tudom hogy ha felragad melegen akkor hidegen visszalazul.
Hát többszöri átolvasás után azt hiszem maradt még ellenőriznivalóm. A feszültségeket megmértem már, azok rendben vannak, s mint írtam a gyújtást már kizártam mint lehetséges okot. (már csak az átszerelés miatt is..) A szivató pedig rendesen zár, és ezt a hibalehetőséget is kizártam már a másik karbival. a felújítás miatti szorulás (vagy amitől még félek: kompresszióvesztés) viszont egy elképzelhető gond lehet, de nem a dugattyú miatt, ugyanis az olyan szép állapotú volt, hogy ahoz nem lett hozzányúlva a felújításkor, ahogy a henger se lett felfúrva épp emiatt. kár lett volna érte.. csupán új gyűrűket kapott, amik viszont szép állapotban vannak. Amire én gyanakszom az a főtengely... Négy Kelemen-éknél lett felújíttatva a Zichy Jenő utcában, és olyan kontár munkát végeztek, hogy egy esztergályossal a felújítást követő 40 km után rendbe kellett hozatni, mert a generátor oldal annyira kóválygott, hogy csúnyán látványos volt, emellett szétküldött ez alatt a rövid út alatt egy vadiúj csapágyat is. Az esztergályos, aki rendbehozta, az meg kellett igazítsa a sonkákat is, és olyan piciket ütött rá, hogy gyanús: azok is elmozdulhattak egymástól, mert könnyen mozognak. Személy szerint a főtengely kuplunk oldali részére gyanakszom, ugyanis a generátor oldal most nem kóválygós és nem ereszt egy szikra olajat sem. mindenesetre egy már biztos: szét kell húznom a blokkot, (harmadjára is.. -.- ) hogy erre fény derüljön... és ha ismét főtengely probléma, igen morci leszek a sufnituning team-re.. :S
Szakadjak meg ha nem,ezek a jelenségek szorulásra utalnak.A fékre én nem gyanakodnék mert írja a kolléga hogy az alapjárat is eltűnik,valamint kérdés hogy volt-e ilyen jelenség a felújítás előtt.
Én belemérnék az illesztési hézagokba a henger környékén,de főtengely is lehet.
Írtad hogy nemrég volt felújítás,ebben is sok lehet a buktató,ha az ill.hézagok,vagy egy kisipari dugattyú hőtágulása nem megfelelő az is meg tudja szorítani a dolgokat.
Nem tudom azt sem hogy hány km bejáratás után indultál el ekkora útra két személlyel,de az tény(szerintem)hogy a 125-ös etz-nek nem erős oldala a kétszemélyes üzemmód,főleg nem bejáratás alatt.
Még valami:engem már szivatott meg olyan utángyártott dugattyú,(etz 150)aminek a csapszegtől mért magassága 0,7 tized mm-rel több volt mint a gyári érték.
Összerakásnál nem mértem meg(nem is gondoltam hogy ilyen megeshet)a dugattyútető és a hengerfej közötti rést(ennek 0,9-1,2 mm között kell lennie,forrasztóónos módszerrel mérhető) így a sűrítés jóval nagyobb volt.
Hidegen nem volt vele semmi baj,de felmelegedve nem volt stabil alapjárat,és hosszabb távon kb:20-30 km után annyira melegedett(normál tempónál 80-90 km/h egy személy)hogy egy kisebb gázadásra hajlamos volt megszorulni.(és előbb-utóbb szétüti az alsó tűgörgős csapágyat,nekem megtette,én először a felújított főtengelyt hibáztattam de tévedtem)
Az hogy a hengeren nem látsz semmit az csak annyit jelent szerintem hogy ANNYIRA még nem szorult meg a dugattyú hogy felkenjen magából egy kicsit.
Amit a kollégák leírtak,azok a lehetőségek is reálisak,csak nekem megütötte a szemem "NEMRÉG VOLT FELÚJÍTÁS"mondatrész.Mivel nálam elég sok gép megfordult már ezért igen sok "felújítással"találkoztam ami egy picit nem úgy sikerült ahogy azt az MZ gyárban előírták.
Remélem tudtam segíteni valamennyit.
Ezen már gondolkodtam én is.Kérdeztem már itt a forumon is a tapasztalatokat a mofakeres karbiról,de nem igazán válaszolt senki.Valószinű nem sokan vettek még igy ujat.Inkább a régit ujitgatja mindenki már amennyire az utángyártott cuccokkal lehet.Nem tudom igy kompletten is utángyártott lehet-e.Azért ez mégsem egy egyszerü tömités amit a kisiparos legyárt a sufniban.
Hi
De lehet Én sokáig ugy közlekedtem vele hogy szorult a hajtokarom.
Ahogy melegededt egyre jobban szorult és ugy ment elfele belöle az erő, de ment!!!
Tehát ez is egy lehetséges ok.
A fék melegedése/szorulása miatt is almehet az erő, na de az alapjárat.....
No ugye, hogy lehet szorulása:) Legfeljebb a féknél.:)
A baj csak az, hogy ez tipikusan olyan hiba, amit ezer dolog okozhat. Ezért mondtam, hogy látni, hallani kellene a mocit. Talán még szagolni is.:)
Ez a boldogult servizes multamra emlékeztet, amikor azt a hibabejelentést kaptuk, hogy a szerszámgép vezérlés nem működik. Abból aztán nagyon tudtuk, milyen tartalék alkatrészt vigyünk ki a helyszinre.
Itt persze a hiba leírás jóval pontossabb, csak sajnos kevés a diagnózishoz.
Azért szorulással nem lehet sokáig közlekedni. A motor hangján is hallatszik.
Viszont eszembe jutott egy öttlet.
A fék enyhe szorulása is okozhat ilyet.
Melegedéssel az is szorulhat jobban.
Nem csak dugulása, hanem szorulása is lehet.:)
Tényleg, ha szorul valamiért egy kicsit a hajtókar csapágy, mondjuk kopást miatt, (igen, a kopástol néha nem lötyög, hanem szorul), melegedésre az is erősödik, nagyobb terhelés estén pedig még zavaróbb. Ez az ötlet viszont tisztára elméleti, ilyesmivel még nem találkoztam.
Magyarán a hiba leírása nem tartalmaz elégséges adatot, hogy szükítsük a kört. Kellene még a gyertyakép, a füst szinének, sűrűségének leírása, a blokk melegedésének mértéke. Esetleg a hangban történő változás.
Ezaz kössz!!!
Szerinted ez a karbi jó valamire ? Mert elég olcsó.
Jah, végülis a többiek már leírták részletesebben.
Dugulás vagy csökkent átfolyás esélyes, az bizonyos esetekben csak nagyobb sebességeknél jelentkezik és nem is azonnal, hanem némi működés után.
Melegedéssel nem függ össze, de tűnhet úgy. (tudom kicsit erőltetett :)
Másik ötletem nekem is a gyújtás lenne, vagy melegedéssel összefüggő feszültségcsökkenés. Ezekre a jelenségekre ez elég jól passzol.
(kondenzátor, trafó, gyertya, fesszab, szénkefe)
eladó ETZ250hesz szinte minden!Van komplett működőképesblokk is +1 szétszedett
06304410170
eladó ETZ250hesz szinte minden!Van komplett működőképesblokk is +1 szétszedett
helo mérj rá a töltésre megvan e a 14 volt körüli érték.Gyujtásra kapcsolva mérj rá a trafóra,azon is megvan e a 13 volt kb.A gyujtáskapcsolónál is nézz körül minden érintkezik e rendesen,nem lazák e a saruk.
Tudok még példát mondani, egy olyan lehetőséget, amit meg sen említettem. A szivató átengedi a benzint egy kicsit. Látszólag ennek se lenne köze a melegedéshez, mégis van. Amíg a motor hideg, elmegy valahogy a dolog.amikor bemelegszik két dolog miatt romlik a helyzet: A meleg motorban nem csapódik ki a benzin oldalra. Kettő, a karbi is melegszik, a luk is, amit a guminak el kell zárnia.A magassabb fordulat, nagyobb tehelés estén fellépő hiba ebben az esetben egyértelmű magyarázatot kap. A suberttűk olyanok, főleg az után gyártottak, hogy nem egyenletessen nő a benzin mennyisége, a levegőé viszont igen. Nagyobb terhelésnél jobban húzod a gázt, tehát dől bele a nafta.Eredmény: Nagy sebességnél, terhelésnél, melegedésre el kezd fuldokolni a motor.A szivató miatt. A légszűrő, a levegő utjának eldugulása hasonló eredményre vezethet.
"dugulásos felvetéssel nem igazán tudok egyetérteni" Ettől még lehet tanksapkadugulás, ez ugyanis nem azonnal jelentkezik, hanem néhány perc menetidő után, ahogy fogy a benzin, nő a vákuum a tankban, egyre kevésbé folyik le a benzin. A motor melegedése ugyanígy a menetidő függvénye, tehát lehet hogy a hibajelenség és a bemelegedés közötti összefüggés csak látszólagos. A hiba és a sebességfokozatfokozat közötti összefüggés ugyanígy lehet látszólagos. Magasabb fokozatban lassabban forogja ki magát és nagyobb a terhelés, tehát jobban kell húzni a gázt és ha nem kap elég benzint, a hiba ilyenkor jelentkezik, nem pedig alapjáraton vagy lassú menetnél. Szóval azt mondanám, hogy ha már segítséget kértél, akkor ne arra keress magyarázatot, miért rossz szerinted a kapott tanács, hanem szépen nézd végig, amit javasoltunk.
A gyújtókábel is új. Tehát pontosítok: a probléma jellege nem gyújtásból és nem karburátorból ered. (ebben biztos vagyok a sok kicserélt alkatrész és átszerelgetés miatt, mindennel ugyan úgy működött.. =szarul :( )
Keri kérdésére: fogalmam sincs, hogy kinek milyen problémái voltak a mai nap előtt a gépekkel, én frissen regisztráltam ma, és végső elkeseredésben, más ötletem nem lévén kérdeztem meg a Nagyérdeműt, hogy mi a véleménye, több agy jobban gondolkodik, és több/jobb ötletei lehetnek, mint nekem egyedül...
A légszűrős és dugulásos felvetéssel nem igazán tudok egyetérteni, ugyanis a betegség csak és kizárólag meleg motornál, 3-4-5. sebességi fokozatban (60km/h fölött) jelentkezik. Nem lenne vele gond állóhelyzetben, alapjáraton és hideg motornál is?
Azért érdekes ha egy adott jellegű hiba felüti a fejét akkor hirtelen sokaknak lesz ugyan olyan tünetekkel gondjuk. Vagy csak a Google miatt találnak ide sokan ha megemlít valaki egy hibát? :)
Cseréld ki a gyújtókábelt is, ha rossz a szigetelése, átüthet a hengerfej felé, a szigetelőképesség függ a hőmérséklettől is. Ezután dugulást keresnék, pl. benzincsapnál, v. a tanksapka szellőzőfuratában.
Üzemanyag szűrők, benzincsap, tanksapla. Vagyis nézd meg, lehúzott benzincsövön szépen folyik e a nedű.Utánna légszűrő, hátha beszívott valamit. Ha mindez nem jön be, akkor nézd meg a szimerinegeket. Ha nem füstöl nagyon, akkor talán elég a generátor oldali.Bár talán nem tünne el az alapjárat szimering miatt. Nem tudom.
Esetleg beletartozhatna, bár ilyen hosszú leírásba beleférne a részletezés is. De nem írtad le hogy ellenőrizted a gyújtást, csak azt, hogy átszerelted megszakítósra. Gyertyából pedig újat kell beletenni, azzal ellenőrizni.
Természetesen végigellenőriztem. 5-6 gyertyával, új pipával és 3 trafóval is ugyanígy viselkedett. A gyújás ellenőrzésébe gondolom belefoglaltatik az ilyesmi.
Gyertyát megnézted? Nincs benne a balladában. Nemtom miért van ez, pár hete volt egy hasonló eset, ott sem nézte meg az illető a gyertyát. Ha rángat, ezzel kezdünk és nem a motor darabokra szedésével. Tehát gyartyacsere, ha nem javul, akkor gyertyapipa, trafó.
Sziasztok! A segítségeteket szeretném kérni! Van egy 125-ös ETZ-m, nem rég lett felújítva. 2 hete elindultam vele egy 200+200 km-es (oda-vissza) túrára, 2 személlyel. Pesttől Székesfehérvárig minden rendben volt, ám Fehérváron éreztem, hogy eltűnt az alapjáratom, és fullad a motor, holott az előző lámpánál még semmi baja nem volt. Innen kezdődtek a bajok. Még kb 60-70 km-t tudtam vele menni, de csak 4-ig lehetett felváltani, 5-ben már elveszett minden ereje még lejtőn is... Haza már utánfutón jött. Az itthoni tesztelések alatt a következőt tapasztaltam: Az alapjárat visszatért, ám hidegen a gép jól működik, húz és nincs vele semmi baj, viszont ha bemelegszik, akkor elgyengül, egy idő után már nem lehet használni az 5-et, aztán már a 4-et sem. Egyenes úton 4-ben még ugy ahogy megy, de sokszor olyan, mintha kihagyna, és rángat, és erő sincsen benne. Gyújtásra gyanakodtam, de a tirisztorost átszerelve megszakítóra, a tünetek ugyanazok maradtak. Ezután a karburátor jutott eszembe, kértem egyet kölcsönbe, de azzal a karbival is ugyanezek a hibák jelentkeztek. Ezután ugy gondoltuk, hogy esetleg összetörthetett egy gyűrű, nincs elég kompresszió, de a hengert lehúzva, ugyanolyan szép állapotban találtam mindent, ahogy összeraktam. (se kopás, se törött alkatrész, semmi.) Még utoljára kiégettem a kipufogóból a kormot, hátha túl nagy a folytás a benne levő kosz miatt, de ez sem segített. Így semmi több ötletem nincsen, hogy mi lehet a baja. (50-es keveréket használok hozzá, de kipróbáltam 40-essel és 33-assal is, ugyanilyen tünetek jelentkeztek.)
Ha valakinek van valami ötlete, kérem írjon e-mail-ben vagy akár itt is! Szeretném, ha sikerülne meggyógyítani! Előre is köszönök minden segítséget!
Sziasztok!
Kérdés:nincs valakinek egy 3,25x18-s
használható gumija??
Teli tankot száraz időt!!
Csak hogy Skodrynak szép napja legyen:http://www.postimage.org/image.php?v=PqQXT2r
szedtem már szét,mi lenne a kérdés?
Ezt akartam mondani, mindkét típus lehet, bár az EM150.1-es blokk ritkább.Ugyanakkor, ki tudja, az előző tulajok közül ki mit változtatott, akkor megint nem jó a gyári adat.
Végül is egyszerű: mérmi kell mindent...
R
A jeladó ugyan azon az elven működik mint a magnó vagy a winchester olvasó feje...innentől kezdve sejthető hogy érzékeny cuccról van szó és nem meglepő ha kinyírja a smirglizés.
Konkértabban a mechanikus behatás miatt a vasmag szuper kicsi légrése záródott, minek következtében mágneses rövidzárlat alakult ki. A 16 ohm még jó is lehet, de hiába jó a tekercs ha a vasmagot kinyírtad.
Valószínűleg az a titka, hogy üzemszerűen a forgórésznek elég közel kell lennie, de nem szabad beleérnie a jeladóba.
Szerintem a forgórészt esztergával szokták megmunkálni, és ha nem görbe a főtengely akkor ez a kritérium teljesíthető is elég egyszerűen.
Miért nem méred meg?
Ha rezót építesz akkor amúgy is érdemes a méréseket alapul venni szerintem, mert a gyári adat sem szentírás.
sziasztok
kérdésem az lenne:Rakott-e már valakietz-re babetta gyujtást?
én megpróbáltam és már 2 jeladót vágott haza az egyik használt volt a másik teljesen új.nem adott jelet egyik sem.
mitől halhattak meg? tud valaki valami pöpec felrakási módot?pl:a közdarabnak milyen szélesnek kell lennie?
Amikor először felraktam a forgórészt eléggé ütött de akkor sikerült egyszer elindítani. aztán megállt utána semmi.
néztem a jeladót.Belenyalt a forgórész!!
utánna lesmirgliztem a jeladót és aztán halott volt.már szikrát sem ad.megmértem 16ohm az ellenállása most valaki nem tudja mennyinek kéne lennie eredetileg?
vagy valami ötlet a probléma orvoslására??
köszi szépen a választ!!
pontossabat nem tok csak anyit hogy etz 150 12V-os index tirisz gyujtás!
Hali!
Volt egy netcímem de eltünt. Elég olcsó cuccok voltak ETZ hez nem tud vki segíteni? Pl. 10.000Ft karbi,meg ijesmi.
Igen, de melyik típusét?
EM 150.1 esetén 149,5°
EM 150.2 esetén 139,75 azaz 140°
A vezérlési adatok különböznek a kettőnél, ezért a különbség az elfordulási szögben is.
A könyökátmérőt nem tudom, sajna, azt mondja meg valaki...
üdv.: R
Itt találsz még adatokat:http://www.mzclubhungary.com/Letoltesek/Service/MZETZ125150szerelesi/MZETZ125150szerelesi.html
Hi
Nekem régen csinálta hogy mentem vele kb 5-6km és utánna nem ment sehova, minndent cseréltem ralyta(gyujtás stb.) de végül csak szét kellett huzni a blokot.
A gondom az volt hogy a hajtokar szorult a csapon még hidegen is. Miután bemelegedett 5-6km után ugy beszorult hogy csoró nem bírt forogni ha forgott is semmi erő nem volt benne, csak kinlodót.
A vége fötengely felujtás lett.
Már igy vettem az elöző tulaj nem tom mit csinált vele, pl.: rosz keverék.
Szerintem ha már semmi ötleted ved le a hengert s nézd meg hogy mozog hajtokarod, ha akár milyen pozicíóban meg tod állítani akkor az szorul.
Mert ha jó a fötengelyeden az also tűgörgők akkor annak nem szabad megállnia sehol!
Más ha a olaj felöli szimeringed lenne szar akkor fehér/kék füstnek kell lenni, cuccos gyertyának stb.
Az hogy néha megy néha nem esetleg még lehet hogy indításnál beragdt a szívató(pl leesik a gumi)
Vagyis a tz általában esetek 95%-ban szívatóval indul, kivéva ha meleg :)
Nem lett csúnya hangja a motornak?
Inkább a csapágyak károsodnak, igaz közvetve ez szimmering halált is okozhat.
Nem sült be a motor? Ha nem akad meg, ez is okozhat alacsony fordulatot, viszont ha elengeded a gázt akkor azonnal leállna.
Üdv!
Megtudná-e valaki mondani nekem a gyári etz 150 főtengely elfordulási szögét meg könyökcsövének a belső átmérőjét?
fontos lenne! előre is köszi
Egy 125 etz-m van. A következő problémával fordulok hozzátok: néhány napja sajnos kevés olajat öntöttem a benzinhez, így "sikerült" egy 100as keveréket öszehoznom :-S A kipufogókönyöknél elkezdett csöpögni az olaj. Miután rájöttem a helytelen keverésre, kicseréltem az üzemanyagot 50esre és az olajat is. A minap 10-15km-t motoroztam, majd leállítottam. Néhány perc szünet után beindítottam a motort, de teljes gázzal csak 2000ig "pörgött" fel. Vártam egy kicsit, és egy kis szenvedés után végre rendesen ment. Miután hazaértem leállítottam, majd rögtön berúgtam a mocit, a jelenség ugyan az: max. 2000 volt a fordulat. Kb. fél órát hagytam hülni. Indítás után a motor normálisan üzemelt. Elképzelhető, hogy a helytelen keverés tönkrevágta szimeringet és azért viselkedik így a motor? (néhány hónapos, új gyújtótekercs van benne).
Helló Tuller nekem kb 3 hete ugyanilyen bajom volt hogy kidobálta a harmadikat szétszedtem (már másodszor) és az volt a baja hogy a köröm ami a fogaskereken van az ferdére volt kopva meg az ellentétes oldala is amelyikbe kapcsolódik és a léptető villát is elégette koptatta a fellépő hírtelen oldalirányú erő miatt én kicseréltem az egész váltót ami a ts 250-esé volt (ugyanis megegyezik) csak ezt nem vettük figyelebe hogy kopott de annyira nem is lehetett szimulálni a dolgot csak menet közbe összerakás után ugyani kézzel nem tudsz leadni 10-20 lóerőt. úgyhogy ez lehet nálad is a baj.
Megoldás, komplett váltócsere mert az egész el van kopva, és a léptetővilla csere nem megoldás, vagy vidd el Bamihoz, ő a specialistája a döglött ETZ250 váltóknak.
Ki lehet hagyni. A két főtengely csapágy közötti olaj elosztásban lenne szerepe, de gyakorlatban nem befolyásol semmit.
Húzott valaki szét etz-125 v 150 blokkot???
Hali!Szerintem nem jól van benne a léptetővilla!Fordítva is belemegy,csak nem fog jól,vagy sehogysem működni!És a hézagolókratávtartókra is figyelni kell!Szerintem nézegesd a blokk robantott rajzát és közben rakd össze a váltódat!
ejhaaa.... no nagyon köszi szépen! :))) pont erre voltam kiváncsi, hogy mik a fortélyok, mert igy önerőből, tekertem volna rendesen a balmenetes anyát :P hahaha holnap meg is fogom próbálni, és közben kattingatok a fényképezővel,nehogy bármi kimaradjék! :))
sziasztok!
ZooLee
sorszám: 29768 (100657)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-01 22:51:59)
csak hogy megkíméld magad a felesleges küzdelmektől,lazítsd le a főtengely lánckereket,aztán a 3 M6-os csavart a kuplungon,utána a kuplungagyban a BALMENETES anyát lelazítod(vigyázz mert a racsni rugója le fogja tolni a nyelestengelyről)a lehúzót rátekered a főtengely lánckerékre,és az egészet le tudod húzni.a primerláncon nincsen patentszem,szét lehet préselni,de direkt azért csinálták ilyenre mert ha nyúlik,akkor kb. fél szemnél már hallatszik ahogy veri a deknit,és fél szemet nem lehet kiszedni,ergo,cserélni kell.
Arra kell még vigyázni hogy az összes hézagoló,távtartó meglegyen,és megfelelő sorrendbe kell tenni mindent,a kuplung lamellákat is mert úgy van összekopva.
Szeva Rat!oké!Kiváncsi leszek rá!:)
Kispolakot?hát nem igazán?Majd kérdezősködöm...Jó barkácsolást!:)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|