:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Igazak. Megéri. Nekem legalábbis megérte.
25 E egy karbira????? :O
Én 30ért vettem a 250es ETZ-t :)
Értem :) köszi szépen. Kb mennyire csökken a fogyasztás? Egyesektől azt is hallottam, hogy egy picivel talán erősebb is lesz a motor, kibővül a használható fordulat tartomány (3000 helyett már olyan 2500-tól életre kel). Egyenletesebb a járása és dinamikusabban is lehet vele gyorsítani, nem torpan meg hirtelen gázadáskor. Igazak ezek, és megéri 25.000Ft-ot kicsengetni érte? :S
Zsírúj henger és dugattyú.Igen.
Kérlek szépen amikor az új főtengely belekerült a gépbe,nemsokkal később jött egy füles hogy kiárusítás van a régebbi vásárlóknak a Dunaföldvári motorosboltban.(király hely volt,kár hogy már más viszi)
Ott a helyem nézzünk szét!
Turkálás közben jön az infó hogy van itt egy gyári megmaradt henger,dugattyú,gyűrű,csapszeg(mind festékjeles),valaki régebben megrendelte de nem vitte el(dobozban volt kompletten)
Kézbevéve látszott hogy nem kisipari termék,azokat már ismerem jól.
Kérdésemre 14,500 Ft-ban elvihető,és már ilyen nem lesz,mondták.
Ilyen kincset a 80-as években vehettek kezükbe eleink,amikor még dübörgött az MZ gyár,ezért azonnal kipengettem a lóvét és két ajándék küllővel,meg egy benzinszűrővel a zsebemben elviharzottam.
Aznap délután órákig csodáltuk a haverokkal ezt az ereklyét,megjelent a hírre néhány öreg szaki is akikkel hitelesíttettem a terméket:ez jó,hangzott a tömör válasz.(basszus GYÁRI hengerszett 150-es ETZ-hez,micsoda szerencse!)
Este pár sör után már a német himnuszt énekeltük.
Másnap reggel mérnöki pontossággal lettek beépítve az alkatrészek,majd ultrafinom próbakör következett.
Hm.Mintha ez gyengébb lenne a réginél nem?Jó majd bejáródik,akkor majd bika lesz győzködtek a haverok.Nos a lényeg:1800 km után,mikor megszorult,levettem,visszatettem a Jakab Palibácsi által fúrt régi hengert a kisipari dugattyúval és láss csodát:sokkal erősebb a gép.Akkor most mi van?Az van hogy belemértem az új hengerbe és kisebbek a felömlők,máshol nyitnak a csatornák pörgethetem mint a barom,mert nyomaték sehol és érezhetően gyengébb.(viszont nagyon szépen jár)
Némi nyomozással kiderítettem hogy egy valóban gyári KANUNI azaz török szettet sikerült megvennem,ezért másabb(és gyengébb) a henger belülről.Azok csak 10,5 lovasak.Hát ennyit a német himnuszról.Ha valaki erre jár és kíváncsi rá szívesen megmutatom,mert a szekrényben tartom azokra az időkre,ha már semmit se lehet kapni ETZ-hez.
Két személyre pedig ETZ 250 a gyógyszer.(ha már MZ)
Köszi a választ.Jó neked hogy ilyen ismerőseid vannak.
A kapcsolat a lényeg, egy ismerősön keresztűl jutottam hozzá, bolti ár alatt. Manapság a pesti voltokban 25-30ezer az ára.
Szabad megkérdezni hogy hol vetted Máté?Illetve ha ilyet szeretne az ember hol érdemes és kb mennyi az ára?
Szia!
Igen, BING van a /1-esemen. Kisebb fogyasztás, megmaradó teljesítmény. Nincs ugye szétkopva, normálisan be lehet állítani.
http://kep.tar.hu/piciscoot/50549317/31611494#2
http://img2.tar.hu/piciscoot/size2/31611497.jpg
http://img2.tar.hu/piciscoot/size2/31647102.jpg
Hali! Köszi a tippet,nem szeretnék hasonlóképpen járni,ugyanis a motor most kapott vadiúj főtengelycsapágyakat,hajtókart,hajtókarcsapágyakat,sőt zsír új hengert és dugatyyút is. Sajnos ennek ellenére csalódtam,mert nem megy igazán a gép úgy,ahogy szerintem egy 150-es ETZ-től az elvárható lenne. A régi "ellentuningolt" 125-ös hengert lecseréltem,ráköltöttem a gépre vagy 60000 forintot,és sjanos nem érzem a pacikat. A "tuninghengerrel" rettemetesen jól forgott,gyorsult,igaz,nyomaték nem sok volt benne 5000 alatt. Most pedig igazán se nem forog,se nem húz. Nem vagyok sovány ember (90 kg),de bele kellett tennem előre egy 14-es lánckereket,hogy valamennyire ötödikben is használható legyen a gép. Az ellenszél,vagy enyhébb,de folyamatos emelkedő már visszaváltásra késztet negyedikbe. Valahogy úgy érzem,hogy éppen a 4000-5500 tartományban a legszarabb szegény motor. Minden fel lett újítva tényleg,csapágyak,vitonos szimmeringek,minden. Elég sok ETZ-t szereltem már,nagyon odafigyelve,szakirodalmakat tanulmányozva,és nem értem,hogy pont a saját gépem miért ilyen?! Már ciki vinnem a páromat is,mert mindenki megelőz bennünket :( Bocs,hogy kipanaszkodtam magam...
Sziasztok!
Aki tud, mondjon már nekem olyan helyet (internet, magánszemély, bolt, vagy akármi) ahol MZ TS 125-re új üléshuzatot lehet kapni!
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni hogy hogyan kell össze rakni a trophy gázmarkolatát.
Hány alkatrészböl áll.
Nekem sehogy sem akar jó lenni.lehet hogy egy alkatrésszel kevesebb van.
Köszi Rat
Helló lehet hogy félre értettem, de neked Bing karbid van a gépeden? Ha igen, vagy tudsz róla bővebb infót, hogy mivel jobb mint a gyári, azt nagyon megköszönném :) Üdv!
Nem kell bele mindenáron a legdrágább csapágyat(skf)venni bele,a fag is nagyon jó minőségű,vagy amiket Keri kolléga felsorolt azok is jók én is használom őket(de általában fag-ot szoktam mert azt tudok olcsón szerezni,és nem gondolom hogy az skf bármiben jobb lenne)
Munkámból kifolyóan jártam néhány "csapágyas"cég továbbképzésén (skf-nél is),valamint szereltem be a termékeiket villanymotorokba (ne az otthoni fűnyíróra gondolj,a legkisebbek akkorák mint egy íróasztal,a nagyobbak meg akkorák mint egy kisebb szoba,és ezeknél gyorsan kiderül hogy ki mit gyárt,erre alapozom a véleményem.
A gyári gépkönyv C4-es illesztést ír elő,a C3-ast még belerakhatod de az"alap"csapágy szoros lesz hozzá,és nagyon gyorsan zörögni fog.
Persze 5. sebességben már folyamatosnak kell lennie 3500-nál.
A kétütemű már csak ilyen. Nekem több ETZ-m van, 50-nél mindegyik így tesz, annyira alacsony a terhelés, hogy nem robban minden fordulatnál.
gondolhatjátok milyen szar, amikor 50-nél nem úgy mész, hogy "drrrrrrr", hanem "náááh....nááááh....nááááh...nááááh....nááááh"
:D
végre találtam egy videót a youtube-on, így le tudom írni a problémámat... szóval az a gond, hogy a motor terhelten is, ha eléri a 3500-as ÁLLANDÓ fordulatot, nagyon megváltozik a hangja, gyorsításra minden megszűnik, és szépen gyorsul tovább, de amint a gázmarkolat egy helyben marad, újra kezdődik az egész... tudom, hogy a videón szereplő motornak az alapjárata nagyon magas, de nekem ezt menet közben csinálja, és a hang ugyanaz...
http://www.youtube.com/watch?v=b00kwpPR7XE
251-esem van elektronikus gyújtással, és olyan, mintha minden 40.-re gyújtana egyet... persze megy szépen, de már halálra idegesít, mert nem lehet a motort állandó fordulaton tartani...
ötletek?...
Én cseréltem a főtengelycsapágyakt... FAG csapágyak voltak... Ma felhívom a Templom utcát.. (kicsit régebb óta foglalkoznak ilyesmivel - nem tűnik kontárnak) vagy teljesen új lesz a főtengely vagy ismét fel kell újíttatni ezt. Mindenesetre a 3 új csapágy (ezúttal SKF) az alap bele... és remélem "csak" ennyi lesz a hibája...
hm hm hm :D szóval elindulnia is nehezen kéne? nagyon jó... azthiszem szemügyre kell vennem közelebbről a karburátort(lehet az előző tulaj mégiscsak piszkálta?)
Egyébként a jobb gyorsulást már így is észrevettem :) a fogyasztáshoz nem tudok hozzászólni, de még mindig bevállalom a több fogyasztást, minthogy a ladámmal járjak mindenhova barátságos 11 literes fogyasztásával jó esetben :)
Köszönöm a segítséget.
egyébként aki szintén kísérletezni akar etanollal, jótanács: nekem a sima 2t olaj nehezebben oldódott etanolban mint benzinben, kis gombócok formájában lecsúszott a kanna aljára:) ellenben ugyanez az olaj benzinben szinte azonnal minimális keverésre oldódott. tehát keverjük fel alaposan mielőtt a tankba kerül./ etanol ellátás egyébként megoldható nekem, város szélén van a kút.90%-ban városban használom a motort/
A ladámban is gond nélkül használható az etanol, általában 30%ban kerül bele kb, de volt 50% és felette is egy-kétszer.Tapasztalatom szerint a fogyasztás nem növekedett maximum egykét deciről beszélhetünk.Menetteljesítmény nem változott.Egyébként túl sok etanol esetén a lada néha megtorpant vagy rángatott ilyenkor egykét liter benzin megoldotta a problémát.Nálunk etanol literje 235 ft körül alakul. ez barátságos a 310-es benzinhez képest főleg ha ugyanott tankolok ugyis.ja és zöldkártya előtt is merem ajánlani. rokonom régi "rönója" meglepő adatokat produkált etanol+benzin üzemben, jócskán értékeken belül maradt pedig előtte lévő vizsgán éppenhogy átment.
Bocs a regényért, remélem valakinek segítettem tapasztalataimmal segíteni az etanol kérdésben:) üdv etzrobesz
Szerintem sokat vársz a kis MZ-től, jól ment a motorod amikor én próbáltam és ezek az értékek teljesen jók.
Majd ha melegen lesz 7-es akkor kezdhetsz aggódni :)
sorszám: 29846 (100839)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-04 19:28:40)
A főtengely csapágyat neked kellet volna cserélni.
Másik hogy csapágyat csak csapágyboltból szabad venni FAG, INA, ZKL, Koyo, SKF vagy más neves márkából C3-asat. Tehetsz C4-eset is de annak már horror ára van és nincs is igazán szükség rá.
Én inkább csak a pici szűrőt nem javaslom.
Az autókhoz való nagy benzinszűrővel jó, mert annak elég nagy a felülete.
De azt is csak akkor érdemes berakni ha nagyon szmötyis a tank. Nekem ki van iktatva minden szűrő (nem ment tőlük a motor rendesen :), és évek óta nem volt gondom. Az a kevés por leülepszik a benzincsap vízzsákjában.
Ja hidegen kicsit nehezebben indult, ezért oda kellet figyelni hogy optimális legyen a szívatás, de ez természetes etanolnál.
Mondjuk állítsad be a karburátort és akkor jó lesz.
Eleve elég rossz lehetett a karbi beállításod ha minden hozzányúlás nélkül működik etanollal :)
Én 2 hétig használtam 20%-al nagyobb főfúvóka és egy alapos karbi állítással 10%-al nagyobb volt a végsebessége a motornak, finomabb járása lett és jobban gyorsult.
Viszont érezhetően még mindig kevés volt neki az üzemanyag ezért 30%-al nagyobb főfúvókával érdemes próbálkozni, csak nekem nem volt ilyen nagy.
A motor működésében a beállítás után nem volt rendellenesség. Gyönyörű alapjárat, mint benzinnel, és jó gyorsulás, csak ugye a kevés anyag miatt hirtelen gázadásra megtorpant.
Egyébként nem éri meg etanollal járni amennyivel olcsóbb annyival többet fogyaszt belőle, és elég macerás a gyakori tankolás főleg hogy ritka az etanol kút.
Persze ha magadnak termeled akkor megéri :)
Ja, önkenő :) az sem látott még motort belülről.
Bronzot oda szoktak tenni ahol nyomott olajos kenés van, de ez is azonnal besül ha csökken az olajnyomás.
Régebben 2 motorokon is bronz csapágy volt de ezeknek a motoroknak 1/30-as a keverék igényük. Ennyit az önkenésről.
Manapság (az elmúlt 30évben) a bronzcsapágyas motorokat is átalakítják (a rendes szakik) tűgörgősre, mert így elegendő 1/50-es keverék is.
Igaz hogy így nem lehet fillérekből megcsinálni és jól lehúzni az embereket.
A másik, hogy a főtengelyt ki kell centrírozni felújításkor, de elég érzékeny dolog még egy jó állapotú is. Elég egy ütés a végére (dobálják, leejtik, nem megy a helyére a csapágy ezért megküldik kalapáccsal) és máris lehet szidni a gépműhelyt.
A lazább főtengelyek pedig még könnyebben elállítódhatnak.
Sziasztok! Akkor most én is feldobok egy témát. Találkozott már valaki olyan jelenséggel, hogy a 251 vagy 250-es EZT-n ha jár a motor és behúzza a kuplungot akkoor a kuplung felöl ilyen súrlódó hanghoz hasonló hallatszik? Amugy nagyon jól műkszik a kuplung, semmi rágás könnyen megy a kiemelés. Anno mikor leszedtem az oldaldeknit a kuplung kinyomó "kis fém kar" perem le volt verődeve. Namármost én erre gyanakszom, hogy további fém darabok válltak le róla és ahogy behúzom a kuplungot a "kis fém kar" illeszkedik a kuplunghoz és elkezd zúgni. Mit gondoltok? Köszi a segítséget.
Igen az marhára kicsi.Az MZ könyv írja elő a 0,9-1,2 mm-t.Kompressziócsökkenés miatt nem lesz teljesítményvesztés,mert most a hengeredben nagyon nem úgy történnek a dolgok ahogy az ideális lenne.
Ha ezt így hagyod,rövidesen új főtengely után kell nézned ugyanis szét fogja kalapálni az alsó tűgörgős csapágyat(is).
Én mire rájöttem hogy hol a hiba és beállítottam a présteret,a főtengelyemnek már mindegy volt.
Beállítás után megszűnt az eddigi zajos kemény járás,nem melegedett és normális lett az alapjárat ami előtte hol kicsit felpörgött,vagy szép lassan lefulladt.
Egyátalán nem ment szarabbul,ugyanis így már használható volt nagy fordulaton is,bár a hulla főtengely miatt olyan hangja volt mint egy felszálló űrhajónak.
Főtengelycsere után a présteret 1,2 mm-re állítva(legyen biztos)kipróbálva szép egyenletes járás,simán tudja a 105-110-et még tolólappal is.(az enyémen van S.K márkájú lábvédő és egy Kesjár Dakar nagy fejidom,mert mi hóban és esőben is együtt jártunk munkába)
Kipróbáltam 1,5 mm-rel is,így sem volt érezhetően rosszabb.
Az etz szerelési könyvét letöltheted az MZ klub Hungary "szerelések" oldalról.Nekem a papír verzió van meg,(ugyanez)én többekközött ebből tanultam tizenakárhány éve,nagyon hasznos,benne vannak a főbb meghúzási nyomatékok is(jobbra lent a link a Szocilapok között)
A h.fejnek pedig pakolj alá ne kíméld!(a lökettérfogatot nem pótolhatja semmi!{:-))
A három h.fejtömítéshez pedig ajánlom figyelmedbe a könyv 43-dik oldalát. Egyébként 29810-es hozzászólás.Sok sikert!
Ott akkor valami bibi van. Nem valószínű, hogy rosszabbul megy, mert nem detonál.
Sziasztok! ETZ 150-nél a 0,6mm-es préssáv még megfelelő méretű? Már így is 2 db hengerfejtömítés van benne,hogy ezt elérjem. A fórumon valahol 1-1,2mm-es értéket olvastam,ha erre beállítom nem fog még szarabbul menni a gépem a kompresziócsökkenés miatt? Érdekes lenne a három tömítés is a hengerfej alatt...:)
Üdvözletem a Tagoknak!
Néhány hónapja lett meg az A1-es jogsim, és sikerült első motornak egy 25-ös kisetz-t vennem hálistennek nem túl drágán. Minden remekül működik, a kuplungot leszámítva. Nem emel ki rendesen, ha beállítom a bowden feszességét a karnál vagy a központi állító csavarnál( ha nem vagyok túl szakszerű elnézést) csak ideig-óráig működik, fél óra motorozás utána minden olyan mint volt. Egy ismerősöm felvetette, hogy talán megnyúlt a bowden és iktatott egy "gátat" rá, így rövidebb lett és feszül rendesen viszont a probléma nem szűnt meg. Álló helyzetben még mindig lehetetlen üresbe rakni és váltó is ugyanúgy recseg.
Segítségre volna szükségem, ha valakinek van ötlete nagyon kérem osza meg velem!
Ez úgy hangzik, ha jól értelmezem az adatokat, hogy kissé nagyobbra sikerült a lik. Viszont lehet hogy jobban is jártál ezzel, hiszen melegen erősen nő a komresszió. Ez meg arra utal, hogy dagad melegre rendesen a dugód.Tehát lehet, hogyha nem fúrják túl a hengert, beleszorúlna melegedésre a dugattyú. Megpróbálhatsz valami spéci gyűrüket szerezni. Némelyik gyűrű olyan rugalmas, hogy még hót hordóra kopott hengerben is normális kompressziót csinál.
Persze az azért bosszantó, hogy az ember kifizet egy csomó pénzt a fúrásra, utánna pedig még rohangálhat, költekezhet tovább, hogy normális legyen a gép.
Pedig ezeket a munkákat csak nem vehetjük a saját kezünkbe. Furni biztos nem fogjuk saját kezüleg a hengert.Szerintem ezt használják ki ezek a kontárok. Valahova csak kell vinnünk a hengereket, ha egy helyen rossz munkát tapasztalunk, legfeljebb legközelebb máshova. Onnan pedig lehet, hogy az elégedetlen kuncsaftok az általunk elátkozott szakihoz mennek át. Tehát mindig lesz kuncsaftja ezeknek a kontároknak is.:( Lehet, hogy tényleg egy fogyasztóvédelmi kommandó lenne a megoldás, amit mi elégedetlen megrendelők hoznánk létre.Törött kézzel legalább pár hétig nem tudna kárt okozni a szaki.
sorszám: 29833 (100819)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-04 19:28:40)
hát persze hogy önkenő:DDD az alu vezérműház is önkenő a 16 szelepes kocsiban amiben kollégám olajat cserélt,csak a nagy kapkodásban nem lett beleöntve az új olaj,1,5perc alatt megszorul alapjáraton,és máris önkenő.ezt a baromságot aki mondta az inkább hagyja el a szakmát azt menjen festőnek,ott lehet kenegetni össze-vissza.nézd mindent lehet csak ha ért hozzá az ember akkor nyúljon hozzá,nekem valamiért rosszalkodik a váltóm is,de elviszem egy rendes szerelőhöz,mert én nem fogok szarakodni vele ha nem tudom mit hol kell kihézagolni
hát igen,vannak rá példák.kezdek gyanakodni hogy nem lett tökéletes a fúrásom,mert már bőven túl vagyok az 1000km-es bejáratáson és nem nagyon érzem a lovakat alattam,könyv szerint 17Le,de ebből legalább 3-4 hátrafele dolgozik,mert nincs ereje a motornak.hidegen 7es kompressziót mértem,melegen meg 10
Inkább bing karbit szoktak venni azok akik cserélnek. Beszámolók szerint csodákra képes.
Távgyógyítás már csak ilyen :)
Keri kísérletezett a bioetanollal.
Ahogy én hallottam a 30%-os szabály érvényes rá.
30%-al nagyobb főfúvóka kell
30%-al többet eszik
30%-al olcsóbb
és még a motor is jobban megy vele.
Kell rugó és golyó. Nem tudom, mekkora a golyó, de ha kezedben van a csavar, meg tudod mérni. Akkora golyó kell, ami épp nem szorul a csavar furatába.
Ma széthúztuk a blokkot. A Négy Kelen-es főtengely és a 3 rajta levő csapágy 500 km után ugy zörög, mintha sose lett volna cserélve/felújítva...
(Az üzemanyagellátási problémákat már kiszűrtem, mert a csapon keresztül engedtem le 2 és fél liter benyát s szépen lejött... nem utánpótlási probléma volt.) Valószínűleg a főtengely és tsi. lesznek a bűnösök... más rendellenességet nem találtunk, igaz ez is bőven sok ilyen korán... -.-
Múltkor olvastam, hogy az etz-éknél van egy csavar a blokk alján amiben található egy rugó és egy golyó és ha minden igaz ez pozícionálja a az ürest. Nálam az a helyzet, hogy van egy TS 250/1-es még nem nagyon mentem vele mivel most fejezem be nemsoká. Tegnap leengedtem az olajat és kivettem azt a csavart amiben rugónak meg golyónak kell lenni-e, de csak rugó van benne . Ha a TS-be is kell golyó akkor mekkora átmérőjű?
haverok kispolszkiba 1:1 arányban keverik, 10 liter benzin 10 liter etanol, így megspórolnak néhány ezrest havonta és a menettulajdonságokon semmi sem észrevehető
Az utánfolyás problémi közül kihagytuk a papíros benzinszűrőt. Némelyikben a papír a bordázat ellenére a falához tapad, vagy saját magához. Itt a nagyobb sebességnél hatványozottan romlik a helyzet. Egyrészt kifogy a karbiból a benya, másrészt a papír jobban tapad, ha a benzin erőssebben akarna folyni.Egy csomó szoci motorom látom ezt a szűrőt nagy, átlátszó és látszik benne az itatóspapír.Nem igen ajánlom, hogy valaki vegyen ilyent. Véletlenül szarul rakja bele a papírt, vagy rossz papírt kap bele, esetleg a rászkódástól elmozdul, aztán annyi.
hali! kérdezném a hozzáértő és hozzá nemértő "szakikat","mestereket", milyen tapasztalataik voltak/vannak bioetanolos üzemeltetésről egy 250-es etz-nél.(bocs ha már kitárgyaltátok a témát, de se erőm, se energiám közel 30ezer hozzászólást végigolvasni)
Ha valakinek működik felhasználóbarát módjára az "etanolozás" akkor kérem írja meg, milyen átalakítás- módosítás kell./az én tapasztalatom: fennmaradó fordulatszám, ami nagyon nehezen esik vissza,(ha egyáltalán visszaesik)hiába a gázelvétel.erőteljesebb kihúzatásnál a fordulat 5000-esen maradt, ami nem esett le... -kuplung+fék, majd gyújtáskapcsoló elfordítás, és a motor NEM állt le !
ezért lefullasztottam.../
A bioetanolt sima kétütemű olajjal kevertem 40-es arányban(castrol, nem szintetikus, és nem is félszintetikus)
ennek elkerülésére milyen megoldást javasoltok? a motoron semmi sincs módosítva.
Gabor88
1: gyertya felizzik
2: "nagy fokozatban nagy gázon egy idő után elgyengül, alapjárat eltűnik" tipikus esete a benzin utánfolyásának problémájára, próbáld ki hogy zárt benzincsappal mész, amint ürül az úszóház, először csak az alapjárat tűnik el, utána kezd gyengülni haladás közben is, majd végleg leáll
nálad is lehet ez, eldugult benzincsap, rozsdás benzintank, eldugult tanksapka ami nem enged levegőt a tartályba
nekem is a fent említett tünetek voltak, egy idő után nem lehetett 80-nál többel menni, egyszerűen lassabban folyt le a benzint mint ahogy fogyott, azóta tartalék állásban járok, rozsdás nagyon a tankom belseje és ez szivat néha :s
Ezt jól megmondtam basszus.
Szóval a Főtengelyhez C4-es ........
A főtengelycsapágyakhoz C4-es illesztésű csapágyakat használtál?(2db6204-es a bal oldalon)
Én megléptem kb 5 éve hogy vettem egy gyári új főtengelyt/sárga festékjeles/ Dunaföldváron mert tele lett a hócipőm a felújított főtengelyekkel.Például volt olyan aminek a hajtókarcsapszege bronzperselyes megoldás volt,de olyan szorosra illesztve hogy nekem kellett volna kidörzsárazni,de a legdurvább az hogy nem volt kifúrva az olajzófurat a hajtókar felsőszemén,tehát a csapszegnek nem lett volna kenése.Erre a szaki azt mondta hogy a bronz önkenő anyag!Hát köszi.Ma is kiválóan üzemel,de 26,000 ft-volt ami k.rvára rosszul esett.(sokáig nem mertem említeni senkinek hogy mit tettem:-)
Mielőtt széthúzod, teszteld le, hogy tényleg szorul-e. Menj a motorral addig, amíg elgyengül, aztán állítsd le, gyertyát vedd ki, berúgóval v. a főtengely végén forgasd át. Ha valóban szorul, így ki fog derülni. De szerintem ha szorulna, akkor nem lenne alapjárata és nem rángatna, hanem egyenletesen gyenge lenne. Hangja is kellene hogy legyen ilyen mértékű szorulásnak.
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|