hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 981 oldal

Honvéd1990
válasz erre | email2008-09-07 17:46:55
Nem, én sem szoktam levenni felesleges azért szenvedni a kuplung felrakással!Csak eygre ügyelj hogy ha levetted a tetejét akkor amin rajta voltak a csavarok a 6 db azok a tüskék azok a kosárnak a szárai arra figyelj hogy azok ne csússzanak hátra mert akkor hátul kijön a fém lamella a tüskékből és akkor szetheted szét az egészet !!! szal csak ovatosan !!hy
sorszám: 29899 (100926)
(előzmény: Victor, 2008-09-07 17:39:48)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-09-07 17:39:48
Akkor ahogy a szavaidból kiolvasom, nem kell levenni a kuplungot, hogy kicseréljem a kiemelő csapágyat?! Nem nehéz összerakni a kuplungot (rúgók miatt) ha rajta van a főtengely végén?
sorszám: 29898 (100924)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-09-07 17:31:28)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-09-07 17:33:26
Gondolom arról van szó !Ha nem akkor valaki javitson ki ! hy
sorszám: 29897 (100923)
(előzmény: ábrus, 2008-09-07 17:21:53)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-09-07 17:31:28
A három tanácsom közül bejön valamelyik hidd el a biztosat csak a feltárás után tudod eldönteni !A surlódó hang esetleg még lehet az is hogy a kiemelőd mivel elvan kopva lehet hogy nem a csapágyon fekszik fel hanem a kuplung tetején is és lehet ez is súrolhat ! Amugy a dekliben lévő csavarnak a legnagyobb szerepe hogy mikor fel van téve a kuplungod akkor ez a csapágy segitségével tudod rászoritani a főtengelyre ! :) ugyanis ez fekszik fel a csavar előtt amit 80 kn -nal kell meghúzni :) A kiemelő csapágyat nem nagy meló lecsavarod a ha db csavart a tetejéről leveszed a aludeklit alatta lesznek a rugok , ezért mondtam hogy akkor már ajánlatos azt is kicserélni ! Na ha levetted akkor kiütöd vagy kiveszed a régit és utána beteszed az ujjat utána a három rögzitő ponton rögzited és utána rakhatod is össze , nehézség attól függ ki hogy áll hozzá :D szia
sorszám: 29896 (100922)
(előzmény: Victor, 2008-09-07 17:22:07)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-09-07 17:22:07
Nos, fontolóra veszem tanácsodat, utánna nézek a dolgoknak. Az olaj szinte még friss, még szinte sárga színe van, nem az a fekete összeégett vacak. Egyszer már volt ilyen problémám vele (nem jött vissza a kar) de a friss olaj megoldotta a problémát. Már csak az a surlódó hang ne lenne... köszi a segítséget, és minden jót. ja és a dekliben lévő csapágy nem csak a fordszám kihajtás csapágya? nagy meló a kiemelő csapágyat cserélni?
sorszám: 29895 (100921)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-09-07 17:00:55)

 
 
ábrus
válasz erre | email2008-09-07 17:21:53
Vezérmű lánc?
sorszám: 29894 (100920)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-09-07 15:52:48)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-09-07 17:00:55
Hát az sem a legjobb ha le van válva belőle de a lényeg az hogy nem jön vissza a kuplungod és ez azt mutatja hogy vagy a rugód van elhalva vagy össze van égve azaz tapadva a kuplungod !és valószinű hogy azért éghetetett össze is mert a rugóid el vannak halva javaslom hogy a rugókat cseréld ki és ha olyanok a lamellák akkor azokat is és ha hulla az olajad akkor azt is garantálom ezekután visszafog jönni a kuplung és finoman kezelhető lessz ! szia
sorszám: 29893 (100919)
(előzmény: Victor, 2008-09-07 16:55:15)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-09-07 16:55:15
Nem, még sohasem volt szétszedve ennek a kuplungja, eredeti rögzítőlamellákat tartalmaz, és a csavarokon sincs egy csavarhúzó nyom sem. Nem, nem csörög, súrlódó hangot ad. Ja van még egy olyan dolog, hogy a kiemelő kar pereme ami hozzányomódik a kiemelő csapágyhoz szóval ez a perem elég csúnya, le van vállva belőle egy két helyen a fém...
sorszám: 29892 (100918)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-09-07 16:16:09)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-09-07 16:16:09
Na igen az a kuplung kiemelő csapágy, és a másik csapágynak is több szerepe van a meghajtástól de nem ez a tárgy lényege. Elősször is ha a kiemelő csapággyal lenne baj akkor az nem surlódana hanem csörögne vagy azért mert már tropa a csapágyad vagy azért mert a házból kijárkál !Ha az első akkor nincs más csere ha pedig a második akkor pedig a ház oldalán van három pont ami meg lett koppintva amikor a csapágy bele lett hejezve az biztositja hogy ottmaradjon akkor arra a három pontra kel neked is picit ráütni azaz a hejére biztositani a csapágyat.Másodszor azt mondod hogy surlódó hang , kérdés nem e égetted össze a lamellákat?, ha nem akkor lehet gondja a rugó (6 db) ami visszanyomja a kuplung tetejét el van halva amit ajánlott kicserélni, kisseb esetben mondjuk lehet olaj hiba is !!Egy kérdés volt szét szedve a kuplungod mostanság? szia
sorszám: 29891 (100915)
(előzmény: Victor, 2008-09-07 16:07:35)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-09-07 16:07:35
Arra a csapágyra gondolok aminek a kiemelő kar nekinyomódik kuplungoláskor. Azaz az a csapágy ami a kuplungban található. Ha leveszed a deknit, meglátod a kuplungot és benne a kiemelőcsapágyat. A másik csapágy ami a dekni oldalában található szerintem az csak a fordulatszámkihajtás csapágya. Az a problémám, hogy ha kuplungolok, erős surlódó hangot ad mintha nem lenne kenése, és ha behúzott kuplungkarral leállítom, a kuplung beregad, és nem igazán akar kiugrani. És ha most kézzel tekergetem nem forog simán, akadozik. Olajszint a nívó szerint rendben volt.
sorszám: 29890 (100913)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-09-07 15:50:59)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2008-09-07 16:01:23
Csao!Először is zárd el a főcsapot,amég cseréled a tűzhelynél a golyóscsapot és a csövet!Gondolom,hogy teflonszalaggal rakod össze!A flexicsőbe van tömítés(ellenőrizd!) ugy,hogy oda nem kell teflon!Ha végeztél a művelettel és minden össze van rakva,akkor nyisd ki a főelzárót úgy hogy a golyóscsap zárva legyen a tűzhelynél!Ezután csinálj habot!Mosogatószivacsot megnedvesítessz és teszel rá mosogatószert.Ezt követően az újjaiddal felhabosítod és a csatlakozásokat bekened ezzel a habbal(körbe),először a golyóscsap első végét,amiben már van gáz!Ezután kinyitod a golyóscsapot és folytatod a műveletet,amég van csatlakozási pont!Ha szivárog a gáz akkor értelemszerűen a hab amit felkentél,buborékozni fog!Ekkor főcsap elzár és a kényes pontot újra kell tömíteni!A habbal ne spórolj és többször is megismételheted!Néha újra kell a szivacsot habosítani!Egyébként lehet ilyen habot kapni szerelvényboltban vagy szerszámboltban "Szivárgásellenőrző hab" a neve,de k....va drága!Nekem ezt a szivacsos módszert szerelő ajánlotta és mutatta konvektorcsere után!Nálam ez a mosogatószivacsos módi bevált és szinte ingyen van!Ha kérdésed van még tedd fel bátran!Ha tudok segítek!
A villamerevítővel kapcsolatban meg jelezz ha siker van!Köszi!
sorszám: 29889 (100912)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-07 08:26:57)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-09-07 15:52:48
Szia elsősorban is gondolom 125 ös vagy 150 es ről van szó mert abban van vezérmű lánc ! és hát a lánc nem igazán de a kuplung okozhat teljesitmény csökkenést , ha nagyon el vannak kopva !szia
sorszám: 29888 (100911)
(előzmény: demy, 2008-09-07 12:14:59)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-09-07 15:50:59
Szia arra gondolsz ami a legelső kónusz csavar ban van benne ? Mert ha igen akkor kérdés hogy mi a baj vele ? szia
sorszám: 29887 (100910)
(előzmény: Victor, 2008-09-07 13:47:19)

 
 
demy
válasz erre | email2008-09-07 15:05:10
Sajnos nem birok be rakni képet:S.
sorszám: 29886 (100907)

 
 
Victor
válasz erre | email2008-09-07 13:47:19
Üdv! Volt már valakinek gondja 250-es ETZ-nél a kuplunk kiemelő csapággyal?! Cserélt már valaki ilyet? köszi
sorszám: 29885 (100905)

 
 
demy
válasz erre | email2008-09-07 12:14:59
Üdv!Lenne egy olyan kérdésem hogy okozhat e a kuplungnál lévő lánc teljesítmény "csökkenést"?Ma azt vettem észre hogy nagyon laza,és a dekni aljába is beleért már szerintem mert néhány mély karc van rajta.Rádásul a kuplung lammella is cserés,mert amit beraktam képen 2-ő lamellának a kilógó részének a fele,le van nyalva.Ha jól tudom akkor ezzeket már ajánlatos cserélni,nem?Előre is köszi!
sorszám: 29884 (100902)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-09-07 10:41:17
Kész lessz az őszzel, de nemfogom használni amíg nincs rá jogsim,majd fater elvisz utasként néha egy-egy karikára:)
Most A1-et teszem majd,és veszek 125-ös ETZ-t :)
A Simsonom 20 évet állt, és azóta 9100 Km ert hajtotttam bele,még nem volt semmi baja :)
Remélem az ETZ nek se lessz :)
sorszám: 29883 (100900)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-07 00:54:30)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-09-07 09:59:34
Elhajlott a kormány, a kuplung kar, letörtek a baloldali irányjelzők, elhajlott a lábtartó és a váltókar, letört a fordulatszámmérő tartója, és maga a fordulatmérő is összetört, eltörött a csomagtartóm is. Behorpadt a tank... egyszóval az egész bal oldal ami "kiáll" a motor síkjából az le lett gyalulva :(
sorszám: 29882 (100899)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-09-07 09:55:00
Mert akkor esetleg fogom a kisgépemet,és felbővítem a méreteket a gyárira,minden mindegy alapon... Kerestem sokat már a neten,de sehol sem találni sajnos a kisETZ hengerpalástjának kiterített,méretezett rajzát,jó támpont lenne...
sorszám: 29881 (100898)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-09-07 09:54:22
Pf... gondoltam, hogy nem lesz jó... itt a link: http://kepfeltoltes.hu/view/080907/DSC00084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
sorszám: 29880 (100897)
(előzmény: Nfsman, 2008-09-07 09:53:36)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-09-07 09:53:36
Nem életveszélyes, de sok mindent kell cserélni :( remélem nem csavarodott a váz... különben cifra nagy balhét csapok.
[url=http://kepfeltoltes.hu/view/080907/DSC00084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg][img]http://kepfeltoltes.hu/thumb/080907/DSC00084_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[/img][/url]
A képet a Képfeltöltés.hu tárolja. [url=http://www.kepfeltoltes.hu]http://www.kepfeltoltes.hu[/url]
sorszám: 29879 (100896)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-07 00:56:42)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-09-07 09:50:45
Kedves márkatársam,nagyon lehangolódtam,mert valószínű,hogy én is a török hódítók áldozatául estem,azzal a különbséggel,hogy a henger-hengerfej páros nekem majdnem 40.000 forintomba került. Nem akartam kímélni a pénztárcát,csak legyen már jó a gépem. Bár a szerelő,aki a főtengelyt javította,lengyelnek tartotta,de nem biztos. Az tuti,hogy a henger színe sem olyan,mint a gyári,hanem sokkal fényesebbek a hűtőbordák. A hengerfejen is a szokásos feliratok helyett valami AL=Si EU 1 felirat szerepel a szokásos helyett. Tehát valószínű,hogy kidobtam a számomra sok pénzt a semmiért :( Valahonnan jó lenne 5 percnyi megtekintésre kérnem egy valóban gyári hengert,hogy megnézhessem a csatornák méreteit. Vagy ha talán valamelyik kedves fórumozónál lenne kéznél egy henger és megmérné a csatornák hengeren belüli magasságait a hengertalphoz képest és a szélességeket,örök hálám lengené körül!
sorszám: 29878 (100895)
(előzmény: ábrus, 2008-09-05 23:49:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-07 08:26:57
szeretném ellenőrizni hogy szivárog-e a gáz mert a tűzhelyet el kell vinni a helyéről,és majd a visszarakásnál kell majd módosítani,mivel fentről jön egy colos cső,rajta egy golyós csap,utána egy "S kanyar",és lefelé megy teljesen a tűzhelyig.Ezt a csőerdőt szeretném csappal együtt kicserélni.új csap,lefelé egyenes cső,és onnan egy kb. 1m-es flexi gázcső.lényegében nem változna semmi,csak eltakarja a konyhaszekrény ha átalakítom.

más:én nem is olyanrég gondolkoztam rajta hogy magam csinálok az mz-re villamerevítőt,de megtorpantam,aztán abbamaradt a gyártás,lehet hogy nekiállok,aztán ha jók a méretek akkor csinálok neked is egyet,én alura gondoltam 5mm-es lemezre,mert az még alakítható de már elég szilárdságú ahhoz hogy célnak megfeleljen,természetesen állíthatóra terveztem
sorszám: 29877 (100893)
(előzmény: R.Norbi, 2008-09-07 05:45:21)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2008-09-07 06:10:21
HAHÓ!!Én még mindíg etz250 villamerevítőt keresek!!!!!!Aki tud,kérem segítsen!!!Köszi!
sorszám: 29876 (100892)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2008-09-07 05:45:21
Nekem van,csak tudnom kellene,hogy mit is akarsz pontosan!?
sorszám: 29875 (100891)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-07 01:02:50)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-07 01:02:50
kicsit off:
nincs itt valaki aki viz\gáz szerelő v. ért hozzá?
A konyhán végzek felújítást(járólap lerakás, festés stb.)és a gáztűzhely csövét le kellene akasztanom hogy arrébb tudjam vinni,de nem tudom hogyan kell megbizonyosodni arról hogy szivárog-e a gáz.szaga nincsen de félek tőle rendesen mert rohadt nagyot tud pukkanni,és ezt szeretném elkerülni.elzártam az összes csapot amit találtam de nem szivesen játszanék vele.Ha valakinek ötlete azt megköszönöm.
sorszám: 29874 (100890)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-07 00:56:42
ejjj,basszus.
Hát ha az enyémet fekteti meg,biztos menetet tekernék a nyakára.nagyot borult?
sorszám: 29873 (100889)
(előzmény: Nfsman, 2008-09-06 14:28:54)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-07 00:54:30
nem rossz a koncepció,de két évnél hamarabb fogod befejezni a motor felújítását,felülsz rá,mész pár km-t,és ha kiszednek a sorból a zsandárok akkor majd nézhetsz.Ha 5 évig állt,akkor a főtengelyt nagyon át kell nézni,mert én is vettem tavaly egy gépet,az csak egy évig állt,ráinditottam és hajtottam néhány hétig aztán megdöglött,kiderült mert a főtengő nem bírja ha sokáig áll,mert rárakódik a retek,meg az olaj.
sorszám: 29872 (100888)
(előzmény: motopeti, 2008-09-06 20:42:52)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-06 21:47:22
Én a Zichy utcai boltban kaptam.
sorszám: 29871 (100887)
(előzmény: Doctor Brain, 2008-09-05 19:37:48)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-06 21:45:03
Ja, Ferinek igaza van.
Be lehet állítani hogy egyenletes fordulaton normálisan menjen, de akkor pocsék lesz a gyorsulása.
sorszám: 29870 (100886)
(előzmény: feri2360, 2008-09-05 12:47:26)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-06 21:43:30
túl sok a benzin neki
sorszám: 29869 (100885)
(elözmény: -ricsi-, 2008-09-05 11:41:02)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-06 21:42:11
SKF nem jobb mint a FAG csak drágább.
sorszám: 29868 (100884)
(elözmény: -ricsi-, 2008-09-05 09:09:45)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-09-06 20:42:52
Megvettem 30-ért az 5 éve álló ETZ 250 De Luxe E-t, és 40 ezer a papír rá XD
Az ugye 70, alkatrész kb 15, a felújítást meg a festést én csinálom, festék kb 10 E.
Szval lessz kb 95 be :)
De ugye a blokknál még lehetnek nyalánkságok :)
És ami az egészben a legszebb, h 2év múlva lehet rá majd jogsim XD
sorszám: 29867 (100883)
(előzmény: Nfsman, 2008-09-06 14:28:54)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-09-06 14:28:54
hámme' mázlista vagy xD :) én az ETZ-mre lassan a NÉGYSZÁZADIK jó magyar ezrest költöm, és 2 hete összetörte a SZERELŐ, ezt adjátok össze. Én majdnem bőgtem amikor megláttam, hogy elfekszik a motorommal.
sorszám: 29866 (100878)
(előzmény: motopeti, 2008-09-06 13:12:02)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-09-06 13:47:18
Igazak. Megéri. Nekem legalábbis megérte.
sorszám: 29865 (100875)
(előzmény: Nfsman, 2008-09-06 12:08:17)

 
 
motopeti
válasz erre | email2008-09-06 13:12:02
25 E egy karbira????? :O
Én 30ért vettem a 250es ETZ-t :)
sorszám: 29864 (100874)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-09-06 12:08:17
Értem :) köszi szépen. Kb mennyire csökken a fogyasztás? Egyesektől azt is hallottam, hogy egy picivel talán erősebb is lesz a motor, kibővül a használható fordulat tartomány (3000 helyett már olyan 2500-tól életre kel). Egyenletesebb a járása és dinamikusabban is lehet vele gyorsítani, nem torpan meg hirtelen gázadáskor. Igazak ezek, és megéri 25.000Ft-ot kicsengetni érte? :S
sorszám: 29863 (100873)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-09-05 20:40:08)

 
 
ábrus
válasz erre | email2008-09-05 23:49:46
Zsírúj henger és dugattyú.Igen.
Kérlek szépen amikor az új főtengely belekerült a gépbe,nemsokkal később jött egy füles hogy kiárusítás van a régebbi vásárlóknak a Dunaföldvári motorosboltban.(király hely volt,kár hogy már más viszi)
Ott a helyem nézzünk szét!
Turkálás közben jön az infó hogy van itt egy gyári megmaradt henger,dugattyú,gyűrű,csapszeg(mind festékjeles),valaki régebben megrendelte de nem vitte el(dobozban volt kompletten)
Kézbevéve látszott hogy nem kisipari termék,azokat már ismerem jól.
Kérdésemre 14,500 Ft-ban elvihető,és már ilyen nem lesz,mondták.
Ilyen kincset a 80-as években vehettek kezükbe eleink,amikor még dübörgött az MZ gyár,ezért azonnal kipengettem a lóvét és két ajándék küllővel,meg egy benzinszűrővel a zsebemben elviharzottam.
Aznap délután órákig csodáltuk a haverokkal ezt az ereklyét,megjelent a hírre néhány öreg szaki is akikkel hitelesíttettem a terméket:ez jó,hangzott a tömör válasz.(basszus GYÁRI hengerszett 150-es ETZ-hez,micsoda szerencse!)
Este pár sör után már a német himnuszt énekeltük.
Másnap reggel mérnöki pontossággal lettek beépítve az alkatrészek,majd ultrafinom próbakör következett.
Hm.Mintha ez gyengébb lenne a réginél nem?Jó majd bejáródik,akkor majd bika lesz győzködtek a haverok.Nos a lényeg:1800 km után,mikor megszorult,levettem,visszatettem a Jakab Palibácsi által fúrt régi hengert a kisipari dugattyúval és láss csodát:sokkal erősebb a gép.Akkor most mi van?Az van hogy belemértem az új hengerbe és kisebbek a felömlők,máshol nyitnak a csatornák pörgethetem mint a barom,mert nyomaték sehol és érezhetően gyengébb.(viszont nagyon szépen jár)
Némi nyomozással kiderítettem hogy egy valóban gyári KANUNI azaz török szettet sikerült megvennem,ezért másabb(és gyengébb) a henger belülről.Azok csak 10,5 lovasak.Hát ennyit a német himnuszról.Ha valaki erre jár és kíváncsi rá szívesen megmutatom,mert a szekrényben tartom azokra az időkre,ha már semmit se lehet kapni ETZ-hez.
Két személyre pedig ETZ 250 a gyógyszer.(ha már MZ)
sorszám: 29862 (100868)
(előzmény: Zmester, 2008-09-05 19:40:24)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-09-05 22:27:13
Köszi a választ.Jó neked hogy ilyen ismerőseid vannak.
sorszám: 29861 (100867)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-09-05 22:20:57)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-09-05 22:20:57
A kapcsolat a lényeg, egy ismerősön keresztűl jutottam hozzá, bolti ár alatt. Manapság a pesti voltokban 25-30ezer az ára.
sorszám: 29860 (100866)
(előzmény: zsakfos, 2008-09-05 22:02:59)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-09-05 22:02:59
Szabad megkérdezni hogy hol vetted Máté?Illetve ha ilyet szeretne az ember hol érdemes és kb mennyi az ára?
sorszám: 29859 (100864)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-09-05 20:40:08)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-09-05 20:40:08
Szia!
Igen, BING van a /1-esemen. Kisebb fogyasztás, megmaradó teljesítmény. Nincs ugye szétkopva, normálisan be lehet állítani.
http://kep.tar.hu/piciscoot/50549317/31611494#2
http://img2.tar.hu/piciscoot/size2/31611497.jpg
http://img2.tar.hu/piciscoot/size2/31647102.jpg
sorszám: 29858 (100858)
(előzmény: Nfsman, 2008-09-05 18:18:16)

 
 
Zmester
válasz erre | email2008-09-05 19:40:24
Hali! Köszi a tippet,nem szeretnék hasonlóképpen járni,ugyanis a motor most kapott vadiúj főtengelycsapágyakat,hajtókart,hajtókarcsapágyakat,sőt zsír új hengert és dugatyyút is. Sajnos ennek ellenére csalódtam,mert nem megy igazán a gép úgy,ahogy szerintem egy 150-es ETZ-től az elvárható lenne. A régi "ellentuningolt" 125-ös hengert lecseréltem,ráköltöttem a gépre vagy 60000 forintot,és sjanos nem érzem a pacikat. A "tuninghengerrel" rettemetesen jól forgott,gyorsult,igaz,nyomaték nem sok volt benne 5000 alatt. Most pedig igazán se nem forog,se nem húz. Nem vagyok sovány ember (90 kg),de bele kellett tennem előre egy 14-es lánckereket,hogy valamennyire ötödikben is használható legyen a gép. Az ellenszél,vagy enyhébb,de folyamatos emelkedő már visszaváltásra késztet negyedikbe. Valahogy úgy érzem,hogy éppen a 4000-5500 tartományban a legszarabb szegény motor. Minden fel lett újítva tényleg,csapágyak,vitonos szimmeringek,minden. Elég sok ETZ-t szereltem már,nagyon odafigyelve,szakirodalmakat tanulmányozva,és nem értem,hogy pont a saját gépem miért ilyen?! Már ciki vinnem a páromat is,mert mindenki megelőz bennünket :( Bocs,hogy kipanaszkodtam magam...
sorszám: 29857 (100856)
(elözmény: -ricsi-, 2008-09-05 01:08:59)

 
 
Doctor Brain
válasz erre | email2008-09-05 19:37:48
Sziasztok!
Aki tud, mondjon már nekem olyan helyet (internet, magánszemély, bolt, vagy akármi) ahol MZ TS 125-re új üléshuzatot lehet kapni!
sorszám: 29856 (100855)

 
 
ratbike
válasz erre | email2008-09-05 18:39:37
Sziasztok!
Segitséget szeretnék kérni hogy hogyan kell össze rakni a trophy gázmarkolatát.
Hány alkatrészböl áll.
Nekem sehogy sem akar jó lenni.lehet hogy egy alkatrésszel kevesebb van.
Köszi Rat
sorszám: 29855 (100854)

 
 
Nfsman
válasz erre | email2008-09-05 18:18:16
Helló lehet hogy félre értettem, de neked Bing karbid van a gépeden? Ha igen, vagy tudsz róla bővebb infót, hogy mivel jobb mint a gyári, azt nagyon megköszönném :) Üdv!
sorszám: 29854 (100853)
(elözmény: -ricsi-, 2008-09-04 23:18:59)

 
 
ábrus
válasz erre | email2008-09-05 13:10:38
Nem kell bele mindenáron a legdrágább csapágyat(skf)venni bele,a fag is nagyon jó minőségű,vagy amiket Keri kolléga felsorolt azok is jók én is használom őket(de általában fag-ot szoktam mert azt tudok olcsón szerezni,és nem gondolom hogy az skf bármiben jobb lenne)
Munkámból kifolyóan jártam néhány "csapágyas"cég továbbképzésén (skf-nél is),valamint szereltem be a termékeiket villanymotorokba (ne az otthoni fűnyíróra gondolj,a legkisebbek akkorák mint egy íróasztal,a nagyobbak meg akkorák mint egy kisebb szoba,és ezeknél gyorsan kiderül hogy ki mit gyárt,erre alapozom a véleményem.
A gyári gépkönyv C4-es illesztést ír elő,a C3-ast még belerakhatod de az"alap"csapágy szoros lesz hozzá,és nagyon gyorsan zörögni fog.
sorszám: 29853 (100850)
(elözmény: -ricsi-, 2008-09-05 09:09:45)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-09-05 12:49:48
Persze 5. sebességben már folyamatosnak kell lennie 3500-nál.
sorszám: 29852 (100849)
(előzmény: -ricsi-, 2008-09-05 11:45:39)

 
 
feri2360
válasz erre | email2008-09-05 12:47:26
A kétütemű már csak ilyen. Nekem több ETZ-m van, 50-nél mindegyik így tesz, annyira alacsony a terhelés, hogy nem robban minden fordulatnál.
sorszám: 29851 (100848)
(előzmény: -ricsi-, 2008-09-05 11:45:39)

 
 
-ricsi-
válasz erre | email2008-09-05 11:45:39
gondolhatjátok milyen szar, amikor 50-nél nem úgy mész, hogy "drrrrrrr", hanem "náááh....nááááh....nááááh...nááááh....nááááh"

:D
sorszám: 29850 (100845)
(elözmény: -ricsi-, 2008-09-05 11:41:02)

 
  Összesen: 981 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu