:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 982 oldal
Oké kössz a tippet ez eszembe se volt elég rég volt a karbi tisztítva lehet az nem enged kellő anyagot az utánnadlévő aki meg írta az indítást úgy szoktam, kevés kompresszió meg lehetetlen mert majdnem 11 bárt mértem
csak lejtőn mész van esélyed
Amúgy spórolásra valóban a babetta a legjobb. Ennél már csak az olcsóbb ha gyalog közlekedsz.
Lehet, ha pontosan utána néznénk, kiderülne hogy csak izzót és meghatározott teljesítményűt lehet belerakni. A LED teljességgel szabálytalan szerintem.
Nem mintha nem lenne lényegesen biztonságosabb, de a kockafejű bürokratákat ez cseppet sem szokta érdekelni. "A szabály az szabály"
(viszont erre hivatkozva leszereltem az indexet, mivel szabály szerint motoron nem kötelező, nekem meg csak útban volt :)))
Régen a 3. féklámpával is ez volt. Büntettek érte a rendőrök. Aztán nálunk értelmesebb országokban rájöttek hogy jelentősen csökkenti a ráfutásos balesetek számát, szinte kötelező tartozéka lett az autóknak, és miután minden új autó ilyennel jött ki nálunk is nagy kegyesen megengedték.
A LED-el ugyan ez a helyzet. A gyári sötétben is alig látható, pislákoló, lassan beizzó féklámpa és helyzetjelző helyett, jól láthatóan erős, azonnal kigyulladó LED-el sokkal jobban betartják mögöttem a követési távolságot és most már merek fékezni akkor is amikor vannak mögöttem. Régen ez veszélyes volt TS-el.
A másik hogy az eredeti izzó foglalat folyamatosan érintkezési hibás volt (6V átka) és sohasem tudhattam hogy látnak e. Mindig a hátsó lámpát nézegettem menetközben is. A LED-es konzol rendes késes csatlakozókkal van bekötve ami jóval megbízhatóbb működést biztosít. Az izzó kiégésétől sem kell tartani, mert 50000óra élettartamával túl fogja élni a motort, ráadásul a sok LED közül 1-2 tönkremenne még mindig jól látható vagyok....a műszakira viszont viszek pár LED-et zsebben, mint tartalék izzókészlet ;-))
sorszám: 30352 (101729)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-01 04:55:05)
szerintem csak azért szóltak meg mert mert irigylik,meg talán mert enyhe hideg kékes szine van mint a neoncsőnek.
ilyen már volt sajnos,csak kár hogy utána kérte a forgalmit meg a jogsit:),de most már mindenem meg van még a láthatósági mellény is,most már csak a lábtörlő gumi miatt szólhatnak hogy kicsit cafrangosra vágtam ki
Nálam az ETZ 125-ös hengerrel gyengébb, és a fogyasztása is magasabb, mint 150-es hengerrel.Ki érti ezt? - Aztak... Ezt ugye nem mondod komolyan? Ilyet le sem írtam volna...
Ja és hogy hol fogyaszt ennyit. Nem tudom városban 0-90között közlekedem, így fogyasztja ezt.
Országúton pedig csutkát húzom neki, akkor meg 4-4,5 litert fogyaszt de engem ez valahogy nem érdekel. Az egyenlet egyszerű Benzin+motor=adrenalin
Szegény motor, 3000 alatt még jó hogy gyenge. Ott még a kuplungot sem szabad ráengedni, mert megárt neki. Szétveri a csapágyakat ez az alacsony fordulat és mellesleg a fogyasztása is nagyobb.
ETZ-t nem tudom milyen fordulatot szeret, de a TS 3000-6000között érzi jól magát, itt húz egyenletesen és itt fogyaszt a leg kevesebbet.
Állítólag a TS kipufogója nyomatékosabbra van hangolva.A 3 litert 50-nél, 60-nál, vagy 70-nél eszi?Nálam az ETZ 125-ös hengerrel gyengébb, és a fogyasztása is magasabb, mint 150-es hengerrel.Ki érti ezt?Ráadásul 3500 alatt gyenge, és rángatott.3500 felet rugásszerűen indult meg.Most tettem be egy kipufogószűkítőt, és szívócsőszűkítőt.Szintén gyenge, de nem rángat, 30-40-nel is lehet menni 5ben,de ráz.az ugrás 3500-nál még mindig érezhető, a szívó és kipufogó mérete gyári, 22mm.Vegyek inkább Simsont, vagy Babettát, ezt hagyjam meg 2 személyes túrázásra 80-as tempóban?Szinte a ladám eszik ennyit. :(
mellesleg a TS kipufogó és porlasztó nem különbözik az ETZ-től lényegesen.
Nekem pl mind a kettő ETZ-ről van :)
TS-től 3 liter reális, de a TS gyengébb mint az ETZ.
Megcsináltam 150-esre, így már kb. megy mint egy ETZ, de a fogyasztása is olyan lett mint amit te írsz.
Kíváncsi leszek mit szólnak akkor a saját készítésű LED-es hátsó lámpámhoz :)
sorszám: 30343 (101713)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-30 18:24:55)
Most olvastam egy tesztet, mely szerint a TS 125 fogasztása 70-nél 2,7l/100km.(Nekem 3,75-4,2l egyenletes 70-es tempóban.)
Ha én ezt elérném, a beton megrepedne, úgy verném a seggem a talajhoz örömömben.
Tegyek TS kipufogót és porlasztót az ETZ-re, hátha azzal jobb lesz?
Mármint a motort dicséri meg a rend őre. :D
Az a legjobb amikor megdicséri. =D
Felemelő érzés mikor nem kell félni a rendőrtől :D
sorszám: 30339 (101709)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-30 18:24:55)
említetted a vas gereben utcai KPM-et,hát a mozaikba mentem,mert az viszonlag közeli volt a nyugatitól,a lényeg viszont az hogy egy vagon rendőr mellett mentem el a szentendrei úton, és még csak rám se bagóztak,hol ott,nincs is matricám,mert egy kedves rendőr lekaparta a rendszámról,mondván "ez fél éve lejárt"
na szóval minden tök jó,90% volt a fék,és ez nem kamu,a szemem előtt mérték padon, és tök jó mind ,kivéve a s jobb első lengéscsillapító,egy kicsit folyik belőle az olaj a zárócsavarnál,de majd ki
pasztázom.ja meg nem tetszett nekik a homasitás led helyzetjelző,pedig fehér volt becsület szavamra mondva:)
na dióhéjba enny,most már n
nyugodtan gurulhatok.
Alacsony kompresszió, szétkopott henger/dugó, legalább is nekem ezért produkálta ezeket.
Megpróbálhatod kicsit dúsítani. Tekerd beljebb fél fordulattal a levegő csavart, de csodát nem érdemes várni tőle.
Gyújtás nélkül szivatóval rúgj rá 2-3-at, majd rá a gyújtást és elsőre indulnia kell. Gázt ne húzz, vagy maximum nagyon kicsit, ha beröffent, utána lehet gázt adni.
Szia!
Szivató fúvoka eldugulása lehett a gond,ha melegen rendesen huz,nem hagy ki és nem fuladd akkor a gyujtással és a porlasztóval nem lehett gond szerintem.
Hellósztok
Volna egy kis gondom a 250-ETZ-vel
Miért van az hogy a motor hidegen nem akar indulni rúgásra csak tolásra ?
de ha bemelegszik akkor viszont indul rúgásra.
valami az elektronikával vagy a karbival lenne mert nem tudunk rájönni.
Valaki segítsen.
Hello!
Érdeklödnék helyileg hol vagy, van-e etz 125 fötengelyed?
milyen állapotú és mennyiért? köszi
hali! érdeklődők a karbit mennyiért vesztegeted?helyileg merrre van? most egy 24n2-2 es van rajta,de meg van repedve ezért szív falsot.
előre is köszi.
Ha szürke maga a motor (tank, oldaldeklik és első sárvédő) valamint a henger asszem jobb hátsó sarkán alul le van törve pár hűtőborda, akkor kérlek nézd meg a váz és motorszámot és küld el nekem az itt megadott e-mail címemre. Kösz.
hali
egy ETZ 150 bontok minden alkartész van hozzá van egy komplett blokk és egy rarabokban ha valakinek kell valami...
www.walker.sokoldal.hu
ocsipal@freemail.hu
06-70-502-80-87
Még tavasszal is így volt.
Elovastam a soraidat, elgondolkoztam, miért is baj a lejárt műszaki, ha igazolásod van.:) Aztán rájöttem, hogy az igazolás kéréshez kellene a jószággal menned. :) Hiába, öregszem.:)))
Tavasszal én nem toltam odafele a motort, mert érvényes volt még a műszakim. Visszafelé toltam, mert ugyan volt rajta friss műszaki, de ettől nem hatódott meg a lelke.:) Szóval a motor működését nem befolyásolja a forgalmi.:))))
Ja igen, ha személyesen odamész időpontot kérni akkor írnak igazolást arra a napra ingyen és bérmentve és nem büntet a rendőr (legalább is pár éve így volt)
A probléma ezzel, hogy a lejárt műszakis járművel tudtam volna csak odamenni.
Ja és a Vas Gereben utcai KPM előnye, hogy kis utcákon keresztül is elérhető.
Itt van minden infó:
http://www.nkh.hu/content/view/797/5011/lang,hu/
Vas Gereben utcába vigyed. Nekem másnapra adtak időpontot és elég rendes a társaság. Igaz, cserébe viszont rendes fékpadon mérik a motort, szóval gyenge vagy hullámos fék esetén megbuksz.
Viszont jó hogy mondod, én is műszaki nélkül rohangálok :)) de vége a szezonnak, minek vizsgáztassam le? Majd tavasszal.
sorszám: 30326 (101679)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-29 00:51:42)
Nekem a Simsonom fogyasztott 1,9litert országúton. Városban az is többet evett szerintem mint 2,3liter.
Egy gazdaságosra tervezett négyütemű 125-ös esetén hihető a 2-3 liter.
Azt te csak hiszed. Nem egyszer a Jawamat is Simonak nézték :))))
Különösen a szomszéd asszony, mert a fiának is volt Simsonja. Aztán egyszer szerelem a Hondát, odajön hozzám, hogy átfestettem a Jawat? Mert a múltkor még piros volt. :)))))
Apáméknak szerelem a fűtésrendszert, szóval sokáig ott leszek. Számom: húsz 516 háromkettőegy 7
Megnéztem és válaszoltam is!:)
Köszi!
sorszám: 30323 (101676)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 19:39:37)
Ennyivel közelebb van neked a Mozaik? Szerintem Kispesten rendesebbek a Vas Gereben utcában. Vizsgára való oda és vissza guruláshoz útvonal engedélyt a műszaki vizsga helyén adnak ki.
sorszám: 30322 (101675)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-29 00:51:42)
igen? mikor mész oda dolgozni?
lehet elkarikázok arrafele.tényleg a mozaik utca fele mostanába nem jártál? érdekelne valami közel friss infó arról vannak-e rendőrök tömegesen,márcsak azért is mert kaptam egy 10rudis csekket+5000et kapott a rendőr,mert lejárt KF vizsga a motoron.beszéltem velük,tudnának fogadni csak me, kívánom odatolni a gépet,inkább rajta gurulni,de rendőr nélkül:)
ez hivatalosan úgy nézne ki hogy kérnem kéne egy útvonal engedélyt,de valahogyan nincs kedvem seggel ni egy fél napot az okmányirodába.
fél 6,bocsi az elírásért,kicsit lemaradt:)
Ja, körülbelül úgy, mint a 250 nét 3.5 literre.Most olyan 4.5 körül fogyaszt a 250 sem, de eléggé nehezen megy az első pár száz méteren. A gyertyakép elég jó, de azért nem tökéletes a helyzet. Lehet, hogy adok neki egy kicsivel több benzint.A régi ETZ-m öt körül fogyasztott felújjítás után, tökéletes beállítás mellett, az én nagyapós tempómmal.Szerintem valami vérmessebb ifjonccal országúton száz felett megette volna bőven a hetet is.
Szerintem se javult a morál, sőt napról napra romlik. A jawával még istenes a dolog, az nagyobb, és még nagyobbat mutat, de a TZ-t simónak nézik, és rendre letaszigálnak vele az útról.Épp tegnap játszotta el velem egy javuló morálu sofőr, hogy körforgalomban hátulról bejöt mellém úgy fél méternyire, aztán a következő lekanyarodásnál indexn nélkül le is kanyarodott.Mit ne mondjak, én is lefordultam ott, pedig semmi keresnivalóm nem volt arrafele. De jobb lefordulni ott, ahol nem akarok, mint felfordulni bárhol.
Megnézhetlek munka közben, bár láttam már embert, aki dolgozott.:) Te is megnézhetsz, legfeljebb rosszul fogsz aludni.:) Csak kérdés meddig vagy ott.
Nagyon nem tudod elrontani...de szerintem simán nem kanyarodsz annyira hogy jelentősége legyen.
Eléggé le kell ahhoz dönteni hogy zavaró legyen a villa és a váz hullámzása.
Nem kell hozzá versenytempót menni, sima Mátrázásnál is kijön már.
sorszám: 30316 (101665)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:21:41)
Nemá :))) én meg a Mádi Lavotta sarkánál lévő fehér sorházban fogok dolgozni 4-es lakásban, intravénás arcát láttam már, de Árpi te benézhetnél egy pofavizitre.
Ja a kórháztól 2. sarok ez lefele.
sorszám: 30315 (101664)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:17:22)
A túl erős szikrával az a baj, hogy pár (olcsóbb) gyertya nem bírja. Mindenhol szikrázik csak a szikraköznél nem :)
Skodámban a CPI-vel csak Champion és NGK gyertyákkal működött, viszont azzal álom volt.
sorszám: 30314 (101662)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 20:40:50)
És ki dönti el hogy ki az akit le kell lőni? Az a kretén aki az egyirányú utcából a jobb sávból balra kanyarodik a mellette menőn keresztül? Majd persze fel van háborodva hogy ő pedig indexelt és különben is milyen egyirányú utca? :DD
Na szóval nem kell fegyver, abból csak baj van. Inkább gondolkodni kell megtanulni.
sorszám: 30313 (101661)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 19:39:03)
Csak azért mondod hogy nem javult a morál mert nem ismerted régen mit csináltak.
Tény hogy kerülöm reflexből a potenciálisan veszélyes helyzeteket, így lehetséges hogy a konfliktus kerülő magatartásom is hozzájárul a nyugodtabb életemhez.
Ezen felül a határozott lendületes vezetési stílus, valamint a járművel elkövetett "testbeszéd" is nagyban befolyásolja a többi közlekedő hozzád való viszonyát.
Én pl. nagy biztonsággal tudom ki mit akar csinálni mielőtt bármit elkezdene jelezni, így nem jelentenek rám veszélyt mert ennek megfelelően közlekedek. Persze vannak olyan bizonytalankodók akiket nem tudok meghatározni, de ilyenkor a legrosszabbra számítva közlekedek és akkor nem lehet baj.
Szembe jövők ellen a sáv baloldala és erős, jól beállított lámpa a hatásos, valamint az is meggyőzi őket ha rárántod a kormányt picit reflektor villogtatás közepette.
Amióta a bringámon fókuszált LED-es reflektor van azóta a bringámat sem próbálják leszorítani :)
Az elsőbbségre megint csak a lámpa az egyik leghatásosabb, valamint a határozott magatartás.
Egy kicsit kamikaze dolognak tűnik, de nem az, mindig hagyok menekülési utat magamnak, de a magabiztosság meggyőz mindenkit, a nagyon hülyéket pedig érdemes elkerülni.
A rám húzással sincs gond. Egészen egyszerűen nem megyek autó mellet ha együtt kell haladni velük.
sorszám: 30312 (101660)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 18:46:37)
Üdv mindenkinek!
Érdeklődni szeretnék, hogy a kis ETZ-vel hogyan lehet a gyári 2,3l/100km-es fogyasztási értéket elérni.125-ös hengerrel 3 liter volt a legkevesebb 50-es tempónál, ugyanennyit evett 4-esben is.60-nál 3,3 liter.Hogy a csodába lehet a 2,3-at elérni???
Fél öt, vagy fél hat? :) Egy kicsit Micimackó vagyok:)
sorszám: 30310 (101655)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 19:38:48)
tudom hogy gáz de nem tudok fényképet küldeni, max. a rajzot tudom mailbe elküldeni.
elvi síkon 8tól 5ig dolgozom,de gyakorlatban 6 előtt még elindulni se tudtam nem hogy hazaérni,szóval maradjunk inkább abban hogy megadom a számom:06-70-774-92-55,és olyan fél környékén próbálj meg hívni,,és akkor megyek.a bajcsy kórház utcájával szemben van a maglódi út 16. az egy nagy telepnek a bejárata(sorompó kerités,stb) és ott vagyok ill, onnan vagyok várható.
A hétfő is jó, a Maglódi is.A Bajcsy is. Már csak az a kérdés mikorra menjek.
sorszám: 30307 (101650)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:17:22)
Ha tudsz küldj képeket róla mailben és megvizslatom!Nem biztos,hogy el..el..elrontottad!;D
norbi077@freemail.hu
sorszám: 30306 (101648)
( elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:21:41)
Összesen: 982 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|