:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?
|
- Fórumok -
MZ - új hozzászólás Összesen: 981 oldal
Nálam az ETZ 125-ös hengerrel gyengébb, és a fogyasztása is magasabb, mint 150-es hengerrel.Ki érti ezt? - Aztak... Ezt ugye nem mondod komolyan? Ilyet le sem írtam volna...
Ja és hogy hol fogyaszt ennyit. Nem tudom városban 0-90között közlekedem, így fogyasztja ezt.
Országúton pedig csutkát húzom neki, akkor meg 4-4,5 litert fogyaszt de engem ez valahogy nem érdekel. Az egyenlet egyszerű Benzin+motor=adrenalin
Szegény motor, 3000 alatt még jó hogy gyenge. Ott még a kuplungot sem szabad ráengedni, mert megárt neki. Szétveri a csapágyakat ez az alacsony fordulat és mellesleg a fogyasztása is nagyobb.
ETZ-t nem tudom milyen fordulatot szeret, de a TS 3000-6000között érzi jól magát, itt húz egyenletesen és itt fogyaszt a leg kevesebbet.
Állítólag a TS kipufogója nyomatékosabbra van hangolva.A 3 litert 50-nél, 60-nál, vagy 70-nél eszi?Nálam az ETZ 125-ös hengerrel gyengébb, és a fogyasztása is magasabb, mint 150-es hengerrel.Ki érti ezt?Ráadásul 3500 alatt gyenge, és rángatott.3500 felet rugásszerűen indult meg.Most tettem be egy kipufogószűkítőt, és szívócsőszűkítőt.Szintén gyenge, de nem rángat, 30-40-nel is lehet menni 5ben,de ráz.az ugrás 3500-nál még mindig érezhető, a szívó és kipufogó mérete gyári, 22mm.Vegyek inkább Simsont, vagy Babettát, ezt hagyjam meg 2 személyes túrázásra 80-as tempóban?Szinte a ladám eszik ennyit. :(
mellesleg a TS kipufogó és porlasztó nem különbözik az ETZ-től lényegesen.
Nekem pl mind a kettő ETZ-ről van :)
TS-től 3 liter reális, de a TS gyengébb mint az ETZ.
Megcsináltam 150-esre, így már kb. megy mint egy ETZ, de a fogyasztása is olyan lett mint amit te írsz.
Kíváncsi leszek mit szólnak akkor a saját készítésű LED-es hátsó lámpámhoz :)
sorszám: 30343 (101713)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-30 18:24:55)
Most olvastam egy tesztet, mely szerint a TS 125 fogasztása 70-nél 2,7l/100km.(Nekem 3,75-4,2l egyenletes 70-es tempóban.)
Ha én ezt elérném, a beton megrepedne, úgy verném a seggem a talajhoz örömömben.
Tegyek TS kipufogót és porlasztót az ETZ-re, hátha azzal jobb lesz?
Mármint a motort dicséri meg a rend őre. :D
Az a legjobb amikor megdicséri. =D
Felemelő érzés mikor nem kell félni a rendőrtől :D
sorszám: 30339 (101709)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-30 18:24:55)
említetted a vas gereben utcai KPM-et,hát a mozaikba mentem,mert az viszonlag közeli volt a nyugatitól,a lényeg viszont az hogy egy vagon rendőr mellett mentem el a szentendrei úton, és még csak rám se bagóztak,hol ott,nincs is matricám,mert egy kedves rendőr lekaparta a rendszámról,mondván "ez fél éve lejárt"
na szóval minden tök jó,90% volt a fék,és ez nem kamu,a szemem előtt mérték padon, és tök jó mind ,kivéve a s jobb első lengéscsillapító,egy kicsit folyik belőle az olaj a zárócsavarnál,de majd ki
pasztázom.ja meg nem tetszett nekik a homasitás led helyzetjelző,pedig fehér volt becsület szavamra mondva:)
na dióhéjba enny,most már n
nyugodtan gurulhatok.
Alacsony kompresszió, szétkopott henger/dugó, legalább is nekem ezért produkálta ezeket.
Megpróbálhatod kicsit dúsítani. Tekerd beljebb fél fordulattal a levegő csavart, de csodát nem érdemes várni tőle.
Gyújtás nélkül szivatóval rúgj rá 2-3-at, majd rá a gyújtást és elsőre indulnia kell. Gázt ne húzz, vagy maximum nagyon kicsit, ha beröffent, utána lehet gázt adni.
Szia!
Szivató fúvoka eldugulása lehett a gond,ha melegen rendesen huz,nem hagy ki és nem fuladd akkor a gyujtással és a porlasztóval nem lehett gond szerintem.
Hellósztok
Volna egy kis gondom a 250-ETZ-vel
Miért van az hogy a motor hidegen nem akar indulni rúgásra csak tolásra ?
de ha bemelegszik akkor viszont indul rúgásra.
valami az elektronikával vagy a karbival lenne mert nem tudunk rájönni.
Valaki segítsen.
Hello!
Érdeklödnék helyileg hol vagy, van-e etz 125 fötengelyed?
milyen állapotú és mennyiért? köszi
hali! érdeklődők a karbit mennyiért vesztegeted?helyileg merrre van? most egy 24n2-2 es van rajta,de meg van repedve ezért szív falsot.
előre is köszi.
Ha szürke maga a motor (tank, oldaldeklik és első sárvédő) valamint a henger asszem jobb hátsó sarkán alul le van törve pár hűtőborda, akkor kérlek nézd meg a váz és motorszámot és küld el nekem az itt megadott e-mail címemre. Kösz.
hali
egy ETZ 150 bontok minden alkartész van hozzá van egy komplett blokk és egy rarabokban ha valakinek kell valami...
www.walker.sokoldal.hu
ocsipal@freemail.hu
06-70-502-80-87
Még tavasszal is így volt.
Elovastam a soraidat, elgondolkoztam, miért is baj a lejárt műszaki, ha igazolásod van.:) Aztán rájöttem, hogy az igazolás kéréshez kellene a jószággal menned. :) Hiába, öregszem.:)))
Tavasszal én nem toltam odafele a motort, mert érvényes volt még a műszakim. Visszafelé toltam, mert ugyan volt rajta friss műszaki, de ettől nem hatódott meg a lelke.:) Szóval a motor működését nem befolyásolja a forgalmi.:))))
Ja igen, ha személyesen odamész időpontot kérni akkor írnak igazolást arra a napra ingyen és bérmentve és nem büntet a rendőr (legalább is pár éve így volt)
A probléma ezzel, hogy a lejárt műszakis járművel tudtam volna csak odamenni.
Ja és a Vas Gereben utcai KPM előnye, hogy kis utcákon keresztül is elérhető.
Itt van minden infó:
http://www.nkh.hu/content/view/797/5011/lang,hu/
Vas Gereben utcába vigyed. Nekem másnapra adtak időpontot és elég rendes a társaság. Igaz, cserébe viszont rendes fékpadon mérik a motort, szóval gyenge vagy hullámos fék esetén megbuksz.
Viszont jó hogy mondod, én is műszaki nélkül rohangálok :)) de vége a szezonnak, minek vizsgáztassam le? Majd tavasszal.
sorszám: 30326 (101679)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-29 00:51:42)
Nekem a Simsonom fogyasztott 1,9litert országúton. Városban az is többet evett szerintem mint 2,3liter.
Egy gazdaságosra tervezett négyütemű 125-ös esetén hihető a 2-3 liter.
Azt te csak hiszed. Nem egyszer a Jawamat is Simonak nézték :))))
Különösen a szomszéd asszony, mert a fiának is volt Simsonja. Aztán egyszer szerelem a Hondát, odajön hozzám, hogy átfestettem a Jawat? Mert a múltkor még piros volt. :)))))
Apáméknak szerelem a fűtésrendszert, szóval sokáig ott leszek. Számom: húsz 516 háromkettőegy 7
Megnéztem és válaszoltam is!:)
Köszi!
sorszám: 30323 (101676)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 19:39:37)
Ennyivel közelebb van neked a Mozaik? Szerintem Kispesten rendesebbek a Vas Gereben utcában. Vizsgára való oda és vissza guruláshoz útvonal engedélyt a műszaki vizsga helyén adnak ki.
sorszám: 30322 (101675)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-29 00:51:42)
igen? mikor mész oda dolgozni?
lehet elkarikázok arrafele.tényleg a mozaik utca fele mostanába nem jártál? érdekelne valami közel friss infó arról vannak-e rendőrök tömegesen,márcsak azért is mert kaptam egy 10rudis csekket+5000et kapott a rendőr,mert lejárt KF vizsga a motoron.beszéltem velük,tudnának fogadni csak me, kívánom odatolni a gépet,inkább rajta gurulni,de rendőr nélkül:)
ez hivatalosan úgy nézne ki hogy kérnem kéne egy útvonal engedélyt,de valahogyan nincs kedvem seggel ni egy fél napot az okmányirodába.
fél 6,bocsi az elírásért,kicsit lemaradt:)
Ja, körülbelül úgy, mint a 250 nét 3.5 literre.Most olyan 4.5 körül fogyaszt a 250 sem, de eléggé nehezen megy az első pár száz méteren. A gyertyakép elég jó, de azért nem tökéletes a helyzet. Lehet, hogy adok neki egy kicsivel több benzint.A régi ETZ-m öt körül fogyasztott felújjítás után, tökéletes beállítás mellett, az én nagyapós tempómmal.Szerintem valami vérmessebb ifjonccal országúton száz felett megette volna bőven a hetet is.
Szerintem se javult a morál, sőt napról napra romlik. A jawával még istenes a dolog, az nagyobb, és még nagyobbat mutat, de a TZ-t simónak nézik, és rendre letaszigálnak vele az útról.Épp tegnap játszotta el velem egy javuló morálu sofőr, hogy körforgalomban hátulról bejöt mellém úgy fél méternyire, aztán a következő lekanyarodásnál indexn nélkül le is kanyarodott.Mit ne mondjak, én is lefordultam ott, pedig semmi keresnivalóm nem volt arrafele. De jobb lefordulni ott, ahol nem akarok, mint felfordulni bárhol.
Megnézhetlek munka közben, bár láttam már embert, aki dolgozott.:) Te is megnézhetsz, legfeljebb rosszul fogsz aludni.:) Csak kérdés meddig vagy ott.
Nagyon nem tudod elrontani...de szerintem simán nem kanyarodsz annyira hogy jelentősége legyen.
Eléggé le kell ahhoz dönteni hogy zavaró legyen a villa és a váz hullámzása.
Nem kell hozzá versenytempót menni, sima Mátrázásnál is kijön már.
sorszám: 30316 (101665)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:21:41)
Nemá :))) én meg a Mádi Lavotta sarkánál lévő fehér sorházban fogok dolgozni 4-es lakásban, intravénás arcát láttam már, de Árpi te benézhetnél egy pofavizitre.
Ja a kórháztól 2. sarok ez lefele.
sorszám: 30315 (101664)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:17:22)
A túl erős szikrával az a baj, hogy pár (olcsóbb) gyertya nem bírja. Mindenhol szikrázik csak a szikraköznél nem :)
Skodámban a CPI-vel csak Champion és NGK gyertyákkal működött, viszont azzal álom volt.
És ki dönti el hogy ki az akit le kell lőni? Az a kretén aki az egyirányú utcából a jobb sávból balra kanyarodik a mellette menőn keresztül? Majd persze fel van háborodva hogy ő pedig indexelt és különben is milyen egyirányú utca? :DD
Na szóval nem kell fegyver, abból csak baj van. Inkább gondolkodni kell megtanulni.
Csak azért mondod hogy nem javult a morál mert nem ismerted régen mit csináltak.
Tény hogy kerülöm reflexből a potenciálisan veszélyes helyzeteket, így lehetséges hogy a konfliktus kerülő magatartásom is hozzájárul a nyugodtabb életemhez.
Ezen felül a határozott lendületes vezetési stílus, valamint a járművel elkövetett "testbeszéd" is nagyban befolyásolja a többi közlekedő hozzád való viszonyát.
Én pl. nagy biztonsággal tudom ki mit akar csinálni mielőtt bármit elkezdene jelezni, így nem jelentenek rám veszélyt mert ennek megfelelően közlekedek. Persze vannak olyan bizonytalankodók akiket nem tudok meghatározni, de ilyenkor a legrosszabbra számítva közlekedek és akkor nem lehet baj.
Szembe jövők ellen a sáv baloldala és erős, jól beállított lámpa a hatásos, valamint az is meggyőzi őket ha rárántod a kormányt picit reflektor villogtatás közepette.
Amióta a bringámon fókuszált LED-es reflektor van azóta a bringámat sem próbálják leszorítani :)
Az elsőbbségre megint csak a lámpa az egyik leghatásosabb, valamint a határozott magatartás.
Egy kicsit kamikaze dolognak tűnik, de nem az, mindig hagyok menekülési utat magamnak, de a magabiztosság meggyőz mindenkit, a nagyon hülyéket pedig érdemes elkerülni.
A rám húzással sincs gond. Egészen egyszerűen nem megyek autó mellet ha együtt kell haladni velük.
Üdv mindenkinek!
Érdeklődni szeretnék, hogy a kis ETZ-vel hogyan lehet a gyári 2,3l/100km-es fogyasztási értéket elérni.125-ös hengerrel 3 liter volt a legkevesebb 50-es tempónál, ugyanennyit evett 4-esben is.60-nál 3,3 liter.Hogy a csodába lehet a 2,3-at elérni???
Fél öt, vagy fél hat? :) Egy kicsit Micimackó vagyok:)
sorszám: 30310 (101655)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 19:38:48)
tudom hogy gáz de nem tudok fényképet küldeni, max. a rajzot tudom mailbe elküldeni.
elvi síkon 8tól 5ig dolgozom,de gyakorlatban 6 előtt még elindulni se tudtam nem hogy hazaérni,szóval maradjunk inkább abban hogy megadom a számom:06-70-774-92-55,és olyan fél környékén próbálj meg hívni,,és akkor megyek.a bajcsy kórház utcájával szemben van a maglódi út 16. az egy nagy telepnek a bejárata(sorompó kerités,stb) és ott vagyok ill, onnan vagyok várható.
A hétfő is jó, a Maglódi is.A Bajcsy is. Már csak az a kérdés mikorra menjek.
sorszám: 30307 (101650)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:17:22)
Ha tudsz küldj képeket róla mailben és megvizslatom!Nem biztos,hogy el..el..elrontottad!;D
norbi077@freemail.hu
sorszám: 30306 (101648)
( előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:21:41)
hajj ne is mondd,a józsefvárosi piacnál állandóan kapom a szebbnél szebb ajánlatokat, gázspray,pisztoly,légpuska,vipera,somfa,
mindenféle szir-szart el bírnak ott adni,csak kár hogy illegális.
más: teszteltem az első példányt a villamerevítőből,nos hát lehet hogy én várok el sokat tőle v. elb-asztam a méretezést v. a formáját,mert nem érzek semmi feltűnő változást a futóműbese kanyarba se kátyú,se egyens kigyorsitásnál,szóval most nem tudom mi a lótök legyen.
az jó,én XIII.kerületi vagyok,de köbányán dolgozom a bajcsy kórháznál a maglódi úton.Ha gondolod hétfőn elviszem magammal melóba és akkor tudunk valahol találkozni.
Egyébként én is találkoztam olyan szituval hogy az utca egyik végén sima behajtani tilos tábla van, és a másik végén meg egy behajtani tilos kivéve célforgalom,és kivéve motorkerékpár.szóval igen csak borult elméjű volt az aki megtervezte ezeknek a tábláknak a helyét:)
A megszakító az áramkört szakítja meg, a BKV az idegeimet.
Időm mint a tenger. A munkanélküliség előnye.Késő éjji órákat leszámítva nekem bármikor jó a találkozás. Éjjel néha elalszom.:) XVIII kerületi vagyok, Budapest bármely pontja megfelelő számomra. Legfelejebb nem találok oda, vagy nem tudok odajutni a forgalmi rend miatt.:) Vannak Pesten olyan foltok, ahova még nem sikerült behajtanom egyirányú utca, kanyarodni tilos táblák meg efélék miatt:))
A B8HS nekem az endúrómban volt annak idején, semmi különöset nem tapasztaltam. Szerintem inkább érzékcsalódás lehet a dolog, mert szerintem a jó gyújtásnál nincs jobb. Azt hiszem már írtam itt, hogy annáll jobbat nem tudsz kitalálni, minzha jó szőgnél mindn fordulaton olyan erős szikra van, ami biztosan gyújtja a keveréket, Esetleg a hézag játszhat bele , ha elég erős a szikra nagyobb hézagnál is elég erős maradhat a gyújtáshoz. Ha a nagyobb hézagon is jól gyújt, akkor a keverék nagyobb felületen gyújtódik meg, elvileg gyorsabb lessz az égés. Szerintem.
Ezért kellene szabad fegyvertartás!Pár nap alatt erősen megfogyatkoznánk!Lenne dirr-durr!:o
Nálunk (itt Fóton) épp tegnap történt egy eset, hogy egyik autós nem adta meg a másiknak az elsőbbséget ezért az amikor megálltak LESZÚRTA a szabálytalankodót.
Szerencsére nem volt halálos a szúrás és a szabálytalankodó emberünk leütötte a szurkálót, hogy el ne meneküljön amíg kijönnek a rendőrök.
Ez lenne a javuló közlekedési morál? :D
Összesen: 981 oldal
Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
|
|
|
|