hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 04. vasárnap 
Mónika, Flórián

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

szsrobert
válasz erre | email2008-10-01 19:44:36
50km-t még nem toltam motort, de ma az ECO-val kerékpároztam egy sort, mire beindult.Fröcsköl az olaj a kipufogóból.Mi rák lett vele?
Mz vel már volt 2,39l/100km, de az 40-50 között, és kis fúvókával,pedig a gyári beállításokkal tudnia kellene a 2,3-at.Most 110-es főfúvókával 2,77l/100km-t mértem 50-nél, 3,3l 60-nál, 3,75l 70-80-nál.Szabadonfutót kellene építeni a mociba.Üresbe téve is elég hamar lelassul, talán a lánc és a láncvédőgumi súrlódása a ludas.
sorszám: 30365 (101761)
(előzmény: JAWAvsRENAULT, 2008-10-01 19:30:41)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-01 19:40:54
Nagyon oda kell figyelni a led választásnál.Ahogy te is irtad "megfelelő led".Jómagam megcsináltam az indexeket és a hátsó lámpát is ledekből.Hát az indexeket már vissza is cseréltem az izzósra.Pedig 15 led volt lámpánként,mégsem volt olyan fényereje ami megnyugtató lett volna.Ugye könnyű kiszámolni hogy összesen 60 ledet kellett venni az indexekhez.Ha tutira akar menni az ember akkor nagy fényerejű ledet vesz,ami nem olcsó. a kis fényerejű meg kevés.A láthatósági szögről nem is beszélve.Most ugy áll a helyzet nálam hogy a hátsólámpa az megmaradt ledesnek.Az szerintem jó lett még nappalra is.Én az mzclubhungary.com-on levő Sub-ee féle lámpát csináltam meg.Ő ugy tervezte meg hogy mindegyik led világit amikor világitáson van és amikor rálépsz a fékre akkor erősebben világit.Na arra akartam csak rávilágitani hogy aki ért a ledekhez az esetleg segithetne azzal hogy konkrétan milyent vegyen az aki ilyenre adja a fejét,nehogy ugy járjon mint én akinek most van feleslegesen 4 indexe tele sárga leddel.
sorszám: 30364 (101760)
(előzmény: Árpád, 2008-10-01 15:05:51)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-01 19:37:04
Bambi, úgy érted, hogy a 2,3l/100km-rel nagyot hazudott a gyár?
sorszám: 30363 (101759)
(előzmény: bambi99, 2008-10-01 09:17:21)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-01 19:35:10
Ez most mi akar lenni?Mit írtál volna le?
A gyárilag megadott érték 2,3l/100km, ezt várom el a motortól.Vagy azt tartod furcsának, hogy a 125-ös gyengébb létére mégis több üzemanyagot igényel?
sorszám: 30362 (101757)
(előzmény: PSc_TS250/1, 2008-10-01 00:10:48)

 
 
JAWAvsRENAULT
válasz erre | email2008-10-01 19:30:41
Én tudok KETTŐ biztos tippet adni hogyan tud nagyon jó fogyasztásod lenni,AZ EGYIK POÉNOS,A MÁSIK ANNYIRA NEM.ÉN AZ EGYIKET PRÓBÁLTAM MÁR.Tehát az egyik,ha 50 km-t motorozol vele,és a másik 50 en tolod a motort.Így a 100 km benne lesz az órában és TUTIRA olyan jó lesz fogyasztásod MINT MÉG SOHA!A másik nem olyan poénos,de mondjuk ha lerobbansz vele,és futón viszik haza a motort,akkor is jó lesz a fogyasztása.SZÓ AMI SZÓ,ÖRÜLJ ANNAK HOGY MEGÁLL 4 LITER környékén a kétütemű motor.Nekem is volt,én is motoroztam ts el,ETZ vel,és Jawa-val.Egyik sem állt meg 4 liter alatt.
Bár a TS mz vel keveset,mentem.És valóban a 70 es tempó a legjobb neki.
Gyuri.
sorszám: 30361 (101755)
(előzmény: szsrobert, 2008-09-30 20:35:31)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-01 19:29:47
Ha csutkáznám országúton, akkor 6 litert enne.
sorszám: 30360 (101754)
(előzmény: Keri, 2008-09-30 22:00:13)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-10-01 17:35:07
Kösz a tanácsokat!!! A végén a poén :D

Honvéd1990: Csak nem saját keserű tapasztalat???
sorszám: 30359 (101752)
(előzmény: Árpád, 2008-10-01 15:05:51)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-01 15:17:04
Szatok skacok figyelmetekbe aljánlom hogy ne vegyetek egy olyan mocit sem aminek nincs meg valami papirjavagy ki lenne vonva esetleg aforgalomból vagy bármi más akadája lenne a forgalomba közlekedésnek !!! Soha az életbe nem fogtok vele a neveteken motorozni !! sziasztok !
sorszám: 30358 (101748)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-01 15:05:51
Vegyél próbapanelt. Egy csomó helyen lehet kapni, tele van likakkal.:) Csak bele kell dobálnod a ledeket, az ellenállókat, megfelelően elhajlítgatod a lábakat, levagdosod, forrasztasz, osztán kész is. Megfelelő ledek esetén elég 16 darab bőven. Négy darabot sorba kötsz, velük sorba szintén egy ellenállás. ezekből a sorokból kötsz össze párhuzamosan négyet. Az ellenállást nem tudom így megmondani, függ a ledektől.Kiszámítani a következő módon tudod: Umax-ledek nyitó feszültsége = R*Imax. Imax az az áram, amit a ledek kibírnak. Umax az a feszültség, ami előfordulhat a motorodon.Ha nem a maximális áram van megadva a ledekre a katalógusban, akkor Imax = maximális teljesítmény osztva nyitófeszültséggel. A nyitó feszültség is katalógus adat.
Forrasztásnál csak két dologra kell figyelni. Ne forassz össze olyan dolgokat, amiket nem szükséges, viszont forrassz meg mindent, ami kell.:))
Komolyra fordítva a szót: Forrasztásnál arra kell figyelni, hogy anyákot, az alkatrész lábat kell annyira megmelegíteni, hogy megfusson rajta az ón. Tehát nem olvadt ónt kenegetünk az alkatrészekre a pákával.

Végezetül egy poén, ami a leírtakról jutott eszembe:
Mi az ellenállás mértékegysége: Partizán/négyzetméter. :))
sorszám: 30357 (101747)
(előzmény: LG TS, 2008-10-01 12:24:38)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-10-01 12:24:38
Én is pont így vagyok a hátsó fékkel, folyton parázok, hogy most világít-e vagy nem, nameg az a késlekedés amivel kigyullad... Nagyvárosban ahol az ember seggébe másznak folyton, elég fárasztó tud lenni. Én is megcsinálnám legszívesebben LED-esre a féklámpát, de még életemben nem csináltam ilyet, hogy maratás, meg panel kifurkálás. Forrasztani azt már igen, de elég kezdő vagyok abban is :(
sorszám: 30356 (101743)
(előzmény: Keri, 2008-10-01 07:57:34)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2008-10-01 09:27:18
Oké kössz a tippet ez eszembe se volt elég rég volt a karbi tisztítva lehet az nem enged kellő anyagot az utánnadlévő aki meg írta az indítást úgy szoktam, kevés kompresszió meg lehetetlen mert majdnem 11 bárt mértem
sorszám: 30355 (101734)
(előzmény: Gábor, 2008-09-30 10:44:55)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-10-01 09:17:21
csak lejtőn mész van esélyed
sorszám: 30354 (101733)
(előzmény: szsrobert, 2008-09-30 20:35:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-01 08:00:23
Amúgy spórolásra valóban a babetta a legjobb. Ennél már csak az olcsóbb ha gyalog közlekedsz.
sorszám: 30353 (101730)
(előzmény: szsrobert, 2008-09-30 21:15:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-01 07:57:34
Lehet, ha pontosan utána néznénk, kiderülne hogy csak izzót és meghatározott teljesítményűt lehet belerakni. A LED teljességgel szabálytalan szerintem.
Nem mintha nem lenne lényegesen biztonságosabb, de a kockafejű bürokratákat ez cseppet sem szokta érdekelni. "A szabály az szabály"
(viszont erre hivatkozva leszereltem az indexet, mivel szabály szerint motoron nem kötelező, nekem meg csak útban volt :)))

Régen a 3. féklámpával is ez volt. Büntettek érte a rendőrök. Aztán nálunk értelmesebb országokban rájöttek hogy jelentősen csökkenti a ráfutásos balesetek számát, szinte kötelező tartozéka lett az autóknak, és miután minden új autó ilyennel jött ki nálunk is nagy kegyesen megengedték.

A LED-el ugyan ez a helyzet. A gyári sötétben is alig látható, pislákoló, lassan beizzó féklámpa és helyzetjelző helyett, jól láthatóan erős, azonnal kigyulladó LED-el sokkal jobban betartják mögöttem a követési távolságot és most már merek fékezni akkor is amikor vannak mögöttem. Régen ez veszélyes volt TS-el.

A másik hogy az eredeti izzó foglalat folyamatosan érintkezési hibás volt (6V átka) és sohasem tudhattam hogy látnak e. Mindig a hátsó lámpát nézegettem menetközben is. A LED-es konzol rendes késes csatlakozókkal van bekötve ami jóval megbízhatóbb működést biztosít. Az izzó kiégésétől sem kell tartani, mert 50000óra élettartamával túl fogja élni a motort, ráadásul a sok LED közül 1-2 tönkremenne még mindig jól látható vagyok....a műszakira viszont viszek pár LED-et zsebben, mint tartalék izzókészlet ;-))
sorszám: 30352 (101729)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-01 04:55:05)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-01 04:55:05
szerintem csak azért szóltak meg mert mert irigylik,meg talán mert enyhe hideg kékes szine van mint a neoncsőnek.
sorszám: 30351 (101728)
(előzmény: Keri, 2008-09-30 20:47:50)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-01 04:51:55
ilyen már volt sajnos,csak kár hogy utána kérte a forgalmit meg a jogsit:),de most már mindenem meg van még a láthatósági mellény is,most már csak a lábtörlő gumi miatt szólhatnak hogy kicsit cafrangosra vágtam ki
sorszám: 30350 (101727)
(előzmény: Forrest, 2008-09-30 20:06:44)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-10-01 00:10:48
Nálam az ETZ 125-ös hengerrel gyengébb, és a fogyasztása is magasabb, mint 150-es hengerrel.Ki érti ezt? - Aztak... Ezt ugye nem mondod komolyan? Ilyet le sem írtam volna...
sorszám: 30349 (101725)
(előzmény: szsrobert, 2008-09-30 21:15:24)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-30 22:00:13
Ja és hogy hol fogyaszt ennyit. Nem tudom városban 0-90között közlekedem, így fogyasztja ezt.
Országúton pedig csutkát húzom neki, akkor meg 4-4,5 litert fogyaszt de engem ez valahogy nem érdekel. Az egyenlet egyszerű Benzin+motor=adrenalin
sorszám: 30348 (101720)
(előzmény: Keri, 2008-09-30 21:44:53)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-30 21:44:53
Szegény motor, 3000 alatt még jó hogy gyenge. Ott még a kuplungot sem szabad ráengedni, mert megárt neki. Szétveri a csapágyakat ez az alacsony fordulat és mellesleg a fogyasztása is nagyobb.

ETZ-t nem tudom milyen fordulatot szeret, de a TS 3000-6000között érzi jól magát, itt húz egyenletesen és itt fogyaszt a leg kevesebbet.

sorszám: 30347 (101719)
(előzmény: szsrobert, 2008-09-30 21:15:24)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-09-30 21:15:24
Állítólag a TS kipufogója nyomatékosabbra van hangolva.A 3 litert 50-nél, 60-nál, vagy 70-nél eszi?Nálam az ETZ 125-ös hengerrel gyengébb, és a fogyasztása is magasabb, mint 150-es hengerrel.Ki érti ezt?Ráadásul 3500 alatt gyenge, és rángatott.3500 felet rugásszerűen indult meg.Most tettem be egy kipufogószűkítőt, és szívócsőszűkítőt.Szintén gyenge, de nem rángat, 30-40-nel is lehet menni 5ben,de ráz.az ugrás 3500-nál még mindig érezhető, a szívó és kipufogó mérete gyári, 22mm.Vegyek inkább Simsont, vagy Babettát, ezt hagyjam meg 2 személyes túrázásra 80-as tempóban?Szinte a ladám eszik ennyit. :(
sorszám: 30346 (101718)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-30 20:51:21
mellesleg a TS kipufogó és porlasztó nem különbözik az ETZ-től lényegesen.
Nekem pl mind a kettő ETZ-ről van :)
sorszám: 30345 (101715)
(előzmény: szsrobert, 2008-09-30 20:35:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-30 20:50:11
TS-től 3 liter reális, de a TS gyengébb mint az ETZ.
Megcsináltam 150-esre, így már kb. megy mint egy ETZ, de a fogyasztása is olyan lett mint amit te írsz.
sorszám: 30344 (101714)
(előzmény: szsrobert, 2008-09-30 20:35:31)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-30 20:47:50
Kíváncsi leszek mit szólnak akkor a saját készítésű LED-es hátsó lámpámhoz :)
sorszám: 30343 (101713)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-30 18:24:55)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-09-30 20:35:31
Most olvastam egy tesztet, mely szerint a TS 125 fogasztása 70-nél 2,7l/100km.(Nekem 3,75-4,2l egyenletes 70-es tempóban.)
Ha én ezt elérném, a beton megrepedne, úgy verném a seggem a talajhoz örömömben.
Tegyek TS kipufogót és porlasztót az ETZ-re, hátha azzal jobb lesz?
sorszám: 30342 (101712)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-09-30 20:06:44
Mármint a motort dicséri meg a rend őre. :D
sorszám: 30341 (101711)
(előzmény: Forrest, 2008-09-30 20:05:55)

 
 
Forrest
válasz erre | email2008-09-30 20:05:55
Az a legjobb amikor megdicséri. =D
sorszám: 30340 (101710)
(előzmény: LG TS, 2008-09-30 19:31:32)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-09-30 19:31:32
Felemelő érzés mikor nem kell félni a rendőrtől :D
sorszám: 30339 (101709)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-30 18:24:55)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-30 18:24:55
említetted a vas gereben utcai KPM-et,hát a mozaikba mentem,mert az viszonlag közeli volt a nyugatitól,a lényeg viszont az hogy egy vagon rendőr mellett mentem el a szentendrei úton, és még csak rám se bagóztak,hol ott,nincs is matricám,mert egy kedves rendőr lekaparta a rendszámról,mondván "ez fél éve lejárt"
na szóval minden tök jó,90% volt a fék,és ez nem kamu,a szemem előtt mérték padon, és tök jó mind ,kivéve a s jobb első lengéscsillapító,egy kicsit folyik belőle az olaj a zárócsavarnál,de majd ki
pasztázom.ja meg nem tetszett nekik a homasitás led helyzetjelző,pedig fehér volt becsület szavamra mondva:)
na dióhéjba enny,most már n
nyugodtan gurulhatok.
sorszám: 30338 (101708)
(előzmény: Keri, 2008-09-30 16:13:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-30 16:13:21
Alacsony kompresszió, szétkopott henger/dugó, legalább is nekem ezért produkálta ezeket.
Megpróbálhatod kicsit dúsítani. Tekerd beljebb fél fordulattal a levegő csavart, de csodát nem érdemes várni tőle.
sorszám: 30337 (101705)
(előzmény: Rollsz, 2008-09-30 09:25:40)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-09-30 11:41:57
Gyújtás nélkül szivatóval rúgj rá 2-3-at, majd rá a gyújtást és elsőre indulnia kell. Gázt ne húzz, vagy maximum nagyon kicsit, ha beröffent, utána lehet gázt adni.
sorszám: 30336 (101702)
(előzmény: Rollsz, 2008-09-30 09:25:40)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-09-30 10:44:55
Szia!
Szivató fúvoka eldugulása lehett a gond,ha melegen rendesen huz,nem hagy ki és nem fuladd akkor a gyujtással és a porlasztóval nem lehett gond szerintem.
sorszám: 30335 (101701)
(előzmény: Rollsz, 2008-09-30 09:25:40)

 
 
Rollsz
válasz erre | email2008-09-30 09:25:40
Hellósztok
Volna egy kis gondom a 250-ETZ-vel
Miért van az hogy a motor hidegen nem akar indulni rúgásra csak tolásra ?
de ha bemelegszik akkor viszont indul rúgásra.
valami az elektronikával vagy a karbival lenne mert nem tudunk rájönni.
Valaki segítsen.
sorszám: 30334 (101699)

 
 
kolnos
válasz erre | email2008-09-30 08:34:19
Hello!
Érdeklödnék helyileg hol vagy, van-e etz 125 fötengelyed?
milyen állapotú és mennyiért? köszi
sorszám: 30333 (101697)
(előzmény: WALKER !, 2008-09-29 22:10:41)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-30 06:16:03
hali! érdeklődők a karbit mennyiért vesztegeted?helyileg merrre van? most egy 24n2-2 es van rajta,de meg van repedve ezért szív falsot.
előre is köszi.
sorszám: 30332 (101696)
(előzmény: WALKER !, 2008-09-29 22:10:41)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-09-29 22:21:28
Ha szürke maga a motor (tank, oldaldeklik és első sárvédő) valamint a henger asszem jobb hátsó sarkán alul le van törve pár hűtőborda, akkor kérlek nézd meg a váz és motorszámot és küld el nekem az itt megadott e-mail címemre. Kösz.
sorszám: 30331 (101693)
(előzmény: WALKER !, 2008-09-29 22:10:41)

 
 
WALKER !
válasz erre | email2008-09-29 22:10:41
hali

egy ETZ 150 bontok minden alkartész van hozzá van egy komplett blokk és egy rarabokban ha valakinek kell valami...
www.walker.sokoldal.hu
ocsipal@freemail.hu
06-70-502-80-87
sorszám: 30330 (101690)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-29 08:35:22
Még tavasszal is így volt.
Elovastam a soraidat, elgondolkoztam, miért is baj a lejárt műszaki, ha igazolásod van.:) Aztán rájöttem, hogy az igazolás kéréshez kellene a jószággal menned. :) Hiába, öregszem.:)))
Tavasszal én nem toltam odafele a motort, mert érvényes volt még a műszakim. Visszafelé toltam, mert ugyan volt rajta friss műszaki, de ettől nem hatódott meg a lelke.:) Szóval a motor működését nem befolyásolja a forgalmi.:))))
sorszám: 30329 (101682)
(előzmény: Keri, 2008-09-29 08:08:13)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-29 08:08:13
Ja igen, ha személyesen odamész időpontot kérni akkor írnak igazolást arra a napra ingyen és bérmentve és nem büntet a rendőr (legalább is pár éve így volt)
A probléma ezzel, hogy a lejárt műszakis járművel tudtam volna csak odamenni.
sorszám: 30328 (101681)
(előzmény: Árpád, 2008-09-29 06:47:11)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-29 08:06:03
Ja és a Vas Gereben utcai KPM előnye, hogy kis utcákon keresztül is elérhető.

Itt van minden infó:
http://www.nkh.hu/content/view/797/5011/lang,hu/
sorszám: 30327 (101680)
(előzmény: Keri, 2008-09-29 08:04:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-29 08:04:10
Vas Gereben utcába vigyed. Nekem másnapra adtak időpontot és elég rendes a társaság. Igaz, cserébe viszont rendes fékpadon mérik a motort, szóval gyenge vagy hullámos fék esetén megbuksz.

Viszont jó hogy mondod, én is műszaki nélkül rohangálok :)) de vége a szezonnak, minek vizsgáztassam le? Majd tavasszal.
sorszám: 30326 (101679)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-29 00:51:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-29 08:00:35
Nekem a Simsonom fogyasztott 1,9litert országúton. Városban az is többet evett szerintem mint 2,3liter.

Egy gazdaságosra tervezett négyütemű 125-ös esetén hihető a 2-3 liter.
sorszám: 30325 (101678)
(előzmény: Árpád, 2008-09-28 23:15:55)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-29 07:55:35
Azt te csak hiszed. Nem egyszer a Jawamat is Simonak nézték :))))
Különösen a szomszéd asszony, mert a fiának is volt Simsonja. Aztán egyszer szerelem a Hondát, odajön hozzám, hogy átfestettem a Jawat? Mert a múltkor még piros volt. :)))))

Apáméknak szerelem a fűtésrendszert, szóval sokáig ott leszek. Számom: húsz 516 háromkettőegy 7
sorszám: 30324 (101677)
(előzmény: Árpád, 2008-09-28 23:07:41)

 
 
R.Norbi
válasz erre | email2008-09-29 07:33:01
Megnéztem és válaszoltam is!:)
Köszi!
sorszám: 30323 (101676)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 19:39:37)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-29 06:47:11
Ennyivel közelebb van neked a Mozaik? Szerintem Kispesten rendesebbek a Vas Gereben utcában. Vizsgára való oda és vissza guruláshoz útvonal engedélyt a műszaki vizsga helyén adnak ki.
sorszám: 30322 (101675)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-29 00:51:42)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-29 00:51:42
igen? mikor mész oda dolgozni?
lehet elkarikázok arrafele.tényleg a mozaik utca fele mostanába nem jártál? érdekelne valami közel friss infó arról vannak-e rendőrök tömegesen,márcsak azért is mert kaptam egy 10rudis csekket+5000et kapott a rendőr,mert lejárt KF vizsga a motoron.beszéltem velük,tudnának fogadni csak me, kívánom odatolni a gépet,inkább rajta gurulni,de rendőr nélkül:)
ez hivatalosan úgy nézne ki hogy kérnem kéne egy útvonal engedélyt,de valahogyan nincs kedvem seggel ni egy fél napot az okmányirodába.
sorszám: 30321 (101673)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 22:26:42)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-09-29 00:46:34
fél 6,bocsi az elírásért,kicsit lemaradt:)
sorszám: 30320 (101672)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 19:52:30)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-28 23:15:55
Ja, körülbelül úgy, mint a 250 nét 3.5 literre.Most olyan 4.5 körül fogyaszt a 250 sem, de eléggé nehezen megy az első pár száz méteren. A gyertyakép elég jó, de azért nem tökéletes a helyzet. Lehet, hogy adok neki egy kicsivel több benzint.A régi ETZ-m öt körül fogyasztott felújjítás után, tökéletes beállítás mellett, az én nagyapós tempómmal.Szerintem valami vérmessebb ifjonccal országúton száz felett megette volna bőven a hetet is.
sorszám: 30319 (101668)
(előzmény: Keri, 2008-09-28 22:36:11)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-09-28 23:07:41
Szerintem se javult a morál, sőt napról napra romlik. A jawával még istenes a dolog, az nagyobb, és még nagyobbat mutat, de a TZ-t simónak nézik, és rendre letaszigálnak vele az útról.Épp tegnap játszotta el velem egy javuló morálu sofőr, hogy körforgalomban hátulról bejöt mellém úgy fél méternyire, aztán a következő lekanyarodásnál indexn nélkül le is kanyarodott.Mit ne mondjak, én is lefordultam ott, pedig semmi keresnivalóm nem volt arrafele. De jobb lefordulni ott, ahol nem akarok, mint felfordulni bárhol.
Megnézhetlek munka közben, bár láttam már embert, aki dolgozott.:) Te is megnézhetsz, legfeljebb rosszul fogsz aludni.:) Csak kérdés meddig vagy ott.
sorszám: 30318 (101667)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 22:12:36)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-28 22:36:11
Szerintem sehogy.
sorszám: 30317 (101666)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-28 21:41:34)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-09-28 22:33:42
Nagyon nem tudod elrontani...de szerintem simán nem kanyarodsz annyira hogy jelentősége legyen.
Eléggé le kell ahhoz dönteni hogy zavaró legyen a villa és a váz hullámzása.
Nem kell hozzá versenytempót menni, sima Mátrázásnál is kijön már.
sorszám: 30316 (101665)
(elözmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-09-27 22:21:41)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu