hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 04. vasárnap 
Mónika, Flórián

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2008-10-08 10:44:27
Szerintem meg hülyeséget beszélsz.
Én a hatóság által nyilvántartott tulajdonosától veszem meg. Ennyi.
sorszám: 30565 (102071)
(előzmény: Lionheart, 2008-10-07 23:26:24)

 
 
nagy géza
válasz erre | email2008-10-08 00:19:50
szevasztok
ha valakinek lenne sárvédőtoldat nem a végén az a kis sárfogó hanem a betét rész
üdv
sorszám: 30564 (102068)

 
 
nagy géza
válasz erre | email2008-10-08 00:17:55
szevasztok
etz250-hez ülést szeretnék ami jó állapotu
sorszám: 30563 (102067)

 
 
ábrus
válasz erre | email2008-10-07 23:27:15
Ennyi pénzért nemigen fogsz normális állapotú cbr 600/1000-est találni.Mivel sikerszéria volt annak idején ezért nagyon megkérik az árukat még ma is.Én egy cb 900-assal(1981)lettem gazdasági öngyilkos 12 éve,pedig mindent én csináltam rajta.(jó,a gépmunkát nem)
Ha egy ilyet akarsz rendbehozni akkor többszázezer creditet kell a projectre szánnod.(k.drága hozzájuk minden)
Ha mindenképpen ilyesmit akarsz akkor yamaháéknál nézz szét (fzr 600/1000)ezekből 300-400-ért egész jót(is)találhatsz.A használtautón mindíg van belőlük mert nem nagyon keresik őket.Mivel én napi kapcsolatban vagyok ezzel a típussal ezért bátran merem ajánlani.(azt is hogy a lelkesedéseden és pénzen kívül vigyél magaddal hozzáértőt is)
A 250/400-ast kerüld el,valamint a bármelyik márkájú japán belpiaci modelleket is.(sok idegeskedéstől kíméled meg magad)

Az MZ-d lehet ennyi pénzből újragyártott,de ennél a kategóriánál egy hátsógumi(új)30-nál kezdődik és kb 10-12e km-t bír ha vigyázol rá,egy láncszett kb 40e,fékbetét 6-7e nyergenként,de ha a blokkba kell nyúlni akkor kezd igazán megroppanni a bankszámlád.Mondjuk 4 új dugattyú gyűrűvel 120e magyar egység,ha egy szelepszár szimering 600ft és ebből vannak min.16-an de az fzr-nél 20-an,akkor ez sem gyenge összeg.(most tippeld meg egy szelep árát és szorozd meg 16 vagy 20-szal)és ezek még csak az alkatrészek.
Ha te csinálod akkor nagyot spórolhatsz a munkadíjon de ha nem akkor:egy blokk szét és összeszerelés elmosva(nem csináltak benne semmit!) egy átlag(nem márka)szervízben kb 30e-ft.Ilyenkor illik új tömítéseket beépíteni,a komplett tömítés garnitúra(utángyártott!!)30-40e ft(nem elírás!)
Egy karbiszinkron 4-6e ft,(én 2500-ért szoktam,ez elég baráti ár)a szelephézag állítása megint érdekes és költséges de szükséges művelet.(hacsak nem himbás állítócsavaros,de ezeké nem az:-))
Szóval nagyon gondold és nézd meg hogy mit veszel meg,mert ezeket nem megvenni drága hanem fenntartani.
sorszám: 30562 (102066)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-06 22:46:51)

 
 
Lionheart
válasz erre | email2008-10-07 23:26:24
Laci,ha kiderül,hogy palástolt szerződést kötsz az eredeti tulajjal,akkor az bizony okirathamisítás,mert ő nem Neked adta el eredetileg,tőled vételárat sem vett át,mégis erről szóló okiratot állítotok ki,tehát ha kiderül,akkor bizony bűncselekmény és okirathamisítás szerintem is.
Persze kérdés,hogy kiderül-e.
sorszám: 30561 (102065)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 22:24:44)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-10-07 21:20:57
köszi mindebkinek!!!
Waresz megpobálom ezt amit leírtál mert sztem mcsak ez a baja mert mindent kipróbáltam és csak adja a hangot 3 főtengellyel két hengerrel
sorszám: 30560 (102063)
(előzmény: waresz, 2008-10-07 14:02:45)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-10-07 21:16:18
úgy, hogy valószínűleg a forgalmiban szereplő tulajdonos mikor eladta a gépet befáradt az okmányirodába az adásvételivel és bejelentette, hogy eladta a gépet. Ez esetben nem adhatja el neked (nem írhattok adásvételit vele), ha előtte már valakinek eladta és már nem az övé a motor.
sorszám: 30559 (102062)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 22:24:44)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-10-07 18:47:44
Megkaptam, köszi! Válaszoltam is.
sorszám: 30558 (102055)
(előzmény: waresz, 2008-10-07 17:50:23)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-07 17:50:23
küldtem levelet neked amibe részletesen írok a két blokk közti különbségről. van rajz is. és küldök illusztrációkat, azokrol az alkatrészekről, és megoldásokról ami van az újjabba,
sorszám: 30557 (102050)
(előzmény: LG TS, 2008-10-07 17:05:59)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-10-07 17:05:59
Srácok! Most újítódik fel a blokkom(egy haver csinálja), és kiderült, hogy az én 75'évjáratú TS 150-embe ami felül bronzperselyes, nem lehet csak úgy kicserélni a főtengelyt 76utánira(Lett volna egy pöpec felül tűgörgős). Mire én mondtam, hogy akkor újíttassuk fel a mostani főtengőt, de a hajtókart cseréljük ki felül tűgörgősre. A főtengelyfelújító bácsi szerint ezt sem lehet. Na erre tud valaki mondani valamit hogy miért nem?? Esetleg a hajtókar szemét átalakítani, nem lehet?? Vagy valaki meg tudja esetleg cáfolni ezeket, mert szeretnék csáót mondani az 1:33as keverési aránynak.
sorszám: 30556 (102047)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-07 16:32:45
Ha tul nagy az oldalirányu játéka a főtengelyen a hajtókarnak akkor elérheti a sonkát is.Az én motoromból amikor kivettem a főtengelyt,akkor láttam hogy tudott oldalirányban mozogni annyit hogy a sonkán és a hajtókaron is látszott hogy találkoztak egymással.Hogy ez tud e hangot kiadni azt nem tudom megmondani mert előtte nem én használtam a motort.
sorszám: 30555 (102046)
(előzmény: varga ádám, 2008-10-07 06:16:28)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-07 16:16:40
MZ-s főtengely csapággyal kapcsolatos rossz tapasztalatom nincs, az Mz egy hengeres. De nem tudom, nem jelenhet e meg mégis szélsőséges esetekben valamelyik a kéthengeres jawáknál előforduló hibákból: Ott előfordul kiverődött csapágy fészek, elkopott főtengely, ami "lötyög " a csapágyban.A főtengely kopása akár excentrikus is lehet, ha rosszul mérik akár nem is derül ki a főtengely centírozásánál.
sorszám: 30554 (102045)
(előzmény: Árpád, 2008-10-07 12:09:14)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-07 14:02:45
Árpádnál a pont! ha két különböző blokkfelet párosítanak, akkor az bizony könnyen lehet hogy szorúlni fog. jól írta a lényeget,de leírom teljesen világosan: a két blokkfelet a gyárba kiöntik, kialakítják a helyét a brezonstifteknek,és utána a brezonstiftekkel egymás vonalába állítják(ezek biztosítják a pontos illeszkedésüket egymáshoz,hogy ne tudjanak elmozdúlni). eztán összecsavarozzák, és jön a marógép. kimarja gyönyörüen egy vonalba a csapágyfészkeket. ezért nyugodtan lehet mondani: nincs két egyforma blokk(a blokkfelek összeillesztése elötti számos műveletet kihagytam, de a leírtakon van most a hangsúly..) igy két különböző blokktól származó felek kb 99%ban nem is passzolhatnak egymáshoz normálisan. véleményem szerint az is csoda ha össze lehet őket rakni. legegyszerűbb ellenörzési forma:kuplungot, generátort le róla. legyen kopaszon a főtengely.vedd ki a szimeringeket is! hengert, dugattyút is szereld le. olajozd be a főtengelycsapágyakat(alsó hajtórúdtűgörgőket is) 2T olajjal. majd fogd meg két ujjaddal a hajtórúd felső szemét, és mintha te lennél a dugattyú kezdd el annál fogva húzásokkal, tolásokkal forgatni a főtengelyt. alapból nagyon könnyen kell menjen, forgasd meg ahogy bírod! ha jól megforgatod, akkor saját lendületénél fogva még fordulnia kell legalább 3-5öt! sehol sem szorúlhat kicsit se! ha akad akkor megb@szta a kutya... megjegyzés: egyáltalán nem biztos hogy ettől van a csörgés.
sorszám: 30553 (102042)
(előzmény: varga ádám, 2008-10-07 10:52:46)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-07 12:09:14
Úgy tudom, a blokfeleket "összefúrják" azaz a furatok, csapágyfészkek úgy vannak kialakítva, hogy passzoljanak. Ez nem biztos, de így hallottam. Előfordul, hogy városi legende a dolog.Viszont ha tényleg igaz a dolog, akkor előfordulhat, hogy nem esnek teljesen jó helyre a csapágyfészkek, esetleg ferdén lehet így a főtengely.Akkor bizony kolompolna.De nem hiszem, hogy ez lenne a baj.Valami hülyeség lehet a ludas. Kiesett tűgörgő, sérült kosár, efféle.Ha tényleg nem ferde a főtengely, hajtókar a mérések ellenére.
sorszám: 30552 (102040)
(előzmény: varga ádám, 2008-10-07 10:52:46)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-10-07 10:52:46
hali!!
a gyűrüket is néztem de jok meg van a gyűrűhézag is újakat is vettem bele.
probáltam másik hengerrel és dugóval akkor is ezt csinálja.
Hallotam olyat is hogy ha a két blokfél nem a gyári hanem hozzá tettek egy másikat azis csinál ilyeneket. igaz ez?
Az a baj nem tom a motopr előéletéet azt tom mert látszott rajta hogy nagyot estek vele és bllokk cserés volt.
sorszám: 30551 (102038)
(előzmény: Árpád, 2008-10-07 08:53:03)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-07 09:51:09
erröl jut eszembe: a dugattyú megfelelő oldala néz a kipufogóablak felé? mert ha nem akkor a gyűrűk összeillesztési pontja akadhat az ablakokba. 1 túlmérettel nagyobb gyűrűt meg nem lehet belerakni egy frissen fúrt hengerbe. gyűrűhézag 0,15-0.2mm. ezt minden összerakás elött ellenőrizni kell. másik dolog: fúrás után az ablakok éleit KICSIT illik "letörni(az éleket eldolgozni)" erre alkalmas szerszám lehet akár egy ilyen kis multilószar, ami forog 30000ret, és van hozzá kisméretű köszörűkő. HENGERFALRA VIGYÁZZ!
sorszám: 30550 (102036)
(előzmény: Árpád, 2008-10-07 08:53:03)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-07 08:53:03
Előfordult már, hogy rossz, vagy rosszul felrakott gyűrűk verődtek a vezérlő résekhez. Például ha valaki nagyon szétfeszíti a gyűrűket felrakás közben, nem mindig ugornak vissza kör alakúra. Hallottam már gyárilag ovál gyűrűkről.Azt már feltételezni sem merem, hogy valaki egy számmal nagyobb gyűrűket tesz bele, és nem veszi észre.
sorszám: 30549 (102033)
(előzmény: varga ádám, 2008-10-07 06:16:28)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-07 08:42:39
Figyelj az egészet elmondom hogy müködik elsőnek is ha nincs kivonva a motor és te neked csak egy adásvételid van akkor szopacs van főleg ha nincs meg a forgalmi mert addig nem irják át még be nem jelenti az akinek a nevén volt utoljára hogy elveszett , na de ha van adásvételid és van egy forgalmid de nem annak a neve van a forgalmin akitől vetted szal már tovább volt adva a motor akkor megint cumi mert mehetsz vissza keresni az előző gazdikat ami képtelenség !Utolsó eset ha ki van vonva a forgalomból , ekkor bizony kell az a határozat is ami miatt ki vonták a forgalomból !Egyszerüsitve az az oké ha meg van a forgalmija nincs kivonva forgalomból és neked az adásvételid azzal van irva akinek a nevén van a forgalmi !!!Ha ezek nem igy vannak akor fizethetsz mint a torkos boci mihelyst bemész az okmányirodába !Nem Hülyeségből mondom én most buktam bele egy Etz 250 es -el!Ugyan igy !ÉS átjártam az össze lehetőséget és embert megkérdeztem a rendőrségen és okmányirodában is de seholsenki nem tudott segiteni mert a törvény az törvény mondattal küldtek el !
sorszám: 30548 (102032)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 22:30:03)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-10-07 06:16:28
nem billenése van hanem tengely irnyú elmozdulása van ahogy össze rakta az esztergályos és nem kotyogle fel mozgatásra.
Ez tud kiadni érdekes hangokat?
sorszám: 30547 (102027)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 15:23:21)

 
 
PSc_TS250/1
válasz erre | email2008-10-07 00:08:59
Úgy, hogy az előző tulajnak talán volt annyi esze, hogy jelezte a motor eladását, hogy ne neki küldjék a különféle adópapírokat.
sorszám: 30546 (102026)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 22:24:44)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-06 22:46:51
hát most nem fogom megvenni,még szétnézek a palettán,ha valamikor lehet olcsóbban venni motort,akkor az a téli időszak,szóval bőven van időm elgondolkodni:)
de ha már itt tartunk,ez a megéri\neméri dolog is eléggé relatív,mert én az etz-t úgy vettem 30000ért hogy szarrá volt hajtva,lógott a bele,meg zabálta a biztiket.az az állapot amit láttál nyáron az már 70000jómagyar forintba fájt,és most télen akarom megcsináltatni a felniket,meg a fényezést hibátlanra,mert addig nem vagyok hajlandó fizetni a festőnek amíg rá nem mondom az áment,bár ezért az extra kérésért el is kéri a pénzét,de egy majdnem újragyártott mz-m lesz tavasszal,és csak ez számít.Az már biztos hogy nagyobb motor lesz,csak még konkrét célom nincs, ill. annyi hogy egyeránt sport,-és túrázásra is lehessen használni.és minimum 2henger.
sorszám: 30545 (102025)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 22:30:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 22:30:03
Ráfázol ha megveszed.
Szét van hajtva.
Felújítás többe lesz mint a motor...én már csak tudom :D
sorszám: 30544 (102024)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-06 20:58:24)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-06 22:27:22
leég és faszán letesteli a gerjesztőkört, meg a pozitív kapcsot is.
sorszám: 30543 (102023)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 22:21:45)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 22:24:44
Na várj, hogy a búbánatba lenne tudomása az okmányirodának nem átírt átírásról???
Neked a forgalmiban szereplő egyetlen tulajjal kell szerződést kötni, ennyi. Nincs itt semmi okirat hamisítás. Akkor lenne az, ha saját magad írnád alá a tulaj helyett.
sorszám: 30542 (102022)
(előzmény: Rókapimpó, 2008-10-06 19:29:03)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 22:21:45
Dehogy, simán leég az ellenállás és nincs vele több baj :))
sorszám: 30541 (102021)
(előzmény: waresz, 2008-10-06 19:25:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 22:20:55
Az igen, de én a billenést írtam.
Azt könnyebb ellenőrizni szemre.
sorszám: 30540 (102020)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-06 19:13:46)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-06 20:58:24
nekem is gyanús a 280,azért kérdezem mik lehetnek a főbb bajai? a vezérmű nem csörög,ezt már hallottam,kicsit még szokatlan,a mai próbaút során fura volt hogy a "hátam mögött" van a lábtartó,és kicsit folyik a szelepfedél alól az olaj.viszont csapágyas a hátsója az biztos mert olyan hangja van mint egy száguldó rakétának,pedig csak 40el megyek.mindezek ellenére beleszerettem,nem olyan mint az SV hogy ráfekszek a tankra azt csőgáz,itt tudok nézelődni is,hála istennek elég magasan van a kormánya ahhoz hogy nekem ne legyen kényelmetlen egy hosszabb út során.
sorszám: 30539 (102019)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 15:21:15)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-06 20:53:21
cbr 600f2,de nagyon tetszik,viszont az mz-t hajtani fogom látástól mikulásig ha már ennyi munkát beleöltem,csak azért lenne jobb egy nagyobb vas,hogy nyugodtan bármilyen helyzetben tudjak előzni,hárítani,és nem legutolsó sorban akármilyen pöpec most a kis mz,azért egy Gyékényesi túrára nem biztos hogy vállalkoznék vele.
sorszám: 30538 (102018)
(előzmény: bambi99, 2008-10-06 16:12:23)

 
 
Rókapimpó
válasz erre | email2008-10-06 19:29:03
Ha az okmányirodának tudomása van a csak adásvételis tulajokról is és te mégis a forgalmiban szereplő tulajjal kötsz új adásvételit, akkor okirathamisítás, mert akkor az okmányiroda tudja, hogy gazdát cserélt már előtte a motor, csak nem lett átíratva. Ha viszont a forgalmiban szereplő tulaj nem vitte az adásvételit a okmányirodába még régebben (hogy eladta a motort), akkor akkor köthetsz vele is.
Egyéb esetben az összes tulajdonosváltás után meg kell fizetni az átírási illetéket.
sorszám: 30537 (102015)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 15:12:37)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-06 19:25:38
mindenképpen vedd ki a D+ és a DF pont közül azt a szart. az az öngerjedésért felelős. teljesen irányíthatatlanná teszi a szabályzást. az elektronikus feszszab meg lehet hogy bel is baszódik ha benthagyod.
sorszám: 30536 (102014)
(előzmény: GSXF, 2008-10-06 17:01:45)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-06 19:17:46
Illetve egész pontosan azt irja hogy a kopási érték 1 mm.
sorszám: 30535 (102013)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-06 19:13:46)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-06 19:13:46
0.5 mm lehet max a hajtókar axiális játéka a sonkák közt.Legalábbis a könyv szerint.
sorszám: 30534 (102012)
(előzmény: Keri, 2008-10-06 15:23:21)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 17:07:25
Nekem le kellet venni. Illetve külön van földelés és visszajelző izzó.
sorszám: 30533 (102009)
(előzmény: GSXF, 2008-10-06 17:01:45)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-10-06 17:07:12
Még 600F1-ért is elég kevés az a 280, főleg úgy, hogy műszaki is van rajta. szerintem is ott valami bibi van. Ezek olyan 300-400ezer körül mennek normál esetben.
sorszám: 30532 (102008)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-05 22:11:43)

 
 
GSXF
válasz erre | email2008-10-06 17:01:45
Sziasztok!
Elektronikus fesszabályzót, ha felrakom a mechanikus helyett, akkor az állórészen azt az ellenállást el kell távolítani? És egyéb "teendő" van még?
sorszám: 30531 (102007)

 
 
bambi99
válasz erre | email2008-10-06 16:12:23
F hányas?
sorszám: 30530 (102006)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-05 22:11:43)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 15:23:21
kb +-5mm oldalirányu billenéssel még jó a hajtókar.
sorszám: 30529 (102004)
(előzmény: varga ádám, 2008-10-06 15:02:06)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 15:21:15
tiptop? 280-ért? Akkor arra figyelj, nehogy meg vedd :) vissza fogod sírni az MZ-t

Egyrészt ez legalább 3 kategóriával nagyobb.
Másrészt ilyen olcsón ősdarab lehet, ha nem akkor pedig valami turpisság van vele, egyik esetben sincs kevesebb gond vele mint az MZ-vel, de legalább jó drága hozzá az alkatrész.

Én a helyedben 250-es Suzukit néznék ugyan ennyiért. Jobban jársz vele.
sorszám: 30528 (102003)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-05 22:11:43)

 
 
Mártix
válasz erre | email2008-10-06 15:16:30
Fijjuk!
Van valakinek eladó motorülése ETZ 251-re? aminek ép az üléslemeze? Az enyém sajnosn szétrohadt. Na nem folyásom van, hanem az idő vasfoga volt a bűnös :-)
Márti
Tel: 06/303756206
hudorka@freemail.hu
sorszám: 30527 (102001)

 
 
Mártix
válasz erre | email2008-10-06 15:16:22
Fijjuk!
Van valakinek eladó motorülése ETZ 251-re? aminek ép az üléslemeze? Az enyém sajnosn szétrohadt. Na nem folyásom van, hanem az idő vasfoga volt a bűnös :-)
Márti
Tel: 06/303756206
hudorka@freemail.hu
sorszám: 30526 (102000)

 
 
Mártix
válasz erre | email2008-10-06 15:16:09
Fijjuk!
Van valakinek eladó motorülése ETZ 251-re? aminek ép az üléslemeze? Az enyém sajnosn szétrohadt. Na nem folyásom van, hanem az idő vasfoga volt a bűnös :-)
Márti
Tel: 06/303756206
hudorka@freemail.hu
sorszám: 30525 (101999)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-06 15:12:37
Miért lenne okirat hamisítás. Nyilván nem íratta át senki ha csak adásvételi van, tehát az egyetlen legális cselekedet, ha az utolsó, forgalmiban szereplő emberrel írtok adásvételit.
Felesleges átíratásoknak nincs értelme, darabonként eredet vizsgáztatni, illetéket fizetni, biztosítást kötni/lemondani...
sorszám: 30524 (101998)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-10-05 21:29:38)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-10-06 15:02:06
vissza raktam a gumikat nem hagytam ki semmit :) szereztem rajzott és az alapján mindent vissza raktam
Azt nem tod hogy a hajtókarnak mennyi lehet az elmozdulása oldalra a két sonka között?
Mondjuk a csapszeg sikba van a sonkával. a teret is megnöveltem, mert esőnak azt hittem hogy bele üt a dugó a henger fejjbe, de így is ezt a szőrnyű hangott adja ki.
sorszám: 30523 (101997)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-06 11:31:51
visszaraktad a zajcsillapító gumikat? szörnyű hangja tud lenni egy hibátlan blokknak is. ellenőrizd, hogy mekkora a présrés. etz250 nél legalább 1,3mm. nem lett belőle kifelejtve valami? pl dugattyúcsapnál a tűgörgőkosár görgőkkel együt..bár ez brutál hülyeség.. de mondjuk a dugattyúcsapot rögzítő biztosító gyűrűk???
sorszám: 30522 (101995)
(előzmény: varga ádám, 2008-10-06 09:38:03)

 
 
varga ádám
válasz erre | email2008-10-06 09:38:03
Hali!! Tudna nekem valaki segíteni?
Olyan problémám van 250es etz-mel hogy
frissen furt új hajtókar a szemem előtt centirozták a főtengelyt jó frissen fúrva (nem ferdén)új csapágyak skfc3as és nagyon nagy kolompolás hallatszik ki a hengerből .olyan hangja van mintha hajtókaros lenne de nem az ja és a hengerfejbe se ér bele. A gyújtás 2,8mm ez hallotam.
szerintetek mmi a baja valaki ha tud segítsen előre is köszönöm
sorszám: 30521 (101993)

 
 
The Doctor
válasz erre | email2008-10-06 09:31:48
Mesélj, mi volt a probléma a papírokkal. Kíváncsi vagyok, mert nekem is van ilyen gépem.
sorszám: 30520 (101992)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-10-05 21:29:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-05 22:11:43
üdv!
lenne egy hülye kérdésem,szemezek egy honda CBR600assal,ami nagyon tetszene az Mz mellé,kérdésem lenne hogy mire kell figyelni a hondáknál?az Mz marad nálam csak szeretnék egyel nagyobb kategóriára váltani.Az ember 280pénzért vesztegeti,de mentségére legyen mondva hogy nagyon szép a festése, és egy év műszaki van rajta,szóval tip-top.egyenlőre csak játszom a gondolattal,és ha meglesz még a motor mire összegyüjtöm hozzá az átírási pénzeket,akkor mennék érte megvizslatni menet közben a masinát,csak hogy tudjam mire kell figyelnem.
sorszám: 30519 (101986)
(elözmény: Keri, 2008-10-05 10:55:06)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-05 21:29:38
Az lehet hogy lényegtelenek de ez okirathamisitás!!! Vagy irsz egyet közted és a forgalmiban szereplő között vagy pedig visszaigazolod az összes tulaját ha egyiksem akkor soha nem lessz az illetőé a motor !Tudom most buktam bele !
sorszám: 30518 (101983)
(elözmény: Keri, 2008-10-05 10:55:06)

 
 
Raki
válasz erre | email2008-10-05 21:18:36
Sziasztok! ETZ-hez keresek féktárcsát,lehetőleg Budapesten! Ha valakinek van, vagy tud esetleg valakit, akitől tudok szerezni, kérem írjon! Köszönöm! Tamás
sorszám: 30517 (101980)

 
 
kristof01
válasz erre | email2008-10-05 19:52:52
SZIA!!

Köszönöm mindenkinek a segítséget a TELÓVAL KAPCSOLATBAN:)
Enyébben sérült meg most keresek valami jobb telót cső..
sorszám: 30516 (101977)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu