hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. május 04. vasárnap 
Mónika, Flórián

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
MZ - új hozzászólás

Összesen: 982 oldal

Keri
válasz erre | email2008-10-24 18:59:32
Lepukkantat csak vas árban szabad venni. Alapnak jó, de van rá esély hogy az alkatrészek nagyrészét cserélheted. Lényegében nulláról is építhetnél motort ennyi erővel alkatrészenként megvásárolva ami jó szórakozás, de biztos hogy drágább lesz a végeredmény mint egy jó állapotú gép.

Kockázat mindig van használt motor vásárláskor, nem árt érteni hozzá.

Az hogy melyik utat választod az csak beállítottság kérdése.
sorszám: 30915 (102669)
(előzmény: Árpád, 2008-10-24 08:59:38)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-10-24 18:42:02
Bár ez csak tipp de szerintem ,ha véletlen tulnyomás alakul ki a karterba (pl erősen eltőmödött kipuf)akkor a kuplung felöli szimeringen ki tud távozni a nyomás anélkűl,hogy kidobná a szimeringett.
De lehett hogy most nagy hülyeségett irtam
sorszám: 30914 (102668)
(előzmény: Árpád, 2008-10-24 18:09:51)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-24 18:09:51
Bár biztos igazad van, de akkor hogy támaszkodik fel a tárcsára? Mi a szerepe annak, hogy így van betéve?
sorszám: 30913 (102667)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-24 17:43:43)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2008-10-24 17:58:57
Kösz szépen Zsakfos és Árpád! Bár ellentmondotok egymásnak, gondolom Zsakfosnak van igaza, mert Árpád nem biztos benne, és én is mintha úgy emlékeznék, hogy az egyiknél kifele, a másiknál befele van a rugó, csak elbizonytalanodtam, mert nem tudom a miértjét, pedig biztos van. Még egyszer köszönöm!
Lajos
sorszám: 30912 (102666)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-24 17:43:43
A generátor felöli(jobb)oldalon befelé van a rugó,a kupplung felöli(bal) oldalon kifelé.Ha már szét van szedve akkor cseréld újra.
sorszám: 30911 (102665)
(előzmény: Lajos14, 2008-10-24 17:17:59)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-24 17:37:03
Ha minden igaz, a rugók befelé állnak, így tud a szimering támaszkodni arra nagy acél tácsára(legalábbis azt hiszem acél), ami akkora mint a szimering.Az merevíti a szimeringet, ha kimarad, bárhogy áll a szimering, nem fog rendesen tömíteni. A szimeringeket lehet hogy meg lehetne menteni, de nem célszerű.Bár szerintem nem is nagyon lehet sérülés mentesen kivenni őket.
sorszám: 30910 (102664)
(előzmény: Lajos14, 2008-10-24 17:17:59)

 
 
Lajos14
válasz erre | email2008-10-24 17:17:59
Sziasztok!

ETZ 250-es főtengelyszimeringjei hogy állnak? A rugó kifelé, vagy befelé van?
Különben ezek megmenthetők szétszereléskor? Kösz a segítséget!

Lajos
sorszám: 30909 (102663)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-24 17:17:48


Alényeg a kép beillesztésnél ha a postimage.org-t használod hogy a HTML sort(középső) kell bemásolni a hozzászólásba
sorszám: 30908 (102662)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-24 16:24:38
Sajnos nincs a mofakernél szal továbbra is várok embereket hogy ha valakinek van ilyen akkor az jelezzen mert szükségem volna rá na hali !
sorszám: 30907 (102661)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-24 15:47:53)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-24 16:14:01
Köszike szépen utána járok !
sorszám: 30906 (102660)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-24 15:47:53)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-24 15:47:53
v. az alu kuplung agyra gondoltál?mert ha igen akkor lehet kapni olyat boltban is,a mofaker.hu oldalán megtalálod
sorszám: 30905 (102659)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-24 15:45:53)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-24 15:45:53
kuplung kosárra gondolsz,nem?,ami a szegecselve van egy nagyobb lánckerékhez,és annak a hátulján van egy racsni amit a berúgó fogasív hajt meg.na hát szerintem börzéken majdnem mind van,de elvétve talán bontóba is
sorszám: 30904 (102658)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-10-24 11:36:01)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-24 15:20:07
Valaki segitsen neki hogy kell képet be tenni kellene nekem az a menesztő :)
sorszám: 30903 (102657)
(előzmény: LG TS, 2008-10-24 12:58:23)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-10-24 12:58:23
Szóval vki felvilágosíthatna, hogyan is kell ide képet linkelni...
sorszám: 30902 (102656)
(előzmény: LG TS, 2008-10-24 12:57:28)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-10-24 12:57:28
http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1TUQES
sorszám: 30901 (102655)
(előzmény: LG TS, 2008-10-24 12:55:48)

 
 
LG TS
válasz erre | email2008-10-24 12:55:48
[url=http://www.postimage.org/image.php?v=Pq1TUQES][img]http://www.postimage.org/Pq1TUQES.jpg[/img][/url]

Keresek 13,14,15ös alkatrészt az ábráról.
sorszám: 30900 (102654)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-24 11:36:01
Hát na tudod van a menesztő aminek az alján van rajta a fogaskerék az egben van azt nem lehet szét szedni ha jol tom és az a menesztő van nekem össze nyomva tojás alakra az kelle nekem mert nem tudom igy felhuzni rá lamellákat :) !köszke
sorszám: 30899 (102652)
(előzmény: Jaky16, 2008-10-24 11:13:58)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-10-24 11:13:58
mire is értesz pontosan kuplung menesztő alatt? a belső kuplung agyról jött le a racnyi?
sorszám: 30898 (102651)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-10-24 10:58:54)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-24 10:58:54
Köszi fiuk a választ hát nekem kellene a blokba a kuplung menesztő aminek az aljaán ugye egyben vana fogaskerék amin rajta fut a primer lánc ez kellene nekem főképp ja és a berugó nál a fogasív ! köszke !
sorszám: 30897 (102650)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-10-24 10:46:07
De ma találtam egy ilyett ,ha még megvan ingyen elvihető.Nekem sajna messze van
http://www.iwiw.hu/pages/listing/listing.jsp?listingID=5345386
sorszám: 30896 (102649)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-10-24 10:30:48)

 
 
Gábor
válasz erre | email2008-10-24 10:43:25
Szia .Pontosan mi kellene?
Végűlis főtengelyen kivűl van egy 10000km ert futott gyári bontott blokom.
sorszám: 30895 (102648)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-10-24 10:30:48)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-10-24 10:32:36
attól függ milyen alkatrész kell??? ez így elég tág fogalom hogy "blokkba való"
sorszám: 30894 (102647)
(előzmény: Honvéd1990, 2008-10-24 10:30:48)

 
 
Jaky16
válasz erre | email2008-10-24 10:31:11
szerintem érdemesebb szart venni ott már kevesebb mindenen van meglepődni valód kevesebb az anyagi kockázatbár ha túl sok ember gondolkodik így akkor hogy fogom a gépem eladni vajon? na mind1. én is át építem a darabokban lévő(már csak a vezetékelés van)motoromat gyakorlatilag egy vázat vettem meg egy blokkott a többi szinte mind egyedi és augusztus óta csinálom és talán a fagyig kész is lesz.nem túl igényes de az első épített motorom és még csak 17 vagyok
sorszám: 30893 (102646)
(előzmény: Keri, 2008-10-24 08:41:38)

 
 
Honvéd1990
válasz erre | email2008-10-24 10:30:48
Skacok kinek van mz ts hez 125 ös höz alkatrésze ? blokkba való ! az lécci szoljon köszke !
sorszám: 30892 (102645)

 
 
etz250gyuri
válasz erre | email2008-10-24 10:29:09
csá!rakott már valaki etz250-re lábvédőt? tapasztalatok, tippek? tropy lábvédője rámenne? szerintetek? kösz! csá!
ja! vigyázzatok a vites falevelekkel, teganp(mivel csak az első fékem jó) sikerült hemperegnem egyet a körúton....
most már az első fékem, fékkar hííííjján, sem jó... szép napot!
sorszám: 30891 (102644)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-24 08:59:38
Jobb lepukkant motort venni lepukkant áron. Ha egy mjól működőnek kikiáltott mocit vesz meg drágábbért, nagy valószínüséggel kidereül napok alatt, hogy az is lepukkant volt, csak az ára volt meg.Ha már eleve szart vesz, akkor ugyan annyit kell kell később költenie rá, de legalább a vételár alacsonyabb. Egyébbként embere válogatja. Én mindig káromkodok amikor szerelgetem a motort, de aki jobban ismer, tudja , hogy ez csak a felszin. :) Majdnem annyira élvezem a szerelést, mint a motorozást.:) Bár mostanában azt szeretném, ha lenne egy szerelni való motorom, és egy amivel közlekedem:) De a gatyám rámenne, ha mind a két motorom itt lenne a parkolóban. Ráadásul sok munka a Jawán sincs, az ETZ pedig egész egyben van.El kellene adni mind a kettőt, és venni egy új roncsot.:) Valami négyütemű kellene, hogy tanulnom is kelljen hozzá.:) Ha valakinek van olcsó, de papíros Uralja, szóljon.:)
sorszám: 30890 (102643)
(előzmény: Keri, 2008-10-24 08:41:38)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-24 08:41:38
Anyagilag jobban jársz valóban egy jó motorral, de a szarból várat módszer élvezetesebb :-)

Amúgy meg ez utóbbi úgy szokott lenni, hogy mire üzemképessé teszed a motort, annyira eleged van a szerelésből és annyira szeretnél motorozni hogy nem foglalkozol azzal hogy szép is legyen meg egyedi csak menjen :)

Ha egyedit akarsz akkor vegyél egy jól működő jó álapotut aminek nincs műszaki gondja és azt tedd egyedivé.

Viszont az összes anyagiakon felül a saját összerakásu motornak mégis van előnye. Mégpedig az, hogy ha nincs egyszerre sok pénzed akkor arra lehet apránként is költeni...a haverom 8 éve épít így MZ-t :-) ez viszont hátrány.

Minden attól függ mennyi a pénzed.
Ha leg olcsóbban akarsz motorozni akkor olcsón kell egy működő motort venni, ami igaz hogy lepattant meg sok gond van vele, de azért megy, addig is míg a felújítására gyüjtesz. Nem egy élmény de sokan kezdtük így.

Sajnos a papírozás az tényleg ilyen durva ezzel nem lehet mit kezdeni.
sorszám: 30889 (102642)
(előzmény: chris8, 2008-10-24 00:52:18)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-24 08:26:06
Sokkal olcsóbban is ki lehet jönni, igaz kicsit nagyobb rizikóval. Például ideiglenesen el lehet a protektoros ruhát hagyni, Lehet állvédő nélküli bukót is használni. Nagyon ritkán esik pofára az ember. Inkább fejtetőn szoktak landolni a szerencsétlenebb dolgozók. Elismerem, a protektor sok mindentől megvéd, de ha nincs pénz, egy kis időt ki lehet húzni normál farmerben. Legfeljebb egy közepes bukásnál leszakad az emberről. Amikor én fiatal voltam, nem létezett protektor, cordura pláne nem, börruhára pedig senkinek sem volt pénze.
A kis ETZ jó tanulni, de szerintem a kis TS éppen úgy jó, azt pedig jóval olcsóbban ki lehet hozni.Az én kalkalucióm szerint max 200 ból meg lehet indulni, és abban már benne van a motor rendbe hozatala is.De szerencsés esetben már 150 is elég.Ez pedig alig nagyobb összeg, mint egy használt robogó ára.:)
sorszám: 30888 (102641)
(előzmény: Intravénás_benzinfaló, 2008-10-24 02:37:10)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-24 08:25:22
ja, néha nem jön ki, de az csak azt jelenti hogy nagyon jó a blokk, vagy azt hogy csapágyrögzítőt használtak :-))
sorszám: 30887 (102640)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-23 18:01:40)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-24 08:23:09
Bambi csinál főtengely felújítást
sorszám: 30886 (102639)
(előzmény: mreni, 2008-10-23 17:47:42)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-24 08:18:09
általában kiesik, de persze előfordul hogy nem olyankor megfogom az öntvényt és rácsapom egy deszkára, ettől kiesik. Ha ettől sem akkor kell csak a kihúzással szórakozni.
sorszám: 30885 (102638)
(elözmény: zsakfos, 2008-10-23 16:19:50)

 
 
Keri
válasz erre | email2008-10-24 08:13:45
A kifújás inkább csattogó hangot ad
sorszám: 30884 (102637)
(elözmény: zsakfos, 2008-10-23 15:17:38)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-24 02:37:10
hol élsz te ember!
kicsit legyünk reálisabbak,ne ijesztgesd mert sose fog motorozni.akkor kezdjük is az elején,hát ha lepukkant motort akar venni akkor 20-40e ft,ha egy valamire való rendezett papiros,esetleg műszakival\nélkül 80-120e ft körül mozog kis etz teljesen jó a tanulásra(saját tapasztalat) A korlátozott jogsit 1,5 éve tettem bukás nélkül 65e ft,bukó az valóban 20körül mozog,legalábbis a zártak,city-vel meg én nem mernék menni mert nem védi az álam,esetleges pofára érkezésnél,bár ez szubjektív vélemény,ruházat nem kötelező de ajánlott,minimum a külön protektor,ha ruhára nem akar költeni,de kompletten tudok ruhát 45e ft-ért cordura.akkor menjünk tovább a papírmunkához,forgalmi+törzskönyv 12e ft,eredetiségi 15500f, teljesítmény adó KW*120ft,átírási illeték ccm*18ft,
biztosítás,csakhogy az én veszélyességi kritériumaimmal nézzük:fiatal,budapesti,férfi,friss jogsival,nos ez a K&H-nál 5460ft,nézd meg a netrisk.hu-n.műszaki 3750ft a mozaik utcai NKH hivatalnál,úgy tudom ez hatósági díj,tehát egységes,az érvényesítő matrica meg az eljárás,meg az anyám kínja stb az okmányirodába 6000ft,és előre kell időpontot kérni egy rohadt tetves matricáért!!!!!!! ezen majdnem agyvérzést kaptam.Remélem nincs harag,csak egy kis javítás volt semmi több.Az én számításom kicsivel kevesebb mint 300000 ft-nál áll meg 27....ft.Az viszont tény és való hogy nem egy egyszerű dolog de teljesíthető!
sorszám: 30883 (102636)
(előzmény: waresz, 2008-10-23 16:24:56)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-24 02:12:20
szép jó reggelt mindenkinek!
azonosító okmányok magunknál hordva kötelező:)
kicsit hülyén hangzik,de tegnap este bekísértek a XVIII. kerületi kapitányságra, és kaptam 5pénz bírságot,mert nem tudtam igazolni magam.se jogsi,se személyi,hát mondhatom jó volt,de megérte mert a hajnali órákban kiválóan lehet motorozni,sehol egy autó,elvétve néhány gyalogos aki nem tudja merre van arcal előre,egyedüli gondot az okozta hogy a Nyugati térnél van valami szórakozóhely,és onnan szédelgett ki néhány ember.
csak az volt a vicc hogy hiába mondtam a jogsi meg a személyim számát,be kellett mennem igazolni magamat.Kérdem én hol vannak ilyenkor a számitógépek?
sorszám: 30882 (102635)

 
 
Intravénás_benzinfaló
válasz erre | email2008-10-24 02:03:55
mivel az alu könyebben melegszik mint a vas,ezért ha felmelegíted,kitágul a blokkfélben a csapágyház,és kiesik a blokkból v. miniális kocogtatással kiskalapáccsal,de minden esetben tegyél kemény fát oda ahol ütöd,mert deformálódhat.A főtengőről már csapágylehúzóval le tudod szedni ha van neked kéznél,de a gépműhelybe is le tudják szedni,mert ugye gondolom,azt is felújíttatod.
sorszám: 30881 (102634)
(elözmény: zsakfos, 2008-10-23 11:35:06)

 
 
NagyZ86
válasz erre | email2008-10-24 01:58:13
Sziasztok! :) mondjátok csak valakinek volna véletlenül 125ös ETZ vagy Ts kiteritett hengerpalást rajza? ööö van amugy közöttük különbség? .. légyszives akinek van ... küljde már el a emailcimemre, nagoyn megköszönném, vagy ha tudjátok lineklni, nekem ugyis jó :)) már órák óta keresem a neten .. de sajna nekem nem volt szerencsém .. elore is köszi! :) sziasztok! :))
sorszám: 30880 (102633)

 
 
chris8
válasz erre | email2008-10-24 00:52:18
akor jobb egy futó motort megvenni...pedig egy kissé egyedit akartam...szépet...ugymond szarbol várat...kösz a segitséget
sorszám: 30879 (102632)
(előzmény: waresz, 2008-10-23 16:24:56)

 
 
ábrus
válasz erre | email2008-10-23 22:44:47
Kb 70-80'C környékére kell melegíteni,annál jobban felesleges mert nem tágul jobban.Előfordul hogy egy kicsit meg kell ütni,de van amikor könnyen kiesik/helyére megy a csapágy.Egyébként vannak olyan lehúzók amik kimondottan zsákfurathoz valók.(csak elég drágák)
sorszám: 30878 (102631)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-23 20:13:36)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-23 20:13:36
A melegités nem ujkeletű.Én 22 éve hajózom és ebbe nagyon sok gépészeti szerelés is volt és van.Azért irtam hogy csináltam már ilyen dolgokat,de az mind hozzáférhető helyen volt.Magyarul egy pici segitség mindig kellett hozzá.Ha "két ujjal való is",de kellett.Most is a kis lánckeréktengely csapágya is benne volt ebben a blokkban és ujjammal kitoltam a melegités után.De az a csapágy ami zsákfuratban van,az ugye max a saját kis sulyától eshetne ki,ami nálam nem történt meg.Illetve azzal még segiteni is próbáltam hogy keményfához ütögettem egy kicsit a blokkfelet.Ütni meg szabad a csapágyat(amihez hozzáférsz) csak megfelelő szerszámmal kell.Egy szónak is száz a vége,egy próbát megér mindenkinek a melegités,én is csak javasolni tudom annak ellenére hogy nekem nem jött ki.Az meg hogy valakinél kiesik sem jelent 100%-ot.Egy /1 blokkot nemrég dobtam szét,és pont ez a csapágy már a blokkszéthuzatásnál kijött a helyéről a váltószerkezettel.Az meg igy volt a helyén.
sorszám: 30877 (102630)
(előzmény: Árpád, 2008-10-23 18:46:11)

 
 
Árpád
válasz erre | email2008-10-23 18:46:11
Szerintem se melegítetted fel eléggé, vagy lassan melegítetted. Nem látom be, hogy ami jawa csapágyaknál bejön, az máshol miért ne jönne be.A 634 nek jó vastag blokfelei vannak szerintem, ott nagyobb az esély, hogy a csapágy is együtt melegedjen velük. Amúgy ezt a melegítéses módszert egy motor szerelő mondta nekem, ha jól emlékszem. Mivel nem vagyok gépész, én is vakartam a fejem, mindenféléle kinyomókon gondolkodtam, aztán kaptam az ötletet és bejött.
Egy biztos, ütni nem szabad. Egy volt mechanikai műszerész kollégám szerint kerek dologra ráütni ha az passzosan bent van valahol, felér egy gyilkossággal. Ez persze túlzás, de sok igazság van benne.
sorszám: 30876 (102628)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-23 18:01:40)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-23 18:39:20
Lehetséges minden.Bár ugy gondolom hogy kellően felmelegitettem.Nem először csináltam ilyet.Azért is mondtam hogy nekem nem esett ki,az nem jelenti azt hogy másnak ne sikerülne.
sorszám: 30875 (102627)
(előzmény: waresz, 2008-10-23 18:26:52)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-23 18:26:52
valamennyivel lehet hogy jobban fel kellett volna melegíteni a blokkot. lehet hogy akkor kipottyan a csapágy.abból gondolom, hogy nekem eddig minden melegítés alkalmával kipotyogott az egyébként meglehetősen feszes fészkü kihajtáscsapágyam a kiscsúzli blokkból. akkor lehet még bennakadási probléma, ha esetleg elötte meg lett gyötörve a csapágyfészek.
sorszám: 30874 (102625)
(előzmény: zsakfos, 2008-10-23 18:01:40)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-23 18:01:40
Nos kipróbáltam ezt a melegitős dolgot.Szeretek kipróbálni mindent amit tudok.Mivel van itthon egy szétszedett etz250 blokkom ezért azonnal rátettem a blokkfelet a rezsóra.Felmelegitettem,de a csapágy nem esett ki magától.Ekkor még melegében odaütögettem a blokkfelet a satupadom keményfa lapjához.Semmi.A csapágy még mindig benne.Természetesen nem azt akarom ezzel mondani hogy másnak sem jön ki,de nekem nem sikerült.Lehet a hőfokkal volt gond,nem tudom.
sorszám: 30873 (102624)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-10-23 17:47:42
Köszi a segítségeteket,akkor keresnem kell gyorsan valakit aki megcsinálja...
Ja amúgy én is wartburgos voltam:)
sorszám: 30872 (102623)
(előzmény: waresz, 2008-10-23 16:26:19)

 
 
szsrobert
válasz erre | email2008-10-23 16:57:50
az ETZ-re 3600, a segédmotorra 4400Ft éves biztosítási díjat fizetek.Ráadásul csak hétvégén tudom őket használni.
A suzuki Ecobol kellene építeni valamilyen diétázó fogyasztásiverseny-győztes fenevadat.
sorszám: 30871 (102622)

 
 
zsakfos
válasz erre | email2008-10-23 16:35:35
Igaza van Waresznak a melegitéstől nem kell félni.Összerakásnál ugy is ugy kell csinálni hogy a melegitett blokkfélbe rakod a csapágyakat.A főtengelyt meg csak abban az esetben szabad szétszedni ha legalább hidraulikus présed van,meg minimum esztergapadod mérőórával az összerakáshoz.Minden más esetben szakműhely.Nekem a melegités nem jutott eszembe amikor szedtem ki ezt a bizonyos csapágyat.Ez sem bonyolult ahogy én csináltam hiszen nem kell hozzá sok dolog.
sorszám: 30870 (102621)
(előzmény: mreni, 2008-10-23 16:24:44)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-23 16:26:19
a melegítéstől nem kell félni! és a főtengelyt meg bízd műhelyre:D:D ahhoz egy normális prés kell.
sorszám: 30869 (102620)
(előzmény: mreni, 2008-10-23 16:22:05)

 
 
waresz
válasz erre | email2008-10-23 16:24:56
nagy fába vágod a fejszét! a 125ös motor köbcenti illetéke 2500ft körül van. forgalmi engedély 6000, törzskönyv 6000, műszaki vizsga változó.. ~10000ft éves biztosítás kb 7000 eredetvizsga 15500, ez eddig:47000 és még nincs is motor, csak papír van hozzá. nagy valószínüséggel ha egy használható motort akarsz akkor is ez az akció kb 100000Ft-ba fog kerülni. nem beszélve a jogsiról. .ha 18évnél fiatalabb vagy akkor az A1 kategória is legalább 70000.(18 éven túl A korl. kb 90000ft, 21 felett korlátlan kb110000ft) siksak:10-20e egy tank benzin, olaj, apróságok.. 200000ftból már valószínüleg motorozhatsz. Bocs hogy iylen nyers voltam, de ez a sajnálatos helyzet.drága
sorszám: 30868 (102619)
(elözmény: zsakfos, 2008-10-23 12:43:14)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-10-23 16:24:44
Köszi profi rajz lett.
Valószínű,hogy ezt fogom csinálni,nem kockáztatom meg a melegítést nehogy valami gond legyen.
sorszám: 30867 (102618)
(elözmény: zsakfos, 2008-10-23 15:56:55)

 
 
mreni
válasz erre | email2008-10-23 16:22:05
Köszi a tippeket.
Még mindíg lenne egy kérdésem:)
Mégpedig az hogy a főtengelyből hogy lehet kivarázsolni a hajtókart??Eddig még sehogy nem sikerült kiszedni a "csapszeget"
sorszám: 30866 (102617)

 
  Összesen: 982 oldal

Az itt olvasható hozzászólásokért nem vállalunk felelősséget.
Ha úgy gondolod, hogy egy hozzászólás méltatlan, kérjük olvasd el moderálási alapelveinket.
:: Fórumok ::
MZ (49065)
Motoros túra (17988)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu